<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
búza | Adatlap | 594772 | 2015. október 28. 10:46 | ||
Az elhelyezkedés ugyanúgy, mint a későbbi gépeken. Nyelv: orosz, de ez 72-ben mindegy, úgysem látszik. Szín: fekete és piros. Előzmény: (594767) newman 2015. október 28. 10:07 | |||||
newman | Adatlap | 594767 | 2015. október 28. 10:07 | ||
Sziasztok! Lassan épülgető RV 72-es MiG-21MF-hez szeretnék segítséget kérni. Magyar natur fémszínű gépet szeretnék építeni, szögletes oldalszámokkal, csillagos felségjelekkel. Az lenne a kérdésem, hogy van- e valakinek infoja az üzemeltetési feliratokról? Elhelyezkedés, nyelv, szín.. Ezek érdekelnének. Köszönettel: Péter | |||||
pintair | Adatlap | 594758 | 2015. október 28. 07:08 | ||
Koszonom Skacok! Van itthon, kikenem es csekkolom! | |||||
vatya1 | Adatlap | 594754 | 2015. október 27. 22:33 | ||
Szia Árpi van az Alföldiben nem rég vettem én is 365ös | |||||
vlevi | Adatlap | 594739 | 2015. október 27. 18:32 | ||
Ha nem akarsz keverni, a Revell 365 tényleg a lehető legjobb választás. Google képkereső első találata ez. www.britmodeller.com/forums/index.php | |||||
Tibcsi | Adatlap | 594736 | 2015. október 27. 16:15 | ||
Próbáld ki a Revell 365-öst. Szerintem nem rossz... | |||||
pintair | Adatlap | 594730 | 2015. október 27. 13:39 | ||
Skacok! Megvallom, lusta vagyok kevergetni!.. :) Van-é valakinek Humbrol, v. Revell színkódja és keverési aránya magyar Mig-21 kabinzöldhöz? Köszönöm! | |||||
pintair | Adatlap | 594673 | 2015. október 26. 12:30 | ||
tankos_srac | Adatlap | 594483 | 2015. október 22. 18:20 | ||
Köszönöm Uraim! Ha eddig kibírtam, akkor már kivárom az Eduardot... | |||||
PETI | Adatlap | 594464 | 2015. október 22. 12:13 | ||
Illetve bisz, azt kérdezted. Arra is igaz és az SMT-re is. MF-et írtam véletlenül. :) | |||||
PETI | Adatlap | 594463 | 2015. október 22. 12:13 | ||
Hali! Szar. Sokan istenítik, de több részen olyan hibákkal küzd, amiket nem lehet rendesen kijavítani. A legfeltűnőbb ezek közül a kabintető és szélvédő, amik elég siralmasak. Jónéhány példányt láttam összerakva kiállításokon (talán feltűnően sokat is, csak nem egy bújtatott RV marketing, mert érzik ők is a bajokat?) és egy esetben sem győzött meg a makett- pedig igen profi festésűeket is láttam. Ha lesz Eduard, az lesz valószínűleg az igazi MF. Üdv | |||||
Zoli | Adatlap | 594457 | 2015. október 22. 10:48 | ||
Szia, Elvileg jó minőségű, de vannak pontatlanságai, mert a Fujimi kit lehetett a múzsa. A törzs a kabin vonalában közel 3mm-rel hosszabb (ezt könnyű lenne kivágni), a beömlő kicsit pontatlan, a törzsvég a függőleges vezérsík alatt kicsit púpos, az egész törzs kb 1mm-rel lehet szélesebb és magasabb, a vízszintes vezérsíkok alakja rossz, a függőleges vezérsík belépőéle 1-2fokkal nyilazottabb, valamint a szélvédő kb 2mm-rel hosszabb. Amúgy sokkal részletesebb mindennél, szerintem érdemes vele foglalkozni, vagy megvárni az új Eduard kitet! lietadielka.blogspot.hu/2014/12/mig-21bis-fishbed-l-rvaircraft-172.html z | |||||
tankos_srac | Adatlap | 594456 | 2015. október 22. 10:25 | ||
Sziasztok! Az RV Aircraft 1/72-es Mig-21 bis-e milyen minőségű? Pontos? Köszi! | |||||
vatya1 | Adatlap | 593303 | 2015. október 5. 21:17 | ||
Szegedi Feriék már dolgoznak a matrica ív javításán attól a matrica ív tökéletesen használható ezek a képek a jók az elkészítéshez már csak olyan kép kellene ahol látható hogy a törzs alatt hol megy át a szürke kékbe? | |||||
vatya1 | Adatlap | 593292 | 2015. október 5. 19:51 | ||
Szia!Figaro Nagyon szépen köszönöm nagyon sokat segített már csak egy két alsó nézeti kép kellene | |||||
Figaro | Adatlap | 593289 | 2015. október 5. 19:38 | ||
vatya1 | Adatlap | 593281 | 2015. október 5. 18:24 | ||
Sziasztok! Megjött a Laura matrica nagyon szép, itt ragadnám meg az alkalmat hogy lenne kérdésem a festéssel kapcsolatban, mert a fotók alapján úgy tűnik hogy a póttartály és felemás színű?a szárny felső része teljesen szürke?mert a festési térkép ilyeneket nem jelez,viszont amit én láttam fotót azon ügy tűnik mintha a szárnyba is belelógna a terepszín egy picit a kilépő élbe, a jobb szárnyon csillag van a balon?felülnézet jó lenne nagyon, ha lenne valakinek egy két jó képe a gépről előre is meg köszönném. Üdv...Józsi | |||||
Murmuc | Adatlap | 592963 | 2015. október 1. 07:34 | ||
Üdv Mindenkinek! Számomra most jött el a makettépítés időszaka. Kinéztem a számomra legszebbnek tartott MIG-21 altípust. www.hyperscale.com/2015/reviews/kits/eduard8236reviewlp_1.htm Van valakinek már tapasztalata ezzel a makettal kapcsolatban? Beszerzés, ár, kialakítás minősége... | |||||
Murmuc | Adatlap | 592521 | 2015. szeptember 23. 19:21 | ||
Köszi Mindenkinek a választ! így már egyértelmű! | |||||
Pirate | Adatlap | 592500 | 2015. szeptember 23. 14:24 | ||
Szia! Túlnyomás a kulcsszó! Talajszinten, amikor a rácsukják a kabintetőt a pilótára, a kabinban a belső, és a kabinon kívüli külső, léköri nyomás megegyezik azaz a kabintetőre ható külső és belső nyomás különbsége 0. Itt nincs túlnyomás. Ahogy a külső légköri nyomás az emelkedés során csökken csökken, ez az érték eltolódik a belső kabinnyomás irányába, mivel az állandó, illetve kisebb mértékben csökken mint a külső(azaz a kabinban a kabinon belül a külső légköri nyomáshoz képest TÚLNYOMÁS keletkezik. Ez két nyomás értékének a különbsége!). Ennek a TÚLNYOMÁSNAK az értéke 0,27-0,33 KP/cm2, azaz a belső kabinnyomás ennyivel nagyobb, mint a külső légköri nyomás. üdv: Pirate | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 592483 | 2015. szeptember 23. 09:15 | ||
Hali És ha a gép tovább emelkedik, a külső nyomással együtt - de ezt a fix túlnyomást tartva - tovább csökken a kabinban is a nyomás, ezért kell a magassági repüléshez szkafander és hermetikus sisak. Egyébként azért ez a 0,27-0,33 atm a kabin engedélyezett max túlnyomása, mert erre az értékre van tervezve a kabin és a kabintető szerkezeti szilárdsága, valamint a hermetikus zárások és kivezetések. Üdv R. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 592479 | 2015. szeptember 23. 07:21 | ||
Szerintem nem olyan kevés az. A légköri nyomás (ami ugye 1 kp/cm2) 25-30%-a, magyarul: 1/3-a, 1/4-e. | |||||
Planes | Adatlap | 592477 | 2015. szeptember 23. 05:53 | ||
Szia! A kintihez képest növekedés,10km -en 0,24Kp/cm2 a nyomás.Ilyen kevés lenne a túlnyomás? P | |||||
Murmuc | Adatlap | 592475 | 2015. szeptember 23. 02:32 | ||
migi | Adatlap | 591605 | 2015. szeptember 7. 18:04 | ||
Köszi Laci a megerősítést ,a 591562 bejegyzésben látható fotó is ugyan arról a futóaknáról készült , | |||||
migi | Adatlap | 591587 | 2015. szeptember 7. 14:36 | ||
lacipapa | Adatlap | 591583 | 2015. szeptember 7. 14:24 | ||
Laci,eltévesztettem az alanti honlapot akartam kérdezni.Régebben rá kellett katt. az emblémára és lehetett keresgélni a típusok között.Most,csak egyenként lehet beírni a típust? Laci | |||||
migi | Adatlap | 591582 | 2015. szeptember 7. 14:17 | ||
Ahogy régen semmi se változott , gogle , hunavia | |||||
lacipapa | Adatlap | 591581 | 2015. szeptember 7. 13:54 | ||
Pontosabban a "MAGYAR REPÜLÉS-HUNGARIAN AVIATION" honlapra? Laci | |||||
lacipapa | Adatlap | 591580 | 2015. szeptember 7. 13:47 | ||
Egy kérdésem lenne.Hogy lehet,most belépni a hunáviára.A régi nem működik,mióta átalakították. Laci | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 591579 | 2015. szeptember 7. 13:45 | ||
Igen, az első kép az a PG-javítású/festésű állapot, a fölső lemez, aminek csak a sarka látszik, a PG-festésnél ugyanolyan szürke szokott lenni. Itt valszeg azért ezüst, mert ez leszerelhető borítólemez (látszanak a szélén körben a gyors-zárak), ennek a helyén lehet bejutni a szívócsatornába/hatómű kompresszorhoz, így sokszor leszedik, törölgetik, így jobban kopik, időnként javítják a festést - azzal, ami van. A második képen meg látszik, hogy közel se olyan régi és avíttos a festés, mint a másik oldali szürke, ezt is frissen festhették már. | |||||
vatya1 | Adatlap | 591569 | 2015. szeptember 7. 12:02 | ||
áááá értem | |||||
migi | Adatlap | 591568 | 2015. szeptember 7. 11:56 | ||
A 4407 es MF szerintem pont az első kép a javított állapot , | |||||
vatya1 | Adatlap | 591567 | 2015. szeptember 7. 11:53 | ||
ehhez jó lenne tudni a gép oldalszámát akkor itt az első képet kell alapnak venni mert ilyen lehetett a javított is | |||||
migi | Adatlap | 591565 | 2015. szeptember 7. 11:43 | ||
vatya1 | Adatlap | 591564 | 2015. szeptember 7. 11:26 | ||
ez a fő futó? Laci | |||||
migi | Adatlap | 591562 | 2015. szeptember 7. 10:32 | ||
vatya1 | Adatlap | 591560 | 2015. szeptember 7. 09:56 | ||
Jó reggelt Köszönöm Rumcájsz sokat segítettél így most már neki merek fogni a fém színűmnek itt szeretném meg köszöni (miginek) is a segítséget köszönöm srácok. Üdv...vatya1 (Józsi) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 591559 | 2015. szeptember 7. 09:46 | ||
Szia vatya A Gunze Dark Sea Gray kódja H 331, és most látom, hogy elég sötét, az eredetinek megfelel, de maketthez inkább pici fehérrel kell világosítani. A sötétzöld az H 73, ez meg elég olajbarnás színű, ennél egy kicsit zöldebbre van szükség, hogy a keréktárcsához jó legyen. A kúp és egyéb műanyag-felületekhez meg keress a kiválasztott gépről egy korabeli fotót, és abból nagyjából megállapítható, milyen árnyalatú zöldet kell hozzá keresni vagy keverni, a lényeg, hogy fényes vagy legalább félfényes legyen (persze, ha esetleg egy nagyon használt, lepusztult gépet csinálsz, akkor már ezek is kimattult színek legyenek!). | |||||
vatya1 | Adatlap | 591558 | 2015. szeptember 7. 09:26 | ||
Szia!Rumcájsz 52 Köszönöm sokat segítettél annyit tudnál segíteni még hogy akkor guzéban adnál kódot? mert azt át tudom váltani humbrólra Üdv...vatya1 | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 591547 | 2015. szeptember 6. 23:01 | ||
Szia vatya A fémszínű 21-esek futóaknái középszürke színűek voltak,akár az eredetileg leszállított orosz gyári gépeken, akár az ezüstre festett PG-nagyjavítás után. Humbrol-kódról nem tudok nyilatkozni, mert én Gunzéval dolgozok, ráadásul a PG-festésnél nem gyári festék volt, hanem úgy keverték ki a színt, így nem mindig volt pont ugyanolyan árnyalat. Kb. a II. világháborús angol Dark Sea Gray-nek felelt meg. A futószárak fényes világos-szürkék, ritkábban halványszürke/piszkosfehér színűek voltak (még egy gépen is előfordult, hogy az orrfutószár halványszürke, a főfutók meg középszürkék voltak, vagy fordítva). A keréktárcsák fényes sötét olajzöldre voltak festve, mint az angol gépeken a szürke melletti sötétzöld, csak kell bele egy csöpp sötétbarna, hogy ne legyen olyan élénk zöld árnyalat. Az orrkúp és a többi antenna-felület az eredeti orosz festésnél fényes, sötét/feketés méregzöld volt, a PG-festésű gépeken fényes közép fűzöldtől a fényes feketés-zöldig sokféle kikevert árnyalat volt, de egy gépen belül mindig ugyanaz a szín volt, mert egyszerre festették egy gép cuccait. | |||||
Daala | Adatlap | 591545 | 2015. szeptember 6. 22:46 | ||
Sziasztok, Úgy tudom, a PG-ben egységes ezüstre festett MF-ek kerek oldalszámot kaptak és mindegyik futóaknája és futószárai kék festést. A szögletes oldalszámú MF-ek mind natúr fémek voltak, azoknak biztos nem voltak kék színűek a futóik. A 9512-es mielőtt a múzeumba került, oktató gép volt a főiskolán, én is azon tanultam, az kályhaezüst volt kék futóaknával és szárakkal. Üdv.: Daala | |||||
vatya1 | Adatlap | 591544 | 2015. szeptember 6. 22:06 | ||
Szia Kamovos köszönöm a segítséget :( ezek a tények amiben teljesen igazad van akkor még egy kis háttér kutatás ha nincs eredmény akkor marad a megalkuvás Szia Zoli át néztem nagyon klasz az Mr.Paint tényleg sok a választék de van humbról festékem vagy 80db és 35éve olajossakal dolgozom a vizes nekem nem jött még össze soha :( ha lehetne akkor humbrólból megoldani | |||||
Kamovos | Adatlap | 591543 | 2015. szeptember 6. 21:41 | ||
Szia vatya1. Annyira nem egyszerű, hogy oldalszámhoz kötött gépnél még az év is számít. :) Nagy javítás utáni átfestések miatt. Persze, ha múzeumi példányt építesz az épp aktuális állapotához mérten, akkor a Szolnokit veheted most még etalonnak. kérdés költözés után mivé válik. :( Üdv: kamovos | |||||
zoli75 | Adatlap | 591542 | 2015. szeptember 6. 21:38 | ||
Szia, A Mr.Paint oldalán találsz kifejezetten erre a célra festékeket. Üdv., Gyarmati Zoltán | |||||
vatya1 | Adatlap | 591540 | 2015. szeptember 6. 21:31 | ||
elsőnek a 4605,és a 9308ast szeretném fém színben | |||||
vatya1 | Adatlap | 591536 | 2015. szeptember 6. 21:09 | ||
Szia!Kamovos :( akkor nem lesz egyszerű ha hiteles gépet szeretnék csinálni? a fémszínű 21MF orrkúp és kerék zöldje se egyértelmű hogy milyen árnylat lehetett világos zöld vagy sötét? | |||||
Kamovos | Adatlap | 591533 | 2015. szeptember 6. 20:58 | ||
Szia vatya1! Maradjunk annyiban, hogy ez oldalszám függő! Nem akarok bizonyítani de így van! Nagy általánosságban has színűek a futóaknák, és a borító lemezek belülről is! De igaz a cikromat sárga is! A futószárak is általában has színűek, de nem cikromat sárgák. A múzeumi képek nem hitelesek minden esetben. :( Üdv: kamovos | |||||
vatya1 | Adatlap | 591531 | 2015. szeptember 6. 20:55 | ||
Szia makettes! meg néztem köszönöm akkor mindegyik fémszínű MF ilyen kékre festhetem egységesen? | |||||
makettes | Adatlap | 591529 | 2015. szeptember 6. 20:31 | ||
Szia! A Hunavián a 1512 PF képeit nézd vagy a szolnoki múzeum oldalán a 9512 MF-t. Mindkettő gépnek világoskék színű a futóaknája, kb. Humbrol 65. üdv. makettes |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |