<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
vatya1 | Adatlap | 372927 | 2011. október 29. 17:49 | ||
a sok komcsi még most is meg van de a csillag már nem lehet hmmm bár még most is csillag lenne szerintem sokan nem bánnák velem együtt. Előzmény: (372924) pilotka 2011. október 29. 10:01 | |||||
pilotka | Adatlap | 372926 | 2011. október 29. 13:19 | ||
Xaba! "frissen érkezett, még natúr- (vagy ezüst-) színű MF" - a friss szovjet szállításra gomdolsz? : sztem ezüstök voltak, vagy vmi ehhez hasonló szürke, de az nem vszínű... Nézd végig a Szolnoki Múzeum lapján a sok ezüst MF képet, hátha okosabbak leszünk. Határozottan emlékszem, mikor 1977-ben - 17 évesen - bemásztam a keméti beton szélére-végére a kerítésen át és néztem a leszálló gépeket, mert makettezni vágytam, mindenük ezüst volt, kívül-belül. De ezek akkor már a Pápáról átkerült MF-ek voltak, de még ezüstök... Vki csak tudja! | |||||
Xaba | Adatlap | 372925 | 2011. október 29. 12:29 | ||
Sziasztok, Tudja-e valaki hogy, a frissen érkezett, még natúr- (vagy ezüst-) színű MF-ek futóaknái milyen színben pompáztak? Előre is köszönöm, Csaba | |||||
pilotka | Adatlap | 372924 | 2011. október 29. 10:01 | ||
Skacok! Ez a keméti körbetonon leszúrt öreg F-13! Sok éves a fotó általam...az ék pedig furcsa, de a kapuban nem lóghat csillagos madár, ki meg nem cserélik MF-re! Néztem én is ezt 14 éven át 2-3 naponta. | |||||
migi | Adatlap | 372923 | 2011. október 29. 09:34 | ||
Bár nem engem kérdeztek , de én úgy tudom hogy a kilépőn csak felül volt a piros festés , | |||||
juge75 | Adatlap | 372922 | 2011. október 29. 08:28 | ||
Csak az ék felségjelet nem értem (de ki igen?). | |||||
juge75 | Adatlap | 372921 | 2011. október 29. 08:28 | ||
Ha most fotóztad, akkor eléggé gyorsak voltak. Két hónapja még tarka volt. | |||||
juge75 | Adatlap | 372920 | 2011. október 29. 08:27 | ||
Mivel alulról és felülről is beverheted a fejedet, ennek megfelelően sávban vörös, ahogyan a statikus kisütők, nyitó gombok, nyílások védőburkolatai is. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 372919 | 2011. október 29. 08:21 | ||
Szia Csak nem a Szolnokon kiállított gép? Volt ez már terepszínű is... Ha ez az jó sokat bámultam unalmas matekórákon a teremből... üdv Zoli | |||||
pilotka | Adatlap | 372918 | 2011. október 29. 08:17 | ||
vatya1 | Adatlap | 372917 | 2011. október 28. 16:40 | ||
Árpi a szárny kilépő élek azok alul is piros csíkos volt?vagy csak felül? | |||||
vatya1 | Adatlap | 372916 | 2011. október 28. 16:36 | ||
Szia!Árpi szégyelem hogy ennyi makett év után ilyenre nem emlékszem de erre a válaszra vártam köszönöm Árpi | |||||
pilotka | Adatlap | 372915 | 2011. október 28. 16:33 | ||
Vatyám! ...volt rajtuk fehér szegély! .. :) csak hát a fottó fekette-fehhér és a fehhér szeggély nem láccikvala. Szerintemm! UFF! | |||||
vatya1 | Adatlap | 372914 | 2011. október 28. 16:19 | ||
köszönöm ez szuper oldal | |||||
Rob79 | Adatlap | 372913 | 2011. október 28. 16:03 | ||
Szia vatya1! Ajánlom neked a következő oldalt, ahol megbizonyosodhatsz mindenről... http://www.repulomuzeum.hu/ARCHFOTO/MiG-21_col2/MiG-21_col2.htm Üdv.: Robi | |||||
vatya1 | Adatlap | 372912 | 2011. október 28. 16:00 | ||
igen sejlik valami alul | |||||
juge75 | Adatlap | 372911 | 2011. október 28. 15:56 | ||
Ha jó alaposan megnézed a képeket, alul látható pár helyen, vékonyan a fehér szegély. | |||||
vatya1 | Adatlap | 372910 | 2011. október 28. 15:51 | ||
értem akkor ha szögletes számmal csinálom akkor is fehér szegélyes matricával csináljam az MFet köszönöm a segítséget. | |||||
juge75 | Adatlap | 372909 | 2011. október 28. 15:47 | ||
Igen, a három kérdéses fotón 21 MF látható, polírozott lemez és lakk a BIS-ek teflonszürkén érkeztek. | |||||
vatya1 | Adatlap | 372908 | 2011. október 28. 15:43 | ||
juge75 | Adatlap | 372907 | 2011. október 28. 15:40 | ||
Fekete fehér ipari kameránk van a cégnél, ezen se lehet látni a jármű eredeti színét, a citromsárga, a fehér és az ezüst is egyaránt fehérnek hat. | |||||
vatya1 | Adatlap | 372906 | 2011. október 28. 15:39 | ||
valamikor régebben olvastam is erről hogy voltak olyan 21ink amin még az orosz szám volt de magyar csillag és a szám szegély nélkül. | |||||
juge75 | Adatlap | 372905 | 2011. október 28. 15:37 | ||
A fényképeken nem minden esetben látható jól, tekintve, az akkori nyersanyag, és a kopás, fakulás is bele játszik. | |||||
vatya1 | Adatlap | 372904 | 2011. október 28. 15:36 | ||
ezeket már onnan szedtem le és nem egy értelmű számomra | |||||
juge75 | Adatlap | 372903 | 2011. október 28. 15:36 | ||
Pedig ott van az! | |||||
Flogger | Adatlap | 372902 | 2011. október 28. 15:06 | ||
Ajánlom a hunavia.hu oldalt. Ott meg tudd nézni tüzetesen! | |||||
vatya1 | Adatlap | 372901 | 2011. október 28. 14:56 | ||
vatya1 | Adatlap | 372900 | 2011. október 28. 08:57 | ||
Sziasztok érdeklődnék hogy amikor még fém színűek voltak a 21sek akkor én a fotokon úgy látom hogy nem minden esetben volt az oldalszámnak fehér szegélye? vagy volt csak a foton nem mindig látszik? | |||||
Levix | Adatlap | 372897 | 2011. október 27. 13:44 | ||
zoli1989 | Adatlap | 372896 | 2011. október 27. 13:42 | ||
Szia! Köszi! Ismerem ezt az oldalt, és nagyon jó! Az én kérdésem kimondottan az Eduard féle kiadásra szólt, hogy azt honnan tudod. :) Az 1874-es taszári, és Sky Hussars beli repüléséről olvastam már sokat. :) Egyébként nekem tetszik az ötlet, hogy a fehér megkülönböztető festéssel akarják kiadni, bár taszári Kapos repülőezred jelvénnyel a svancon és Sky Hussars matricával az orrán még jobb lett volna. :) | |||||
horvathp | Adatlap | 372894 | 2011. október 27. 13:24 | ||
Szia! Az interneten konkrétan ilyenekről nem is fogsz találni (hogy melyik gáp hol volt). Ez történelem. :) Amúgy ajánlom figyelmedbe Simon Róbert Sándor oldalát: www.simonrobert.hu/ Üdv Péter | |||||
rrobbie | Adatlap | 372893 | 2011. október 27. 12:59 | ||
A fehérfarkút kezdték el rajzolni a matricához egy elég silány grafika alapján... De tuti lesz magyar az egyik bis készletben. | |||||
horvathp | Adatlap | 372892 | 2011. október 27. 12:18 | ||
A 1874-es volt a Sky Hussars első agresszor gépe, ezért lett a törzshátsórész és a svanc fehérre festve (ideiglenesen). De mivel ez az átfestés sem volt elég a nagyérdemű közönségnek ahhoz, hogy megkülönböztessék ki kellett találniuk valami mást. És jött az ötlet, hogy egy egész gépet sárgára fessenek... Az Eduard készletéből ez a gép lesz megépíthető. A festési rajzon 1991-es évszám van ami még helyes is lenne, csakhogy a pápai Griff századba sorolja. De azt hiszem erre szokták mondani: Ajándék lónak ne nézd a fogát. Örüljünk hogy raknak bele magyart is. Üdv Peti | |||||
Nyugger | Adatlap | 372891 | 2011. október 27. 11:20 | ||
Minden pontos, de a tárolási helye: Gerhard Neumann Múzeum, a Niederalteich településen. | |||||
Flogger | Adatlap | 372890 | 2011. október 27. 10:48 | ||
Oldalszám Gyári szám Gyártási idő 1874 75061874 1978.05.20. Ipari javítás Ipari javításig repült idő / leszállás 1987.09.22. PG 811ó 22p / 1346 Tárolás helye Összes üzemidő / leszállás D. Nederalteich Múzeum 1676ó 47p / 2820 Utolsó repülés 1996.10.08. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372889 | 2011. október 27. 10:21 | ||
Ezt honnan tudod ilyen biztosra ? :) Interneten egyenlőre nem találtam róla infót. | |||||
Nyugger | Adatlap | 372888 | 2011. október 27. 10:05 | ||
Sziasztok, A 1874-s bis Pápára került a Kapos Harcászati Vadászrepülő ezred megszünése miatt. 1997 decemberében selejtezték le, 2006-ban került ajándék formájában a múzeum tulajdonába. Elszállítása előtt a német előírásoknak megfelelően demilitarizálták Pápán a gépet. | |||||
Murmuc | Adatlap | 372887 | 2011. október 27. 01:57 | ||
Ha jól tudom ezt követően, ki is vonták a hadrendből, így Pápára már nem is kerülhetett. Jelenleg Német magánkézben van. (Gerhard Neumann Museum) | |||||
Flogger | Adatlap | 372886 | 2011. október 26. 23:48 | ||
Igen! Taszár megszűnéséig ott repült. | |||||
horvathp | Adatlap | 372885 | 2011. október 26. 20:48 | ||
Jó hír! Az Eduard a Mig-21bis-éhez ad magyar matricát. Cápeti elődje a 1874-es lesz megépíthető és pápainak van írva. De tudtommal a ez mindig is taszári volt. Üdv | |||||
vandork | Adatlap | 372884 | 2011. október 26. 20:47 | ||
A füves pályára kitelepülést a teljes keleti blokk gyakorolta. Nálunk is a kunmadarasi alakulatok rendszeresen jártak Szuhojjal (7BM, M2, M4R) Földesre. A tököliek meg Csákrvárra és Tápiószentmártonba, a sármelléki ezred meg Tapolcára:) Kenyeri meg egy régi jó szovjet reptér volt, 1948 elejéig teljesen szovjet használatban volt, La-9-es átképző bázisként. üdv Vándor Karesz www.soviet-airforce.com - A szovjet repülőtér titkai | |||||
Nyugger | Adatlap | 372883 | 2011. október 25. 23:42 | ||
Igen, a helikopterekkel. Annó amikor 1 évig katona voltam az MN1929-nél akkor mi Kenyeribe jártunk, de volt település Kilitere is. Lásd az L-29-s könyv. | |||||
juge75 | Adatlap | 372882 | 2011. október 25. 23:37 | ||
Szolnok pedig s Szandaszőlősi sport repteret. | |||||
Nyugger | Adatlap | 372881 | 2011. október 25. 23:16 | ||
Csak nálunk nem építettek ilyen célra is használható útszakaszokat és a kiszolgálás-hoz szükséges út melletti parkolókat. Arra nem is gondolok, hogy a Gripen milyen jól érezné magát egy ilyen objektumon. Fűves reptérként Pápa Kenyerit, Taszár Siófok-Kilitit, Kecskemét Orosházát használta még akkor amikor három vadászrepülő ezred volt. | |||||
Murmuc | Adatlap | 372880 | 2011. október 25. 22:28 | ||
Üdv mindenkinek! A Lengyelekhez hasonlóan ezt mi is gyakoroltuk anno itthon, vagy csak a Kenyeri füvest? | |||||
Flogger | Adatlap | 372879 | 2011. október 25. 10:55 | ||
http://www.youtube.com/watch?v=U2v5s9R0mSE&feature=related 21-es rajongóknak. | |||||
Flogger | Adatlap | 372878 | 2011. október 24. 12:55 | ||
Pápán állnak a gépek és a SERO Kft. tulajdonában vannak. 5 millió könyékén van. | |||||
pilotka | Adatlap | 372877 | 2011. október 23. 20:47 | ||
pilotka | Adatlap | 372876 | 2011. október 23. 20:46 | ||
Caprice | Adatlap | 372875 | 2011. október 23. 14:04 | ||
Szia! Mennyibe kerül vajon. Honnan vette? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |