/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.
vlevi 408702 2009. január 3. 11:18
Válasz erre
CRW_2875 (Large)
CRW_2875 (Large

Csak azért, hogy én is rakjak már ide valamit. Egy kis műanyag Red-Flag gyakorlat :)
f2d 408701 2009. január 3. 11:15
Válasz erre
ht_leclerc_3
ht_leclerc_3

Az újakban már szervokormány van.
Pl a képen a Leclerc-é.
Peti347 408700 2009. január 3. 11:03
Válasz erre
Ákos 408699 2009. január 3. 11:00
Válasz erre
A tankok jó része a mai kis négykerekű homlokrakodókkal(Bobcat) egy elven kormányozható (jó móka):
Két bot van, a bal oldali a bal, a jobb oldali a jobb oldal sebességét szabályozza. Nyugalmi helyzetben nulla a sebesség, előretolva előre indul, hátrahúzva hátra indul a megfelelő oldal. A sebességet a mozgatás nagysága határozza meg. A kanyarodás egyszerű, a kanyar külső íve fele eső boton nagyobbat kell mozdítani. Ha egyik bot előre, amásik hátra van mozgatva, akkor helyben fordul.
pilotka 408698 2009. január 3. 08:39
Válasz erre
Amikor még én mozgattam őket egyedül fennt, így működtek: -De még most is így csinálják...:
Botkormány balra "csűrve": kitolva bal combhoz: balra dőlt a gép: bal csűrőlap felfelé tért ki, jobb csűrőlap lefelé. Balra döntöd, magad alá nézel a levegőben pl.
Jobbra "csűrve": jobb combhoz kitolva a bot: jobbra dől a gép: jobb csűrőlap felfelé tér ki, bal csűrőlap lefelé "lóg". Ez a hossztengely körüli elfordulásra szolgál.
Mikor billegtet egy gép repülés közben, jobbra-balra mozgatja a botot.

Bot előre-hátra: előre tolva, magadtól eltolva, műszerfal felé mozgatva: "botot fejre nyomod", vagy "botot nyomni": orrát a gép leadja, süllyed: a vízszintes vezérsíkon a magassági kormánylap LEFELÉ TÉR KI. Fordítva: "hasra húzni", "botot húzni": hasad felé húzod: a gép orra emelkedik, a magassági kormánylap a vízszintes vezérsíkon FELFELÉ TÉR KI. Ez a kereszttengely körüli elfordulás. Kereszttengyely: a szárnyvégeket összekötő egyenes legegyszerűbben.

Pedálok: lábbal: ellentétesen mozognak a kabinban: "balra léped be": a bal lábaddal nyomod a bal pedált, ekkor a jobb pedál feléd mozog. Ekkor a függőleges vezérsíkon az oldalkormány lap BALRA tér ki, a repcsi BALRA FORDUL.
JOBBRA léped be: ekkor a bal pedál feléd jön: a gép jobbra fordul, a függőleges vezérsíkon az oldalkormány lap jobbra tér ki. Jobbra fordul a gép. Index nincs :)
Ez a függőleges tengely körüli elfordulást szolgálja.

Amikor a Besenyei repül, kavar a kabinban, mint mama lekvárfőzés közben.
A botot fel-le nem lehet mozgatni. Ha már igen, az igen-nagy bajság.

-A klasszikus esetek ezt produkálják a kabinban. Sztem érthető voltam...

Álló repcsiknél terepen(motorosoknál rendszeresen) hasrahúzzák a botot és kikötik, rögzítik a hevederekkel, hogy a parkolás biztonságosabb legyen, szembefúvásnál(szembeszélben) ne vágja orra a gépet, vagyis a magassági kormánylap felfelé van ekkor kitérülve a vízszintes vezérsíkon. Gép farkát a földre szorítja a szél, az orra pedig felfelé kényszerül. Maketteknél fontos a parkolási állapot, sőt, ha kormánylapok vannak kitérítve, azonnal a kabinba nézek, jól áll-e a bot, ha látom, a pedálokat is nézem. Zsűrizésnél bukott már el e hibák miatt kiválóan épített repcsi sajna. DE ha a bot hasra van húzva és kikötve hevederrel, akkor a csűrők sem mozognak a szélben. Mer' nem bííírnak.
Ha segítettem, örülök!

Csörömpösök! Hogy műxik a tank kormányozása?
MattHeafy 408697 2009. január 3. 01:29
Válasz erre
köszi, mindkettőtöknek.

emm
tankos_srac 408696 2009. január 3. 00:32
Válasz erre
Köszi! Én is megkaptam a választ.
ego 408695 2009. január 3. 00:27
Válasz erre
MattHeafy !

Itt minden le van írva !

http://www.sulinet.hu/eletestudomany/archiv/1998/9819/repul/repul.html
Ákos 408694 2009. január 3. 00:16
Válasz erre
A vízszintes vezérsíkok (egy normál elrendezésű gépen) szimmetrikusan dolgoznak.
Egyszerű, csak tudni kell mit csinál a gép, mikor a pilóta a botot mozgatja a kabinban :)
Bot előre-hátra: a vízszintes vezérsíkok dolgoznak
Bot balra-jobbra: a csűrők dolgoznak a szárnyvégen
Pedál: oldalkormány a függőleges vezérsíkon
HUJBI 408693 2009. január 3. 00:00
Válasz erre
és amit a Clint Eastwood ellopott!
ego 408692 2009. január 2. 23:56
Válasz erre
Igen !

Ilyen kivételekre gondoltam én is, de ha már itt járunk
van egy kevésbé ismert gép is aminek "össze-vissza" dolgoznak
a kormányfelületei : F-117 , F-22 stb.
Zebi 408691 2009. január 2. 23:47
Válasz erre
Az is jó lehet. Én a Bf-109E-re gondoltam. Kicsit ismertebb gép ;-)
Ha a fékszárnyak teljesen ki voltak engedve, a csűrők is lementek 15 fokot.
Solo 408690 2009. január 2. 23:37
Válasz erre
Holnap klubban elmesélem a kormányfelületek működését és szerepét. :)
Kis aerodinamika óra. Persze csak ha érdekel. :)
HUJBI 408689 2009. január 2. 23:35
Válasz erre
most jön az a rész, hogy miért repül a repülő. :)
MattHeafy 408688 2009. január 2. 23:34
Válasz erre
Mit?
a vízszintes vezérsíkoknál is csak ellentétes irányba lehet kitéríteni őket(egyszerre)?
Bocs nem vagyok mindenttudó...
Ákos 408687 2009. január 2. 23:26
Válasz erre
Zebi!
Megfejtés: Horten Ho-229.

MattHeafy!
Ezt komolyan kérdezted?
tankos_srac 408686 2009. január 2. 23:26
Válasz erre
Elfelejetettem megköszönni az észrevételt mindnekinek, szóval kösz! Most felvágom az ereimet... :-)
ego 408685 2009. január 2. 23:19
Válasz erre
ego 408684 2009. január 2. 23:18
Válasz erre
:-)))

Ez jó ! Nagyon Jó !

- javitashoz/ellenorzeshez kikotottek -

Szeretném látni a zsűri arcát mikor ezt beadod nekik :-)))

( most nem kötekedek, nehogy félreérts )
MattHeafy 408683 2009. január 2. 23:15
Válasz erre
Ezek a kitérítési lehetőségek a vezérsíkokra is érvényesek?

emm
tankos_srac 408682 2009. január 2. 23:15
Válasz erre
3 havi munka... Gyakorlatilag javíthatatlan. :-(
ego 408681 2009. január 2. 23:14
Válasz erre
:-)

Igen ! De ha megnézed az egyik lefele , a másik felfele áll.
Lásd itt : re2000_3
Ez nem csak a héján hanem MAJDNEM minden repülőgépen így van.
Ez alól vannak kivételek de ezt már a modern, ma használatos
gépeken alkalmazzák ezt pedig már tényleg hosszú lenne itt
ecsetelni.
Fodi 408680 2009. január 2. 23:13
Válasz erre
Aaa, bele lehet magyarazni, hogy javitashoz/ellenorzeshez kikotottek a kormanylapokat. Bar elkepzelhet szitu, de azert eleg eroltetett magyarazat. :) Jobb lett volna elotte jobban korulnezni, korbekerdezni. Majd legkozelebb jobb lesz. :)
f2d 408679 2009. január 2. 23:11
Válasz erre
A második képen látszik, hogy miről beszélnek a többiek.:-)
tankos_srac 408678 2009. január 2. 23:11
Válasz erre
Fodi 408677 2009. január 2. 23:10
Válasz erre
A jobboldali kepen egyertelmuen ellenkezo iranyba vannak kiteritve.
tankos_srac 408676 2009. január 2. 23:09
Válasz erre
Opsz azt hiszem ebben a pillanatban észrevettem, hogy mi van elszabva a gépen... :-(((
tankos_srac 408675 2009. január 2. 23:08
Válasz erre
re2000_1
re2000_1
re2000_3
re2000_3

Látaam több fotón is így állni földön Héjákat, igaz azok olasz Re-2000-esek, de így álltak.
Zebi 408674 2009. január 2. 23:07
Válasz erre
Azért volt olyan II.vh-s gép, amin nem hiba, hogy mind a két csűrő lefelé áll.
Megfejtéseket ide :-)
ego 408673 2009. január 2. 22:58
Válasz erre
Röviden ! Így nem lehet irányítani semmilyen repülőgépet.
Ha komolyabban érdekel keress meg magánban és elmagyarázom,
az aerodinamikai ismeretek nem biztos hogy mindenkit érdekelnek.
Természetesen nem a repülősökre gondoltam.
tankos_srac 408672 2009. január 2. 22:55
Válasz erre
Igen lefelé van az összes kormányfelület. Szegényesek az aerodinamikai ismereteim, ez miért is baj?
tankos_srac 408671 2009. január 2. 22:53
Válasz erre
A makett festési útmutatója alapján festettem. Bár nekem is gyanús volt, hogy szinte minden fotón lényegesen sötétebbnek hat a színösszeállítás...
ego 408670 2009. január 2. 22:44
Válasz erre
Szia !

A csürök mindkét szárnyon lefele vannak kitérítve.
Ez tényleg így van vagy az én szemem csal ?
( ha igen akkor nagy baj van )

Ego
zoli1989 408669 2009. január 2. 22:22
Válasz erre
Szia!
Tényleg nagyon jó lett ez a F-15! Gratula!
zoli59 408668 2009. január 2. 19:52
Válasz erre
Szia Pisti.
Gratulálok az F-15-öshöz nagyon jó lett.
Boldog új évet neked is és minden makettezőnek
üdv:Zoli
Tibor 408667 2009. január 2. 19:37
Válasz erre
Szevasz!
A MAVAG Héjja festését milyen forrás alapján választottad?
Tibor
Hunyo 408666 2009. január 2. 17:34
Válasz erre
tankos_srac 408665 2009. január 2. 15:03
Válasz erre
És persze BUÉK!
Z.Pisti 408664 2009. január 2. 14:47
Válasz erre
F-15E 1/48

F-15e a Revelltől 1/48-ban
F-15E 1/48
Kabin

Kabin
Kabin

Sziasztok és BÚÉK mindenkinek!
Én ezzel készültem el karácsonykor.Revell F-15E 1/48-ban némi Eduard maratással.

Zöldág Pisti
Puma Kecskeméti Makettklub
tankos_srac 408663 2009. január 2. 14:34
Válasz erre
Resize of DSCF2316
Resize of DSCF2316
Resize of DSCF2317
Resize of DSCF2317
Resize of DSCF2318
Resize of DSCF2318
Resize of DSCF2319
Resize of DSCF2319

Frissen lakkozva. Jönnek a matricák, rá egy réteg selyem fényű lakk, és koszolás, aztán szevasz!
szp 408662 2009. január 1. 17:11
Válasz erre
Üdv Kalóz! Ezek szerint nem értettem Satyak problémáját(?).Ha jól olvastam,a mattság nem került szóba ( a fedőképesség sem).De elnézést és remélem valakinek talán hasznára válik,hogy én mit használok s azt mire.:)
Amon 408661 2009. január 1. 16:44
Válasz erre
Az is jó lehet mivel a tamiya porai is erősen hasonlítanakré még kiszerelésben is.
A szemceruzát vékonyan érdemes felvinni ha túl sok száradás után berepedezik.
Kalóz 408660 2009. január 1. 16:43
Válasz erre
Satyak!
Nem tudom, mindenkinek problémája van a hígítókkal, nekem eddig még nem volt. Koszoláshoz eddig lakkbenzinben erősen hígított művészolajat használtam a megfelelő színben. A felületre felkenés után a hígító elpárolog, a festék nyomokban megmarad a sarkokban és hasonló helyeken, Ha valahol nem tetszik, tiszta hígítóval le lehet mosni, és újrakezdeni.
Ja, és én csak olajos (enamel) festéket használok, az acrilokkal sajnos nagyon rossz tapasztalataim vannak.
Üdv: Kalóz
SSgt_Chris 408659 2009. január 1. 16:41
Válasz erre
Én olyan rozsda, meg sötétebb-világosabb föld színűekkel akarok operálni a közeljövőben a csörömpömön. Végülis, miért ne, gondoltam?
Igazából a fixálás lehet gond, de talán egy lakkréteg odatapasztja majd.
Ja, én humánusabb megoldással valami ócccsó szemhéjpúdert tervezek beszerezni a páromé dézsmálása helyett. :-D
Amon 408655 2009. január 1. 15:50
Válasz erre
Szia!

Én párom szehély ceruzáját hazsnáltam néha olajos-saras megoldásra ameddig nem vett nekem.
Egy csöppet le akart mészárolni mikor meglátta de a többi is használható.
SSgt_Chris 408654 2009. január 1. 15:32
Válasz erre
Üdv és BUÉK! Lehet, hogy nem a megfelelő topic, de érdekelne, hogy porozásra és sarazásra a szemhéjfesték használható-e? :-) Tudom hülyén hangzik, de biztos, hogy felvetődött másban is...
SzaTi 408653 2009. január 1. 11:38
Válasz erre
Először is, B.Ú.É.K. mindenkinek!

Satyak
A gumikat temperával próbáltad már? Fehér,fekete,barna,és okkersárga színből a kívánt színárnyalatot kikevered, és ecsettel felviszed a felületre. Megvárod, hogy megszáradjon és nedves ruhával a kívánt árnyalatra vissza törlöd. Ugyanez működik a karoszérián, de ott nem csak ruhával, hanem ecsettel és fültisztító pálcával probáld visszamosni. A festék sűrűségével, a sár vagy por vastagságát tudod szabályozni.
Satyak 408652 2009. január 1. 11:03
Válasz erre
köszi az infót. tehát ne szarjak be ha csillog villog a járgány.Próbáltam már vizfestékkel is az átmosást,de az száradás után foltos lett.A gumik koszolására mi az ötleted?mert én úgy vettem észre a festékek megmarják a gumit.
Kalóz 408651 2009. január 1. 10:49
Válasz erre
A művészolaj festékek majd mindegyike félfényesre szárad, soha nem lesz magától matt. Ezen fedőlakkal lehet segíteni. Ha esetleg túlhígítod, akkor van esély, hogy bemattul, de egyrészt nem fog takarni, másrészt könnyen leporlik a felületről (azaz nem tapad meg).
Kalóz
Hickory 408650 2008. december 31. 20:19
Válasz erre
Szép kis kései Tiger,szép,tiszta munka!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.