<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
törzsbusz | Adatlap | 507592 | 2011. szeptember 27. 11:26 | ||
Mint írtam volt, de nem a képen látható famodell változatból. Majdnem tákolgatta össze-vissza megmaradt Csabákból, ős STEYR és Csepel motorokkal amihez a STEYR -250 tgk-vették alapul. A mintapéldányokat elküldték vizsgálatra,tetszett,megfelelt aztán - mint a későbbi évtizedekben - nem lett semmi belőle. lett a Csepel-250, aztán a famodell,és az egész projectet végleg eltörölték. Előzmény: (507591) romeo 2011. szeptember 27. 11:15 | |||||
romeo | Adatlap | 507591 | 2011. szeptember 27. 11:15 | ||
Üdv Törzsbusz! Akkor az 5011-es hozzászólás cikkét felejtsem el ... És "azt megelőzően" járóképes vas(-páncél) mintapéldányokról tudsz? Köszönöm! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507590 | 2011. szeptember 27. 09:00 | ||
" A Csepel B-130 típussal szerzett kedvező tapasztalatok után felmerült egy nagyobb teherbírású, összkerékhajtású, gépkocsi tervezésére vonatkozó HM igény, a Csepel B-413 benzin üzemű motorváltozat felhasználásával. A B-300 típus előtt megjelenő, 2500 kp hasznos teherbírású terepjáró tehergépkocsi kialakítása került előtérbe. Az alaptípus kialakításánál a gyártás gazdaságossága érdekében a Csepel-350-es típusú tehergépkocsi főegységeit messzemenően figyelembe vették. A Csepel K-250 bázisán került kialakításra egy könnyű felderítő páncélos gépkocsi mintapéldánya." Nem volt "vas" változat és a nem képen látható változatból készült néhány mintapéldány,hanem azt megelőzően. | |||||
romeo | Adatlap | 507589 | 2011. szeptember 26. 23:00 | ||
Üdv Törzsbusz! Ha valóban volt a fa modellen kívül járóképes páncélozott(vas) Csepel D-250, létezik róla fotó? Köszönöm! | |||||
silent8 | Adatlap | 507588 | 2011. szeptember 26. 22:53 | ||
Tudod, HM-nél minden bonyolultabb. :DD | |||||
romeo | Adatlap | 507587 | 2011. szeptember 26. 22:52 | ||
Üdv Törzsbusz! Az 50-es években terveztek egy páncélozott felderítő járművet Csepel D-250 név alatt. A szövegben azt írják, hogy az 1:1 fa modellen kívül épült néhány mintadarab is, melyeket átvett a néphadsereg,-erről lehet tudni valamit?(én eddig úgy tudtam, hogy csak a fa modell készült el) Köszönöm! fotó forrása: www.scribd.com/full/36568504 | |||||
romeo | Adatlap | 507586 | 2011. szeptember 26. 22:28 | ||
Akkor már csak egy amatőr kérdés: Nem lett volna olcsób a gyártónál zöld helyett homokszínűre fújni, ha már egyszer tudtuk, hogy afgánba mennek? :) | |||||
romeo | Adatlap | 507585 | 2011. szeptember 26. 22:27 | ||
Pilu és Törzsbusz, köszönöm! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507584 | 2011. szeptember 26. 22:24 | ||
Igen,valahol kallódik egy fotó róla. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507583 | 2011. szeptember 26. 22:23 | ||
Ott a pont: indukciós aknakutató: Gaz-69 | |||||
romeo | Adatlap | 507582 | 2011. szeptember 26. 22:09 | ||
Emerick! Köszi a választ! Érdekes egy masina lehetett. | |||||
romeo | Adatlap | 507581 | 2011. szeptember 26. 22:08 | ||
Bocs Emerick, Silnt8-nak szántam. | |||||
romeo | Adatlap | 507580 | 2011. szeptember 26. 22:07 | ||
Emerick | Adatlap | 507579 | 2011. szeptember 26. 21:57 | ||
Amíg működtek... :) A képen lévő alatti olajfolt sem egyszerű... :) A ömlesztett szállítmányban, amit a jenkik átadtak, szerintem szinte bármi lehetett... | |||||
silent8 | Adatlap | 507578 | 2011. szeptember 26. 21:57 | ||
Szia! Bizony! Át lettek festve. Nézd meg a mellette álló Rába ponyvajának a színét. Illetve a közelebbi ponyvájának felhajtott részét. Zöld. Mint a kitelepülésnél. silent8 | |||||
romeo | Adatlap | 507577 | 2011. szeptember 26. 21:54 | ||
romeo | Adatlap | 507576 | 2011. szeptember 26. 20:36 | ||
Van Valakinek infója, hogy a FEDERAL meddig volt használatban az MN-nél? | |||||
romeo | Adatlap | 507575 | 2011. szeptember 26. 20:31 | ||
Pilu | Adatlap | 507574 | 2011. szeptember 26. 20:06 | ||
romeo | Adatlap | 507573 | 2011. szeptember 26. 19:14 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507572 | 2011. szeptember 25. 23:33 | ||
De látom már miért. Jól megnézve a képet megállapítható.hogy ez egy OT-65 Vidra. :-)A cseh gépek azért kiváló alapok. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507571 | 2011. szeptember 25. 23:31 | ||
Magyarországon egy darab FUG sincs ami így néz ki-hát ez magyar járműtörténeti szempontból nagy szégyen. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507570 | 2011. szeptember 25. 23:30 | ||
romeo | Adatlap | 507569 | 2011. szeptember 25. 23:06 | ||
romeo | Adatlap | 507568 | 2011. szeptember 25. 22:53 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507567 | 2011. szeptember 25. 22:12 | ||
És ami a poén,hogy maga a fegyverzet majdnem teljesen megvan kecelen,az azonosítatlan haditechnikai eszközök csoportban. Évtizedekig táborfalván volt a bokor tövébe dobva. A Csepel meg vissza lett alakítva, és ment a csapathoz. Valamelyik közelgő haditechnikában lesz róla cikk. | |||||
qiez | Adatlap | 507566 | 2011. szeptember 25. 19:52 | ||
Nagyon köszönmöm! | |||||
romeo | Adatlap | 507565 | 2011. szeptember 25. 19:33 | ||
Üdv törzsbusz! Ez szenzáció! Megpróbálok tippelni, az 50-es években a HTI 18-csövű sorozatvetővel kíserletezett, végül nem került rendszeresítésre (meglepetésemben hirtelen nem jön be az űrméretet, de talán 150-180mm). | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507564 | 2011. szeptember 25. 17:58 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507563 | 2011. szeptember 25. 17:53 | ||
Hát..azt gondolom, én nem tenném bele. | |||||
juge75 | Adatlap | 507562 | 2011. szeptember 25. 17:26 | ||
Hátha másnak is kell, Revell Gaz-66 építési út mutató: s1183.photobucket.com/albums/x472/juge75/gaz66/ | |||||
romeo | Adatlap | 507561 | 2011. szeptember 25. 17:25 | ||
Köszönöm! Akkor végleg lemondok róla, vagyis nem kerül az MN mappába ... | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507560 | 2011. szeptember 25. 17:15 | ||
Volt Blitz-ünk a II VH-ban, de csak platós..információim szerint. A demokratikusban viszont nem volt. Háborús gépekből csak Botondunk volt, amit 1951-ben vontak ki. A kivonás egyik oka volt, hogy kapitalista termék. | |||||
juge75 | Adatlap | 507559 | 2011. szeptember 25. 17:05 | ||
Elküldtem a Revell-ét e-mailben! | |||||
qiez | Adatlap | 507558 | 2011. szeptember 25. 16:34 | ||
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni olyan valakitől, akinek van tapasztalata az Eastern Express 1/35-ös GAZ-66 készletének a megépítésében. Sajnos az összeállítási útmutató nagyon silány minőségű, és képtelen vagyok megfejteni néhány alkatrész beépítésének a módját. A neten sem találtam megfelelő képet. Köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 507557 | 2011. szeptember 25. 16:07 | ||
Még arra gondoltam, hogy a "magyar demokratikus hadsereg"(1947-49) esetleg használt valami visszamaradt német technikát ... | |||||
romeo | Adatlap | 507556 | 2011. szeptember 25. 16:04 | ||
Üdv Törzsbusz! Hát, már én sem vagyok biztos a dologban, meggyőztél :) Az OPEL BLITZ-nek is volt híradó változata. Az egészben az az érdekes, hogy a fotó az MN egyik propagandaanyagából származik :) | |||||
romeo | Adatlap | 507555 | 2011. szeptember 25. 16:01 | ||
Pilu | Adatlap | 507554 | 2011. szeptember 25. 15:42 | ||
A torony tápkábele. Ez viszi fel az energiát a forgáscsatlakozóból a kapcsolótáblába és a rádíókészülékbe. Ebben a kábelkötegben vannak a belső beszélgetőrendszer kanócai is. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507553 | 2011. szeptember 25. 14:57 | ||
Bal oldalon - meggyőződésem,hogy egy "A" Blitz áll. Ebből adódóan a híradó kocsi nem lehet Csepel, a kép környezete szerint. A Cs-350 belinkelt fotóján egy sebesültszállító "nagy" gépkocsi látható. A 350-es időszakában még bőven nem létezett az EZF rendszerű felépítmények gyártása. Ebből adódóan a rendeltetésnek megfelelő felépítmény került kialakításra ezért viszonylag sokféle zárt felépítmény készült és nagyon kevés volt az egy felépítmény többféle rendeltetésre történő alkalmazása. Nekem a 350-esek közül ez a sebesültszállító tetszik a legjobban. Van egy ilyen gépünk, remélem jövőre elkészül. | |||||
Kamovos | Adatlap | 507552 | 2011. szeptember 25. 14:30 | ||
Szia romeo! Létezett egy úgy nevezett "Egységesítettt felépítmény". De az még a G.M.C. alvázra tették, illetve a B-300-as Csepelre. Ez fából készült és tényleg kicsit hasonlít a Blitz felépítményére. Üdv:kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 507551 | 2011. szeptember 25. 13:40 | ||
Üdv Törzsbusz! A fotón látható felépítménnyel létezett híradókocsi? -mert erre hasonlít(szerintem). fotó:magyarteher.freeweb.hu/magyar/csepel/d-350/350gal.html | |||||
Dolmi | Adatlap | 507549 | 2011. szeptember 25. 11:11 | ||
balaton | Adatlap | 507548 | 2011. szeptember 25. 11:03 | ||
Ebből a szögből leginkább a Csepel D450-re hasonlít az elülső sárvédő formája. Persze lehet akár valami nyugati típus is. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507547 | 2011. szeptember 25. 10:49 | ||
Kissé bizonytalan vagyok a képet illetően, Én az Blitz-nek látom. | |||||
romeo | Adatlap | 507546 | 2011. szeptember 25. 09:51 | ||
romeo | Adatlap | 507545 | 2011. szeptember 25. 08:07 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507544 | 2011. szeptember 24. 19:54 | ||
Az ívelt csak proto volt. A döntéshozók elött így különböztették meg a diesel és a benzines változatokat. Ami a rendszerbe került íves sárvédő elsősorban a zárt felépítményűekre került. Volt benne egyfajta dacolás, miután a benzines változat a szögletes sárvédőjű volt amit alapvetően fogadtak el sorozatra. Akkor még nem volt üza egységesítés,döntöttek a benzines mellett. Ezt attól tudom - hál istennek ma is él - aki részt vett a fejlesztésben és nemsokkal később a kísérleti üzem igazgatója lett. | |||||
juge75 | Adatlap | 507543 | 2011. szeptember 24. 16:13 | ||
Jó lesz az ZPU-4 légvédelmi géppuskának. | |||||
sógor | Adatlap | 507542 | 2011. szeptember 24. 16:08 | ||
Sziasztok, találtam pár képet az archívumban ,Rajlovac-ban fényképeztem 1997-ben ,ha jól látom akkor ZIL volt ,és a platójára négycsövű légelhárító gépágyút szereltek (majd a csöveket leszerelték) a terület egy Német-Francia SFOR tábor volt 97-ben ,de előtte A JNA légierő akadémiája volt ,Szarajevó egyik külső kerületében. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |