<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156. |
Joce | Adatlap | 182029 | 2006. január 2. 11:53 | ||
Balu | Adatlap | 182028 | 2006. január 2. 11:52 | ||
Szia Archy! Nekem is nagyon tetszik, szép munka! 1-2 apróbb észrevétel: A makett alatti "dagonya" vöröses színű, a többi föld pedig inkább sárgás homokszín. Ez miért van? A beton részen ott is van lánctalpnyom, ahol a harckocsi még nem is járt. Ha már többször is felment akkor nem szóltam :) Hatalmas a fa alap kihasználatlan része, még egy ekkor dió elférne rajta :) (Ez persze izlés dolga) A makett festése és a koszolás is szép! ja: A fő miből készült? Nagyon jó! Balu | |||||
Tomcat | Adatlap | 182027 | 2006. január 2. 10:55 | ||
Hali harcjárművesek! Mivel főként repülőket építek, s néha folglalkozom tankokkal, ezért e témában tennék fel egy kérdést hozzátok. Szóval, mi volt a NOTEK- lámpa szerepe a német(esetleg más?) harcjárműveken? Előre is kösz a segítséget! Tomcat | |||||
Archy | Adatlap | 182026 | 2005. december 30. 18:15 | ||
tray | Adatlap | 182025 | 2005. december 30. 14:55 | ||
Batya | Adatlap | 182024 | 2005. december 30. 13:37 | ||
Kedves Archy! Ügyes Látszik nem ma kezted a makettezést:D Üdv: Batya U.i.:Masd Skype-on kitárgyaljuk... | |||||
Archy | Adatlap | 182023 | 2005. december 30. 13:07 | ||
Ennek a makettnek az építését figyelemmel kísérhettétek a honlapomon, de most végre sikerült elfogadható minőségű fotókat sinálni a kész alkotásról is. Várom a véleményeket. Áron | |||||
Hooligan | Adatlap | 182022 | 2005. december 28. 19:45 | ||
Szerintem teljesen! Soha nem láttam még színesben igazi képet, csak mai kiemeltről az meg elég ramaty állapotban volt, de a régi képek alaplyán szerintem ez mükszik. | |||||
Balazs | Adatlap | 182021 | 2005. december 28. 17:48 | ||
Szerintetek hitelesek a színek ezen a panther motoron? - Maybach HL230-P30 - Hooligan! Kösz a linket. Közben keresgéltem tovább. Csatolok néhány képet - Szerintetek hitelesek a színek ezen a panther motoron? - Maybach HL230-P30 - Üdv. Balázs | |||||
lucky | Adatlap | 182020 | 2005. december 28. 10:16 | ||
Gileg! Újra Mail! Kérlek válaszolj, akár igen akár nem! | |||||
Kapitany | Adatlap | 182019 | 2005. december 27. 22:40 | ||
Én is BUÉK és éjfélig tartó makettezést kívánok! | |||||
Batya | Adatlap | 182018 | 2005. december 27. 12:02 | ||
Kellemes Karácsonyt és B.U.É.K. Mindenkinek !!! Batya - Baranyai Attila | |||||
Hooligan | Adatlap | 182017 | 2005. december 27. 10:18 | ||
| |||||
Hooligan | Adatlap | 182016 | 2005. december 27. 10:10 | ||
Hali! Szerintem a legegyszerűbb ha felmész egy pár maketthonlapra ás lekoppintod az ottani színeket. Amúgy szrintem feketés gunmetal és útána sok olaj és egy kis rozsda meg piszok. | |||||
Balazs | Adatlap | 182015 | 2005. december 27. 10:04 | ||
Segítséget kérnék a panther motorjával kapcsolatban. Maybach HL230-P30 (néhány kép csatolva) Most kezdeném el festeni (1:35) sajnos használható színes képet a csatolt állományon kívül nem találtam. A festéssel, színekkel kapcsolatban ha tudtok segíteni, írjatok. Üdv. Balázs | |||||
lucky | Adatlap | 182014 | 2005. december 20. 17:27 | ||
Gileg! Mail! | |||||
sainz | Adatlap | 182013 | 2005. december 20. 09:58 | ||
| |||||
Gileg | Adatlap | 182012 | 2005. december 16. 21:00 | ||
Üdv lucky!Műgyanta másolatokat nem készítesz alkatrészekről? Kerekekről szeretnék másolatokat csináltatni.Előre is köszi.Hello | |||||
bukebe | Adatlap | 182011 | 2005. december 16. 18:11 | ||
Marder III 1:35 Tamiya gazdát keres. 9800ft helyett most csak 5000ft ajándék sívatag színű sprayvel. | |||||
lucky | Adatlap | 182010 | 2005. december 16. 14:02 | ||
SOAD,btb! Ha megoldható a mesterdarab eljuttatása hozzám, szívesen leöntöm nektek. Pusztán önös érdekből, mert nekem is kellene pár darab:) | |||||
btb | Adatlap | 182009 | 2005. december 16. 08:38 | ||
nos, számos lehetőséged van: - leönteted vkivel műgyantából (ez esetben csináltass vagy 10 darabot, 5re azonnali vevő lennék, ez a típus volt a Párducban, Wespében, számos páncélautóban is, én sajna nem gondolkodtam és beépítettem a magamét) - csinálsz egy hasábot sztirollapból, és húzott szálból, ebből-abból kézzel legyártod a kapcsolókat, kimélyíted a kémlelőablakokat, mécsespohárfóliából keretet ragasztasz rá. (költségkímélő módszer, de elég fáradságos) - átveszed fémmaratásból (az Eduard Párduchoz való készletében láttam egyet, és ott kevésbé látszik, ha nincs beépítve) A lánctalpat vagy 3 éve 2100 HUF-ért láttam, most olyan 2500 körül lehet, ami kevesebb mint a fele pl. egy Friul láncnak (igaz, minőségben se olyan). | |||||
SOAD | Adatlap | 182008 | 2005. december 15. 16:58 | ||
ja és hogyan tudom lemásolni a cuccost(itt speciel a rádiót) | |||||
SOAD | Adatlap | 182007 | 2005. december 15. 16:56 | ||
sorry de rosszemailt írtan be de már javítottam.mit jelent az hogy olcsó?(mert ez viszonyítás kérdése) | |||||
btb | Adatlap | 182006 | 2005. december 15. 14:34 | ||
Én egy "kisiklott" Wespe láncra tettem szert kéz alatt, de nylonzacsiba hegesztve láttam már külön is, pl. a Replikában. A képeket küldöm, ahogy olyan helyre jutok ahol az internet nem egy lajhártetű hibrid sebességével száguld (1,3 Mb zippelve, remélem, tudsz ennyit fogadni). | |||||
SOAD | Adatlap | 182005 | 2005. december 14. 17:41 | ||
köszi az jó lene.ezt a lánctalpat lehet-e mo-ban kapni vagy internetről szedted le? | |||||
Kalóz | Adatlap | 182004 | 2005. december 13. 16:44 | ||
Archy! Igenis elkezdjük! Egy tiszta makett is lehet szép! Kalóz | |||||
btb | Adatlap | 182003 | 2005. december 13. 16:40 | ||
Nos, én megvettem az Alan szemenkénti PZII láncát. Olcsó és messze jobb, mint a Tamiya szörnyedvény a 70-es évekből... További hiba a maketten: A küzdőtérbe 2 rádió ment, egymás alá. Érdemes a meglevőt lemásolni, és alárámolni a táppal együtt(kép- sajna csak a tartószerkezet). Ha megveszed a szemenkénti láncot, érdemes a pótszemeket is saját gyártmányú tartóval feltenni. Én az enyémen cserélni fogom a kipufogót is. Ha az ünnepek alatt hozzájutok, teszek fel képeket. A AFV Interiors oldalon volt jó kis háttéranyag (képek onnan!), maga a magazin sajna 2004-ben kipurcant. Jó hír- időben lementettem, ha érdekel, e-mailben megküldöm. Jó munkát! | |||||
Archy | Adatlap | 182002 | 2005. december 13. 12:44 | ||
Tyű, ez csudajó! Negyon teccik. ha valaki rájön ki csinálta mindenképpen írja be ide a fórumba, addig is gratula az illetőnek. Vári Gábor Pz sorozata nagyon patent. Nekem nem teccenek, mert tiszták, de ez az én bajom, és nehogy megint elkezdjétek, hogy egy tank tiszta is lehet, tudom:-) Üdv: Áron | |||||
SOAD | Adatlap | 182001 | 2005. december 13. 09:25 | ||
bejött | |||||
Alte | Adatlap | 182000 | 2005. december 13. 07:33 | ||
Hi, nem ertem miert nekem bejott.Na mind1.Megprobalom meg egyszer. www.panzer-modell.de/specials/leserbilder/pz4h_zs/04g.jpg www.panzer-modell.de/specials/leserbilder/pz4h_zs/03g.jpg Most kiprobaltam megegyszer most mukodnie kell. Udv Alte | |||||
SOAD | Adatlap | 181999 | 2005. december 12. 16:01 | ||
nekem nem jön be az oldal | |||||
SOAD | Adatlap | 181998 | 2005. december 12. 16:00 | ||
köszi | |||||
lucky | Adatlap | 181997 | 2005. december 12. 14:19 | ||
kár... | |||||
tray | Adatlap | 181996 | 2005. december 12. 12:57 | ||
sarkanyhuzo | Adatlap | 181995 | 2005. december 12. 11:01 | ||
Hali! A pz3 sorozat Vári Gábor munkája. Ja, es sind zérsőn! :-) De ki a marder gazdája? Az is zérsőn! Joe | |||||
lucky | Adatlap | 181994 | 2005. december 12. 09:00 | ||
Tray! A második és harmadik képen lévő Berge akármiről nincsenek még képeid?Különösen a vontatmány érdekelne.. | |||||
Alte | Adatlap | 181993 | 2005. december 11. 23:36 | ||
SOAD: nezd vissza a dec.04.-i hozza szolasomat. Ott van fent link is kepekrol.Lehet nagyon szepen megcsinalni gumi lanctalpat is. En speciel azutan festettem le miutan felraktam... Alte | |||||
Galll | Adatlap | 181992 | 2005. december 11. 21:37 | ||
Tray! Azok a makettek tudtommal Vári Gábor munkái! Legalábbis egy részük biztosan... Üdv | |||||
Bruno | Adatlap | 181991 | 2005. december 11. 20:20 | ||
Egy véleményen vagyunk, ezek tényleg nagyon jól néznek ki. Ami nekem még nagyon tetszik az a Marder. | |||||
tray | Adatlap | 181990 | 2005. december 11. 20:19 | ||
SOAD! A gumilánctalpakkal az egyik probléma az, hogy ha a felrakás előtt fested, akkor felrakásnál a festék feltöredezhet. Ezzel nagyon vigyázz... Igazából én már megfogadtam, hogy soha többé gumi :) nem is vagyok nagy szakértője. Archy válaszát kiegészítve: a rozsda és fémszín összekeverve nem a legjobb. Előbb a rozsda (vagy sötétbarna), aztán a kiálló részeket lehet fémszínnel, vagy grafittal. Nagyjából ennyi, de még lehet cifrázni. | |||||
tray | Adatlap | 181989 | 2005. december 11. 20:08 | ||
Meglepődtem egy kicsit, sok volt a kiállított csörömpös, repülő meg alig-alig akadt. Volt néhány 1/72-es jármű (a képeken), amik megérnek egy misét, és a témához is kapcsolódnak. Minden elismerésem a készítőjének. Nem tudjátok véletlenül, ki a tettes? :) Nincsenek koszolva, koptatva is alig, de szerintem gyönyörűek. Azt hiszem, így nézhetnek ki karbantartás után, lemosva. Ebben a méretarányban egész jól mutatnak, de kicsit kétlem, hogy 1-35-ben is szépek lennének. De azért én maradok koszolás és koptatás párti :) | |||||
Archy | Adatlap | 181988 | 2005. december 11. 19:24 | ||
szerintem nagyon nem jó én barnával (sötét) szoktam előszöt, aztán beeresztem valami sötéttel, a kiálló részeket meg grafitozom az ujammal ennyi Áron | |||||
SOAD | Adatlap | 181987 | 2005. december 11. 19:21 | ||
Szasztok. Hogyan tudám lefesteni a tamya marderII-höz járó gumi lánctalpat.még nincs fölrakva.mennyire jó megoldás arozsda és a fémszín keverése a lánctalphoz? | |||||
Kalóz | Adatlap | 181986 | 2005. december 11. 18:35 | ||
Nocsak! A végén még kiderül, hogy senkinek sem tetszik a koszolás? Akkor minek csináljuk? | |||||
tray | Adatlap | 181985 | 2005. december 11. 18:10 | ||
Gsolo csak egyetérteni tudok veled. | |||||
Kalóz | Adatlap | 181984 | 2005. december 11. 17:08 | ||
Idézem egy kolléga véleményét szombatról: A repülőgépek bontása ugyan jól mutat, de bizonyos dolgokat egyszerre nem nyitnak ki, ill. bizonyos műveleteket egyszerre nem végeznek. Laikusnak nagyon látványos, de a szakembernek feltűnő, mert nem életszerű. Viszont valóban látványos. Hát ezzel azt hiszem egyet kell értsünk. És ennyit a sarazás, koszolás, koptatás szükségességéról is. | |||||
Gsolo | Adatlap | 181983 | 2005. december 11. 16:24 | ||
Hi. Abban igazatok van , hogy egy diorámába vagy csak egy kis alapra (nem egy darab falapon vagy vágódeszkán) helyezett csörömp legyen a környezetének megfelelően koszos, kopott. Azonban nekem nem tetszenek a magányosan álldogáló, nyakig saras gépek. Mesterkélt. A koptatást is lehet szépen ízléssel művelni. Brúnó gépe szerintem pont jó. Koszolva már nem mutatna ilyen jól. Üdv. | |||||
zebra | Adatlap | 181982 | 2005. december 11. 15:28 | ||
| |||||
lucky | Adatlap | 181981 | 2005. december 11. 15:10 | ||
A stefin volt egy érdekes dio.Egy motor a bukás után.Bocs hogy pontos adatokat nem tudok.Na ez is egy ilyen eset,nem igazán jellemző a motor makettezésben a sérült gép ábrázolása. | |||||
Kalóz | Adatlap | 181980 | 2005. december 11. 14:14 | ||
Brunó! Csak most olvastam el a hozzászólásokat, merta z este jöttem haza Pestről két nap után. A témához: egy járművet meg lehet építeni gyári új kategóriában, és nem tudom, ez miért bűn? Sztem ez adja vissza legjobban a szerkezet sajátosságait, nem a kopás, koszolás! A koszolás, koptatás a diorámák hozzátartozója, ott valóban nnagggyon furcsa lenne egy hóttiszta gépezet. De miért kell mindig diorámában gondolkodni? Mondjuk egy Boeing 747-est vagy egy Aerobus-t miért nem strapál le az építője a sárga földig, pedig biztos van olyan példány is! Szóval, azt hiszem néhány kört (vagy új topicot?) megérne ez a kérdés is, bár a világot természetesen nem kell megváltoztatni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156. |
Ha jól tudom a Notek lámpa az éjszakai mozgást segítette. Az elsőt egy "sapkával" leárnyékolták, így vezető még eleget látott, de a levegőből már nem fedezték fel őket. A hátsónál 4 ízzó volt vízszintesen ezeken a távolságot látta a sofőr az előtte haladóhoz képest. A nevét a'szem gyártójáról vagy kitalálójáról kapta.
Üdv Joce