<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
f2d | Adatlap | 405291 | 2008. március 15. 21:52 | ||||||||||||||||||||||||
Mihalko | Adatlap | 405290 | 2008. március 15. 21:46 | ||||||||||||||||||||||||
Hubcsi! Ha valaki, akkor "apciroby" az, aki úgy bekarcolja, mint ha gyári lenne. Szívből tudom ajánlani neked! | |||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 405289 | 2008. március 15. 21:38 | ||||||||||||||||||||||||
Ma én is elővettem a "csapkodószárnyúmat" és kiigazítottam azt a hibát, ami a legjobban báncsa a szemem... :) A műszerfal borítás egy Academy 21-esből származik. | |||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 405287 | 2008. március 15. 21:07 | ||||||||||||||||||||||||
apciroby | Adatlap | 405286 | 2008. március 15. 20:47 | ||||||||||||||||||||||||
Szia hubcsi!Keress meg, megdumcsizzuk.70/9400855 | |||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 405285 | 2008. március 15. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||
A tippek ,trükkök oldalán kersd meg Tóth Zoltán irását : Panelvonal karcolás a sauber , cimű irást, a végén van egy email cim ott tudsz rendelni ilyen szerszámot. | |||||||||||||||||||||||||||
Mzol | Adatlap | 405284 | 2008. március 15. 19:16 | ||||||||||||||||||||||||
Tibcsi, Hubcsi, Migi! Hogyan lehet ezt a karcolást megvalósítani? Milyen eszközzel? Érdekel a technika. Üdv Mzol | |||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 405283 | 2008. március 15. 17:03 | ||||||||||||||||||||||||
Elnézést de nemtudom valamiért felrakni a rajzot, én a Horváth Balázs honlapján lévő rajzot használom. | |||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 405282 | 2008. március 15. 16:57 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Hubcsi Én se válalok , de érdekelne milyen rajz alapján karcoltál , én is elkezdtem már karcolni az enyémet ,de abbahagytam eggyenlőre .én a fenti rajz alapján csinálom. Üdv: migi | |||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 405281 | 2008. március 15. 16:25 | ||||||||||||||||||||||||
Én nem vállalok, de engem is érdekelne! :-))) | |||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 405280 | 2008. március 15. 12:24 | ||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 405277 | 2008. március 13. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||
En egy japó UH-1B-n. Szép tarka lesz, ha nem rontom el. Tiszta putty már az egész szobám... Italeri... | |||||||||||||||||||||||||||
persing | Adatlap | 405276 | 2008. március 13. 17:56 | ||||||||||||||||||||||||
Szasztok skacok nem sokára befejezem a swimwagenem és teszek fel róla képet. Ti mi jón dolgoztok? | |||||||||||||||||||||||||||
geeser | Adatlap | 405275 | 2008. március 11. 16:31 | ||||||||||||||||||||||||
Te is? Én is kilőve készítem el. Lesz az elején pár kisebb találat, amiknek esélyük se volt kárt tenni benne, a jobb oldalon pedig lesz pár komolyabb. Valószínűleg szerzek majd hozzá fém láctalpat is. A képek még mindig nem a legjobbak, de remélem azért valami látszik. Egyébként zöld/barna festése lesz. geeser | |||||||||||||||||||||||||||
Gyurma | Adatlap | 405274 | 2008. március 11. 15:41 | ||||||||||||||||||||||||
köszi. a lánctalpban bíztam, hogy nem gumi, mert kilőve akarom 1 dión elhelyezni. | |||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 405273 | 2008. március 10. 21:53 | ||||||||||||||||||||||||
Szolnokon én is láttam ezt a Phantomot, és rendkívűl tetszett. Nagyon élethűre sikeredett, egy az egyben olyan mint a repnapokon!! Gratula! :) | |||||||||||||||||||||||||||
georch | Adatlap | 405272 | 2008. március 10. 21:48 | ||||||||||||||||||||||||
Ákos! Nagyon szépet alkottál! Számomra tökéletesen visszaadja a sokat megélt Phantomok a hatását! Gratulálok hozzá! | |||||||||||||||||||||||||||
Csillagvadász | Adatlap | 405271 | 2008. március 10. 21:18 | ||||||||||||||||||||||||
Ákos, sajnáltam, h nem tudtam beszélni veled szombaton, de túl zsűrizős hangulatban voltál:D A Phantomas a szivem csücske, és ez-bízvást állíthatom-a legszebb német kopás, amit láttam:) Leírást én is szivesen fogadnék:) Üdv:CSV | |||||||||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 405269 | 2008. március 10. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||
Ákos, most már aztán tényleg elég legyen mert kijövök a béketűrésből!! Amúgy én bármikor csinálok ilyet, behajigálom a gépeimet a mosógépbe és biztos sokkal szebb lessz mint a tiéd!! | |||||||||||||||||||||||||||
geeser | Adatlap | 405268 | 2008. március 10. 19:58 | ||||||||||||||||||||||||
Gyurma | Adatlap | 405266 | 2008. március 10. 19:41 | ||||||||||||||||||||||||
hy engem érdekelne 1 kicsit részletesebben a T-34-es( lánctalp, illeszkedés...), mert én is nézegetem egy ideje... Előre is köszi | |||||||||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 405265 | 2008. március 10. 19:25 | ||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 405264 | 2008. március 10. 19:24 | ||||||||||||||||||||||||
Ákos! Igen, sokunk számára jól jönne egy leírás, illetve egy kronológikus sorrend az egészről. Alapvető elképzeléseim vannak, de az ördög a részletekben... | |||||||||||||||||||||||||||
Geeser | Adatlap | 405263 | 2008. március 10. 19:14 | ||||||||||||||||||||||||
Ez készül: 1/35-ös Revell T-34/76, egy szürke alapozás után 1/72-es Revell Tigris I, még a lánctalp és pár kerék van hátra, meg apróságok, plusz még a sáron kell finomítani (ez az első próbálkozásom, hintőpor+festék) Valamint az építés kezdetén jár egy 1/35-ös Revell BMP-2 és egy 1/72-es Academy Bf-109 (bocsánat a képekért, nem vagyok valami jó fotós) Geeser | |||||||||||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 405262 | 2008. március 10. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||
Ákos,egyszerűen nem kapok szikrát!Fantasztikus amit a Phantommal műveltél.Tökéletesen élethű,nem eltúlzott,mégis látványos.Néhányunk okulására kitérhetnél egy-két mondat erejéig arra milyen technikákat is alkalmaztál az antikolásnál.Bizony láttam már tökéletesen összerakott maketteket a végén hazavágva egy igénytelen koszolással.Még egyszer Elismerésem! Üdv:Csaba | |||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 405261 | 2008. március 10. 17:54 | ||||||||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 405260 | 2008. március 10. 17:34 | ||||||||||||||||||||||||
Ez az X,zúzzál! :D Ismerve eddigi munkáidat,ez is valami szépség lesz a végére... | |||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 405259 | 2008. március 10. 17:17 | ||||||||||||||||||||||||
Ki volt a zsüri? | |||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 405258 | 2008. március 10. 17:07 | ||||||||||||||||||||||||
cseka76! Az alap palalemez. Toth_Gabor! Egyrészt kipróbáltam az új pisztolyomat, milyen vékonyat lehet vele fújni. Másrészt kipróbáltam a Vallejo inkeket, filtereztem velük. Nagyon bejöttek! István! Köszönöm! Sajnos voltak olyan emberek, akik szerint a makett egyáltalán nem hasonlít a mellékelt fényképre (zsűri). A többieknek tetszett :) | |||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 405257 | 2008. március 10. 16:39 | ||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 405256 | 2008. március 10. 15:35 | ||||||||||||||||||||||||
Akarom mondani: nagyon top lesz ez is. | |||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 405255 | 2008. március 10. 15:31 | ||||||||||||||||||||||||
Szia X! Ez olyan mint egy motoros madár, amolyan mecahnikus élőlény.:-) Biztosan nagyon top lesz is. Ennek a kerekével nem tudnak elbánni.:-DDD | |||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 405254 | 2008. március 10. 15:12 | ||||||||||||||||||||||||
Micsoda önellentmondás, top quality resin/limited run handmade:) ad | |||||||||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 405253 | 2008. március 10. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Choroszy 1/72. Illesztés az itt nem létezik, de még csak összepróbálva van. A shark már meggyógyult, torkán akadt a kiállítás, de mondhatnám, hogy sz.rul volt felragasztva a kerék. | |||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 405252 | 2008. március 10. 14:45 | ||||||||||||||||||||||||
Szia X, ki gyártja ezt a madárkát? Tényleg ekkora lyukak vannak rajta, vagy csak nincsenek illesztve az elemek? Szolnokon megnéztem a Sharkot szebb mint a fényképeken, de mi történt szerencsétlen futójával? ad | |||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 405251 | 2008. március 10. 14:44 | ||||||||||||||||||||||||
Várjuk a mesét! :) | |||||||||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 405250 | 2008. március 10. 14:21 | ||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 405249 | 2008. március 10. 14:15 | ||||||||||||||||||||||||
István! mik azok a közös képek? | |||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 405248 | 2008. március 10. 12:51 | ||||||||||||||||||||||||
Ákos! Szerintem az összes repülő közül a Phantom volt a leg látványosabb. Gratulálok a titkos projekthez! Nekem negyon bejön a stilusod. Főleg hogy Te is mindig fénykép után dolgozol, így nem lehet belekötni semmibe. Köszi az Akagis elismerésedet. | |||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 405247 | 2008. március 10. 12:50 | ||||||||||||||||||||||||
T.G.!!! Nézzél be a csatahajós topicba. Van egy-két közös képünk. Tetszeni fog! Töltsd le magadnak. | |||||||||||||||||||||||||||
István | Adatlap | 405246 | 2008. március 10. 12:49 | ||||||||||||||||||||||||
Ákos! Szerintem az összes repülő közül a Phantom volt a leg látványosabb. Gratulálok a titkos projekthez! Nekem negyon bejön a stilusod. Főleg hogy Te is mindig fénykép után dolgozol, így nem lehet belekötni semmibe. Köszi az Akagis elismerésedet. | |||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 405245 | 2008. március 10. 09:59 | ||||||||||||||||||||||||
Ákos! nagyon szép lett a phantom. Mik voltak a "tesztelt" koszolási technikáid? Üdv, T.G. | |||||||||||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 405244 | 2008. március 10. 07:35 | ||||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 405243 | 2008. március 9. 23:51 | ||||||||||||||||||||||||
Ego szép a masina.Nekem soha nem sikerül ilyen visszafogottan koptatni:) Blitz meglesz? | |||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 405242 | 2008. március 9. 23:32 | ||||||||||||||||||||||||
Ákos! Ez nagyon tetszik!!! Gratulalok... Mi van, ha apait-anyait beleadsz egy makett epitesebe, es nem "csak" koszolni akarsz...:)) | |||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 405241 | 2008. március 9. 23:25 | ||||||||||||||||||||||||
A legújabb munkám, egy Hasegawa F-4F 1:48. A makett azért készült, hogy minden létezõ és nem létezõ koszolási technikát kipróbáljak rajta, ezért nem nagyon javítottam fel. Eduard maratást használtam a kabinhoz, a hajtómû be és kiömlõhõz, a futókhoz és az aknákhoz. Két másolt gyanta ülés került még a kabinba. Kellett is, mert elég koros a készlet, a panelvonalak egy része még pozitív, persze ezeket átkarcoltam. | |||||||||||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 405240 | 2008. március 9. 20:55 | ||||||||||||||||||||||||
Bocs a z meg az y felcserélődik néha.. Svéd billentyűzet.. | |||||||||||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 405239 | 2008. március 9. 20:54 | ||||||||||||||||||||||||
Mty | Adatlap | 405238 | 2008. március 9. 18:54 | ||||||||||||||||||||||||
A diorámád kafa. | |||||||||||||||||||||||||||
Gébics | Adatlap | 405237 | 2008. március 9. 15:14 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Először én is járdát akartam melléjük rakni,de láttam egy fotót,amin pont így néznek ki a házak:az emberek az ajtóból a sárba lépnek ki egyből.Persze nem ez az általános,de jelen állás szerint nekem ez is elég.Legközelebb már jobban sikerülnek. :) Gábor |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok!
A MiG-23MF újra rajzolóknak egykét vonal referenciának.