<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Simi | Adatlap | 427707 | 2007. október 4. 10:12 | ||
EDE | Adatlap | 427706 | 2007. október 4. 09:53 | ||
EDE | Adatlap | 427705 | 2007. október 3. 17:16 | ||
ChevyG! Köszi az anyagot! Főleg a repcsi hangárban elhelyezős rajzok tetszettek! Lengyelül nem tud valaki! | |||||
hellodebil | Adatlap | 427704 | 2007. szeptember 30. 20:01 | ||
Kedves Csatahajósok! Nem tudom melyikőtök épített az elmúlt időben KGV osztályú hajót, de kérem az illetőt, h pár képet dobjon fel ide v a mailomra a művéről! Amennyiben van hozzá anyaga, akkor legyen szíves megosztani velem. Chevy, Neked külön köszönöm mégegyszer az infókat! | |||||
M.Pisti | Adatlap | 427703 | 2007. szeptember 30. 19:58 | ||
Nem rossz anyag! Ami nekem még hiányzott, az a repülők festése. Köszi! | |||||
ChevyG | Adatlap | 427702 | 2007. szeptember 30. 17:43 | ||
most töltöttem fel, ha valakinek szüksége lenne AKAGIhoz referenciára: www.mammutmail.com/upload/4c467740428baab874fb0017f125d5105946/Monografie_Morskie_N_02_Akagi.pdf | |||||
hellodebil | Adatlap | 427701 | 2007. szeptember 30. 11:55 | ||
Köszönöm a biztatást EDE! Fogok szerezni fotómaratást, de ez még a jövő zenéje. Azt már a Tamiya katalógusban kiszúrtam h a daruk milyenek :) . Egyértelmű, hogy ehez hasonló alkatrészek nem kerülnek majd fel a makettra. Egy dolognak már most utánna nézek majd. Mégpedig a festésnek. A Tamiya is megváltoztatta a katalógusban a festését (tudom h ez nem teljesen mérvadó) - de régebben a kétszinű szürke festés volt, most pedig az álcázó festéssel szerepel. Eddig egyetlen képet sem találtam erről. Az h a háború végi verzióját kapom meg... lehet ekkor már ezt a festést viselte? Ha vki tud olyan képről, melyen ezzel látható, kérem szóljon! | |||||
EDE | Adatlap | 427700 | 2007. szeptember 30. 10:16 | ||
Hellodebil! Jó vétel volt!Itt nem lesznek gondjaid az illesztéssel! Viszont fotomaratást érdemes hozzá beszerezni (GMM-en,WEM-en láttam), az egybeöntött műanyag daruk nagyon illúziórombolóak. Asszem a KGV háború végi verzióját kapod meg, a katapult helyett csónakfedélzet van, az emelt csónakedélzet helyén meg légvédelmi gépágyúk meredeznek. | |||||
hellodebil | Adatlap | 427699 | 2007. szeptember 28. 11:03 | ||
5950 Ft a makett, és 3900 a posta. Az h mennyibe fog ez végül kerülne még nem tudom. Amint levonják az összeget, kiderül. Ennél olcsóbban elég nehéz beszerezni sztem ezeket a maketteket. Biztos lehetséges, de sztem ez sem igérkezik rossz vételnek. Őszíntén szólva (eddig) nem tartozott a kedvenceim közé ez a hajóosztály, de elég látványosak a 4 löveges tornyok és egész érdekes történetük van az osztály tagjainak. Leginkább a POW-nek, valamint a DOY-nak fogott meg a pályafutása, mely elsüllyesztette az utolsó német csatacirkálót. (POW-re fájt a fogam valójában - de beérem a KGV -vel :) ) | |||||
ChevyG | Adatlap | 427698 | 2007. szeptember 28. 08:35 | ||
Sejtettem, hogy vaslami hajóság:) (msn-en kiirtad h jött valami) Mennyi volt az annyi? | |||||
Simi | Adatlap | 427696 | 2007. szeptember 27. 23:24 | ||
Nekem ez a kép az egyik kedvencem: nem hiába szokták a németeket "káposztazabálók"-nak csúfolni, itt a bizonyíték! Különben az olaszok a "macskazabálók", a franciák pedig a "békazabálók" - ha valaki nem tudná... ehez képest a németek kispisták. | |||||
hellodebil | Adatlap | 427695 | 2007. szeptember 27. 22:37 | ||
Bismarck "kedvelőknek": www.bismarck-class.dk/bismarck/crew/bismarck_crew.html furcsa érzés volt nézni a születési dátumokat, sokan nálam is fiatalabb voltak... | |||||
Kalóz | Adatlap | 427694 | 2007. szeptember 27. 21:46 | ||
hellodebil | Adatlap | 427693 | 2007. szeptember 27. 21:08 | ||
Hozzám is becsönget hamarosan a "gólya"... nem tudtam ellenállni, hobbyeasyéktől rendeltem egy 350es King V Georgot... olyan olcsó volt! | |||||
ChevyG | Adatlap | 427691 | 2007. szeptember 27. 18:58 | ||
Hi! Grat! Én Bólyain fogok átvenni 1 Academy-félét! | |||||
Bill | Adatlap | 427690 | 2007. szeptember 27. 18:01 | ||
EDE | Adatlap | 427689 | 2007. szeptember 27. 15:03 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 427688 | 2007. szeptember 26. 12:09 | ||
hellodebil | Adatlap | 427687 | 2007. szeptember 25. 22:22 | ||
Sajna csak BB-38 és 38 van Dragon által 700ban... :S Pennsylvania-osztály: Pennsylvania és Arizona. AZ előbbi alig sérült, az utóbbinak a sorsát tudjuk - "lerágott csont". A Pennsylvania igy is elég kecsegtető diorámának igérkezhet... | |||||
ChevyG | Adatlap | 427686 | 2007. szeptember 24. 20:30 | ||
nem tudok róla h valami emberi áron gyárja Königet elkeszted? | |||||
hellodebil | Adatlap | 427685 | 2007. szeptember 24. 20:27 | ||
ChevyG | Adatlap | 427684 | 2007. szeptember 24. 20:16 | ||
köszönöm! hasznos oldal! | |||||
Sebi | Adatlap | 427683 | 2007. szeptember 24. 18:13 | ||
Szia ! Nem, nem volt. 1943-tól '45 májusáig az Ms 21-es festést viselte: www.shipcamouflage.com/measure_21.htm 1945 májusától pedig az Ms 12-t: www.shipcamouflage.com/measure_12_1945.htm | |||||
ChevyG | Adatlap | 427682 | 2007. szeptember 24. 15:42 | ||
1 kis segitségre lenne szükségem: a USS Lexingtonnak (CV-16) volt tarka festése? (min pl a Ticonderogának) üdv! | |||||
ChevyG | Adatlap | 427681 | 2007. szeptember 23. 13:20 | ||
Simi | Adatlap | 427680 | 2007. szeptember 22. 21:16 | ||
Megkaptam. Nem rossz anyag, de az enyém se rossz. Ha tényleg úgy alakul, én is ledigitalizálom és elküdöm neked. | |||||
ChevyG | Adatlap | 427679 | 2007. szeptember 22. 17:48 | ||
Simi! megkaptad? | |||||
ChevyG | Adatlap | 427678 | 2007. szeptember 22. 12:19 | ||
kb 20-30dodo sztem | |||||
hellodebil | Adatlap | 427677 | 2007. szeptember 22. 10:42 | ||
Hy! Nem tudjátok h kb mennyiért hoznak ide egy könyvet (súlly,méret függvényében) az usából? Mert e-bayen kinéztem magamnak a Bob Ballard Bismarck felfedezéséről szóló munkáját - elég olcsó lenne - de a postaköltségnek van határa. | |||||
lucky | Adatlap | 427676 | 2007. szeptember 21. 18:48 | ||
És a bíboros van papírból is... | |||||
ChevyG | Adatlap | 427675 | 2007. szeptember 21. 15:27 | ||
talán ha nagyobb a kínálat, nagyobb lesz az étvágy is | |||||
Simi | Adatlap | 427674 | 2007. szeptember 21. 15:08 | ||
Ráadásul még bíboros is volt... Így a képeken tényleg jól néz ki, de lehet, hogy a valóság kicsit ridegebb - ahogy azt megszokhattuk a Trumpeter hajóknál. Szerintem nagy dolog, hogy az idén ennyi új 350-es kit van előkészületben: Revell Bismarck, Aoshima Takao (Chokai), Hasegawa Nagato, Trumpeter Richelieu. Korábban 20 év alatt se adtak ki ennyi új hajót ebben a (szerintem nagyon jó) méretarányban! Bízom benne, hogy lesz folytatása a nagy lendületnek! | |||||
EDE | Adatlap | 427673 | 2007. szeptember 21. 14:55 | ||
Ez a Richelieu megér egy misét! | |||||
ChevyG | Adatlap | 427672 | 2007. szeptember 21. 14:34 | ||
ChevyG | Adatlap | 427671 | 2007. szeptember 21. 09:09 | ||
okt. 5én gyüjteményem 1 400as fogja gazdagítani. de elötte, de annyi projektem van. ráadsául nem csak hajózok. most is 2 hajót és 1 tengot építek párhuzamosan. de köszi előre is! | |||||
Simi | Adatlap | 427670 | 2007. szeptember 21. 09:00 | ||
Sajnos nem; ez egy háromkötetes mű ékes francia nyelven, amelynek egyik kötete szól a Richelieu-ról képekkel, rajzokkal kiegészítve. Ha komolyan tervezed az építését, számíthatsz a segítségemre. | |||||
ChevyG | Adatlap | 427669 | 2007. szeptember 20. 23:56 | ||
Elektrónyikus formában van azaz anyag a Rich-ről? | |||||
Simi | Adatlap | 427668 | 2007. szeptember 20. 23:33 | ||
www.sonicmodel.com/topicdisplay_safe.asp Úgy tűnik, hogy a Trumpeter hamarosan (lehet, hogy karácsonyra?) kiadja a 350-es méretarányban a Richelieu-t. Ráadásul lehet, hogy a 700-as verzió még korábban megjelenik. Már csak azért is elgondolkodtam egy pillanatra, mert eről a hajóról nagyon jó anyagom van... de hát még a Hood-al sem állok olyan jól. vannak, akik azzal "dicsekszenek", hogy egyszerre akár 3-4 hajót is építenek. Szerintem pedig ez azért nem követendő, mert az építés alatt lévő hajóra az embernek totálisan rá kell hangolódnia (részletek, fázisok stb stb) és én ezt egyszerre még két hajóval sem tudnám megtenni szimultán. | |||||
M.Pisti | Adatlap | 427667 | 2007. szeptember 20. 08:14 | ||
Köszönöm Uraim a lelkesítést! Tudod Simi az a baj, hogy nagyon is igazad van. Éppen ezért mutattam meg külön, mielött még felraknám őket a hajóra. Ezért jó a 350-es méret, mert oda legalább nem kell nagyitó. "De az Ördög a részletekben rejlik". | |||||
Simi | Adatlap | 427666 | 2007. szeptember 19. 21:26 | ||
Egész jók lettek ezek a kis csónakok! Ráadásul - sajnos - nem is fogunk sokat látni belőlük a kész maketten... | |||||
Sebi | Adatlap | 427665 | 2007. szeptember 19. 20:48 | ||
Hát ez nem az igazi. Nem látom a hajó nevét a mentőöveken. Szerintem kezdd elölről :D | |||||
M.Pisti | Adatlap | 427664 | 2007. szeptember 19. 20:27 | ||
Sebi | Adatlap | 427663 | 2007. szeptember 19. 19:36 | ||
Sziasztok ! Bocs, de csak egy apró korrekció: Mindkét hajót egy-egy régi japán tartomány után nevezték el. A Yamato-nak az volt a "nevezetessége", hogy onnan eredeztetik a japán császári házat, a Musashinak pedig az, hogy a XVI. század legvégétől egészen a XIX. század közepéig abban a tartományban volt a sógun székhelye. A tartomány központját Jedonak hívták és valamikor az 1880-as években nevezték át Tokyo-nak. | |||||
Bill | Adatlap | 427662 | 2007. szeptember 19. 18:16 | ||
Hi! Igen, ezzel tompították a hullámokat. Ezt az orrtípust (angolul: bulbous bow) a hajó víz alatti ellenállásának csökkentésére és ebből kifolyólag a nagyobb sebesség és a gazdaságosabb üzemmód elérésére fejlesztették ki. A mai modern hajókat szinte kivétel nélkül ilyen orral építik. Először a Bremen német óceánjárónál használtak ilyen orrkiképzést 1929-ban, majd harcászati vonalon a japánok fejlesztették tovább először a Yamato-val. Bill | |||||
hellodebil | Adatlap | 427661 | 2007. szeptember 19. 17:58 | ||
Igen, a harjóorr kiképzése ezért volt ilyen, én konkrétan a viz alatti részre gondoltam mely a víz alatt keltett hullámokat. Ha megfigyeljük a mai - széles hajókat (amcsi hordozók, vagy az óriási tankerek) kivétel nélkül ezzel az orr kiképzéssel készülnek. A Yamato mérnökei 24 viaszmodellt készítettek és így jutottak erre a megoldásra. Nem vagyok biztos ebben - de lehet h a japánok használták (csatahajóknál) elsőként ezt a típust? | |||||
Simi | Adatlap | 427660 | 2007. szeptember 19. 13:21 | ||
Én is köszönöm a sok érdekes infót, amit - fáradtságot nem kímélve (gépelgetés) - megoszottál velünk - velem! Kiegészítésül csak annyit, hogy igazából a Montana osztályú csatahajókat tervezték a Yamato-k megfékezésére; az Iowa-kat pedig a gyors repülőgép-hordozókkal való együttműködésre. Bár pontos információkat a japán szupercsatahajókról nem sikerült szerezni az amcsiknak, mégis jól kalkuláltak: a tervezett Montana-k legtöbb paraméterében hasonlított a Yamato-kra. Én eddig úgy tudtam, hogy Yamato-nak nevezik a japán fősziget egy részét, ahol annak idején a vezető törzs szállásterülete volt. (De lehet, hogy egyszerre mind a két verzió igaz.) Musashi pedig - ha jól tudom - egy nagyon híres harcművész-költő volt a XVI-ik századból. A Yamato nem tüzelt pontatlanúl, csak a szolgálatba állításkor volt nagy riadalom ezzel kapcsolatban, amit később sikerült orvosolni (a távmérő adatokat is rosszul olvasták le...). Hajóorr: azért képezték ki ilyenre, hogy felfelé kiszélesedik, hogy a felcsapódó hullámok ne is tudjanak az orrfedélzetre felcsapódni - mint pl a Hood esetében, amelynek előfedélzetét rendszeresen elárasztotta a víz. (Részben még ez is közrejátszott a hajó elvesztésében. Kennedy szerint ugyanis a felcsapódó vízpermet miatt nem tudtak pontosan célozni a Hood-ról...) (Ezt a hozzászólást már tegnap el akartam küldeni, de villámcsapás következtében megszünt a net, és csak mostanra állították helyre.) | |||||
EDE | Adatlap | 427659 | 2007. szeptember 19. 09:43 | ||
Hellodebil! Én valahol ezt olvastam a Yamato szélességéről, de amit te írsz, az is nagyon logikus. Főleg, ha arra gondolunk, hogy az osztály későbbi tagjaira 500 mm-seket terveztek. | |||||
hellodebil | Adatlap | 427658 | 2007. szeptember 19. 08:58 | ||
Ede! Bocsi, de ne mezért lettek ilyen szélesek a Yamato-osztályú hajók. Egyszerüen azért, hogy a 457? v. 460 mm-es lövegeket elbirják - stabilitási okokból. Bár lehet ez is befolyásolta, a legfőbb ok ez volt. Egy oldalsortűznél szükség volt ehez a szélességhez. Ezek a lövegek jóval nagyobbat "ütöttek vissza", mint - az addig elterjedt legnagyobbak - a 406 miliméteresek. | |||||
ChevyG | Adatlap | 427657 | 2007. szeptember 19. 00:44 | ||
kb a kardomba dőltem, amikor kiderült, hogy rossz a f.képezőm.:(:(:(:( De nem volt sok hajó. Tengoból volt sok, a minőségükről nem írok, mert nem illik. | |||||
ChevyG | Adatlap | 427656 | 2007. szeptember 19. 00:43 | ||
csámcsám HELGOLAND csámcsám!:) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nekem nagyon tetszik, hogy igen kidolgozottak, részletgazdagok a felületek. Persze ennek van rossz oldala is: sokmindent ráöntöttek, amit az ember szivesen feljavítana, mert így kicsit olyan béna: pl a kábeldobok, kapaszkodók stb. Pesze, le lehet marni, de akkor meg a lemart felületet nehéz utána nyom nélkül rendbehozni a többi megtartandó részlet sérülése nélkül.