<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nyugger | Adatlap | 370715 | 2009. július 20. 09:59 | ||
Köszönöm a képeket. LéJü az utolsó olyan katonai 'cég' melyről a szakmaisága miatt nincs kételyem, hogy rendben összerakják majd a gépet. | |||||
Monox | Adatlap | 370714 | 2009. július 19. 21:58 | ||
A képek: | |||||
Monox | Adatlap | 370713 | 2009. július 19. 17:52 | ||
A szegecsek v. csavarok kifúrása azért volt szükséges, hogy hozzáférjenek a törzsben lévő üzemanyag tartályokhoz. Ehhez le kellett szerelni a komplett gerincet és alul néhány szerelőnyílást. Értem én, hogy az esztétikai hibák bármikor javíthatóak, de aligha gondolnám, hogy javítva lesznek. Nemsokára mennek a képek. | |||||
Nyugger | Adatlap | 370712 | 2009. július 19. 17:26 | ||
Elképesztő. Azért erős túlzás a restaurálás, inkább csak a gép teljes festése volt 2008-ban. A szegecsek kifúrása szerintem nem CFE előirás, ez bármikor javítható. Ha lehet megnézném azokat a képeket. | |||||
Monox | Adatlap | 370711 | 2009. július 19. 14:19 | ||
Tudja-e valaki, hogy a Kecskeméten gyönyörűen rendbehozott 1900-as oldalszámú MiG-21biszt miért a teljes festés/restaurálás UTÁN kellett hatástalanítani, a szegecseket kifúrni és az üzemanyag tartályokat szikével szétvágni? Képek vannak az esetről. | |||||
Levix | Adatlap | 370709 | 2009. július 17. 22:33 | ||
NEM! Csak simán leszállás után biztosítani! | |||||
migi | Adatlap | 370706 | 2009. július 16. 18:27 | ||
Köszönöm urak , Milyen bázisra gondolsz borisz ? | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370705 | 2009. július 16. 18:19 | ||
Tehat ugy nezne ki, hogy "leszallas utan pirokat biztositani". Koszi. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370704 | 2009. július 16. 17:35 | ||
Hali Kimaradt, hogy mit kell biztositani, és itt valószinüleg a "pirotölteteket" /esetleg röviditve "pirókat"/ szó állt, ami a katapultülés és a kabintető vész-eldobás robbanótölteteire utalt. Üdv R. | |||||
Levix | Adatlap | 370703 | 2009. július 16. 16:45 | ||
Leszállás után biztosítani | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370702 | 2009. július 16. 11:14 | ||
Szevasz Rumcajsz, Te talan tudsz segiteni. A feltoltott kepen az 5531-es Bisz orr reszenek kozvetlenul a kabinteto alatti reszlete lathato a repulo bal oldalan. A nev a kabinteto ala van festve alatta pedig latszik valamennyi egy piros feliratbol amibol kb ennyi olvashato: ...AS UTAN ...T BIZTOSITANI! Azt szeretnem tudni, hogy mi a teljes felirat. A kep a hunaviarol van, vegigneztem a kepek nagy reszet de ezt a feliratot egyik kepen sem tudom elolvasni. Koszi a segitseget. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370701 | 2009. július 15. 18:46 | ||
Halihó A szárnyon látható zöld panellel a gép kiállitásakor estek kissé túlzásba, ugyanis a normál szolgálati idő alatt csak a középső, közel félköriv alakú rész volt zöld /ez a rész a müanyag antanna-panel/, a müanyagot körben rögzitő fémpanel természetesen natúr lakkozott fém, ill. később ezüstszin volt. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 370699 | 2009. július 14. 18:46 | ||
Ilyen széppel , festő körben tűzpirosnak hivják | |||||
Pali | Adatlap | 370698 | 2009. július 14. 08:39 | ||
Hello! Tudnátok segíteni, hogy a 21-esek földi takarólemezeit, védőit milyen vörössel festették le? Köszi. P. | |||||
Monox | Adatlap | 370697 | 2009. július 13. 21:55 | ||
Szerintem mindkét variáció igaz. Ha a nagyjavításkor zöld lett, valószínűleg előtte is az volt. De rengeteg ellenpélda is van, amikor a szárnyon lévő dielektrikus panel nem volt zöld. | |||||
migi | Adatlap | 370696 | 2009. július 13. 21:18 | ||
Yeagger | Adatlap | 370695 | 2009. július 13. 15:11 | ||
Mig23 Papa! A szögletes oldalszámú kép akkor Pápán készülhetett? Hiszen a 408-as először Pápára érkezett, és gondolom nem sokáig repült szögletes számokkal amiből következhet, hogy taszáron már nem ilyen volt a számozása. Előre is köszi válaszod! | |||||
Daala | Adatlap | 370694 | 2009. július 12. 20:14 | ||
És ritka is...PF szögletes számmal...nyami:-))) | |||||
Lacy | Adatlap | 370693 | 2009. július 12. 19:54 | ||
mig23papa, az első kettő ismerős, a harmadik nem. Szép, köszönöm. | |||||
mig23papa | Adatlap | 370692 | 2009. július 12. 17:51 | ||
Daala Jogos a pont, át kéne már rendesen néznem a gyűjteményemet, már ami a kapott képeket illeti. Mig-21 ből csak 15000 képem van. Ezt speciel sajna nem én készítettem. | |||||
mig23papa | Adatlap | 370691 | 2009. július 12. 17:49 | ||
romeo már csak az a kérdés hogyan került ez a Jörg Pfeifer a gépek közelébe? A tulaj nem nagyon örülne neki ha megtudná. | |||||
Daala | Adatlap | 370690 | 2009. július 12. 15:02 | ||
mig23papa! PF-et akartál írni a kép alá, nem? :-))) | |||||
romeo | Adatlap | 370689 | 2009. július 12. 14:00 | ||
mig23papa | Adatlap | 370688 | 2009. július 12. 13:58 | ||
Lacy Ezek a képek ismerősek? | |||||
mig23papa | Adatlap | 370687 | 2009. július 12. 13:55 | ||
mig23papa | Adatlap | 370686 | 2009. július 12. 13:53 | ||
dudus0919 Már írtam neki többször is, talán válaszol is egyszer. Amúgy a csoport parancsnokom volt, 1977-1979-ig. | |||||
mig23papa | Adatlap | 370685 | 2009. július 12. 13:51 | ||
Nyugger Ugye-ugye mik kerülhetnek elő a fiók mélyéről. Ha elküldöd a teljes képet leszedegetem rendesen róla azt az irka firkát, de az eredeti nagyobb felbontásban, akkor jobban sikerül a restaurálás. | |||||
Nyugger | Adatlap | 370683 | 2009. július 12. 11:08 | ||
Kotorásztam az archívban egy kicsit, íme az eredmény. Szeritem megdölt a 4-es szám teória, bár itt még nincs terepfestés a gépen. A lajstromon szereplő firka a cenzortól származik ezzel jelezte, hogy nem lehet megjeleníteni... szerencsére ez a történet nagyon régi. | |||||
borisz | Adatlap | 370681 | 2009. július 12. 10:16 | ||
Akármi lehet, mert egy új F-16 harcértéke messze meghaladja egy 21esét. | |||||
Lacy | Adatlap | 370680 | 2009. július 12. 09:36 | ||
Egyiptomban az Asszuáni gát légvédelmét még napjainkban is egy Mig-21MF/UM század védi! Azért kíváncsi lennék mennyi repült óra van ezekben az Ukránok által sokadszorra nagy javított gépekben. És a Nílus deltájának közelében is van még két, eredeti Szovjet gyártmányú Mig-21MF-el repülő század! Egyiptom most rendelt még egy századnyi F-16-ost. Valószínűleg valamelyik 21-essel repülő századot fogják korszerűsíteni. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370679 | 2009. július 11. 22:32 | ||
Lacy Ha 88-ban atkerult az usaba akkor lehet az a gep. Az evszam info a fotostol itt: www.flickr.com/photos/fun_flying/445770695/ | |||||
dudus0919 | Adatlap | 370678 | 2009. július 11. 21:09 | ||
Sziasztok! Próbáljátok meg felkutatni Novák Lajost,aki a Taszári e.mérnök volt és az eladott PF-eket elkisérte egészen USÁ-ig. Az első repülőnap is neki köszönhető.Fehérasztal mellett született meg az egyezség,hogy a tandenbörcök ingyen jönnek el Taszárra.Eljöttek.Első és szerintem a legnagyobb repűlőnap volt. Üdv.mindenkinek. | |||||
sanyi | Adatlap | 370677 | 2009. július 11. 20:39 | ||
Hali! Elhiheted, ha nem fél miska lenne egy óra, vennék egyet és röpködnék vele, de sajnos nem keresek ennyit. Gondolom ezzel nem vagyok egyedül. Állambácsi pedig inkább beolvasztaná - az árukból pedig építene villákat, venne kormánykocsikat, mert azokra szükség van... Előre látom amint a gyönyörű 29-eseket elkezdik szétvágni:(:( Hiába, ha egyben, üzemképtelenül eladnák ócskavas áron hogy otthon legyen mit nézegetni, nem hízik a zseb... Á! Inkább nem gondolok bele. Jó 7végét Mindenkinek! Sanyi | |||||
Lacy | Adatlap | 370676 | 2009. július 11. 20:27 | ||
Szia RonnieFrown, a Kővári TG9304 egyik cikkben 1988 júniusi dátumot írt a magyar Mig-21PF-ek Reno Nevada átadási időpontra. (Igaz az oldalszámokat itt rosszul adta meg) Honnan van az infód, hogy a kép 1989-ben készült? | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370675 | 2009. július 11. 19:16 | ||
Lacy A feltett foto 1989-ben keszult. Ahhoz, hogy az usaban egy ilyen gep polgari lajstromban repuljon szerintem minimum egy evvel elobb at kell hogy keruljon. Van adat arrol, hogy a mi 1603-as gepunk ekkoriban merre volt? | |||||
romeo | Adatlap | 370674 | 2009. július 11. 19:08 | ||
mig23papa | Adatlap | 370673 | 2009. július 11. 18:55 | ||
mig23papa | Adatlap | 370672 | 2009. július 11. 18:51 | ||
Lacy Látod ez a disznóság. Miért nem Magyarországon repül, eredeti magyar felségjellel? | |||||
Levix | Adatlap | 370671 | 2009. július 11. 15:54 | ||
Levix | Adatlap | 370670 | 2009. július 11. 15:54 | ||
Ahhoz túl vastag a piros. Viszont rátettem egy csillagot. Stimmel. Megmértem a szöget, bár a kép elég vacak felbontású majdnem pontosan 36 fok! Ez bizony egy 5 ágú csillag. | |||||
Monox | Adatlap | 370669 | 2009. július 11. 11:59 | ||
Az egyedüli nem merőleges sarka mindegyiknek lehet. De továbbra is azt mondom, csillagszár is lehet. | |||||
Levix | Adatlap | 370668 | 2009. július 11. 11:18 | ||
Lacy | Adatlap | 370667 | 2009. július 11. 08:03 | ||
Az első linken az infó hibás. Legegyszerűbben az orrfutóról derül ki. Nézd meg a 4326 (korábban 4603, még korábban 1603) a kerékagy magyar zöld. A futószár magyaros Binarin-Akromat világoskék (ahogy Buza mondja). Ellenben a cseh Mig-21PF-en, sötétszürke kerék agy és közép szürke futószár. Szóval nem cseh. flightaware.com/resources/registration/N21MG De az Airliners.net-en is mindenhol 1603-as gyári számot mondanak ehhez a géphez. | |||||
romeo | Adatlap | 370666 | 2009. július 11. 07:40 | ||
Horvath_Balazs | Adatlap | 370665 | 2009. július 11. 07:26 | ||
Ez igen érdekes! Az alábbi oldalon úgy látom, mintha az N21MG lajstromú gép egykor cseh(szlovák) színekben repült volna: www.airport-data.com/aircraft/N21MG.html A mi 1603-asunkból viszont tudtommal ez lett: www.airport-data.com/aircraft/N213DM.html | |||||
Lacy | Adatlap | 370664 | 2009. július 11. 07:13 | ||
Miggyuri, ahogy írtam. Az ex taszári magyar 1603-as Mig-21PF. Nézd meg a 1899 és a 1884 hozzászólásokat, jelenleg a 37-38 oldalon vannak. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 370663 | 2009. július 11. 05:54 | ||
zoli1989! Lehet, a svanca kicsi, ahogy most jobban megnéztem valszeg inkább PF. Igazad van. Miggyuri | |||||
Tibcsi | Adatlap | 370662 | 2009. július 11. 05:13 | ||
Igen, PF volt, és csillag felségjellel. | |||||
bero89 | Adatlap | 370661 | 2009. július 10. 23:27 | ||
Toth Gábor! A standard barna zöld kék az is PF volt? ÉS az ékalakú vagy a csillag felségjel volt rajta? | |||||
bero89 | Adatlap | 370660 | 2009. július 10. 23:24 | ||
borisz! Igen abba a beszélgetésbe én is benne voltam. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |