/ Fórumok /

MIG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.
pintair 552210 2014. január 27. 09:09
Válasz erre
1a
1a
3x
3x
5a
5a

Nna, elkezdtem! Nem bírok a mazohizmusomnak ellenállni!
pintair 551992 2014. január 25. 15:04
Válasz erre
Hello, koszi!
Ahogy buza kórtars is javasolja, papir ceruza meroszalag... es ha meg korbe is rajzolnad...hmmm :)
De eleg ha a mereteket emailben elkuldod. Megrajzolom en es felteszem.
Minden jo csak rendesen be lehessen azonositani. Mert 32-re kell fotosoppal nagyitanom egy oreg Revell PF-re. Sikerult az FM Details 48-as PF femjet 32-re nagyitani. Mar csak az szro kell pontosan.
Jiso raz szpaszibo!
búza 551977 2014. január 25. 12:25
Válasz erre
Szia! Tennél mellé egy mérőszalagot is?
Kuolema 551976 2014. január 25. 12:23
Válasz erre
Szia!
"Kossuthos olvtárs" szolgálatra jelentkezik! :D
Kedden lesz gyakorlatunk kint a bázison, viszek fényképezőt és kinyomozom. Azt nem ígérem, hogy fel is teszem egyből, az internettel sokszor bajban vagyok, de majd igyekszem.
Üdv.: Kuolema
Regal 551955 2014. január 25. 07:53
Válasz erre
Szia,

A szerelésről azért nekem eszembe jut, amikor 10 évvel ezelőtt a Lufi hangárba 737-es futóaknáját dinitroloztam, akkor sem látszott több belőlem...ugyanígy kapucnis overálban és maszkban. De erről Búza többet tudna mesélni:-)
Üdv,
Regal
búza 551946 2014. január 24. 22:30
Válasz erre
lwr SZRO 3
lwr SZRO 3

Szia!
Szerintem van a Kossuth-ban olvtárs, aki meg tudná tenni hétfőn. A képek alapján szerintem mindkettőből alakítani kell.
Üdv: Búza
pintair 551941 2014. január 24. 22:03
Válasz erre
Mig-21MF_1-48_melyik a jó
Mig-21MF_1-48_melyik...
Mig-21MF_1-48_melyik a jó_2
Mig-21MF_1-48_melyik...

Mindkettő Eduard, mindkettő Mig-21MF, Mindkettő 1/48-as... Akkor melyik a jó antenna...ki tud hová felmászni megmérni egy igazira így a hófújásban? Meg kell várni a szolnoki versenyt a múzeumért!
migi 551232 2014. január 18. 17:19
Válasz erre
162244_81616599_Wymiana opon w OP-1
162244_81616599_Wymi...

Azért nem lehetett semmi ilyen szerelésben dolgozni ,
búza 551081 2014. január 17. 15:32
Válasz erre
Az összes 900-as oldalszámú UM-nek Bisz szárnya, futóműve és kerekei voltak és egyik sem a PG.-ben kapta, hanem így jöttek.
migi 550997 2014. január 16. 20:33
Válasz erre
36022_1159432974
36022_1159432974

Ezek már megint kevertek valamit
búza 550381 2014. január 10. 21:56
Válasz erre
Akiket a keró füstje megcsapott! Jó hétvégét!
migi 550374 2014. január 10. 20:04
Válasz erre
103143
103143

Addig is egy szép képpel jó hétvégét mindenkinek
migi 550367 2014. január 10. 19:10
Válasz erre
búza 550228 2014. január 9. 08:18
Válasz erre
Igazad van, gyári szám szerint az is szögletes lehetett. Fotót én sem találtam.
cenci2 550201 2014. január 8. 20:10
Válasz erre
Igen én is lajstrom szerint ezt a 4 gépet találtam ,az Ausztriában lezuhant 52-es-ről nem találtam fotót . Még egyszer köszi az infót !
búza 550180 2014. január 8. 18:23
Válasz erre
Sziasztok!
Ez a négy 75 AP gép volt szögletes szélvédős, a gyári számok alapján egy sorozatban készültek. A 4025 egyébként is sima Bisz.
48 75081501
49 75081510
50 75081614
51 75081637
Üdv: Búza
mirazsmarci 550173 2014. január 8. 17:06
Válasz erre
Üdv!

Én úgy tudom, hogy ez attól függött, hogy melyik gyárban készültek.
cenci2 550168 2014. január 8. 16:08
Válasz erre
HungarianMig21bis
HungarianMig21bis
Mikojan-Gurjevics-MiG-21
Mikojan-Gurjevics-...
Mikojan-Gurjevics-MiG-21-49-2
Mikojan-Gurjevics-...
Mikojan-Gurjevics-MiG-21-4025
Mikojan-Gurjevics-...

Sziasztok!
Érdeklődnék hogy a Magyar Mig-21bis-eknél a szélvédő plexi kialakítása nagyobbrészt ívelt ,de némelyiknél egyenes .Az egyenes kialakítású egy korai széria lehetett ?
Köszi!
búza 550066 2014. január 7. 16:03
Válasz erre
Bocsi, benéztem, 800-as az, tehát mégsem szerénykedtek!
búza 550065 2014. január 7. 16:02
Válasz erre
5 tankos 21-es
5 tankos 21-es
248_12_1_681_5_x_tanks
248_12_1_681_5_x_tan...

Szia!
Mint "tudjuk", van öt tartályos változat is! :-))) Itt "szerények" voltak, a külsőre 500-ast tettek!
Üdv: Búza
Zali 549999 2014. január 6. 22:49
Válasz erre
mig21-93 21bis upg
mig21-93 21bis upg
MiG-21-93-BIS.UPG
MiG-21-93-BIS.UPG

Figyelemreméltó a póttartály a szárnyon
Nyugger 549697 2014. január 3. 14:27
Válasz erre
És mit keresett egy magyar bis Pulában?

Havi 4850 kunát, de csak főszezonban.
Daala 549674 2014. január 3. 09:12
Válasz erre
021028-N-1955P-003
021028-N-1955P-003

2002 október végén voltak ott pontosan.
A haditengerészet oldalán a galériából.
www.navy.mil/viewGallery.asp
Planes 549671 2014. január 3. 08:38
Válasz erre
És Mit keresett Pula -ban egy Magyar Bis? Üdv.! Eses Sándor
medor 549665 2014. január 2. 22:57
Válasz erre
Azt tudtam a munkám kapcsán,hogy egy "Kandúr" nagyobb egy "Halkeltetőnél".
De,hogy egy "Lódarázs" is... :)
PETI 549657 2014. január 2. 21:38
Válasz erre
Húúúú de aljas! :)Viszont tényleg vicces.
Nyugger 549639 2014. január 2. 20:18
Válasz erre
Daala 549637 2014. január 2. 20:16
Válasz erre
Mármint a csík a törzs oldalán.
Daala 549636 2014. január 2. 20:15
Válasz erre
Üdv!
És abban az időszakban a Jolly Rogers CAG F-14 századjelzése fekete-fehér volt, itt meg fekete-sárga.

Daala
Nyugger 549633 2014. január 2. 20:11
Válasz erre
Szia Cenci2!
Ha a kép bal felső sarkát megnézed láthatod, hogy Pula repülőterén készült a kép.
Taszárnak teljesen más az elrendezése, pl nincsenek térvilágító lámpák a torony előtt.
Az igaz, hogy Jolly Rogers század 3 db F-14B gépe járt Taszáron 2000 októberében,
de itt a MiG-29-l repültek ( a 21 típus szeptember 1-vel állt le)
Planes 549589 2014. január 2. 15:11
Válasz erre
cenci2 549574 2014. január 2. 13:24
Válasz erre
Ez a fotó nem Taszáron készült ?
Keri 549572 2014. január 2. 12:31
Válasz erre
www.youtube.com/watch

Komoly lehetett erre a vékony autópályacsíkra letenni!
pintair 549539 2014. január 1. 22:33
Válasz erre
Na, mi van öcsi...?
Na, mi van öcsi

Na, mi van öcsi..?
pintair 549532 2014. január 1. 21:48
Válasz erre
zonamilitar.com.ar/foros/threads/el-club-del-mig-21-fishbed.18379/

Na, itt van minden egy helyen! Jó messziről való, de még a Földön van...arra is ismerik a tventivan-t
migi 549473 2014. január 1. 17:55
Válasz erre
planesrepaired007-33
planesrepaired007-33

Bocs , a kép,
migi 549471 2014. január 1. 17:55
Válasz erre
Azért érdekelne hogy ezek a gépek vajon honnan kerültek ide vagy melyik Arab országnak lettek beszámozva ?
migi 549447 2014. január 1. 15:06
Válasz erre
Szia Árpi
Igen ott ,csak én a képek oldalon néztem 35dik oldal után de lehetett az már 40 fölött is ,
pintair 549445 2014. január 1. 14:58
Válasz erre
Laci!
Hol lelted a kepet? www.englishrussia.com-on? A technology topikban?
migi 549443 2014. január 1. 14:25
Válasz erre
planesrepaired007-11
planesrepaired007-11

BUÉK mindenkinek
Urak erről a 09 oldalszámú gépről nincs valaminek még fotója ?
migi 549224 2013. december 30. 09:26
Válasz erre
Szia Laci
Köszönöm szépen a választ ,
üdv: migi
Rumcájsz_52 549223 2013. december 30. 09:16
Válasz erre
Szia migi
A MN vadászgépein soha nem használtak startrakétákat, tudtommal a pilóták sem kaptak rá kiképzést. Ennek oka valószínűleg az volt, hogy a startrakétákat olyan reptéren lehetett csak használni, ahol a pálya tengelyében 8 km távolságon és 60 fokos szögű területen belül sem lakott terület, sem közlekedés nem volt (a start után kb. 350 km/óra sebességnél leoldott olajoshordó méretű "csomagok" komoly pusztításra lettek volna képesek!). Hogy az atomfegyver bevetésére a Szu-ban kiképzett 4 magyar pilóta esetleg kapott-e ilyen kiképzést, azt tőlük kellene megkérdezni.
Üdv R.
migi 549222 2013. december 30. 08:57
Válasz erre
Sziasztok
Lenne egy kérdésem , Nálunk használták a start rakétát ? vagy egyáltalán volt e rendszerben ?
üdv: migi
cenci2 549183 2013. december 29. 20:22
Válasz erre
Cseh Mig-21F13 légi felvétel készítése még régi filmes kamerával a MIG-21U törzs alatti rögzítőpontjára feltéve.www.youtube.com/watch
pintair 549070 2013. december 28. 15:37
Válasz erre
5271_109.jpeg
5271_109.jpeg

Skacok! Tegyetek meg nekem pls! 48-ban adja meg valaki a pontos meretet mm-ben a lapatnak. Ha le is rajzoljatok az igazi potkaracsony lesz. Oez-48 mf-re tennem ra...
Balsoje szpaszibo!
Daala 548915 2013. december 26. 20:47
Válasz erre
Az egy F-4-es vagy egy F-15-ös létrája.
migi 548895 2013. december 26. 15:37
Válasz erre
De úgy nézem ez a Revell kitte ,és ő adja a PFM és a MF változat alkatrészeit , akkor onnan van az antenna .
Tibcsi 548894 2013. december 26. 15:31
Válasz erre
migi 548893 2013. december 26. 15:29
Válasz erre
Az antennára is meg a fülke mögött oldalt arra a fura formájú valamire , olyan mintha egy Pót beömlő lenne fordítva felrakva ,
Tibcsi 548890 2013. december 26. 15:27
Válasz erre
A létrára gondolsz, vagy az antennára?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.