<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
Mekett | Adatlap | 144849 | 2006. szeptember 27. 00:28 | ||
Solo | Adatlap | 144848 | 2006. szeptember 26. 13:12 | ||
Lehet, hogy régóta repül, de talán pont ezért nem kellet volna ekkorát hibáznia. Védeni lehet, de rajta az nem segít. A gépen sem. A seregben, ennél enyhébb hiba után, volt aki úgy kiáltott fel, hogy "Jajj a karrierem". :)) | |||||
Bendeguz | Adatlap | 144847 | 2006. szeptember 26. 13:06 | ||
Én repültem azzal a pilótával, nem is tegnap kapta meg a szakszolgálatit, de mindenki követhet el hibákat. Elnézést, csak védeni akartam egy kicsit, így is fog eleget kapni :S | |||||
Solo | Adatlap | 144846 | 2006. szeptember 26. 12:32 | ||
Nem lehetett nagy spíler a pilóta. Elemi hibát vétett. Sokba fog ez neki kerülni. :)) | |||||
Bendeguz | Adatlap | 144845 | 2006. szeptember 26. 12:29 | ||
Noh, beszéltem ismerőssel, nem volt rajta a gépen(de elvileg pár hete még ő volt kiírva aznaprara). Következő történt: "hátszélben ereszkedett és amikor szembe akart fordulni vele, h leszálljon, rossz irányba fordult, bepörgött és olyan 4-5 m-ről leesett" Bende | |||||
Bendeguz | Adatlap | 144844 | 2006. szeptember 25. 23:02 | ||
Lehet, pont az egyik ismerősöm volt az operátor azon a gépen, majd megkérdezem :S mellesleg ő volt az aki pár évvel ezelőtt a balatonon, egy elszabadult motorcsónakba ugrott a helikopterről, úgylátszik rájár a rúd | |||||
Fodi | Adatlap | 144841 | 2006. szeptember 25. 15:42 | ||
origo.hu/itthon/20060925felborult.html MD-500 Ferihegy | |||||
Fodi | Adatlap | 144840 | 2006. szeptember 10. 18:16 | ||
Mekett | Adatlap | 144839 | 2006. szeptember 7. 10:35 | ||
Szerdán három gép hajtott végre kényszerleszállást Ferihegyen Fékszárnyhiba, visszahúzhatatlan futómű és füstszag. Két Malév-járattal és egy kis magángéppel is baj volt. index.hu/x | |||||
Mekett | Adatlap | 144838 | 2006. július 9. 18:43 | ||
Közel 150 halottja van az orosz repülőbalesetnek Több mint száz ember - köztük sok gyerek - vesztette életét vasárnap hajnalban, mikor balesetet szenvedett egy orosz társaság gépe Szibériában. index.hu/x | |||||
Fodi | Adatlap | 144837 | 2006. június 5. 10:58 | ||
Indonézia www.hirado.hu/cikk.php | |||||
Fodi | Adatlap | 144836 | 2006. június 4. 17:57 | ||
Fodi | Adatlap | 144835 | 2006. június 2. 18:48 | ||
Fodi | Adatlap | 144834 | 2006. június 2. 18:47 | ||
Sugárzó roncs... www.hirado.hu/cikk.php | |||||
Bundesign | Adatlap | 144832 | 2006. június 1. 20:53 | ||
utánégetővel még gyorsabb :) | |||||
MrChef | Adatlap | 144831 | 2006. június 1. 20:50 | ||
ez esetleg "rés a pajzson" eset volt. | |||||
Archy | Adatlap | 144830 | 2006. május 31. 23:02 | ||
Sebesség: 1500 m/óra :-) Nem is tudtam, hogy az F-16-os ilyen gyors :-) Áron | |||||
G-cart | Adatlap | 144829 | 2006. május 30. 20:44 | ||
Mekett | Adatlap | 144828 | 2006. május 23. 20:47 | ||
Egy vadász megint letaranozott egy felderítőgépet. A pár évvel ezelőtti tajvani esethez képest ennek annyi pikantériája van, hogy két NATO-tagállam gépeiről van szó: Görög és török harcigépek ütköztek Súlyos katonai incidens történt Törökország partjainál. Egy görög vadászgép elfogó műveletet indított egy, a vitatott területek fölött manőverező török felderítőgép ellen, de a levegőben összeütköztek. A török pilótát kimentette a tengerből egy kereskedelmi hajó, a görög pilótáról viszont ellentmondásosak a hírek. index.hu/politika/kulfold/grtr1704/ | |||||
Cébés | Adatlap | 144825 | 2006. május 6. 20:31 | ||
Még a fékernyő is kiugrott a helyéröl | |||||
Bombraider | Adatlap | 144824 | 2006. május 6. 20:27 | ||
Szegény huszonkilencest rendesen meggyűrték:( www.patricksaviation.com/uploads/av_images/1000001801.jpg üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 144823 | 2006. április 9. 13:05 | ||
megint pilótahiba? hvg.hu/itthon/20060409helikopter.aspx | |||||
Kalóz | Adatlap | 144822 | 2006. április 9. 12:42 | ||
Ugyanaz, más forrásból: hvg.hu/vilag/20060408repulo.aspx | |||||
Kalóz | Adatlap | 144821 | 2006. április 9. 12:29 | ||
Sajna még egy: index.hu/politika/bulvar/atkar060409/ | |||||
Fodi | Adatlap | 144819 | 2006. április 8. 18:23 | ||
Fodi | Adatlap | 144818 | 2006. április 3. 18:24 | ||
lucky | Adatlap | 144816 | 2006. március 17. 09:14 | ||
Bár sok ilyen kényszerleszállás lenne... | |||||
Cebes | Adatlap | 144815 | 2006. március 16. 22:36 | ||
Élőben néztem végig.Ha nem mennek ki a tűzoltók a pályához föl se tünt volna hogy ez kényszerleszállás. Annyi hogy a bal hajtómű burkolata feketére volt kormozódva. üdv:Cébés | |||||
Mekett | Adatlap | 144814 | 2006. február 19. 10:00 | ||
Sikeres kényszerleszállást hajtott végre 144 fővel a fedélzetén az AtlasJet repülőgépe vasárnap reggel 7.20 körül index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/ | |||||
Solo | Adatlap | 144813 | 2006. február 17. 23:23 | ||
Fene tudja. Az biztos, hogy ennyi nem eleg egy katasztrófához. Volt még ott valami más is. A rádiómagasságmérők nem pontosak nagy magasságban, vagyis amik a mi helikoptereinken vannak. | |||||
Lapi | Adatlap | 144812 | 2006. február 17. 23:07 | ||
Solo ! a válasz e-mailben megirtam a számomat. nagyon érdekel a dolog,és biztosan tudok olyat adni ,ami Neked is tetszeni fog . | |||||
szenko | Adatlap | 144811 | 2006. február 17. 21:29 | ||
volt ott még pár műszer ami mutatta/mutathatta a magasságukat a pitotcső nélkül is. :( | |||||
Solo | Adatlap | 144810 | 2006. február 17. 21:22 | ||
Nem szeretek baleseteket csemegézni. De van pár nem hivatalos infóm az An-24-ről. Állítólag lejegesedett a pitotcső és nem kapcsolták be a jégtelenítőt. Aztán későn vették észre, hogy alacsonyabban vannak ,mint amit a műszer mutat. :( | |||||
Lapi | Adatlap | 144809 | 2006. február 17. 20:36 | ||
Szia Solo vettem az adásodat ha érdekel a baleset dolog van egy két csemegém . | |||||
Solo | Adatlap | 144808 | 2006. január 26. 19:58 | ||
Egy hegyet nem venni eszre nem egyszeru. Ha szar volt a latas es megis vizualisan kozelitettek meg a repteret akkor pilotahiba. Ha a minimalis biztonsagos magassag alatt repultek , akkor pilotahiba. Ha valami miatt rossz erteket mutatott a magassagmero az mar nem pilotahiba. Szerintem nagy valoszinuseggel tobb elbaszas is volt. Egy hiba rendszerint nem okoz katsztrofat. | |||||
Kalóz | Adatlap | 144807 | 2006. január 26. 19:41 | ||
A 24-esen nincs radar? | |||||
Mekett | Adatlap | 144806 | 2006. január 25. 20:06 | ||
A pilótákat hibáztatják a szlovák Antonov tragédiájáért A szakértői vizsgálatok szerint szinte biztos, hogy nem műszaki hiba okozta a 42 emberéletet követelő katasztrófát. A gép személyzete szabad szemmel próbálta megközelíteni a kassai repteret, de nem vette észre a Borsó-hegyet. index.hu/x | |||||
Bombraider | Adatlap | 144805 | 2006. január 23. 19:46 | ||
Petya | Adatlap | 144804 | 2006. január 22. 14:47 | ||
Igen, ilyen festésű volt. És ha jól tudom az 5605 oldalszámű gép volt. | |||||
Mekett | Adatlap | 144803 | 2006. január 22. 14:17 | ||
Lehet, de őszintén szólva: minek tették volna? | |||||
kacsabacsi | Adatlap | 144802 | 2006. január 22. 13:51 | ||
nemlehet, hogy aszlovákok átalakították, és hátul (is)van??? | |||||
Mekett | Adatlap | 144801 | 2006. január 22. 13:03 | ||
Én is azt hallottam, hogy a mellélkhelységben élte túl, de az an-24-eseken a pilótafülke mögött van a WC. | |||||
Galll | Adatlap | 144800 | 2006. január 22. 12:48 | ||
Én is így hallottam, hogy azért élhette túl, mert a mellékhelységben volt, ami ugyebár a gép hátuljában van, és a gép orral csapódhatott be. Kislocsos! Én ahogy a képeket láttam a gép maradványáról, szerintem ez terepszínű gép volt, de nem vagyok benne biztos... Üdv | |||||
kacsabacsi | Adatlap | 144799 | 2006. január 22. 12:44 | ||
Úgy hallottam, hogy a túlélő egyszerű utas volt, és a gép végén lévő mellékhelységben volt. amikor lezuhantak...(szlovák kollégám mondta) | |||||
Kislocsos | Adatlap | 144798 | 2006. január 22. 11:43 | ||
| |||||
Mekett | Adatlap | 144797 | 2006. január 22. 11:16 | ||
Ez talán egy kicsit tényszerűbb: Befejeződött a helyszíni szemle Hejce mellett, ahol csütörtök este lezuhant a szlovák katonai szállítógép. Az összegyűjtött csaknem ezer alkatrészt vasárnap reggel adják át a szlovák hatóságoknak. A légi szerencsétlenségben 42 ember halt meg, az egyetlen túlélőt a kassai kórházban ápolják. A helyszínen szombaton a "katasztrófa-turisták" is megjelentek. www.origo.hu/itthon/20060121szombaton.html | |||||
Mekett | Adatlap | 144796 | 2006. január 22. 11:12 | ||
Az elmúlt pár napban hallottunk már mindenfélét, az elhangzott számok is hol felfelé, hol lefelé mentek... Valaki ki tudná nekem bogozni, hogy az egyetlen túlélő kije volt a gépszemélyzetnek? Befejeződött az Antonov helyszíni szemléje Befejeződött a helyszíni szemle a csütörtök este balesetet szenvedett szlovák katonai szállítógép helyszínén, a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Hejce fölött magasodó Borsó-hegyen, mondta Garamvölgyi László, az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) szóvivője szombaton este a távirati irodának. index.hu/politika/bulvar/rep190/ | |||||
Fodi | Adatlap | 144795 | 2006. január 20. 14:45 | ||
A magyar újságírás megint hozta a formáját. Történik egy tragédia, erre az Indexen kiteszik a holttestek képeit... Ezeknek nincs tabu? | |||||
lucky | Adatlap | 144794 | 2006. január 20. 13:29 | ||
Még egy a témában www.fn.hu/index.php | |||||
kacsabacsi | Adatlap | 144793 | 2006. január 19. 22:24 | ||
még jó, hogy szétnézek, mielőtt írok... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Ha jól tudom, van még Mi-2, meg talán 1 Md-500?
Merevszárnyas mikor volt utoljára a a jardnak?