/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
uazos 619374 2016. december 13. 01:24
Válasz erre
Uraim a segítségetekre lenne szükségem. 

Egy úriembert keresek, aki veterán járművek műgyüjtője. Sajnos nem sok információt tudok róla elmondani, mert az elérhetőségét elveszettem pár éve. Amire emlékszem .: Budapesten lakik (talán Budaörs)  és van neki, volga (csajka), zil,skoda...stb autói.  Egy aranyhoz hasonló szinű Lexus személyautója volt akkor neki. Pár szót váltottam csak az illetővel,  ezért netán ha valaki tud segíteni a felkerítésében azt nagyon megköszönném !Bármiféle segítséget nagyon szívesen elfogadok. Köszönöm.
medor 619369 2016. december 12. 20:38
Válasz erre
Szia!
Az szerintem a Royal Navy Phantom Mk.1-ről szólhatott.
Az A-4 szerintem nem tudott ilyet.Egyszerűen csak terhelésfüggő volt,ahogy zkalos kolléga is írta.
(Mint mikor telerakod az autód csomagtartóját.Az is 'leül'.)
Ennek a lassított videónak a végén is látszik ahogy a terhelés megszűnése után megemelkedik az orr:
www.youtube.com/watch
ZétaZoll 619351 2016. december 12. 18:15
Válasz erre
Köszi az infókat! Valahol még azt is olvastam (persze már nem találom az oldalt), hogy attól függ, le/felszállás vagy taxizás történik.
zkalos 619324 2016. december 12. 13:22
Válasz erre
Ja és nemrégiben láttam egy olyan Skyhawk képet a vietnami háborúból, mikor a rengeteg ráaggatott bomba és a feltöltött üzemanyag miatt a gép szinte vízszintesen állt a jellegzetes fenékre ülés helyett. Nem hittem a szememnek, olyan furcsa volt.
zkalos 619322 2016. december 12. 13:18
Válasz erre
Szia !
A válasz a kérdésedre a gép terhelése, súlya.
Ha jobban megnézed, az első képen nincs benne ülés, mert valószínűleg múzeumi példány vagy kiállítási darab, tehát lehet, hogy egy csomó berendezés ki is van szerelve belőle, az meg akkor biztos, hogy nincs benne üzemanyag sem, ami tetemes súly lehet. Meg az is lehet, hogy hajtómű sincs benne már, ami gyakori a múzeumi példányokon.
Gabusch 619317 2016. december 12. 11:53
Válasz erre
Helyfüggő. Nekem kicsi a munkaasztalom, elég egy is, mert fölé tudom húzni.

Viszont kolléga úrnak vannak rendes műhely/íróasztal lámpái, újabban ledes égőkkel, az sem rossz, de sőt.
Phara 619316 2016. december 12. 11:48
Válasz erre
Úgy néz ki nekem is ilyen lesz.Egy kompakt lámpa elég?Néhány munkaasztalon 2 lámpát is láttam.
simonkaroly9 619295 2016. december 11. 22:23
Válasz erre
Szia!
Tudtommal felszállásnál van teljesen kiemelve az orr. Az állásszög miatt.
ZétaZoll 619293 2016. december 11. 22:16
Válasz erre
Nyitva
Nyitva
Csukva
Csukva

Sziasztok!

Mitól függ, hogy az A-4 Skyhawk orrfutójának hirdaulikája mennyire van "kinyílva"?
(Lásd a két képen.)
nikkopali 619285 2016. december 11. 20:41
Válasz erre
Üdv köszönöm a gyors választ a nevében üdv.
zsocate 619235 2016. december 10. 20:55
Válasz erre
nikkopali 619232 2016. december 10. 19:04
Válasz erre
Üdv segitséget kér egy ember nincs összeállitási utmutatója.Novo/Frog 1/500 HMS torquelle maketthez. T 3040693346 roszapal@rosza.hu az elérhetösége.Elöre is köszönöm üdv.
kls 619224 2016. december 10. 16:01
Válasz erre
Tisztelt Kollégák!
Szükségem lenne Modell Master enamel higítóra. Ha valakinek lenne otthon elfekvőben, vevő lennék rá!
e-mail: kls11@freemail.hu
Üdv: kls
Phara 619219 2016. december 10. 12:32
Válasz erre
Köszönöm!
pmheros 619209 2016. december 10. 05:19
Válasz erre
Én is eleinte a magasabb színhőmérsékletű izzókat választottam, mert hogy állítólag a nap is, meg a fotóstúdiók is azzal dolgoznak. Aztán olvastam olyan lámpákról, amelyeket laborokban használnak ahol a színhűség fontos, ekkor kezdtem el keresgélni. Kereskedelmi forgalomban kapható egyes lámpáknál a szín visszaadás (CRI) jelzőt kell keresni. A 80-85% már nagyon jónak minősül.

Nekem ilyen van: https://lumenet.hu/philips-master-pl-s-11w-840-2pin-g23 lumenet.hu/philips-master-pl-s-11w-840-2pin-g23

Üdv.: pmheros
vlevi 619206 2016. december 9. 23:01
Válasz erre
6000 az már inkább kék.
Nekem volt olyan, de visszacseréltem melegebbre, mert bántotta a szemem.
Gabusch 619203 2016. december 9. 21:49
Válasz erre
A meleg fehér eléggé sárgás, olyan 5000K körül tűnik nekem a legjobbnak munkához, beleértve a festést is.
Phara 619195 2016. december 9. 19:26
Válasz erre
Üdv!

Világítás fejlesztést tervezek és azt nem tudom ,hogy az izzónál milyen színhőmérséklet ajánlott?Hideg(6000k),természetes(4500k) vagy meleg fehér(3000k)a jobb?Első blikkre a természetesre gondolok.
migi 618982 2016. december 4. 22:56
Válasz erre
De szinte semmi érdemleges nincs bennük , csak hogy hol volt a gyakorlat .
migi 618980 2016. december 4. 22:47
Válasz erre
Volt olyan de havasi gyopár 87 néven , gogléban van vagy 5-6 cikk róla ,
lacipapa 618974 2016. december 4. 21:15
Válasz erre
Én Bazalt '87-ről tudok.Ez biztos volt!
sanyi 618970 2016. december 4. 20:27
Válasz erre
Sziasztok!
Volt olyan hadgyakorlat, hogy 'Gyopár 87'?
Köszi előre!
Üdv
Sanyi
dberdav 618779 2016. december 1. 13:05
Válasz erre
Sziasztok!
Valakinek nincsen meg a dragon 6463-as, 6253-as , és a 6540-es készlete?
Elérhetőségem: bzmot.mav@freemail.hu
Üdv
Dávid
Szkoti 618437 2016. november 25. 11:15
Válasz erre
Sziasztok!

Érdeklődnék , hogy tudna-e valaki 3D-ben 1/48-ról 1/72-re le kicsinyíteni kiegészítőket , segítségeteket előre is köszönöm. Elérhetőségem ; kotvicsvargal@gmail.com

Üdv.: Szkoti
zsocate 618087 2016. november 18. 09:11
Válasz erre
Sziasztok!

Valaki meg tudná e-mailben küldeni Benyes Gábor telefonszámát? Se e-mailre nem válaszol, és a csereberében sem olvasta, hogy kerestem.

Köszi előre is, üdv:
Zsolt
komp.n.rajmond@gmail.com 617651 2016. november 8. 19:24
Válasz erre
Üdv! Egy barátom Sos-ben keres olyan embert aki vállalna 120mm-es figurák festését! Aki magára ismer kérem ide írjon:afrikacorps79@gmail.com
rohamkukac 617354 2016. november 3. 15:09
Válasz erre
Köszönöm a választ!
Valamelyik versenynél olvastam,hogy ott ezt alapnak vették,ha helyezett lettél,akkor ott kell indulnod.
Talán pár év múlva eljutok addig a szinte,hogy el merjem indítani valamelyik művemet mesterben... :)
gaborka 617347 2016. november 3. 13:20
Válasz erre
Bárki indulhat a mester kategóriákban, csak tudomásul kell vennie, hogy a mester kategóriát más szemmel nézik a zsűritagok, nincs "felvételi szint". A megegyezés viszont az, hogy aki helyezett volt valamelyik nagy versenyen (Móvár, Bolyai, Szolnok) annak legközelebb a mester kategóriában kell (illik) indulnia, ahol a szervezők indítanak ilyet. Én általában a mesterben nevezek akkor is ha nem volt az adott kategóriában ilyen helyezésem, pusztán a kihívás végett (nem is nyerek semmit többnyire:))

c[ ]
rohamkukac 617305 2016. november 2. 20:23
Válasz erre
Sziasztok!
Makettversenyeken a mester kategóriának mik a feltételei?Oda bárki jelentkezhet (persze minőségi munkával),vagy a bírák/rendezők döntik el,hogy ki indulhat a kategóriában?
páncélos 617278 2016. november 2. 15:21
Válasz erre
Hölgyek, Urak!

A T-34 fórumban már kérdeztem korábban, de itt is megpróbálnám, T-34 harckocsi témában szeretnék egy kis segítséget kérni. Ha bárkinek információja, vagy kép anyaga lenne hajdanán emlékműként, vagy úttörő/napközis táborban, laktanya mellett, közszemlére elhelyezett T-34 harckocsiról (hortobágyi, és nemesmedvesi kivételével), kérem küldje el nekem a t-72magyar@freemail.hu címre. Előre is köszönöm (azoknak külön köszönöm, akik eddig már segítettek a témában).
morteinxx 617210 2016. november 1. 12:50
Válasz erre
Sziasztok!

A mostani moszuli ostromról hol találhatok több képet?

A militaryphotos-nak van bármilyen utódja?

Köszönöm
Sokol 617205 2016. november 1. 11:16
Válasz erre
Szia! Zimmerit? 1001 módon és anyagból lehet, de méretarány függő, hogy melyik eljárás élethű éppen.
Nagy méretarányokban 1:6 - 1:24 között sztirollemez felragasztása és a hőkéses/ gravúr alakítása/textúrázása éppen olyan elterjedt, mint a pasztás megoldás ami követi valamennyire az eredeti eljárást (spakli-"fésű"-"waffel nyomó").
1:35 méretben legtöbbször tömítőpasztát (Tekla, Tekla Neoflex,Squadron Green - vagy Scarlet, Tamiya White, Andrea/akármelyik wargameres White, stb.stb., vagy műfát (UhU, Ciba, Henkel) használnak.
Van aki kétkomponensű gyurma tömítőket és formázó anyagokat használ pasztázáshoz pl.:Milliput Standard Yellow-Grey - vagy White, Kneadatite Green Stuff és egyéb Sylmasta cuccokat,Alteco-t vagy éppen ProCreate-tet, vagy MagicSculptot. Ezek viszont nehezebben alakíthatók egyenletes rétegvastagságúra a felületen és gyors és pontos textúrázást igényelnek (greenstuff és procreate esetében pl. babaolaj segítségével lágyítható és szebben teríthető mintázható fel, míg a milliputhoz elég egy csepp víz is)

Az 1:48 - és kisebb méretarányokban zsugorodó anyag és igen finom fogazatú textúrázó penge, vagy mini fűrészlap (Pilka/Tiger/ACS7) szükséges. Oldott és zsugorodó tömítőanyag pl. a folyékony GreenStuff vagy a Gunze-Mr. Hobby Mr. Dissolved Putty. ám ez utóbbi beleköt a műanyagba így komoly odafigyelést és biztos kezet igényel - egyszerűbb kezelni az autóipari 2K alváz gitteket (festékboltból, multikból is beszerezhető), de ezek kikötve jóval keményebbek a hordozó műanyag elemeknél ez csiszolásnál meglepetést okozhat :) BÁR ez adja a legélethűbb mintát végül 1:72-ben...

Az biztos, hogy ha nem vagy olyan magabiztos, akkor érdemes valahogy lágyítani, vagy oldani paszta felületét már felhordás után - a textúrázást megelőzően. A Neoflex, egyéb Tekla, Trinát Mestertapasz stb esetében elég egy csepp lakkbenzin ezért ezt használják a legtöbben.
De pl. a Revell Plasto, vagy a Tamiya szürke tömítője szintetikus hígítóval, vagy acetonnal sőt éterrel oldható csupán, ami a műanyagot megtámadja, és eleve baromi gyorsan kiszárítja, megköti a pasztát nem hagyva időt már a rendes elterítésre sem, nem hogy a textúrázásra. Így ezek kerülendők a zimmerit esetében.

Alapszabály, hogy először gyakorolj valami más hasonló műanyag felületen. Tanuld meg mind a pasztát, mind a textúrázó eszköz/csavarhúzót/nyomóformát/fűrészpengét stb. stb. kezelni.
MICHELIN 617175 2016. október 31. 13:57
Válasz erre
Sziasztok!
Tud valaki hirdetni az Ebay-en?
Legyen szíves jelentkezni, a többit magánban...
szakaszvezeto5 617174 2016. október 31. 13:56
Válasz erre
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy neoflexen kívül mivel készíthető zimmerit?
Köszönöm a válaszokat! :-)
ltom74 617089 2016. október 29. 16:55
Válasz erre
Radpoly=raspoly
ltom74 617088 2016. október 29. 16:54
Válasz erre
Nekem megvan. Sajnos:-(
Mindig megfogadom hogy nem veszek tobb trumi, hobbybosst...
Olyan a felulete felul mintha radpoly lenne, beszivodas szarnynal stb.
Kezdheti az ember az egesz felso resz foleg az eleje csiszolasaval ujrakarcolasaval.
Nem ezt varnam egy 14e ft makettol
begyuzs 617076 2016. október 29. 14:14
Válasz erre
Köszi,akkor Kinetic lesz.
Ami késik nem múlik,lehet már készülget a 48-as :)
csabbee 617074 2016. október 29. 14:05
Válasz erre
Mindenképpen a Kinetic F-18-asa.Ezzel a legutóbbi tizennyolcassal alaposan összekapták magukat.
Még egy mondat erejéig a Su-27-re,kár hogy a Zvezda nem csinálja meg 48-ban.Nekem a 72-es lépték kicsi,viszont az övék a valaha készített legpontosabb replikája az eredeti gépnek.
begyuzs 617072 2016. október 29. 13:56
Válasz erre
na,rányomtam az elküldésre,szóval ksözönöm mindenkinek,igen Csabbee,főleg a pontosság érdekelne.
Megnéztem a linkedet,annyira azért nem vészes,még anno vagy 20 éve volt az academy flankerje,gondolom annál azért csak jobb (ami szintén nem volt rossz azért).

A f-18 sem tűnik rossznak,mit ajánlanátok,azt vagy a kinetic makettjét ?
Arról könnyebben találtam videót a youtube-n,szép készlet.
begyuzs 617071 2016. október 29. 13:46
Válasz erre
Köszi !
csabbee 617069 2016. október 29. 13:42
Válasz erre
Jól gondolom hpgy elsősorban a pontosságra vagy kíváncsi?Ezen az orosz linken egy kolléga elkezdte tervrajz alapján a méreteket hasonlítgatni,hát van néhány hiba amivel alaposan mellé lőtt a gyártó.
scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_p_1258189.html
Panzer5 617068 2016. október 29. 13:42
Válasz erre
Zoli 617066 2016. október 29. 13:23
Válasz erre
Panzer5 617064 2016. október 29. 13:13
Válasz erre
begyuzs 617062 2016. október 29. 12:49
Válasz erre
Üdv

Lehet nem a megfelelő helyre írom,de találkozott már valaki a neten a Hobbyboss 1:48 Su-27 /vagy társai dobozbontásával / elemzésével?
Nem ismerem a márkát,de elvileg már megjelent makett.

Érdekelne még ugyanezen gyártótól,és méretarányban F/A-18-ról is vélemény.
Nem vagyok repülős,bocs ha banális a kérdés.
dberdav 617040 2016. október 28. 17:04
Válasz erre
Szia
Kipróbálom amit mondtál. :)
Csinálok egy próbaltestet,aztán mindenhogy( pisztolyból vastagon,ködölve,higítva) Ha nem sikerül,akkor nem tudom :(
Üdv
dberdav
budha 617010 2016. október 28. 06:09
Válasz erre
Sziasztok,

Piper TG-8 vitorlázó repcsihez keresek pontos rajzokat, fotókat.
A neten elég szegênyes a választék.

Köszönettel,

Budha
páncélos 616933 2016. október 27. 11:35
Válasz erre
Lacipapa!

Nagyon köszönöm a segítségedet.
lacipapa 616930 2016. október 27. 09:42
Válasz erre
Van másik is,de ez kész modell,fém,műanyag,Hot Weels gyártmány.Bővebbet nem tudok róla,de a bolt ad felvilágosítást.
Ez 1:18-as,K:I:T:T:Knight Rider (18900.-),ez sem olcsó.
Ja,ezt az autosbolt.net honlapon találod.
lacipapa 616929 2016. október 27. 09:29
Válasz erre
Szervusz!
Az automakett.hu oldalon kiválasztod,ez makett,ragasztani stb. kell:
-1:24 autok és ott a 6.oldalra lapozva megtalálod.
Aoshima 007037 Knight Rider Knight2000 K:I:T:T: Season III (11500.-)

Az elektronikát úgy találod meg,hogy rá kattintasz az autóra és lejjebb ajánlja hozzá.
Aoshima 041284 Front Scanner Set (Red) For K.I.T.T. (5500.-)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.