/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
GUGEE 490348 2009. május 5. 18:59
Válasz erre
Bebá 490347 2009. május 5. 18:07
Válasz erre
Gugee!
Amennyiben évekkel ezelőtt festetted,úgy maszkoló szalaggal feltudod szedni.Óvatosan először egy eldugott helyen megnézed nem bántja-e a festést a maszkoló szalag felvétele.Amennyiben oké akkor ugyan így a matrica egy sarkán probáld ugyan ezt.Ha felkapja a kis matricát folytathatod óvatosan.Nem kell nagyon a matricára nyomni a maszkoló szalagot.
Ha ez így nem működik jön majd a B verzió csak az macerásabb.Zoli már kipróbálta!
B.
jabel 490346 2009. május 5. 18:06
Válasz erre
Audi R10. Tudom nem F1, de állítólag a pályaautók is meg vannak erre tűrve. Ha nem akkor bocs
JazzZ 490345 2009. május 5. 17:53
Válasz erre
jabel 490344 2009. május 5. 17:28
Válasz erre
DSCF1646
DSCF1646

Hali!
Kicsit megint sikerült haladni. az aljához belül vmi nem túl jó maradék karbont használtam, hát olyan is lett... A blokkot még 1 rétegben fogom festeni, a kipufogó csak a képen látszik feketének, kábeleket még tervezek behúzni. kb ennyi egyenlőre.
GUGEE 490343 2009. május 4. 21:59
Válasz erre
Csak le akarom szedni!Másik megy a helyére!
G
trek84 490342 2009. május 4. 21:53
Válasz erre
Keresek

Revell Ferrari F1 2007
Tamiya Repsol Honda RC 211 V

Akinek van vagy tudja hol olcsóbb az kérem szóljon
Előre is köszönöm.
Ati
Bebá 490341 2009. május 4. 21:35
Válasz erre
Fel akarod használni mégegyszer,vagy sem?
GUGEE 490340 2009. május 4. 21:20
Válasz erre
VO101_Papi 490339 2009. május 4. 21:05
Válasz erre
GUGEE 490338 2009. május 4. 20:52
Válasz erre
Srácok!
Mivel lehet leszedni a felrakott matricát(régit)?
G
GUGEE 490337 2009. május 4. 20:50
Válasz erre
VO101_Papi 490336 2009. május 4. 19:56
Válasz erre
Sziasztok!

Van egy kis gondom, az F310B matricái elfeketedtek vélhetően a gumik közelségétől, a makett félig kész ezért nem voltak külön csomagolva, van valakinek ötlete mit lehetne kezdeni vele?

Papi
GUGEE 490335 2009. május 4. 19:40
Válasz erre
Szerintem a HIRO is gyártja!Egy picit drágább,de más a minőség!
G
GUGEE 490334 2009. május 4. 19:33
Válasz erre
Néha azért van olcsóbban is!
G
Ete 490333 2009. május 4. 15:49
Válasz erre
Igen, de attól félek erre az autóra nincs más alternatíva. Vagy esetleg van valami olcsóbb ötlet?
szucslaszlo67 490332 2009. május 4. 07:45
Válasz erre
Pontosan hány darabot szeretnél ?
GUGEE 490331 2009. május 3. 22:50
Válasz erre
Kiszámoltad már,hogy majdnem 50 000 lesz a vége?
G
Dávid001 490330 2009. május 3. 19:53
Válasz erre
sziasztok van egy uj játék az interneten szerintem érdemes rápillantani

űdv dávid001 s2.trabinevelde.hu/latog.php
Schumi7vb 490329 2009. május 3. 19:35
Válasz erre
irj Lacinak,tuti tud segiteni.
Ete 490328 2009. május 3. 19:09
Válasz erre
Schumi7vb 490327 2009. május 2. 13:39
Válasz erre
azért kérdem,mert a leirás matt feketét ir,de az nem tetszett.
matton 490326 2009. május 2. 08:32
Válasz erre
NHZsolt 490325 2009. május 1. 21:35
Válasz erre
NHZsolt 490324 2009. május 1. 21:33
Válasz erre
Schumi7vb 490323 2009. május 1. 19:08
Válasz erre
Gyuritól kérdem,vagy bárkitől aki csinált már ilyet.
Schumi7vb 490322 2009. május 1. 19:06
Válasz erre
A Ferrari 126 c2-őn milyen feketével fújtad a futóművet,fenéklemezt?
NHZsolt 490320 2009. április 30. 20:58
Válasz erre
A tereprallye csapatmunka, sok múlik a csapaton, a technikán, a navigátoron, és a sofőrön. És azt a "fasza" autót vezetni is tudni kell, és a múlt évi CER-en nagyon meggyőzően haladtak. Igaz, fel is dőlt, de a tempó az komoly volt. A sok év alatt tapasztalatból, bátorságból, ügyességből a poron kívül sok ragadt rá. Úgyhogy szerintem maradhatna annál, amit jól csinál...
GUGEE 490319 2009. április 30. 16:58
Válasz erre
Van egy fasza gépe,meg egy fasza navigátora!
Sz.Balázs ezzel a háttérrel szarrá verné!
G
JazzZ 490318 2009. április 30. 13:44
Válasz erre
Hoppá, tényleg:) Úgy tűnik ez a Porsche motoros tákolmány is előszeretettel szakadt ketté...Mondjuk egy 12hengeres moci súlya nem lehet könnyű a kasztninak...
Schumi7vb 490317 2009. április 30. 12:02
Válasz erre
Képzeld a Ferrari F1-2000-hez adnak karbonszettet,és ott 1/24-es karbonból kell a pilótafülkét csinálni,tehát néhol lehet.
Schumi7vb 490316 2009. április 30. 12:00
Válasz erre
Az Alex Caffi drága testvérem:)
JazzZ 490315 2009. április 30. 11:23
Válasz erre
A karbon-témához visszatérve:

mi van akkor, ha az 1/20as autóra, 1/24es karbont rakok fel...?
JazzZ 490314 2009. április 30. 09:40
Válasz erre
trek84 490313 2009. április 30. 07:06
Válasz erre
F2007_001
F2007_001

Valaki nem tud olcsón egy Revell 2007-es F1 Ferrarit?
Vagy valakinek nincs felesleges?
matton 490312 2009. április 29. 21:19
Válasz erre
Csak nyugodtan haladj vele nem kerget a tatár!
jabel 490311 2009. április 29. 21:14
Válasz erre
Köszi a segítséget! Remélem hogy ha berénybe nem is, de miskolcra tudom majd vinni.
matton 490310 2009. április 29. 21:05
Válasz erre
Lágyítsd meg sajnos ilyenkor már nem tudod kisimogatni alóla és óvatosan nagyon hegyes tűvel szúrd meg úgy ki tudod simítani
jabel 490309 2009. április 29. 20:58
Válasz erre
és a buborékokkal is ezt kéne tenni?
matton 490308 2009. április 29. 20:50
Válasz erre
Ja az ecset vizes legyen.
matton 490307 2009. április 29. 20:50
Válasz erre
Ábel! Ha megszárad a matrica és gyűrődések vannak rajta akkor az úgy is fog maradni.
javaslom a gyűrődött részt újra lágyítsd meg és puha ecsettel simogasd egyenletesre.
jabel 490306 2009. április 29. 20:21
Válasz erre
Kéne! :D Bár most ha kijutok inkább a versenyre koncentrálok.
Schumi7vb 490305 2009. április 29. 20:12
Válasz erre
renault napokon megyünk gumit lopni a köcsög Michelintől?:)
Schumi7vb 490304 2009. április 29. 20:11
Válasz erre
jabel 490303 2009. április 29. 19:37
Válasz erre
DSCF1642
DSCF1642

igaz nem F1, de remélem nem zavarok .
kicsit haladtam az audival, illetve megismerkedtem a karbonozással. Végülis maradandó kárt sem magamban, sem a makettben nem sikerült tennem, de azért lehetne szebb is a dolog. Remélem éjjel még dolgozik 1 kicsit a lágyító.
Ete 490302 2009. április 29. 19:32
Válasz erre
Igen, maximálisan osztom a véleményedet. Azért az tény, hogy nincs rossz keze a tereprallyhoz, de jobb lenne, ha kicsit kevesebb dologra koncentrálna. Akkor talán nem aprózná igy el magát, mert amit az F1-ben csinál az kritikán aluli. Én szerettem a régi közvetítéseit, mert vitt bele egy nagyszerű hangulatot. Most csak Gyulát tudja ba...gatni (és nem ismer fel szinte senkit), ami azért lássuk be sokszor megállja a helyét.
jos 490301 2009. április 29. 18:26
Válasz erre
haladok a '97-tel, lassan a németnél vagyok
NHZsolt 490300 2009. április 29. 17:57
Válasz erre
Egy idézet a cikkből...
"Palik László: a Hungaroring Sport Zrt. elnöke, a Forma-1-es versenyek rendszeres szakkommentátora 2002 óta aktív, sikeres résztvevője a motorsportnak. 2008-ban egy BMW M3-as volánja mögött vett részt a Nürburgringi 24 órás versenyen. 2009-ben az Év Magyar Autóversenyzője díjjal jutalmazták."
Nos, van még a tereprallye, van még pár egyéb dolga, de azért azt, hogy 2002 óta aktív és sikeres, azt a dátumot azért későbbre tenném, és a 24 órás versenyen is megszámolnám, hány kört ment az M3-as BMW-vel... :-)
NHZsolt 490299 2009. április 29. 17:54
Válasz erre
Paliknak akkor még fontos volt, hogy felkészüljön, nem volt ennyire öntelt, stb...
Most ez a sokadrangú dolga, hogy közvetít, bár ez szerintem minden, csak nem közvetítés.
És egy cikk róla (is)
www.vezess.hu/hirek/walter_palik_weber_vida/18587/
Schumi7vb 490298 2009. április 29. 16:35
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.