/ Fórumok /

MiG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.
Szabi77 368505 2008. február 24. 16:59
Válasz erre
21Fgdr2
21Fgdr2

Cseka76!
Lehet hogy már láttad itt egy terepszínű F13-as!
Szabi77
cseka76 368504 2008. február 24. 12:23
Válasz erre
makettes 368503 2008. február 24. 12:03
Válasz erre
Szia Sainz!
Mi a helyzet a készülő könyveddel?
üdv. makettes
zoli1989 368502 2008. február 24. 11:46
Válasz erre
623
623
623-n
623-n
f-13622
f-13622
F1301
F1301
F13.03
F13.03
F13.02
F13.02
scheindhs
scheindhs

Én ezeket találtam:
sainz 368501 2008. február 24. 10:58
Válasz erre
21s
21s
52xx
52xx
5210 a
5210 a
5210
5210
pilot a
pilot a
s
s

ooops..
sainz 368500 2008. február 24. 10:55
Válasz erre
Nekem ezek tenger-kamonak tunnek(de lehet h jol alcaz a dzsungel felett is).
A 21-es pilotan mintha mentomelleny lenne, de a szuhoj pilotakon egyertelmu.
cseka76 368499 2008. február 24. 10:50
Válasz erre
Köszi szépen ezeket is!

cseka76
sainz 368498 2008. február 24. 10:41
Válasz erre
335
335
605
605
622 a
622 a
639
639
677
677
688
688
744
744

Nekem ennyit sikerult osszekaparni a neten(de mar regen nem vadasztam, lehet, hogy vannak ujabbak is), nem igazan hasznalhatoak makettezo szemmel.
A DHL konyvben van meg par szines foto.
sainz 368497 2008. február 24. 10:27
Válasz erre
Es ha megnezzuk azt a keves fotot ami napvilagot latott viet MiG-21bis-esekrol(MF-et kivontak 2000 tavaszan), vagy a gyari teflonszurke vagy kulonbozo kek terepfestest viselnek.Ez egyertelmuen a tenger feletti feladatokra utal.
A viet Szu-22-esek pedig nemreg lettek modernizalva, elsodleges feladatuk a hajok elleni harc, rendszeresen lovoldoznek hajoroncsokra UB-val es kH-23-al.
cseka76 368496 2008. február 24. 10:19
Válasz erre
sainz!

Tudnál még esetleg néhány terepszínű NDK-s 21 F13 képet?

cseka76
Hind 368495 2008. február 24. 10:14
Válasz erre
Söt,a katapultülésben lévő túlélőkészlet is annak fügvényében van összeállítva,hogy hol operál a repcsi.Mert ugye a horgászkészlet,és a gumicsónak szárazföldre nem annyira okés:
sainz 368494 2008. február 24. 10:02
Válasz erre
Haaat...sztem a vietamiak szinte mindig mentomellenyben repultek(nek).
Az egesz orszag relative keskeny es hosszu tengerparttal rendelkezik.
A tamadok joresze pedig anyahajokrol erkezett-tavozott, nagyon sok legiharc, de meg lerakkal leloves is a tenger felett tortent.
Szoval a mentomelleny nem kizaro ok.
migi 368493 2008. február 24. 09:53
Válasz erre
Most már biztos vagyok benne hogy igy történt , mit keresne mentőmellény a VDK pilótákon légiriadónál .
cseka76 368492 2008. február 24. 07:07
Válasz erre
flagon,légyszi írj egy email címet,mert nem találom!

cseka76
sainz 368491 2008. február 23. 22:53
Válasz erre
21-1
21-1

Egy kis Afrika, napjainkban:
sainz 368490 2008. február 23. 22:51
Válasz erre
Elkepzelheto hogy beletettek a filmbe egy reszletet.
Nem lehet egyszeru eredeti vietnami filmfelveteleket talalni(venni) egy ilyen filmhez.
migi 368489 2008. február 23. 22:25
Válasz erre
Igen lehet, de mit kerestek ezek akkor Vietnámban ? mikor kezdték ezeket gyártani? vagy a filmrészlet nem ott készült csak bevágás volt ugymond 21-es db.db sárgák sárgák .
migi 368488 2008. február 23. 22:17
Válasz erre
Úgy nyilt mint a 23 kabinteteje
sainz 368487 2008. február 23. 22:16
Válasz erre
Valoszinuleg egy csajniz J-7-es volt az:
www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/row/mig-21.htm
migi 368486 2008. február 23. 22:09
Válasz erre
Igen Laci ezt tudom de ez hátulról felfelé nyilt vagyis a forgáspont hátul volt .megpróbálok a filmből képet késziteni valahogy .
Rumcájsz 368485 2008. február 23. 22:01
Válasz erre
Mi ebben a megdöbbentő, a 21F és PF és első szériás PFM tipusoknak a kabinteteje hátulról előre-felfelé nyilt, magyarán a dekk bekötési-forgási csomópontja elöl volt, és két süritett-levegős munkahenger nyitotta fel.
mig23papa 368484 2008. február 23. 21:01
Válasz erre
Heló Laci
Ebből is látható hogy a Mig 21 lehetőségei máig is kimeríthetetlenek
csekát már értem :-)
migi 368483 2008. február 23. 20:45
Válasz erre
Szia Laci
Nem 76 cd hanem a kollega nick neve cseka 76
Néztem egy Vietnámi kisfilmet Mig-21-sekről és megdöbbenve láttam egy olyan gépet aminek a kabin teteje hátulról nyilik felfele .
üdv: migi
mig23papa 368482 2008. február 23. 19:44
Válasz erre
flagon
megkérdezhetem mi van azon a 76 CD-n?
cseka76 368481 2008. február 23. 19:38
Válasz erre
flagon

Küld el légyszi!
cseka76 368480 2008. február 23. 19:37
Válasz erre
flagon 368479 2008. február 23. 19:20
Válasz erre
cseka 76 CD-van elküldjem?
sainz 368478 2008. február 23. 19:13
Válasz erre
21
21

A terepszinu 21F-13 erdekes makett lehet:
cseka76 368477 2008. február 23. 18:55
Válasz erre
Szia flagon!

Igen,érdekel! Esetleg neked meg van?

cseka76
flagon 368475 2008. február 23. 18:42
Válasz erre
cseka76 DHS kiadvány Mig-21 F-13 44oldal NDK-s gépek német nyelvü érdekel?
cseka76 368474 2008. február 23. 16:42
Válasz erre
Sziasztok!

NDK-s Mig-21 F13 Fishbedek-ről keresgélek képeket. Ha van valakinek ilyen témájú anyaga,légyszi segítsen!

Előre is köszi!
cseka76
cseka76@freemail.hu
mig23papa 368473 2008. február 23. 15:12
Válasz erre
MIG_21_9510
MIG_21_9510
MIG_21_9510_LHPA_ASZ005
MIG_21_9510_LHPA_ASZ...

No és amikor még repült is a 9510-es
SIG 368472 2008. február 23. 14:47
Válasz erre
beolvasás0009
beolvasás0009
beolvasás0010
beolvasás0010
beolvasás0011
beolvasás0011
beolvasás0012
beolvasás0012
beolvasás0013
beolvasás0013
beolvasás0014
beolvasás0014
beolvasás0015
beolvasás0015
beolvasás0016
beolvasás0016

Halihó !

Itt vannak a beigért képek a 9510-es oldalszámú Mig-ről. Feltettem még párat ami nem az, de a részletek miatt esetleg jól jöhet. Az uccsó kép pedig a kedvencem, pusztán a típus kedvelőinek. Ha kell még speckó festés a pápai cuccokról, van kép a 6115-ös Jubileumiról vagy a "madárfejes" 48-ról. Sikíts ha kell még valami.

Üdv...
sainz 368471 2008. február 22. 23:07
Válasz erre
Mail ment.

Tokol valszeg stimmel, bar hianyos:
MiG-21PFM -1972
MiG-21CM(T)1972-82
MiG-21CMT 1072-82
MiG-21bis 1982-87
Rumcájsz 368470 2008. február 22. 22:57
Válasz erre
Nem igazán értem, hiszen akárhogy olvasom, vagy SzMT-ről, vagy SzM-ről van szó, SzT
itt sem szerepel.Ebből a jelzésből nekem inkább az jön ki, hogy SzM-ből alakitottak át
SzMT-re, esetleg vegyes volt az ezred gépállománya. Persze igy sem az igazi, legalábbis Tököl esetében, mert itt a vegyes állomány SzMT-ből és SzT-ből állt, és egyik sem téveszthető össze az SzM-el, aminek még kisebb a gerinctartálya. Minél több az új info, annál inkább zavaros számomra.
sainz 368469 2008. február 22. 22:18
Válasz erre
Bingooo!

Megvan.
Azoknal az orosz ezredeknel, ahol modositottak az SzMT-ket, igy irja az orosz lista:
CM(T)
159.gv.iap. Kluczevo
515.iap. Tokol
582.iap. Chojna

E szerint csak a Lengyelorszagban es nalunk allomasozo SzMT ezredeknel hajtottak vegre ezt az atalakitast.
sainz 368468 2008. február 22. 22:08
Válasz erre
Rumcajsz!

Kuldj egy emilcimet(itt vmiert nem tudom megnezni). atkuldom a listakat, szerintem nem ugyanabol dolgozunk, ezeken amik nalam vannak, mar jopar eve izzad nehany orosz.
Elvileg pontosak.

sainz10@gmail.com

Esetleg meg a lemezosztas segithet eldonteni, az is kulonbozik a bis - MF-nel.
notarius 368467 2008. február 22. 21:55
Válasz erre
Közben megjött egy, köszönöm.
Rumcájsz 368466 2008. február 22. 21:54
Válasz erre
Az oldalnézeti fotó szerint /pilóták mögött a háttérben/ egyértelmüen MF/SzM, itt jól kivehető, hogy a gerincvonal nem ér el a függőleges vezérsik főtartójáig, tehát
nem lehet bisz/SzT változat. A nálam lévő források szerint sem gyártottak SzT-válto-
zatot, csak átépitettek, részben az alakulatok müszaki részlegeinél, részben a nagyjavitást végző üzemekben, tehát gyártási listán nem is szerepelhet. Az alakulatok
tipuslistájáról való hiányzásra viszont én sem tudok magyarázatot, hiszen ez az SzMT gépállomány 6-8 vadászezredre való mennyiség, még ha nem is épitették át a teljes flottát, akkor se tünhettek el a semmiben.
Hind 368465 2008. február 22. 21:54
Válasz erre
Elment magánba!
De van még egy közeli is,azt keresem a leginkább!
notarius 368464 2008. február 22. 21:43
Válasz erre
Nekem is xarakszik napok óta.

Melyik az a rotorcraft?
sainz 368463 2008. február 22. 21:30
Válasz erre
Sajna pont a fuggoleges vezersik tove nem latszik, ebbol a szogbol csaloka, nem igazan lehet eldonteni bis v MF/SM...akik kozelrol lattak, eskusznek ra h 96-os.

Az SzT nalam tovabbra is talany, sem a gyartasi listan(nem konyvekbol, ujsagokbol valo) sem az alakulatok tipuslistajan nem szerepel sehol...
Viszont ahoz tul sokan emlegetik, hogy kacsa legyen.
Rumcájsz 368462 2008. február 22. 20:39
Válasz erre
Puff neki, most nézem az oldalnézeti képet, azon meg MF, vagyis 96-os látható. Hát ha ez a két gép azonos, hát akkor ennyit az éleslátásomról, vagyis hiába van dupla szemem,
attól nem látok jobban.
Rumcájsz 368461 2008. február 22. 20:38
Válasz erre
Puff neki, most nézem az oldalnézeti képet, azon meg MF, vagyis 96-os látható. Hát ha ez a két gép azonos, hát akkor ennyit az éleslátásomról, vagyis hiába van dupla szemem,
attól nem látok jobban.
Hind 368460 2008. február 22. 20:29
Válasz erre
Notarius!!

Nem megy a freemailom!!
A rotorcraft rovatba beteszem a képeket!
Rumcájsz 368459 2008. február 22. 20:28
Válasz erre
Szerintem ez inkább bisz-nek /75/ néz ki, elég testes a gerinctartály, de a másik kigazitásod szerint lehet SzT változat is , a pitot tartórúdjába meg olyan pitot-csövet
szereltek a kirabolt helyett, amit éppen találtak, én már söprünyelet is láttam ilyen kiállitott gépen /mondjuk az MiG-19 volt/. A másik téma: sajnos fejből irtam a 1524 sz. szövegemet, igy kevertem az MT és az SzT változatokat, a "szentirás" szerint is neked van igazad, tehát a kisebb gerinctartállyal átépitett SzMT új jelzése lett SzT, ami külsőre majdnem azonos a bisz-el /már csak azt kéne tudni, az a bizonyos MT vajon hogy néz ki, melyikkel egyezik meg külsőre?/
Az összképet egyébként még a kinai gyértmányok is bonyolitják.
Rumcájsz 368458 2008. február 22. 20:25
Válasz erre
Szerintem ez inkább bisz-nek /75/ néz ki, elég testes a gerinctartály, de a másik kigazitásod szerint lehet SzT változat is , a pitot tartórúdjába meg olyan pitot-csövet
szereltek a kirabolt helyett, amit éppen találtak, én már söprünyelet is láttam ilyen kiállitott gépen /mondjuk az MiG-19 volt/. A másik téma: sajnos fejből irtam a 1524 sz. szövegemet, igy kevertem az MT és az SzT változatokat, a "szentirás" szerint is neked van igazad, tehát a kisebb gerinctartállyal átépitett SzMT új jelzése lett SzT, ami külsőre majdnem azonos a bisz-el /már csak azt kéne tudni, az a bizonyos MT vajon hogy néz ki, melyikkel egyezik meg külsőre?/
Az összképet egyébként még a kinai gyértmányok is bonyolitják.
notarius 368457 2008. február 22. 20:11
Válasz erre
Hind 368456 2008. február 22. 20:02
Válasz erre
Solo 368455 2008. február 22. 19:41
Válasz erre
Helló!

Igazából ,minden jöhet akár emalien is, mert a gép apró jellegzetességei lennének fontosak. Egy egyedi festéssel szeretném elkészíteni, de úgy, hogy az adott géptől a festésen kívül egyéb dolgokban ne különbözzön. Mintha az eredetit festeték volna át. Nem tom érthető voltam e. :)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.