<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
vrauko | Adatlap | 207223 | 2007. november 9. 08:50 | ||
Nem azér' hogy saját portékámat dícsérjem, de a röpcsik rovatban vagyon 1 cikkely 1 +épített Italeri G-6-osról, annak minden (vagy legalábbis legtöbb) kínjával 1ütt. A szárnydudorokat mellé kelik, az Italeri kissé bonyolult modulrendszere miá, de a törzs is az ef változathoz képez alapot, pl. a gyertyahűtés 2-2 légbeömlője közül csak a 2 hátsó van +, a két elülsőt hozzá kell csinálni. Előzmény: (207217) Propellerfanatic 2007. november 8. 21:37 | |||||
warbirds | Adatlap | 207222 | 2007. november 9. 08:23 | ||
Tudna nekem valaki elsősorban ModelMaster festékkódokat mondani a tereptarka egyenruháink színeihez? De lehet másféle festék is. Üdv! warbirds | |||||
Kalóz | Adatlap | 207221 | 2007. november 8. 22:14 | ||
A ragasztót legjobb nem megfolyatni! Viszont ha megtörtént, akkor hagyd jó alaposan megszáradni, és akkor finoman csiszolópapírral és szikével el lehet távolítani, viszont utána nem árt kicsit felpolírozni finomabb csiszolópapírokkal. Kalóz | |||||
Directors | Adatlap | 207220 | 2007. november 8. 22:01 | ||
ok Egyébként énis észrevettem benne 1-2 hibát nem minden alkatrész stimmel mungyuk a törzs . A megfojt ragasztót lelehet valahogy szedni a gépről? | |||||
Kalóz | Adatlap | 207219 | 2007. november 8. 21:56 | ||
makettben = topikban | |||||
Kalóz | Adatlap | 207218 | 2007. november 8. 21:55 | ||
Megnéztem a másik makettben feltett képet, igazatok lehet. Az Italeri F változata is egy eltorzított G, ezek szerint több taposóakna is van még benne. Valahol nekem is megvan, de majd megbírkózom vele. Dirctors! Azért ne csüggedj, még nagyon szép makettet építhetsz belőle! Kalóz | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 207217 | 2007. november 8. 21:37 | ||
Directors! Szerintem: Ránézésre a repcsid eredetileg Me-109 F szárnyat kapott. Ezt kell átalakítani G verzióra. Az F-en a futóműakna kerek volt. A Külső éleit ki kell faragni szögletesre, a rajz szerint. Bár feltételezem van ott valami jelzés is. A szárny tetejére meg egy-egy dudort kell ragasztani, mert a G-n ilyen volt. A version A jelű fúrásokat akkor kell csak elvégezni, ha a szárnyra fel akarod tenni a szárnygondola-géppuskákat, azaz ez attól függ, melyik festést akarod elkészíteni. | |||||
Kalóz | Adatlap | 207216 | 2007. november 8. 21:26 | ||
A szike piktogrammal a kivágandó részeket szokták jelölni. Kalóz | |||||
Zebi | Adatlap | 207215 | 2007. november 8. 21:23 | ||
Az én tippem: A kerek futóaknát szögletesre kell alakítani a külső sarkokon. | |||||
Directors | Adatlap | 207214 | 2007. november 8. 21:18 | ||
Kalóz | Adatlap | 207213 | 2007. november 8. 21:12 | ||
Directors! A bejelölt részleten (1) a futóakna borítólemezét (futóakna ajtó) kell kivágni, mert a maketten egybeöntve adják a szárny-borítással. Nem a legkellemesebb munkák közé tartozik, de egy hegyes és éles késsel (szikével) megoldható. Többszöt kell végighúzni a vonal mentén és így mintegy kivésni a felesleges anyagot, amíg szinte magától kiesik az eltávolítandó rész. Kalóz | |||||
Directors | Adatlap | 207212 | 2007. november 8. 21:00 | ||
Amit bejelöltem (1 felső) ott mitkell kivágni? csakmert én kajak nemtom kivenni. | |||||
Joce | Adatlap | 207211 | 2007. november 8. 20:58 | ||
Sziasztok! Az ICM cég 1/48-as P-51D-15 Mustang (48151 kat. szám) készletének festési utasítását keresem, elektronikus vagy fénymásolt formában. Köszi Joce | |||||
Directors | Adatlap | 207209 | 2007. november 8. 20:22 | ||
köszi az ötletet 1000 hála | |||||
tankos_srac | Adatlap | 207204 | 2007. november 8. 18:59 | ||
Directors! A fúró nélküli fúrás 2. számú változata. Gyógyszertár, injekcióstű (néhány tizedmilimétertől a 2-3 mm-ig is van) megveszed, hazaviszed. Műanyaghulladékon gyakorolsz először, mert a lyuk közepe nem pont a tű hegyéhez kerül, mivel a tűhegy srégen le van csapva. A hüvelyk és mutató ujjad között sodorgatva nyomod a műanyagba és szép szabályos lyukat kapsz. A tű hegye/éle hamar kopik, gyakori cserére szorul, de még minidig olcsóbb mint a fúró. Sok sikert! | |||||
Directors | Adatlap | 207203 | 2007. november 8. 18:24 | ||
Zoli | Adatlap | 207202 | 2007. november 8. 17:46 | ||
Szia! Szerintem a Revell F-4F sokkal szebb és pontosabb, mint a Hasegawa és a Fujimi. A kabin is nagyon részletes, a panelvonalak pontosabbak, és E, illetve G is építhető belőle, ráadásul az ára sem vészes. Az Italeri ennél sokkal egyszerűbb, felejtős. Ja és az Aires nagyon szép fúvócsöveket, futóaknákat, az FM pedig gyönyörű kabint gyárt hozzá (ha még beszerezhető valahol). z | |||||
Atis | Adatlap | 207201 | 2007. november 8. 17:45 | ||
Na akkor mondom a következőt: Átbattyogsz Jóanyádhoz.. és kérsz tőle egy nagyobbfajta gombostűt. A szerszámosból elővakarsz egy fogót.. Aztán vagy előszedsz gyertyát.. vagy kislattyogsz a konyhába a gáztűzhelyhez. Namost. Megfogod a fogóval a tűt.. mert mint tudjuk.. fizikából.. a fém vezeti a hőt. Meggyujtod a gáztűzhelyt és elkezded melegíteni a gombostűt. Persze a makett már oda van a közelbe készítve. Amikor már vörössen izzik a tű hegye, akkor a megfelelő gyors határozottmozdulattal átdöföd a maketten a jelölt pontot. Gyors legyél mert ha kihül a tű és még a makettben van, akkor beleragad. S csak ügyesen.. nem elcseszni a repzit.:) üdv. | |||||
Directors | Adatlap | 207200 | 2007. november 8. 17:35 | ||
Atis | Adatlap | 207199 | 2007. november 8. 17:29 | ||
Szia Directors Igen.. az első az vágás, le kell vágni.. a másik pedig a lukasztás.. amit furóval a legcélszerűbb megoldani. üdv. | |||||
Directors | Adatlap | 207198 | 2007. november 8. 17:21 | ||
Smoke | Adatlap | 207197 | 2007. november 8. 12:33 | ||
Lorenzo12 | Adatlap | 207196 | 2007. november 8. 10:13 | ||
Lucky! Köszi! Notarius! Küldtem e-mailt! Üdv. Lorenzo | |||||
notarius | Adatlap | 207195 | 2007. november 8. 09:54 | ||
Tőlem kérsz kölcsön? :) | |||||
lucky | Adatlap | 207194 | 2007. november 8. 09:42 | ||
stug | Adatlap | 207193 | 2007. november 8. 09:36 | ||
köszi a segítséget, lehet hogy sokat tapogatom a ragasztás előtt. | |||||
Lorenzo12 | Adatlap | 207192 | 2007. november 8. 09:24 | ||
Sziasztok! Part maratást honnan tudnék beszerezni? Konkértan a 48087-es "Control Horns & Turnbuckles" maratást keresem. Előre is köszi! Üdv. Lorenzo | |||||
Lorenzo12 | Adatlap | 207191 | 2007. november 8. 09:22 | ||
Sziasztok! Abban kérném a segítségeteket, hogy hol lehet venni Heroic Miniatures mellszobrokat és milyen áron? Előre is köszi! Üdv. Lorenzo | |||||
warbirds | Adatlap | 207190 | 2007. november 8. 09:14 | ||
Mekkora felületen ragasztod? Nem zsíros a maratás vagy a műanyag? Pucold le egy kis alkohollal. A pillanatragacsot mikor vetted? Ha nagyon régi, akkor hajlamos a "trutyisodásra" és akkor már nem "pillanat alatt" ragaszt. Ha nagyon régi, akkor sztem vegyél újat. Üdv! warbirds | |||||
stug | Adatlap | 207189 | 2007. november 8. 08:17 | ||
rézmaratást próbálok ragasztani műanyaghoz ill. egymáshoz loctite 401 ill super bond gel-lel, de nem sikerűl.milyennel próbálkozzam? M3 stuartot építenék verlinden kiegészítővel angol verziót( gyanta+réz). köszi. | |||||
Zebi | Adatlap | 207188 | 2007. november 8. 08:05 | ||
A kabin elég alap, csak matricás az egész, de kívülről szépnek néz ki. | |||||
Daala | Adatlap | 207187 | 2007. november 8. 08:01 | ||
Srácok! Mi a véleményetek a Fujimi 1/72-es F-4G-jéről? Jobb, mint az Italeri? Minőség? Pontosság? A Hasegawa ugyanis régóta beszerezhetetlen! Daala | |||||
Kalóz | Adatlap | 207186 | 2007. november 7. 21:29 | ||
Blasio! Festék hígítására (festéshez) tulajdonképpen bármilyen "olajos" hígító megfelel, nekem a lakkbenzinnel sincs gondom egyiknél sem (Humbrolt és Revellt használok), de a tégelyben nem szeretik csak a saját hígítójukat. Sajna muszály volt hígítanom a törzsfestéket is, de inkább hagytam volna. Na, mindegy. A fórumokon papolok, hogy a tégelybe csak gyári hígítót vagy semmit, magammal meg kitolok rendesen. Persze végül is felfogható direkt bizonyításnaka tétel igazolására, mivel gyári hígítóval nem volt ilyen gondom, max ezüst vagy mattfeketénél (azok valamiért érzékenyebbek). A háziorvosoddal tényleg szerencséd van, a mienk az asszonytól is elvitte, amit itthon beadtak neki, mondván, hogy nem hagyhatja itt. De mint írtam, nem gond (amit két éve vettem 180 Ft-ért még legalább 3-ra elég lesz). Kalóz | |||||
migi | Adatlap | 207185 | 2007. november 7. 20:47 | ||
jaffa | Adatlap | 207184 | 2007. november 7. 20:26 | ||
hát pár képem van, meg talán a futorol ha kell keres meg a mail cimem az msn cimem is | |||||
CompleX | Adatlap | 207183 | 2007. november 7. 20:15 | ||
Köszönöm xcraft, és Ákos segítségét a black hawk-kal kapcs. jogos , szürkét akartam írni :) a feketét meg vágtam hogy nem fekete teljesen csak a nevét nem tudtam annak a szinnek(: | |||||
Smoke | Adatlap | 207182 | 2007. november 7. 20:04 | ||
Sziasztok! Van valakinek anyaga a Mitsubishi J2M Raidenről? Nem találok képet a belsejéről, futoműaknákrol! Szabi | |||||
Directors | Adatlap | 207181 | 2007. november 7. 19:41 | ||
jaffa | Adatlap | 207180 | 2007. november 7. 19:36 | ||
csipesz vagy szike utánna,reszelö polirpapir a panelvonalakra figyelj | |||||
Directors | Adatlap | 207179 | 2007. november 7. 19:32 | ||
Amikor kiveszem a helyükről a kis alkatrészeket akkor néha rajtukmarad 1 kis sorja vagy nemtudom hogyhívják,azokat mivel érdemes leszedni? | |||||
Directors | Adatlap | 207178 | 2007. november 7. 19:04 | ||
oké köszi a segítséget mindkettötöktől | |||||
Blasio | Adatlap | 207177 | 2007. november 7. 18:56 | ||
Kalóz! Akkor mákom van a háziorvosommal :). Ha kérek tőle, kapok, nem szorultam még vásárlásra. Mint írtam volt, ez saját tapasztalat, csak a felsorolt festékekkel, és csak olaj alapúakkal. Nekem hál'isten nem volt még gondom vele. Egyébként elég vállalkozó kedvű vagyok, kipróbáltam már lakkbenzint is, de az csak a Humbrollnál vált be, és az sem terült igazán szépen. Mindenesetre véleményem szerint egy próbát megér Directorsnak is, pláne amíg egy adag festék, olcsóbb, mint a gyári higító:). | |||||
Kalóz | Adatlap | 207176 | 2007. november 7. 18:49 | ||
Blasio! A nem gyári hígítók hatásaként a héten már vagy a negyedik festékestégelyt löktem a kukába. Egyszerűen begélesedtek a szint.hígítótól (a gyári elfogyott. :( ) Injekciós tűt meg fecskendőt viszonylag olcsón lehet vásárolni orvosi eszközöket áruló boltokban (Pesten a Bajcsi zsilinszkin van/volt? egy, nem messze a Megamodelltől). Az orvosok nem szívesen adnak, mivel valami elszámolási kötelezettségük van velük. Kalóz | |||||
Kalóz | Adatlap | 207175 | 2007. november 7. 18:44 | ||
Ha pl angol repülőgépeket vásárolsz az Airfixtől, akkor általában nincs rá szükség. Viszont sok esetben a tégelyekben lévő festékek színe, árnyalata nem egyezik meg azzal, amilyen az eredeti gép színe, árnyalata volt. És akkor még nem beszéltünk az öregbítésről (fakulás és üzemeltetési nyomok, koszolódás), valamint a méretarány effektről (minél kisebb a makett léptéke, annál világosabb árnyalat kell, hogy természetesnek hasson). De szerintem ezzel egyelőre ne törődj, mert csak a lelkesedésed csökkentené! Az idősebb makettezők majd mindegyike olyanra festtette az első makettjeit, amilyen festék épp a kezébe került(tempera és hasonlóak), vagy sokan le sem festették. Én anno még nitrofestékkel is festettem, nem is lett olyan rossz, viszont az utolsó évekig csak bolti festékekkel dolgoztam, a szín persze csak körülbelüli volt. A lényeg, hogy Neked tetszen, amit elkészítesz, a többi meg majd jön utána! Szóval ne a festékek árnyalatában keresd eleinte a tökéletességet, hanem a makett összeállításában igyekezz minél szebb munkát végezni (ragasztómegfolyások és hasonlók elkerülése). Ha pedig úgy érzed, megakadsz, itt a fórum, és kérdezz nyugodtan. Üdv, és jó munkát: Kalóz | |||||
Blasio | Adatlap | 207174 | 2007. november 7. 18:42 | ||
Directors! A Revell, Testors, illetve Humbrol olajfestékekhez tapasztalatom szerint használható higításra a H-100-as szintetikus higító. A legjobb persze a festék sajátja, de nem feltétlenül szükséges. Tuajdonképpen minden repcsihez keverni kell a színeket. Ha esetleg pont a megfelelő színárnyalatod van, akkor is érdemes pár csepp fehérrel világosítani, mert az eredeti színekkel a kis méretarányban nagyon sötét lenne a makett. A festék higításához a következő módszert használom: injekciós tűt használok egy 15 ml-es fecskendővel. ( Szóval legyél jóban az orvosoddal, kimeríthetetlen forrás:)). A tégelybe kitöltöm a festéket, majd folyamatosan keverve addig adagolom finoman a higítót, míg a kívánt sűsűséget el nem érem. | |||||
Directors | Adatlap | 207173 | 2007. november 7. 18:28 | ||
Hát akkor az eléggé sok szinte minden repcsihez keverni kell a színeket? | |||||
SHBalage | Adatlap | 207172 | 2007. november 7. 18:05 | ||
Ja, higítót meg a festék sajátját. Ecsetet mosni meg H100-as szintetikus higító. | |||||
SHBalage | Adatlap | 207171 | 2007. november 7. 18:04 | ||
Ahoj! A Modell Masternek vannak RLM festékei, de arra számíts, hogy az ára jóval húzósabb(8-900HUF) mint a Revell(kb300HUF) vagy a humbrol(kb150-300HUFha éppen kapható). | |||||
Directors | Adatlap | 207170 | 2007. november 7. 17:24 | ||
köszi a segítséget Ez 1 kicsit bonyorult olyan festéket nemlehet venni ehez a maketthez amit nemkell keverni? Hígítót mindenféleképpen vennikell ugye?(milyet ajánlotok?) | |||||
Kalóz | Adatlap | 207169 | 2007. november 7. 17:14 | ||
Re 55 = Hu 65 matt világoskék, Re 5 = Hu 34 mattfehér, Re 57 = Hu 87 matt acélszürke.Re 67 = Hu 116 matt US sötétzöld, Re69 = Hu 134 selyemmmatt kék, Re36 = Hu 60 matt scarlátvörös, Re 87 = Hu 29 matt sötétbarna, Re 48 = Hu 88 matt deckzöld, Re78 = Hu 67 matt tankszürke, Re 65 = Hu??? Re15 = Hu 154 mattszignálsárga Az RLM a német repülési szabványszín, amit a megadott arányú színekből kell kikeverni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |