/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.
Atlasz 400773 2007. február 25. 14:59
Válasz erre
Bizony!
Méghozzá milyen!
És legalább érdekes festéssel.Kicsit drágább mint a Revell,
kb.:1600-1800 Ft. körül lehet hozzájutni.
Én a Replicában vettem, rendelni is biztosan tudnak.
Szerintem több időt igényel, mint Ákosnak.
A csőváz szerkezetet lecsiszoltam, húzottszálból lett az új.
(az öntés miatt nem körkersztmetszetű)
Én az ülésbe tömítőből tettem párnát, maszkolóból
hevedert, a műszereket huzottszál-korongokból.
A szárnyak beállítása még egy idegpróba.
A tömítési nehézség miatt először a középső szárnyat ragasztottam be.
Majd festés után teszem fel az alsót, és a dúcot.
És ha beragasztottam, akkor felteszem a törzs aljára a varratot,
(ami cérna) és újrafestem azon részen.
Szerintem a kabin és a géppuskák lehetnének részletesebbek.Egyébként
a Profipack sem jobb sokkal.
A külső felületek szépek.Bónuszként kapunk maszkolófóliát.
Ja !
Nem tudja valaki, hogy lehet 4 különféle vásznazást egységesíteni?
1:72-es CR-42-esről lenne szó.
Üdv:
Atlasz
Hickory 400772 2007. február 25. 14:35
Válasz erre
Szia Atlasz!
A Dragonnak van Dr.1-ese?Nem is tudtam,hogy 1.vh-s gépeik is vannak...
Mióta Stefan berakott egy linket az eduard stripdown fokkeréről(és akkor lehurrogtam),egyre inkább szemezgetek vele...
Atlasz 400771 2007. február 25. 14:23
Válasz erre
Szia Hickory !
A Dragon szerintem még jobb!
Ha megszeretted ezt a gépet, akkor építs egyet!Megéri!
Én most festem majd, rengeteg feljavítást végeztem rajta, de
dobozból építve is gyönyörű.
Üdv:
Atlasz
Hickory 400770 2007. február 25. 11:03
Válasz erre
Tegnap este maszkoltam,de most csak gyakorlásképpen.
Kipróbáltam különféle festékeket,melyik hogy viselkedik a maszkolás eltávolításakor.
Az MM,Gunze Hobby Color,Tamiya akril,Humbrol nem szakadt fel,de a Lifecolor nagyon csúnya felületet ad!Olyat,mintha szakadozott gumihártya borítaná a műanyagot.Hígítva pedig abszolute nem fed.Utálom ezt a festéket.
Levezetésképpen készítem a Fokkeremet.Nem tudom kinek az ötlete volt a piros műanyag,de nem volt szép dolog tőle,az biztos:)De ez a revell makett nagyon jó.Szuperül illeszkedik minden.
Fodi 400769 2007. február 25. 10:04
Válasz erre
Épp a Voyager miatt szedtem elő 3 darab 72-es Revell gyöngyszemet. Ezeket "csak" össze kell rakni és akkor is elfogadható lesz az eredmény. Kell egy kis élménymakettezés is a lelki békém megőrzésének érdekében...:)
xcraft 400768 2007. február 24. 22:15
Válasz erre
Szia Fodi!
Szép lesz, de inkább a Voyagert csinálnád. :)
Annyira megtetszett, hogy tegnap beszerváltam egyet. Már értem, miért száműzted egy időre. :)
Szapi 400767 2007. február 24. 22:11
Válasz erre
DSCF6966.JPG méret: 108.7 KB
DSCF6967.JPG méret: 78.8 KB
DSCF6970.JPG méret: 95.7 KB
Tegnap 1:1 -ben dolgoztam.
Kicsinyt még alakítok, rajta, de már így is műkszik és ez a fontos.
Fodi 400766 2007. február 24. 13:15
Válasz erre
p-47m.JPG méret: 59.8 KB
A tegnap este eredmény. 72-es Revell P-47M pilótafülke. A képek kicsit csalnak, ennyire nem barnás és feltűnő a koszolás, de nem volt lelkierőm szöszmötölni a beállításokkal. Az alapszín Testors Zinc Chromate Green (egyes források szerint a P-47-eseknek kabinjának általában sötétebb zöld volt az alapszíne, de elmegy ez is), a műszerfal pedig fehér és fekete réteget kapott, amiből visszakapartam a műszerek skálabeosztásánál a feketét és egy csepp fényes lakkal imitáltam az üvegezést.
mszl 400765 2007. február 23. 21:39
Válasz erre
Nagyon Köszi!

Olyan biztos nem lesz mint a tiéd, de remélem megközelíti azt és már akkor is örülni fogok!!!
salou 400764 2007. február 23. 21:35
Válasz erre
Ha ezt Adolf Galland láthatta volna...!
Akos 400763 2007. február 23. 20:40
Válasz erre
Mszl!
Egyszerű a képlet: vegyél egy tökéletes makettet és vedd meg hozzá a tökéletes kiegészítőt. Innentől kezdve örömmakettezés az egész.
Jelen esetben ez a Tamiya makettet és az Aires motor(4145), kabin és futóműszetjét (4048)jelentette. A fegyverzet bent van az alapmakettben, azt nem kell megvenni.
Így az árát viszont nem írnám le, még elijesztek vele egy kezdő makettezőt:)

Kiegészítők nélkül is eszméletlen színvonalú a makett (valaha kiadott top10-be befér), a kilökőtüskenyomokat kell eltűntetni és a hiányzó kábeleket beragasztani.

Anyag a neten pedig tömegével, Münchenben van kiállítva a gép eredetije:
www.b-domke.de/AviationImages/Me262.html www.cybermodeler.com/aircraft/me262/me262_walkaround.shtml
aircraftwalkaround.hobbyvista.com/me262/me262.htm
mszl 400761 2007. február 23. 20:24
Válasz erre
Akos !

Ez egyszerűen gyönyörűűű!!!
Ha nagyobb lenne bele ülhetnél és lejöhetnél vele Szolnokra!
Kedvet kaptam én is egy 262-höz.
Milyen doksikból és milyen alapból és kiegészítőkből dolgoztál?
gábor76 400759 2007. február 23. 17:59
Válasz erre
biztos hogy ez makett?
Egyszerüen PIRAMIDÁLIS.:)
SSgt_Chris 400758 2007. február 23. 17:40
Válasz erre
Ákos! Ez überbrutál! :-D Le a fejfedővel, s fel az állammal, ami a padlón leledzik! :-D A múltkori dioráma is ütött, de ez! Csudajó! Móvárra mit hozol? Tudod már? Vagy csak előtte nap állsz neki? :-D
Hickory 400757 2007. február 23. 16:07
Válasz erre
Ákos,nagyon szép lett!
Én még mindig a stuka kabintetejével szenvedek.Már odáig fajult a dolog,hogy iskolába is bevittem,óráim üresjárataiban is maszkolok.A gyerkőcök meg azt hiszik,megzizzentem:)
Drága párom elvitte a fényképezőgépet a P-39-es képekkel együtt,ha visszahozza,feltöltöm őket.
G-cart 400756 2007. február 23. 13:58
Válasz erre
Ákos, ismét nagyot alkottál, gratulálok!
És...mi készítesz el a hétvégén?
G'
kalóz 400755 2007. február 23. 13:22
Válasz erre
Ákos! Repülni tud? mert ha nem, akkor nem az igazi:)
Egyébként nem szoktál néha átmenni 1:72-be?
Kalóz
Bomb 400754 2007. február 23. 10:06
Válasz erre
Szia!
Megint zseniális lett a vége! Tálalás is megint eltalált lett!

üdv:bomb
Stefan 400753 2007. február 23. 08:18
Válasz erre
Kicsit, mintha az első szélvédőn lenne egy kis kosz... ;DDD
Csak vicceltem! Ákos! Hozod a formád, nagyon tetszenek a makettjeid.
notarius 400752 2007. február 23. 07:50
Válasz erre
Zoli 400751 2007. február 22. 22:40
Válasz erre
Nem tudok mit írni, egyszerűen gyönyörű!
z
Akos 400750 2007. február 22. 22:25
Válasz erre
3.jpg méret: 85 KB
6.jpg méret: 82.9 KB
7.jpg méret: 96.6 KB
9.jpg méret: 86.9 KB
10.jpg méret: 86.6 KB
11.jpg méret: 93.2 KB
12.jpg méret: 76.3 KB
Hát, ennyit a Me-262-ről, elkészültem vele.
Fimre 400749 2007. február 22. 19:54
Válasz erre
Nem tudom, a kv széria láncát nagyon eltalálták, oldalanként 5 perc és tényleg fent volt.

Imi
SSgt_Chris 400748 2007. február 22. 18:23
Válasz erre
03.jpg méret: 120.6 KB
Nem kötekedésképpen, de én annyit szenvedtem a félszemenkéntivel a Trumpi SA-6-os építésekor, hogy csak nosztalgiával emlékeztem vissza az Academy féle Pz-IV szemenkénti összeállítására... Ez mindenhol hajlott, csak ott nem ahol kellene. Nem is lett tökéletes, de egy laikusnak nem fog fetűnni, csak engem zavar, ahányszor ránézek...:-( Na mindegy, egyszer fenn, egyszer lenn... :-S
Fimre 400747 2007. február 22. 16:01
Válasz erre
Sziasztok!

Most csinálok egy trumpi féle kv1-est.Csak annyit akarok mondani,hogy a félszemenkénti lánc oldalanként fent van 10 perc alatt, tökéletesen passzol, élvezet vele dolgozni.Szóval a dragonnak át kéne néznie a szomszéd utcába, hogy mi is az az igazi "magic tracks"..
Mert amit ők ezalatt a név alatt futtatnak az egy kalap sz*r, egyáltalán nem makettezőbarát szerintem..
Imre
georch 400746 2007. február 22. 09:32
Válasz erre
Megvan a várt információ Jarry Crandalltől. A barna négyesen még a "háromrészes" burkolat volt, tehát csak a két - felső rész és oldalsó részek határán húzódó - hosszanti panelvonalat és az alsó dudorokat, illetve a motorkurbli nyílását (természetesen) kell meghagyni. Azért reggel elkészítettem a plussz dudorokat, majd este lecsiszolom. :D Azért kicsit "mozgalmasabban" nézett ki így, de ha nem voltak + dudorok és panelek, akkor nincs mit tenni.
Jó munkát mindenkinek! :)
georch / Zoli
KormosP 400745 2007. február 21. 11:15
Válasz erre
Szerintem a nagyok tudnak nyilatkozni a dudorról a sorozatszám alapján. Persze ha a fronton javításkor cserélgettek alkatrészeket, akkor "akármi" is előfordulhat...

kp
georch 400744 2007. február 21. 10:10
Válasz erre
Szia!
Köszönöm az információt! Akkor a dudort meg is fúrom (egyelőre nem lyukas).
Én a "Brown 4"-t fogom megépíteni, erről nem tudom mennyi infó lehet... A fennmaradt fotón nem látszik a burkolat, illetve talán a gép szárnyán van, de nem vehető ki egyértelműen, hogy volt-e azon valami, avagy sem... Majd LSP-n rákérdezek. A propeller tollairól is Jerry Crandall írt! :)
Köszönettel:
georch/Zoli
KormosP 400743 2007. február 21. 09:18
Válasz erre
georch: A "középen az a lyukas dudor" a motorkurbli nyílása. A motordekli oldalán a kis dudor nem minden gépen volt, ha van rá mód akkor referenciában utána kell nézni, hogy fel kell-e rakni vagy nem. Az én gépemen nem lesz rajta, legalábbis ezt az "utasítást" kaptam Jerry Crandalltól.

Ákos: Állat jól néz ki a makett!

Üdv:

kp
Tophatters 400742 2007. február 20. 22:35
Válasz erre
Szia!
Nekem is nagyon tetszik!! Nagyon jó lett, Gratula!
Zoli 400741 2007. február 20. 21:56
Válasz erre
Szia!
Nagyon szép lett, gratulálok! Igaz, nekem a hajtóművek külön impozánsabbnak tűntek, de így is elég sokminden látszik belőlük.
z
Kalóz 400738 2007. február 20. 21:27
Válasz erre
Na, sikerült háromszor elküldeni, mert nem jelzett vissza, Eddig ezt csak a Modellpostánál csinálta:(
Kalóz 400736 2007. február 20. 21:26
Válasz erre
Ákos! nagyon tetszik. Tokajban látjuk?
Kalóz 400735 2007. február 20. 21:25
Válasz erre
Ákos!
Nagyon tetszik. Tokajban látjuk?
Kalóz 400734 2007. február 20. 21:25
Válasz erre
Ákos!
Nagyon tetszik. Tokajban látjuk?
Akos 400733 2007. február 20. 21:22
Válasz erre
me262_11.jpg méret: 188.4 KB
me262_12.jpg méret: 132.1 KB
Én is haladtam, még pár apró alkatrész hiányzik.

Miggyuri!
Szomorú, hogy ilyen diorámaötleteket ad az élet. Jól néz ki...
Miggyuri 400732 2007. február 20. 18:16
Válasz erre
2007.02.020. 035.jpg méret: 179.7 KB
2007.02.020. 022.jpg méret: 177.3 KB
2007.02.020. 027.jpg méret: 183.4 KB
2007.02.020. 032.jpg méret: 177.3 KB
No, itt tartok.
Miggyuri
warbirds 400731 2007. február 20. 12:47
Válasz erre
Ahamm... Te sem vagy egy türelmetlen emberke...:D
georch 400730 2007. február 20. 10:07
Válasz erre
prop.jpg méret: 32.9 KB
burkolat.jpg méret: 24.6 KB
Sziasztok!
Hát én sajnos igen keveset haladtam az FW 190-esemmel... Sikerült összerakni és lefesteni (vagy harmadjára) a propellert. Itt a spirált többszöri próbálkozás után egy blútekből kivágott "csíkkal" sikerült megoldanom. A propeller tollai fa építésűek voltak. Ezeket ezért fa színűre fújtam, majd Color Stoppal az éleken kis részeket maszkoltam ki, hogy kopást imitáljak a festésen. Aztán kiderült, hogy a fa tollakat erős szövettel borították, úgy festették, ezért vsz nem nagyon látszottak rajtuk fa színű kopások... Na ekkor újra átködöltem a feketés zölddel a tollakat, így már csak az éleken látszik némi barna szín. Így nem 100%-os az élethűség, de nekem tetszik!;) meg már össze volt ragasztva az egész és kicsit macerás lett volna megint újra festeni. Még világosabb színnel átködöltem a tollakat, majd kicsit pigmentekkel öregbítettem őket.
Dolgoztam még a motor/géppuskafedélen is. Itt Alteco A+B gyantából tömítettem a géppuskák közötti túl mély völgyet, majd ezt csiszolgattam, újrakarcoltam, elhelyeztem rajta középen azt a lyukas dudort, ami nem tudom mi:D de ott volt (még nincs kész teljesen) és még két oldalra egy-egy kis dudort kell majd készítenem. Ennyi, meg egy két kis alkatrész festése, ha lesz valami érdemi előrelépés akkor jelentkezem majd! Jó építést mindenkinek! :)
tray 400729 2007. február 19. 22:17
Válasz erre
P9250002x.JPG méret: 92.5 KB
P9250003x.JPG méret: 95.5 KB
P9250007x.JPG méret: 94.8 KB
P9250009x.JPG méret: 100.6 KB
Hehhe, nem találtam el a könyvtárat :D
Szóval, a jelenlegi állapot, még egyszer.
tray 400728 2007. február 19. 22:15
Válasz erre
P8240002x.JPG méret: 65.4 KB
P8280009x.JPG méret: 119.6 KB
P8290013x.JPG méret: 80 KB
P9020023x.JPG méret: 110.1 KB
Hamarosan elkészülnek, pár napon belül a groupbuildes topikban lesznek jobb fotók...
Akos 400726 2007. február 19. 19:30
Válasz erre
Jól látod, de ez szándékos... A Tamiya ad hozzá orrsúlyt, de nem raktam bele, mert az Aires futóakna miatt rendesen meg kellett faragni. Amúgy sem kell, rá lesz ragasztva az üvegre...
Panther 400725 2007. február 19. 17:34
Válasz erre
Te CS!

A másik fórumról már kiutáltak minket a folyamatos hülyülés miatt! Ne akard hogy itt is az legyen vagy ne dobj nekem ilyen magas labdát! :) de azért kösz:)

Panther
Csodabogár 400724 2007. február 19. 15:16
Válasz erre
Panther!

Hányszor mondjam el, hogy nem 24.páncéloshadosztály, hanem 24/I páncélososztály?!?!?
:-)
Az osztály a hadosztálytól teljesen külön vett részt a harcokban!!!
Üdv

Cs
vizes 400722 2007. február 19. 11:38
Válasz erre
Ákos!

Jól látom, farnehéz a gép?

Vizes
Zoli 400721 2007. február 19. 09:34
Válasz erre
Szia!
Nem rossz a MiG, de túl steril, több koszolás, koptatás kellett volna rá.
z
Zoli 400720 2007. február 19. 09:30
Válasz erre
Szia!
Rendben, akkor a kritika letudva! Jöhet a folytatás.
z
Panther 400719 2007. február 19. 08:46
Válasz erre
Szeva Archy!

Igen magyarországi festése van. 24. panzer division az érdekessége az lesz hogy a tornyon a pótláncszemek fordítva lesznek felrakva. Sajnos ez az egyik szívfájdalmam így festés után mert a tornyon a mintát teljesen eltakarja!

Üdv: Panther
notarius 400718 2007. február 19. 07:34
Válasz erre
Kár, hogy nem szórópisztollyal festessz! Egyébként szép lesz.
Amit megjegyeznék: az orrfutóakna mögött látszik a két törzyfél illesztése. Illetve a zöldet én túl sötétnek és élénknek találom a barnához képest.
warbirds 400717 2007. február 18. 22:48
Válasz erre
fel?lr?l.jpg méret: 142.2 KB
alulr?l.jpg méret: 140.1 KB
oldalr?l.jpg méret: 124.2 KB
kabin.jpg méret: 98.5 KB
hajt?m?.jpg méret: 84.4 KB
Nid.622.jpg méret: 129.4 KB
NiD kabin.jpg méret: 86.3 KB
szemb?l.jpg méret: 109.9 KB
Helló! Hű, nagyon sok szabadidőtök volt a hétvégén... Nem győzöm kapkodni a fejem a jobbnál-jobb munkák miatt... Nem is tudom, merjem-e megmutatni a (végre) befejezettnek minősített Trumpi Mig-emet. Már csak a körítést kell megcsinálnom hozzá és teljesen kész is lesz (meg én is lassan...:D). Aztán ma "vasárnap nem dolgozunk!" jeligére nekifogtam a NiD.622-nek, eddig jutottam vele indulásig. :) Üdv! warbirds
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.