<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
dome50 | Adatlap | 372353 | 2011. március 5. 14:35 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 372351 | 2011. március 5. 13:11 | ||
Migi,Búza! Hazafelé felhívtam OFŐ-t, jövő héten visszajelez kivel kell egyeztetnem. Gabi, örülök, hogy személyesen is találkoztunk. Elektro | |||||
búza | Adatlap | 372350 | 2011. március 4. 19:29 | ||
Szia Monox! Ok, már látom. Más építési sorozatból valók a gépek,az általad említettek 1637/51, 1614/50, 1501/48, és 1510/49 a többi (már ami nálunk volt és adatom van róla) 77 és 78-assal kezdődik. Az Avia-infón nem néztem utána. Valószínűleg valami hasonló lehet a szesztartály lemez megoldása is. Öszintén szólva arra, hogy a Biszeken és AP-kon belül is lennének ebben különbségek megint nem emlékeztem, pedig töltöttem beléjük néhány száz liter cefrét! Üdv: Búza | |||||
Monox | Adatlap | 372349 | 2011. március 4. 18:10 | ||
"A szögletes plexi a két számos gépeken volt." Ehhez annyi kiegészítést még, hogy a két számos gépekből is csak a 48,49,50,51 és 52 old. számú gépeken. | |||||
Neo954 | Adatlap | 372348 | 2011. március 4. 17:50 | ||
Szia Búza! A szeszlemezen a tartály burkoló lemezét értette a kabin előtt. Volt egy kisebb fajta meg volt egy nagyobb fajta (a zvezda bisz-hez is kétfajtát ad a gyártó) A plastiwings-en minden pontosan le van írva róla, aztán, hogy abból mi az igaz azt nem tudom, de én is ott olvastam róla. www.plasticwings.hu/21/21b.htm Szeszlemezológia címszó alatt. Üdv.:Neo | |||||
búza | Adatlap | 372347 | 2011. március 4. 17:36 | ||
Sziasztok! Monox: az az előljáró, aki a Bisz-t összekeverte az MF-el az vagy simán hülye volt, vagy az egész csak egy legenda. Az AP elnevezés az Auto Pilot elnevezésből származik. A 23-assal nagyon hasonló robot volt beépítve, az ellenőrző berendezésén volt egy átkapcsoló: 21-23! A 23-ason az oldalkormányra is dolgozott a robot, a 21-esen nem. charles: azt nem tudom, hogy mit értesz kis meg nagy szeszlemezen, de a Bisz-ben meg az AP-ban ugyanaz a szeszhűtésű lokátor volt ezzel együtt a kombinált tartálynak el kellet férnie a burkolat alatt. 4 liter a kabintető jégtelenítéséhez, 9 a lokátor hűtéshez és ez minden gépen így volt. A szögletes plexi a két számos gépeken volt. Üdv: Búza | |||||
Monox | Adatlap | 372346 | 2011. március 4. 13:14 | ||
Ezt az Aranysasban olvastam, azt hiszem 2003-ban, amikor Hadi "Dínó" István ezredes négy részben megírta az katonai karrierjét. Azt hiszem a 3. részben volt. | |||||
charles | Adatlap | 372345 | 2011. március 4. 10:42 | ||
Szia búza! Erre céloztam (sajnos a scannerem rossz, így lefotóztam a rajzaim, remélem kivehetőek a különbségek) 1.kép: kerek oldal plexi, nagy szesz lemez : a nagy általánosság 2.kép: egyenes oldal plexi, kis szesz lemez : például 48-49-51 3.kép: kerek oldal plexi, kis szesz lemez : például 1904-6327 | |||||
dudus0919 | Adatlap | 372344 | 2011. március 4. 08:41 | ||
Nahát az az elöljáró nagyon belehetett rúgva,ha nem vette észre,hogy min repűlt.Azt,hogy a tipust ki nevezte,mínt nevezte nemtudom,de Szu-ba is így hítták őket és csak két változat létezett,legalábbis M.országon.Mikor átképzésen voltunk 75-ben az oroszok meséltek egy változatról amibe valami csodahajtómű volt szerelve,de ez csapatszolgálatba nem kerűlt.Egyébként én is ismertem sajnos előljárót,aki azt mondta rá hogy az újfajta 96-os,hogy az rszbn a legújabb ARK.Kiváncsi lettem volna rá,hogy aki nemtanúlta,hogy üzemeltette a LAZÚRT,a lokátort a SZAU-t általában a fegyverzetet?Olyan rakéták voltak rendszeresítve a Bisz-hez,amelyek előtte egyík tipuson sem.Azt is észre kellett volna vennie,hogy a beömlő nyílás kiszélesedett,meg rengeteg kütyű rá van aggatva,de mentségéűl szolgáljon,hogy éjje volt és ezeket a kűlső jeleket nemláthatta,de hát a kabínban is észre kellett volna vennie egykét dolgot,ha mást nem,hát ilye apróságokat,hogy a KSZI-helyett NPP-t az AGD helyett Kpp-t építettek be és üzemeltetésü eltért az elődeitől.Nade mág hosszan sorolhatnám. | |||||
Monox | Adatlap | 372343 | 2011. március 3. 21:45 | ||
Egy kicsit én is szeretnék "kavarni" bisz-témában, vagyis én úgy tudom, hogy a MiG-21bisz típus gyárilag 3 féle verzióban létezett. A bisz-t ugye akkor használják típus jelzésként, ha egy adott típus sárkánya az eredeti géptől származik, de a belső berendezések különböznek. A 75-ös típust verziónkén gyárilag 75A, 75B és 75K típusjellel illették. Az első hozzánk is így jutott el, a B változatról semmilyen információim nincs, a 75K legmodernebb verzió 75AP (senki nem tudja honnan származó) néven állt hadrendbe nálunk. Így a magam részéről a vastag gerinces megnövelt teljesítményű gépek mindegyike MiG-21bisz-nek tekinthető. Az is igaz viszont, hogy állítólag MiG-21MF és a 75A típus között annyira kevés különbség volt, hogy 1975-ben Taszáron egy éjszakai repülésen a Veszprémből érkezett elöljáró csak a leszállás után vette észre, hogy bisszel repült a neki szánt MF helyett. | |||||
juge75 | Adatlap | 372342 | 2011. március 3. 19:04 | ||
Arra figyeltek, hogy könnyen nyitható legyen, akár brigádkulcs-al is :-) | |||||
búza | Adatlap | 372341 | 2011. március 3. 18:52 | ||
Neo954 | Adatlap | 372340 | 2011. március 3. 17:56 | ||
Szia Búza! Valamiért nem tudok neked e-mail-t küldeni. Üdv.:Neo | |||||
búza | Adatlap | 372339 | 2011. március 3. 17:18 | ||
Szia charles! A meghatározásod majdnem tökéletes! A 75A az nálunk a PG.-ben Bisz néven szerepelt a 75AP pedig az AP-n. A szélvédő oldalsó plexik a két számos gépeken elől szögletesek, a többin kerekek, a szesztartály fedele emlékeim szerint viszont egyforma! Üdv: Búza | |||||
búza | Adatlap | 372338 | 2011. március 3. 17:03 | ||
Szia Murmuc! Arra már nem emlékszem, hogy rossz vagy jó napom volt, mert az ilyeneket nem tartom számon! Viszont mit is írtam? "Az általad támasztott követelményeknek az általam ismert fotók alapján a 3537, 3732, 3945, 3955, 4025,4058, felel meg." Én ma sem látom itt a kérdéses gép oldaszámát! Továbbá: a gép 1987. 11. 20. és 1988. 07. 18. között volt közepes javításon a PG.-ben, nagyjavítva soha nem volt. Üdv: Búza | |||||
Neo954 | Adatlap | 372337 | 2011. március 3. 16:24 | ||
Szia Airmax! www.airwar.ru/firm/alfavit/mrus.html Itt találsz pár típust alul vannak a zip linkek letöltöd és van benne egy csomó rajz, némelyiknek orosz nyelvű típusleírása is van. Üdv.:Neo | |||||
unicellular | Adatlap | 372336 | 2011. március 3. 13:19 | ||
Airmax | Adatlap | 372335 | 2011. március 3. 13:14 | ||
unicellular | Adatlap | 372334 | 2011. március 3. 12:13 | ||
Airmax | Adatlap | 372333 | 2011. március 3. 12:04 | ||
Szevasztok Mig-21-es többnézeti rajzok kellenének amelyek metrizálva vannak,s lehet őket használni is. Mely web oldalon érdemes körülnézni? Üdv | |||||
Rob79 | Adatlap | 372332 | 2011. március 3. 11:15 | ||
Rob79 | Adatlap | 372331 | 2011. március 3. 10:51 | ||
Szia Joce! Javaslom neked, hogy nézz körül a plasticwings.hu-n! Ott le van írva részletesen mi a különbség a 75a és 75AP , lazuros rszbn-es gépek közt oldalszám szerint. Van ott még pár apróság is! Szerintem érdemes lenne körülnézned! Üdv.: Rob | |||||
charles | Adatlap | 372330 | 2011. március 3. 10:13 | ||
Sziasztok! A Lazuros BISZ a 75A, az RSZBN-s BISZ a 75AP(antennák a szívócsatorna alatt és a függőleges vezérsík tetején). Ha nagyon mélyen bele akartok merülni, konkrét géphez konkrét fotót keressetek, mert a kabintető álló részek és a kabin előtt lévő szesztartály fedelek sem voltak egyformák! | |||||
Airmax | Adatlap | 372329 | 2011. március 3. 09:04 | ||
Airmax | Adatlap | 372328 | 2011. március 3. 09:03 | ||
Szevasztok Nemtudom ez a felvétel volt e már itt publikálva.Mindenesetre érdekesnek tartom a pilóta katapultálását.A kommentek érdekes hangvitelüek.Arra lennék kiváncsi,hogy kinek mi a véleménye az eseményről? Gondolok arra,hogy véleményem szerint nem kellett volna katapultálnia a pilótának. www.youtube.com/watch Üdv | |||||
Daala | Adatlap | 372327 | 2011. március 3. 08:54 | ||
Van erről a festésről másik oldal, vagy esetleg felülnézet valakinek elfekvőben? Esetleg lehet tudni, hogy ki készíthette a fotót? Mert egy újságból lett beszkennelve. | |||||
Murmuc | Adatlap | 372326 | 2011. március 2. 23:37 | ||
Üdv Joce! Úgy látszik "Búzának" rossz napja volt!:) A 9178-as Bisz '79-ben még a Pápai ezredhez tartozott, ugyan is ekkor el akarták "kötni" de egy nagyjavítás lett belőle. A gépet '77-ben lajstromoztuk, így kicsi a valószínűsége hogy Taszárhoz köze lett volna! Üdv! | |||||
G-cart | Adatlap | 372325 | 2011. március 2. 22:11 | ||
Joce | Adatlap | 372324 | 2011. március 2. 21:38 | ||
Sajnos csak olyanokat találtam én is amin már ék jelzéssel és valamilyen "elfekvőben vannak a gépek", akkor talán marad egy 1977-es Damgarteni (773.iap) szovjet gép... | |||||
Daala | Adatlap | 372323 | 2011. március 2. 21:35 | ||
Az a baj, hogy ezekről a különleges csillagos csapatfestésekről alig van használható fotó. Főleg felülnézet. Egy kicsit elcsépelt már ez a sok kép a leállított Pápán földön "szenvedő" (sajnos)egyenfestésű gépekről. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372322 | 2011. március 2. 21:32 | ||
Én csak azért kérdezem, mert eddig úgy tudtam, hogy a 75AP is bisz. (gyártmányszám is 75) | |||||
Joce | Adatlap | 372321 | 2011. március 2. 21:31 | ||
Sziasztok! Köszönöm a segítséget Búza, így már tudok keresni a neten konkrét gépszámokra. Csatlakozva G-cart - hoz én is úgy tudtam, hogy a BISZ verzió a 75A, 75AP gyári jelzésnek felel meg. Joce | |||||
G-cart | Adatlap | 372320 | 2011. március 2. 21:14 | ||
Sikerült OFF-ban válaszolnom, kiteszem látható változatban is. Szerintem is bis a 75AP változat is. www.freeweb.hu/hunavia/TYPE/MiG-21%20base/MiG-21_base_index.htm Alul megtalálhatóak az egyes gépek fotói is. Így a kérdéses gépé is: www.freeweb.hu/hunavia/TYPE/MiG-21%20base/MiG-21bis/MiG-21bis_serial/M iG21BIS_APIDNo9178/index.html Üdv: G' | |||||
búza | Adatlap | 372317 | 2011. március 2. 20:34 | ||
Szia! A 9178 nem Bisz, hanem 75 AP. Az általad támasztott követelményeknek az általam ismert fotók alapján a 3537, 3732, 3945, 3955, 4025,4058, felel meg. Üdv: Búza | |||||
Joce | Adatlap | 372316 | 2011. március 2. 20:05 | ||
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a 9178 oldalszámú Magyar BISZ mindíg Pápán szolgált a 47. Harcászati Repülőezrednél, vagy korábban más alakulat állományában is volt. Igazából egy olyan BISZ-t szeretnék építeni ami terepszínű, még csillagos jelzéssel repült és lehetőleg Taszáron. Ha ilyenről tuna valaki infót illetve képeket megosztani velem, nagyon hálás lennék. Köszi: Joce | |||||
búza | Adatlap | 372312 | 2011. március 2. 17:00 | ||
Nem hiszem! Elektronikus formában legfeljebb megosztjuk! Te jössz? | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 372311 | 2011. március 1. 23:02 | ||
majd migi jól a kezedre csap és elhappolja előled az összeset! :P | |||||
búza | Adatlap | 372310 | 2011. március 1. 19:19 | ||
Akkor szombaton a Rebekán megtámadom! | |||||
romeo | Adatlap | 372309 | 2011. március 1. 18:32 | ||
Üdv Búza! Nagy Andris archívumából. Nagyon jók a fegyverzetet bemutató fotók! | |||||
búza | Adatlap | 372308 | 2011. március 1. 17:50 | ||
Ez vajon honnan került elő? Mert ahol ezek a képek voltak ott van több és más is! | |||||
Szállító | Adatlap | 372307 | 2011. március 1. 14:05 | ||
romeo | Adatlap | 372306 | 2011. március 1. 10:15 | ||
Zsolt75 | Adatlap | 372305 | 2011. március 1. 08:17 | ||
Hali ! Az Edu honlapján az a kis szösszenet, amit a megjelenés alkalmával készítettek fenomenális! Főleg amikor a roncs amcsi vasat húzzák!:) Simi | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372304 | 2011. február 28. 22:10 | ||
Hű ez tényleg nem piti. Így az összeállításiból látom csak igazán, hogy milyen részletes. Ebből egyet tényleg be kellene szerezni... (nekem egy is elég lenne egyenlőre:) ) Magyar csillag és számsorom úgyis van, csak a HAD MiG-21MF Datája kell hozzá. Namajd Móváron meglátom mennyibe fog kerülni. Sajna nembizti hogy most lesz erre keret. (Ráadásképp egy-két feljavítót is akarok még venni a nagytesóhoz-Fulcrum-) | |||||
búza | Adatlap | 372303 | 2011. február 28. 21:41 | ||
Mai árfolyamon alig több mint 11 pénz. Szorozva kettővel + a többi cucc, amit szintén meg kellene venni! Nem hozzá, csak úgy általában. Fel kell öltözni rendesen! | |||||
Piratre | Adatlap | 372302 | 2011. február 28. 21:38 | ||
59 USD az eduard honlapján. Ehhez lehet kalkulálni. | |||||
Vargapeter | Adatlap | 372301 | 2011. február 28. 21:32 | ||
Remélem nem lesz horror áron! :) Marha jól néz ki a "nyers" makett! :) A magyar az alap, de az egyiptomi, sőt a ruszki festések is nagyon tetszenek! Péter | |||||
búza | Adatlap | 372300 | 2011. február 28. 21:11 | ||
Számomra csak két kérdés maradt: mennyibe kerül majd Móváron és mennyit vegyek belőle? Mert egy magyart mindenképpen kell csinálni, de egy szovjet vagy valamilyen más egzotikus darab a fegyverzet miatt szintén jó lenne. | |||||
TornadoIDSECR | Adatlap | 372299 | 2011. február 28. 20:59 | ||
Ez igen az építési leírást nézve tényleg nyálcsorgató . | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372298 | 2011. február 28. 20:17 | ||
Hali Eduardéknál megjelent a 21MF-jük építési dokumentációja, lehet gyönyörködni és nyálat csorgatni. Ennél jobb már csak akkor lehet, ha az asztalomon lesz! Üdv R. www.eduard.cz/products/pdf/n82/8231.pdf |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Eladóak:1/72 Italeri Mig-29UB Bontatlan Postával 2500,-
1/72 Italeri Mig-29A Bontatlan Postával 2500.-
1/72 Orosz pilóták,szerelők(modern)3+3 db 2000.-
dome50@citromail.hu