/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
Pirate 398033 2006. augusztus 17. 09:21
Válasz erre
Gery
(és csak, hogy Zolival is egy kicsit vitatkozzak)
A Franaia Légierő gépei hihetetlen módon karban vannak tartva, még az idősebb gépeken is alig találsz kopást festéklepattogzódást. Ha esetleg a mirage-t más légierő színeiben csináltad volna meg akkor jogos lenne az antikolás igénye.
A másik, hogy a gépek festése majdnem minden esetben selyem fényű nagyon nem kell bemattítani. (ez alól pl az új Rafale gépek kivételek, mert azok már matt festésűek.
Üdv:
Pirate
Kalóz 398032 2006. augusztus 17. 08:59
Válasz erre
Gery!
Erre mondják, hogy kezdetnek nem rossz, bár soha ne készülne ennél rosszabb makett!
Az alapvető gond szerintem a festék hígításánál volt, kicsit sűrű maradt, így nem terült rendesen, meg nem is tudtad mindenüvé rendesen felkenni.
Az üveg ragasztásával tényleg vigyázz, mert nagyon csúnya tud lenni, ráadásul sok esetben nem is lehet javítani, csak cserélni. A Humbrol Clearfix-ét én sem ajánlom, bár egyeseknek bevált, nekem nem, mindig a legrosszabkor enged el, általában a már kész maketteknél. A pill. ragacs jó, de sokszor beködöli az átlátszó alkatrészeket, és mért ne belülről, és ezen a megfelelő zsírtalanítás sem mindig segít.
Én újabban megint makett ragasztót használok, de csak minimális mennyiségben, és ha egy mód van rá, a repülőre kenem fel, nem az üvegre, akkor u.i. nem szokott elmázolódni.
A matrica viszont kifejezetten tetszik.
Kalóz
Kalóz 398031 2006. augusztus 17. 08:53
Válasz erre
Ákos!
Szerintem így kicsit túl "élénk", mintha mindennap használnák, sőt. A téma szerint - meg a kinézete szerint is - viszont elhagyott, lepukkant, amit pár nap alatt keményen belep a por. nekem az eredeti jobban tetszett - a téma középpontja a Corsair, nem az indítókocsi -, de most már hagyd így, mert kár lenne átdolgozni, így is nagyon klassz.
Gery 398030 2006. augusztus 17. 07:33
Válasz erre
Sziasztok!!

Zoli nem estél túlzásba ez nem a legjobb makettem (remélem)és megnyugodhatsz nem adom fel!

Köszi mindenkinek!

Hello!
Gery
ChevyG 398026 2006. augusztus 16. 22:52
Válasz erre
Zoli 398025 2006. augusztus 16. 22:51
Válasz erre
Na valami ilyesmire gondoltam én is tegnap, tényleg sokkal szebb lett a kocsi!
z
Zoli 398024 2006. augusztus 16. 22:49
Válasz erre
Nekem már a színek se tetszenek, túl sötétnek tűnik a gép. Másrészt kissé fényes és mintha néhol vastag is lenne a festék. A sötétebb szín festése elég ronda lett, nézd meg pl a beömlőnyílást! Meg nem ártana kicsit antikolni is. Szóval van még mit gyakorolni, ne add fel, sok sikert!
z
Elektrolakatos 398023 2006. augusztus 16. 22:12
Válasz erre
Archy!

Nem tudok mi más mondani csak annyit őszintén gratulálok!

Elektro
xcraft 398021 2006. augusztus 16. 21:48
Válasz erre
hello Gery!

Az én régi kézzel festett gépeim is kb ilyenek, úgyhogy ne hagyd abba!
Talán a szélvédőüvegnél kicsit sok ragasztót használtál, és megmarta az alját körbe, sajnos ezek nagyon kényes alkatrészek, éppen hogy csak egy kevés kell a ragasztóból.
Másik megoldás a Humbrol Crystal clear, ami nem bántja az átlátszó alkatrészeket, bár én személy szerint nem szeretem, és nem is használom.

X.
Corpuschristi 398020 2006. augusztus 16. 21:43
Válasz erre
A corsair egyik kerekénél egy kevés ragasztónyom látszik.
Corpuschristi 398019 2006. augusztus 16. 21:40
Válasz erre
A pálma levelet készítsd formára vágott madártollból.itt a link nézd meg érdemes. www.planetdiorama.com/forums/index.php
Archy 398018 2006. augusztus 16. 21:36
Válasz erre
Batya 398017 2006. augusztus 16. 21:36
Válasz erre
Akos 398016 2006. augusztus 16. 21:34
Válasz erre
corsairdio_9.jpg méret: 94.4 KB
Átnéztem a tegnap készült képeket, és feltűnt, hogy olyan "színtelen" az indítókocsi, szinte elveszik a Corsair mellett. Ezért egy kicsit kotrasztosítottam, most meg lehet, hogy sok lett. Így mindenesetre élőbbnek tűnik.

Archy!
Nagyon jó lett a Panther!
Gery 398015 2006. augusztus 16. 21:17
Válasz erre
P1000010h.jpg méret: 185.7 KB
P1000011.JPG méret: 133.4 KB
P1000012.JPG méret: 127.2 KB
P1000020.JPG méret: 241 KB
Hali! nemrég lett készen 1/72 revell és kézzel festett!! Várom a véleményeteket!!

Előre is köszi !
Gery!
SzaTi 398012 2006. augusztus 16. 20:50
Válasz erre
Archy!

Én sem tudok mást írni, mint az előttem szólók, szép munka gratulálok!

SzaTi
Batya 398011 2006. augusztus 16. 20:37
Válasz erre
GRatula !

Hát látod mindent meg lehet csinálni csak akarni kell:)

Üdv
Batya
tray 398010 2006. augusztus 16. 20:30
Válasz erre
Archy!
Gratulálok, nagyon szép lett! Le a kalappal!
Megkérdezhetem, mennyi időt áldoztál rá?
Apaka 398009 2006. augusztus 16. 19:46
Válasz erre
kisrozi!
Nekem pl. nincs digit fényképezőm. :( Így nemtok mi a bánatot írni, így inkább csak ámulok a Ti munkáitokon. Amik amúgy is valszeg szebbek az enyémnél.
kisrozi 398008 2006. augusztus 16. 19:36
Válasz erre
Ákos , Archy bocs,hogy csak most írok , a saját gondommal voltam elfoglalva,mit is mondhatnék , olyat biztos nem amit mások még nem... talán ha azt írnám tőletek a szokásos , ez persze minden cinizmus nélkül, gratula.MR Xcraft pedig újab ötleteket adott, köszi átültetem.(viszont azt megkérdezném, hogy szerintetek csak ez a max 10 emberke aki írogat , az nézegeti a topicot? a többiek miért nem írnak ha vannak?)
Bundesign 398007 2006. augusztus 16. 18:11
Válasz erre
nem azért mondom, de az egyik leg szebb 72 csörömp amit valaha láttam, 1xüen szédületes, le is menettem a képeket! hogyan fújtad ilyen apró méretben ilyen kontúros, de mégis átmenetesre a festéket?
grat!!
ChevyG 398006 2006. augusztus 16. 17:33
Válasz erre
Archy 398005 2006. augusztus 16. 17:31
Válasz erre
IMGP7155.JPG méret: 115.4 KB
IMGP7156.JPG méret: 117.4 KB
IMGP7161.JPG méret: 120.2 KB
IMGP7164.JPG méret: 122.1 KB
IMGP7166.jpg méret: 149.5 KB
IMGP7171.JPG méret: 83.8 KB
IMGP7172.jpg méret: 140.7 KB
IMGP7174.JPG méret: 106.5 KB
Üdv!
Befejeztem a Panthert (revell 1/72). Az alap még várat magára, mert az eredetileg tervezett kicsit nagy lett. Majd kiötlök valamit. Várom a véleményeket.
Áron
Bundesign 398004 2006. augusztus 15. 23:14
Válasz erre
f1683.jpg méret: 98.8 KB
amúgy pedig nem kifutó pálya lesz, csak egy ,,dokk,,hely, és azok minősége olykor nagyon rosz! legalábbis a képek tanulsága szerint, amiket láttam. azóta kissé csiszoltam rajta még, de holnap még 1x átmegyek rajta. pl ittvan 1
üdv
Bundesign 398003 2006. augusztus 15. 22:58
Válasz erre
igazd van, egy csöppet huplis még, de csiszolás alatt áll! meg amúgy nem lesz tükör sima, láttál már pakisztáni repteret? :))
xcraft 398002 2006. augusztus 15. 22:37
Válasz erre
Hello Akos!

Látom gép elött vagy, akkor most gratula a corsairdio-hoz.
Én is szivesen a polcomra tenném.

X.
Akos 398001 2006. augusztus 15. 22:35
Válasz erre
Na végre, legalább megtudtam, mi ez. Én szárazvirág-kiegészítőként vettem.
boriszjelszint 398000 2006. augusztus 15. 22:25
Válasz erre
sziasztok!
venném a bátorságot a kritizáláshoz, természetesen segítő szándékkal

Bund: nekem-lehet, hogy optikai csalódás-elég egyenetlennek tűnik a beton. (olvastam, még nincs kész)

Ákos: a pálmafák leveleinél nekem nagyon szembetűnő, hogy szobafenyő levelei vannak

más újat én se tudok mondani
Bundesign 397999 2006. augusztus 15. 21:56
Válasz erre
2006-08-15_214733.jpg méret: 185.4 KB
2006-08-15_214709.jpg méret: 148.1 KB
2006-08-15_214752.jpg méret: 183.1 KB
én meg most épp a készülödő f 16 hoz alakítok kis diót! végignéztem az összes diós képemet, és szinte minden gép fatalpon áll, vagy képkeretben, vagy tükrön, gondoltam valami egyedit kéne hozzá, meg a matrica is nehézkesen jött össze(de még mindig nem ért ide ugye) ezért egy különleges talpat alakítok ki hozzá! pakisztán sziklás sivatagos területeire utalva kavicsokból kiraktam a formát, és kiöntöttem cementes vízzel, így a beton színe élethűbre nem lehetséges. még nincsen kész, rengeteg csiszolni és fsteni való van rajta még, de rakok fel képeket!
üdv
Highlander 397998 2006. augusztus 15. 21:37
Válasz erre
Ákos!
A nagy emberek ismertetőjele a szerénység! Még az Apám is boldog lenne, ha csak fele olyan szépen építgetnék, mint Te, Ákos Mester! Már csak annyit jegyeznék meg, hogy a honlapodat, mint referencia anyagot tartom számon és a kedvencek tetején tanyázik! Minden elismerésem!
Üdv:Highlander
Zoli 397997 2006. augusztus 15. 21:23
Válasz erre
Sajnos én se tudok belekötni, akkor is tetszik és kész! Mármint a Corsair, lehet, hogy a többiben van hiba, de azokon se nagyon láttam. Igazából csak a kocsi színe nem tetszik, vagy a koszolása.
z
Bundesign 397996 2006. augusztus 15. 21:17
Válasz erre
no hát akkor kritizáljuk! szóval, izéé! a gép melett álló hapsi nem borotválkozott! a pálmafákat nem locsolták meg! és a gép szélvédőjét se ártana lemosni felszállás elött ;)
Akos 397995 2006. augusztus 15. 21:15
Válasz erre
Köszönöm a sok dícséretet, örülök, hogy tetszik mindenkinek, de azért valaki kritizálja meg már, mert elég sok hibát sikerült rajt elkövetnem. A dologban valószínű közrejátszott az is, hogy ezt nem versenymunkának szántam, nem küzdöttem vele, nem javítgattam fel, egyszerűen egy jót akartam makettezni. Nna, vissza a Herkuleshez...
Gabi 397994 2006. augusztus 15. 21:03
Válasz erre
Hát Ákos, megint nagyot alkottál, szuper lett! Az nem fér a fejembe, hogy tudsz ilyen gyorsan, ilyen magas színvonalú munkákat készíteni.
Gratula!
Gabi
Archy 397993 2006. augusztus 15. 20:56
Válasz erre
Hát, egy Guns 'N' Roses idézet jut eszembe: "You are crazy..."
Most nagyon meghoztad a kedvem a csendes-óceáni gépekhez :-)
Áron
Bundesign 397992 2006. augusztus 15. 20:52
Válasz erre
hát igen! csodás lett! tényleg nagyon jó, a gépnek szinte élnek a színei! nagyon szép lett! gretula hozzá!! lehet már tudni a következő projektet?
András
SzaTi 397991 2006. augusztus 15. 20:51
Válasz erre
Ákos!

Nagyon frankó lett a diorámád, gratula!

SzaTi
makettes 397990 2006. augusztus 15. 20:47
Válasz erre
Tophatters!
1/72-s mind,KP és Eastern Express.
Nehéz dió...
makettes
Akos 397989 2006. augusztus 15. 20:43
Válasz erre
corsairdio_1.jpg méret: 91.3 KB
corsairdio_2.jpg méret: 78.3 KB
corsairdio_3.jpg méret: 75.1 KB
corsairdio_4.jpg méret: 88.6 KB
corsairdio_5.jpg méret: 77.7 KB
corsairdio_7.jpg méret: 85.1 KB
corsairdio_8.jpg méret: 87.3 KB
Hát ez itt már egy kicsit off, mert elkészült az 1/72 Corsair dioráma. Megfogadtam a tanácsot a Makettinfo topikból, és fényképeztem.
Xcraft!
Őszinte részvétem ehhez a maketthez.
Tophatters 397988 2006. augusztus 15. 20:40
Válasz erre
DSCF0744.JPG méret: 147.9 KB
DSCF0728.JPG méret: 85.9 KB
Szia!
Jók lesznek a gépek! Milyen méretarányúak?

Cápetim nekem is van. Június végén lettem vele kész.
makettes 397983 2006. augusztus 15. 19:24
Válasz erre
DSCN1567.JPG méret: 66.1 KB
DSCN1568.JPG méret: 66.8 KB
DSCN1564.JPG méret: 69.4 KB
DSCN1560.JPG méret: 62.2 KB
Sziasztok!
Ezekkel "szenvedek"...
makettes
ChevyG 397982 2006. augusztus 15. 18:46
Válasz erre
külön grat ahhoz, hogy közben ól) tudasz fényképezni!!!
xcraft 397981 2006. augusztus 15. 15:33
Válasz erre
A-12 16. kiegészítés

A 8. képnél lemaradt, hogy van egy kis füzetem, amibe a fontossab dolgokat, például kevert festékek arányát, változtatásokat feljegyzem. Mikor fél évig épül valami, elkél az ilyen segítség.
xcraft 397980 2006. augusztus 15. 15:28
Válasz erre
kerekek (0).JPG méret: 47.5 KB
kerekek (1).JPG méret: 59 KB
kerekek (2).JPG méret: 46.9 KB
kerekek (3).JPG méret: 115.9 KB
kerekek (4).JPG méret: 55.7 KB
kerekek (5).JPG méret: 40.5 KB
kerekek (6).JPG méret: 50.8 KB
kerekek (7).JPG méret: 69.1 KB
kerekek (8).JPG méret: 53.7 KB
kerekek (9).JPG méret: 58.9 KB
kerekek (10).JPG méret: 136.5 KB
kerekek (11).JPG méret: 137.2 KB
kerekek (12).JPG méret: 150.8 KB
kerekek (13).JPG méret: 154.4 KB
kerekek (14).JPG méret: 136.3 KB
Sziasztok!
A-12 16.rész

Újításként kísérletezem egy témához több, kisebb méretű kép csatolásával egy egységbe illesztve, így bőven túlléphető a 15 darabos limit. A fontosabbakat továbbra is önállóan teszem fel. Ha nagyon nem jó jelezzétek.

0.Az elején is említettem, hogy az öntőcsonkról való levágásnál sérült a kör keresztmetszet, egyértelműen figyelmetlenségből. Ezeket, és az öntési hibákat most állítom helyre, pillanatragasztó több rétegű felhordásával kezdve.
1.Kör keresztmetszetű fogpiszkáló hegyét levágom, hogy stabilabb, nagyobb ragasztási felületet nyerjek, ezután kevés!! pillanatragasztóval rögzítem. Itt fontos, hogy a legprecízebben a forgásközéppontba, a kerékre merőlegesen álljon a fogpiszkáló! Azért jó a fogpiszkáló, mert ha sok ragasztót használtok, és nem tudjátok kitörni a folyamat végén a helyéről, könnyen ki lehet fúrni.
2.A fogpiszkálót miniplexbe szorítom, és nem túl magas fordulaton, tökéletesen kerekre csiszolható ezzel a módszerrel. Lényeges, hogy a kerék két szemben lévő oldalánál egyszerre szorítsátok rá a vízpapírt, csak ekkor lesz kör. Ha csak egy oldalon nyomjátok a csiszolópapírhoz, nem lehet eltüntetni a tömítést, öntőcsonkot, és ellipszist eredményezhet.
3-4.A csiszolás végén szemmel és tolómérővel is ellenőrzöm, hogy egyformák e az átmérők.
5.A surfacer 1000-rel átszórt kerekek, a látható hibák még egy réteg felecsetelésével javítva. Nem szoktam alapozni a kerekeket, most csak a formakiigazításra használt pillanatragsztó miatt kellett.
6. Az újból lecsiszolt, most már tökéletes formák. (800-as vízpapírt használtam) A végén wc papírral felpolírozva, és fogkefével portalanítva. Még egy szélvédőmosó folyadékos mosás, és festhetőek.
7.A pattintós tetejű festékek nyitása, és a tető tisztítása. Évekig jó marad, ha a tető légmentesen zárható, érdemes ezt az egy mozdulatot rászánni.
8.A festéshez M.M. enamel rubber és Revell enamel matt8 keverékét használom. Kétszeres mennyiségű fekete, és érzésre hígító arányban. A M.M. rubber erősen barnás,
ezért önmagában nem alkalmas a gumi színének előállítására.
9.A szórópisztoly tankolása ecsettel, nem szeretem, ha minden csupa festék, ezért nem öntöm bele.
10-11. A kerekek festése. Közben a fogpiszkálónál fogva forgatom, a pisztoly alig mozog.
12-13. Az eszközök tisztítása is fontos. A festékszórót csak egy-egy makett elkészültekor, vagy működési hiba esetén szedem szét. A munkák között elég nagy mennyiségű hígító, és ecset használata.
14. A végeredmény. Persze még a felnit fehérre kell csinálni, de azt később, had száradjon, akár napokat is.
ati27 397979 2006. augusztus 15. 10:52
Válasz erre
Szia!

Milyen gyártmányú fotómaratást tettél a 31-be? Érdekelne... Nekem is van egy dobozban..:)
Bundesign 397978 2006. augusztus 14. 20:41
Válasz erre
Kalóz 397977 2006. augusztus 14. 19:42
Válasz erre
Lucky!
Örülj, ha a hetedikben sor kerül rá :(((
lucky 397976 2006. augusztus 14. 19:38
Válasz erre
Kalóz!
A 6. ötéves tervben előirányzott tevékenység nálam már a harmadikban megtörtént,de sajnos csúszást szenved...:)
De azér' kösz!:DDD
Kalóz 397975 2006. augusztus 14. 19:23
Válasz erre
3. ötéves terv: fedélzeti felszerelések, úgymint csörlő, horgony, mentőgyűrűk stb.
4. ötéves terv: festés
5. ötéves terv: elrontott részek javítgatása
6. ötéves terv: nyugdíjba vonulás

(hogy mért én kell összeállítsam más hosszútávú elképzeléseit ? :)))
Vadász 397974 2006. augusztus 14. 18:50
Válasz erre
Stefan!

Természetesen.

Rengeteg jó festésem van hozzá.

Gileg!

Sajna tényleg lassú vagyok, évente max4-5 gép készül átlagban.
Nem is merem megmutatni a rakrárt.

Vadász
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.