/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
JazzZ 490145 2009. április 21. 09:32
Válasz erre
Emlegettél valami gokartozást...
Schumi7vb 490144 2009. április 20. 18:05
Válasz erre
NGPETI 490143 2009. április 20. 16:18
Válasz erre
Schumi7vb 490142 2009. április 20. 14:49
Válasz erre
NGPETI 490141 2009. április 20. 13:43
Válasz erre
egy kis idézet:
Jeles példánya a korszaknak az a Formula Trabant Easter versenyautó, amely a III. Oldtimer Expo-n is körbejárható lesz. Mindössze egy darab van ebből Európában - sőt, talán a világon is. A felújítása óta még senki nem ment vele, 300 kilós, és 60 lóerős. A tulajdonos, Kőváry Barna raliversenyző és médiaszemélyiség úgy jellemzi: „ez egy volt KGST, szocialista ipar termékeiből összeállított gányautó”.
JazzZ 490140 2009. április 20. 13:27
Válasz erre
NGPETI 490139 2009. április 20. 13:22
Válasz erre
JazzZ 490138 2009. április 20. 13:18
Válasz erre
NGPETI 490137 2009. április 20. 12:14
Válasz erre
DuEn_OldtimerExpo2009_41
DuEn_OldtimerExpo200...

majdnem F1 :o)
Sztanyi 490136 2009. április 19. 22:53
Válasz erre
Gratulálok itt is,bár telcsin már túl vagyunk rajta.

Látod nem kellett félned a Mosoni Mester kategóriától sem,csak így tovább!
Schumi7vb 490135 2009. április 19. 22:00
Válasz erre
Gyuri én is gratulálok!
matton 490134 2009. április 19. 20:45
Válasz erre
Köszi a gratulációt! A ferrari 126c2-vel.
Bebá 490133 2009. április 19. 20:21
Válasz erre
Hamarosan jön,majd Ő tájékoztat.Nem veszem el a kenyerét.
B.
GUGEE 490132 2009. április 19. 20:05
Válasz erre
Nem szabad túlságosan dicsérni !
Ezért mondtam,hogy ketten indultak,s harmadik nem is tudott lenni!
Egyébként büszke vagyok rá!Mivel indult?
G
Bebá 490131 2009. április 19. 19:55
Válasz erre
GUGEE 490130 2009. április 19. 19:52
Válasz erre
Gratula neki!
De miért csak ketten indultak?
G
Bebá 490129 2009. április 19. 19:45
Válasz erre
fíjjug!
A nagy hallgatásba matton egy ezüstöt összehozott Móváron!
GUGEE 490128 2009. április 19. 19:40
Válasz erre
Nekem kettő van!
Az egyik az USA GP-s!Törötten vettem,nem volt hozzá meg a matrica!
A Revell természetesen Marlbobo-s lesz!
G
Schumi7vb 490127 2009. április 19. 19:28
Válasz erre
Marlborós matricával az igazi a gép!
Schumi7vb 490126 2009. április 19. 19:27
Válasz erre
GUGEE 490125 2009. április 19. 19:14
Válasz erre
ferrari-f1-15
ferrari-f1-15

Ezen is gondolkodtam!
G
GUGEE 490124 2009. április 19. 19:00
Válasz erre
f8e4_1
f8e4_1

Igen azt venni kell!
Nekem tabu van,de nem vagyok elhalva tőle!
Akarok csináltatni Bar-code-os matricát,de még nem tartok ott!
G
GUGEE 490123 2009. április 19. 18:55
Válasz erre
Kép 597
Kép 597
Kép 600
Kép 600
Kép 603
Kép 603
Kép 605
Kép 605

P.L:
A három részes első szárnyat váltogatták a két részessel,variáltak a kis középső szárnnyal is!
A kamera mögött hol-egy hol-két szárny van!
A tükröket Shumi állította magasabbra,hogy lássa a hátsó gumikat!Sokáig felemásak voltak a tükrök!
A hűtőkémény is hol nyitott ,hol zárt!
A Francia GP-től jelenik meg a hűtőbeömlőnél a vizszintes lapocska(a maratásban adják azt is)
Végig matekoztam és a rengeteg variációból a Marlboro bemutató autón stimmel minden!
Monaco is jó lenne,de ott a kémények nyitva voltak,a többi stimmel!
G
Schumi7vb 490122 2009. április 19. 18:53
Válasz erre
Aha,de marlboró matricát nem adnak hozzá,azt venni kell.
Nem a gép volt szar,hanem a Bridgestone
GUGEE 490121 2009. április 19. 18:30
Válasz erre
Ferrari-F2005-1600
Ferrari-F2005-1600
Ferrari-F2005-1600-S
Ferrari-F2005-1600-S
Ferrari-F2005-1600-F
Ferrari-F2005-1600-F

Én erről beszélek!
A MARLBORO prezentáció!
Ezt a kocsit lehet megcsinálni a Revell kit-ből!
Annyira szar volt a gép,hogy állandóan mókoltak rajta valamit!
G
Schumi7vb 490120 2009. április 19. 18:20
Válasz erre
Marlboró felirat is lesz rajta ha megveszem,de át kell tanulmányozni a leirást.
5500ft a Jordan
Schumi7vb 490119 2009. április 19. 18:15
Válasz erre
RR7244
RR7244

Marlborós verzió?Én csak ezt a verziót láttam.
GUGEE 490118 2009. április 19. 17:55
Válasz erre
Bocsi most látom!
A Palik nem patkány(nem rosszindulatú)!Egyszerüen csak értelmi fogyatékos!
No ahoz ,hogy pénzt keressen azért elég esze van,de ez nem párosul inteligenciával!
G
GUGEE 490117 2009. április 19. 17:51
Válasz erre
Ha az Erényire gondolsz,igazad van!
Engem Ö rugott ki személyesen a Shell-től!
Mondjuk ezért hálás vagyok neki!
De nála nagyobb patkányt tényleg nem ismerek!Remélem a csatornába végzi!
G
GUGEE 490116 2009. április 19. 17:48
Válasz erre
Azért ma hülyeségben a Gyula úr lealázta,pedig a Palik ma is hozta a formáját!
Bármibe lefogadok,hogy ez a buzi nem olvas hozzá semmit,a nagy arcával akarja megoldani a dolgot!
Pedig a hungaroring igazgatójának illene többet tudni!
Régebben még jók voltak a poénjai,de ma már néha előre mondom magamban a buta szövegeit !Már nagyon -nagyon unom ugyan azt hallani!

G
f2d 490115 2009. április 19. 17:48
Válasz erre
Nagyon visszafogottan fogalmaztál. Ennél sokkal nagyobb patkány.
GUGEE 490114 2009. április 19. 17:43
Válasz erre
Azzal a köcsög Erényi Balázzsal járt egy osztályba(shell fönök)!
Innen a barátság,no meg a reklámpénz is!
G
GUGEE 490113 2009. április 19. 17:41
Válasz erre
Hong-kong ból ebay-on!2000 froncsi volt.
Jó szerintem a 2005-ös revell!Marlboro matricás verzióban csak a bemutató gépet lehet megcsinálni!
Ha érdekel bővebben,találd ki melyik verziót akarod,s segítek!
Maradt egy csomó cuccom a maratásból is!
G
A 197-es mennyi volt?
G
NGPETI 490112 2009. április 19. 16:13
Válasz erre
a shell-nél biztos tudják,mivel állandóan róluk beszél... :o)
Zozi 490111 2009. április 19. 14:59
Válasz erre
A paliktól nagyobb csicska nagyképű s@ggf@j nincs a világon!

Valaki nem tudja az elérhetőségét? komolyan elbeszélgetnék vele!
Schumi7vb 490110 2009. április 19. 13:08
Válasz erre
Laci már szerzett nekem,sőt a Jordan 197-est is,ami baromi ritka,ebayen-is csak 1 volt belőle.
Schumi7vb 490109 2009. április 19. 13:06
Válasz erre
semmi különös,agyalok,hogy megvegyem-e.Köszi a képeket.A karbon az amit adnak hozzá,vagy saját?
Schumi7vb 490108 2009. április 19. 13:05
Válasz erre
A marlborós matricát hol vetted?
GUGEE 490107 2009. április 19. 12:49
Válasz erre
Shumi!www.strandjatek.hu/jatekok-modellek-c7-jordan..
G
GUGEE 490106 2009. április 19. 12:13
Válasz erre
f1_1973_040
f1_1973_040
f1_1972_035
f1_1972_035
f1_1972_045
f1_1972_045
f1_1971_015
f1_1971_015
312_B2_03a
312_B2_03a
312_B2_01a
312_B2_01a

Érdekességek az MG-től!
Természetesen 1:24-ben!
Van olyan jó mint a HIRO ,a fele pénzért!(azért még ki lehet fogni)
G
GUGEE 490105 2009. április 19. 12:06
Válasz erre
Kép 563
Kép 563
Kép 562
Kép 562
Kép 560
Kép 560
Kép 558
Kép 558
Kép 559
Kép 559
Kép 561
Kép 561
Kép 566
Kép 566
Kép 564
Kép 564

A képek!Mit akarsz velük?
Miben töröd a fejed?
G
GUGEE 490104 2009. április 19. 12:00
Válasz erre
Kép 557
Kép 557

200 font összerakva,de szeretném megvenni még originál állapotban!
Nagyon ritka már,de azért próbálkozom!
Ezeket vettem most!
G
Schumi7vb 490103 2009. április 19. 11:32
Válasz erre
Összegzés:

A Ferrari egy nagy rakás szar,kezdenek jó alaposan a Schumi éra elötti szintre jutni,Todtot azonnali hatállyal visszahozni,csapatátszervezés.
Vettel nagyon jó,Ő lesz az új Schumi,jó újra német himnuszt hallgatni,márcsak olasz himnusz társasága hiányzik.Ha igy folytatja Buttonal küzdhet idén a vb címért.Forza Vettel!
Marci 490102 2009. április 19. 11:15
Válasz erre
Vettel :)) bocs
Marci 490101 2009. április 19. 11:14
Válasz erre
Hami egyre jobb! Fettel pedig az új Sumi lesz.
Schumi7vb 490100 2009. április 19. 07:56
Válasz erre
Schumi7vb 490099 2009. április 19. 07:56
Válasz erre
GUGEE 490098 2009. április 19. 00:28
Válasz erre
f1_1972_050
f1_1972_050

Végre megtaláltam a drágámat,csak az ára brutális!
Ferrari 312B3 spazzaneve MG model 1:24!
G
GUGEE 490097 2009. április 18. 21:17
Válasz erre
Schumi7vb 490096 2009. április 18. 21:07
Válasz erre
nembaj,főleg a kaszni,fenéklemezzel.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.