<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sebi | Adatlap | 688487 | 2021. szeptember 12. 19:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép munka Gyuri! Remélem lesz alkalmam októberben személyesen is látni. Előzmény: (688397) zs180 2021. szeptember 9. 17:09 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 688398 | 2021. szeptember 9. 17:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Már most hihetetlenül klassz! Amolyan igazi "pékgyuris"! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 688397 | 2021. szeptember 9. 17:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Haladtam a Valinattal megint, íme a leírás: Azt hittem, a hangárokat is tartalmazó középső felépítmény elkészítése egyszerűbb lesz, mint a hidé. Végül más jellegű kihívásokkal szembesültem, de hát épp ettől érdekes a makettezés! Első lépésként az összes túlnyúló fedélzetet elvékonyítottam. Ennek a jelentőségét nem lehet eléggé hangsúlyozni, mert alapvetően meghatározza a kész makett megjelenését, finomságát. A felépítmény két részre tagolódik, alsó és felső komponensre. Az alsó résszel az volt a probléma, hogy előlről és oldalról nyitott, felül pedig a felső rész fedi; és olyan, látható elemeket tartalmaz, amelyek a festés számára nem elérhetők, miután az alsó és felső rész össze lett ragasztva. Emiatt ezt a részt ki kellett festenem, bár a festést általában az összes alkatrész elkészülte után szoktam elkezdeni. A shelter deck folytatásán elhelyezkedő, vélhetően a kazánokat kiszolgáló szellőzőket tartalmazó építményt a Tetra maratott alkatrészeinek felhasználásával készítettem el. Az itt levő két kábeldobot és ajtókat is elhelyeztem. A fedélzetet AP507A sötétszürkére, a függőleges felületeket pedig 507B középszürkére festettem (itt jegyzem meg, hogy mostanában az a konszenzus, hogy nem volt ilyen szín, és amit 507B-nek gondoltunk, az is 507A. Mindegy, én akkor azt kifakult 507A-nak hívom, és maradok ennél a középszürke árnyalatnál, a fotók szerint ez a jó). A felső fedélzeten levő pom-pomok alatt két masszív oszlop van, ezek felül nem a kit és a maratások gyártói által preferált háromszög alakú merevítésekkel vannak megtámogatva, hanem egy kúp alakú kiszélesedett rész látható a fotókon (ez lehet a sok apró különbség egyike a Valiant és a Queen Elizabeth között). Ezt a kúpot úgy készítettem el, hogy sok, háromszög alakú sztiroldarabot ragasztottam az oszlop köré, tömítőpasztával töltöttem ki a közöket, végül simára csiszoltam az így keletkezett kúpot. A felülete nem tökéletes, de a kész hajón amúgy is alig fog látszani. A két, majdnem egyforma testvérhajó közötti további különbség a darukat megtámasztó oszlopok helyett szereplő, téglatest alakú felépítményrész, amit offszetlemezből alakítottam ki. A felépítmény felső részén jól látszanak a fröccsöntött kitek jellegzetes hibái: alacsony és széles mellvédek, felfelé keskenyedő struktúrák, lekerekített sarkok. Ez nem maradhatott így, ezért gyakorlatilag minden részletet legyalultam a fedélzetről. Ezután következett ennek a részegységnek a legnagyobb kihívást jelentő feldata: a pom-pomok körüli mellvéd váltakozó mértékben kifele dől, amit igen nehéz reprodukálni, úgy hogy a magassága konstans maradjon. Úgy próbáltam úrrá lenni a problémán, hogy sablonokat készítettem maszkolószalagból, melyeket az eredeti mellvédre ragasztva és ceruzával finoman satírozva megkaptam a “szabásmintát”, melyet az offszetlemezre ragsztottam, majd a ceruzavonalak mentén kivágtam azt. Így is igen nehezen, sok rontott darabbal sikerült csak elfogadható eredményt elérni, ami mosts em teljesen egyenletes, de véleményem szerint sokkal jobban néz ki a háromszög alakú merevítőivel, mint az eredeti műanyag alkatrész. Összeragasztottam és tömítettem az alsó és felső részt, ezután számos apró, maratott részlettel láttam el: kerültek rá a kiálló fedélzetek alá áttört háromszög alakú támasztékok, ajtók, függőleges létrák, ablakok, hangárajtók (a WEM-től, az egyik részben kinyitva), néhány jelzésértékű részlet a hangárban, a felépítmény falából kiálló, apró gomba-szellőzők, melyeket egy részletfotón láttam, egy nagyobb, fedélzeti szellőző (teljesen saját építésű, maratott rácsból és egy sztirollapból), egy kis “házikó” FlyHawk maratásból (kicsit csálé, de ez csak a fotókon feltűnő). A szokásos lőszeres dobozok, létrák, kötéldobok, illetve a felső fedélzetre majdan kerülő csónakbakok külön készülek el. Ezután következett a kémény. Látható az eredeti, amiról levágtam minden ráöntött részletet és a két hátsó bevágást sztirolcsíkokkal tömítettem. A Tetra kéményrácsát használtam – na, ez nem fog tetszeni Jim Baumannak – bocsi, Jim! – tudom, tényleg vastag, de annyira tetszett az egymásba pattintható elemekből álló struktúra, hogy nem bírtam kihagyni. Első lépésként az alaplemezt pilantaragsztóval és csiszolással belesimítottam a kéménytetőbe, miután (nulladik lépésként, hehe) a kémény belsejében (na, ez az, ami soha nem fog látszani) elhelyezem egy karbantartó körkörös platformot, meg néhány gőzcsövet, majd ráépítettem a rácsot. Két maratott platform (a fényszóróknak és a kezelésüknek) a FlyHawk készletéból került ki, természetesen módosítva, a felső egysoros kapaszkodóval ellátva. A rajzokkal és a maratásokban található alkatrészek kialakításával ellentétben a kürtök alatti platformból két kicsi volt, nem egy nagy, így ezt a maratott alkatrész is kénytelen voltam szétvágni és módosítani. A maratott kürtöket egy-egy cseppecske pillanatragsztó géllel vastagítottam meg. Több egyéb, apró részlet mellett egy-egy függőleges létra támasztékai is látható a kéményen – maguk a létrák csak a kamuflázs felfestése után kerülnek csak fel – így egyszerűbb a maszkolás. Az utolsó nagyobb felépítmény a hátsó híd. Mivel ez jóval kisebb, mint a többi, remélem, nem lesz vele sok gond, bár a tetején levő felszerések pontos kinézetével nem vagyok teljesen tisztában. Annyit tudok, hogy más, mint amit a kit megad. Egy végső megjegyzés: a képeken találtam egy-két hibát, például egy görbe kitámasztót a fényszóróplatform alatt. Megpróbáltam kiegyenesíteni, de láttam (illetve nem láttam), hogy nem érdemes szöszölni vele: olyan kicsi, hogy egyszerűen nem látszik. Ki lehet jelenteni, hogy makrófotók kegyetlenül felnagyítják a legkisebb pontatlanságot, is és ami rajtuk durva és egyenetlen, a valódit még akár nagyítón át szemlélve is finomnak és élesnek tűnik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
begyuzs | Adatlap | 687639 | 2021. augusztus 9. 12:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 687625 | 2021. augusztus 8. 16:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 687612 | 2021. augusztus 8. 12:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
solyom | Adatlap | 687601 | 2021. augusztus 7. 20:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez valami pazar lett! Minden tiszteletem! BB | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 687599 | 2021. augusztus 7. 14:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Uraim, igyekszek a végére azért minél többet kihozni szegényből :) A kötélzet nagyrészt készen van részemről, tudom, nem teljes de egyszerűen most nem megy részletesebben. Bántani nem szeretném már. Figurákból nem raktam fel sokat, mivel a képen amit alapul vettem a parancsnoki tornyon kívül a fedélzeten elvétve láttam csak a legénység tagjait. Utolsó simítások következnek, aztán befejeztem. Begyus! A víz alapja alufólia. A fóliát először egy eléggé meggyűrt rétegben vittem fel, majd erre egy teljesen sima fedőréteget simítottam, mindkettőt Palma Fa ragasztóval rögzítettem. A felületet lefújtam AK szürke alapozóval, majd Tamiya kékkel lefújtam. Erre az AK Atlantic Blue gélje került még ecsettel, hogy még fodrosabb legyen a felszíne. A hullámokat most ecsettel festettem, de papír zsebkendőt és vattát is fogok még rá tenni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 687511 | 2021. augusztus 3. 23:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Már a mws.com-on is megdicsértelek, itt is leírom: szuper lett ez a makett! Szépek a részletek, finom a kötélzet, nagyon jók a színek, a víz fantasztikus. Úgy jó, ahogy van! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
begyuzs | Adatlap | 687414 | 2021. július 30. 15:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép ez,és a víz is nagyon jó! Tudom hogy a youtube tele van tutorial videókkal,de ha van időd,szívesen olvasnám,hogy készíted. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 687403 | 2021. július 30. 08:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szép ez a Spee nagyon! Nálam is van egy 350-ben az Academytől, de nagyon nem visz rá a lélek,hogy befejezzem :( Üdv, Batka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 687374 | 2021. július 28. 17:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Csináltam pár képet a Graf Spee-ről. Sajnos albérletbe költözködés és egyéb dolgok miatt sokkal nehezebb lett az élet, ez minden épülő makettemre kihat :/ Még be kell fejezzem a teljes kötélzetet, hiányzik a legénység és pár apróság, valamint még nem teljes víz imitációja sem, mert még csak ecsettel festett hullámok vannak, a hajóstest még nincs beledolgozva szépen az alapba... Az biztos, hogy nem ez a legszebb munkám, de legalább eljut a befejezésig :P Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 687366 | 2021. július 28. 10:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó lenne, ha 700ban is kiadnák, akkor megcsinálnám a 4 hajót 1 pulai csendéletben :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 687365 | 2021. július 28. 10:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 687354 | 2021. július 27. 16:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor jól tippelem,hogy az összes torpedóvédő háló lyukját el kell tünteni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 687272 | 2021. július 24. 15:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
egy nagyon hasznos kép! forrás: ng.24.hu/kultura/2018/06/13/szaz-eve-sullyedt-el-a-szent-istvan-csatahajo/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 687268 | 2021. július 24. 12:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 687267 | 2021. július 24. 12:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Halo, hazajöttem összehasonlítania két makettet gyorsan. A hajótest 2 fele mindkét hajónál pontosan passzol, csak a tengelytartók illesztési pontjain variáltak. Lehet, hogy az áttervezéskor a tat formája is változott az Istvánon, ez a maketten nem látszik. Hatalmas piros pont, hogy a különböző szelőzők és szerelvények közti kulönbségek is meg lettek jelenítve a hajó középső részén. A rajzok alapján ezek jók is. De, mindkét készlet ugyanazt a kéményt használja a maketthez, ami nem jó. Vagyis jó, mert a Viribus Unitishez adott mérethelyes magasság szempontjából, de a Szent Istvánénak magasabbnak kellene lennie. Ez biztos korrigálni kell. Emlékeim szerint 1,5 méter a különbség de most nem találtam meg... A 2 főfedélzet ugyanaz az elem. A 2 nagy csónakdaru is ugyanaz, de amúgy azt is változtatni kell a fényszóróknál és és a daru tetejénél eltérő a csiga burkolata is pl. Hirtelen ezeket láttam, de biztos van még... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 687254 | 2021. július 24. 00:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ebből nekem az látszik, hogy eltér a Viribus Unitistől, amin ott a négy csavar helye, hasonló kialakításban. Meglehet, a hálókkal nem foglalkoztak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 687253 | 2021. július 23. 17:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A Szent István csatahajó és a csatahajók rövid története c. könyvben olvastam anno (albérletben vagyok, háttéranyagaim nincsenek velem), hogy a torpedóvédő hálókat fel sem rakták a hajóra. Én úgy néztem a képeken, hogy a tartó rudazat és a bekötési pontjaik sem kerültek fel. A háború végére lekerült pl. a Zrínyiről is. Eleve későn is készült el a hajó a testvéreihez képest, szerintem már addigra kiderült, hogy a hálóval több a baj, mint amennyit használ (gondolom én). Ma átvettem a makettet a postán én is, a részleteket viszont nem hasonlítgattam össze a referencia anyagaimmal. A Viribus Unitis-t is csak annyira lestem meg, hogy milyenek az alkatrészek közelről, de nekem az tetszett. Évekre vagyok még attól, hogy nekikezdjek addig úgyis kiderül minden nagyobb hiba :P | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
begyuzs | Adatlap | 687252 | 2021. július 23. 17:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
begyuzs | Adatlap | 687251 | 2021. július 23. 17:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
begyuzs | Adatlap | 687250 | 2021. július 23. 17:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem a lyukak egyáltalán nincsenek egyiken sem.Nem a kötélzet tartja ezt ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 687249 | 2021. július 23. 16:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A modelwarships.com fórumon írták, hogy a Szent István-on egyáltalán nem volt torpedóvédő háló... Most akkor lyukakat tömítünk? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 687248 | 2021. július 23. 16:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Imádom, amikor nem lehet képet linkelni! Itt lehet megtalálni a fotót: roadstothegreatwar-ww1.blogspot.com/2016/02/doomed-fleet-dreadnoughts-of-austro.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 687247 | 2021. július 23. 16:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Persze, hogy van ilyen megoldás, de a VU-n speciel kívül vannak a lyukak, mind a hálótartó konzoloknak, mind pedig a hajócsavaroknak. Az, hogy építésnél feltették esetleg a hálótartókat, aztán még a szolgálatba állása előtt le is szerelték, mint felesleges dolgot, külön kutatási téma lehet. Lásd német tengeralattjárók lövegtelenítése tán 1943-ban. Amikor pár éve a Szent István-Viribus Unitis különbségeiről olvastam, ezek hiányát is említették az előbbin, arra emlékszem. Ha jól tudom, kizárólag a kikötőben használták (ha egyáltalán) őket, meglehet, hogy mire a Szent István elkészült, már rájöttek, hogy felesleges. A Pólában álló hajókról készült képen sincsenek leeresztve azokról, amelyeken van. Egy képet találtam hirtelen, amin esetleg használat közben látszik, ez a Prinz Eugen. De elég pocsék a fotó minősége ahhoz, hogy akár csak annak a hibája legyen. 3.bp.blogspot.com/-m-J0JSxlIW4/Vrj3eXTNb3I/AAAHRo/Lh4pNhoa0E4/s1600/smsprinzeug.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 687246 | 2021. július 23. 14:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"mert lyukakat betömni sokkal könnyebb" Repülő maketteknél teljesen általános megoldás, hogy, pl. a szárnyon, a póttartályok helyén nincs lyuk, csak belülről van erősen elvékonyítva az anyag, és az útmutatóban jelölik, hol kell fúrni, ha póttartályt, vagy más külső függesztményt akarsz felrakni. www.super-hobby.hu/zdjecia/5/3/3/1181_1_icm48153_2.jpg www.super-hobby.hu/zdjecia/1/3/3/1181_2_icm48153_3.jpg Wikipédiát nézegettem, itt egy elfogadható minőségű kép oldalról. hu.wikipedia.org/wiki/SMS_Szent_Istv%C3%A1n Itt pedig a lövegek behelyezése. És a háttérben a hajótest, és azon nem pont a kérdéses torpedó háló tartója látható? hu.wikipedia.org/wiki/SMS_Szent_Istv%C3%A1n De ezen a képen már tényleg nincs rajta. hu.wikipedia.org/wiki/SMS_Szent_Istv%C3%A1n | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 687245 | 2021. július 23. 13:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ennyire nem merültem el a témában, de kétlem, hogy ha változtatott volna a testen - azaz új formát készít hozzá -, akkor rajtahagyja a felesleges lyukakat az oldalán. Mivel nincs - és nem is lesz - meg mind a két kit, nem tudom őket összevetni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 687242 | 2021. július 23. 08:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pedig pont a hajócsavarok miatt kellett a testen is változtatnia, nem? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
begyuzs | Adatlap | 687241 | 2021. július 23. 08:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen,erre gondolok én is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 687240 | 2021. július 22. 23:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jól gondolod. :) Nekem nincs meg a Szent István, csak a Viribus Unitis, de erősen kétlem, hogy a Trumpi pont a testen változtatott volna. Vélhetően azért is jött ki később, mert lyukakat betömni sokkal könnyebb, mint újakat fúrni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 687239 | 2021. július 22. 22:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
begyuzs | Adatlap | 687238 | 2021. július 22. 21:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jól gondolom,hogy a Sz. István oldalán lévő kb 30 db lyukat be kell tömíteni,ahova a torpedó védő hálók rudazatát kéne berakni ? Mivel akárhány képet nézek,az eredeti hajóról,egyiken sincsenek rajta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
begyuzs | Adatlap | 687237 | 2021. július 22. 21:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pedig a Szent István dobozában is a viribus Unitis van rányomtatva,a hajótest öntőkeretére. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 687231 | 2021. július 22. 16:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Néztem az Eduard maradását, amit a Viribus Unitis-hez kiadták. A kisebb lapot kevésnek találtam, de a !adok laphoz nem mernek neki kezdeni. Hogy én rézből hajtogassak mentőcsonakot, azt inkább nem :) Biztos sokan meg tudják ezt oldani, de asszem az nem én vagyok. Edu honlapjáról letölthető az említett mártások útmutatója. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 687230 | 2021. július 22. 16:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atika | Adatlap | 687229 | 2021. július 22. 16:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ebben megtalálod: www.eduard.com/out/media/distributors/leaflet/leaflet2021-09en.pdf. 2021. szeptemberi újdonság (lesz). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 687228 | 2021. július 22. 16:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Megvettem én is a Szent Istvánt ma, nagy nehezen megérkezett. Minimális maratás van a dobozban, de én inkább megvárnék hozzá egy rendes szettet. És itt jön az izgi rész. A scalemates szerint az Eduardnak már van(www.scalemates.com/kits/trumpeter-05365-sms-szent-istvan--1197838)3 szettje is, hiszen cikkszám is van mellékelve. Az Eduard honlapján viszont erről még semmi hír. Valakinek valami? Hergert, Gyuri! Csodás hajók készülnek megint. Jó lett volna látni a Valiantot a PSMK-n, még kategória is lett volna hozzá. Bár lehet, hogy Sebivel még mindig ott állnánk és csodálnánk! :) Üdv, Batka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 687222 | 2021. július 22. 13:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 687221 | 2021. július 22. 12:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na, a teflon jobban tudja, mit akarok írni :) mártás=maratás, krumpli=trumpi (trumpeter) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 687220 | 2021. július 22. 12:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jobban meg kell nézni, hogy mennyire érdemes a Szent István mellé külön mártást beszerezni. A krumpli is ad hozzá valamennyit, arbochoz, stb... Szerintem az én szintemen az is elég lesz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsóti | Adatlap | 687181 | 2021. július 19. 22:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi! RP Toolz-nál vannak hasonlók, bár az előbb próbáltam a webshop-ot, de nem működött, talán később elérhető lesz. Facebookon rá tudsz nézni addig is a kínálatra. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 687169 | 2021. július 19. 13:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch megelőzött, szerintem is a fiókgomb a legjobb! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 687168 | 2021. július 19. 13:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia András! Workaroundnak esetleg valami dizájnosabb réz fiókhúzó gomb? A menetes résznél simán át lehet fúrni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 687167 | 2021. július 19. 12:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Silver | Adatlap | 687141 | 2021. július 18. 12:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
begyuzs | Adatlap | 687113 | 2021. július 16. 15:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 687095 | 2021. július 15. 19:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem rossz, de itt is sok a "csiszold le, ragaszd vissza" játék. A korlát nem tetszik. az a korlát jó, aminek vannak "lábai" és elő kell fúrni. Nem tetszik a marketink. Repülőknél kényelmes a külső és a belső maratás, mindenki eldönti mi a fontos, de hajónál nem értem miért és mi alapján szedték külön 2 (3) lapra az alkatrészeket. Ennyi erővel lehetne a hajó jobb és bal oldala is, vagy az eleje, vagy a hátulja... Vajon lesz a Szent Istvánhoz is külön ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 687082 | 2021. július 15. 09:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Viribus Unitis-hez van az Eduardnak maratása. Egy nagy, és egy kisebb. Az biztos, hogy a nagyobb csomag meghaladja a képességeimet, de a kisebbet szinte biztos beszerzem. Vajon a Szent Istvánoz mennyire használható? www.eduard.com/ships-and-submarines/1-350/sms-viribus-unitis-railings-1-350.html A másik, további elemeket tartalmazó maratás www.eduard.com/ships-and-submarines/1-350/sms-viribus-unitis-1-350.html Egyben is kapható. www.eduard.com/ships-and-submarines/1-350/sms-viribus-unitis-1-350-1.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 687001 | 2021. július 10. 10:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nem panaszkodtam :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |