/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
Kaloz 397493 2006. július 9. 19:15
Válasz erre
Fimre!

Valamilyen képjavító programmal nem tudsz beavatkozni? Akkor nem muszáj a vaku, hacsak nincs nagyon sötét.
Zoli 397492 2006. július 9. 18:50
Válasz erre
Tényleg nem rossz, de a festés nem élethű, fakítani stb kellett volna.
z
Fimre 397489 2006. július 9. 16:50
Válasz erre
m4-76-1.JPG méret: 214.7 KB
m4-76-2.JPG méret: 218.4 KB
m4-76-3.JPG méret: 204.5 KB
m4-105-1.JPG méret: 197.4 KB
m4-105-2.JPG méret: 188.6 KB
m4 k?z?s.JPG méret: 212.5 KB
m48-1.JPG méret: 204.1 KB
m48-2.JPG méret: 207.9 KB
tiger2-1.JPG méret: 202.8 KB
tiger2-2.JPG méret: 203.9 KB
SZiasztok!

Pár makettkép, a királytigris kivételével nincsenek befejezve.Sokat rontott a vaku is, mert közben beborult:(
Imi
dönö 397486 2006. július 9. 16:29
Válasz erre
HPIM4612.JPG méret: 45.7 KB
HPIM4630.JPG méret: 40 KB
HPIM4631.JPG méret: 52.5 KB
HPIM4628.JPG méret: 38 KB
üdv mindenkinek,
szóval végre tegnap elkészült, 1/72-es Academy, Equipage kerekekkel, HAD matricákkal. Kiváncsian várom a véleményeteket!
Nem vagyok profi, de az összhatással most nagyon elégedett vagyok:)
dönö 397485 2006. július 9. 16:26
Válasz erre
HPIM4608.JPG méret: 50.4 KB
A Mig-23-asom.
Akos 397482 2006. július 9. 15:15
Válasz erre
1:48-as. Italeri
xcraft 397481 2006. július 9. 14:43
Válasz erre
Azt a mindenit, összedolgozod a makettel a tubus (vagy ilyesmi) anyagát?
Ez már nem kis pálya. Nagyon kényes dolog lehet, a hímes tojás ehez képest harckocsiakasztó. Egész építés alatt rettegnék, hogy megsérül.

X.
Akos 397480 2006. július 9. 14:19
Válasz erre
alul_2n.jpg méret: 35.2 KB
Xcraft!
Ha már az offolásnál tartunk: Herkules jobb futóakna, kerék kiszakadt...

Fimre!
Szépek lesznek, további fotókat kérünk...
Szergej 397479 2006. július 9. 14:03
Válasz erre
Persze Fimre nyomjad-nyomjad,mutasd a többit is!!!:)
Fimre 397478 2006. július 9. 13:49
Válasz erre
Sziasztok!

A stug egy tamiya, aberrel, atak zimmerittel.A cső fém, a csőszájfék a dragon féle pak40-es készletből van.A szerszámok az új dragon PZ IV készletből lesznek.3 Figura lesz hozzá, utánöntött warriorok.Már készülnek, illetve száradnak.
A királytigris egyszerű dragon, az itt látható figurák párjai is belekerülnek rövidesen.Eredeti verlindenek:))Egyedüli feljavítás a karaya vontatókábel rajta-most még csak az egyik oldalon-és egy fém lövegcső lesz.Amit először ráraktam annak elveszett a fém csőszájféke,így most egy oxidvörös műanyag cső lesz benne ideglenesen, amíg nem szerzek hozzá egy új fémet.
Tervezek majd mindkettőhöz valami kis dioráma féleséget is..Esetleg a többi tankokról képet? Most vettem fotómasinát:))
Imi
Emerick 397477 2006. július 9. 13:36
Válasz erre
Szia!
Jól néznek ki!
Így maradnak "szólóban", vagy készül hozzájuk alap is?
Bundesign 397476 2006. július 9. 13:30
Válasz erre
valóban gyönyörűek leszenk, kiváncsi vagyok a végére!
Szergej 397475 2006. július 9. 12:52
Válasz erre
Nagyon szép mind a kettő!!Tamiya?
Fimre 397474 2006. július 9. 12:41
Válasz erre
stug.JPG méret: 180.9 KB
kir?lytigris3.JPG méret: 192.8 KB
kir?lytigris2.JPG méret: 174.4 KB
kir?lytigris1.JPG méret: 223.7 KB
Sziasztok!

Ezekkel szenvedek mostanság, már csak pár apróság hiányzik róluk.
Imi
Pilota 397473 2006. július 9. 12:26
Válasz erre
Hali!

Természetesen igazatok van, vastagok a hegesztések, de egyrészt a maszkolószalagom vastagsága, másrészt szakértelem hiánya miatt lett ilyen (ez az első próbálkozásom). Egyébként csalóka, mert festetlenül sokkal feltűnőbb. Elég sérülékeny, úgyhogy csiszolni nem nagyon merem, de majd még úgyis kopik, mert ha véletlenül hozzányúlok, akkor is ledörzsölődik belőle valamennyi.
De még megnézem, mit tehetek, köszi az észrevételeket.
Mellesleg fotókat elnézve nem mestermunkák az eredeti példányok hegesztései sem:)
moriarty 397472 2006. július 9. 10:30
Válasz erre
A hegesztések tényleg rettenetesen durvák. Szorozd fel 35-el, hogy nézne ez ki a valóságban?
Kisrozi 397471 2006. július 9. 09:32
Válasz erre
Ja még egy Pilota gyere MSN-re van egy könyvem számodra.
Emerick 397470 2006. július 9. 09:30
Válasz erre
Nagyon szép! De nekem lenne egy olyan bajom, hogy ez nem Puma! Ez egy Kfz 234/1, a Puma 234/2-es volt, zárt toronnyal, 5cm-es ágyúval. Amúgy nekem is a 234/1-es van meg. Ebben a Flak 38-assal ellátott "felderítő-torony" van, amit még az SPW 222-n, Kfz 250/9-esen és Pzkpfw 38 (t) alvázon használtak. A makett viszont tökéletesnek tűnik, a kevés háttéranyag tekintetében is...
Mindenképpen GRATULA!
Emerick
Kisrozi 397469 2006. július 9. 09:30
Válasz erre
Nagyon tetszik pilóta,látszik a sok munka benne.Hegesztés. Olan helyen dolgozom ahol van alkalmam edzett acél (nem öntöttvas)hegesztéseket nézegetni bőven. Hát kicsit gondolkodóba esek mindig mikor meglátom őket, hat nem sok látszana belőle egy maketten.
Persze tudom ,ezeket a hegesztéseket tanult munkások csinálják, nem pedig foglyok.
Alaplyában véve kicsit túlzónak találom (beleértve a saját makettjaimat is) az általánossan elfogadott makett varatokat.Pilóta jó barátom , ha úgy érzed csiszolj belőle, ha úgy érzed hagyd.Rád bízom nekem így is nagyon tetszik.
xcraft 397468 2006. július 8. 22:22
Válasz erre
Most tényleg képesek lennétek lecsiszoltatni a varratokat?
Eltűnik a tetejéről a hullámosság, és máris lehet az egészet újracsinálni!
Pilota!
Nekem tetszik, igaz repülőgépgyártó vagyok. A torony pedig igazán jó.
És végre egy makett épül a makettépítő lapon! Úgyis egész délután offoltunk.

X.
Archy 397467 2006. július 8. 22:13
Válasz erre
Pilota, ha már úgyis csiszolsz, akkor szerintem a hegesztési varatokból is vegyél le egy picit, mert nekem túl durvának tűnnek. De nézz meg egy-két fotót is, nem tudom, ez csak egy megérzés.
Üdv: Áron
Lajos 397466 2006. július 8. 22:07
Válasz erre
Amúgy nem akarom agyon dícsérni, nem lettek picit vastagok a hegesztési varratok?
Vagy a kép csalóka?
Lajos 397465 2006. július 8. 22:05
Válasz erre
Há mé nem hoztad megmutatni?
Üdv.
Pilota 397464 2006. július 8. 21:57
Válasz erre
h?zagp?tl?s.JPG méret: 37.6 KB
hegeszt?s+maszkol?s.JPG méret: 72.6 KB
hegeszt?s k?sz.JPG méret: 82.5 KB
kerekekkel.JPG méret: 98.9 KB
torony.JPG méret: 130.9 KB
Sziasztok!

Haladtam kicsit a pumával, befejeztem a neoflex-es "hegesztést", és elkészült a torony belseje is. Most a kerekek vannak soron. A képeken látszik, hogy szépek az illeszkedések, kivéve a páncéltest hátulján, itt egy kb. 1mm-es sztirolcsík is kellett a neoflex mellé... A kerekeken szintén van mit csiszolni, aminek az a káros következménye, hogy a mintázat egy része eltűnik:( (a képeken még csiszolatlanok a kerekek)
Innentől kezd nehézzé válni az építés, mert festeni kellene:)
dönö 397463 2006. július 8. 21:31
Válasz erre
Köszi a Tunnanos válaszokat!
Kalóz 397462 2006. július 8. 21:29
Válasz erre
xcraft!

Nekem minden érthető volt, amit írtál.

De azért tényleg nem árt takarítani :)))
xcraft 397461 2006. július 8. 21:18
Válasz erre
Kalóz!
Akkor vegyél tárgytalannak minden örültséget amit maileztem, örülök neki, hogy sikerült.
Most kitakarítom a mailfiókomat.

X.
Kalóz 397460 2006. július 8. 21:02
Válasz erre
Én meg sem néztem az árát, de sejtettem, hogy nem ami pénztárcánkhoz szabták.
A palacsintát viszont sikerült letöltenem, köszi neked meg Könignek is.
Üdv: Kalóz
xcraft 397459 2006. július 8. 20:03
Válasz erre
Megnéztem! A JE 8 ára 12890- Ft!!
Erre még rájön a postaköltség, kb 5-6000Ft!
Azért ettől már én is felhördülök.

X.
Kalóz 397457 2006. július 8. 19:27
Válasz erre
xcraft!

Pedig ez egy viszonylag egyszerű makett, egyszerű festéssel. Az árát ne kérdezd, mert sztem sok! :)

Kalóz

ps.: a mailt megkaptam, válaszoltam is.
xcraft 397456 2006. július 8. 19:19
Válasz erre
Zebi! te nem csak makettet tudsz frankón építeni, látom a képszerkesztőkkel is boldogulsz. Én nem vagyok oda a számítógépért, persze elismerem az előnyeit, csak leragadtam.

Joce! Ez is egy ritkaság! MiG hívők nézzék meg az 1178-at.
Engem is érdekelne, de mindent nem tudok megépíteni. Sajnos.
Köszi.
Archy 397455 2006. július 8. 18:54
Válasz erre
szerintem
Zebi 397454 2006. július 8. 18:50
Válasz erre
Ha valaki tud angolul, és érdekli a fotószerkesztgetés, annak hasznos olvasmány a Grokking the Gimp könyv, amiből ez a rész foglalkozik a színek feljavításával (ábrákkal illusztrálva): gimp-savvy.com/BOOK/index.html
Zebi 397453 2006. július 8. 18:42
Válasz erre
IRon!

A fehér hátterű képet használtam referenciának, azon csak annyit változtattam, hogy egy kicsit csökkentettem a piros csatorna értékét benne (a fehér lapnak volt némi pirosas beütése). Talán egy kicsit még sötétnek tűnik ez a kép (főleg a fehér lap), de most ezzel nem foglalkoztam.
A többi kép úgy készült, hogy először kinéztem egy pontot a fehét hátteres tankon, és megnéztem annak a pontnak az RGB értékét, aztán a másik három képen a színgörbék szekesztésével ugyanarra a pontra beállítottam ugyanazokat az RGB értékeket. A kapott színgörbéket úgy állítottam be, hogy egyenesek legyenek (lineáris torzítást feltételeztem).
Az egész leírva talán bonyolultan hangzik, de a valóságban egy kép kb 15 másodperc alatt kész :-)
Én Gimp-ben csináltam, Photoshopot nem használok. Ami nekem általában kell, azt tudja a Gimp, és ráadásul ingyenes is (Photoshop: kb 240e Ft).
Archy 397452 2006. július 8. 18:32
Válasz erre
A fehér a nyerő szefintem. A feketénél olyan mintha szét lenne vakuzva. Kicsit meg kell dolgozni, a színek legyenek élénkebbek, de egyébként szerintem a fehér a leghasználhatóbb.
Áron
IRon 397451 2006. július 8. 18:24
Válasz erre
Zebi!

Jó lett a helyreállitás!
Mint mondtam a képek abszolut nyers állapotban kerültek ide fel, szoktam én is némi utólagos szinvisszaállitást végezni, de nehezen megy, még nem igazán ismertem ki magam a PS ban.
Leirnád hogy hogy csináltad? vagy itt, vagy magánban, de szerintem hasznos lehet másoknak is.

üdv
IRon
gyurmakoma 397450 2006. július 8. 18:08
Válasz erre
chevelle 007.jpg méret: 48.6 KB
chevelle 014.jpg méret: 66.1 KB
chevelle 027.jpg méret: 106.6 KB
ilyet tudtok fotózni?
ugyanaz a kocsi,ugyanaz a fotóapparát.
bent és kint fotózva :)
Joce 397449 2006. július 8. 18:07
Válasz erre
Xcraft!

Esetleg ez is érdekelhet, még jó hogy kapható
www.modelimex.com/inshop/scripts/detail.asp
Zebi 397448 2006. július 8. 18:04
Válasz erre
1.jpg méret: 62.9 KB
2.jpg méret: 70.3 KB
3.jpg méret: 60.7 KB
4.jpg méret: 65.5 KB
A digitális gépeknél az a probéma, hogy megpróbálnak okosabbak lenni az embernél, de ilyen speciális esetben mint egy makett fényképezése, nem túl jól szoktak boldogulni.
Ha valakinek olyan gépe van, hogy mindent tud manuálisan állítani, az szerencsésnek mondhatja magát, de az olcsóbb (értsd 100e Ft alatti) gépeken általában nincs lehetőség mondjuk a manuális fehéregyensúly állítására, még olcsóbbakon meg a záridő, blende állításra sem.
Az eredmények akkor szoktak a legkétségbeejtőbbek lenni, amikor valamiyen színes háttér előtt akar fotózni az ember, mondjuk a gyakran használt kék háttérnél minden szép pirosas lesz.
Nem marad más hátra, mit az utólagos képfeldolgozás.
IRon képeit egyforma fényerőre és fehéregyensűlyra hoztam egy referenciapont alapján. Még több referenciapont használatával még szebb eredményeket lehetne elérni.
gyurmakoma 397447 2006. július 8. 17:52
Válasz erre
Én fehér háttérnél nem tudok normális fotót csinálni.
A narancs sárga autóm a fotón gyakorlatilag mindenféle szinben játszik.
A gép egy canon powershot a 300. autómatára van állita.
Át kéne állitanom inkább manuálisan?
Szürke vagy semlegesebb szineknél nincs gond
Akos 397446 2006. július 8. 17:44
Válasz erre
IRon!
Ez tanulságos volt. Nekem sem jön be néha a világoskék alap, de nálam a visszavert fény miatt inkább kékülni szokott a makett.
Engem inkább a cenzúrázott rész fogott meg az első fotón...
IRon 397445 2006. július 8. 16:56
Válasz erre
Ez valószinűleg annak tudható be hogy a fény erősségéhez igazodik az automata gép, és ugyebár a fehér háttér esetén a visszaverődő fény nagy, ezért rövidebb a záridő(?) és a fehérhez igazodik a gép, a fekete háttér esetén viszont csak a makettről érkező fényhez.
A feketével nekem az a bajom csak hogy a mekett alsóbb részeire már nem jut elég fény, valamint sok esetben egyes területek könnyen túlexponálttá válhatnak.
xcraft 397444 2006. július 8. 16:40
Válasz erre
Hát ez még érdekesebb, a feketén belelátok a küzdőtérbe, a fehéren meg nem, ezért gondoltam, hogy belevillantottál. Akkor én is inkább a feketére szavazok.

X.
IRon 397443 2006. július 8. 16:27
Válasz erre
MINDEGYIK vaku nélkül készült. épp ez a lényeg hogy ugyanolyan a megvilágitás és minden körülmény, csak a háttér szine változik.
Emerick 397442 2006. július 8. 16:24
Válasz erre
xcraft 397441 2006. július 8. 16:19
Válasz erre
Fotó készül éppen...

IRon, ez látványosan tanulságos. A fekete és fehér között nem tennék különbséget, úgy látom a fekete vakuval, a fehér anélkül készült, de jók. A kékeken viszont szemmel láthatóan rossz a színvisszaadás, besárgultak.
Ha hazamegyek a melóból én is kipróbálom.

X.
Bundesign 397440 2006. július 8. 16:17
Válasz erre
én szerintem egyértelműen a fekete háttér süt a legjobban, és még +ba hangsúlyozza a makett komolyságát
IRon 397439 2006. július 8. 16:08
Válasz erre
lampak_kartonok.jpg méret: 94.5 KB
1.jpg méret: 83.2 KB
2.jpg méret: 117.2 KB
3.jpg méret: 91.7 KB
4.jpg méret: 102.3 KB
Na a fényképezés témában a képek ahogy igértem.
A lámpákban 100 W os halogén izzo van. a fényképezőgép egy Nikon Coolpix 4600 (4 megapix).

a fényképek számai a kartonokat jelölik ami az első képen látható.
Nem modositottam semmit photo shoppal teljesen nyers állapotú képek, csak a méretet vettem vissza utólag.

üdv IRon
Kalóz 397431 2006. július 7. 18:37
Válasz erre
Zoli!

Igazad van, hogy vannak drágább Airfix makettek, ezeket pl Hase-ban a duplájáért kapod meg. És némelyik drágább Airfix nem is rossz. Lehet, hogy nem csúcssszuper, de lehet vele dolgozni. Igaz, én csak az 1:72-s repülőiket ismerem, a többi minőségét nem.

Kalóz
IRon 397430 2006. július 7. 13:36
Válasz erre
Emerik!

Jó lesz! és dicséretes hogy raktál a makett alá fehér lapokat, és nem valami mintás háttéren fotoztad mint sokan. igy sokkal jobb az eredmény, mégjobb hatás érdekében legközelebb a hátsó lapok alá vlami magasitást tehetnél hogy felfelé hajoljon, meglátod a képek is jobbak lesznek. Ugyanis rentgeteg múlik a visszaverődő fényen, és nyilvaánvalóan a fehér fény a legjobb, főleg ha nincs hiperszupernagyondrága fényképezőgépünk.

A kérdésedre én mindenképp a sárgásabb szint javasolnám.

IRon
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.