<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Tibcsi | Adatlap | 372794 | 2011. szeptember 22. 13:47 | ||
Nyugger | Adatlap | 372793 | 2011. szeptember 22. 13:36 | ||
Tibcsi ! Csak óvatosan ezzel a kijelentéssel. Bizton állítható, hogy a két számjegyű oldalszámok nem a gyáriszámból származnak. Tehát a 75AP sorból a 41-52, MiG-23MF/UB 01-12 és a 14-20, Szu-22M3/UMK3 01-16, MiG-29B/UB 01-28, Jak-52 01-12-ig és a MiG-21UM-k közül a 17,18,19,35, 53,54,55,-s valamint a 904,905,906,907-s gépekre felfestett számnak semmi köze sincs a gy.sz.-hoz. Ez igaz a Gripenekre is. Nyugger | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372792 | 2011. szeptember 22. 11:09 | ||
Háromszámjegyesek UM-ek, PF-ek, de ha jól emlékszem F-13-asok is voltak. A képen egy kétszámjegyes pápai bisz. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372791 | 2011. szeptember 22. 11:01 | ||
A gyártási számok utolsó számjegyei. Voltak két, három, és négyszámjegyes oldalszámúak is. Annyit használtak, amennyi az egyértelmű megkülönböztetéshez szükséges. | |||||
denkmeyer | Adatlap | 372790 | 2011. szeptember 22. 10:26 | ||
Sziasztok! Tudja valaki, hogy miért 4 jegyűek a Mig-21-eseink lajstromszáma? Van valamilyen jelentése a számoknak? d | |||||
juge75 | Adatlap | 372789 | 2011. szeptember 21. 09:52 | ||
silent8 | Adatlap | 372788 | 2011. szeptember 14. 19:05 | ||
silent8 | Adatlap | 372787 | 2011. szeptember 14. 19:02 | ||
Még találtam párat. Nagyon szívesen. Máskor is. silent8 | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 372786 | 2011. szeptember 14. 18:47 | ||
Köszönöm! | |||||
silent8 | Adatlap | 372785 | 2011. szeptember 14. 18:40 | ||
silent8 | Adatlap | 372784 | 2011. szeptember 14. 18:32 | ||
silent8 | Adatlap | 372783 | 2011. szeptember 14. 18:30 | ||
Szia itt van egy pár kép. Bár oldalról látszanak, de hátha. www.acig.org/artman/publish/article_332.shtml | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372782 | 2011. szeptember 14. 18:26 | ||
Szia Tóth_Gábor Mivel a szkennelés nem tett jót a képek élességének, némi kiegészítés: a csoportképen és az alatta lévő gép farokkódja C 1003, a zöldfarkú a svancon a C 510 jelzést viseli. Az első két kép a "nagy" Jefim Gordon MiG-21-könyvből van, a másik egy régi Top Gun-ból. Üdv R. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372781 | 2011. szeptember 14. 18:17 | ||
Toth_Gabor | Adatlap | 372780 | 2011. szeptember 14. 15:05 | ||
Sziasztok! Van valakinek fotója olyan indiai Mig-21FL-ről, ami négyfőtartós szárnyat kapott? Esetleg valami weboldal? Én csak ezeket ismerem: www.bharat-rakshak.com/IAF/Images/Current/Fighters/MiG21FL/ | |||||
István | Adatlap | 372779 | 2011. szeptember 10. 19:41 | ||
Sziasztok Nem emlékszem pontosan de kb fél éve olvastam a neten hogy megsérült a gép (4418)de javítható.Nem vagyok benne biztos de úgy rémlik mind ha felszállásnál vagy átstartnál elkaptak vele egy fát. Sziasztok | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372778 | 2011. szeptember 10. 15:00 | ||
Szia búza A 4418-as 21UTI 1985-ben kivonva, 1990-ben adta el a HM a Dexco Kft-n keresztül Martin Dean amerikai üzletembernek, aki mellesleg hobbirepülő volt (attól kezdve MiG-21-en!), a tipus-kiképzést Kecskeméten kapta, oktatópilóta Arató Ferenc (alez.?). A kiképzés 6-8 felszállást jelentett, az új tulaj csak a le és felszállást akarta begyakorolni, mindenféle műrepülő-kiképzéstől mereven elzárkózott ("én nem az agysejtjeimet akarom tönkretenni!") , viszont olyan gyakorlott pilóta volt, hogy a harmadik leszállást már egyedül végezte, ez azért nem semmi egy "újonctól"! Mindenesetre a kiképzés sikeres volt, hiszen azóta se törte össze a gépet. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 372777 | 2011. szeptember 10. 11:20 | ||
Igen ez az , és irja is hogy Magyar gép volt , | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372776 | 2011. szeptember 10. 11:16 | ||
Ha jól látom, ugyanezt a gépet árulják 18 millióért. Az 5842-es hsz.-ből a link: www.controller.com/listingsdetail/aircraft-for-sale/MIKOYAN-MIG-21-UM/1967-MIKOYAN-MIG-21-UM/1163877.htm | |||||
búza | Adatlap | 372775 | 2011. szeptember 10. 09:15 | ||
Szia Laci! Jól emlékszel. Eredeti a szám, a szárny alján magyar felségjel van, a tetején nem tudom, mert arról még nem találtam képet. Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 372774 | 2011. szeptember 10. 08:57 | ||
Ha jól emlékszem ez Magyar gép volt és innen került ki , | |||||
Taylor | Adatlap | 372773 | 2011. szeptember 10. 07:35 | ||
Ha 1994-ben készült a felvétel, akkor biztos már nem volt semmi konfliktus, legalábbis az Oroszok, és Amerika között. A legutolsó orosz vadászgép 1991-ben hagyta el országunkat. Majd jött az amcsikkal való haverkodás, és szerintem így került hozzájuk. Hát mind1 mellékelek egy képet, amin már vörös csillag van. (2004-ben készült a kép) | |||||
silent8 | Adatlap | 372772 | 2011. szeptember 9. 23:03 | ||
Nagyon tetszik! De akkoriban még nem kezelték ezeket a dolgokat "titkosan" ? Hogy lehetett Amerikai műsorban egy Orosz vadász? Főleg Magyar felségjellel? Akkoriban még nem a hidegháború időszaka volt? De legalábbis, a vasfüggöny "áldása"? | |||||
pimpa | Adatlap | 372771 | 2011. szeptember 9. 21:59 | ||
Ez a sorozat kb 17 evvel ezelott ment a Discovery-n. A magyar felsegjelet mar regen atfestettek voroscsillagra. Asszem a szarny also felen viszont meg mindig ott az eredeti nagyar csillag. | |||||
juge75 | Adatlap | 372770 | 2011. szeptember 9. 21:24 | ||
Mig-21u 66-600. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372769 | 2011. szeptember 9. 21:24 | ||
Igen, magyar csillag van rajta, bár jóval kisebb a szokásosnál... | |||||
juge75 | Adatlap | 372768 | 2011. szeptember 9. 21:23 | ||
Az oldalszáma eredeti és Magyar. | |||||
silent8 | Adatlap | 372767 | 2011. szeptember 9. 21:20 | ||
Magyar felségjeles a 21-es! Még a régi csillagos jelzés van rajta. Sokáig néztem, hogy vajon zöld a közepe? De van egy rész, ahol közelről mutatják a szárnyat, ott tisztán látszik, hogy piros fehér zöld. De utána egyből elkezd ugrálni a kép. De vajon hol készült? Nagyon jó! :DDD És hab a tortán, hogy Discovery műsor. És pont egy Magyar 21-est mutatnak be. :DDD silent8 | |||||
sulyid | Adatlap | 372763 | 2011. szeptember 9. 10:34 | ||
Szerintem nem is ér többet. Amúgy forintban alig 18,7 misi... | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372762 | 2011. szeptember 9. 00:17 | ||
Ez komoly hogy "csak" ennyit ér egy ilyen gép ? www.controller.com/listingsdetail/aircraft-for-sale/MIKOYAN-MIG-21-UM/1967-MIKOYAN-MIG-21-UM/1163877.htm | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372761 | 2011. szeptember 9. 00:11 | ||
Sziasztok! Nézzétek figyelmesen a videót 21:36-tól :) (ha minden igaz úgy linkeltem be, hogy onnan indul egyből) www.youtube.com/watch | |||||
farkas469 | Adatlap | 372758 | 2011. szeptember 1. 22:26 | ||
Sziasztok! Van orosz nyelvű konyven a majomfogó hálóról ha érdekel valakit... farkas469@gmail.com | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 372757 | 2011. szeptember 1. 21:52 | ||
vagy Precízzel kell felvenni a kapcsolatot! :D | |||||
búza | Adatlap | 372753 | 2011. szeptember 1. 20:08 | ||
Csepelen a Kossuth-ban mindkét oldalát, illetve alúl és felülnézetét is meg lehet tekinteni! Tudom szemét vagyok! :-((( | |||||
búza | Adatlap | 372752 | 2011. szeptember 1. 20:05 | ||
Bocsika, hol beszél a jets felázott talajról? Az a "majomfogó" utáni szántás szerintem. | |||||
romeo | Adatlap | 372751 | 2011. szeptember 1. 19:58 | ||
Joce | Adatlap | 372750 | 2011. szeptember 1. 18:15 | ||
Sziasztok! Mig-21MF változat szegecselési térképét keresném, ha valaki tudna egy jó oldalt ahol ilyen van megköszönném. Köszi: Joce | |||||
romeo | Adatlap | 372749 | 2011. szeptember 1. 10:54 | ||
vatya1 | Adatlap | 372748 | 2011. augusztus 25. 08:04 | ||
miles | Adatlap | 372747 | 2011. augusztus 22. 09:00 | ||
migi | Adatlap | 372746 | 2011. augusztus 21. 18:04 | ||
migi | Adatlap | 372745 | 2011. augusztus 21. 17:46 | ||
Fogalmam nincs , biztos vannak külömböző maratások , de nem biztos hogy illeszkedik hozzá , | |||||
ddk466 | Adatlap | 372744 | 2011. augusztus 21. 17:34 | ||
Szia migi Köszönöm a válaszodat ! Ezt a kabint kaptam hozzá ajándékba, ezen kívül van még kiegészítője ? | |||||
migi | Adatlap | 372743 | 2011. augusztus 21. 17:23 | ||
Szia Ha jól tudom academy 1/72 es Mig-21 se az a F-13 as változat , ezek még csak fém szinben voltak a Szuban rendszeresitve , a Pavla gyárt hozzá kabint , de mivel ez a kitt nem pont 1/72 es igy nem tudom mennyire illeszkedik hozzá , | |||||
ddk466 | Adatlap | 372742 | 2011. augusztus 21. 17:12 | ||
Sziasztok haveromtól kaptam egy : AKADÉMIA 1:72 Mikojan MIG-21 FISHBED és szeretnék segítséget kérni hogy hol lehet hozzá kapni kiegészítéseket meg hogy én orosz repülőket gyűjtök és ehhez a típushoz milyen igazi orosz festés dukál, de lehetne-e rá valamilyen matrica ? Ezekbe szeretnék segítséget kérni ! Előre is köszönöm ! Üdv.: DDK Email: ddk-466@freemail.hu | |||||
Monox | Adatlap | 372741 | 2011. augusztus 17. 10:02 | ||
Nincs ilyen. De ha megnézed a valóságot és saját kézzel állsz neki, valamint a lövészárkokat panelvonalakká alakítod át, akkor olyan géped lehet, amire mindig büszke lehetsz. | |||||
vatya1 | Adatlap | 372740 | 2011. augusztus 16. 22:48 | ||
van kettő oez 21sem és nagyon szeretném őket meg építeni de a kabintető már hetek óta fej fájást okoz láttam már pár át alakítást amik jók valaki tudna nekem adni olyan kabin tetőt amivel ki lehet cserélni az oezét? | |||||
juge75 | Adatlap | 372739 | 2011. augusztus 16. 22:04 | ||
Minden gépen olyan, amekkorára be állítják. Nézd meg egy képen, rajzon. | |||||
vatya1 | Adatlap | 372738 | 2011. augusztus 16. 21:50 | ||
apró még egy kérdés hogy mennyit kell az academy futó szárból vágni hogy jó legyen mert sok helyen olvastam hogy magas a gép csak aszt nem írták hogy mennyit kell kb röviditeni? | |||||
vatya1 | Adatlap | 372737 | 2011. augusztus 16. 21:45 | ||
abból szürke jön ki valamikor régen kevertem így szürkét és igazad lehet na eszt ki próbálom |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21-esekről volt szó. A pápaiak valóban kilógnak a sorból, de eddig én így tudtam, hogy a gyártási számból képezték őket. Ha jól tudom, épp Pápán kellett az egyik kétüléses 21-es oldalszámát megváltoztatni, mert két egyforma számú gép lett volna a bázison.