/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
kissis54 588444 2015. július 1. 18:41
Válasz erre
Sziasztok érdeklödnék,hogy 1:350 hajokon a kötelzetet miből célszerű késziteni
én 0,15 és 0,20 kilágyitott réz huzalt használok,helytte tudtok jobbat ajánlani
Köszi.
sanyi 588428 2015. július 1. 16:15
Válasz erre
Ez se rossz!:) Nekem még vagy 10 éve az Academy MiG-23-asamat nézte lakhelynek egy pók és mire észrevettem, már az emésztésének is volt jele...
Batka 588422 2015. július 1. 11:42
Válasz erre
Szia!

A csatahajók sose szerették a légierő támadását:-)
Syb 588421 2015. július 1. 11:39
Válasz erre
Sziasztok!

Az előbb olyasmi támadta meg a befejezés előtt álló PoW-ot, ami szerintem kevés makettezővel fordul elő. Egy a házba valahogy betévedt veréb nézte ülőkének a hajótestet...Még jó, hogy a két fő felépítmény még nincs fennt, különben valószínűleg sokkot kaptam volna, így se örültem, de szerencsére csak pár maratást vert le. Kisebb viaskodás után és egy seprű segítségével kitessékeltem a hívatlan vendéget. :)
Sebi 588127 2015. június 25. 21:00
Válasz erre
Úgy látom szép esemény volt. Van pár szépen kidolgozott hajó, mint az Ise vagy a Richelieu.
Sebi 588126 2015. június 25. 20:52
Válasz erre
Batka 588101 2015. június 25. 11:28
Válasz erre
természetesen még mindig nem jó a link, szóval copy-pasteljétek a böngészőbe inkább...
Batka 588100 2015. június 25. 11:27
Válasz erre
Sziasztok!

Itt van egy pár kép a múlt hétvégi Brno-i kiállítás és versenyről.
https://picasaweb.google.com/102146967458284557423/ModellBrno2015

Üdv,
Batka
Dephnull 587015 2015. június 4. 07:44
Válasz erre
u307-03
u307-03
u552-01
u552-01

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni: véleményetekre és ötletekre lenne szükségem, hogy miből lehetne egyedi talapzatot csinálni 1/72 méretarányú tengóhoz. Sokszor látom, hogy csatahajókhoz is egyedit építenek, ezért merek itt is érdeklődni. Példaként feltöltök két képet.
Köszönöm
tüzér 586960 2015. június 3. 10:01
Válasz erre
Sziasztok!

Nem rendel valaki mostanság a GMM-tól?Vagy esetleg valakinek lenne otthon egy ilyen elaó?
www.goldmm.com/ships/gms7carr.htm
Amerikai modern hordozók.Esetleg más gyártó ebben a méretarányban?1/700-720.

üdv,
tüzér
Szepi 586647 2015. május 29. 11:26
Válasz erre
Sziasztok.
A jövő hét folyamán adok fel rendelést az ebajon keresztül Hunter fa fedélzetre.
Ha érdekel még valakit a rendelés lehetősége és beakar szállni az keressen meg.
Üdv Zoli.
Sebi 586628 2015. május 28. 23:34
Válasz erre
Szívesen. Valószínűleg azért kerültek fel kisebb hajókról képek, mert a makett lehet, hogy szép nagynak tűnik, de ez a típusú hajó nem volt éppen egy hatalmas valami. Nagyjából 900-1100 tonna közötti vízkiszorítással, inkább úszó fegyverplatformnak lehetne nevezni, amire olyan fegyvert raktak, amit a megrendelő kért (és meg tudott fizetni).
Anno volt egy Harpoon nevű számítógépes játék. Ott az egyik küldetés arról szólt, hogy a vörös oldal ilyen naszádokkal megtámadja a Földközi-tengeren haladó amerikai hordozót. Hááát...Hogy egy filmből vett idézettel éljek:
A: -Ez nem csata lesz, hanem mészárlás!
B: -Nincs jobb, mint egy kis öldöklés!
A: -De minket mészárolnak le!
Ogre 69 586624 2015. május 28. 22:55
Válasz erre
Köszi Sebi!
Végre valaki világosságot gyújtott az agyamban ezzel kapcsolatban ! Azzal tisztában voltam hogy Regállal egy hajóról beszéltünk. Csak azért próbáltam oldani a "félreértést" mivel több kép is felkerült de mind jóval kisebb hajóról mint amiről mi beszéltünk. És a kép azért, hogy hátha van valakinek legalább modell vagy makett változatáról képe! Igaz évek alatt sem találtam ilyet a neten. Pedig vagy egy tucat nyelven próbálkoztam .
Sebi 586620 2015. május 28. 22:27
Válasz erre
Na igen! A franciákkal ellentétben a Vickersnek nem jött be az üzlet. Ők nem tudták eladni a vedettéjüket.
Sebi 586619 2015. május 28. 22:25
Válasz erre
Szia Ogre!

Akkor, hogy én is oldjam a félreértéseket, azt kell mondjam, hogy te és Regal lényegében ugyanazt a hajót mutatjátok. Csak Regal a francia verziót, te pedig az angolt. Ezt a hajótípust magyarosan lehet motoros naszádnak, őrhajónak vagy akár korvettnek is hívni. Nem magyarosan pedig vedettének. Ezt a szót használják a haditengerészetek a kisméretű naszádjaikra. Méghozzá azért, mert a vedette a latin videre, vagyis látni, szóból alakult ki. Ezeknek a hajóknak ugyanis a legfőbb feladata a partközeli vizeken lévő útvonalak biztosítása és felderítése, "látása". Mivel pedig annak, hogy látóhajó nincs értelme magyarul, így marad a fentebb írt három lehetőség. Persze, akár mi is hívhatjuk őket vedettének, hisz nem kötelező magyarítani egy kifejezést.
Regal 586612 2015. május 28. 21:17
Válasz erre
Beütöttem a google-ba és ezt hozta ki: "soha meg nem épült hajó":
shipbucket.com › images › FS Type 531 ...
Never Built Designs/Great Britain/FS Type 531 V2.png. Please note: the Fair Use Agreement applies to every drawing ...
Üdv,
Regal
Ogre 69 586606 2015. május 28. 20:56
Válasz erre
FS Type 531 V3 Vedette
FS Type 531 V3...

Hali !
Szeretnék feloldani egy félreértést. A VEDETTE kifejezés egy rakás hajóra használt név. A Regál által említett hajó egy nem éppen motoros naszád vagy ilyesmi ! Lásd a képet:
atu71 586605 2015. május 28. 20:42
Válasz erre
p1
p1
p3
p3
p4
p4
p2
p2

Hali,
Még néhàny foto a dicso napokrol és az utolso pedig a szomoru végrol.
atu71 586603 2015. május 28. 20:35
Válasz erre
Hali,
Rosszul irtam nem ornaszàd ha nem motoros naszàd volt,de kinek hogyan tetszik jobban :)
atu71 586602 2015. május 28. 20:31
Válasz erre
p
p

Hali,
Létezo francia ornaszàd volt,és ezzel a szàmmal is àllt szolgàlatban.
P753 vagy VC3 néven emlitik az iràsok,
Az elékészitési évét sajnos nem ismerem de az 1957-es szeptemberi Pàrizsi show-n is részt vett,foto is készult rola a tengeren.
Ismertebb utjai Tunézia-Lisszabon -Oran -Bizerte,
lacipapa 586601 2015. május 28. 20:25
Válasz erre
Én pl. egy furgon oldalán láttam felírva.
Regal 586594 2015. május 28. 17:21
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek a segítséget! Valószínűleg sci-fi hajó lesz, de ha minden jól megy, megcsinálom majd. Rákerestem a francia megnevezéssel is, még török őrhajót is kidobott találatként:-)
Üdvözlettel,
Regal
Ogre 69 586548 2015. május 27. 21:53
Válasz erre
Szia Regál!
Alábbi hozzászólások is megerősítik amit emailban küldtem neked.
Ez a corvett abban a formájában ami a tervrajzokon van nem létezett. Legfeljebb rajzasztalon és makettként.
zzo160 586544 2015. május 27. 21:09
Válasz erre
http://shipbucket.com/forums/viewtopic.php?f=13&t=5696
Sebi 586543 2015. május 27. 21:05
Válasz erre
Szia Regal!

Ha javasolhatok valamit, akkor a google-be ezt írd be a kereséshez:

La Combattante class fast attack craft

Azt nem tudom, hogy fogsz-e találni olyan képet, mint ami a doboztetőn van, de a különböző verziókról látható lesz egy pár fotó. Ezt a járgányt ugyanis a franciák exportra tervezték a '70-es évek közepén és el is adták vagy hat haditengerészetnek. A vedette egyébként szabadon (és magyarosan) fordítva felderítőt jelent. Vagy ha a hajó méretét és fegyverzetét nézzük, akkor úgy is fordíthatjuk, hogy őrhajó. Lényegében a legkisebb egységek egyike egy haditengerészetben.
Regal 586499 2015. május 27. 13:17
Válasz erre
Köszi Tomi,

Most már gyanús, hogy nem angol hajó lesz ez:-).
Megpróbálok utánakeresni a francia hajók közt.
Üdvözlettel,
Regal
Willi 586493 2015. május 27. 10:30
Válasz erre
Köszönöm, tényleg dolgoztam rajta néhány órát, de élveztem. És ez a lényeg. Te is pakoltál fel egy csomó mindent szerelmedre. Mind élethűbbé válik, ahogy látom és talán még tervezője is sírna a gyönyörűségtől. Hogy hosszabb az árboc, valószínű, hogy csak te vetted volna észre, de az ember olyan, hogyha tudod és nem javítottad volna ki, mindig arra vonzotta volna a tekinteted. Nagyon szép alkotás, főként ebben a méretarányban.
Varjúbácsi, nem tudom, mennyire lenne a te képességednek kihívás a Dreadnought. A többi hajóhoz képest nem túl bonyolult, szerintem, neked pihentető lesz.
TAMÁS78 586487 2015. május 27. 09:20
Válasz erre
Heller 1099 V753
Heller 1099 V753
Heller L3099 Vedette
Heller L3099 Vedette

Úgy tűnik, a Heller foglalkozott is ilyenekkel.
TAMÁS78 586485 2015. május 27. 09:15
Válasz erre
Nem lehetséges, hogy nem a neve, hanem a feladatkörének a meghatározása volt ez a "vedette"? Tudtommal használják/ták valamiféle őrhajók jelölésére.

A brit cirkálók listáján mindenesetre nincs ilyen.

en.wikipedia.org/wiki/List_of_cruiser_classes_of_the_Royal_Navy
Regal 586482 2015. május 27. 08:53
Válasz erre
Sziasztok,
Egy olyan kérdéssel fordulok a hajók szakembereihez, hogy anno kb 25 évvel ezelőtt édesapámmal nekikezdtem a Vedette angol cirkáló építésének ( a hajótest készült el).
A kérdésem az, hogy létezett ilyen cirkáló, vagy a fantázia szülötte? Ha valakinek lenne referencia anyaga/képe/infoja, nagyon megköszönném (a neten semmit nem találtam róla).
Üdvözlettel,
Regal
Varjúbácsi 586477 2015. május 27. 08:24
Válasz erre
Sziasztok!
Ha már szóba került a Dreadnough, kérnék egy kis segítséget. Régóta szemezek ezzel a hajóval, csak nem tudom eldönteni, hogy a Zvezda, vagy a Trumpeter legyen a befutó. Anno nagyon tetszett a Zvezdától a Varjag kidolgozottsága, gyorsan meg is vettem utána az Orel-t. Kiábrándító volt a kettő között a differencia. Sajnos a Trumpeter anyahajói is okoztak csalódást. Van valakinek tapasztalata, melyik Dreadnought-t érdemes megvenni?
zs180 586470 2015. május 27. 01:36
Válasz erre
U.I.: angol hajóhoz angol érme dukál...
zs180 586469 2015. május 27. 01:35
Válasz erre
IMG_2557
IMG_2557
IMG_2566
IMG_2566
IMG_2559
IMG_2559
IMG_2560
IMG_2560
mws6
mws6
mws7
mws7
IMG_2561
IMG_2561
IMG_2563
IMG_2563
IMG_2567
IMG_2567
IMG_2568
IMG_2568
IMG_2569
IMG_2569
IMG_2570
IMG_2570
IMG_2571
IMG_2571

Ismét haladtam a pompás macskámmal.
Mikor már ilyen komplex a hajó, öröm nézegetni, de ez néha hasznos is lehet: így vettem észre, hogy a főárboc túl magas! Nem tudom, hogy méretezhettem el, de nem esett jól már felragasztott helyzetben levágni.
A múltkori poszt után felraktam a kémények merevítőit, méghozzá részben kétszer, ugyanis az első adag húzott szálat vastagnak találtam és leszedtem, majd újra felragasztottam a memrevítőket vékonyabb szálakból. Jó, hogy túl vagyok rajta.
Ezután nekiláttam a csónakok elhelyezésének. Amint az egyik képen látható, ólomfóliából vékony csíkokat vágtam, szürkére festettem őket, majd a csónakbakok belső felére ragasztottam őket - ezek lettek a csónakokat rögzítő vászonhevederek.
Egyik-másik képen látszik, amint még az égnek meredve várják, hogy lehajlítsam őket. Így rögzítettem egy nagyobb "launch"-ot, benne egy "gig"-et, jobb oldalon két "cutter"-t, illetve eddig egy gőzbárkát (steam pinnace).
A másik bárka elhelyezése után a daruk következnek.
zs180 586468 2015. május 27. 01:22
Válasz erre
Imi, köszönöm szépen! Most kezd összeállni a hajó, ahogy egyre több részlet kerül fel, egyre jobban mutat.
Willi, hatalmas munkát végzel, elismerésem.
Véletlenül most kaptam meg ajándékba a Trumpeter 1:350-es Dreadnought-ját (1915-ös állapot), úgyhogy egyszer én is Dreadnought-építő leszek...
lucky 586346 2015. május 25. 13:10
Válasz erre
Igen, volt egy ilyen érzésem..
Willi 586254 2015. május 23. 22:46
Válasz erre
Köszi Tamás! A gittezést és vásznazást tegnap készítettem el. Ma újabb 4 réteg gittet hordtam fel. A gondom az, hogy még mindig kisebb a hajótest, mint maga a fedélzet. Kell még raknom rá némi anyagot. Ja, a fedélzet. Ma ötödszörre csesztem el a fedélzetet. A lakk, amivel felragasztottam a vastagításra a papír nyomatot, felhólyagosodott. Talán kisimul hétfőre, de nem bízom benne. Holnap fénymásolok belőle megint, aztán lecsiszolom a vastagításról a hólyagosat és megint megpróbálom. Talán azzal rontottam el, hogy nem vártam meg a vastagításra felkent gitt teljes száradását és a lakk hígítója kissé feloldotta. Ez van, ha az ember nem figyel a részletekre.
Lucky, a hajó távirányítású lesz, ezért kell így megoldanom a problémát. Már 23 éve megvettem a távirányítót, meg egy bazi erős motort. A sebességszabályzóval csak az a bajom, hogy amikor vettem, nem tudtam, hogy repülőé, amelynek elég, ha csak előre irányít. Így kell majd vennem egy hátramenetest is, ami egy hajó elengedhetetlen része, de lehet, mechanikusat készítek.
lucky 586247 2015. május 23. 21:20
Válasz erre
Ezt nem lehetett volna hungarocell ( nikecel stb) és Akrilin tapasz kombóval megoldani?
Igaz ekkor nem lesz belső tér.
TAMÁS78 586214 2015. május 23. 11:25
Válasz erre
Szia Willi!

Óriási melót végeztél, és nagyon jól néz ki a végeredmény! Fenntartom, hogy balzával is meg lehetett volna oldani, de hát kinek milyen anyag és technika jön be. Mondjuk, előhajlítani valóban csak alig-alig lehet, én alapvetően ezért faragasztóval ragasztom, de a bordákhoz mindig odapöttyintem 1-1 kis csepp géles pillanatragasztóval is, így nem kell sokáig tartani.

Most viszont kíváncsi lettem erre a prespánra, feltétlenül kipróbálom majd.

Gratulálok, eddig nagyon mutatós a hajótest.

Tamás
Willi 586199 2015. május 23. 07:26
Válasz erre
DSCN1530
DSCN1530
DSCN1531
DSCN1531
DSCN1532
DSCN1532
DSCN1533
DSCN1533
DSCN1534
DSCN1534
DSCN1535
DSCN1535
DSCN1536
DSCN1536
DSCN1537
DSCN1537
DSCN1538
DSCN1538
DSCN1539
DSCN1539
DSCN1541
DSCN1541
DSCN1544
DSCN1544
DSCN1545
DSCN1545
DSCN1546
DSCN1546
DSCN1548
DSCN1548
DSCN1549
DSCN1549
DSCN1550
DSCN1550
DSCN1551
DSCN1551
DSCN1552
DSCN1552
DSCN1554
DSCN1554
DSCN1556
DSCN1556
DSCN1557
DSCN1557
DSCN1559
DSCN1559
DSCN1561
DSCN1561
DSCN1563
DSCN1563
DSCN1564
DSCN1564
DSCN1565
DSCN1565
DSCN1566
DSCN1566
DSCN1568
DSCN1568
DSCN1569
DSCN1569
DSCN1570
DSCN1570

Üdv!
Az esős idő áldásos hatása, hogy nem tudok mást csinálni (vagy csak rá tudom fogni).
Szürke színű szórógittel előbb lefújtam a testet, azután késtapasszal durván átkentem. Száradás után alapos csiszolás következett, amire aztán jött még 2 réteg késtapasz, majd megint csiszolás. Maradtak még ugyan apróbb egyenetlenségek, de ez nem számít. A testre nitrolakkal ráfeszítettem a batiszt vászon csíkokat. Ezt is 2 rétegben. Most itt tartok.
lucky 586195 2015. május 23. 05:47
Válasz erre
Willi 586116 2015. május 21. 22:09
Válasz erre
DSCN1517
DSCN1517
DSCN1518
DSCN1518
DSCN1519
DSCN1519
DSCN1520
DSCN1520
DSCN1521
DSCN1521
DSCN1522
DSCN1522
DSCN1523
DSCN1523
DSCN1524
DSCN1524
DSCN1525
DSCN1525
DSCN1526
DSCN1526
DSCN1527
DSCN1527
DSCN1528
DSCN1528
DSCN1529
DSCN1529

Szia Tamás!
Próbálkoztam balsával fedni a bordákat, de elég nehéz a helyén tartani a léceket és nem maradt abban a formában, amiben szerettem volna. Visszatértem hát a prespánra. Lehet hajlítani, de széltében is, valamint csavarni, igaz előbb fel kell vagdalni, ami nem olyan egyszerű, hiszen 1,5mm-es az anyag. Vagy 10X kell áthúzni Olfával, mire léc lesz belőle, azután mind a 4 szélét sorjázni. Ez legalább 1 napot jelent és sajgó kezet, viszont megérte. Ahová előhajlítottam a "léceket", abban a formában maradtak, amiket azután ragaszthattam és csipesszel odafogathattam. Nos, ez lett belőle. Majd jön egy "kis" glettelés. Arról is mutatok majd képeket.
GhostLead12 585886 2015. május 18. 21:15
Válasz erre
Sebi 585885 2015. május 18. 21:09
Válasz erre
Szia Ghost!

Hogyne. A Revell 69 jó lesz helyette.
GhostLead12 585876 2015. május 18. 18:07
Válasz erre
Szia! Beszereztem a Missourihoz a Humbrol festékeket. H182-es nem volt. Revellből valamelyik ki tudja váltani?
Simi 585844 2015. május 17. 22:30
Válasz erre
Szia Tomi!
Nagyon szép a hajód! Szerintem sokszor fogsz rágondolni a távollét alatt... Remélem, egyszer láthatom élőben is!
Simi 585843 2015. május 17. 22:26
Válasz erre
Szia!
Egyszerűen lenyűgöző, ami eddig elkészült. Maga a hajó elég bonyolult és ez a munkát is lelassítja. De biztosak lehetünk a végeredményt illetően...
Szamuráj 585822 2015. május 17. 18:23
Válasz erre
https://youtu.be/GITTXP4HTow

Sziasztok, látnotok kell ezt a makettet! IJN Hyuga, valami bámulatos részletességgel, ez igen. Üdv.
zs180 585787 2015. május 16. 23:45
Válasz erre
IMG_2546
IMG_2546
IMG_2547
IMG_2547
IMG_2548
IMG_2548
IMG_2549
IMG_2549
IMG_2551
IMG_2551
IMG_2552
IMG_2552
IMG_2553
IMG_2553
IMG_2554
IMG_2554

Magam is haladtam, bár sokkal lassabban, mint szerettem volna.
Felraktam a szemaforokat, néhány kábelt és a pozíciólámpákat a hídra, illetve egy csónakot, majd nekiláttam a kéményeknek. Ez elég nagy szívás: kéményenként húsz drót lóg le - ezeket húzott szálból csináltam, mivel vékonyabb, mint a maratásban fellehető változat, abból csak a csigákat hasznosítottam. Még a kémények felragasztása előtt feltettem 16 drótot, mert utána nehéz hozzáférni a kémények bizonyos részeihez, de a maradék négyet azért a felragasztás után, mert különben nem tudtam volna megfogni a kéményeket.
Az első két képen egy átmeneti helyzet látható, még nincs fenn a harmadik kémény, illetve a másodikon az összes drót. Sajnos a korábban felragasztott fényszóróállványokat is le kellett szednem: kiderült, hogy a főárboc merevítőköteleinek útban lennének. Mondjuk, nem tudom hol lenne jó helyük, mindenképpen bezavarnak az árbocmerevítésbe...
A későbbi képeket látszik, mi került fel még: a "fighting top" a tripod tetejére, két fényszóróállvány (nem azok, amikről fentebb írtam) és a főárboc.
Mi van még hátra?
Elég sok: kéménymerevítő kötelek, csónakok, fényszórók, darugémek, hangár a Q toronyra repülőgéppel, számos egyéb apró alkatrész, majd a kötélzet és a legénység.
zs180 585786 2015. május 16. 23:29
Válasz erre
Tomi, nagyon szép a hajód, jól is haladtál vele. Kár, hogy le kell állnod most, hogy már nincs is olyan sok hátra.
Atis 585728 2015. május 15. 22:49
Válasz erre
16990,-
16990

Sziasztok

Bocsánat az offért, de itt mégis csak jobb helyen van mint a csereberében.
Megválnék a Trumpi 1/350-es Yorktown-tól.

Se időm.. se kedvem..(sajnos) már hozzá, hátha valakinél jobb sorsa lenne mint nálam.

Mivel annak idején nagy volt a lelkesedés, a hajócsavarokat és a tengelyeket vágtam le az öntőkeretről, a többi része érintetlen. Ja meg a kormánylapátot. Mivel huszonezer érintetlenül, én 16990,- gondoltam.
Postázni nem szeretném, elég nagy a doboz, Június elején a Makettinfó Kupára levinném leendő gazdájának.
Ahol elértek: elkutyulodott@freemail.hu

üdv.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.