/ Fórumok /

MIG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.
szezsolt 371662 2010. július 25. 19:35
Válasz erre
ÚÚÚ nagyonjó! Kár, hogy csak 100 db-ot adnak ki a Galeb-ből. Remélem legalább a maratás elérhető lesz később.
Levix 371661 2010. július 25. 17:52
Válasz erre
Excessor 371660 2010. július 13. 01:43
Válasz erre
Szia Dudus!

Bocsi a zavarásért, lehetne veled egy fontos magánügyben zavarni?

Köszi előre is
romeo 371659 2010. július 5. 05:57
Válasz erre
VO101_Papi 371658 2010. július 4. 23:17
Válasz erre
Ez most is kályhaezüst, csak a védő lakkréteg ennyire besárgult, volt szerencsém közelről megnézni pár éve.
Papi
romeo 371657 2010. július 4. 18:38
Válasz erre
Eredetileg nem ezüst színű volt?
romeo 371656 2010. július 4. 18:37
Válasz erre
romeo 371655 2010. július 4. 18:35
Válasz erre
Mig_4997
Mig_4997

Üdv!

Magyar MiG-21PF, Duxford Imperial War Museum -2006.
juge75 371654 2010. július 1. 21:41
Válasz erre
beolvasás0013
beolvasás0013
beolvasás0014
beolvasás0014
beolvasás0012
beolvasás0012

Réges-régen készült makettek, Mig-21 MF (KP) 1/72 átalakításából:
Mig-21 F-13, UM, PF.
A PF kabin mögötti része Italeri F-18 pót tartályból a vékony része öntőkeretből készült,a többi neoflex.
Kabin saját gyártmány, ingnyak merevítőből.
Rob79 371652 2010. június 23. 16:19
Válasz erre
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy mi újság a gépekkel Pápán? Még mindíg "ott" vannak ahol eddig?
zoli1989 371651 2010. június 14. 17:07
Válasz erre
Oksa, köszi a feltöltést, nekem rendben lejött. Szerintem a minőség se ment rá a kicsinyítésre.
Murmuc 371650 2010. június 13. 23:23
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
A méret és a minőség között kompromisszumot kellett kötnöm: Vári Gyula repülése: MPEG-4, 72MB, Kositzy Attila repülése: MPEG-4 45MB, azt hiszem nem ment nagyon a minőség rovására! 5-napig, illetve 50-letöltésig a tietek.
s1.toldacuccot.hu/letoltes
zoli1989 371649 2010. június 13. 21:33
Válasz erre
Köszi a munkát amiért feltöltöd :)
Petinek miért nem sikerült letölteni ?
Jött könnyen, letöltésre kattintva.
Murmuc 371648 2010. június 13. 20:46
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
Petinek köszönöm hogy felrakta a linket, de sajnálom hogy nem tudta "leszedni"! Eredetileg a Tornado, a 21,és a 29-es egyben van meg de a mérete miatt vágnom kellett!
Azt viszont valahol elszúrtam hogy idő előtt vége lett. Megpróbálom nézhetővé varázsolni a két bemutatót,továbbá cak a 21-est kivágni hátha akkor Petinek is letölthető lesz.De a legfontosabb lemaradt az eredetiről: A repnap legszebb "főfutópárja", ugyan is ezeket szerintem Zöldhegyi Katalin riporter birtokolta!:)
zoli1989 371647 2010. június 13. 20:32
Válasz erre
Szia!

Esetleg a 29-est nem lehetne még felraknod ? Nagyon jó a videó!
Rumcájsz_52 371646 2010. június 13. 20:23
Válasz erre
Üdv dudus és Murmuc
Köszönöm az újabb adatokat és részleteket, ezekkel együtt már kezdenek érthetőbbé válni a katasztrófa körülményei.
R.
PETI 371644 2010. június 13. 17:59
Válasz erre
s1.toldacuccot.hu/letoltes

Murmuc linkje a 49-es 21-esről, innen tudjátok letölteni. Üdv
Murmuc 371643 2010. június 13. 16:12
Válasz erre
Korrigálnom kell! A céladatokat ha jól tudom már a "Sziklától" kapta nem a TWR-től!
Murmuc 371642 2010. június 13. 16:09
Válasz erre
Üdv Dudus! Én Kramaszta László fhdgy, történetét helyi indittatásból derítettem ki, illetve belefolytam Ladányi Mihály fhdgy, történetébe is, lévén egy héten belül történtek a katasztrófák. Ezt meg is írtam a www.mig-21.hu-oldalon. A baleseti jegyzőkönyvet személyesen nem láttam, csak azzal beszéltem aki ismerte. A betontól való elemelés után a nagyobb súly miatt laposabb szögben végezete a "kigyorsítást" majd amikor a TWR-től kapta a céladatokat, akkor emelt rá, illetve próbált volna fordulni, de innentől azt hiszem Rumcájsznak van igaza a "hullámmozgással "kapcsolatban.
dudus 371641 2010. június 13. 13:25
Válasz erre
Szia Rumcájsz!
Hajdu T.vagyok Zsiráf rajpk-ja voltam azidőtájt,kinnt voltam és láttam a végzetes felszállást,sajnos azt a részét már nem,amikor a bonyolúlt helyzet bekövetkezett.
Az ARU normális körülmények közt már a TIRA fölött/4km/átállt.2 rakéta póttartály függesztménnyel szállt fel KÉSZÜLTSÉG-ből.Minden valószínüség szerint valamiért előremozdította a kormányt és mivel az aru nem állt át intenzí süllyedésbe ment át a gép nagy negatív túlterheléssel valószinű ő maga felkenődött a kabintetőre se kormányozni,se katapúltálni nem tudott.
Monox 371640 2010. június 12. 20:41
Válasz erre
Ezen történet leírása már megtalálható itt a fórum rengetegében... Ha van lelkierőd, szerintem mazsolázd át nyugodtan.
Murmuc 371639 2010. június 12. 20:08
Válasz erre
Üdv migi! Egy írást szeretnék megjelentetni a www.mig-21.hu oldalon a MIG-21-esek magyarországi repeseményeiről! Említetted hogy ismered az ominózus 35-ös katapultálásnak a körülményeit, ha úgy érzed hogy megosztanád azt megköszönném!
búza 371637 2010. június 11. 21:33
Válasz erre
Szia Laci!
A sorhoz előbb makett kellene. Ha most elmennék szabira az elkövetkező két évre lenne makettező programom a sorozat nékül is. Vár egy MIG-19PM, egy éve megvan hozzá is a maratás, meg az Um-hez is, + a Verlinden belső, hozattam Japánból egy J-10A-t, az is 48-as és gyönyörű. Egyéb elfekvő készletekről most nem beszélnék!Dobozban úgy negyed köbméter lehet.
Ide az ötödikre nem jönnek fel a szúnyogok, de az őzek sem! Ezért kell utánuk menni Fótra.
Az elefánt, mint a harckocsik elődje a T-72 és a Leopard közé kell. Zvezda az istenadta, de nem fogja a makett ragasztó. Szóval küzdök vele, mint szúnyog a viharban!
Üdv: Búza
migi 371636 2010. június 11. 20:20
Válasz erre
Gabikám
Valahogy be kell gyújtani a start rakétádat hogy elkezd a sorozatodat , A szélvédő cseréjén gondolkodom ,van egy Academy maradékom , a szúnyogokat tudod a makettezés közben is etetni , a magaslesre meg minek mászol fel ha úgyis le kell egyszer jönnöd , a 4020 levelezését azt megértem az már egy téma , az elefánt valamelyik UM hez kell ?
üdv:migi
búza 371635 2010. június 11. 20:12
Válasz erre
Kedves Barátom!
Azért arra ne várj, dolgozz nyugodtan tovább!
A makett szép, a szélvédő valóban nem a legszerencsésebb.
Mostanában dolgozunk, mint atom, ezért is nem voltam a klubban. Amikor meg nem meló, akkor etetem a szúnyogokat cserkészés, vagy magaslesen üldögélés közben, levelezek a 4020-assal kapcsolatban és harci elefánttal küzdök 1/72-ben. Család néha lát!
Üdv: Búza

u.i: Gyula, minden jót!
migi 371634 2010. június 11. 18:38
Válasz erre
Sziasztok
Igen direkt lett ez a gép választva , régebben felvettem a kapcsolatot Szucsán Andrással és megvan a katapultálás története , a kabintető az gyári ,sok mindent nem tudok vele csinálni csak kidobni és teljesen újat gyártani .A képek sajnos nem a legjobban sikeredtek ,de majd csinálok újakat ,
Gabi ,most már te jössz a következővel .
üdv:migi
búza 371633 2010. június 11. 16:53
Válasz erre
Persze, mert ha nem megy be magától az savanyú egy helyzet!:-)
Murmuc 371632 2010. június 11. 14:09
Válasz erre
Egyébként már én is voltam így, Néha kompromisszumot kell kötni, és a tökéletességre törekedni kell, de azt abszolútat soha nem érjük el!
Murmuc 371631 2010. június 11. 14:03
Válasz erre
notarius 371630 2010. június 11. 13:41
Válasz erre
Most hogy jobban nézem, szerintem az oldalszám formája sem jó. Mintha a szögletes lett volna a 35-ösön.
Murmuc 371629 2010. június 11. 13:25
Válasz erre
Szerintem is szép munka, de Russellnek igaza van a szélvédő mérete és kialakítása nem méretarányos! Egyébként direkt lett a 35-ös oldalszám? '88.05.06-án ebből katapultált Szucsák András.fhdgy, és Csapó Dénes.szds
Russell 371628 2010. június 11. 11:14
Válasz erre
Úgy látom azzal a kapcsolóval UBORKA üzemmódba rakták!

Üdv:
Russell
Russell 371627 2010. június 11. 11:07
Válasz erre
Egészen szép kis makett!
Biztos, hogy a szélvédő jó így?

Üdv:
Russell
migi 371626 2010. június 11. 10:49
Válasz erre
Kép 568
Kép 568
Kép 570
Kép 570
Kép 572
Kép 572
Kép 574
Kép 574

Elkészült egy újjab 21 es gépem a sorozatból , 1/48 as Academy és Neomega átalakitó készlet .
vlevi 371625 2010. június 9. 21:56
Válasz erre
Szerintem nem vagy bejelentkezve. Néha velem is előfordul.
Murmuc 371624 2010. június 9. 19:49
Válasz erre
Ha küldesz egy emilt akkor felteszem. Állítólag más látja az adatlapomon a mailt, de én nem látom senkiét?:(
Levix 371623 2010. június 9. 17:28
Válasz erre
vlevi 371622 2010. június 9. 17:15
Válasz erre
toldacuccot.hu -ra nem tudod felrakni? Az első 20 szerencsés le tudja szedni :)
Murmuc 371621 2010. június 9. 16:10
Válasz erre
Kositzky Attila
Kositzky Attila

A minap kutakodtam a régi videók között és rábukkantam egy kincsre! Kositzky Attila altábornagy úr bemutató repülésére a kecskeméti repnapon a 49-es oldalszámú 21-esel!
Anno a tv műsorból lett lementve, a Tornado,MIG-21,és a Vári úr repülése a 29-esel,ISO formátumban.Akit érdekel jelezze.Méret 1Gb
Lacy 371620 2010. június 8. 07:37
Válasz erre
01
01
02
02

Sziasztok,

átadták a kínai légierő teszt alakulatának a Mig-21-es várhatóan utolsó változatát, a Guizhou JL-9-est.

Az eseményről a Jetfly írt egy marhaságokkal teli cikket:
www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/hirek/alulmaradt_a_korszeru_l-15-os_a_jl-9-es_kikepzogeppel_szemben_kinaban/

1. Egyetlen MÉRVADÓ, a kínai légierővel foglalkozó forrás sem tud arról, hogy a Jak-130-as kínai utánérzéseként fejlesztet Hongdu L-15-öst legyőzte volna a típus. Mindössze annyi történt, hogy kínai légierő teszt alakulatai átvették a típus, első példányait.

2. A kínai gyártmányú kétüléses Mig-21-esekken NEM képeznek pilótákat korszerű kínai vadászgépekre, egyszerűen azért mert a kínai kiképző alakulatoknál ezt a típust nem használják. Ezért a JL-9-es nem tudja ezt ebben a feladatkörben leváltani! Max csak a gyártósoron váltja egymást a két típus.

De a lényeg:
A Mig-21-es élt, él, és élni fog! :)
Monox 371619 2010. június 7. 07:14
Válasz erre
Köszi, István!
István 371618 2010. június 6. 18:53
Válasz erre
Szia Monox!
Tudtommal Zánkán lesz kiállítva.
Palkó 371616 2010. június 6. 15:16
Válasz erre
1993 bőrs_0006
1993 bőrs_0006
1993 bőrs_0007
1993 bőrs_0007

Sziasztok!
Találtam két képet a budaörsi F-13(?)-ról, a régi fotóim között.1993-as állapot.
Hátha érdekel vkit.
Monox 371615 2010. június 5. 22:25
Válasz erre
Kicsit furcsa lehet a kérdés, de: tudja-e valaki, hogy a Kecskeméten társaival együtt gyönyörűen rendbe rakott 4405-ös MF-ünk kinek a jóvoltából varázsolódott újjá?
Úgy is kérdezhetném, ki lesz a gazdája? Még friss rajta a festék.
Figaro 371614 2010. június 4. 22:56
Válasz erre
Nálam is megy.
Küldtem mailt.
Figaro
búza 371613 2010. június 4. 17:52
Válasz erre
Nálam megy.
Üdv: buzasg@hdsnet.hu
Murmuc 371612 2010. június 4. 17:30
Válasz erre
Köszönöm hogy felajánlottátok a segítségeteket, élnék is vele, de valószínű hogy nálam valamilyen regisztrációs probléma lehet. Ha rákattintok az adatlapotokra akkor nem látom az emil címeteket,(feltéve ha megadtátok) sőt ha a sajátomra kattintok akkor azt írja nem vagyok regisztrálva! De elviekben akkor ide írni sem tudnék. Ha van tippetek akkor szívesen fogadom!
Murmuc 371611 2010. június 4. 17:29
Válasz erre
Köszönöm hogy felajánlottátok a segítségeteket, élnék is vele, de valószínű hogy nálam valamilyen regisztrációs probléma lehet. Ha rákattintok az adatlapotokra akkor nem látom az emil címeteket,(feltéve ha megadtátok) sőt ha a sajátomra kattintok akkor azt írja nem vagyok regisztrálva! De elviekben akkor ide írni sem tudnék. Ha van tippetek akkor szívesen fogadom!
Figaro 371610 2010. június 4. 15:41
Válasz erre
Szia Murmuc!
Nekem is van hasonló táblázatom, persze az sem teljes.
Ha gondolod cserélhetünk.
Üdv
Figaro
búza 371609 2010. június 4. 15:37
Válasz erre
Szia Murmuc!
Ha küldesz egy emilt meg egy táblázatot megpróbálok segíteni.
Üdv: Búza
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.