<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
romeo | Adatlap | 504423 | 2010. február 9. 15:18 | ||
törzsbusz | Adatlap | 504422 | 2010. február 9. 15:03 | ||
Junge75! Saját részre használhatod, valamennyi kép publikációkban jelenik majd meg. dobj mélt! | |||||
romeo | Adatlap | 504421 | 2010. február 9. 12:12 | ||
specnaz78 | Adatlap | 504420 | 2010. február 9. 11:43 | ||
Atesz | Adatlap | 504419 | 2010. február 8. 22:13 | ||
joci232 | Adatlap | 504418 | 2010. február 8. 22:05 | ||
1:1 méretarány?:) | |||||
romeo | Adatlap | 504417 | 2010. február 8. 22:02 | ||
farkas469 | Adatlap | 504416 | 2010. február 8. 13:39 | ||
Köszi a képeket Törzsbusz! Küldök az Uazomról képet... Üdv | |||||
Ákos | Adatlap | 504415 | 2010. február 8. 09:26 | ||
Elektro! Majd ha elkészül a makett, illetve a doboz fedlapja. A KrAZ minőséget tanúsíthatom, ilyen kidolgozású és pontosságú gyanta makettet nem láttam még, új minőségi szintet képvisel. Jelenleg pl. azon gondolkozom, hogy a mintamaketten be kellene mutatni (és hogy lehetne a legjobban bemutatni) a rugózó vezetőülést, hiszen minden alkatrész benne lesz a kitben a megvalósításához. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 504414 | 2010. február 8. 08:09 | ||
Gabi! oldalfrissítés mikor lesz? Üdv:Elektro | |||||
Jimbobá | Adatlap | 504413 | 2010. február 8. 08:05 | ||
Hatalmas nagy gratula! Sajanos a büdzsébe nem fér bele... Üdv, Ádám | |||||
páncélos | Adatlap | 504412 | 2010. február 8. 08:00 | ||
Minimanfactory! Engem mindenképpen érdekel, de az előrelátható három hónapban nem engedhetem meg magamnak. A kedvezmény meddig él? | |||||
minimanfactory | Adatlap | 504411 | 2010. február 8. 06:37 | ||
Tisztelt Uraim! Örömmel jelentem be, hogy a minimanfactory e hét péntekén megjelenteti a Kraz-255B 1/35 méretarányú makettjét. A végletekig precíz és a már-már legendás öntés-minőséget 10x15cm fotomaratás, komplett motor és kabin-belső, "rugózó" hátsó futómű, átlátszó lámpabúrák, tamiya minőségű összerakási rajz (12oldal A4)...stb...stb teszik teljessé. Sokunk álma valósul most meg...ámbátor az ára sajnos nem elsősorban a hazai piacra lett szabva. Szeretném a hazai rajongókat kedvezményes hazai árral támogatni. Aki szeretne a lehetőséggel élni, kérem jelentkezzen az info@minimanfactory.com címen. | |||||
romeo | Adatlap | 504410 | 2010. február 7. 19:17 | ||
juge75 | Adatlap | 504409 | 2010. február 7. 19:02 | ||
romeo | Adatlap | 504408 | 2010. február 7. 16:50 | ||
Ezt a netről szedtem le, hogy bemutassam a kivont eszközök típusait. Üdv! | |||||
Sempi | Adatlap | 504407 | 2010. február 7. 13:31 | ||
Freddy | Adatlap | 504406 | 2010. február 7. 13:30 | ||
1/43-as diecast, gondolom | |||||
balaton | Adatlap | 504405 | 2010. február 7. 13:00 | ||
Helló romeo! Ez milyen makett? Méretarány? | |||||
romeo | Adatlap | 504404 | 2010. február 7. 10:03 | ||
Tehát ezek a típusok lettek kivonva. | |||||
juge75 | Adatlap | 504403 | 2010. február 6. 20:31 | ||
Köszönöm neked! | |||||
migi | Adatlap | 504402 | 2010. február 6. 17:49 | ||
juge75 | Adatlap | 504401 | 2010. február 6. 17:24 | ||
Ha van más légvédelmi témájú képed, kérlek oszd meg velem. | |||||
juge75 | Adatlap | 504400 | 2010. február 6. 17:24 | ||
Szia törzsbusz! Szeretném megkérdezni, hogy az Uaz és Sztrela-2 képet használhatnám-e saját célra, esetleg máshol? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 504399 | 2010. február 6. 14:29 | ||
romeo | Adatlap | 504398 | 2010. február 6. 14:13 | ||
Köszönöm Specnaz78! | |||||
Beri | Adatlap | 504397 | 2010. február 6. 13:19 | ||
Köszönöm mindenkinek a segítséget:) | |||||
avirex | Adatlap | 504396 | 2010. február 6. 11:15 | ||
Szia Beri! Az alábbi linken találsz róla képeket: walkarounds.airforce.ru/auto/rus/zis-151/index.htm üdv:Robi | |||||
specnaz78 | Adatlap | 504395 | 2010. február 6. 11:10 | ||
romeo | Adatlap | 504394 | 2010. február 6. 10:16 | ||
Üdv! Friss! Most olvastam a hírt, hogy a hadrenből kivonták a következő üzemanyagszállító járműveket: 1. TZ-500 2. TZA-7,5 MAZ-500A 3. ATZ-10,5 MAZ5334 Tudna valaki feltenni ezekről magyar fotókat. Köszönöm! | |||||
Beri | Adatlap | 504393 | 2010. február 4. 21:54 | ||
Tényleg elfelejtettem írni ,hogy a belsőről kellene kép...:S De részben ez is segít köszi! | |||||
Wrecker | Adatlap | 504392 | 2010. február 4. 21:17 | ||
Bár nem írtad, hogy külső vagy belső részről de talán ez is segít... | |||||
Beri | Adatlap | 504391 | 2010. február 4. 20:56 | ||
Ha van valakinek Zis-151 fülkéjéről fotója az kérem rakja már fel. Köszi! | |||||
Beri | Adatlap | 504390 | 2010. február 4. 20:54 | ||
KrAZ 1/35-ben az király lenne:) Ma majdenm leléptem egy KrAZ hótoló elé a Soroksárin:( Üdv | |||||
juge75 | Adatlap | 504389 | 2010. február 4. 15:40 | ||
minimanfactory | Adatlap | 504388 | 2010. február 4. 15:27 | ||
Jimbobá | Adatlap | 504387 | 2010. február 4. 11:15 | ||
Miniman! Küldök képeket, csak adj egy mail címet légyszi. Üdv! | |||||
Ákos | Adatlap | 504386 | 2010. február 4. 09:14 | ||
A komplett szerelési könyv, minden KrAZ típusról: www.autokraz.com.ua/acat/acat_en/index.php | |||||
páncélos | Adatlap | 504384 | 2010. február 4. 08:05 | ||
Minimanfactory! Ha már Kraz-260, akkor talán ez a pár részlet fotó segít, a tökéletes munka elvégzéséhez. | |||||
minimanfactory | Adatlap | 504383 | 2010. február 4. 06:17 | ||
Juge75! Kellenenének a 260-as Kraz fotói, nagyon ! Hátha miniman bácsi megcsinálná 1/35-ben. A jövő hétvégétől unatkozni fogok...akkortól van kinn a 255 | |||||
romeo | Adatlap | 504381 | 2010. február 2. 14:07 | ||
Hát azért vannak még fontos létesítmények, mint pl. Paks. | |||||
juge75 | Adatlap | 504380 | 2010. február 2. 13:56 | ||
Tor és Pancir. Na az lenne ide való, de nincs mit oltalmazni lassan. | |||||
juge75 | Adatlap | 504379 | 2010. február 2. 13:54 | ||
romeo | Adatlap | 504378 | 2010. február 2. 13:08 | ||
Hát igen, a jelenlegi KUB-ok helyett már jöhetnének is. | |||||
páncélos | Adatlap | 504377 | 2010. február 2. 11:47 | ||
pvo.guns.ru/images/other/georgia/ss854304kv2.jpg MAZ-537 plusz BUK rendszer | |||||
romeo | Adatlap | 504376 | 2010. február 1. 16:18 | ||
Nagyon köszönöm! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 504375 | 2010. február 1. 15:56 | ||
Üdv: Balról jobbra: Zil-164 apa-2 indító felépítménnyel, Maz-200,Csepel-350 század jelöléssel az ajtón. Holler Jani bácsit személyesen ismerem | |||||
romeo | Adatlap | 504374 | 2010. február 1. 14:19 | ||
Segítséget kérnék a képeken látható MN gépjárművek típus-beazonosításához. Köszönöm! forrás: www.repulomuzeum.hu/Adomanyok/Holler_Janos/Holler_Janos.htm | |||||
romeo | Adatlap | 504373 | 2010. február 1. 13:40 | ||
Üdv! Az "éterből": A KrAZ-255 és Tatra 815 vontatók helyett MAN vontató(típus ismeretlen) kerül beszerzésre a honvédségi gépjárműprogram keretén belül. Esetleg tudja valaki a pontos típust? | |||||
Maz | Adatlap | 504372 | 2010. február 1. 11:12 | ||
Kiegészíteném kicsit. A P-40-ek a Tatra-141 vontatókkal érkeztek, kinézetre a CsMZAP-5208-tól nem könnyű megkülönböztetni. Utóbbiak már a KrAZ vontatókhoz jöttek, becenevük kiscsimpánz. Pár darab CsMZAP-5212 tréler is volt, ezek már 4 tengelyesek, 50 tonna teherbírással. Becenevük nagycsimpánz. Bár kinézetre a Rogers tréler koppintásának tűnnek, de attól lényegileg különböznek. A Rogers hossztartós, a CsMZAP szekrényvázas konstrukció. A futómű már majdnem teljesen azonos. A MAZ-537-esekhez a CsMZAP-9990 trélerek lettek behozva. Ezek hátulján van egy széles egybefüggő rámpa, amit csavarorsókkal lehet fel-le mozgatni. Erről lehet a két kis feljárót lebillenteni. Nagyon nagy összpontosítást, összeszokást igényel egyszerre hajtani a két oldalt, máskülönben befeszül. Ennek kiküszöbölésére Tapolcán a HL-20-15-höz tartozót hidraulikus munkahengerekkel szerelték fel. Az újabb kiadású CsMZAP-9990-eseken már egyszerüsítettek és két hosszú feljáró van csak. Kis érdekesség még, hogy valójában ezek a trélerek nem 3 és 4 tengelyesek, hanem 6 illetve 8 tengelyesek. Egymás mellett ugyanis két rövid tengely van. Így a kiscsimpánz 24, a nagycsimpánz 32 kerekes. Ikerkerekes a megoldás, és a ZiL-130-ról is ismert haranganyás módszert alkalmazták. Defekt javítása nem a legkellemesebb szórakozás ennél. A CsMZAP-9990 csak 12 kerekű, de jóval szélesebb nagyobb felfekvő felületű abroncsokkal. A MAZ-ok kivonása bár nagyon fájó pont, de azt kell mondanom, szinte az egyetlen érthető és normálisan indokolható kivonás az utóbbi 20 évben. Túl nagy fogyasztású, nehezen manőverező, közúton lassú szerelvények voltak. Terepen ezek a hátrányai lecsökkentek ugyan az ellenfelekhez képest, de ott meg nem használtuk ki őket. Fájóbb, hogy lassan a Tatra vontatók is élettartamuk végéhez közelítenek. Több balesetezett is közülük. (Kaposvári 1-2 éve, a tréler felfordult, borította a vontatót is. Tatairól leesett már T-72 jó pár éve, vontató nem sérült. Egy még az Okucani misszió után kapott felújítást, nem sokkal később a hajtás szétment, azóta is mindig van valami baja.) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Üdv Törzsbusz!
Ebben a publikációban? Mikor lesz kapható?