<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Fodi | Adatlap | 202709 | 2006. szeptember 4. 20:52 | ||
Kalóz | Adatlap | 202708 | 2006. szeptember 4. 20:48 | ||
Az oldalt nem láttam, de: A géppuskák csövét sztem jobb szintén kifúrni, a felmelegített tű túl drasztikus + deformálhatja a csövet (műgyantánál nem is igen műxik). A kipufogón olajfolyás nem szokott lenni (valamiért mintha leégne), rozsdafolyás viszont annál inkább, ill. égési nyomok. | |||||
fat.man | Adatlap | 202707 | 2006. szeptember 4. 20:23 | ||
van egy rettentő hülye kérdésem: egy olyan oldalt keresek, ahol a cikk írója vmilyen tank építési útmutatóját tette fel, sok képpel illusztrálva a folyamatot, és többek közt arról ír, h a realisztikusabb hatás kedvéért ki szokta fúrni a lövegek végét, a géppuskák csövébe meg forró tűt nyom. ezen kívül nagyon jó közeli kép volt a kipufogóról, amin olajfolyást imitáló festés van. nem láttátok ezt véletlenül? (mivel 2 órája nem találom, így már elbizonytalanodtam, h egyáltalán a neten láttam-e... :D ) kösz, fat.man | |||||
marder | Adatlap | 202706 | 2006. szeptember 4. 19:59 | ||
Helló! Nekem van egy elephant tankom az kérdezném a kormositást azt hogy lehet nagyon szépen megcsinálni és egy tanknál még mit lehet ugy élethüvé tenni egy téli környezetbe. tanácsotokat szivesen várom. | |||||
romsitsa | Adatlap | 202705 | 2006. szeptember 4. 17:34 | ||
marder, úgy konkrétan az a lap amire a link mutat, vagy általában a Missing-lynx? A link Miguel Jimenez egy szösszenete arról, hogy hogyan kellene a pigmenteket használni, ha máshonnan nem ismerős, akkor ő felelős jónéhány ProModell cikkért és a MIG Productions cégért. A Missing-lynx meg az egyik (ha nem a)legjobb külföldi harcjárműves közösség. Üdv: ad | |||||
marder | Adatlap | 202704 | 2006. szeptember 4. 17:13 | ||
romsitsa ez a honlapot amit adtál ez mi? | |||||
marder | Adatlap | 202703 | 2006. szeptember 4. 17:04 | ||
Köszi a válaszodat romsitsa. | |||||
romsitsa | Adatlap | 202702 | 2006. szeptember 4. 15:57 | ||
romsitsa | Adatlap | 202701 | 2006. szeptember 4. 15:57 | ||
atlasz, A Sasban van, talán a Fabulisnál is, ha nem ragaszkodsz a pigmenthez, akkor porpasztell bármelyik művészellátóból (lereszelve). ad | |||||
romsitsa | Adatlap | 202700 | 2006. szeptember 4. 15:55 | ||
marder http://www.missing-lynx.com/rare_world/rw05.htm Ha krétamatt a makett felülete akkor simán ecsettel fel lehet vinni, ha vastagabb porréteget szeretnél, akkor érdemes egy csepp alkohollal fixálni. A pigmentkezelés mindig a legutolsó lépés legyen, ezután nem ajánlott fogdosni, illetve lakkozni a felületet, mert az addigi beleölt munka nagyrésze eltűnhet. Sárhoz javasolnám a makettfesték/kávézacc/hintőpor keveréket, ezt száradás után lehet a kívánt színűre festeni és fényes lakkal átecsetelni. ad | |||||
atlasz | Adatlap | 202699 | 2006. szeptember 4. 15:39 | ||
Sziasztok! Pigmenteket hol lehet beszerezni? Üdv:atlasz | |||||
marder | Adatlap | 202698 | 2006. szeptember 4. 15:03 | ||
Sziasztok! a pigmentet hogyan kell fel vinni és a latyakos sarat csinálni. Előre is köszönöm válaszotokat. Egy kezdö makketező aki már megcsinált néhány makketet. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 202697 | 2006. szeptember 4. 14:47 | ||
Az anyahajós gépeknél egyértelmű. De most a P-38, P-47, P-51 stb. gépekről beszélünk (ha nem tévedek :)), azoknál ezek a fények függőlegesen lefelé világítanak. Hacsak nem kifordíthatóak előre. Már az is eszembe jutott (tudom, hülyeség), hogy ezek a lámpák az üzemanyag mennyiségét jelzik. Ha a piros világít, akkor már kevés van, neki van elsőbbsége... :-))) | |||||
Joce | Adatlap | 202696 | 2006. szeptember 4. 14:26 | ||
Nem lehet, hogy le, - illetve felszállásnál segítenek az irányító személyzetnek ezek a fények? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 202694 | 2006. szeptember 4. 10:54 | ||
A futók állását a leszállófényszórók szerintem elég jól mutatják. | |||||
Zoli | Adatlap | 202693 | 2006. szeptember 4. 10:03 | ||
Valami olyasmire tippelek, mint a USN gépeknél, szóval valami jelzőfények lehettek, de biztos nem magasságot jeleztek. Esetleg futók állása? z | |||||
Tibcsi | Adatlap | 202692 | 2006. szeptember 4. 09:58 | ||
Akkor passz... | |||||
Zoli | Adatlap | 202691 | 2006. szeptember 4. 09:46 | ||
Szia! Szerintem biztos, hogy nem kifordíthatóak, mert ezek nem leszálló lámpák tudtommal. Meg akkor biztos vette volna a fáradtságot néhány makettcég, hogy úgy is be lehessen ragasztani a szárnyba, ahogy az orosz gépeknél ezt meg is csinálták. z | |||||
Tibcsi | Adatlap | 202690 | 2006. szeptember 4. 09:25 | ||
Én már csak azt tudom elképzelni, hogy a szárazföldi gépeken (P-47, P-51, P-38) ezek kihajthatóak a szárny síkjából, ugyanúgy, mint a MiG-21-es leszállófényszórója. | |||||
wmormo | Adatlap | 202689 | 2006. szeptember 4. 08:46 | ||
mi a terved vele? nekem a kerekekre volna csak szükségem | |||||
xcraft | Adatlap | 202687 | 2006. szeptember 3. 21:49 | ||
Akkor a fedélzeti leszállásnál magasságot jelöl, valóban a sárga van középen, ésszerű, hogy az legyen a jó megközelítést jelző. Viszont mire használták a régi szárazföldi gépeken? Már a törzs alatti elhelyezés is kétségessé teszi, hogy a földről látták leszállás közben. X | |||||
Fodi | Adatlap | 202686 | 2006. szeptember 3. 21:48 | ||
Ha egyszer belekezdek valamibe, akkor befejezem: :))) www.clubhyper.com/reference/images/f14dkittynosegarbg_7.JPG A magyarázó szöveg: Forward undercarriage bay detail. Note landing light. The coloured lights below the landing light is the Carrier Approach Indexer. When the light is amber, the pilot's approach and speed is correct. Green means the approach is too slow, red indicates too fast. Most már csak arra kellene rájönni, amit Vadász is említett- Hogy az ehhez hasonló háromszínű rendszer mit keresett a 2. vh-s amcsi légierős, szárazföldi gépek szárnyain... Na majd a héten utánanézek. :) | |||||
witman | Adatlap | 202685 | 2006. szeptember 3. 21:36 | ||
Mindig tanul valami újat az ember... :) | |||||
Fodi | Adatlap | 202684 | 2006. szeptember 3. 21:26 | ||
www.everything2.com/index.pl Akit érdekel a NAvy leszállás, az bogarássza át. :) | |||||
Vadász | Adatlap | 202682 | 2006. szeptember 3. 21:17 | ||
x! Pont ezért írtam. Valami más oka volt. Vadász | |||||
Fodi | Adatlap | 202681 | 2006. szeptember 3. 21:13 | ||
Jaja, lejött, köszi! :) Érdekes ez a három lámpa, a rendszer hasonló, mint amiről Bendegúz írt. A polgári repülésben ezek PAPI (és egyéb hasonló) néven futnak. Ott csak piros és fehér színek vannak. Angol nyelvetrületen van hozzá egy kis mondóka, valahogy így hangzik: White on white, you are high, red on red, you are dead...www.flightlight.com/airportlighting/4.0/papiviw.jpg A Navy-s kicsit összetetteb rendszer. Itt több szín van, valamit ezeket még gyors-lassú villogással is megbonyolították. Ebbe a bonyolult, többszereplős rendszerbe illeszkedik valahol az a 3 lámpa.science.howstuffworks.com/aircraft-carrier1.htm | |||||
xcraft | Adatlap | 202680 | 2006. szeptember 3. 21:11 | ||
Szia Vadász! Igen, tényleg emlékszem egy cikkben P-38-on láttam. Csakhogy a P-51, P-38 soha nem volt hordozófedélzeti gép. (nem igazán a területem a WWII., ha hülyeség akkor bocs) Tehát ezeken nem segíthette a leszállást. X. | |||||
Vadász | Adatlap | 202679 | 2006. szeptember 3. 21:08 | ||
X! Valami célja csak van, mert minden amerikai gépenn rajta van-volt. Pl: P-51, P-47, Corsair, Helcatt, stb. a szárny alsó felén egysórban. A hellcatnak, ha jól emlékszem a törzsén alul. Vadász | |||||
Bendeguz | Adatlap | 202678 | 2006. szeptember 3. 21:04 | ||
Hasonlóval találkoztam anno Siófokkilitin(amikor még üzemelt), csak ott ez a lámpa a kifutó elejére és nem a gépre volt telepítve. A lényeg az, hogy különböző magasságból érkezve más színt látsz(piros=túl alacsony, zöld=jó, sárga=magas, de ezek nem biztosak, már vagy hat éve volt mikor magyarázták és nem mutattam túl nagy érdeklődést iránta) és főleg éjszakai repülésnél használják | |||||
xcraft | Adatlap | 202677 | 2006. szeptember 3. 21:02 | ||
Szia Fodi! Köszi az utánajárást. X Wilgát letöltötted? | |||||
Fodi | Adatlap | 202676 | 2006. szeptember 3. 20:59 | ||
Nem sok mindent találtam róla, igazán az sem biztos, hogy egyáltalán használják-e, vagy csak egy opcionális segédeszköz... :) Amit találtam: Ennek segítségével a leszállást segítő tengerész láthatja, hogy a leszálló gép megfelelő szögben közeledik-e a leszállás végső szakaszában. | |||||
Zoli | Adatlap | 202675 | 2006. szeptember 3. 19:39 | ||
Én is ilyesmire tippelek, legalábbis ha tényleg nincsenek ilyen lámpák a USAF gépein. z | |||||
witman | Adatlap | 202674 | 2006. szeptember 3. 19:34 | ||
A repülést nem igazán vágom, de mi van ha a katapult kezelőszemélyzetének egyfajta kontroll-lámpa szerepét tölti be? | |||||
xcraft | Adatlap | 202673 | 2006. szeptember 3. 19:22 | ||
Fogalmam sincs. Tippelni tudok, hogy a leszállásnál jelenthet valami megfelelő magasságot, irányt. A lényeg, hogy megcsinálom, nagyon szürke lesz a makett, minden színes bigyóra szükség van. X | |||||
lucky | Adatlap | 202672 | 2006. szeptember 3. 19:19 | ||
Ezek a fények mi célt szolgálnak? | |||||
Vadász | Adatlap | 202671 | 2006. szeptember 3. 19:07 | ||
zsolt! Ragasz rá egy maszkoló szalagot, és vágd le egy íves pengéjű éles késsel. Vadász | |||||
zsolt | Adatlap | 202670 | 2006. szeptember 3. 19:02 | ||
Sziasztok 1:35-ös méretarányban fotomaratott lapról szednék le csavart. Kb 0,5 mm lehet az átmérője. Hihetetlenül kicsi. Hogy szedjem le a lapról úgy hogy ne nagyon maradjon rajta maradék. mert csiszolni,reszelni egy ekkora darabot szinte képtelenség. Köszi Zs. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 202669 | 2006. szeptember 3. 18:54 | ||
Nekem van egy komlett összerakott Willys jeepem | |||||
Zoli | Adatlap | 202668 | 2006. szeptember 3. 18:40 | ||
Annál viszont az aknaajtóba építették be a lámpákat. Szerintem minden fedélzeti gépen vannak ilyen fények, a USAF gépein nem hiszem, azoknál nem rémlik... z | |||||
lucky | Adatlap | 202667 | 2006. szeptember 3. 18:25 | ||
van ilyen az Intruderen is | |||||
xcraft | Adatlap | 202666 | 2006. szeptember 3. 17:31 | ||
már meg is találtam, úgy emlékeztem Horneten láttam már ezt a berendezést, ott kezdtem keresni. | |||||
wmormo | Adatlap | 202665 | 2006. szeptember 3. 17:17 | ||
keresek 1/35 willys jeep kerekeket min 4 db-ot + hasonló átmérőjű bármilyen autókereket | |||||
wmormo | Adatlap | 202664 | 2006. szeptember 3. 17:16 | ||
keresek 1/35 willys jeep kerekeket min 4 db-ot + hasonló átmérőjű bármilyen autókereket | |||||
xcraft | Adatlap | 202663 | 2006. szeptember 3. 17:10 | ||
A következő érdekelne: US NAVY repülők orrfutószárán, a fényszórón kívül van még 3 szines lámpa is? Az A-12 orrfutójához kellene, teszek képet is. THX. X. | |||||
Galll | Adatlap | 202662 | 2006. szeptember 1. 18:27 | ||
Sziasztok! Érdekelne az 1943-ban viselt magyar páncélos egyenruha színe, valamint az, hogy a magyar, 621-es számú Pz 4 F1-nek hol helyezték el az első rendszámát? Köszi és üdv: Galll | |||||
Zoli | Adatlap | 202660 | 2006. szeptember 1. 15:46 | ||
Sziasztok! A Dragon új 35-ös Hummel-jéből keresem az ahhoz felesleges alkatrészeket Nashorn-hoz, és maradék futógörgőket, nagylyukú meghajtó- és 7 küllős feszítőkerekeket. Minden megoldás érdekel. Előre is kösz! z | |||||
Kalóz | Adatlap | 202659 | 2006. szeptember 1. 09:49 | ||
A Fórum átírásakor nem ártana a helyesírási hibákat a bemutatkozó szövegekben kijavítani. Van egy pár. Persze ez csak egy javaslat lenne. Kalóz | |||||
papgyuri | Adatlap | 202658 | 2006. szeptember 1. 08:07 | ||
Sziasztok! Keresem a Verlinden No.705-ös T-55 A(M)Esci/Ertl kitjének összerakási útmutatóját, vagy olyan webhelyet ahonnan le lehetne tölteni.Minden segítség jól jönne! Köszönettel: papgyuri | |||||
Miggyuri | Adatlap | 202657 | 2006. szeptember 1. 06:07 | ||
RaPe! Az itteni topicleírás:"amp;nbsp". :) Miggyuri | |||||
Kalóz | Adatlap | 202656 | 2006. augusztus 31. 21:25 | ||
joci! A képet nem nyitja meg (hmmm, nem az első eset). Kalóz |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
missing-lynx.com/ www.armorama.com/
Nézz itt körül, biztos találsz megfelelő cikket. :)