/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.
HUJBI 225490 2012. december 2. 20:21
Válasz erre
de f@sz vagyok, ezek britek. de ettől még lehet hilux vagy tacoma.
Zoli 225489 2012. december 2. 19:51
Válasz erre
Nézd meg jobban a két autót! Nemcsak pár apróság eltérő, hanem minden! Ennyivel F150 is lehetne, vagy akármi... Ha ugyanaz a típus, csak eltérő generáció, akkor is teljesen más.
z
HUJBI 225488 2012. december 2. 19:03
Válasz erre
HUJBI 225487 2012. december 2. 19:03
Válasz erre
HUJBI 225486 2012. december 2. 18:47
Válasz erre
HUJBI 225485 2012. december 2. 18:38
Válasz erre
nem feltétlenül, mert az USA változat egy kicsit más és simán Toyota Pick up-nak hívják, nem Hiluxnak. na most ezeknek akkor már jó régieknek kellene lenniük, de pl. Latin-Amerikában a korábbi változatok is gyártásban vannak. ami az évjáratot illeti, szerintem ezek későbbiek ('94-'95?).
Zoli 225484 2012. december 2. 18:17
Válasz erre
Szia,
Ezt szerintem csúnyán elnézted, szinte minden része különbözik a két autónak, csak hasonlóak egymáshoz.
z
Kamovos 225483 2012. december 2. 17:26
Válasz erre
Szia Dgabi!

A festékhígításon nagyon sok múlik.
Én csak Tamiya festéket használok, és majdnem vízfolyósra hígítom.

Nekem nincsen csoda kompresszorom.
Egy hűtőgép kompresszor a nyomóágán szűrővel földre dobott csengőkapcsolóval.
Ennyi az egész.
Nincs nyomásszabályozó, nincsen tartály.
A kompresszor 0,9-1 atmoszféra, nyomást ad.
Ez bőségesen elegendő a festéshez.

Van egy Tomi Boy nevű inhaláló kompresszorom is, erre csak a csövet kel rádugni, és lehet festeni.
Ezt azért szeretem, mert ha megyek látvány makettezni, könnyebb szállítani, és nincsen benne olaj.
Viszont van egy kis problémám is vele.
1,2 bár nyomáson dolgozik, és ezen már pazarolja a festéket. :(
Szerintem nagy nyomáson, nem lehet gazdaságosan festeni.

A nyolcvanas évek közepén Börgöndön a kamov század műszaki épülete előtt lecsiszoltam a biciklim vázát, majd világos kék festékbe kalapácslakkot kevertem, és a nagyobbik makettező pisztolyommal 150! Atmoszférával kezdte festeni, kettő palackot, és 1,5 l festéket fújtam ki mire kész lettem.

Sok levegő, és sok festék fogyott nagy nyomáson.
Ha lett volna reduktorunk, akkor elég lett volna 0,5l festék is bőségesen, és 2 levegő palack sem ürült volna ki.

Tehát azt javaslom, kis nyomással, híg festékkel, és 2-3 cm közelről kevés festékadagolással próbáljál festeni.
Ha mintát kell fújni, akkor 1-2 cm távolságról, és kevés festékadagolással.

Üdv: kamovos
juge75 225482 2012. december 2. 17:21
Válasz erre
toyota 3
toyota 3

89' sas toyota pick up.
juge75 225481 2012. december 2. 17:16
Válasz erre
Barni83 225480 2012. december 2. 16:57
Válasz erre
Szia atu71!
Köszönöm a segítséget!
Barni
atu71 225479 2012. december 2. 15:58
Válasz erre
Hali!
Igy elso ranezesre sarga kamoval.
Barni83 225478 2012. december 2. 15:39
Válasz erre
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, ez a Pz.kpfw. IV.-es milyen színű lehet?
s756.photobucket.com/albums/xx210/boris_kozma2/panzer/3.jpg
Barni
tüzér 225477 2012. december 2. 14:08
Válasz erre
Toyota,Mitsubishi?
Toyota,Mitsubishi

Üdv Mindenki!

Kérdésem lenne, vajon milyen típusú ez a pick-up?Toyota, Mitsubishi?

üdv,
tüzér
decente 225476 2012. december 1. 23:06
Válasz erre
Ami nagyon fontos minden polírozható festéknél, hogy homogén alapra fújd, mert más árnyalatot ad fényes és mást matt alapon.
Fémszínű gépeknél szoktak játszani olyat, hogy a paneleket előlakkozzák a kívánt felülettel a polírozható fémszín alá, mivel állítólag nem keverhetők és árnyalatot csak így tudsz beállítani.
Szerintem áldozz be valamennyit és próbáld ki.
A polírozás erősségétől/idejétől is függ a végleges árnyalat.
szapi 225475 2012. december 1. 22:54
Válasz erre
Hali Urak!

Keresem az AIM-54 Phoenix rakéta matricát, stenciljeit.
Ha valakinek megvan és jó minőségű szkennelést (1200dpi) tudna róla küldeni nagyon megköszönném.

Köszi
dioevil 225474 2012. december 1. 21:44
Válasz erre
Hello
Tud valaki segíteni abban, hogyan kell alkalmazni a Humbrol polírozható alumínium festékét?
Köszi
DGabi 225473 2012. december 1. 20:09
Válasz erre
Ja és még az a kérdésem lenne hogy az Alder Ad-340 es hez jó az a levegőkábel amit a chromax bd 130e hez használok azt hiszem 1/4 es?
juge75 225472 2012. december 1. 17:41
Válasz erre
Próbálgasd papíron, mikor mit produkál.
Így megtanulod használni.
Én is orosz Aerograph-on kezdtem (nagyszerű eszköz volt!).
juge75 225471 2012. december 1. 17:40
Válasz erre
Nincs ebben semmi trükk, szabad kézzel fújtam.
Játszani kell a festék mennyiséggel (mennyire menjen hátra, csavarral állíthatod), és közelről (1-2 cm) fested, nem kell nagy nyomás.
DGabi 225470 2012. december 1. 17:35
Válasz erre
Szép munka gratulálok!Nekem ez még nem menne!Leírnál pár dolgot milyen nyomáson milyen festékkel dolgozol stb! Jó lenne valami amivel el tudnék indulni Köszi mégegyszer gratula szép munka mindegyi!Egyébként próbltam azt amit a gaborka javasolt hogy levettem a tűvédőt de nekem még mindíg így is túl nagy volt az átszórás még nem az igazni de már valamit haladtam!
juge75 225469 2012. december 1. 17:07
Válasz erre
081
081
DSCF4737
DSCF4737
DSCF4733
DSCF4733

Ez Chromax, 0,3-as.
DGabi 225468 2012. december 1. 16:35
Válasz erre
Köszönöm kamovos! én is régóta próbálkozom általába a chromax bd 130 al festegetek egyelőre csak egyszinű dolgokat dá van már jópár makett ami régóta festésre várakozik de addíg nem szeretnék nekiálni míg tökéletesen nem megy minden! egyébkét a kisebb düznivel gondolom könyebb terepmintát fújni mint az én 0.3 as chromaxomal!egyébként amikor a hígítást meg a nyomást eltalálom akor tényleg semmi gond nincs a bd 130e -vel!
Kamovos 225467 2012. december 1. 16:22
Válasz erre
Szia DGabi!

Én az Orosz Aerographot használom 82-óta, nekem ilyen gondom sosem volt!

Miért?

Azért, mert azon a pisztolyon, folyamatosan áramlik kifelé a levegő, és csak a festéket szabályozom.

Aztán én is vettem egy másik pisztolyt, ami nem így működik!
Ennél ha előbb hátrahúzom és utána nyomom le akkor köpköd.

De miért?

Hát azért, mert mikor hátra húzom, akkor csak a festék jön kifelé, mire lenyomom már tetemes mennyiség ki csordult a tű elé.

Ezért először mindig elkezdem kifelé ereszteni a levegőt, és utána húzom hátra, hogy a festék is jöjjön.

Hát így küzdök én egy DB-130-as pisztollyal, néha. :)

A hígabb festék nem rakódik ki sehol, de ha véletlen sűrű marad akkor az körbe kirakódik.

Remélem az én történetem segít neked is. :)

Üdv: kamovos
DGabi 225466 2012. december 1. 16:21
Válasz erre
Az Alder AD-340 1:35 tankok festésére menyire alkalmas egyenlőre terepmintát még csak akkor fújnék vele már mikor biztosan megy!de egyszínű nagyobb felületeket is lehet vele egy (teljes 1:35 -ös tankra gondolok mint nagy felület)?
DGabi 225465 2012. december 1. 15:11
Válasz erre
Köszi gaborka a tűm már polírozott a tűvédöm meg a tölcsér alakú és ha leveszem csak amikor elöször indítom a festéket a pisztolyból akor focsent egy nagyon picikét de a pap lászló oldán olvastam hogy ez megszokott szóval ez nem a piszoly hibálya!
juge75 225464 2012. december 1. 05:46
Válasz erre
juge75 225463 2012. december 1. 05:42
Válasz erre
Tű forgatásával móvatosan! Könnyedén elgörbítheted. Inkább fogd a kezedbe és a polírpapíron mozgatsd.
Suba 225462 2012. november 30. 22:45
Válasz erre
Milliput-ból számít hogy miszen "színű"?
gaborka 225461 2012. november 30. 13:02
Válasz erre
A melegítéstől a zománcfestékek jobban folynak, és a festékcsomókat is könnyebb elkeverni. Revellnél pl. a melegítés hatására teljesen szét is válnak a csomók maguktól, keverni is alig kell.
Javaslom hogy vedd le a tűvédőt és egyáltalán ne használd. A tűvédő tölcsér alakú vagy a hegyesedő, 4 oldalt réselt kivitel? (Az utóbbinál szokott a festék összegyűlni). A fúvókát is vizsgáld meg.

A fúvóka polírozását őszintén szólva még nem próbáltam, a tűt viszont érdemes felpolírozni - befogod egy fúróba megforgatni és vizes 2000-es papírral párszor végighúzod. Megpróbálhatod pasztával is.

c[ ]
DGabi 225460 2012. november 30. 12:29
Válasz erre
ja és még olyasmit hallottam hogy a düzni belsejét is fel lehet polírozni ami szintén finomitja a porlasztás ezáltal a szórásképet, ezt hogy lehet kivitelezni?nagyon vékony szidolozott cérnát huzogatni át a düznin?
DGabi 225459 2012. november 30. 12:26
Válasz erre
Köszi gaborka valószinű túl nagy nyomás volt a köpködés oka,próbáltam alacsony nyomáson festeni ott nem jelentkezett a probléma de a tűvédőn még mindíg felgyülemlik a festék igaz most nem köpi a felületre (gondolom az alacsonyabb nyomás miatt!)a tűmnek hála a jó égnek nincs baja!A fóró vizes dolog a humbrolnak hogy segít könyebb eldolgozni az összecsomosodott festéket?ki fogom próbálni mindenképen!
gaborka 225458 2012. november 30. 11:02
Válasz erre
Hali!
A Humbrol nem túl háklis a nyomásra (mint pl. a Vallejo), 0,7-től 2 barig bátran lehet fújni. Szabad kezes álcázófestéshez a 0,7-0,8 bar az ajánlott (10-12psi). Ilyenkor a sűrűség legyen kb. olyan mint a kávétejszín vagy kicsit még sűrűbb. Igen, a tűvédő levétele csökkenti az átszóródást. Érdemes ilyeneket közelről fújni (akár 1-2cm-ről).

A tű hegyét nagyító alatt meg kell nézni. Úgy is észrevehető, hogy végighúzod az ujjadon és közben forgatod, ha karcolást érzel, görbe a hegye.

c[ ]
DGabi 225457 2012. november 30. 10:48
Válasz erre
Köszönöm gaborka mekora nyomáson fújam a humbrolt?higítani lakkbenzin higítóval szoktam és ugy ellenörzöm mikor már festékkavarómról nagyon könyen lecsepen a festék akor töltöm a pisztolyba és festek vele de lehet akkor ez még nem elég híg?A tűvédő levételére gondolsz? (azt hallotam már hogy az csökkenti az átszoródást)Meg lehet azt valahogy álapítani hogy a tüm fede?(a felülete sehol sem sérült azt már lelenőriztem!)
gaborka 225456 2012. november 30. 10:19
Válasz erre
Még annyit, hogy a nyomás, a felülettől való távolság és a hígítás csökkentésével, valamint az ütközőcsavar használatával nyugodtan festhetsz kukacmintát 1/35-ben a BD-130-cal, menni fog még 0,3-as dűznivel is. Egy trükk, ha leveszed az első gyűrűt akkor csökken az átszóródás (ilyenkor vigyázni kell a tűre). Ha egy kis fényes lakkot keversz a festékbe (Humbrolba v. Revellbe) szintén csökken az átszóródás.

c[ ]
gaborka 225455 2012. november 30. 10:13
Válasz erre
Nekem úgy tűnik több probléma kombinációjával állsz szemben:
- valószínűleg túl magas nyomáson fújsz
- elképzelhető hogy a tű elgörbült és emiatt lehet hogy a fúvóka is sérült. A görbe tűn könnyen felgyűlik a festék
- próbálj meg az akrilhoz valamilyen lassítót tenni, a Humbrolt pedig nagyon fel kell keverni, rázni (akár 25-30 percig is), és nagyon sokat segít a melegítés (egy bögre 50-60 fokos meleg vízbe dobod a tégelyt 10 percre). A Humbrol egy kifejezetten "jóindulatú" festék fújáshoz, ha ezeket betartod működnie kell.
- egy alapos tisztítás atomjaira szétszedett pisztollyal nem fog ártani.

A BD-130 egyáltalán nem rossz pisztoly, nekem is az egyik pisztolyom BD-130 és semmi bajom vele.

c[ ]
Muzzy 225454 2012. november 30. 09:56
Válasz erre
Dgabi!
Szerintem nem higítod eléggé a festéket, akkor szokott kicsapódni a dűznire és a védőre, ha sűrű. Jobban higítsd fel, vékony és több réteggel fess. Nem említetted, milyen festéket használtál. Nekem az Aeromaster akril szokott ilyesmit csinálni, :(

De rájöttem, ha a model master akril festékszóró pucolóval higítom, jóval kezelhetőbb, csak nálam már elfogyott ez a festékszóró tisztító lötyi.
A másik, ha csak egy-két helyen köpködte be a festék a felületet, lehet, hogy elég lenne polírpapírral (1500-tól felfelé) átmenni rajta, mert így kontrollálni tudod, honnan jöjjön le a festék.
Muzzy
Kferro 225453 2012. november 30. 08:54
Válasz erre
Lehet elég lett volna ehhez a melóhoz az Ebelin is...
DGabi 225452 2012. november 30. 08:42
Válasz erre
Köszi szépen nem a teljes modelt festem le szerencsére mikor látam hogy szépen összeköpkodte a pisztolyom le is áltam ugyhohy csak foltokban let festve!Modjuk a komlett futóműve a harkocsinak le lett fujva hogy onan hogy mosom le az kérdés mert a fogkeve nem fér hozzá mindenhol meg még a vékony ecset se ami meg igen annak elég gyönge a sörtélye hogy ledörzsölje de talán valahogy leszenvedem nem adom fel!Sajnos egy két apró kütyü már megszenvedte a kefélgetést de szerencsére azok amiből van még tartalék!
Suba 225451 2012. november 30. 08:09
Válasz erre
Szia!

Én géles lefolyó tisztítót használok.
Teljesen jó a cucc anyagig leszedi a festéket kb 1nap alatt csak utána jól öblítsd le majd :)
Kferro 225450 2012. november 30. 07:41
Válasz erre
Mit rontottál el rajta? A komplett festést, vagy csak egy részét?
DGabi 225449 2012. november 30. 07:00
Válasz erre
Sziasztok a lehető legroszabb dolog történt velem elrontottam egy jó drága makett festését egy ismerősömtől tudom hogy a trisó lemarja a humbrol festéket is van valakinek valami tapasztalata erről megyi vizbe menyi trisót keverjek? és hány napig ázzon, és egyeltalán a trisó csont tisztára visszaszedi?nem szeretném kukázni ezt a nagyon drága makettet a szívem szakadna meg érte!Van esetleg ami a trisónál jobb?Elöre is kösz mindent!
juge75 225448 2012. november 30. 04:55
Válasz erre
Igen, van rajta egy fojtó szelep.
A kompresszorból érkező levegő nyomása a kompresszoron levő regulátortól függ, az AD-340-en még ettől függetlenül tudod állítani a szelep segítségével, mekkora nyomású levegő jusson a fúvókához (én nem használom).
DGabi 225447 2012. november 29. 17:47
Válasz erre
Engem az Alder ad -340 nél az érdekel: a leírás írja hogy van rajta nyomásszabájzó akkor a kompreszoron milyen nyomást álítsak?Vagy ez arra jó hogy a pisztolyon még álíthatok a nyomáson vagy ez hogy működik?Szóval a kompresszoron is meg a pisztolyon is állíthatom a nyomást?
juge75 225446 2012. november 29. 17:17
Válasz erre
Minden le vagyon írva az oldalon.
Lehetőségek (oldal alján találod): e-mail, Skype, telefon, ráutaló magatartás személyesen, stb.
www.paplaszlo.com/airbrush2.html

Nekem nagyon tetszetősek az Alder stukik, határozottan finomabb működésűek a Chromax (BD) termékeknél, felépítési hasonlatosságuk dacára.
DGabi 225445 2012. november 29. 17:02
Válasz erre
Erről a Alder AD340 ről ha mondanál valamit gondolom a chromaxoknál jobb ja és a Pap László oldaláról hogyan lehet rendelni?Köszi!
juge75 225444 2012. november 29. 16:50
Válasz erre
Ha szemből belenézel, láthatod hogy a düzni és a fúvóka egyenletes, azonos távolságban van minden irányban egymástól, akkor centrikus (középen van minden).
Előfordulhat ilyen ha nincs megfelelően meghúzva (óvatosan!), tömítés miatt nem kerül a helyére...

Nálam ezek a pisztolyok vannak jelenleg használatban:
BD-135E, 0,2 tű és düzni.
BD-130, 0,3 tű és düzni.
AD-340, 0,25 tű és düzni.
Betyár 225443 2012. november 29. 15:34
Válasz erre
DGabi 225442 2012. november 29. 15:18
Válasz erre
Köszönöm Junge75 valami olyasmit tapasztaltam mintha a tartályban festés közben sürüsödne vissza a festék általában én is kb tej sürűségüre higitom humbrol festéket használok lakkbenzin higitóval eddíg mindig ez vált be!És ezt hogyan lehet megoldani aha nem centrikus valami okoságot ha mondanál!
juge75 225441 2012. november 29. 15:14
Válasz erre
Én hasonlót tudok ajánlani neked, pl itt: www.paplaszlo.com/airbrush.html
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.