/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
GUGEE 487235 2008. október 4. 10:49
Válasz erre
Értem én hogy villanymotor!Na de mitől megy?
Milyen motor van benne?
G
GUGEE 487234 2008. október 3. 21:42
Válasz erre
Köszi!
Csak azért csodálkoztam,mert valahol olvastam,hogy a 2007-es gép, egy az egyben A1GP-s kocsivá alakul át!
G
JazzZ 487233 2008. október 3. 21:11
Válasz erre
igen, két L-el akartam írni:DD
Holnap dobok fel képeket: "szeretek Ferrarit is csinálni" mottóval:))
Schumi7vb 487232 2008. október 3. 19:01
Válasz erre
Schumi7vb 487231 2008. október 3. 18:59
Válasz erre
Hamiltonnal az a legnagyobb baj,hogy állati nagy lett a szája,hogy ő mennyire tud,színte olyan már mint Senna stb...Ennek ellenére tavaly nagyon elbénázta az utolsó futamokat,sőt idén is a nagy kijelentései voltak pl:kanada időmérő után,azt tudjuk mi lett a futamon.
Nekem addig volt szimpi,míg nem lett nagy szája(lehet alótól tanulta ezt).Én azt mondom ameddig nem tett le semmit az asztalra,gondolok itt 2-3 vb címre addig ne tegyen ilyen kijelentéseket,de azután sem kéne ilyeneket mondani,Mester,Prost,Senna sosem mondtak ilyeneket,pedig ők megtehették volna,hisz ők letettek valamit az asztalra.
GUGEE 487230 2008. október 3. 18:49
Válasz erre
Akkor az egy jó kocsi!
hOL OLVASTÁL RÓLA?
g
Schumi7vb 487229 2008. október 3. 18:47
Válasz erre
GUGEE 487228 2008. október 3. 16:53
Válasz erre
17258_155255_500x300
17258_155255_500x300
17258_171825_500x300
17258_171825_500x300

Nézegetem az A1 gp verdáit,eléggé F2004-es hangulatuk van!
G
GUGEE 487227 2008. október 3. 16:48
Válasz erre
Tökéletesen fogalmaztad med!
De 2007 brazil.-nak benne a helye a nagy bakiparádék gyüjteményében!

G
GUGEE 487226 2008. október 3. 16:47
Válasz erre
Én csak azt tudom mondani,hogy kinek a szöke kinek a barna jön be jobban!
Az angolok nagyon akarnak már egy világbajnokot maguknak!Azért az nem volt álltalános az f1-ben ,hogy az egész csapat a másik pilóta (Alonso) ellen dolgozzon egy versenyen!
Ezt ki is nyilatkozták!
A másik nagy kedvencem Montoya!Ö sem birta a Mclarent!Érdekes a Williams-nél hagyták villantani!
G
JazzZ 487225 2008. október 3. 14:41
Válasz erre
Inteligens srác itt mindeki, de komolyan! Talán ezért:))
f2d 487224 2008. október 3. 12:41
Válasz erre
Nagy itt az egyetértés.:-)

2605-re. Más hasonló témájú fórumokhoz képest itt még nagyon kultúráltan megy a véleménynyilvánítás.
NGPETI 487223 2008. október 3. 12:27
Válasz erre
f2d 487222 2008. október 3. 12:21
Válasz erre
Én ugyanezt írtam a 2639-be csak nagyon tömören fogalmaztam.:-)
JazzZ 487221 2008. október 3. 11:34
Válasz erre
Bocs, hogy mindig belepofázok a vitáitokba, DE:

"Bénázott eleget" témához: tavaly akkorát hibázott, amikor nem tudott befordulni a boxutcába és a kavicságyban kötött ki, hogy nem hittem a szememnek! Csak egy picit kellett volna elvennie...Fatális hiba, bukott is vele, nem kicsit! De itt még csak magát ütötte ki, ugye. Idén, amikor Raikonen-t felöklelte szintén nem egy könnyen megbocsátható kategória. De eszembe jut néhány Senna-Prost vagy Schumi-Mika párharc és bizony történtek hasonlók. Hol magukat ütötték ki, hol egymást..VB is múlott is múlott ilyenen, stbstb..Ez benne van ebben a sportban, ha tetszik, ha nem.
Visszatérve a témához, arról nagyon kevés szó esik, hogy mi is történt a tavalyi utolsó futamon Brazíliában! Az első kanyart elszúrta, visszaesett,DE mindenkinél gyorsabb volt, feljött volna annyira, hogy elég pontot szerezzen! És mi történt? Az autó hirtelen "megállt" , elment mellette a mezőny és "újraindult".. A futam utáni magyarázat nem volt túlságosan kielégítő. Gondoljatok bele, milyen lett volna, ha egy szemtelen újonc nyeri a VB-t, a mezőny két kiemelkedő pilótája előtt?

"Nagyarc": igen, valóban arcátlan a srác. Aki nem szereti, az pont emiatt, aki viszont igen, az a vezetői tudása miatt. Mert igen, van neki! Ez már tavaly is világosan kirajzolódott, a bakik ellenére is. Senna és Schumi is "nagyarc" volt, de Hamiltonnal ellentétben ők ezt nem hangoztatták. Schuminak az arcára volt írba, Senna meg nem állt szóba senkivel. A csapattársak is szinte kivétel nélkül utálták őket (kivétel Berger, akinek nem volt gond 2-esnek lenni). Mellesleg a hangoztatás egyértelműen a "pszichológia hadviselés" eleme, még az is lehet, hogy ezt adják a szájába (fater vagy egyéb PR okosok).
Senna karakterét MAX vezetési stílusban hozhatja vissza---> minden áron legelől menni, mindiiig. Azt hiszem Belgiumban ezt láthattuk, nem is nagyon tetszett a leelőzötteknek...

Gazdagok sportja: a mezőnyben egyetlen pilóta van, aki földi halandó, "normális" anyagi körülmények között élő családból származik: Kovalainen a neve. Mindenki más gazdag szülők kölke, akik megengedhették maguknak, hogy a kis Lewisnak,Sebastiannak,Felipenek, stbstb, 4 éves korára saját gokartja, pályája, és mindene meglegyen, hogy egyszer F1 pilóta váljék belőle.

A Bajnokok Tornája nagy buli, látvány, de nem biztos, hogy mérvadó. Tavaly pl Schumi+Vettel elverte csúnyán a mezőnyt! Tavalyelőtt pedig Ekström (DTM) Loeb-öt alázta Citroen Xsara WRC-vel.

Szóval szurkoljon mindenki annak, aki számára szimpatikus, vagy neki tetszően vezet. Nem kell ahhoz az "ellenfelet" jómagyarosan lefikázni.
Kferro 487220 2008. október 3. 10:29
Válasz erre
Este futottam pár kört az rFactorral a szingapúri pályán. Az egyik körből csináltam egy videót. Akit érdekel, itt megnézheti:
www.youtube.com/watch
Kferro 487219 2008. október 3. 10:26
Válasz erre
Nemsoká' kiderül, hogy azonos feltételek között ki a jobb. Igaz, hogy nem a pályán, hanem a pókerasztalnál. :)
MOstanában pár F1-es pilóta (Alonso, Kubica, Fisichella, Rosberg, Sutil...stb.)"rászokott" a pókerre, s az egyik olasz csatorna élőben fogja adni a következő verseny előtti pókerjátszmájukat. :)
NGPETI 487218 2008. október 3. 09:06
Válasz erre
"Nincsen mire büszkének lennie,bénázott eleget!"

Megint csak Hamiltont piszkáljátok. Továbbra sem védem,de...
...tényleg "bénázós" versenyzőkkel van/volt tele az elmúlt időszakban a F1,nagyon kevés kivétellel... :o(
Hamilton viszont versenyzik!,megvan a maga arca hozzá (mint sok másnak is!),és nincs mire büszkének lennie? Ezt megkérdőjelezem.
Azért bekerült ebbe a szűk körbe és nem a pénz miatt,mint egy honfitársunk annak idején...

Szerintem nem Hamiltonnak van a mezőnyben a legnagyobb arca,de erről ne nyissunk vitát,mindenki másképp látja (néha kicsit elfogultan)!

Bénázott,van ilyen,valószínüleg fog is még,de más nem teszi ugyanezt?

Még Shumi is ment gumifalnak álló kerekekkel,Davidünk pedig mostanában biliárdozik a pályán,és még sok bénázós esetről beszélhetnénk,de úgy néz ki,csak Hamilton "arca" és vezetése zavarja a többséget,pedig Ő a pályán versenyez!

Sajnos eltűnt az igazi versenyzés a F1-ből,most boxutca-versenyről,taktikázásról és "szoftverháborúról" van szó a túlzott technika miatt.
Ez persze lehet bizonyos értelemben jó is,de szoktátok nézni pl. a Bajnokok Tornáját minden év végén?
Ott tényleg egyforma autók versenyeznek,azonos feltételekkel és szó szerint porig alázta pár éve Kovalainen Shumit egy Ferrarival! Pedig akkor még nem volt neve,nem F1-ben ment,stb. Előtte nem nagyon lehetett hallani róla.
Egyszer "márkakupát" kellene csinálni a versenyzőknek és ott derülne ki tényleg,ki-hogy tud menni. :o)
NGPETI 487217 2008. október 3. 08:41
Válasz erre
tudom,hogy létezik,de "talán" kicsit előrevetítheti az elkövetkező évek formavilágát?
JazzZ 487216 2008. október 3. 08:35
Válasz erre
4713
4713
4725
4725
4740
4740

Ilyen előzésekre, akciózásokra gondoltok?
JazzZ 487215 2008. október 3. 08:14
Válasz erre
Nagyon szép lesz! Képeket ne felejts el felrakni majd!:))
jos 487214 2008. október 3. 06:46
Válasz erre
hi mcfan,
aki tud az tud, eddig csak hokizás volt a pályán, mindenki ment körbe körbe, ha a boxutcába előztek, akkor előztek, ha nem, nem.
Hami legalább a pályán is előz...(leturja a sok hokizót)
GUGEE 487212 2008. október 2. 22:41
Válasz erre
Igazad van,de ha magadba nézel,te sem szereted a baráti körödben tudni az ekkora arcokat!Jól kezdte,de nálam elvágta magát!
Nincsen mire büszkének lennie,bénázott eleget!Ahogy a VB-t is elbukta,hááát nagy blama volt.
Mindegy ne vitatkozzunk!Én nem emlékszem ,hogy Schumi valaha is kioktatott volna egy ellenfelét,vagy hogy Sennához hasonlította volna magát!
Nagyon jól tudta,hogy már vele nem versenyezhet.A legjobb pilóta szavazáson még minig Ö nyer!
G
GUGEE 487211 2008. október 2. 22:33
Válasz erre
2
2
4
4

OK!Csak vicceltem
Ennek a gyönyörűségnek megint nekiszaladok,már sokadszorra!
Remélem most sikerül.200 dolcsim van rá,eddig nem volt elég!
G
matton 487210 2008. október 2. 22:22
Válasz erre
Igazad van bocsi de sajna a meló közbeszólt.Próbáltalak hívni de nem értelek el(igaz csak egyszer). Változatlanul készülünk feléd csak nem tudom mikor engednek szabira.
Mindenképp foglak hívni.
Sztanyi 487209 2008. október 2. 22:19
Válasz erre
Én nem védtem Hamiltont,csak örülök,hogy végre van egy ilyen karakter is a F1-ben.Van nyavalygós Alonso,van a ultralaza Kimi,van a szerény Kubica és van a ? massa,a nagy tehetség Vettel és stb.
De ilyen már régen volt és kész.Hidd el ha megnyeri császár lesz,ez nem lehet kérdés.
GUGEE 487208 2008. október 2. 22:08
Válasz erre
Én is kurva szép és szerény csávó vagyok!
A farkam 20 centi és órákig áll!Ezen felül én vagyok a legjobb pasi a világon!
Ez mind igaz csak nem hangoztatom!
KB ez a véleményem!
G
GUGEE 487207 2008. október 2. 22:03
Válasz erre
Mondtad,hogy bejöttök PÉNTEKEN!
Igaz nem mondtad,hogy melyik évben!
(ez most szemrehányás volt!)
G
Sztanyi 487206 2008. október 2. 22:01
Válasz erre
Én is olvastam,sőt mondott még érdekes dolgot.Azt is keresd meg,érdemes...!

Én annyit mondok,hogy ez még csak a 2. éve a F1-ben.Ha megy még kb 10évet,ami reális,vajon mit tud majd felmutatni a pályafutása végén...

Eddig legrosszabb esetben is 2/2 2. hely a VB-n!
Ez nem rossz,akárki is csinálta volna!Úgy,hogy autója is csak a 2. legjobb a mezőnyben!

Az utóbbi nyilatkozataiban kicsit lélektanilag is hat a Ferrire.Ha rátenne még pár lapáttal,olyan lehetne mint Mourinho a fociban.Ha megnyeri a VB-t az idén,akkor jövőre már jöhetne a következő fokozat! :)

Talán ő az,aki a Senna karakterét visszahozhatja a mai F1-be.A többiekben ez nagyon nincsen meg...
matton 487205 2008. október 2. 21:24
Válasz erre
a belső oldalról a nyilásokat és aszéleket maszkolószalaggal körberagasztom és óvatosan megfújom. Mi van ha beleködöl véletlenül a külső oldalára? - még frissen festve le lehet szedni polírpasztával.
GUGEE 487204 2008. október 2. 21:22
Válasz erre
Ennek a Hamilton gyereknek van bőr a képén!
"Tudom, hogy én is vagyok olyan jó versenyző, mint Ayrton Senna." – nyilatkozta Hamilton az RTL-nek.
Gratulálok neki!
G
GUGEE 487203 2008. október 2. 21:18
Válasz erre
Arra vagyok kiváncsi,hogy hogyan fested le a belső részét feketére?
Leragasztasz mindent?
G
Lacc 487202 2008. október 2. 21:08
Válasz erre
A Caparo egy létező autó, már nem fantázia, viszont nincs köze a Forma-1hez:)
matton 487201 2008. október 2. 20:02
Válasz erre
CIMG0640
CIMG0640
CIMG0640
CIMG0640
CIMG0642
CIMG0642

Ha már a Mclarennél tartunk haladgadtam az mp4/4 kasztnijával
JazzZ 487200 2008. október 2. 16:23
Válasz erre
3406
3406

76ban már Durex reklám?
JazzZ 487199 2008. október 2. 16:10
Válasz erre
T5-ös! 8 pontot gyűjtöttek össze a címvédő autóval...
JazzZ 487198 2008. október 2. 16:00
Válasz erre
A 22es számú egy Alfa, a 8as az Prost egy Mclaren M29-el!
GUGEE 487197 2008. október 2. 15:53
Válasz erre
Igazad van!Mclaren/ford.
A másik egy kicsit hátrébb törik szarrá!
G
Sztanyi 487196 2008. október 2. 15:47
Válasz erre
Mivel elöl megy,gondolom egy mclaren.
GUGEE 487195 2008. október 2. 15:45
Válasz erre
Szia!
Látok két 312T4-est vagy 5-öst !
Mi az a MARLBORO festésű gép a kép alsó részén?(félig takarva)
G
JazzZ 487194 2008. október 2. 13:44
Válasz erre
tyrell10
tyrell10

Az igazán jó csapattársak...:)))
NGPETI 487193 2008. szeptember 30. 18:38
Válasz erre
soap-box-redbull
soap-box-redbull

RedBull 2009?
NGPETI 487192 2008. szeptember 30. 18:34
Válasz erre
ice-mclaren-f1-1
ice-mclaren-f1-1

ice-man & ice-car :o)
NGPETI 487191 2008. szeptember 30. 18:33
Válasz erre
FerrariF1Crash
FerrariF1Crash
half-ferrari
half-ferrari

Ferrari crash
NGPETI 487190 2008. szeptember 30. 18:32
Válasz erre
Scalabroni_F1_03
Scalabroni_F1_03
caparo-t1-2
caparo-t1-2
caparo-t1-1
caparo-t1-1

néhányan még fantáziálnak...
JazzZ 487189 2008. szeptember 30. 16:46
Válasz erre
morbidelli
morbidelli

Asszem ez volt a legalja a Ferrarinak: 1991 Adeliade, az egyik autó volánjánál: Gianni Morbidelli...azért egy pontot hozott..
JazzZ 487188 2008. szeptember 30. 08:49
Válasz erre
Úgy nem lehet senki világbajnok, hogy a csapat "másik fele" nem dolgozik alá.. A Forma 1-ben KELL, hogy legyen 1-es és 2es pilóta az élcsapatoknál.
JazzZ 487187 2008. szeptember 30. 08:44
Válasz erre
Vettel miatt ne aggódj:))Bár jövőre a Redbull-t vezetni biztosan visszalépést jelent majd neki...Inkább Rosberg marad majd mindig is "apucikisfia":S

Schumi az első két vb-t igen gyenge autóval nyerte meg.. Távozása után a Benetton egy erős középcsapat lett az első évben, utána totális mélyrepülés. A Ferrarinál ez ellenkezőleg történt. Mindig megemlítik, hogy Todt, Brown, Badoer nélkül nem lett volna világbajnok ennyiszer. Valójában ők "csak" ahhoz kellettek, hogy ilyen simán nyerjen pár címet. Nélkülük is meg lett volna 4-5 esetleg 6... A többi csapat "felnövése" pedig a FIA-nak köszönhető, ők is unták már, a nézők is..
Elektrolakatos 487186 2008. szeptember 30. 08:22
Válasz erre
Te Laja!

Azt is átgondolta, hogy anno hol volt akár a Benetton akár a Ferka mikor MS odakerült? VB lett velük végül...eljött és mindkét csapat össze omlott...tehát?
Kferro 487185 2008. szeptember 30. 08:16
Válasz erre
"nem védem egyik felet sem,de ne legyen ez a fórum sok másikhoz hasonló!"
Egyezik a véleményünk.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.