<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107. |
Kalóz | Adatlap | 375808 | 2007. január 9. 13:07 | ||
Zoli | Adatlap | 375807 | 2007. január 9. 08:52 | ||
Szia! Nemrég adta ki a Tamiya is a 16-ost, szerintem az lesz a nyerő. z | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375806 | 2007. január 9. 07:38 | ||
NSVT, Az Academy úgy tudom Hasegawa származék, de a műszerfala és az oldalkonzolok simák. Viszont lehet, hogy finomabbak a panelvonalai, mint az Italerinek. Én akkor is az Italerit venném meg... :) | |||||
sixt67 | Adatlap | 375805 | 2007. január 9. 07:15 | ||
Szia Obi! A bajt az okozza, hogy az összezerelési rajzon a Wessex futóművét jelenítik meg. H-34 típus több (emlékezetem szerint három) különböző futószárral volt rendszeresítve. (Azonos alváltozat más-más országban más futóval repült!!!) Az eligazodáshoz jó segítséget nyújt a Squadron Signal H-34 in Action füzete. Üdvözlettel: Sixt67 | |||||
NSVT | Adatlap | 375804 | 2007. január 9. 06:25 | ||
Én nem beszélni német. Az Italeri oldalán található képek alapján én is inkább arra gondoltam, de megkérdezni mindig meg kell, mert lehet, hogy valaki tud jobbat. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375803 | 2007. január 9. 05:27 | ||
Én az Italerit venném meg. :) http://www.modellversium.de/kit/artikel.php?id=1501&origin=sparte | |||||
NSVT | Adatlap | 375802 | 2007. január 8. 19:39 | ||
Sziasztok! Valaki találkozott-e már az Academy 12204 F-16C, valamint Italeri 2654 F-16A makettjeivel? A két makett közül melyiket érdemes megvenni? Az áruk majdnem ugyan az. | |||||
gábor76 | Adatlap | 375801 | 2007. január 8. 18:04 | ||
| |||||
Amon | Adatlap | 375800 | 2007. január 7. 20:00 | ||
Hi mindenki! Kérdés! Melyik jobb zimmerit az ATTACK vagy a CAVALIER? És ha igen miért. Cimbormámmal meg páran tanakodunk eme témán. Előre is köszi. | |||||
Solo | Adatlap | 375799 | 2007. január 7. 19:40 | ||
Ez is Zvezda csak szebb matricával. :) | |||||
Stefan | Adatlap | 375798 | 2007. január 7. 19:24 | ||
Jé, nem is tudtam, hogy van minyó a piacon, pláne a Revelltől. Tök jó. | |||||
Solo | Adatlap | 375797 | 2007. január 7. 19:19 | ||
A 27-es alkatrész. | |||||
Obi | Adatlap | 375796 | 2007. január 7. 16:46 | ||
Ez az a dolog amiről beszéltem a csevegőn. A 42-es és a 43-as darabbal van baj. És van egy valami ami nemtom hova való. Gondolom az is a futóhoz van. Valakinek megvolt már? | |||||
Solo | Adatlap | 375795 | 2007. január 7. 14:57 | ||
A legjobb Minyó a piacon, de ha magyar lesz, akkor (te is) kösd fel a gatyádat. :)) A szép szegecselés sajnos nem úszta meg sérülés nélkül,így újra kell az egészet, de az már negatív lesz. :(( | |||||
Tophatters | Adatlap | 375794 | 2007. január 7. 11:19 | ||
| |||||
Tophatters | Adatlap | 375793 | 2007. január 7. 11:16 | ||
Végre lefényképeztem tegnap a helit, úgyhogy ma már rakom is fel. Összességében szerintem nem rossz makett, vannak benne hibák, de egy kis maratással szép makett készíthető belőle. A matricaívet nem tudom megmutatni, mert az enyémből kimaradt, de úgy is magyart csinálok, szóval nem fontos. Ha az összeállítási rajz kell valakinek, akkor eltudom küldeni nagyobb felbontásban is. | |||||
lori | Adatlap | 375792 | 2007. január 6. 20:05 | ||
ChevyG | Adatlap | 375791 | 2007. január 5. 20:52 | ||
nekem az ACADEMY van, mer az se rossz! De ez kétségtelenül übereli! | |||||
mcs | Adatlap | 375790 | 2007. január 5. 09:21 | ||
Hickory | Adatlap | 375789 | 2007. január 5. 07:55 | ||
| |||||
lori | Adatlap | 375788 | 2007. január 4. 20:51 | ||
még nem bontottam ki, de mégis kibontottam... Nekem ugyanis a Revell változat van meg, ami megegyezik az Italeri, Dragon és Trimaster makettekkel. Viszonylag részletes makett, első ránézésre nagyon szép, de van egy hibája, a hajtómű burkolat formája valahogy nem az igazi, azt ki kell javítani. Egyébként nagyon szép, nyitható fegyvertere van... Egyébként gondolkodok az eladásán, miután szereztem egy 1/32-es változatot... lori | |||||
mcs | Adatlap | 375787 | 2007. január 4. 16:30 | ||
Üdv! Valaki bontotta már ki az Italeri 1/48 Me-262-t? mcs | |||||
Szapi | Adatlap | 375784 | 2007. január 4. 12:27 | ||
Csak tudnám mikor fogom őket összerakni?! | |||||
Szapi | Adatlap | 375783 | 2007. január 4. 12:24 | ||
Ma én is odajutottam, hogy csináltam néhány képet a karira kapott dolgokról. Sajna nem a legjobbak, majd gyakorolgatok. :) | |||||
ChevyG | Adatlap | 375782 | 2007. január 4. 12:23 | ||
uhh! kincsekre akadtam a link másik oldalán:) profi dobozbontások, gratula! | |||||
hickory | Adatlap | 375781 | 2007. január 4. 12:09 | ||
Juhé!:DDD Csinálok ma egy pár fotót arról,mit rejt a csodás doboz:) A játékszigetben halvány fogalmuk sincs a makettekről!Nagy doboz,kit érdekel,hogy zvezda vagy tamiya,nagy ár.Kis doboz,kis ár.(kivéve tamiya,dragon,sajna)Láttam egy pár trumpit is 4000 körül.(MiG-15;-19,1:48-ban) | |||||
Keri | Adatlap | 375780 | 2007. január 4. 12:00 | ||
Hickory! Bizony,Hasegawa! Jó vétel,jó áron,gratula! Keri | |||||
Stefan | Adatlap | 375778 | 2007. január 4. 11:09 | ||
Tegnap beszereztem egy Hummert Gyurmakomától :) ,úgyhogy csináltam dobozbontást róla: kep.tar.hu/istf/50414807 . A képek, lehet, hogy nem a legjobbak, mert tegnap le is merült utána a fényképezőm és lemerülés előtt, mintha érzéketlenebb lenne a CCD. | |||||
Hickory | Adatlap | 375777 | 2007. január 4. 07:38 | ||
| |||||
Kalóz | Adatlap | 375775 | 2007. január 2. 21:05 | ||
Stefan | Adatlap | 375774 | 2007. január 2. 15:04 | ||
Jó, holnapra csinálok képeket :) A linket nem értem miért nem jó, de a kep.tar.hu/istf (megpróbálom ezt belinkelni) olalon van a galériáim között egy olyan, hogy "Műanyag Makettek" és abban vannak a dobozbontások. | |||||
Bendeguz | Adatlap | 375773 | 2007. január 2. 14:51 | ||
Stefan!!! nekímélj minket, képet a gépről!! ja és valamiért nem műxik a link | |||||
Stefan | Adatlap | 375772 | 2007. január 2. 11:38 | ||
Először is mindenkinek Boldog Új Évet kívánok! Beszerződött az ünnepek alatt/előtt/közben néhány makett, amiknek a dobozbontásaival bővült a képgyűjteményem: kep.tar.hu/istf/50400643. A Revell 1:72 -es Fokker DRI meglepett, méghozzá kellemesen. Én még 72-ben nem láttam ennyire szépen kidolgozott makettet, persze én még nem is vagyok olyan tapasztalt, mint itt jónéhányan. Összeraktam a pihenőidőszak alatt egy Spad XIII -at (Academy 1:72), kalózos kinézetűre (feketére van festve, az alja szürke és egy halálfej van az oldalán). Nem lett a legtökéletesebb, mert ez még "tanulómakett", úgyhogy szégyellem megmutatni ;) | |||||
Amon | Adatlap | 375770 | 2007. január 1. 18:07 | ||
Na majd küldöm a többit is csak valahogy nem akarja sz igazságot. | |||||
Amon | Adatlap | 375769 | 2007. január 1. 17:51 | ||
| |||||
Amon | Adatlap | 375768 | 2007. január 1. 17:43 | ||
Eme aranyosságot kaptam karira barátnőmtől. Nem kicsit meglepődtem. Csak tudnám honnan szerezte be? | |||||
Keri | Adatlap | 375760 | 2007. január 1. 16:00 | ||
boriszjelszint | Adatlap | 375759 | 2007. január 1. 15:50 | ||
G-cart | Adatlap | 375758 | 2007. január 1. 15:02 | ||
Sziasztok! Technikai problémák miatt csak most tudtam frissíteni az oldalt. Bf-108 Taifun és Pz.I. került fel a Farkasfalka Dobozbontás rovatába: | |||||
Fodi | Adatlap | 375755 | 2006. december 29. 19:17 | ||
Az egyszerű javítást a Beaver-re értettem, azzal viszonylag gyorsan lehet haladni. | |||||
Zoli | Adatlap | 375754 | 2006. december 29. 19:02 | ||
Szia! Ezeket a Fabulisnál vettem. A Tutor nem kellett valakinek, így odaadták, a Caribou-t meg egy MiG-15-öst rendeltem. A MiG a Dragon másolata, el is cseréltem egy haverral, csak a matricát tartottam meg. A Caribou-t meg épp mentem lemondani, de épp akkor jött meg, szóval nem hagytam ott. z | |||||
Zoli | Adatlap | 375753 | 2006. december 29. 18:57 | ||
Az is rajta van a listámon, meg a többi DHC is. Amúgy szerintem nem lehet ezt olyan gyorsan megcsinálni, a törzs szinte teljesen sima, nagyon sok apró lemezt kell rajta pótolni, a kabint se egyszerű házilag szépre megcsinálni, a futóművekről és aknákról nem is beszélve, szóval nekem nem menne olyan gyorsan... Amúgy meg vennék én Hasegawa-t, ha gyártanának ilyet, az se lenne drágább. z | |||||
Némo | Adatlap | 375752 | 2006. december 29. 18:55 | ||
Sziasztok!! Zoli!!!Lenne egy nem idevágó kérdésem! Hol jutottál Hobbycraft makethez??Rendelted,vagy már nagyon régen megvan??Előre is köszönöm a válaszod! | |||||
Fodi | Adatlap | 375751 | 2006. december 29. 18:39 | ||
A 72-es DHC-2 sem jobb, egyszerű, de legalább jó az alakja és tiszta a kabintető. A felületét meg a kabint meg elég gyorsan hylere lehez hozni. Aki lusta erre, az vegyen Hasegawát. :)) | |||||
Zoli | Adatlap | 375750 | 2006. december 29. 18:37 | ||
Lehet, hogy az öntése nem olyan durva, de szinte minden részlet hiányzik róla. Szóval nagyon sok munkát igényel, bár dobozból építve tényleg nem gyorsan kész lenne. z | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 375749 | 2006. december 29. 18:32 | ||
ez nem is rossz.. egyzser láttam egy zacskós kitte,de nem ismertem fel hogy mi van benne,mert annyira sorjás volt minden alkatrésze,csúnya sötétzöld volt brrr.. | |||||
Zoli | Adatlap | 375748 | 2006. december 29. 18:29 | ||
Canadair CL-41 Tutor A típus története meglehetősen hasonlatos az amerikai T/A-37 Dragonfly-éval (meg néhány más hasonló kategóriájú típussal, pl Jet Provost) Ezt is kiképzőrepülőnek tervezték, amit később könnyű támadógéppé tuningoltak. Abban is megegyezik amerikai társával, hogy műrepülő típusként szintén kipróbálták, illetve használták. Természetesen a hazai Snowbirds bemutató csapat kötelékében pózolt a közönségnek. Azonban míg a Dragonfly szinte az egész világon elterjedt, addig a Tutor nem volt olyan népszerű, tudtommal csupán a maláj légierő rendszeresítette Tebuan (Wasp) néven. Felépítése szintén eltér az államokbeli pályatársától. Ennek csak 1 hajtóművet szántak, ami nem meglepő módon a törzsvégben kapott helyett, valamint vízszintes vezérsíkjait a függőleges tetejére szerelték. Törzsféklapjai is a törzsvég oldalán találhatóak, míg az A-37 esetében az orr/kabin alatt. Kb 210db-ot gyártottak a típusból, ebből 20-ra került maláj felségjel. A repülő makettváltozata a Hobbycraft műve. Sajnos egy nagyon leegyszerűsített terméket hoztak forgalomba, láthatólag nem sokat foglalkoztak azzal, hogy egy hazai típust adnak ki, a kanadai makettépítőknek bizonyára nagy csalódás lehet a készlet. Tudom, sokakat nem foglalkoztat a részegységek száma, mert a kidolgozás, részletesség a lényeg, de velem még nem fordult elő, hogy a darabok mennyiségéből rossz következtetést vontam volna le. Ezúttal is így történt, a 32 alkatrész nagyon kevésnek tűnik, és az is. Emellett a felületet is rendkívül elhanyagolták, csupán néhány negatív panelvonal található a törzsön és a szárnyakon (szegecselésről pedig ne is álmodjunk). Az orr két oldalán lévő szellőzők is hiányoznak, csak a használati útmutató ábráin szerepelnek. A kisebb alkatrészek kidolgozása gyenge, gyakorlatilag akár házilag is legyárthatnánk többségüket... Annak azért örültem, hogy az orrfutó kereke, a kabintető és a szélvédő, valamint a leszálló fényszórók külön darabok. Utóbbiak közül az orrhoz kettőt is mellékelnek, eltérő számozással, de nem sok különbséget láttam köztük. A futóaknák is egyszerűek, a főfutóké még sekélyek is, a burkolólemezek is teljesen simák. A kabin is elég puritán, bár a műszerfalon valami műszerféleségeket megjelenítettek. A törzs alatti konténereket is el lehet felejteni. A makett egyetlen kifogástalan része a matrica, nagyon szépen nyomott, vékony a lakkrétege, és színelcsúszások is csak minimálisok rajta (nagyjából észrevehetetlenek). Ahogy a doboz alján is látszik, a kanadai bemutatócsapat, illetve a Maláj Légierő egy gépét dekorálhatjuk ki vele (utóbbihoz a korai, '67-es és a késői, '85-ös jelzéseket is mellékelték). Összességében egy nagyon gyenge terméket alkotott a kanadai cég, magas ára (kb 4000Ft) miatt sem érdemes megvenni, azonban más 72-es változat nem nagyon van. Aki mégis mindenáron szeretne egyet, az inkább 48-as méretben gondolkodjon, mert abban több cég készlete is beszerezhető (és valószínűleg sokkal jobb ennél). z | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375745 | 2006. december 29. 16:15 | ||
azt elfelejtettem írni, hogy a törzs illesztései sirlmasak, jó fejbeverném, azt, aki ilyet kiad a kezéből. De legalább van műszerfal:) fecó | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375744 | 2006. december 29. 13:10 | ||
lori! lesz dolgod az S328asokkal:D olyan öntési hibákat találtam ez enyemeimen, hogy csak na! fecó | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 375743 | 2006. december 29. 08:41 | ||
Szintén gyönyörű öntés,gumisorja,3 féle matricázás,jól kidolgozott motor jellemzi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107. |
Most A vagy C változatot akarsz? A kettő nem ugyanaz!