/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
Mauser 402189 2007. június 15. 12:53
Válasz erre
PICT1724
PICT1724
PICT1726
PICT1726

Próbálom belőni az előző két verzió közötti átmenetet. És köszönön mindenkinek az észrevételeket, kritikát, segítséget. :)
Hickory 402187 2007. június 14. 21:44
Válasz erre
Bendeguz!
Nem negatív kritikának,ha úgy tetszik fikázásnak szántam,miként azt a mondatvégi szmájli is mutatja.Annyira azért én sem vagyok elvetemült,hogy felrójam valakinek,hogy az öntőkereten lévő alkatrészről nem tudta megmondani,milyen lesz az illeszkedés!
Szeretem az értékeléseiteket,nem sértő kritikának szántam.
Csak én ilyen rinyálós vagyok.:)
Bendeguz 402186 2007. június 14. 20:41
Válasz erre
Hickory!
a farkasfalka honlapján megjelent Hurricane értékelés az én kezem munkája úgy, hogy már az aca-t összeraktam8kalap kaki), a revell-t pedig még csak le sem választottam az öntőkeretről, így az illesztések minőségét nem tudtam figyelembe venni a, viszont a kidolgozottság/ár/lépték arány nekem tetszett, ezért kapott jó minősítést. Mellesleg mutass már légyszives olyan revell 72-es repülőt(légcsavarosat), aminek jók az illesztései és a szárnyon egy dekát sem kell tömíteni
MattHeafy 402184 2007. június 14. 18:09
Válasz erre
Háhááá, fél miliméter, az semmi:)
nekem a 48as f-16osnál 2.5 milis elcsuszás van, én hülye fejjel meg kijavítom:D

Matyi
borisz 402183 2007. június 14. 18:02
Válasz erre
azzal igazából az agond, hogy el volt csúszva, magasságában az éppen jó:)
úgy értem az elcsúszást, hogy kb fél milivel előbbre voltak a panelosztások meg minden.
Ez úgy jelent meg, hogy a vége egy fél milivel hosszabb volt, nem voltrajta semmi minta, az eleje, meg rövidebb:ð
tömítgetni efektíve mindenfajta trutymákkal nem kell, azt a keveset húzottszál, meg sztirollapok beragasztásával megcsinálom, igazából egy síkba kell alakítani
Bombraider 402182 2007. június 14. 17:19
Válasz erre
Bombraider 402181 2007. június 14. 17:19
Válasz erre
Szia!
Végre képek:)
Ülések így kép alapján sztem marha jók!
Látom lesz mit tömítened,csiszolnod...azt javasolnám h ahol akarsz tömíteni (pl gerinc felsőrésze) "maszkold végig" 2 mm-es résszel kb,kenj oda tömítőt,majd leveheted a maszkolást. Így nem kensz bele véletlenül a panelvonalakba tömítőt. Meg ha csiszolni kell akkor szigszalaggal érdemes leragasztani a panelvonalakat meg ilyeneket,h csak ott csiszolj,ahol nagyon szükséges és ne tűnjenek el részletek.
14es képen látható "illeszkedésre" (ha lehet így nevezni:D) ötlet,h próbáld meg h az aljából csiszolsz ki és akkor nem kell a tetejét elgyalulnod. Képen megpróbálom megmutatni mire gondoltam. Szóval a lényeg h próbáld egymáshoz gyúrni az alkatrészeket,nem kell midnig tömítővel dolgozni (annyit).
Hajráhajrá,szép lesz!

üdv:bomb
borisz 402180 2007. június 14. 16:54
Válasz erre
kcvk

Ezek a katapult ülések. A fekvőn a sárga-fekete drót meggyűrődött, de már javítottam azóta. Nekem is furcsának tűnik a kétszínű üléshozat,de az egyik képen ilyennek láttam, ami a tankerverziórol készült. Egyébként négy darabból kellett összerakni, a drót saját gyártmány.
kcvk
kcvk 002

ezen a képen látszanak a gytra illeszkedések
kcvk 002
kcvk 003

az előző kép más megvilágítással, talán másképp is látszódik az egyébként sima felület
kcvk 003
kcvk 004

a makett hasa.
így oldották meg az olaszok(?), hogy viszonylag kevés alkatrészt kelljen kicserélniük a tram és a tanker verzió közt.
egyébként aért is jobb szerintem ez a bontás, mert az illesztések panelvonalhoz esnek.
kcvk 004
kcvk 005

azt írták 20G kell a nóziba.
Benne van:)
kcvk 005
kcvk 007

ilyen ólomsúlyt használok.
5 és 10 G-nként van a beosztás. Autófutóművesek használják centírozáshoz
kcvk 007
kcvk 008

ismét a gerinc, más szögből.
egyébként elég sok szabadon választható variációt csinálhatunk a gyári alkatrészekből is, például kétfajta törzsfékalp van, a csukót és a nyitott állapothoz egy-egy
kcvk 008
kcvk 012

az ülések eltörpülnak a törzs mellett.
Méretes példány lesz!
kcvk 012
kcvk 013

csak bepróbáltam a helyükre az alsó "dolgokat".
Háááát...
kcvk 013
kcvk 014

...és itt is lehet majd tömíteni...
kcvk 014
kcvk 015

meg itt is.
nagy hibája  a készletnak a pontatlan illeszkedés, valahogy sosem akarnak passzolni az alkatrészek. Ha alakra stimmelne is a helyére, akkor a panelezés van ecsúszva, tahát megint lehet faragni
kcvk 015

Sziasztok!
sikerült kölcsönkérem egy használható gépet, úgyhogy tudtam képet csinálni a készülgető tanker intruderről.
Zebi 402178 2007. június 14. 13:36
Válasz erre
Ez a makett nekem félkészen van egy dobozban, csak a helyzetjelzőket kellene megcsinálni, és lehetne festeni. Nálam nem volt különösebb probléma a törzs-szárny illesztésnél, pedig féltem tőle a fura bontás miatt. A törzs alatti vásznazást kijavítani igazán szép munka, nekem nem is sikerült valami szépen megcsinálni, ezért is maradt félbe a makett.
f2d 402175 2007. június 14. 11:48
Válasz erre
Lassan, de biztosan! A jó munkához amúgyis idő kell. Ha mégis elkészülne, akkor biztos, hogy ez lesz az egyik legkedvesebb maketted.
salou 402174 2007. június 14. 11:38
Válasz erre
Ugyan már, én köszönöm hogy még emlékeztél a dologra.De sajnos egyhamar nem fog elkészülni, mert a multkor amikor elővettem hogy lefotózzam, akkor derült ki hogy már azt sem tudom hogy a festetlen megmaradt alkatrészeit hová raktam? A pókok is beleköltöztek, úgy kellett őket elzavarni! És még a festék is tönkrement, amit a befejezéshez tettem félre. Hiába hat év nagy idő.
ChevyG 402173 2007. június 14. 10:39
Válasz erre
Szia Ákos!

Elolvastam cikked, sok újdonságot tudam meg annnak ellenére, hogy figyeltem a munkád (persze amit publikáltál)!
A sárga-fekete milyen festék volt?

(megfelelőbb topikot nem találtam, sry)

gRAT!!!

üDV!
f2d 402172 2007. június 14. 10:34
Válasz erre
R-R Pegasus_05
R-R Pegasus_05
R-R Pegasus_06
R-R Pegasus_06
R-R Pegasus_07
R-R Pegasus_07
R-R Pegasus_08
R-R Pegasus_08

Szia Salou!

Ezeket találtam még. Remélem nem sértelek meg a fekete-fehér fotókkal.
(Nagyon sajnálnám, ha nem készülne el az a gyönyörű nagy Harrier.)

f2d(Harrier fan)
salou 402171 2007. június 14. 09:18
Válasz erre
Na végre! Már nem is tudom hogy hány éve várok ezekre a fotókra! Pontosan ilyesmire gondoltam. Azért ha még van bármi ilyesmi, jöhet az is!
KÖSZÖNÖM SZÉPEN!
Hickory 402170 2007. június 14. 08:43
Válasz erre
Bíbelődök a Revell Hurricane törzsének tömítésével,főleg a vásznazásnál vicces:)
A szárnyak borzalmasan illeszkedtek a törzshöz,kb.1mm-es lépcsőt kellett mindkét szárnynál lecsiszolni.A hűtőjét felesleges volna feljavítanom,ugyanis alakhibás.Nem a klasszikus ovális torka van,hanem a felső részénél ellaposodik.Az academy kitjének ez a része is jobb,pontosabb.Ha nem lenne a koreai makett ANNYIRA alakhibás,azt építettem volna.Ismétlem magam,az orra karcsúbb,mint egy Mustangnak...
Nem értek egyet a revell makett értékelésével,tisztelt farkasfalka:)))
halaci 402169 2007. június 14. 07:39
Válasz erre
Az első képen szerintem is jobb volt, bár kicsit túl erős. A másodikon hiányzik a rozsdásodás "textúrája" és színben is túl egységes. Az ilyen, hőtől oxidálódó rozsdás felületeken elég nagy a színeltérés. Éppen ma találtam egy fórumpostot a planetarmoron Vrbovszki Árontól, szintén PzIV, nézd meg (elég sokat kell lefelé görgetni a képek között, de megéri):
www.planetarmor.com/forums/showthread.php
f2d 402168 2007. június 13. 23:15
Válasz erre
R-R Pegasus_01
R-R Pegasus_01
R-R Pegasus_02
R-R Pegasus_02
R-R Pegasus_03
R-R Pegasus_03
R-R Pegasus_04
R-R Pegasus_04

salou!

Rols-Royce Pegasus.
Ennél részletesebb fotót már nehéz találni, de azért még átnézem a szakirodalmam.
Balu 402167 2007. június 13. 22:46
Válasz erre
Szia Mauser!

Nem is a színnel van a fő gond szerintem hanem hogy túl homogén a felület.

Balu
Mauser 402166 2007. június 13. 18:21
Válasz erre
Okés, kösz. De most hagyom úgy, ahogy van. A holnapi vizsga elsőbbséget élvez.
warbirds 402165 2007. június 13. 18:18
Válasz erre
Hááát... nem... Az a helyzet, hogy ez a szín szerintem nem jó rozsdának. Olyan, mintha lefestették volna "míniummal", aztán kiszívta volna a nap. Az igazi rozsda másabb. Valahogyan az előző verzió színvilágát és a második verzió visszafogottabb "rücskösségét" kellene összehozni.

A "csörömpös" topikban kerestem neked egy képet, ahol rozsdás felület van, igaz az lánctalp... De talán jó lesz.
www.makettinfo.hu/upload/200706/tn_800x600_8539_85278_gumibet_Ites.jpg

warbirds
MrChef 402164 2007. június 13. 17:38
Válasz erre
Az első nekem sokkal jobban tetszik! Szanaszét rozsdálódott, rothadt kipufogó! :-)
Hickory 402163 2007. június 13. 16:13
Válasz erre
Én más beszerzési forrást is tudok:romos házak,"grundok" környékén akad.
salou 402162 2007. június 13. 16:03
Válasz erre
Ha megnézed a képeket, éppen az a szenzációs ezen a fajta palán, hogy van egy sajátos össze-vissza "márványos" mintázata. Éppen ez a lényege, tul.képpen az égvilágon semmit nem kell vele csinálni. Makettek alatt pontosan olyan mint az eredeti beton. De mondom nem vagyok róla meggyőződve hogy ez a fajta még kapható-e? De ahogy Ákos is említette, építőanyag telepeken kell körülnézni.
Akos 402161 2007. június 13. 15:49
Válasz erre
Még egy dolog: ha nem sikerül a pala, a cementkötésű forgácslap (népszerűbb nevén a CK lap) is élethű beton felületet ad, viszont nehezebb darabolni. (keményfém lapkás körfűrész kell hozzá)
f2d 402160 2007. június 13. 15:45
Válasz erre
Köszi. Így már azért csak könnyebb lesz a közelükbe férköznöm.:)
Akos 402159 2007. június 13. 15:40
Válasz erre
f2d!
Akkor mit kérjek? Kisméretű tetőfedő pala, szürke
Ezek mekkorák? (Hányszor hányas?) kb 40X40 cm,
Mennyibe kerülnek, Fogalmam sincs, valahol 80 és 200 ft/db között, mindig mással együtt vettem.
és adnak egyáltalán pár darabot, Darabra adják
Hol lehet megvásárolni? Nálunk Vas megyében, Tüzép telepeken és építőanyag-kereskedésekben kapható. Multikban nincs.
Hogyan lehet őket fazonra vágni? Leggyorsabb gyorsvágóval, kőre való vágókoronggal, vagy gyémántos koronggal darabolni, de egy kihegyezett szeggel vagy vésővel is be lehet karcolni, és eltörni.
Mauser 402158 2007. június 13. 15:11
Válasz erre
PICT1718
PICT1718

"Leporoltam" egy kissé a felületet. Így már elfogadhatóbb?
f2d 402157 2007. június 13. 14:58
Válasz erre
Ákos!

Hogy van ez a pala ügy? Szeretnék venni palát makettalá. Akkor mit kérjek, és hol? Ha jól értettem orosz/ukrán palát kell vennem. Ezek mekkorák? (Hányszor hányas?) Mennyibe kerülnek, és adnak egyáltalán pár darabot, vagy csak egy raklappal? Hol lehet megvásárolni? Hogyan lehet őket fazonra vágni? Most így hirtelen ennyi kérdés ami az eszembe jutott a palával kapcsolatban.
Gyuri 402156 2007. június 13. 14:39
Válasz erre
warbirds 402155 2007. június 13. 14:32
Válasz erre
Mauser! Witmannak igaza van sztem is, így erősen korrodált hatása van. Próbálj meg egy kicsit visszavenni belőle, akkor sokkal jobb lesz. Márha nem csinálsz valami lepukkant kiállítási targyat diorámának...:) Üdv! warbirds
witman 402154 2007. június 13. 14:24
Válasz erre
Ha ez 1/35-ös akkor kicsit túlspiráztad...
Szerintem...
Mauser 402153 2007. június 13. 14:14
Válasz erre
PICT1715
PICT1715

Hopsz, a kép lemaradt.
Mauser 402152 2007. június 13. 14:13
Válasz erre
Kipróbáltam a pigmenteket. Ez sült ki belőle.
KormosP 402151 2007. június 13. 09:29
Válasz erre
185
185
186
186
187
187
188
188

Sziasztok!

Már majdnem egy hónap telt el az utolsó frissítés óta. Sajnos most sem tudok sokat írni.

185: A kopoltyú mozgató mechanika rézdrótból és gulyáskrémes dobozból készült
186: A Cutting Edge műszerfal fólia szélesebb mint kéne.
187: Végül is összeraktam mindkét műszerfalat, de kezdetektől fogva tudtam, hogy a sima műszerfalat használom majd fel, nem a fóliásat.
188: A műszerfal felragasztása előtt még be kellett ragasztani két kis sztirol csíkot, mert különben a műszerfal túl alacsonyan ül.

Üdv:

kp
Bazsi 402150 2007. június 12. 16:15
Válasz erre
Jól mondod Zebi,ez a makett ex-Matchbox(utánanéztem a dobozon).
Bazsi 402149 2007. június 12. 14:13
Válasz erre
Nem tudom.A Matchbox-ban nem vagyok otthon.Amúgy ha úgy vesszük elég kezdő vagyok,úgyhogy nem sokat tudok ezekről a régebbi makettekről.
hickory 402148 2007. június 12. 08:03
Válasz erre
MM RAF interior green.Nem ennyire zöld.
Fodi 402147 2007. június 12. 07:16
Válasz erre
Nagyon jó, tecccik.
Milyen festéket használtál a belsőhöz?
Hickory 402145 2007. június 11. 22:16
Válasz erre
IMG_6997[1]
IMG_6997[1
IMG_6999[1]
IMG_6999[1
IMG_7008[1]
IMG_7008[1

Azzal szemezgettem én is,a felirat szerint historical kit.Biztos szép gép lesz belőle...
Jelentem,kész a hurricane kabinja,törzsfelek összeragasztva,a hátsó törzsszekció darabja is beragasztva.Csókoltatom a tervezőt,aki azt külön alkatrésznek tervezte meg:P
A kabinnal én meg vagyok elégedve,kár hogy sem a képeken,sem a valóságban semmi nem látszik belőle.De én tudom,hogy az utolsó csőig minden megvan:)
Zebi 402144 2007. június 11. 21:33
Válasz erre
Bazsi 402143 2007. június 11. 20:42
Válasz erre
Most vettem egy Revell Spitfire Mk.22/24-et 1:32-es méretarányban. Ha valakinek van valami tapasztalata ezzel a makettel kapcsolatban azonnal írjon!Várom a válaszokat,jó munkát mindenkinek!
Akos 402142 2007. június 11. 18:53
Válasz erre
Nálunk Vas megyében van ilyen pala. Orosz (ukrán), magyart tényleg nem lehet kapni.
salou 402141 2007. június 11. 14:22
Válasz erre
Makettek 131
Makettek 131
Makettek 132
Makettek 132
Makettek 134
Makettek 134
Makettek 135
Makettek 135

Minkettő régi Monogram. Ahogy azt Ákos barátom az Avenger-nél említette, a beton itt is egyszerű tetőfedő pala. Ha például repedezett betont akarunk csinálni, csak egyszerűen el kell törni és kész. Ennél élethűbben már nem is lehet megcsinálni. A baj csak az hogy ez a fajta pala már nem igazán kapható, /csak olyan festett egyszínűek vannak/, úgyhogy a rokonok sufniját, padlását kell feltúrni érte.
Smoke 402140 2007. június 11. 14:15
Válasz erre
Szia!

Csarnokot épitettél ezeknek a madárkáknak? Mennyi van még? :) Nem vagyok repülös, de nekem nagyon tetszenek a gépeid, gratulálok! Tényleg érdekelne, hogy mekkora helyed van ezeknek, és h mennyi van összesen belőlük!

Üdv.: Szabolcs
notarius 402139 2007. június 11. 14:05
Válasz erre
Most már megkérdezem: mekkora helyed van a makettek tárolására? :)
notarius 402138 2007. június 11. 14:04
Válasz erre
Szerintem feltétenül. Gyanta alap, erre jön a maratott perforált lemez. A készlet olcsó és jó, a későbbi verziók kettényiló (értsd felfelé is) fékszárnya is benne van.
salou 402137 2007. június 11. 14:00
Válasz erre
Makettek 146
Makettek 146
Makettek 147
Makettek 147
Makettek 149
Makettek 149
Makettek 150
Makettek 150
Makettek 152
Makettek 152

Régi Airfix még Krisztus előttröl. Ahogy a többi, úgy ez sem "versenymakett" de talán jó példa arra, hogy egy ma már ócskának tűnő modellből is azért éppen csak valamit ki lehet hozni. És néhány nap alatt el is készül.
Zebi 402136 2007. június 11. 13:50
Válasz erre
Az Aires féklapok milyenek? Jobbak mint az Eduard maratás?
notarius 402135 2007. június 11. 13:17
Válasz erre
Nem, Aires. A kabin is, meg a fékszárnyak, féklapok.
salou 402134 2007. június 11. 13:13
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.