<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 373127 | 2011. november 15. 23:00 | ||
vatya1 | Adatlap | 373126 | 2011. november 15. 22:52 | ||
Igen eddig én így tudtam de zavaró az hogy kék számmal is darabolták szét | |||||
vatya1 | Adatlap | 373125 | 2011. november 15. 22:46 | ||
Szia!akkor repült ez a kék 10 evvel az oldal számmal nálunk? vagy a ahogy írod a darabolásra vissza festették rá? | |||||
vatya1 | Adatlap | 373124 | 2011. november 15. 22:40 | ||
Igen elég zavaros a kép mint ahogy te is írod | |||||
Nyugger | Adatlap | 373123 | 2011. november 15. 22:39 | ||
Szia Gábor, Az 5 db ezüst gépet eladni szerették volna,.ezért kaptak ilyen oldalszámokat szerintem. Aztán jött a látványos szakasz és mi is nagy dirrel-durral mint a többi volt VSZ tagállam feldaraboltuk a gépeket. Erősen feltételezem, hogy valami helyi okos olvasta a CFE előírásokat és ezért a darabolás előtt visszafestették az eredeti oldalszámokat mert ugye ezeket jelentették le és nem a hamisakat a fegyverzet leltárban. A vágott 510-s festésén nagyon jól látszik, hogy sokáig nem szívta a nap! Üdv. Nyugger | |||||
búza | Adatlap | 373122 | 2011. november 15. 21:49 | ||
Tudtommal magyar 21-es nem repült csak piros számmal. | |||||
búza | Adatlap | 373121 | 2011. november 15. 21:47 | ||
Viszont most találtam egy képet, ahol az 510-es piros számmal van szétdarabolva. Igaz az a gép bal oldalát mutatja. Lehet, hogy a balon az eredeti a jobbon meg a kék tizes volt? És a 409-es is gyanús, mert mintha ékkel a jobbon és a meg nem valósult körrel a balján ott állna az ezüst gépek mögött az első helyen! A 905-ös pedig talán az 509 volt eredetileg, a 1605 az terepszínű volt. Az is gyanús, hogy a sorban az ezüst gépek nagyon újszerű festésnek néznek ki. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373120 | 2011. november 15. 21:38 | ||
Szia!mi eszt a gépet evvel a kék oldal számmal nem repültük használtuk? | |||||
búza | Adatlap | 373119 | 2011. november 15. 21:09 | ||
Szia! Eredetileg 510-es volt, az adatok Hotváth Balázs oldaláról valók. Oldalszám: 510 Gyári szám: 760510 Üzemeltetés kezdete: 1964 Üzemeltetés vége: 1988 Megszűnés oka: Selejtezték. Selejtezés után szétdarabolták. Az ezüst gépek számai: 1602, 1601,1514, 1605 és 510 Üdv: Búza | |||||
vatya1 | Adatlap | 373118 | 2011. november 15. 20:41 | ||
migfun | Adatlap | 373117 | 2011. november 13. 20:21 | ||
Legalább nem kell még egy 21-est vennem, a 43-as már kész van :) | |||||
Levix | Adatlap | 373116 | 2011. november 12. 20:20 | ||
Kösz. | |||||
romeo | Adatlap | 373115 | 2011. november 12. 20:16 | ||
Levix | Adatlap | 373114 | 2011. november 12. 20:00 | ||
búza | Adatlap | 373113 | 2011. november 12. 16:27 | ||
búza | Adatlap | 373112 | 2011. november 12. 16:25 | ||
Szia Nyugger! Az összes terep PF PG. festésű volt. A 1514-ről elég hamar lekopott a festék valamilyen minőségi vagy technológiai hiba miatt, ezért egyes részeit átfestették, azért néz ki olyan rondán. (a fotó Sz.L. gyűjteményéből) | |||||
Levix | Adatlap | 373111 | 2011. november 12. 10:08 | ||
Kakukk | Adatlap | 373110 | 2011. november 11. 22:18 | ||
Köszönöm a gyors választ! :) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 373109 | 2011. november 11. 22:15 | ||
Szia Kakukk A 21MF-ek készültségi fegyverzete 2 db R-3Sz (K-13) infravörös önirányítású, és 2 db RSz-2USz (K-5) radar vezetősugár-irányítású rakéta volt, és kb. 200 db 23 mm-es lőszer a GS-23 gépágyúhoz (meg talán egy póttartály a törzs alatt?). Üdv R. | |||||
Kakukk | Adatlap | 373108 | 2011. november 11. 22:02 | ||
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy a magyar Mig21MF-ek milyen fegyverzettel voltak felszerelve készültségben? | |||||
Nyugger | Adatlap | 373107 | 2011. november 11. 20:48 | ||
Szia Búza ! A PG festette ezeket vagy az alakulat ? Üdv. Nyugger | |||||
PETI | Adatlap | 373106 | 2011. november 11. 20:25 | ||
Szia! Most ugyanilyen minőségben MF-et, biszt és UM-et kérhetnénk? Köszi! | |||||
migi | Adatlap | 373105 | 2011. november 11. 20:21 | ||
Igen tényleg sokszor szó volt róla ,de ritka kép amin egymás mellett vannak a gépek és összelehet hasonlítani őket , | |||||
búza | Adatlap | 373104 | 2011. november 11. 20:13 | ||
Sokszor elhangzott már: nincs két egyforma festés. Ez pl. más gépen nem volt, de abban az időben sokkal változatosabb volt a fottérkép, több szabadsága volt a festő fantáziájának. Elég csak a terep PF-ek fotóit végignézni. | |||||
pilotka | Adatlap | 373103 | 2011. november 11. 19:55 | ||
Murmuc | Adatlap | 373102 | 2011. november 11. 19:30 | ||
Akkor helyben vagyunk, csak futottunk pár fölös kört! :) "Az előzőhöz még: az orosz szövegű képhez: a rajz hibás, mert az nem magyar PF, tán PFM..." Ezt értettem akkor félre, ezek szerint ezt az előzőleg feltett képedhez írtad. De, legalább generáltam egy kis aktivitást az oldalon! :) | |||||
migi | Adatlap | 373101 | 2011. november 11. 19:25 | ||
Nézzétek meg jobban a terepfestésű PF-eket mind a négy más nem egyformák | |||||
pilotka | Adatlap | 373100 | 2011. november 11. 19:21 | ||
pilotka | Adatlap | 373099 | 2011. november 11. 19:19 | ||
majdcsak látod | |||||
pilotka | Adatlap | 373098 | 2011. november 11. 19:16 | ||
Murmuc ! Ne szp@ss már minket! : a színes 3nézeti az magyar PF cseh nyelven, latin betűkkel, az jó! az 1 db oldalnézeti oroszul az pfm, de nem jó tipusazonosítás, de a festés elmegy...nahát :D | |||||
Murmuc | Adatlap | 373097 | 2011. november 11. 19:13 | ||
Hú, ezek ám a gyors válaszok! :) De csak még jobban összekeveredtem! :( Akkor a képen a háromnézeti kép miért nem PF ? | |||||
pilotka | Adatlap | 373096 | 2011. november 11. 19:13 | ||
pilotka | Adatlap | 373095 | 2011. november 11. 19:07 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 373094 | 2011. november 11. 19:05 | ||
Szia Murmuc PFM volt kétféle is, de mindegyiknek közös eltérő tulajdonsága a PF-től a szélesebb függőleges vezérsík és az oldalkormány alatti fékernyő-elhelyezés. Ezenkívül pluszként volt PFM kétrészes kabintetővel, KM-1 katapultüléssel és SzPSz-rendszerű fékszárnnyal is, ezek a részletek is eltérnek a PF-től. Üdv R. | |||||
pilotka | Adatlap | 373093 | 2011. november 11. 19:04 | ||
kató | Adatlap | 373092 | 2011. november 11. 19:03 | ||
Helló ! A PF-nek egybe előre nyílik a kabinteteje , mint az F-szériának és a Függőleges vezérsík is még kisebb felületű . A PFM-nek már az MF-re is jellemző kabinteteje és farokrésze van. | |||||
pilotka | Adatlap | 373091 | 2011. november 11. 19:02 | ||
Tibcsi | Adatlap | 373090 | 2011. november 11. 19:02 | ||
Elsősorban a kabintető. Másodsorban a függőleges. PF: kabintető előre nylik, keskenyebb függőleges PFM: kabintető oldalra nyílik, szélesebb függőleges. Meg persze még egy csomó dolog, de ez a két legszembetűnőbb. Meg ha jól tudom, az ülés is. PF: Szk ülés, PFM KM-1 ülés. De ez nem biztos. | |||||
Murmuc | Adatlap | 373089 | 2011. november 11. 18:56 | ||
Üdv! Hát, most jól összekeveredtem! :) Végül is, mi különbözteti meg a PF-et a PFM-től? | |||||
búza | Adatlap | 373088 | 2011. november 11. 17:15 | ||
Alakul ez szépen! A végére összeszedjük mindet! | |||||
pilotka | Adatlap | 373087 | 2011. november 11. 16:37 | ||
pilotka | Adatlap | 373086 | 2011. november 11. 16:33 | ||
sanyi | Adatlap | 373085 | 2011. november 11. 14:47 | ||
És a karikás-ékes felségjeles gépet, amit most nem találok de biztos tudjátok miről pötyögök. | |||||
Flogger | Adatlap | 373084 | 2011. november 11. 05:21 | ||
És tedd hozzá a Nemzeti színekben pompázó 6115-öt. | |||||
búza | Adatlap | 373083 | 2011. november 10. 21:43 | ||
Közben eszembe jutott, hogy volt egy felségjel váltás is, ami még hozzátett a dologhoz, a pápai összevonás a 47-es számmal szintén, egyéni felfestett jelzések, pl. a kiváló gép, a 48-as madárfeje ugyancsak, kerek szám, szögletes szám, stb! Aztán még a 3955-ről is találtam korai PG. festésű fotót, amin két csík van a gericen, szóval csak a magyar festési fajtákból több van, mint harminc és akkor a PG.-ben lemaratott festésű gépekről még nem is beszéltünk! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 373082 | 2011. november 10. 21:40 | ||
Hát, én csak úgy értettem, mindegyik típusváltozatból 1 db, bármilyen festéssel. :) Az úgy 8db. (Ha az UM-nél úgy vesszük ahogy írtad, akkor 10.) Egyébként nekem ilyen "építsük meg mindet" irányú terveim nincsenek... | |||||
búza | Adatlap | 373081 | 2011. november 10. 21:22 | ||
A múltkor megszámoltuk, hogy a kétüléses magyar 21-esek mennyi fajta festéssel repültek, persze azt nem számolva, hogy valójában mennyi eltérés volt köztük a folttérképben. Tizenegyig jutottunk el. Az F-13 viszonylag egyszerű, mert a lakkozott, ezüst és inváziós fetéssel beérték, az MF lakkozott, ezüst, kétféle terep ( csapat és PG.) plusz a 4406 első kísérleti festése, a Bisz teflon, és terep(itt nem emlékszem csapat-festésre, de lehet, hogy volt az is), az AP szintén a Bisz-hez hasonlóan, de ott már csapat-terep is játszik és még jön hozzá a 1874 a fehér farkával és a Cápeti. Ha jól számolom ez 24- féle! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 373080 | 2011. november 10. 21:08 | ||
Hát igen, annyiféle típusváltozata volt, hogy azt megépíteni... Hát jónéhány éves munkába belekerülne azthiszem, még gyors tempó mellett is. Ezért kell magyart építeni, az még nem annyira lehetetlen dolog :) | |||||
ddk466 | Adatlap | 373079 | 2011. november 10. 20:59 | ||
Sziasztok köszönöm szépen a válaszokat ! Lacy köszönöm az őszinte választ igen erre gondoltam amit az utolsó mondatban írtál ! | |||||
búza | Adatlap | 373078 | 2011. november 10. 20:35 | ||
Szia Zoli! Csak a magyar változatok: F-13, PF, MF, Bisz, AP, U-400, U-600, UM-ből 3 fajta, a legtöbb a gerincen késantennával, azthiszem a 0158 anélkül és a 900-asok Bisz szárnnyal. Az összes változatot számítva - viszont levonva a kínai klónokat - kb 70 féle 21-esről beszélhetünk! Sohasem számoltam össze, plusz mínusz tíz-húsz féle is lehetséges! Üdv: Búza |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Kék számmal soha nem repült, és hivatalos lajstromban sem volt így festve, feldarabolásukig ebben az állapotban voltak.