/ Fórumok /

Repülőnapok

Minden ami repülőnap... :D
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68.
cenci2 551953 2014. január 25. 07:12
Válasz erre
Sziasztok!
Feltettem a Kecskeméti Repülőnap 2000.május 20-21-i rendezvény előtti napját ,amikor a bemutató gépeket fogadták . Nem volt rossz az a repnap ! :) www.youtube.com/watch
Jó hétvégét !
cenci2 551859 2014. január 24. 07:12
Válasz erre
Ja azt kifelejtettem ,hogy ez a 2000-es Szentkirályszabadjai repülőnap ! :-)
cenci2 551858 2014. január 24. 07:09
Válasz erre
Sziasztok !

Feltettem a 2000.szeptember 9-i repülőnapot . www.youtube.com/watch

Szép napot !
Taylor2 551766 2014. január 23. 16:48
Válasz erre
Szia Rumcájsz 52

Ja így már értem.

Még ami felmerült bennem, hogy nem nemzetközi repülőnap volt a 90' kecskeméti, ugyan úgy mint mondjuk a 89' Budaörsi.

Üdv:Taylor2
Rumcájsz_52 551751 2014. január 23. 15:10
Válasz erre
Szia Taylor2
Úgy emlékszem, Kecskeméten 90-ben a teljes nemzetköziséget két spangdahlemi USAF F-16, és két bankházi szovjet MiG-29 képviselte. Ezek azonban valamiféle kölcsönös "kiegyezés" miatt nem repültek bemutatót, az "Airshow-részleget" csak a MH képviselte, így az első igazi nemzetközi légibemutató talán tényleg a 91-es taszári volt.
Üdv R.
Taylor2 551747 2014. január 23. 14:59
Válasz erre
Sziasztok!

Ritka képek: Taszár 91'

www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/napok/hazai/taszari-nemzetkozi-repulonap-1991/

Csak azt nem értem hogy miért mondják ezt első repülőnapnak, hol ott Kecskeméten egy évvel előbb volt.

Üdv: Taylor2
cenci2 551690 2014. január 22. 22:10
Válasz erre
A hétvége fele felteszem a 2000 .szeptemberi Szentkirályszabadjai repülőnapot is ,akkor szerencsére nem volt esős az idő .
Szu-22 551677 2014. január 22. 20:00
Válasz erre
Szia!
Részemről nagyon köszönöm, én is ott voltam 2001-ben! És nagyon élveztem!
Kár, hogy Szolnok nem csinál ilyent...pedig a Kecskemét közti "holt" időszakban jó volna!
Köszönöm: Józsi
cenci2 551651 2014. január 22. 16:48
Válasz erre
Sziasztok !
Akit érdekel a 2001-es Szentkirályszabadjai Repülőnap feltöltöttem egy újabb videómat. www.youtube.com/watch
Üdv.
Murmuc 551298 2014. január 19. 09:42
Válasz erre
Üdv Cencil2!
Számomra ez a repőnap egy borzalom volt, de jó volt kicsit múltidézni! :)
Köszi.
Horvath_Balazs 551184 2014. január 18. 12:37
Válasz erre
Kincs ez a felvételed (is), köszi szépen!
cenci2 551178 2014. január 18. 11:56
Válasz erre
Sziasztok!
Akit érdekel a 2001.08.25-i Siófok-Kiliti repülőnap ,aminek az egyik érdekessége volt a Fehér Albatros kötelék ,amit a Kiliti füves repteréről indítottak tettem fel egy 1 órás videómat . Jó időtöltést!
www.youtube.com/watch www.youtube.com/user/cenci2
sanyi 551173 2014. január 18. 11:29
Válasz erre
Ó az a szörnyű, unalmas, kárba veszett hétvége:
forum.keypublishing.com/showthread.php
Még jó hogy csak az egyik legnagyobb oldalon van fenn!:)
PETI 549744 2014. január 3. 21:00
Válasz erre
vlevi 549741 2014. január 3. 20:17
Válasz erre
2000. aug. 24, ismerjük a fekete dátumot :(
Murmuc 549594 2014. január 2. 16:06
Válasz erre
Üdv!
Így igaz, én ott voltam 2000-ben, és akkor már nem repült a 21-es. :(
vlevi 549407 2013. december 31. 21:44
Válasz erre
Közben egy szemfülesnek feltűnt, hogy 2000 szeptemberben már nem voltak 21-eseink, így a dátum módosult 1999-re.
Weizi 549377 2013. december 31. 16:04
Válasz erre
Szentkirályszabadja 2000!
Letűnt kor repülőnapja!:-(
Itt még szinte minden volt!
www.youtube.com/watch
Figaro 541475 2013. szeptember 9. 20:20
Válasz erre
01
01
02
02
03
03
04
04
05
05
06
06
07
07
08
08

Börgönd tegnap.
polomalev 541233 2013. szeptember 5. 14:36
Válasz erre
Zoli, sajnos idén nem voltam, de pontosan eltaláltad, hogy melyik három résztvevő érdekelt volna legjobban.
NORAD 541190 2013. szeptember 4. 23:30
Válasz erre
Az F-111-es sztorit én úgy ismertem hogy az irányítás hibája volt. Ha jól emlékszem a Top Gunban is így jelent meg.
zoli1989 541151 2013. szeptember 4. 16:59
Válasz erre
_IGP5566
_IGP5566
_IGP5581
_IGP5581
IMGP5541
IMGP5541

Volt Mirage! :)
Taylor2 541150 2013. szeptember 4. 16:45
Válasz erre
Repülőnapok 1990-től kezdődően!

www.airportal.hu/ap/viewtopic.php

Üdv:Taylor2
p-51 541142 2013. szeptember 4. 14:36
Válasz erre
De volt, CR-200. Én nem fotóztam, de szép volt.
polomalev 541141 2013. szeptember 4. 14:29
Válasz erre
Jó képek, Mirage F-1-es nem volt?
ptamas 541115 2013. szeptember 3. 23:01
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16
19
19
20
20
21
21
23
23
24
24
25
25
26
26
27
27
30
30
DSC_0083
DSC_0083
DSC_0087
DSC_0087
DSC_0476
DSC_0476
DSC_0024
DSC_0024
khm
khm

Üdv Urak!
Néhány képem szombatról.Még most tanulom a gépet,szóval első próbálkozások. Az utolsó kép csak úgy, ilyen volt az egész nap.:)))
p-51 541050 2013. szeptember 3. 11:48
Válasz erre
A svédet nem vártuk meg. A holland szerintem is gyengébb volt, mint Kecskeméten.
A Martin Sonka felszállása valóban kimaradt a felsorolásomból, életem egyik legnagyszerűbb élménye volt látni.
NORAD 541017 2013. szeptember 2. 21:56
Válasz erre
Érdekes hogy mások a svéd Gripen demójára mondták hogy a legjobb, amit a típustól eddig láttak. A holland F-16-ra meg hogy az eddigi leggyengébb holland demó.

Azért Martin Sonka felszállása sem volt gyenge.

Radomban valahogy dinamikusabbnak éreztem az ukrán Szuhojt.
lesli 540997 2013. szeptember 2. 18:15
Válasz erre
Vasárnap 09.08-án repülőnap Börgöndön belépő 2000 ft.
www.albatroszre.hu/index.php/component/content/article/34-repuelonap-2013/92-beharangozo
polomalev 540987 2013. szeptember 2. 17:09
Válasz erre
Sziasztok!
Látom még mindig téma az oroszok, így én is leírom véleményemet. Az a bemutató, amit ők repültek számomra gyönyörű volt. Nem azért, mert mindent kihoztak a gépeikből, hanem, mert egy repülés szerető ember vagy, és öt nagyon nagy és nagyon szép vadászgépet láttam repülni. Persze, lehetett volna jobb is, de szerintem nem volt olyan gyenge az a bemutató. Én először láttam őket, de nagyon remélem, hogy nem utoljára. Voltak, akik azt mondták, hogy csak akkor vesznek jegyet, ha már itt lesznek az oroszok, mert rajtuk kívül nem lesz semmi érdekes, aztán sokan az oroszokat is nagyon lemondták, azt hiszem ez sok mindent elárul. Előzőleg a szervezést is sokan agyonszidták, pedig nekem nagy bajom nem volt vele. Nem értem miért kell mindenen fanyalogni, és miért nem lehet valaminek a jó oldalát nézni.
Weizi 540946 2013. szeptember 1. 21:12
Válasz erre
Weizi 540945 2013. szeptember 1. 21:12
Válasz erre
Sennás 540943 2013. szeptember 1. 19:25
Válasz erre
K8k5PLT
K8k5PLT
XBMlbop
XBMlbop
xujeQAB
xujeQAB

Moszkvába most nem volt ilyen szép idő de már ott is repült a Jak-130!Szép lett.
p-51 540919 2013. szeptember 1. 14:11
Válasz erre
Sziasztok!
Aki idén a Kárpát medencében tisztességesen repülő Flankert akart látni, annak Sliacba kellett mennie. Ott volt egy. Sanjurjo meglátása igaz, annyiban kiegészítem, hogy nem csak lassabbnak tűnt, az is volt. Egy nagy gép is tűnhet gyorsnak, lásd 2003, F-15. De le a kalappal az ukrán pilóta előtt. Így kell repülni.
Ezzel együtt sok olyan dolog volt, ami jobb volt a Szuhojnál Sliacban:
P-51 (értelemszerűen)
Spitfire
Jak-3
F4U
Fokker III
Sopwith Strutter
Holland F-16 (értelemszerűen - joggal rám sütötték, hogy elfogult vagyok) bár nem repült olyan jót mint Kecskeméten
Cseh Gripen (pedig azt még az orosz vasaknál is gyakrabban illetem kritikával)
Szlovák MiG-29 szintén jót repült, élvezet volt nézni.
Ezek mind levegőben.
Veres Zoltán - vastapsot kapott, a cseheken és a szlovákokon kívül csak ő.

Akik viszont százszor jobbak a Vitézeknél a kötelékezésben, azok a négy vitorlázópilóta - bár a tavalyi programjuk még jobb volt. És bátrabbak mindenkinél, talán leszámítva a vörös vércsét, meg a két egerészölyvet, akik folyamatos programmal voltak a légtérben. Nem ijedős madarak.

Képek alább/korábban, mindent nem fotóztam, söröztem is, mert nem én vezettem.
A makettfelhozatal a szokásos volt, viszont ezerrel nyomulnak a kész fém makettek.

Ja, a caps lockos mondat: 2 KIMARADÁST LESZÁMÍTVA MINDEN PROGRAM TERV SZERINT MENT, NEM VOLT 1 PERC CSÚSZÁS SEM. Na de hát ezt nem is nektek kel elolvasni, hanem valami okos szervezőknek.

Off:
Ezúton is üdvözlöm a Magyarországi Flanker Hívők itt gyakran megnyilvánuló Mimóza-Pitbull tagozatát.
p-51
p-51 540917 2013. szeptember 1. 13:58
Válasz erre
IMG_4651

1
IMG_4651
IMG_4652

2
IMG_4652
IMG_4671

3
IMG_4671
IMG_4672

4
IMG_4672
IMG_4674

5
IMG_4674
IMG_4676

6
IMG_4676
IMG_4677

7
IMG_4677
IMG_4678

8
IMG_4678
IMG_4683

9
IMG_4683
IMG_4685

10
IMG_4685
IMG_4722

11
IMG_4722
IMG_4729

12
IMG_4729
IMG_4736

13
IMG_4736
IMG_4780

14
IMG_4780
IMG_4746

15
IMG_4746
IMG_4755

16
IMG_4755
IMG_4769
IMG_4769
IMG_4646
IMG_4646
IMG_4648
IMG_4648
IMG_4784
IMG_4784
IMG_4807
IMG_4807
IMG_4815
IMG_4815
IMG_4839
IMG_4839
IMG_4862
IMG_4862
IMG_4875
IMG_4875
IMG_4876
IMG_4876
IMG_4892
IMG_4892
IMG_4893
IMG_4893
IMG_4894
IMG_4894

Sliac 2013 08 31
Sanjurjo 540908 2013. szeptember 1. 11:37
Válasz erre
Sziasztok!

Nem vagyok a Szuhoj gyár, vagy az Orosz lovagok képviselője, és az Oroszok sem földijeim. Nem szeretek medő vitákba se belemenni, egyrészt mert csak egy lelekes amatőr vagyok, nem akarok olyná válni mint némelyek itt akik olyanok, mint a magyar futball rajongók. Azaz, hogy igaz rájuk a mondás, hogy Magyarországon "mindenki ért a focihoz, csak senki nem csinálja". Kissé átköltve ránk "mindenki ért a repüléshez..." karosszék pilótának, fligth szimulátorosnak, és ki tudja még minek könnyű lenni, igazi (akár Szu 27-es) pilótának már nem annyira. Igaz én sem vagyok az, úgyhogy ezt bizton nem állítom. Bár néhai apukám, nagypapám nyomán van valami nagyon kevés vérvonal bennem a repülésből, de én már nagyon messze estem attól a bizonyos almafától.
Na de a lényeg, volt szerencsém, látni az idén mind a vitézek, tegnap pedig Szliácsban egy ukrán Szu 27-es szoló bemutatóját látni. Mindkét program gyönyörű volt, és nemcsak a Szuhojok miatt. Igen egy műrepülő kötelékben lásd vitézek biztos nem lehet úgy nyomni a gázt, mint egy szoló repülésnél, bizonyára a Blue Angels Hornetjei sem mutattatnak be kötelékebe olyan figurákat, (őket sajnos még sosem láttam) mint mondjuk kecskeméten a szoló svácji, spanyol, vagy finn Hornet. Igen szolóban is néhány fordulóban lassabnak tünt Szliácsban a Szu 27-es, mint a nem sokkal előtte repülő Holland F 16-os. Na és akkor mi van? Egyrészt köztudott, hogy a nagyobb tömegű Szu 27-esnek két hajóművel sem olyan a tolóerő tömegaránya, nem is lehet olyan, mint egy anno kifejezetten könnyűvadászgépnek készült tipusé. Igaz ez függ (én nem tudom mert sajnos csak hobbi szinten vagyok repülős a tudósok javítsanak ki)a beletöltött üzemanyag, fegyverezet tömegétől stb. is. Naív az orosz vitézek programját, is mondjuk a Frecce tricolori, vagy a török kötelékek programjához hasonlítani, mert a más, más típusok miatt, olyan mintha egy terep, és egy gyorsasági motort akarnák veresenyeztetni, és megítélni azok előnyei, hátrányai alapján. Aztán még ott van az optikai csalódás is, lehet hogy blődliség, de ezt pont Szliácsba a repülős barátaimmal beszéltük (szintén lelekes amatőrök), hogy egy Szu 27-es másfélszer akkora, mint egy F 16-os, talán csak a méretei miatt tünnik olyan lassú és méltóság teljesnek egy, egy manővere. Mint a Boeing 737 esete Ferihegyen (akarom mondani Liszt Ferencen:) a Cargolux Jumbóval. A kisebb gépek szinte berobbanak leszálláskor a kifutópályára, míg az óriás, mint valami szárnyát kiterjesztett sas szép méltóság teljesen besíklik. Gondolom én, nem mehet lassabban mint a kisebb Boeingok hisz akkor átesne, egyszerűen csak a nagyobb méretei miatt tünnik annak, hasonló lehet a látvány a Szuhojnál is. Hangsúlyozom, mielőtt a tuctajával ide beregiszrtrált pilóták, és repülőgépmérnőkök leüvőltenék a fejem én ezt nem állítom, egyszerűen csak az optikai tapasztalataim írom le, bizonyára nekik lesz igazuk. Száz szónak is egy a vége akárhogy is repül a Szu 27-es, egy nagyon szép gép, mint a többi is.
Végezetül figyelmébe ajánlanám mindekinek, hogy az amerikai haditengerészet sokáig "arcát" jelentő agyonsztárolt F 14 Tomcat sem volt egy műrepülő bajnok az írások szerint, (mert én sosem láttam élőban, és ma már csak Iránba láthatnék oda meg nem megyek:) mégis becsülettel elátta a feladatát. A Navy-nél ha jól emlékszem, öt, vagy hat, Irak-Irán háborúban ki tudja hány légi győzelmet aratott. Ez a mérvadó, ennek alapján lehet kell megítélni egy harcigépet, nem pedig, hogy milyen gyorsan csinálja a lupingot. Ja és igen talán nagyvárosi legenda, de több netes fórumon olvastam már (igaz pont ez utóbbi nem mindig a hiteles források tárháza), hogy Szu 27-esnek is van lagalább két légigyőzelme, még pedig a kétezeres évek elejéről az Etióp Eritreai háborúból. Ahol az orosz (pilóták nemzetiségébe nem vagyok biztos) zsoldosok vezette Eitóp Szu 27-es lelőtt két Eritreai Mig 29-est...állítólag. Nem azért mert a Mig 29-es rosszabbul manőverezett mint másfélszer nagyobb rokona, a történet szerint izasztották egymást piszkosul, csak a Mig 29-eseknek előbb fogyott ki az üzemanyaga kénytelenek voltak a reptereik felé menekülni, amikor a Szukhojoknak még bőven volt mit elpöfögtettniük és lecsaptak rájuk. Nesze neked könnyű, könnyebb vadászgép vs. Szu 27, F 15, F 14 tomcat stb. Talán nem igaz a történet de mindenkép jól van kitalálva, mutatva mennyi apró tényezőn múlik mittől jó egy repülőgép a harcban.
Nem akartam egyébként senkit sem megbántani, nem akarok véres vitákat vívni, csak a véleményemet írtam le, én szeretek ezen a honplapon lenni, mert ez a béke és nyugalom szigete nekem a vad hétköznapokkal, és más sajnos(repülős) honlapokkal szemben is, azt szeretném ha ez így is maradna. Számomra jó volt Szliács jó volt kecskemét a Szu 27-esekkel, és minden más repülővel együtt.

Sziasztok!

Bocs ha néhol elvétettem egy, egy helyesírási hibát:)
Szu-22 540892 2013. augusztus 31. 22:24
Válasz erre
Szia!
Ó köszönöm, ezt letöltöm, ha megy...
Sennás 540863 2013. augusztus 31. 14:18
Válasz erre
És ott az új gép!
Sennás 540862 2013. augusztus 31. 14:07
Válasz erre
Most repülnek a Lovagok,detó az a program mint nálunk,ugyan úgy SLOWLY program:)
Weizi 540860 2013. augusztus 31. 12:24
Válasz erre
Akit esetleg érdekel a MAKS 2013 élőben!

rt.com/on-air/maks-2013-airshow-live/
cenci2 540486 2013. augusztus 25. 17:11
Válasz erre
Az M1-en volt egy 1órás műsor amit persze lekéstem , de a weboldaluk videotárában megtalálható ha még nem láttad . videotar.mtv.hu/Videok/2013/08/10/12/Kecskemeti_Repulonap_es_Haditechnikai_Bemutato_2013.aspx
Szu-22 540399 2013. augusztus 24. 15:50
Válasz erre
Hmmm
Azért érdekes, hogy a hivatalos oldalon semmi sem történt azóta, hogy lement a repnap. Azt sem lehet tudni, lessz-é hivatalos film, amit megrendelhetünk! Még képeket sem tettek fel, riportokat sem, stb...
Mit láttok ezzel kapcsolatban?
PETI 539675 2013. augusztus 14. 21:06
Válasz erre
cenci2, ez jó lett, köszi, hogy megcsináltad! :) Erről van szó kérem!
cenci2 539668 2013. augusztus 14. 19:46
Válasz erre
kecskemeti_repulonap_2013
kecskemeti_repulonap...
repülönap
repülönap
kecskemeti_repulonap_2013
kecskemeti_repulonap...
kecskemeti_repulonap_2013_2
kecskemeti_repulonap...

Srácok gondolom ti is mindjárt elmentetek szombaton az Orosz Vitézek után ,mert ha maradtatok volna látjátok a Stele Romanesti-t vagyis a Román Csillagokat . Itt van pár kép . :)
NORAD 539663 2013. augusztus 14. 19:00
Válasz erre
Bukarestben a roman katonai repules szazadik evfordulojara rendezett repulonapon mar nem vett reszt a roman legiero. Egy hettel korabban Aranyosgyeresen is csak negygepes kotelek volt. Annak is orulhettunk hogy egy gep eljott Kecskemetre. 2010ben meg ket gep jott. Szerintem ket ev mulva mar a horvat 21es eselyesebb lesz, statikra.
sanyi 539658 2013. augusztus 14. 17:02
Válasz erre
Hali!
Épp írni akartam privátban, hogy gigasztár lettél te is!:) Mennyit fizeccc?
Jó ötlet a Lancer kötelék, szerintem tegyél javaslatot rá. Nagyon úgy sejtem hogy most láttunk utoljára -21-est levegőben Kecskeméten...
PETI 539609 2013. augusztus 13. 21:38
Válasz erre
Mit szólnátok, ha a következő repülőnapra egy olyan kötelék jönne, ami 7-8 MiG-21-esből áll? :) Román Csillagok... :)
PETI 539608 2013. augusztus 13. 21:35
Válasz erre
Igen, Sanyi, ez valóban zsír király! Meg az is tetszik, hogy én vagyok az a fotós ott a fehér sapiban... Köszi a linket! Üdv
sanyi 539598 2013. augusztus 13. 19:22
Válasz erre
Sziasztok!
Számomra büszke és örömteli link, a világ egyik legnagyobb repülős oldalán ott a hírős repülőnapos őrület - és nem fikázzák:)
forum.keypublishing.com/showthread.php
lacipapa 539526 2013. augusztus 12. 14:02
Válasz erre
Sziasztok!
Jó volt az,Fiúk.Nekem különösen az infra csapdái tetszettek a legjobban a többihez képest!Csak jöjjenek minél előbb vissza!
Üdv,Laci
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68.