/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Ati 107342 2008. január 24. 22:17
Válasz erre
Szia Nagytalpú!

Hát csak apróbb illesztési hibái vannak, de semmi komoly!
De..Egyet megjegyeznék! Illetve mindjárt megmutatom képen is!

Ati
Nagytalpú 107341 2008. január 24. 22:09
Válasz erre
Halihó!
Már teljesen bele jövök, a végén még bénázni sem fogok.
Neked is szia 945!
Kérdezném az R500 építőket,hogy ennél a kittnél is vannak még illesztési hibák?
Gondolok itt pl. kerékjárat,stb.
Pisti75! Te nem az a nyergesbillencses Pisti vagy?
Végül pedig a Volvósoknak mondanám,hogy itt áll a parlolóban mellettem egy 610 es három alsó kipufival. És a hangja...
Talpi
bebá 107340 2008. január 24. 22:03
Válasz erre
Hát aki a kozmikus világban született!
Nagytalpú 107339 2008. január 24. 21:42
Válasz erre
Sziasztok!
Ha ez most olvasható,akkor
kozmikus problémákat oldottam meg!
Sajna csak hétvégére érek haza,igy képek majd csak akkor.
De a gépemet1:1 ben megnézhetitek a kissbkft oldalán.
(.hu és a teherautók)
Exec!Szia Géza!
Én vagyok az és még alszik a dobozban.
Atis!A csirkeláb emblémás katonai gépen lesznek fegyvernemi és egyébb military jekek?
Bercibá!Működik!
Talpi
Erno-945 107338 2008. január 24. 21:28
Válasz erre
Roland_89 107337 2008. január 24. 21:27
Válasz erre
köszönöm Erno 945! Amúgy nagyon jó az Unimog! Komolyan van itt annyi makett amit még nem láttam. :D Szép példány lett az is!
Erno-945 107336 2008. január 24. 20:23
Válasz erre
dob1
dob1
dob2
dob2

Pici haladás:
Maradék doboz,cipőfűző,gyurmába öntött csatlakozó a tömlőkre.
945
Erno-945 107335 2008. január 24. 20:21
Válasz erre
Sziasztok!
Nagytalpú,üdvözlet!!!
Roland 89,a tűzoltók között a 355.hsz-nél tettem fel képeket,látható a daru,szigetelt drótot használtam,a végükre alumínium matricát(öntapadós)tekertem.
pisti75,jól alakul a Scania!
945
pisti75 107334 2008. január 24. 19:22
Válasz erre
P1000677
P1000677
P1000680
P1000680
P1000681
P1000681
P1000682
P1000682
P1000683
P1000683

Sziasztok!
GABI. Szuper a TITAN. Képeket még még még!
Én is haladtam egy kicsit. Elkészült a cooler meg a csövek. Nem bírtam kihagyni, bár a fél motort át kell alakítani.
Valószinü a vázat is szétvágom és betoldok 3centit.
Mindenkinek további jó épitést!
exec 107333 2008. január 24. 19:13
Válasz erre
:)))

Ezért szeretem jobban az AMT és eredeti Revell (nem Italeri átvett) kiteket. Ott ez sokkal jobban meg van oldva...
Ati 107332 2008. január 24. 19:12
Válasz erre
Szia Roland!

Én szerintem azt is rézdróttal. Vagy összecsavart -vékonyabbal...vagy esetleg fonott damillal!!
De hátha valaki már csinált ilyet...és tud neked pontos választ adni!

Ati
Ati 107331 2008. január 24. 19:08
Válasz erre
Szia Lestat!

ok!
Csak azért irtam, mert én is kezdtem már a fülkével, mert azzal mindig sokat elmolyolok!
Kár hogy ebbe sincs moci!
Jó építést! És várjuk a képeket a haladásról!

Ati
Roland_89 107330 2008. január 24. 19:08
Válasz erre
nekem is lenne egy kérdésem. Mivel lenne érdemes bekábelezni a darut? A MAN daruját akarom bekábelezni, mert így majdnem hogy csupasznak tűnik...
zsal 107329 2008. január 24. 18:30
Válasz erre
Köszönöm Ati és Roland_89!

Világos,és érthető!!!

Üdv.
Lestat 107328 2008. január 24. 18:08
Válasz erre
Szia. Ati.

Nem nem a fülkével kezdtem csak ezt csinálom éppen. az alváz nem valami mutatos számomra. Sajna nincs benne moci nem fordul az elsö kerék. Maskolot használok csak sajna nem sikerült jól. A képek este és nem egy profigépel készülltek.

Lestat
Ati 107327 2008. január 24. 18:07
Válasz erre
DSC00599
DSC00599
DSC00598
DSC00598
DSC00600
DSC00600

Az első két kép egy Actros - becsúsztatható!
A harmadik a Scania R500 - körbeépítős!

Ati
Roland_89 107326 2008. január 24. 18:07
Válasz erre
hát én 4-es szériás Scania-t építettem, abba mondjuk becsusztathatós volt a belső. Az annyit tesz, hogy te összerakod a fülke elemeit, és ha megszáradt frankón, akkor alulról a fülkebelsőt beletudod illeszteni a helyére. De vannak olyan fülkék amiknél a belsőt nem tudod betolni alulról, hanem a belső tér köré kell építened a fülke elemeit. És itt az én véleményem szerint is a legjobb ha a hátsó résznél az egyik felét nem ragasztod meg, csak azután ha beleraktad a belsejét. Remélem érthetően mondtam el, ha nem értesz vmit, nyugodtan kérdezz és biztos van aki segít.
zsal 107325 2008. január 24. 17:41
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat. Pár harcjárművet már összeraktam, ezért nem teljesen idegen számomra a makettépítés, viszont egy dolgot nem értek. Mit is jelent pontosan az, hogy "becsúsztathatós" a fülke? Milyen az amelyik nem "becsúsztathatós"?
Mellesleg aki épített mostanában, az feltehetne képeket az R500-ról, hogy lássam a szakavatott kezek mit tudnak belőle kihozni.

Üdv.
Roland_89 107324 2008. január 24. 17:18
Válasz erre
exec! A kenwort tulaját ismerem :)
max 107323 2008. január 24. 16:55
Válasz erre
helló!

a stralis nem jön és nem is fog!:( múltkor irta brúnó, hogy az italeri mégsem adja ki! ezzal a DAF-al sem erőltették meg magukat! ha teljesen élethű XF 105-t akarsz épiteni, akkor hát... elég rendesen bele kell nyúlnod! ha csak azt nézzük, hogy rossz helyen van az üzi tank, az aksitartó, a kipuffogó dob és a dobnak még a formája is más. még bőven tudnám sorolni, de felesleges! szinte csak a homlokfal új benne! részemről én nem venném meg, inkább maradnék az XF-nél. bár ott is vannak érdekes dolgok.:(

max
Mike 107322 2008. január 24. 16:45
Válasz erre
Hát mert a DAF-ok motor nélkül is mennek. Nem is tudtad? :)
Viccet félre téve motort tehettek volna már ebbe.
AZ Iveco Stralis is kijöhetne.
Keri 107321 2008. január 24. 16:31
Válasz erre
exec 107320 2008. január 24. 16:25
Válasz erre
feriapu21 107319 2008. január 24. 15:13
Válasz erre
Lestat.

Csak igy tovább. Nagyoyn szép lesz. Tegyél fel majd képeket folyamatosan a gyártásról.
feriapu21 107318 2008. január 24. 15:12
Válasz erre
Csak igy tovább. Jól csinálod a dolgokat.
Csabi 107317 2008. január 24. 14:09
Válasz erre
P1190566
P1190566

Sziasztok!

Korábban már írtam, hogy légzsákot is lehet használni kárpitozásra.
Így néz ki a szövése (makro felvétel, 1 cm -ről)

Csabi
Ati 107316 2008. január 24. 14:01
Válasz erre
Ja, az más!
Mert tegnap küzdöttem vele egyet!
Én a hátsó rész egyik oldalát nem ragasztom oda.! A felső részt pedig külön festem, az pontos és szépen ráfekszik, meg se fog látszódni!

Épp az elöbb jött meg a festék! Estefele valószínűleg fújom a vázat és a motort!
Aztán rakok képeket is!

Ati
Kusti 107315 2008. január 24. 13:53
Válasz erre
Szia Ati!

Bááár igazad van mert nekem nem volt beragasztva a homlokfala mert nyitható ajtósra akartam.

Kusti
Ati 107314 2008. január 24. 13:51
Válasz erre
Szia Kusti!

Ha teljesen összeragasztod a kasznit, akkor nem meg bele...
Én kipróbáltam direkt, de el volt itélve!

Ati
Kusti 107313 2008. január 24. 13:33
Válasz erre
Szia Zsal!

A Scania nagyon jó kit, nem nehéz, nem is olyan buktatós. Vannak benne komolyabb részek de nem kell tőle félni. Részletes, vann benne moci is, igaz nem olyan amilyen az igazi kamionban van.
Szerintem is inkább kiegészítők nélkül építsd meg. Amit meg tudsz csinálni magad azt nem kell megvenni. Először ugy is meg kell fizetni a ,,tanulópénzt" ( sajnos )
A fülke egyébként belecsúsztathatós, nekem legalábbis az volt.

Hajrá!

Kusti
exec 107312 2008. január 24. 12:28
Válasz erre
zsal!

Szerintem építsd meg inkább a gépet mezítláb! Annál is inkább mert így legalább látni fogod, hogy mit érdemes kicserélni és mit nem, és nem költesz el súlyos lóvékat esetleg fölösleges kiegészítőkre! (Egy csomó dolgot pedig le lehet gyártani scratchben is. A makettek között fent van a Chevy Bisonom, azon a légszűrő és a kipuff pl abszolút scratch...)
zsal 107311 2008. január 24. 10:31
Válasz erre
Igazad van! Először is lássuk mit tudunk, utána viszont lehet belemélyedni.
Köszi a segítőkészséget.
Üdv.
Ati 107310 2008. január 24. 10:06
Válasz erre
Lehet kapni Italeri kiegészítőt! Abba van mindenféle, lehet kapni a Ho-Ki-nál, a Játék & Makett-nél, meg szerintem sok helyen.
De ha komolyat akarsz akkor KFS!
De erről a többieket kérdezd akik használnak ilyet, én még nem rendeltem tőlük!
De szerintem a kitt önmagában is jó, nem szükséges kiegészítő! Főleg ha még nem nagyon építettél kamiont.!?
Sok sikert hozzá!

Ati
zsal 107309 2008. január 24. 10:00
Válasz erre
Szia!

Köszi, már szinte biztos, hogy belevágok. Most nézegettem a neten pár elkészült makettet. Gyönyörűek. Várjuk a te képeidet is.
Esetleg nem tudsz linket ahol külömböző kiegészítőket lehet vásárolni? Gondolok itt, felni, rács, stb..
Ati 107308 2008. január 24. 09:49
Válasz erre
Ati 107307 2008. január 24. 09:49
Válasz erre
Szia zsal!

Én éppen egy R500-ast építgetek! Nagyon szép makettet lehet kihozni belőle! Vannak nehezebb pontok benne, de nem vészes!
Az alváz abszolút nem nehéz, esetleg a fülke...mert nem becsúsztathatós hanem körbeépíthetős!! Ezt vagy maszkolással oldod meg...vagy én úgy csinálom hogy a kaszni hátsó oldalát nem ragasztom oda az egyik oldalon, így annnyit enged, hogy a kész fülke beltere belecsúszik, épp este ezt próbáltam ki!
Az illesztések pontosak, esetleg a moci építése közben lehet egy kis gond, mert nagyon pontosan kell ragasztani, hogy minden a pontos helyen legyen!
Nemsokára képek is lesznek!

Szerintem vágj bele te is!

Ati
exec 107306 2008. január 24. 09:46
Válasz erre
helyes, helyes, szép gépet kérünk belőle!
Ati 107305 2008. január 24. 09:42
Válasz erre
Szia exec!

Igen! az a pótom van hozzá! És sorban állnak az összerakásra! Nem eladóak...

Ati
exec 107304 2008. január 24. 09:35
Válasz erre
Ati!

A Büssinghez hanomag pót van, ugye? A lenti hozzászólásod alapján nem teljesen tiszta, most el akarod adni, vagy csak a sorban állnak összerakásra? :-)
zsal 107303 2008. január 24. 09:23
Válasz erre
Köszönöm, nagyon kedves emberek vannak itt! Azt hiszem bele fogok vágni, és előre is elnézést a jövőbeli sok kérdésért.
Még annyit, hogy feljavítókészletet lehet valahol szerezni? Külföldi oldal is jöhet.

Üdv.
exec 107302 2008. január 24. 09:18
Válasz erre
zsal!

Ne ijedj meg azért tőle, szerintem nem olyan vészes. Én inkább csak egy hetest adnék neki, de szerintem ez attól is függ, hogy kinek, melyik munkafolyamat megy nehezen...
Próbáld meg nyugostan, ha kérdésed van, segítünk!

Üdv.
exec
zsal 107301 2008. január 24. 09:03
Válasz erre
Húha!

Ez nem túl jó hír. Szívesen fogadnám a buktatók feltárását, mert gondolván, ha előre tudom hol vannak nehézségek, többféle megoldást próbálnék kitalálni.
Ha esetleg valaki tud ilyeneket kérem jelezze.
Üdv.
Atis 107300 2008. január 24. 08:58
Válasz erre
Zsal

Az európaiaik közül Ő a legnehezebb, egy 10-s skálán egy erős 9-est kaphatna.

De vannak nehezebb amcsi gépek is, ha belevágnál.. itt van egy pár gyakorlott kéz aki szívesen segít a trükkök megismertetésében.

üdv.
zsal 107299 2008. január 24. 08:40
Válasz erre
Sziasztok!

Ha egy arányskálán kéne pontozni,a megépítés nehézsége szempontjából, az Italeri Scania R500 V8 makettjét, hány pontot adnátok? Kacsingatok a makett felé, mert szerintem napjaink egyik legszebb kamionja, de nem tudom mennyire szép makettet lehet belőle kihozni, egy nem túl gyakorlott kéznek.(Építettem már pár makettet, de nem vagyok profi.)

Üdv.
Ati 107298 2008. január 24. 00:47
Válasz erre
Szia Brúnó!

Tegnap beszéltük a Dafot!
Bocsi de még sem kellene! Nem tudtam hogy nincs benne moci, és az alváz is félig kész! Igaz nagyon szép, de sajna így már nem annyira érdekel!
Mégegyszer bocsi!

Ati
Ati 107297 2008. január 24. 00:42
Válasz erre
Szia Roland!

Köszi. Meg is találtam!

Ati
bebá 107296 2008. január 24. 00:14
Válasz erre
Nagyon sajnálom de ebben a technikában nem tudok segíteni.
Nagytalpú 107295 2008. január 23. 23:21
Válasz erre
Bercibá!
Itt ülök Csepelen a fülkében és nem bírom elküldeni amit írni akarok.
Tudod mobilban vagyok a neten.
bebá 107294 2008. január 23. 23:12
Válasz erre
Szia!

Mi a gondod?Nem biztos,hogy tudok válaszolni,de akkor majd
a nagyágyúk megteszik helyettem.Én még itt vagyok.

Bercibá
Nagytalpú 107293 2008. január 23. 23:03
Válasz erre
Sziasztok!
Kis segítség kellene,mert bénázok.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.