/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.
notarius 416208 2010. július 17. 20:19
Válasz erre
Q..va jó lett!

Azért utállak ám: mert ilyen jó madarat látva nincs kedvem a sajátomat folytatni. A Kurnass felé taszít a dolog. :)
Kferro 416207 2010. július 17. 16:42
Válasz erre
Nagyon szép!
Kifejezetten tetszik a koszolása, és a fékszárny rész kidolgozása.
Gratula!
bikedoki 416206 2010. július 17. 16:39
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6

Sziasztok!

Nálom ez van folyamatban ebben dög melegben. Mint a képek is mutatják még nincsen kész teljesen de alakul. Hasegawa 1/48 SBD-3 Dauntless.

Véleményeket és ötleteket szívesen veszek.
csabbee 416205 2010. július 17. 16:05
Válasz erre
Szia Tom!
A kisütőket húzott szálból készítettem,a festésüket a ragasztás után végeztem.A Python-4 Isracast gyanta,és rakétánként a réz maratásokkal együtt 20 alkatrészből áll.A héber stencilek sem gyengék.
Maj ha nem lesz ilyen dög meleg cikk is lesz.
Üdv!
ltom74 416204 2010. július 17. 15:10
Válasz erre
A Python az ugye nem a skunkworks?
ltom74 416203 2010. július 17. 15:09
Válasz erre
>>A szokásos Csabee minőség.
Én is csak ezt tom mondani. Nagyon szíííp!

A statikus kisütök miből vannak? A végét fehérre ragasztás után festetted le?
Kferro 416202 2010. július 17. 12:40
Válasz erre
Ez nagyon jól hangzik. Tervben van véve, hogy egyszer én is megépítek egy lengyel "tizenhatost".
csabbee 416201 2010. július 17. 12:32
Válasz erre
Szia Kferro,köszi!
A következő áldozat valszeg egy Hasegawa-Tamiya "hibrid" két űléses f-16 lesz,lengyel festéssel.Csak még egy kis pénzmagot kell gyűjtenem hozzá..
Kferro 416200 2010. július 17. 12:18
Válasz erre
A szokásos Csabee minőség. Nagyon tetszik! Ügyes vagy.
Tudod már mi lesz a következő áldozat? :)
csabbee 416199 2010. július 17. 12:14
Válasz erre
be01
be01
be02
be02
be03
be03
be04
be04
be05
be05
be06
be06
be07
be07
be08
be08
be09
be09
be10
be10
be11
be11
be12
be12

Sziasztok Urak!
Ebben a rohadt kánikulában csak ki ízzadtam a végén a 16-ost...
Grande 416198 2010. július 15. 22:18
Válasz erre
Jó lett az Avanger.. és találtam egy újabb Humvee feladatot Neked :)Kihívás! :)

www.emfa.pt/www/includes/mostraVideo.php
slypi 416197 2010. július 15. 22:09
Válasz erre
Szezsolt, a listámon benne van az első ötben :-) de még az elkezdett dolgokat akarom befejezni. Ha beindul a dolog itt úgyis látod majd!
Slypi
HUJBI 416195 2010. július 15. 19:05
Válasz erre
frankó.

belsőtérrel végül nem birkóztál?
pipi 416194 2010. július 15. 18:03
Válasz erre
IMG_7617
IMG_7617
IMG_7618
IMG_7618
IMG_7619
IMG_7619
IMG_7620
IMG_7620
IMG_7621
IMG_7621

Sziasztok!
Több-kevesebbb hibával, de elkészült Avengerem, gondoltam megosztom veletek, mert érdekel a véleményetek. Végső port majd akkor kap, ha helyére kerül valami kompozícióba a környezetnek megfelelően:-)
Szép napot!
Üdv
Misike 416193 2010. július 15. 15:14
Válasz erre
b11-064%20247
b11-064%20247
b12_064%20031
b12_064%20031

Roadbolck
Az engedélyezett max sebesség meg a terhelés mellett tesztelt legnagyobb sebesség az két különböző adat. A 86 kisebb vonatok továbbításánál fővonalon is használták kb. 400-500 tonnáig.
Br64 volt igazán mellékvonali gép alacsony tengelynyomással.
Roadblock 416192 2010. július 15. 14:49
Válasz erre
Misike nagyon szép (lesz) a mozdonyod, de...
a BR86osok hivatalos max sebessége 80kmh volt, átlagban 70nel mentek,tolatva 40nel, ha jól emléxem, ráadásul mellékvonali mozdony volt, hosszabb szerelvényeket nem húzott.
Persze ettől még a német vasút egyik igavonója volt.

Én a helyedben nem csinálám túl vihar vertre, mert a németek nem hagyták szétesni a mozdonyaikat (sem). NAgyon leamortizált állapotba csak forgalomból kivonás után kerülhettek...
pipi 416191 2010. július 15. 14:36
Válasz erre
Tessék, megvan a vasutasok Ásza:-)
Szép munka!
misike 416190 2010. július 15. 14:12
Válasz erre
DSCF3602
DSCF3602
DSCF3604
DSCF3604
DSCF3609
DSCF3609
DSCF3611
DSCF3611
DSCF3612
DSCF3612
DSCF3614
DSCF3614
DSCF3615
DSCF3615
DSCF3584
DSCF3584
DSCF3585
DSCF3585
DSCF3586
DSCF3586
DSCF3587
DSCF3587

Kicsit festegettem a BR86-s szertartályát meg nóziját.
Cél minél használtabbá tenni kb. úgy 1-1,5 millió km utáni állapotot elérni. Csak viszonyítási alapként egy feltöltessél kb.250-300km tudót megtenni. Heti 120 órát voltak úton. Röviden a vasparipákat abban az időben mocskosul meg hajtották. A németek 1925 óta alkalmazzák az ütemes menetrendet. Rövidebb személy vonattal akár 100km/h sebességre képes volt. De átlagba 70-75km/h.
balaton 416189 2010. július 15. 13:35
Válasz erre
Most nem, de itt van helyette a HET, már most elviHETed :)
szezsolt 416188 2010. július 15. 10:29
Válasz erre
Slipy!

Azt az MTZ traktort nem adjátok ki? Legalább csak a fő alkatrészeket! Vinném azonnal! De szerintem nem csak én!

Üdv
zsolt
denkmeyer 416187 2010. július 15. 08:23
Válasz erre
100_9021
100_9021
100_9028
100_9028
képek 043
képek 043
képek 039
képek 039

Sziasztok!

Nálam épp ezek készülnek:
1/16 Rc Tas és Tas vadászpáncélos
slypi 416186 2010. július 14. 22:49
Válasz erre
M1070 méretek
M1070 méretek

Szia Ákos!

Nem kicsi, majdnem 13 cm, trélerrel 30-on felül lesz.
Falraktam ma 1-2 réz dolgot, csináltam fotót ahol látszanak az arányok.
Ákos 416185 2010. július 14. 08:14
Válasz erre
Szép.
Gondolom nem is kicsi darab, még 72-ben sem.
slypi 416184 2010. július 14. 00:43
Válasz erre
M1070 alváz
M1070 alváz
M1070 próba1
M1070 próba1
M1070 próba2
M1070 próba2
M1070 próba3
M1070 próba3

Üdv!

Lakásfestés után kicsit sikerült haladni az M1070-essel. Az alváz és meghajtás rész kész van. A nagyobb elemeket is lefújtam surfacerrel, hogy joban láthatóak, javíthatóak legyenek a hibák. Szárazpróbáról pár fotó.

Slypi
Hubcsi 416183 2010. július 13. 22:23
Válasz erre
Szia Makettező!
Természetesen Magyar, a szürke 27-est szeretném elkészíteni.
joci232 416182 2010. július 13. 21:12
Válasz erre
igyekszem fejlődni :)

minél élethűbb maketteket készíteni...
misike 416181 2010. július 13. 20:52
Válasz erre
juge75 416180 2010. július 13. 20:08
Válasz erre
Joci, te határozottan fejlődsz!
:-)
kistigris 416179 2010. július 13. 19:30
Válasz erre
Hello!

Köszi, kis is fogom próbálni, már csak ilyen epoxit kell beszerezni.
Köszi a tippet ;)
f2d 416178 2010. július 13. 19:26
Válasz erre
Joozsyka!

Köszi szépen! (Hú egy profinak is tetszik.)

Zoli!

Neked is köszönöm.
Én is amiatt választottam inkább a Condor-t.

Az előbb azt elfelejtettem megemlíteni, hogy Mócsy Gábor makettező társunk nélkül ez "mű" nem jött volna létre. Ugyanis ő küldött a maketthez kabintetőt. Köszi mégegyszer Gábor!
Grande 416177 2010. július 13. 19:23
Válasz erre
Homokzsákot legegyszerűbben kétkomponensű epoxyból tudsz gyúrni.

translate.google.hu/translate
joci232 416176 2010. július 13. 19:22
Válasz erre
DSC01974
DSC01974
DSC01983
DSC01983
DSC01985
DSC01985
DSC01990
DSC01990
DSC01991
DSC01991
DSC01992
DSC01992

Sziasztok

mivel ma letudtam mérni egy parancsnoki Gaz 66-os felépítményének méreteit így hozzáláttam 1:35-ös kicsinyítéséhez..
kistigris 416175 2010. július 13. 18:53
Válasz erre
1
1
2
2
3
3

Üdv!

Nálam eme szépség készülget. Az összerakással megvolnék, most várja az alapozást meg később a festést. A műanyag lánctalppal lesznek problémák, de majd csak sikeredik valahogy.

Tudnátok jó tippeket adni arra, hogy lehet szép és élethű homokzsákot csinálni? Pár darabbal szeretném ékesíteni a shermant.

Írjatok ám kérlek hideget - meleget, kíváncsi vagyok mi a véleményetek az eddigi ténykedésemről. A többi alkatrészt külön festem, azért nincs a tankon.

Szép estét!
joozsyka 416174 2010. július 13. 18:25
Válasz erre
ÁÁÁ!

Kegyetlen jó! Nekem is kell ilyen!

üdv: joozsyka
zoli1989 416173 2010. július 13. 18:02
Válasz erre
Akárhányszor is nézem nagyon szép, gratula ! :)

(A Zvezda/Revell MiG-31-estől engem már többször is a lövészárok mélységű panelvonalak riasztottak vissza...)
f2d 416172 2010. július 13. 16:53
Válasz erre
Condor MiG-31BM Foxhound_24
Condor MiG-31BM...
Condor MiG-31BM Foxhound_26
Condor MiG-31BM...
Condor MiG-31BM Foxhound_27
Condor MiG-31BM...
Condor MiG-31BM Foxhound_29
Condor MiG-31BM...
Condor MiG-31BM Foxhound_32
Condor MiG-31BM...

Befejezettnek tekintem a Foxhound-ot, be is került a vitrinbe, hogy többet már ne piszkáljam.:-)))

A makett simán dobozból épült sem magánjellegű feljavítást nem eszközöltem, sem gyári kiegészítőket nem használtam fel hozzá a két Precíz-Stúdió K-36DM katapultülésen kívül. Ha mégegyszer MiG-31-est építek, akkor nem biztos, hogy a Condor makettjét választom. Annak idején a Zvezda és e között vacilláltam és a látvány mellett döntöttem, ugyanis ennek a részletei finomabbak, de a Zvezda-n pontosabbak és több minden ki van dolgozva. Képanyag gyűjtögetés közben egy orosz oldalon láttam a kettő kombinációját, hát elég komoly volt. De mindezek ellnére most valószínű, hogy az új szerszámos ICM-et venném meg, igaz élőben még nem láttam. 
A normál 1/72-es vadászgépekhez szokott embernek, ez egy monumentális méretű gép, mjadnem 40 cm pitotcsövestől. Mekkora lesz a Su-24-es?

Konklúzió: Az orosz/ukrán gyártók makettjei dobozban nézegetve igen csábítóak, viszont építés közben mutatják ki igazán a foguk fehérjét.:-)
gaborka 416171 2010. július 13. 14:12
Válasz erre
Ööö... szerintem valami félreértés van. Mindenesetre itt látható pár figurám:
http://www.miskolcmakett.hu/tagok3.htm a lap alján.

c[ ]
Tiv 416170 2010. július 13. 11:17
Válasz erre
Nem lehet beilleszteni a pontos linket, talán így: http://www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=SquawkBox&file=index&req=viewtopic&topic_id=146573&ord=&page=1
Tiv 416169 2010. július 13. 11:14
Válasz erre
Szia!
Az armoraman is épít egy ilyen vas szörnyet egy kolléga, nem tudom hogy ismered e:
www.armorama.com/modules.php
Tiv
Makettezõ 416168 2010. július 13. 10:44
Válasz erre
Szia!

Szépen haladsz, nekem is már több Mig 29-esem van kész igaz 72-ben de nem mindegyik valami mestermunka, sőt. Milyen felségjelű lesz majdan?

Üdv:Viktor
Hubcsi 416167 2010. július 12. 23:37
Válasz erre
2010_06170004
2010_06170004
2010_06170007
2010_06170007
2010_06170008
2010_06170008
2010_06170005
2010_06170005
2010_06170011
2010_06170011
2010_06170010
2010_06170010
2010_06170013
2010_06170013
2010_06170057
2010_06170057

Sziasztok!
Nálam most ez az Academy MiG-29UB készűl 1/48-ban.
Üdv!
Hubcsi
zoli1989 416166 2010. július 12. 22:53
Válasz erre
Nagyon állat! Gratulálok, már a finisben vagy. Ha ilyesmi lesz a 25-ösöm, háát nagyon fogok örülni :) (én felfogom rakni a Begemot stencileket is - Az An-124 közel 600 matricája után nem lesz nagy kunszt :) )
misike 416165 2010. július 12. 22:42
Válasz erre
Szia
A részletfotókat google segédletével irtatlan mennyiségű van fent. De a Libor oldalán is vannak fent. Meg youtube én sok videó van egész használhatok.
www.mymodelplace.eu/BR-86.html
üdv
doky3 416164 2010. július 12. 22:23
Válasz erre
09.04.-09.20. között a szemből döngető 24-es előtt egy óriási madárraj "kavar"! Nyilván ilyen sebességnél a pilóta nem biztos hogy látja, de azért nekem ijesztő!
student_jgpz. 416163 2010. július 12. 21:38
Válasz erre
Szia Robi!
Köszi, hogy szóltál, tényleg elszúrtam. Valóban kormányozhatóak lennének a görgők/kerekek (?), figyelmetlen voltam. Köszi még egyszer!

prooO!
Még blueteck tartja össze a figura egyes részeit és az látszik ki. Köszi az észrevételt!

Gaborka!
Igen, a figurával (is) vannak bajok. Leginkább az, hogy a nadrágja egy hét száradás után is fog, nem hiszem, hogy ebben az életben megszárad. Valami komoly galiba van a művészolaj alappal. A felső ruházat még kapni fog némi "bőrösebb" hatást, így képeken nem tetszik a szárazecsetelése. Az arc kidolgozottabb, itt a fotózási képességnek kell még erőset fejlődnie. Az látszik, hogy legalább még egy fényforrásra van szükség az esti fotózáshoz. Köszi a kommentet!
Sennás 416162 2010. július 12. 20:59
Válasz erre
Misike minden tiszteletem!Komoly darab.Jó kis csühöst választottál magadnak.{mindig is jobban tetszett mint a 52-es}.Úgy látszik ő a mostoha gyerek ha nincs hozzá kiegészítő de amit a srác csinál azok szépek és ami a lényeg fontosak,hasznosak.Örülök hogy sikerült szert tenned rá és már csinálod is.{de jó lenne szert tenni egy ilyenre!...}Részletfotókat honnan tudtál leszedni?Még egyszer sok sikert hozzá.
Üdv:SENNÁS!
avirex 416161 2010. július 12. 19:59
Válasz erre
Szia Gergely!
Nagyon szép a BT-5, egy kis hibát vétettél,remélem még javítható, a futógörgőket felcserélted, mert amit az utolsó tengelyre raktál,az kell előre. A kerékagy eltérő, ha jól tudom az első kerekek kormányozhatók a típusnál.
üdv:Robi
mig31 416160 2010. július 12. 19:39
Válasz erre
Nem egészen értem mit kellene még csinálni a figurával.
Tennél fel a saját munkáidból , hasonló felbontású képeket hogy mire gondoltál ?

Előre is köszi !

mig31
Ceró 416159 2010. július 12. 19:23
Válasz erre
kató 416158 2010. július 12. 19:11
Válasz erre
Üdv !
Határozottan biztató ! :)
Egyetlen apróság : a hajtóműkiömlőkön még javíts , mert túl egyszínű , nagyon "lehúzza" a látványt ! Ja , és a futószárak és a porfogótárcsák is túl tiszták szerintem .
Ezektől eltekintve nagyon tetszik !
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.