<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68. |
Sennás | Adatlap | 261157 | 2009. december 25. 15:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megint csak Hofit idézném:"Ha megfizetlek tudsz úszni?" Euro,Dolcsi,Font mindegy csak a pénz forogjon! Előzmény: (261156) balaton 2009. december 25. 15:49 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 261156 | 2009. december 25. 15:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen méretarányban? Majd leviszem az 1/48-as Szuhojomat és a beton fölé tartom, oszt lehet fotózni :DDD Magyar vadászgépek szoktak vendégeskedni ukrán repülőnapon? Mert, ha nem, akkor mi is hiába várjuk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 261155 | 2009. december 25. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igaz Fönök!Pár éve itt a szomszédba volt egy ukrán vas de szar idő meg alacsony felhőalap nemigazán volt élvezhető.De a hangja az beszarás.Valami tengerentúli köteléket is szívesen látnék. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
turpiurfi79 | Adatlap | 261154 | 2009. december 25. 11:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért egy SU-27-est is megnéznénk már szerintem jópáran a kecsói beton felett.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261153 | 2009. december 25. 11:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Norvégia kapásból nem mindennapos. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 261152 | 2009. december 25. 09:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen. Annyira jó lenne, ha nemcsak azt látnánk azon az oldalon amit mindig és mindenhol... Vannak igéretes pontok rajtq, de zöldre sosem váltanak... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 261151 | 2009. december 24. 23:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ideje leporolni ezt a topikot! A 2010-es kecskeméti repülőnap meghívott-listája: repulonap.hu/airshow/rovatok/hu/2010/meghivottak/ Boldog Karácsonyt mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 261149 | 2009. szeptember 16. 05:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó reggelt! A Radomi repülőnapról, többek között a katasztrófát szenvedett Szu-27-ről jó pár fotó található a HUNAVIA-n. A képre klikkelve előjönnek a részletek. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 261148 | 2009. szeptember 4. 20:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jönnek a beloruszok! Ezzel a felkiáltással ocsudtunk fel Csipkerózsika- álmunkból csütörtökön, a Radom melletti repülőtér keleti végénél. A gépek valamivel dél előttre voltak a papírforma szerint várhatóak, de végül pár óra késéssel, de megérkeztek. Én a fűben, a nap elől a kabátommal takarózva próbáltam kipihenni az éjszakai autózás fáradalmait, amikor tekintélyparancsoló hajtóműhang hallatszott a távolból. Focimeccsre jellemző üdvrivalgással fogadták az érkezőket a jelenlevők. A gépek kötelékben áthúztak nagyobb magasságban a reptér felett, majd mégegyszer kicsit alacsonyabban, és egymást követően leszálltak. Másnap a Su-27 UBM tartott egy fantasztikus gyakorlórepülést, akkor még nem gondoltam, hogy az utolsónak feltöltött kép az utolsó leszállást örökíti majd meg... :( . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 261147 | 2009. augusztus 26. 18:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oppsz... :)) Csak a bal oldalát néztem. :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261146 | 2009. augusztus 26. 18:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi! Pedig az Francia volt. Nézd a lajstromot. (amúgy "kétarcú" festése van a gépnek, egyik oldal Air France, másik KLM :) ) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 261145 | 2009. augusztus 26. 17:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tetszik a "francia" DC-3-as a cikkben. Ami valójában holland. "The Flying Dutchman". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 261144 | 2009. augusztus 26. 14:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"megtudjuk, hogy pl. igaz-e az a tétel, hogy egyszerűen nem adtak be 2009 aug.20-ra repülési tervet" Nos, az alábbiakból kiderül, hogy bizony nem igaz. Aug.5-én beadták, amit a Hatóság írásban jóvá is hagyott. Csak aztán visszavonták 19.-én. No comment. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 261143 | 2009. augusztus 26. 14:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 261141 | 2009. augusztus 23. 15:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 261140 | 2009. augusztus 23. 15:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 261136 | 2009. augusztus 22. 22:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma volt a roskildei repülős hétvége első napja. Családias hangulatú, inkább civil és veterán gépeket bemutató rendezvény, pár, nem túl intenzív katonai bemuatóval. Egyetlen kellemetlen dolog volt, a közönséget a kelet-nyugati pálya északi felén helyezték el, ez pedig ugye azt jelenti, hogy a nap végig szembe sütött. A levegőben lévő gépeket sem lehetett rendesen látni a tűző nap miatt, a fotózás meg különösen bajos volt. Érdekes volt, hogy a helyi, dán légierő pár F-16 áthúzáson kívűl nem szerepelt. Fura módon a holland F-16 nem szállhatott le Rosklidében valami fura helyi törvények miatt, ezért Koppenhágából, a Kastrupról repült át - ott viszont nem szállhatott le feltöltött infracsapdákkal, ezért ezt nélkülöznünk kellett a bemutatóból. A svéd Gripen és a hollandok szállítógépe viszont leszállhatott Roskildében, én ezt nem értem... :) Holnap lesz Red Arrows is, ők hiányoztak a mai programból. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 261134 | 2009. augusztus 22. 20:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 261132 | 2009. augusztus 22. 19:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Heló Gabi ! Jók a képek. Cserébe lenne egy ajánlatom repülős témában, ha felhívnál a 06 30 327 88 04 számon. Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 261131 | 2009. augusztus 22. 18:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 261130 | 2009. augusztus 22. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 261129 | 2009. augusztus 21. 21:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T. Olvtársak, Honnan, kitől származik esetleg megbizható forrásból az a hír, hogy RB tiltatta le a MRSZ rep. blokkját 11ó 15p-11ó 45p között ? Mindenféle sületlenségek jelennek meg itt. Az elmúlt években bezzeg de kasa volt a program az RB részéről. Nagyon remélem, hogy lesz per -amit beigért az MRSZ- és megtudjuk, hogy pl. igaz-e az a tétel, hogy egyszerűen nem adtak be 2009 aug.20-ra repülési tervet, így aztán, fájdalom nincs is mit engedélyezni! Ha nem csal az emlékezetem ilyen rendezvényre 10 nappal előbb kell beadni. Fóka ! egy kicsit csiszolni kellene még a meterológiai ismereteiden. Egy ORSZÁGOS vihar érte el a fővárost 2006-ban, az operatív bizottságnak kellett volna ezt felismernie és időben leállítania a rendezvényt, megfelelő tájékoztatás mellett. /és ez független a fellőtt tűzijáték rakéta színétől/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 261128 | 2009. augusztus 21. 08:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
...és még valami, ha már morgok, a mai világ siralmas gagyiságához egy adalék: a TV2 nevű kereskedelmi kanális híradójában a tisztavatás alatti Mig-29-es áthúzásáról szóló hírhez egy láthatólag legalább 25 éves felvételt vágtak be az annak idején klasszikus, An-26-osból és két Delfinből álló kötelékkel. Kit érdekel a korrektség, bizonyára olcsóbb volt konzervből dolgozni. A pár hozzáértő meg le van ... sajnálva. Az esti tűzijátékot már ki is hagytam - az EGÉSZTŐL elment a kedvem :-((( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 261127 | 2009. augusztus 21. 08:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Érdekességképp még álljon itt egy link az Index vonatkozó cikkére, ami 20-án hajnalban jelent meg, tehát még azelőtt, hogy kiderült volna: a RB letilttatta a légiparádét: index.hu/velemeny/menonemmeno/2009/08/20/red_bull_air_race_nem_meno/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 261126 | 2009. augusztus 21. 07:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az egész a piszkos üzletről szól, szó sincs itt biztonsági megfontolásokról. Két éve a tűzijáték egy felelőtlen és végtelenül ostoba döntés miatt vezetett katasztrófához: ezek a barmok képesek voltak alapvető biztonsági szabályokat meghágva pirotechnikai tölteteket belelövöldözni átvonuló zivatarfelhőkbe - hát persze, hogy leszakadt az ég. A Szovjetunióban annak idején pontosan így (mesterséges kondenzációs magok képzése rakétákkal) csináltak mesterséges felhőszakadásokat szárazság idején a termőföldek felett. Ferihegyen még tankolni sem szabad zivatarzóna átvonulása idején az esetleges szikraképződés miatt, nemhogy tűzijátékot lövöldözni... Mindezt azért, mert drága lett volna a kötbér, amit a Szent Vállalkozónak kellett volna fizetni. 5 ember ráment, de biztosan megérte. Ez a tegnapi eset meg a Red Bull sara: hát 2009-re eljutottunk odáig, hogy egy cég letilttathat egy patinás rendezvényt, csak azért, hogy a saját -egyébként valóban veszélyes!- játékát nézzék meg az emberek, sőt: az eredeti programból még arcátlanul el is lophatták az oldtimer átrepülést, mert bizonyára délután más biztonsági rendelkezések érvényesek. Itt már régen nem az erkölcs, a biztonság és a szakmaiság az első, hanem a kőkemény Piac. Ez van, ezt akartuk, akkor élvezzük hát a vadkapitalizmust. Csak azokat a kisgyerekeket sajnálom, akiknek többé nem adatik meg az, ami nekem, hogy aug.20-án szájtátva bámuljam a valóban látványos légiparádét, mert lenyomta egy érdektelen, reklámcélből a Belváros fölé pofátlanodó gyorsasági verseny (hát igen, ez a mai világ lényege, a versenytéboly), aminek a látványértéke szerintem elhanyagolható ilyen környezetben. Ja, és VALÓBAN veszélyes. Ezek ugyanis nemcsak áthúznak a Duna felett. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 261125 | 2009. augusztus 20. 22:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem ismerem a pontos részleteket, de azért emlékeztetőül néhány dolog. Két évvel ezelőtt a tüzijáték idején kirobban viharban többen megsérültek, és haláleset is történt. Ez után kezdtek jobban foglalkozni a dologal. Azért a között, hogy normál időben, vagy tömegrendezvény felett hajt végre valaki repülést, van egy kis különbség, ráadásul az R1-es légteret is igénybe vették, ha jól sejtem. Tehát alapvetően a felelősségben van különbség. Bármely repülőnapna megvannak a szabájai, hol lehet repülni, hol áll a tömeg, mi az eljárás veszély esetére, (esetleges baleset, tömegmentés, katasztrófa elhárítása, mentők biztosítása, stb. Nem tudom, hogy ezek közül önnállóan bármelyik kelrendelkezett-e az MRSZ. Így viszont már érthető, hogy a központi szervezés miért szól bele a repülésbe. Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 261124 | 2009. augusztus 20. 20:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem ismerem a pontos okokat, de ha belegondolsz ez minden rendezvénnyel így van. Ahhoz, hogy egyfajta rendezvényt szervezhess rendelkezned kell bizonyos engedélyekkel. Gondolom ha odamegyek, hogy rendeznék egy repülőbemutatót, akkor annak megvannak a jogi feltételei. Nem a gépekkel és a pilótákkal lehetett a baj, hanem a programot szervező szervezettel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 261123 | 2009. augusztus 20. 20:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Asszem erre nem mondok semmit. :) Kár , hogy sört se ihatok, mert szolgálatban vagyok. :) Repkedj csak nyugodtan bármikor korlátozott légtérben, tömegrendezvény felett. Csak ne felejts el előtte engedélyt kérni a hatóságtól. :) Nyugodt lehetsz, egy szakember fogja aláírni az engedélyt. Ha nem írja alá, mert úgy gondolja nem biztonságos, lehetsz nagyon pipa rá, de attól még repülni ott nem fogsz repülni(max egyszer). :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 261122 | 2009. augusztus 20. 20:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
én tök laikusként kérdezem... mi a különbség,ha X vagy Y cég kér engedélyt a légiparádéra,ha ugyan azokról a gépekről és pilótákról van szó,ugyan azon a helyen? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 261121 | 2009. augusztus 20. 19:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Heló Tibor ! Igazad van, vagy mégsem? Ha valóban egy ilyen, milliós város szíve felett végrehajtott repülésnél első az emberek BIZTONSÁGA, akkor miért repülhetnek egyéb napokon a repcsik az operatív törzs vezetője engedélye nélkül is , ahogy eddig is. Vagy meg kéne tiltani nekik ezután? Volt alkalmam keresztül repülni a város felett, eszembe sem jutott, meg a pilcsiknek sem , hogy mi lenne ha... Repülőnap szervezésében eddig csak azért nem vettem részt felelős döntéshozóként, mert eddig nem kértek meg rá. Ha olyan jól készítették elő a SZAKEMBEREK a döntés, akkor mi változott az utolsó percekben, ami alapján mégis repülhettek a gépek. " Előbb nem árt gondolkozni. " ? Valóban, de nem nekem , hanem a döntéshozó SZAKEMBEREK-nek. Volt elég idejük rá, nem?, már egy évvel ezelőtt is tudták, hogy dönteniük kell, és újabb egy év kezdett ketyegni, talán lesz idejük 2100 aug 20.-áig beszerezni a szükséges infókat, hogy dönteni tudjanak. " Ezen a napon minden esemény kapcsán az Ő szerszámával veri minden szereplő a csalánt. " Valóban, de miután elfogadta ezt a nemes lehetőséget, ha már elfogadta ne panaszkodjon. Üdvözlettel : Laci Ez nem csípőből tüzelés, csupán elmondtam , én hogy látom az esetet, bár lehet én ittam kicsit sok sört. :-)) ja , mi is az a sör? Lehet, hogy mégis csak jobban járna ez az ország a több fogadatlan prókátorral, min a sok fogadatlan SZAKEMBER-rel? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 261120 | 2009. augusztus 20. 18:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz! Mindenki tudja, hogy láttál már repülőt közelebbről is, de azért megkérdezném hány repülőnap szervezésében vettél részt felelős döntéshozóként? Lehet, hogy Solo ivott ebben a hőségben sört, de Neki és nem Neked van iagaza. Ebben az esetben az operatív törzs vezetője legfeljebb döntött, de a döntést a SZAKEMBEREK készítették elő. És egy ilyen, milliós város szíve felett végrehajtott repülésnél első az emberek BIZTONSÁGA. Ezért kár csipőből tüzelni. Előbb nem árt gondolkozni. Ennyit "a bársonyszékben pöffeszkedő kitudja hogyan odajutott ember." fogadatlan prókátoraként. És még annyit: Ezen a napon minden esemény kapcsán az Ő szerszámával veri minden szereplő a csalánt. Üdvözlettel: Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 261119 | 2009. augusztus 20. 17:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo Sok volt a sör? :-))Nemtudom miről beszélsz. Lehet összetévesztesz valakivel, én a katonai repülésben éltem sok évig, de a polgáriba is volt alkalmam bepillantani.Nem írtam olyant, amit te állítasz itten. Én arról beszélek, hogy nem a gépek és a kiszolgáló személyzet (hajózó-műszaki) papírjaival volt a gond, hanem azzal a bársonyszékében pöffeszkedő, kitudja hogyan odajutott emberrel, aki most éppen fontos ember (operatív törzs vezetője) lehetett, akinek szerintem a repülésről, és az azzal járó biztonsági intézkedésekről (amit nem csak a mai napon aktuálisak)fogalma sincs. Bizonyíték erre hogy mégiscak megszületett az az engedély. Mi változott az előtte levő percekben szerinted? " Juhász Gábor, az igazságügyi és rendészeti minisztérium államtitkára elmondta: a gépek repülésére azért van mégis lehetőség, mert a MasterSky nevű magyar cég - amely rendelkezik az érvényes repülési engedéllyel és garantálni tudja a kormányhatározatban rögzített biztonsági feltételek betartását - megállapodott a kuriózumnak számító különleges repülőgépek repüléséről. Mivel a feltételek biztosítottá váltak, a légügyi hatóság hozzájárult a gépek repüléséhez - tette hozzá. " Amúgy a repülés biztonsági szabályok nem a kormányhatározatban vannak rögzítve, azok ugyanolyanok bármilyen kormány is própálkozik a kormányzással. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 261118 | 2009. augusztus 20. 17:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Látom nálad csak a katonai pilóta hibázhat. A civil biztos hibátlanul repül. Nem kell garancia a felkészültségére, repülhet amerre akar. :)A civil műszaki is jobb, mint a katonai. Az is dolgozhat papír nélkül. Sőt a civil gépnek sem kell semmi engedély. Az operatív törzs vezetője felel a lebonyolításért. Te sem tettél volna másképp ha a te fejedről van szó. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 261117 | 2009. augusztus 20. 17:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI Ki ez a nagyokos, az operatív törzs vezetője. Nem vette észre hogy minden nap, nemcsak augusztus 20.-án repülnek repülők Budapest egén, a lehető legnagyobb biztonságban? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 261116 | 2009. augusztus 20. 16:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ez van,ez Magyarország... www.stop.hu/articles/article.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 261115 | 2009. augusztus 19. 20:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sulaco | Adatlap | 261114 | 2009. augusztus 6. 01:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Mindenki! Nem tud esetleg valaki valamit az augusztus 20.-i ünnepségről. Tisztavatáson lesz-e valami nagyobb banzáj (MiG, Gripen, stb). Vagy mehetek a Duna-partra hallgatni a hülye Palikot és talán láthatok egy B-25-öst! Neten nem találok semmit ezzel kapcsolatban, viszont jó lenne tudni mi, mikor, hol történik, hogy időben oda lehessen érni. Lehet, hogy nem a legmegfelelőbb topikba írtam, akkor bocs. Köszi: Sulaco | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PTAmas | Adatlap | 261113 | 2009. június 30. 19:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PTAmas | Adatlap | 261112 | 2009. június 30. 19:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Mi most először buszotunk. Hát volt egy varázsa az biztos. Mármint, aludtam a buszon oda-vissza összesen 4 órát.:) A repülőnap számomra leírhatatlanul jó volt. Már eleve amiatt,hogy nem csak a szokásos "kecskeméti" repülőket láttam. Életemben először élőben Messert, ráadásul még repült is! vagy mondjuk a blachawk-ok fenyőfa reptetését. Remélem sok szervező volt kinn Kecskemétről. Remek öteletek amiket átvehetnének. a 3 nagy kivetítő a pálya mellett. Sok kisebb sör és kajasátor ami nem takarja a kilátást. NAgyon jó hangosítás mindenütt. szinte minden repülés alatt vmi odaillő zene. A statikuson kiállított gépek nem egy nagy sorban, hanem külön külön. Sokkal közelebb lehetett menni mindenhez,mink Kecsón. Építeni kellene dombot a nézőknek.:) Kiváló parkoltatás, a módszert nem tudom, de mi a busszal is kevesebb mint egy óra alatt parkoltunk, hazafelé pedig csak percekre volt az autópálya. Jó ehhez nyilván kellene több pálya és nagyobb utak Kecskemétre is. Amiben jobb volt Kecsó: a kaja - itt csak ser és virsli,semmi más, és délutánra a kukák nagyon megteltek és minden teli volt szeméttel, sztem Kecsón ezt jobban intézték. Ja ,itt a katonák hordták teherautóval a söröshordókat. EStefelé már nem győzték. :) Mi összesen egy makettárust találtunk,de ott elég elborzasztó árak voltak, pedig nagyon kedvet kaptam egy blackhawk-hoz. Amúgy elég rendes kis bázist kaptak az eurofighter-ek, a torony annyira új,hogy még el sem készült teljesen. Na ennyi hirtelen, mi biztos megyünk a következőre is , a buszozás sem olyan vészes,de azért lehet inkább beülünk 4-en egy autóba.:) Üdv! PTAmas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 261111 | 2009. június 29. 17:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Már írtam egyszer, hogy én is kint voltam Zeltwegben szombaton, és nagyon tuti volt az egész! Örülök, hogy ennyi honfitársam kint volt...:-))) Jó Jó, ilyenkor mindenki a show-t dícséri meg minden, de én megjegyezném itt, hogy nekem nagyon tetszett az osztrák légierő múzeuma a hangárban! Szerintem érdemes volt oda is benézni! Vagy nektek annyira nem jött be? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gknight | Adatlap | 261108 | 2009. június 29. 09:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szerintem ez a buszos utazás olyan, hogy egyszer meg kell tapasztalni, ami után az ember eldönti, hogy soha többet az életben ilyet nem csinál. Nem az utazási irodát akarom bántani, nem az ő hibájuk. Azért túléltük, és ha a lábamból eltűnik végre a zsibbadás, talán már csak a szép emlékek maradnak :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tass-Lee | Adatlap | 261107 | 2009. június 29. 09:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia vlevi! Ti honnan mentetek? Legközelebb majd egyeztetünk és akkor nem lesz ilyen probléma. Szerintem innen fehérvárról is biztos jönnének pedig páran és akkor nekem is egyszerűbb lenne. Lenne navigátor is. Bár egy GPS ilyen esetekre tervbe van véve... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tass-Lee | Adatlap | 261106 | 2009. június 29. 09:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teljesen jogos... Én is mentem volna kocsival, csak nem volt utasom. Egyedül meg nem éri meg annyira... De majd legközelebb inkább szerzek embereket és ottalszok a reptér mellett mint ne aludjak napokig. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 261105 | 2009. június 29. 09:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 261104 | 2009. június 29. 09:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"Legközelebb inkább összeszedek egy kocsira való embert " Miért nem jöttél velünk? Mi hárman mentünk, ott aludtunk péntek, szombat este is, és kényelmesen hazajöttünk. A Forgó féle út tényleg durva. Mármint az a része, hogy kábé 3 napot ébrenvan az ember. De hát ezt lehet előre tudni, csak az emberfia nem hiszi el, hogy tényleg olyan lesz. Én 2003-ban voltam velük, és én is úgy voltam vele, hogy többet nem megyek velük Zeltwegbe. Nem azért, mert bajom lett volna az úttal, szó sincs róla, az a rész abszolút rendben volt. Csak a 3 nap ébrenlét, az az, amit nem kívánok senkinek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 261103 | 2009. június 29. 09:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A török csillagok után elvonult a feketeség, csak pár csepp eső esett. De tényleg nagyon csúnyán néztek ki azok a felhők, abból is rakok fel egyet. Najó, ez egy kissé alul van exponálva, de legalább hatásos :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 261102 | 2009. június 29. 09:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valaki itt Bleriot-t kért. Lőttem róla én is párat, gyorsan feldobtam a picasára : picasaweb.google.com/vlevi70/Airpower09 12Megapixeles méretben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tass-Lee | Adatlap | 261100 | 2009. június 29. 08:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Én is jelen voltam szombaton. Mindenkinek csak ajánlani tudom a részvételt a legközelebbi alkalommal. 280,000 ember nem tévedhet... :D Az általam készült képek megtekinthetők emitt 1024-re átméretezve: picasaweb.google.com/schaller.peter84/AirPower2009Zeltweg Legközelebb inkább összeszedek egy kocsira való embert és azzal megyek, mint busszal, mert azt nagyon nem bírom... :S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 261099 | 2009. június 29. 06:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! A Blériot-kép nincs meg nagyobban? (MG9613) Ha igen, kérlek küldd el nekem! Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-cart | Adatlap | 261098 | 2009. június 29. 06:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gknight: Szombaton estére megjött a zuhé, vagy elkerülte a repteret? Mi a Török Csillagok alatt indultunk haza, mert baromi sötét felhők jöttek keletről. Üdv: G' |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68. |