/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.
Gyurma 410762 2009. május 8. 14:24
Válasz erre
HPIM1610
HPIM1610
HPIM1611
HPIM1611
HPIM1612
HPIM1612
HPIM1613
HPIM1613
HPIM1614
HPIM1614
HPIM1615
HPIM1615

Üdv!
Nálam most készül egy 1:35-ös Dragon Sd.Kfz. 250/1-es.
Van még vele meló: lánctalpak, meghajtógörgők, és egy kis kopás.
Mi a véleményetek, milyen lesz?
Samee 410761 2009. május 8. 14:13
Válasz erre
Üdv.

Köszi az infót:)
Az enyém már olyan állapotban vagy; hogy sajna nem lehet módosítani.
Na m1, majd a következőt.

Holla:
SAm
KormosP 410760 2009. május 8. 07:57
Válasz erre
Samee, moki89: Szép lesznek a Mustangok!

Ha nem háburú utáni, vagy restaurált P-51 -est csináltok, akkor a padlót feketére fessétek.

A padlólemez ugyan fából volt, de az csúszásmentes, fekete gumiréteget kapott, attól lett fekete a fa!

Üdv:

kp
Samee 410759 2009. május 8. 06:40
Válasz erre
GMustang1

Aca 1:72  P-51D
GMustang1

Üdv.

Beza 72 Academy P-51D.
Gunze H27tel fújtam aztán egy durvábbszőrű ecsettel H37-tel szárazecseteltem.
Egy német zsákmánygép lesz majd belőle egyszer valamikor; ha sikerül megoldanom a kipufogó problémáját.
Csatoltam egy képet amin jobban látszik.

Holla:
Szemi
Szamuráj 410758 2009. május 8. 06:09
Válasz erre
Szia Vitarisi!
Köszönöm a tartalmas hozzászólásod. Azóta már koptattam a felületeket, bekormoztam a kipufik környékét, meg kontrasztossá tettem a futógörgők környékét. Ezzel még nincs készen, mert két egyiptomi fazont kell beleültetnem, és a vignetta alapot is meg kell csinálni.
Üdv!
Szamuráj tanár úr
moki89 410757 2009. május 8. 04:44
Válasz erre
Ahogy látom a tied is Academy:) de hogy csináltad a padlót:?
Samee 410756 2009. május 7. 23:31
Válasz erre
Szia.

Az oldalkonzolok meg a rádiótér szépen sikerült; viszont az ülést meg a kabinpadlót sztem minőségileg egy szintre hozhatnád vele.
Az adatlapomon van kép az enyémről is:)

Továbbra is csak így tovább.

Samee
borisz 410755 2009. május 7. 22:24
Válasz erre
borisz 410754 2009. május 7. 22:23
Válasz erre
Köszi!
Kellett bele. Gusztustalanok az illesztések.
moki89 410753 2009. május 7. 22:21
Válasz erre
DSC00084

Törzsfelek, koszolva befojatva (cromate zöld, fekete, rem jó a szín ezt írta az útmutató)
DSC00084
DSC00087

Kabinbelső
DSC00087

Félretettem a p47esem, és a nemrég kapott P-51 Mustang-omhoz kezdtem hozzá ( Academy, 1:72). Itt tartok most. Érdekelne, h jó úton haladok-e?
proo0 410752 2009. május 7. 20:24
Válasz erre
itt van amit az előző munkádnál írtam tigris: "Amúgy abban igazatok van hogy tigriskoma túl nagy fába vágta a fejszéjét,de nem osztani kéne hanem egy építő kritikát írni neki,hogy jobban higítsa a festéket,pár alkatrészt próbáljon a kereten lefesteni mert készen igen nehezen kivitelezhető,próbáld alap szinten keverni a festékeket pl.:feketét ezüsttel a lánctalp száraz ecseteléshez,barnát a feketével a koptatáshoz,mosd át az alapszínnel az egészet bő higítós festékkel aztán ugyanígy egy sötétbarnás higítóssal,jobb állati eredetű ecsetet használni olajhoz és még sorolhatnám estig,de a lényeg az hogy elötte inkább gyakorolj fölösleges kacatokon tejfölös kupán vagy akármin... u.i:tescos lefolyó tisztítóba áztatva bírod lemosni az elrontott festést:)" én nem piszkálni akarlak hanem segíteni,de ha nem hallgatsz senkire akkor 10 év múlva is itt fogsz tartani!
f2d 410751 2009. május 7. 18:06
Válasz erre
Nem sajnáltad ám a tömítőanyagot.:-) Jó lesz.
proo0 410750 2009. május 7. 18:03
Válasz erre
szia tigris én revell festékeket használok és kb 1:1 arányban higítom,de nem mindig mert néha hígabb néha sűrűbb a festék és 2-3rétegbe festek,és ne használj szintetikus szálú ecsetet csak nagyon finom szálú állatit pl:nyest,szok sikert
borisz 410749 2009. május 7. 17:42
Válasz erre
P1010326
P1010326
P1010327
P1010327
P1010329
P1010329
P1010330
P1010330
P1010331
P1010331
P1010332
P1010332
P1010333
P1010333
P1010334
P1010334
P1010335
P1010335
P1010336
P1010336

Hogy mutassak is valamit.
Készül egy A-7D.
Jászberényre el akarom készíteni. Nem lesz gyaloggalopp, az biztos. Két hetem van rá.
borisz 410748 2009. május 7. 17:35
Válasz erre
Itt a probléma. Egy alufólia lapra kicseppentesz pár csepp festéket, ahhoz egy kevés H-100 szintetikus hígítót adsz, összekevered, hogy hígabb legyen, és azzal fessél!
Valószínűleg több rétegben kell festened majd, és egy-egy napot várni a száradással, de ez ilyen.
TIGRIS 410747 2009. május 7. 17:01
Válasz erre
Szia proo0 14 éves vagyok, és tudom még van némit fejlődnöm.
Általában egy rétegben szoktam festeni.
proo0 410746 2009. május 7. 16:18
Válasz erre
szia tigris láttam az előző tigrisedet is és ez is kb ugyan olyan nem nagyon fejlődtél és szerintem azt sem fogadtad meg amiket akkor írtak páran,(olyan mintha belemártottad volna egy festékes vödörbe)nagyon vastagon festetted!Szoktad higítani a festéket,hány rétegben festesz?Szerintem ha nem megy ecsettel akkor vegyél egy olcsóbb retust.Amúgy hány éves vagy?
kumpir 410745 2009. május 7. 10:24
Válasz erre
Köszönöm a véleményeket,de sajnos csak mobiltelóval tudok fényképezni.De majd később teszek fel normális képeket is,ahol már valamilyen diorámában szerepel egy töltős kraz társaságában.Építésről annyit,hogy nagyon-nagyon sok türelem és egy nagy doboz nyugtató kell hozzá!Minden egyes alkatrészt módosítani kell,és ajánlom hozzá az autókhoz használt 2 komponensű kittet,mivel a többi tömítő lepergett róla.A kész makett szerintem valót maga után de aki rászánja magát az építésre,azok számára igazi kihívás lesz.
vitarisi 410744 2009. május 6. 23:53
Válasz erre
Hello Szamuráj!
Egy pár ötlet, és segítség a maketteddel kapcsolatban (igaz véleményt nem kértél:)):
1. Kopottság: Lévén szó egy sivatagban használt járműről (sokkal jobban kopnak járművek ilyen terepen) nagyon kevés lepattogzódás, kopás van a járműveden.

2. Rozsdásodás: Egy-két páncéllemezen vannak a képen ilyen rozsdaszínű foltok...azok a roszdát imitálják? Vagy valami alapozó tűnt ott ki? Ha rozsda, akkor érthetetlen hogy a felület alig kopott, nem látszik rajta hogy elhasznált lenne, mégis tiszta rozsda...A színválasztásra pedig figyelj, használj pigmenteket, vagy pasztellt is, egy nagy mértékű "elrozsdásodás" megjelenítése nem egy színnel történik! És a rozsda is megfolyik, figyelj csak meg egy rozsdás felületet...(Ha valami alapozó tűnik ott elő, akkor viszont kéne imitálni a lepattogzódás fázisait, tehát a szélén a sivatagi sárga esik le, előtűnik az alapozó...)

3. A sivatagi sárga: A jármű alapszíne a sivatagi sárga, amivel ha csak simán telibe fújod a járműved egy elég unalmas eredményt kapsz. Játsz a színekkel, panelezd a járművet (fújd ki sötétebb árnyalattal a panelvonalakat), vagy használj "color modulation-t" (minden egyes panelon a belűl világos kívűl sötétebb szabállyal dolgozol). Ha csak ecsettel dolgozol akkor el tudod végezni a felületeken a filterezést, fakítást, ezzel is élőbbé teheted a járművet. Az éleket szárazecseteléssel ki tudod emelni, az átmosás egyszerű technikáját pedig gondolom ismered!

4. Megfolyások: olajfoltokat, kormot hiányolom, gondolj bele, ez a szovjet hadsereg egyik leharcolt járműve, jóval a háború után!

Üdv
Iván
borisz 410743 2009. május 6. 20:57
Válasz erre
Zsola 410742 2009. május 6. 20:22
Válasz erre
Hali!
Ha ez 1:72-es,akkor nem is olyan problémás a helyzet,filterezd homoksárgával,vagy az alapszín világosított verziójával,esetleg világosbarnával,hogy egységesebb képet mutassanak a színek. Én se vagyok egy maestro,de mivel látszik hogy kezdő vagy ezt tudom ajánlani. A tapasztaltabbak ha akarnak majd adnak még pár tippet.

Ha a "filterezéssel" megvagy,átmoshatod a mélyedéseket fekete-barna sötét,híg keverékével,a felesleget felitatva,lemosva,óvatosan,ha kedved szottyan vagy elég ügyesnek érzed magad,az ennek kitett helyekre még némi kopást is biggyeszthetsz. Persze ezt is csak finoman:)

Ha nincs kedved az enamel festék higításval pepecselni,akkor ecsettel festett matt felületen még a tempera is remek megoldás,vagy az akril. Előbbinél előny hogy ha nem sikerül elég jól,még lemoshatod,viszont mivel nem "fut" olyan szépen,ezért több odafigyelést is igényel.
ezekkel az apróságokkal,még egy nem profi munkát is fel lehet dobni.
Remélem segítettem. És jó munkát.
Szamuráj 410741 2009. május 6. 19:32
Válasz erre
Szervusz barátom!
Kell egy kis változatosság. Meg erős késztetést éreztem a rozsdásításra és koptatásra. Lesz még egy kanadai Leopárd C2-es afganisztáni hadműveletekből, meg egy T-62-es. A kontrasztosításról majd magánban! :)
Baráti üdv:
Szamuráj tanár úr
TIGRIS 410740 2009. május 6. 19:24
Válasz erre
bf-109 035
bf-109 035

Sziasztok!
Készülőben van a Italeri Jagdtigerem, mit javasoltok miket javíthatnék még rajta?
Hickory 410739 2009. május 6. 18:47
Válasz erre
Szervusz kedves barátom!

Mégis mi ez itt kérlek?Nem japán,nem olasz,és nem hajó.Tönkretesz a tanítás.Én figyelmeztettelek,látod,nem hallgattál rám. :DDD

Tetszik amit csináltál,szép és pontos munka.De én hiányolom a kontrasztot és az azt kialakító befolyatást a Su-ról,sokkal karakteresebbé tenné,főleg a nagyméretű görgőknél.

Baráti üdvözlettel:
Havril "Hickory" István,Kuku boldog etetője és eltartója.
badgo 410738 2009. május 6. 17:16
Válasz erre
Szeva. csinaltam kepeket ahogy igertem, de csak holnap tudom elkuldeni. Sajnos a gep belsejebol nem lehetett, de azert hatha segitsegedre lesznek ezek is...

Udv
Szamuráj 410737 2009. május 6. 14:25
Válasz erre
su100b
su100b
su100c
su100c
su100d
su100d
su100e
su100e
su100f
su100f

Sziasztok!
Az érettségi szünetet kihasználva egy kedves barátomtól kapott makettet összeraktam. Nemsokára elkészül. Revell (Zvezda) 1/35 SU-100-as. Egyiptomi verzió 1956-ból, a Szuez incidens idejéből. Maga a makett elég munkás, nem rossz, de lehetne jobb. A Dragon hasonló készletét csak az Armorama fórumokról ismerem, messze lekörözi a Revellét. Ami nem tetszett, az a futógörgők gumi mintázatának üresen hagyása. A képeken nem látszik jól, de minden egyes darabnál bekarcoltam a vágatokat. Az egyik görgőt kicseréltem egy másik típusúra, mert gyakran használták vegyesen. Ez teljesen szkreccs. Ahogy a nagyobbik hordó is, meg pár hegesztési varrat. A festéssel igyekeztem a sivatagban szolgálatot teljesítő járművekre jellemző fakó, poros hatást elérni. A közel jövőben tervezek egy félig földbe ásott iraki T-62-eset megépíteni saját építésből.
További kellemes makettezést!
Szamuráj tanár úr
borisz 410736 2009. május 6. 10:30
Válasz erre
salou 410735 2009. május 5. 21:17
Válasz erre
Na végre egy Mi-6-os összerakva! Nagyon szép. De ha teheted légyszíves fotózd le valami normális géppel is.
Z.Pisti 410734 2009. május 5. 14:29
Válasz erre
Igen,nekem is tetszik ez a heli!Nagyon munkás az építése?

Z.Pisti
Z.Pisti 410733 2009. május 5. 14:28
Válasz erre
Igen,Igen,Igen...
f2d 410732 2009. május 5. 14:03
Válasz erre
Tetszik ez a Mi-6-os, én is szívesen megépíteném, csak lehetetlenül nagy helyet foglal. Sőt az A-Model Mi-12-ese is nagyon bejön, de annak a méretei már egy életnagyságú vitorlázóval vetekszik, meg az ára is.:-)))
kumpir 410731 2009. május 5. 13:28
Válasz erre
mi-6 1
mi-6 1
mi-6 2
mi-6 2
mi-6 3
mi-6 3
mi-6 4
mi-6 4

Ezen a csodálatos A-MODEL MI-6-son dolgozom,a lehetőségekhez képest a maximumot bróbáltam kihozni belőle.
Marci7 410730 2009. május 5. 12:05
Válasz erre
Te is háromnak látod a "köszi" - t?
Marci7 410729 2009. május 5. 12:04
Válasz erre
Marci7 410728 2009. május 5. 12:04
Válasz erre
Marci7 410727 2009. május 5. 12:02
Válasz erre
Z.Pisti 410726 2009. május 5. 09:59
Válasz erre
A száma 48248.

Z.Pisti
Marci7 410725 2009. május 5. 09:35
Válasz erre
Azt tudtam, hogy Edu maratás, de engem a száma érdekel. Amúgy pont a születésnapomra esik a megnyitó;-)
Z.Pisti 410724 2009. május 5. 09:20
Válasz erre
Meghívó

kiállításra
Meghív

Marci7!

Sajnos nem tudok menni Hajdúszoboszlóra,a mi klub kiállításunkon fog "debütálni" itt Kecskeméten...A kabinhoz egyébként Eduard maratást használtam ami ad néhány alkatrészt külsőleg és a futóaknákba is.A kabinról találsz néhány fotót a korábbi hozzászólások között:
18oldal/13541 hsz.
21oldal/13395 hsz.

És mellékelem a meghívónkat is:)

Z.Pisti
Marci7 410723 2009. május 5. 09:07
Válasz erre
Z.Pisti!
Hajdúszoboszlóra viszed?
Z.Pisti 410722 2009. május 5. 09:01
Válasz erre
Kedves Vadász!

Lehet ,hogy nem a festék a ludas.Az eddigi maratott műszerfalak elkészítésénél nem volt semmi gond pedig jó néhányat csináltam már...Most is csak a felhasznált festéken változtattam,a ModelMaster helyett lett Mr.Color...Ezért gondoltam arra ,hogy ő a bűnös...

Z.Pisti
HUJBI 410721 2009. május 5. 05:52
Válasz erre
nagyon tetszik. én is véletlenül jöttem rá egy hasonló módszerre, a mezei Revell hígító helyett a festékszóró pisztolyhoz valót vettem és felszedte a festéket. látva a hülyeségemet, éppen csak annyit használtam, hogy megkezdte a felületet. mikor teljesen elpárolgott, rozsdával rámentem. azóta szándékosan is kipróbáltam, ha nagyon keveset használsz, akkor nem pereg le a festék, csak berepedezik.
Carbonos 410720 2009. május 5. 05:45
Válasz erre
Sziasztok, örülök, hogy tetszik. Őszinte leszek a rohadás az a véletlen műve, de bármikor működik. Lealapozás után félreborult a cucc amikor csak félig volt megszáradva és amikor felvettem, az a darabka kiszakadt a rétegből, de tetszett és kapva az alkalmon imitáltam egy rohadást. Feketével van alapozva a mélyedés, majd fúgapor bele pillanatragasztóba és ezt rozsdaszínekkel szinte szárazecseteltem.
Magyarországon is használták igen. Működése igen egyszerű, a szarvak ólomból vanakk, amik az ütközés során elhajlottak és a bennük lévő üveg összetört, majd a sv ráömlött egy fémlemezre létrehozva a galvánelem effektust. A több kiló trotilt pedig eltudjuk képzelni... Egyébként a méret 1:24.
Gábor
borisz 410719 2009. május 4. 23:00
Válasz erre
Köszi!
Itthon kezdik megtanulni, hogy a hosszas csönd majd hirtelen egy "vhóóóh" a győzelmi "csatakiáltás". Ha valami nem sikerül... A géptörzs illesztésénél elhordtam mindenkit mindennek...
Cpt_Miller 410718 2009. május 4. 22:54
Válasz erre
Szia Borisz!

Elsőre nem rossz, de egy kis híg sötét olajos befolyatás és utána egy világosszürkés szárazecsetelés még plasztikusabbá teszi majd. És talán kicsit vissza is mattíthatnád.
Ezek nagyon egyszerű módszerek és sokat dobnak az ilyen kis mütyűrökön.
Amúgy 1/72 méretéhez képest szép részletes.

További jó bütykölést.

Cpt Miller
borisz 410717 2009. május 4. 22:46
Válasz erre
P1010319
P1010319
P1010320
P1010320

Sziasztok!
A-7Dbe katapultülés. 1/72.
Szerintetek milyen?
Vadász 410716 2009. május 4. 22:26
Válasz erre
Hátulról szokás festeni, és így az átlátszó részek lesznek a fehérek.
Vadász
Roadblock 410715 2009. május 4. 22:19
Válasz erre
Én már több ilyen Aires belsőt csináltam, minden esetben a réz maratott részek és a kabinbelső festése után ragasztom össze csak a számlapot és a felette lévő rézlapot...
A ragasztóval persze vigyázni kell, nehogy megfolyjon...
Szõkekapitány 410714 2009. május 4. 21:48
Válasz erre
Szia!

Ezt nem egészen értem. Az átlátszó fólián azt érted, amire a műszerek számlapját nyomtatták? Úgy tudom azt nem szokás festeni.
romeo 410713 2009. május 4. 21:30
Válasz erre
Üdv!

Magyarországon használták ezt az eszközt?
Köszi!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.