/ Fórumok /

RotorCraft

Helikopterek minden területről. Mert ilyen topic még nem volt, viszont forgószárny-kedvelők vagyunk néhányan :-)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.
Hind 353925 2008. április 5. 07:57
Válasz erre
Szevasztok!
Revell 1:32-es Apache-ot keresek,valaki látott valahol?
Muzzy 353924 2008. április 4. 21:41
Válasz erre
Kaloz!
Ha erdekel, szakmailag "lektoralhatom" ha gondolod!
Muzzy
Kalóz 353923 2008. április 4. 21:18
Válasz erre
Bocsesz, akit érint!
A két helikopteres (Ka-22) cikk fordítása lassan (nagyon lassan) kész (egy bő oldal van még hátra, bár oroszul már azt is elolvastam, a második katasztrófáról és a végjátékról szól), Vándor Karesszel megbeszéltem, hogy átnyálazza szakmailag, de őt most nem akarom zavarni, van baja elég, viszont ha sikerül elfogadható (értsd érthető) szöveget összehozni, akkor elküldöm Mekettnek, hoygy tegye fel. Különösen az egyik érdekes dolgokat tartalmaz, mivel a gép létrehozásában tevékenykedő személy írta.
Kalóz
Hind 353922 2008. április 1. 20:50
Válasz erre
Zozó!
Az nekem is vanMD-500D.Azért is kerestem inkább a nem D-st.
Zozó 353921 2008. április 1. 10:14
Válasz erre
Hind!

Academy Hughes 500D TOW van 48-ban, ha kell.

Üdv
Zozó
Hind 353920 2008. április 1. 09:10
Válasz erre
Szevasztok Srácok!

OH-6 ost keresnék,lehetőleg nem 1:72-ben!
Hol kutakodjak?

Hind
Ronin 353919 2008. március 30. 19:23
Válasz erre
Sziasztok!

Aluette II helikoptert építtek, 1:32 ben, de nincs referenciám a hajtómű bekábelezéséhez.
Ha valaki tudna segíteni jó minőségü képekkel, megköszönném!
Üdv: Ronin
f2d 353918 2008. március 24. 10:52
Válasz erre
f2d 353917 2008. március 24. 10:50
Válasz erre
Köszi Fodi. Ez a fejembe nem jutott volna.
Fodi 353916 2008. március 24. 10:44
Válasz erre
Lehet, hogy mégsem adom el a Trumpi Mi-4-esemet. :)
Fodi 353915 2008. március 24. 10:43
Válasz erre
f2d! Kicsit OFF: 1:48 másik neve a "quarter scale", 1/4 inch 1 lábnak felel meg ebben a méretarányban. Európában nagyon belénk rögzült a metrikus rendszer, azért furák nekünk ezek a méretarányok. A 48 és a 72 között meg van egy 2/3-os szorzó. Ugyanez igaz a 32-re is.
Topi 353914 2008. március 24. 09:14
Válasz erre
Hali!
A Hellernél óvatosan kell bánni az 1/50 méretaránnyal. Az AS 350 Ecureuil-t
kiadták olyan dobozban ami 1/50 feliratot viselt magán, majd 1/48-at.
A két makett pontosan ugyanaz volt. És most jön a csattanó.
Mivel hosszú évekig dolgoztam ezen a tipuson, volt módomban leméricskélni
helikoptert. Az 1/47 től az 1/51-ig mindenféle méretarány volt rajta.
A dolog érdekessége, hogy mind a makett, mind az igazi Franciaországban készült.
A legutólsó bőrt a " rókáról" tavaly húzták le, amikor kiadták ugyanezt a makettet
új matricával, arról a gépről ami felrepült a Mount Everestre.
Üdv: Topi
f2d 353913 2008. március 24. 08:20
Válasz erre
Nincs túl bonyíltva az biztos. Ez az 1/50-es méretarány elég rövid életű volt. Mondjuk én nem látom a logikát az 1/48 és az 1/32 elterjedésében, amikor van/volt 1/50 és 1/35.

www.master194.com/maquettes/plagnard/sa360/index.htm
Solo 353912 2008. március 24. 07:42
Válasz erre
Megvan nekem is ez a makett. Ezt kihozni belőle nem lehetett kis munka. :)
f2d 353911 2008. március 23. 20:07
Válasz erre
Különleges helikopter maketteket kedvelőknek, 1/50-es ős Dauphin.

www.master194.com/maquettes/plagnard/sa360/Images/index.html
zsury 353908 2008. március 9. 10:04
Válasz erre
Erre tényleg csak ezt lehet kinyögni : b+ :)) :)) :)) ha volna kalapom, most megemelném...vagy százszor :)) :)) :))
f2d 353907 2008. március 9. 09:54
Válasz erre
Tibcsi 353906 2008. március 9. 08:36
Válasz erre
Bocs a kifejezésért, de amikor megláttam, csak ennyit tudtam kinyögni: b+...

Kicsit civilizáltabban: "Hűazannya!"

www.aircraftresourcecenter.com/Gal8/7201-7300/gal7277-Mi-4-Doering/00.shtm
borisz 353905 2008. február 2. 09:54
Válasz erre
Most már ezt is tudom:)
A tegnapi katasztrófa után nyolc Mi-8 maradt a hét Mi-17-et leszámítva?
Muzzy 353904 2008. február 1. 21:09
Válasz erre
Borisz!
Alapvetoen az utasszallito valtozatnak volt szogletes ablaka, a kerek ablakokat fel lehetett hajtani, ez azokon keresztul a fedelzeten levo katonak is tuzet tudtak nyitni, Bar nem mindegyik fert az ablakhoz. Az utasvaltozatnal viszont mar szogletes ablakok voltak.
Szoval az utasszallitobol (P jelzes) alakitottak ki a vip-et (Passzazsirszkij Szalon - PSZ). Nem csak a vip-nek volt szogletes ablaka, bar teny, hogy a fotorol nekem PSZ-nek tunik
Muzzy
borisz 353903 2008. február 1. 20:23
Válasz erre
ez egy ideiglenes felségjel volt a módszerterváltás környékén. Az ablakok azért szögletesek, mert különleges elbánásban részesítendő-VIP- személyek szállítására volt.
A fontos bácsi jól ki tudott nézni az ablakon, és örült.
Ha valamit rosszul írtam, remélem az okosabbak kijavítanak
f2d 353902 2008. február 1. 20:16
Válasz erre
Ennek a minyonak az ablakai is elégfurák.
sib 353901 2008. február 1. 19:34
Válasz erre
Sziasztok!
Erről a magyar felségjelről mit kell tudni?
cdn-www.airliners.net/photos/photos/6/4/8/0236846.jpg
borisz 353900 2008. január 27. 19:05
Válasz erre
Sziasztok!
UH-1B hajítóművéről tunátok nekem képeket adni?
Az Italeri letudta az egészet egy dobozzal meg csővel. :(
Rumcájsz 353899 2008. január 22. 17:34
Válasz erre
Igen,mivelhogy a Hind NATO-kódnév azt jelenti,hogy szarvastehén. Ezzel a látványos festéssel repült a gép a tavalyi kecskeméti légibemutatón.
borisz 353898 2008. január 22. 17:28
Válasz erre
Jól látom, szarvas van ráfestve?
halaci 353897 2008. január 22. 15:17
Válasz erre
Hoppá!!! Magyar Hind áprilisban?

www.dragonmodelsusa.com/dmlusa/prodd.asp
borisz 353896 2008. január 14. 17:16
Válasz erre
kundec 353895 2008. január 14. 14:16
Válasz erre
Köszi, sokat segítettél, várom a képeket!
Mégegyszer köszönöm!
Hind 353894 2008. január 14. 05:57
Válasz erre
Kissé fakóbb ,világosabb kék mint a gép hasa!
De ha pont ugyan olyanra fested mint az alsó szín,akkor sem vétkezel.Egy kevés fehérrel kifakítod,és az agy körül megkoszolod(természetesen sugárirányban)akkor megfelel.Az agy pedig Acél-szinű,vagy ha jobban tetszik,titán.Mondjuk ez utóbbi nem sok van benne,de a kicsapódó zsír,és a hajtómű korom így szinezi meg.Délután teszek fel képeket!!!
kundec 353893 2008. január 13. 23:14
Válasz erre
Pipi!
holnap megkereslek magánban.
Üdv!
kundec 353892 2008. január 13. 23:09
Válasz erre
Hello Hind!

Tudnál segíteni abban,hogy a mi-24-es farok rotorja milyen színű?
Előre is köszi.
Üdv: kundec
Hind 353891 2008. január 13. 22:44
Válasz erre
Holnap kezdem a termelést!!
Csak keringett bennem a nátha,de vagy három hétig!Nem láttam,és nem kaptam levegőt.
pipi 353890 2008. január 13. 18:19
Válasz erre
Hello!
Remélem felépülsz, várom a képeket, illetve ha már elemezted az összerakásikat a véleményedet!
Üdv pipi
Hind 353889 2008. január 13. 16:56
Válasz erre
Testközelből ismerem az UH-1-est,és kb annyira szegecselt,és egymásralapolt lemezelésű mint a Mi-8,vagy a 24-es.Tehát a valóság az,hogy nem túl sima.
vrauko 353888 2008. január 13. 16:43
Válasz erre
T. Hobbytársak!
Tudja-é valaki, hogy a Revell újonnan +jelent 1:72-es Super Cobraja azonos-é az Italeri öntvénnyel, mint pl. a Mi-24 esetjében?
borisz 353887 2008. január 13. 12:28
Válasz erre
Szevasztok!
UH-1 en hiteles a pozitív panelvonal, vagy inkábba a negatív az élethű?
Hind 353886 2008. január 13. 10:40
Válasz erre
Pipi!!

Halálos betegséget kaptam,de nem vagy feledésbe!Van benn a hangárban 24-es,és Mi8 is.Hétfőn fotózok egy vagonnal.
Fodi 353885 2008. január 13. 10:34
Válasz erre
Megnéztem még egyszer, tényleg. Hmm, lehet, hogy ez a megoldás... )
xcraft 353884 2008. január 13. 10:07
Válasz erre
borisz 353883 2008. január 12. 23:08
Válasz erre
megvan már valami ótvar minőségú gyanta kitje, te bitang?:)
pipi 353882 2008. január 12. 22:11
Válasz erre
Kundec!
Megkeresnél magánban a mi 24 el kapcsoilatban?
Üdv
poti.ferenc@chello.hu
xcraft 353881 2008. január 12. 22:03
Válasz erre
A hátsó csőlégcsavar mögött van egy függőleges irányfelület, alkalmasint oldalkormány.
Szerintem ezzel kisebb nagyobb mértékben eltérítik a hátrafelé kilépő levegőt.
Fodi 353880 2008. január 12. 21:59
Válasz erre
Még nem láttam róla videót, tényleg durva a hangja. :)
Érdekes öszvér, egy leírás szerint a szárnyak üzleti jetből vannak. Egy dolgot nem értek - eltűnt a faroklégcsavar, helyette ott a tolólégcsavar. Hogyan kompenzálják a főrotor forgatónyomatékát?
xcraft 353879 2008. január 12. 21:45
Válasz erre
blog.flightstory.net/377/video-sikorsky-piasecki-x-49a-speedhawk-test-flight/
A speedhawk első repülésének videója, a hangja érdekes, mint egy légcsavaros műrepülőgép, és egy helikopter egyszerre.
kundec 353878 2008. január 9. 21:37
Válasz erre
köszönöm!!! :)
Hind 353877 2008. január 9. 18:37
Válasz erre
Alul matt fekete,de a kicsapódó oljcseppek kissé fényessé teszik.A felső felük,új lapátoknál "OROSZ"ZÖLD hUMBROL KÉSŐBB AZÉRT A NAP KISZIPÁKOLJA.
kundec 353876 2008. január 9. 18:07
Válasz erre
Sziasztok!
Most építettem meg egy mi-24-est 1/35-ben (magyar festéssel stb) a forgószárnaknak milyen a színük?
A segítséget előre is köszi!
totya 353875 2008. január 8. 15:24
Válasz erre
Köszi Solo majd kereslek.Szerintem ezket a képeket kerestem ,mert megvolt csak a gép tönkrement és az adatok elvesztek.
Üdv Totya!
Solo 353874 2008. január 8. 08:54
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.