/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
gergo1212 114112 2009. január 14. 22:25
Válasz erre
Üdv mindenkinek!

Lenne egy kérdésem: -Hogy a manóba lehet a matricát szépen elhelyezni a fülkén meg stb?:D
Nekem valahogy mindig elcsúszik meg ilyesmi:Megkel várni meg megszárad és ragasztani kell vagy vizesen ragad rá vagy hogyan?

Üdv : Gergő
Simka 114111 2009. január 14. 19:51
Válasz erre
Méghozzá egy STIES-es, hűtős Scania szíve lesz... :)
Simka 114110 2009. január 14. 19:50
Válasz erre
Ati 114109 2009. január 14. 19:34
Válasz erre
ráczgergõ 114108 2009. január 14. 19:18
Válasz erre
Kép 037
Kép 037

kép lemaradt:S
ráczgergõ 114107 2009. január 14. 19:16
Válasz erre
üdv!én ezt kezdtem el építeni.céget,szint még nem tudom lehet, hogy csak 1szép v8as lesz belőle,de az alap kék szint semmikép nem akarom megtartani.
mindenkinek jó építést ebbe a csúszós időbe.
üdv?Gergő
Simka 114106 2009. január 14. 19:10
Válasz erre
Sziasztok!

Ernő, ez igen egyedi, kircsi vas lesz! Ebay? Gondolom nem 2 euro volt, nemrég láttam fent én is egyet, elég finom áron ment el, de azért megéri, mert igazi ritkaság lehet belőle.
Dekoráció?
DAF az alap? Asszem jobbkormányos, ugye? Egy dobozbontás, esetleg?... :) Nincs több kérdés :)

Vöröshangya, igaza van Rolandnak, sztirolból tudsz alvázat épülni!

Ati, igen, én is fel akartam rakni ezeket a képeket, de hát már nem így néz ki... :)

Simka
voroshangya 114105 2009. január 14. 18:51
Válasz erre
Szia Roland!
Itt valószínű, mármint a kamionos szakágban igen, új vagyok. Apukámnak készítem el a "munkahelyét"! Egy Prága V3S műhelykocsit.Cseh termék, 1:48 méretben, és iszonyúan rossz minőségű!:( Bárhol hozzányúlsz , millió darabra törik! Nem egy nagy átalakítást, szeretnék, csak összerakni. Mivel csavarodott az alváz, és ferde is, nem tudtam a multi marómmal finoman lesorjázni, mivel végig repedt hosszában ezért gondoltam csinálok, inkább egy újat míg a hetvennyolc darabot összeragasztom! Hát ennyi! De fényképekkel dokumentáltam, amit majd okulásként felteszek! Köszi!
Roland_89 114104 2009. január 14. 17:15
Válasz erre
Szia! üdvözünk a fórumon. Netántán új személy vagy itt a topicban?

Szóval Prága készül? tudhatnánk róla valamit? Gondolom nem 1:24ben...
Amúgy ha te szeretnél készíteni alvázat akkor sztirol lap. De tessék visszaolvasni a forumon és látsz rengeteg átalakítást...

R89
Erno-945 114103 2009. január 14. 17:05
Válasz erre
EuroTech 1
EuroTech 1
EuroTech 2
EuroTech 2

Sziasztok!
Némi 1:87-es kitérő után elkezdem építgetni az EuroTech típusú vontatót.
945
gpatrik 114102 2009. január 14. 17:04
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm Mindenkinek a segítségét, Ati, Exec, Atis, bár megemlíteném Gabit is, mert a szelepfedél az szelepfedél. :)
A dolog érdekessége, hogy nem 24ben készül a kábelezés, de ha kész lesz, teszek ide is képeket.
GPatrik
Ati 114101 2009. január 14. 16:53
Válasz erre
Ja, ez majdnem ugyan az..., ez egy 143-as é!
Az R500-as motorjáról ami nekem van, arról nem találom a képeket!

Üdv!

Ati
Ati 114100 2009. január 14. 16:50
Válasz erre
DSC01481
DSC01481
DSC01484
DSC01484
DSC01376
DSC01376
DSC01421
DSC01421
DSC01423
DSC01423
DSC01486
DSC01486

Szia Patrik!

Remélem tudtam segíteni...
De nézz még utána, mert ezt, nem tegnap csináltam...

Ati
voroshangya 114099 2009. január 14. 16:49
Válasz erre
Sziasztok!
Kérdésem a következő: Prága V3S műhelykocsit építek, és szörnyen enyomták az alvázát! Milyen anyagból készíthetek újat? Köszönöm!
exec 114098 2009. január 14. 16:34
Válasz erre
gpatrik,

a makettek (régi) menü alatt láthatsz lyen scaniát cikkben (Borka Gyuritól is, tőlem is) és azokban a scaniákban kábelezve van a motor. Kiindulási alapnak jók, de persze nemárt még hozzánézni infot!

exec
gpatrik 114097 2009. január 14. 15:26
Válasz erre
Szia Atis!
Köszönöm a kéept. Nos igen, ilyen lenne jó makettben. Visszaolvasok, ha jól rémlik, mintha valaki csinált volna itt a fórumon kábelezett motort.
Gabi!
Valóban, mondjuk látszik nem értek hozzá...:)
Patrik
Kusti 114094 2009. január 14. 14:08
Válasz erre
Gigi!

Sajnos azt kell mondjam hogy egyetértek az előttem az üggyel kapcsolatosan szólókkal. Az egész a kikapcsolódásról szól. Én már túl vagyok pár kamionon, ami ugyan egy két kollégához mérten nem sok, de csináltam már pár átszabást. A TG-X ami most készül, nagyon sok buktatót hordoz magában. szabni kellett sok mindent és még igy is van amit nem akartam, vagy tudtam megcsinálni. Az építésnél néha legszívesebben a falhoz b***am volna, mert valami nem sikerült vagy a testi épségem sínylette meg.
Szóval a kikapcsolódás a lényeg. Szerintem is kezdd inkább valami egyszerübbel, tapasztalatot szerezni. Aztán jöhetnek a komolyabb lélegzetvételű dolgok. ;)

Üdv!
Kusti
Kusti 114093 2009. január 14. 14:03
Válasz erre
Elektro!

Az van a két szelepdekni között. Mint az amcsi szörnyeken (gpk) :I

Kusti
Gabi 114092 2009. január 14. 13:18
Válasz erre
Szia Patrik!
Az már elég nagy gond, ha a dugattyú teteje V formát mutat, az már kuka. Amiről te beszélsz, az a szelepfedél.
Gabi
Atis 114091 2009. január 14. 09:38
Válasz erre
scania%20r%20580%2010x4
scania%20r%20580%...

szia Gpatrik

Én csak ezt találtam, talán más többet tud mutatni.

üdv.
gpatrik 114090 2009. január 14. 06:30
Válasz erre
Sziasztok!
Szeretném a Segítségeteket kérni motor kábelezés ügyében. Tudnátok mutatni olyan képeket Scania motorról, amin "v" formályú a dugattyú teteje, és kábelezve is van? Legjobb lenne ha makett lenne, mert azon el is tudnék igazodni. Köszönöm szépen!
Üdv.: GPatrik
gigi13 114089 2009. január 14. 04:51
Válasz erre
üdv!
Köszönöm szépen a tanácsokat! teljes mértékben igazatok van! mivel még nem nagyon vagyok otthon a kamionok között igy jo h segitettetek. tényleg nagyon nagy munka lenne... el is halasztom még egy ideig. elöször megprobálok párat dobozbol. de mindenek elött van még pár dolod amit most össze fogok rakni, szval a kamion még rá ér.
köszönök mindent!
Simka 114088 2009. január 13. 22:31
Válasz erre
Nézegettem még az Actros-os képet is, talán még azt lehetne kevesebb nagy átalakítással megcsinálni. De ott is lapos tető, lökhárító stb, lenne ott is élmény...
Simka 114087 2009. január 13. 22:26
Válasz erre
Sziasztok!

Gabi, üdv újra a fedélzeten, örülök, hogy itt vagytok!
Ernő, beszéltem valakivel, akinek az öccse tűzoltó, csak sajnos Sárváron, ahol nincs Atego, de talán valamiféle ismeretsége van a szombathelyiekkel is, várom, hogy visszaszóljon.

Volvo FM, TGA stb, 8x4. Osztom a véleményeket, amint már írtam is. Mármint az elsőre inkább valami alapcsomag, aztán átépítés elvet.
TGA-nál meg inkább TGA fülke az érdemes, gyártottak abból is 8x4-et bőven, csak ugye inkább schwerben, nem billencsben stb... TGA-ból TGM, TGS elég harapós dolog, inkább tényleg EMEK, csak azt ugyanúgy kell alakítani, hogy makettnek nézzen ki, ne játéknak, bár az jóval kisebb alakítás.
FM Volvo-t én is nézegettem már, hát az is kemény lenne FH-ból épülni, nem tudom, hogy EMEK-nek van-e FM-je, régi FL10-ese van azt láttam már. Szóval azt tényleg kellene vágni rendesen kívül-belül...
Szóval Gigi jobb azt későbbre hagyni, bár elsősorban az ember magának épít, de abban azért legyen meg az alkotás öröme ne csak szívjon...

Simka
Gabi 114086 2009. január 13. 21:46
Válasz erre
Sziasztok!
Az Man Tga átépítése szerintem még nehezebb feladat, mint a Volvo. A 4 tengelyes billencs gépeknél az MAN TGM, most TGS fülkét használja, mely keskenyebb, rövidebb, nem síkpadlós. Ezt a fülkét átépíteni egy TGA fülkéből nagyon kemény feladat, akkor már sokkal egyszerűbb venni egy Emeket, és azt feljavítani. Ritkán előfordul hosszú fülke, de egyáltalán nem jellemző 4 tengelyes billencsben.
Kezdőnek nem javaslom ezt a fajta átépítést, mert csak a kedve megy el a makettezéstől. Elsőnek össze kell építeni dobozból egy-két kamiont, hogy ráérezzen az ízére, aztán lehet kisebb feljavításokat-átépítéseket eszközölni, de nem szabad rögtön nagy átépítéssel kezdeni, mert ahhoz rutin kell.
Gabi
Erno-945 114085 2009. január 13. 20:21
Válasz erre
Sziasztok!
A Volvo FM témához írnék pár gondolatot.
Gabival kiveséztük a témát,úgy gondolom,nehéz az átépítés.Mind a négy oldalon kell vágni,az ajtóknál a kilincs alatt és fölött is.Az FM fülke lehelletnyit keskenyebb is,de lényegtelen.Szerintem két készlet kell hozzá(FH),a "kockalámpás 1993-2002-ig és a 2002-2008-ig.A régiben hasonló a sárvédő ív,ami az új tgk-n más mint az FH-s Volvo-n.A régi FM hűtőrácsa keskenyebb mint az FH-s változaton,ott nagyon sokat kéne szabni,varrni.Nem lehetetlen a dolog,de szerintem nagyon nehéz élethű másolatot készíteni.
945
Elektrolakatos 114084 2009. január 13. 19:43
Válasz erre
hol látsz te ott kompresszort?:o
pulcsi 114083 2009. január 13. 19:41
Válasz erre
Sziasztok!
Itt egy link amerikai kamionok java részt angolul.
www.modelcarsmag.com/forums/index.php
Pulcsi
pulcsi 114082 2009. január 13. 19:32
Válasz erre
Sziasztok!
Annyiban egésziteném ki Simkavéleményét a Volvo FM-ről,hogy a kabin belsejét is illene átalakitani.GigiAmugy jó lenne egy 2 tengelyest 3 tengelyesre alakitani második kamionnak.Szerintem.
Pulcsi
Kusti 114081 2009. január 13. 13:49
Válasz erre
Kusti 114080 2009. január 13. 13:48
Válasz erre
Szia Géza!

Így a kép alapján egy ritka megoldásnak lehetünk szemlélői. A mocin egy Kompresszor van turbó helyett, ritka dolog mert nem nagyon szokták a diesel motorokra tenni, inkább csak benzinesre. De talán pali többet tudna mondani.

Üdv!
Kusti
exec 114079 2009. január 13. 13:35
Válasz erre
ja, itt most másra gondoltunk! Én a töltőről beszéltem, a henger, amire gondolhatsz szerintem azt az összeállítási rajz pulley cover, róla lejövő hengert pedig alternator néven illeti.

Itt egy link az összeállításiról:s475.photobucket.com/albums/rr119/Ati001/Model%20Trucks/Chevy%20Titan%2090/Instruction/

thx alinkért, Ati! ;-)
mack 114078 2009. január 13. 13:15
Válasz erre
23506411
23506411

Hat az biztos h nem a tolto, mert ahogy elneztem a tolto a V kozott van. A kepen egy haz lathato. A superchargerek mechanikus hajtasu toltok, a mechanikus kapcsolattal a motor forgomozgasara.
exec 114076 2009. január 13. 12:18
Válasz erre
mack,

na ez az, én is passzolom a fehér hengert. Az AMT-rajzon sorszám nincs, csak az van ott, hogy az éppen milyen alkatrész. erre mondta, hogy supercharger... Minden más szempontból ősrégi szívódízelnek gondolnám. Mondjuk a gép se mai csirke...

exec
mack 114075 2009. január 13. 12:07
Válasz erre
Szia,
ez akkor 8V-71N, 318bhp, nincs turbo (nem mai csirke)
De akkor azt a feher hengert passzolom a motor felett
A kepeim kozul csak a 3ik 71es, a masik 3 92es, de szinte ugyanaz
Csak mint erdekesseg, a sokhengeres motorok a 6V es 8V blokkok osszecsavarozasaval erhetok el
exec 114074 2009. január 13. 08:41
Válasz erre
mack,

köszönöm az infot. Az az érdekes, hogy a kitben csak a superchargert adják, turbot nem. Pedig ha jól értem, az is kéne hozzá. A motor kódját azt megtaláltam, meg jópár fotót is hozzá, de amiket feltettél jobbak, köszönöm!

exec
mack 114073 2009. január 12. 23:23
Válasz erre
1115
1115
1116
1116
91955874
91955874
Detroit8V-92
Detroit8V-92

Udv,
a Detroit Diesel ketutemu dieselmotorjai a 6V es 8V (es meg 20Vig hajokba es egyebekbe keszultek)keszultek kozuti jarmuvekbe. Ami a Titanodban van, az egy 8V-71 N vagy T. A supercharger az egy roots fuvo (piskotak forognak egymassal szemben), turboval kombinalva. X legmennyiseg folott a turbo dolgozik.
gigi13 114072 2009. január 12. 23:15
Válasz erre
Köszönöm a tanácsokat.Igazatok van, elsöre tényleg nem kellene belefogni 1 ijenbe.
Majd nézek valami egyszerübp kamiont proba gyanánt, és majd neglátom.
Roland_89 114071 2009. január 12. 23:03
Válasz erre
Szia Simka!

Én is javasoltam nemrég,hogy nem lenne rossz dolog ha egyet összeépítene dobozból, mert biztos lesz olyan dolog rajt amire aztmondja majd az ember hogy, na a következőnél erre figyelek.
Gigi elég komoly átalakítást tervezel, és hidd el hogy mi jót szeretnénk neked, egy kis gyakorlatszerzés, ugymondd bemelegítés kell a nagy munka előtt. De persze nem kivitelezhetetlen az se amit te szeretnél, de nem biztos hogy mindjárt elsőre ebbe kéne beleugrani. De persze ez a te döntésed!

Roland
Simka 114070 2009. január 12. 22:55
Válasz erre
Most néztem, most is van egy MAD Scania Ebay-en csekély 71 Euro és még 4 nap van hátra...
Simka 114069 2009. január 12. 22:49
Válasz erre
Gyűjtsd a referenciát, aztán majd meglátod...
Ötletnek: lkw-infos.eu
Simka 114068 2009. január 12. 22:48
Válasz erre
Gigi!

Igaza van Rolandnak, általában a gyártók a "civil"-kezdő stb. makettezőkre gondolva, az adott típus csúcsmodelljét igyekeznek megvalósítani, hogy minél látványossabb, nagyobb legyen, így mi komolyabb makettezők arra kényszerülünk, hogy nekiálljunk fúrni-faragni, ha meg néhányszáz km-rel arréb laknánk (mármint nyugat felé), akkor veszegetnénk a jó kis euronkból a KFS, meg egyéb cuccokat.
Ilyenformán tehát mindenképp valami kisebb átalakítású fülkét kellene nézni. A nyugat-dunántúli fő MAN fan Roland jól látja, hogy a MAN jó döntés lenne, mert ITALERI-nek van pl a sunshield tarilere, ami lapos tetős TGA+pót-ból áll(Atis pár hsz-el előbb), az egész jó alap, más relatív könnyen beszerezhető gép nem igazán jut eszembe, esetleg, amit ATIS tett fel még Volvot, de szerintem azt már inkább Ebay, ilyesmi helyen kell keresni.

Szóval ez egy elég komplex kérdés, amit lehet, hogy előtte inkább egy első sima "gyári" kamionmakettnek kellene megelőzni, hogy szokd az ízét a "király kategóriának"..
Meg hát, ha gyári átalakítós verzió lesz(MAD Scania, amiről Roland beszélt), abba azért kell belefekteni anyagilag is jócskán (anno nemrég Ebay-en 150 eruro körül kelt el egy ilyen), bár biztosabb eredmény, mintha saját kézzel épülsz elsőre egy ilyen volumenű makettet.

Meg egy kis helyesbítés: ilyen-milyen stb az "ly", nem "j" :)

Simka
gigi13 114067 2009. január 12. 22:42
Válasz erre
me1570_1_large
me1570_1_large

Rolamd!
csak az a baj h a volvo rol annyi van mint a szemét, meg hát azt már élöben is "tapasztaltam" azzal már volt dolgom. de a man rol nem sok mindent találni.
És mi lenne a vélemény 1 actros rol?
Roland_89 114065 2009. január 12. 22:26
Válasz erre
Szia Gigi!

igazából kisfülke az nagyon ritka hogy lenne. Talán egy két típus, de most nem is jut eszembe egy se. A makettok nagyrésze nagyfülkés változat és ezeket kéne kisebbre alakítani. Véleményem szerint az MAN-re voksolnék. Kell szabni vagdalni rendesen,de szerintem is egy fokkal "könnyebb" mint a Volvo. De mielőtt nekiállsz, rengeteg referencia anyagot gyűjts be róla, és annál könnyebb lesz majd méretezni!
Ha lesz kérdésed, nyugodtan!

R89
gigi13 114064 2009. január 12. 22:21
Válasz erre
Simka!
Lehet igazad van de én reménykedtem hogy legalább kiadta valamejik gyárto .(at fm re gondolok) Igen ez lenne az elsö kamion, ez is csak azért mert ijenekkel foglalkozom meg hát jol néz ki.
gigi13 114063 2009. január 12. 22:20
Válasz erre
Simka!
Lehet igazad van de én reménykedtem hogy legalább kiadta valamejik gyárto .(at fm re gondolok) Igen ez lenne az elsö kamion, ez is csak azért mert ijenekkel foglalkozom meg hát jol néz ki.
Simka 114061 2009. január 12. 22:15
Válasz erre
Gigi!

Szerintem a MAN-t könnyebb megépülni fülkeileg, mert ott szinte csak a lökköst kell átalakítani, azontúl, hogy TGS fülke, nem TGA, de biztos van ilyen TGA-ban is..
Volvo FM-nél viszont ki kellene vágni vízszintesen keresztben a fülke szélvédő-hűtőrács közti részét.
Amúgy ez lesz az első maketted vagy első kamionod?
Mert, ahogy néztem itt a fórumon még új vagy és nem igazán mutatkoztál be, így nem ismerünk, hogy vagy a makettekkel...

Simka
Simka 114060 2009. január 12. 22:09
Válasz erre
www.youtube.com/watch

Youtube-on a klip, hogy mozgóképben is látható legyen...
Egyébként köszönet Gergőnek újfent a filmért! Meg Tuningnak, hogy felfigyeltette erre a filmre Gergőt!... :)
Simka 114059 2009. január 12. 21:59
Válasz erre
2225
2225
2226
2226
2227
2227
2228
2228
2229
2229
2230
2230

Kedves Rico!

Igen látom újfent lusta vagy visszaolvasni...
Nos, ez a film a "Kenguru" című film 1975-ből, ami egy tökéletes akkori korrajz...
Az ebben Gálffi László mellett főszerepet játszó ZIL-130-as teherautó makettjét faragom éppen...
Egyébként játszott benne Koltai Róbert is a fiatalabbak őt talán jobban ismerik..

A képeken igazi hamísítatlan fíling abból a korból :)
Javaslom megfigyelni: a nagyhasú csávesz a csónakkal, igazi retro fecske fürdőgatya, csíkos nááájlon zokni, meg barna félcipő... :?

Ja, az ott az első képeken mind ZIL..
gigi13 114058 2009. január 12. 21:50
Válasz erre
vo1457_1_large
vo1457_1_large
ma1768_1_large
ma1768_1_large

Üdv!
Elöször ezt a volvot szerettem volna de sehol nem találtam. átépiteni meg nagyon nehéz lenne. de a man sem lenne könnyü.az talán még nehezebb.
nah de mind1, majd kitalálok v mit.ez a project még várhat.
köszszönöm mindenkinek a segitséget.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.