<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
TAMÁS78 | Adatlap | 584671 | 2015. április 29. 11:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 584669 | 2015. április 29. 11:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tamás! Köszi a tippet. A fedélzetre ezt néztem ki: artwox.com/index.php, már csak be kell szerezni valahonnan. Gondolom, hogy sok munka lenne ebből a kitből szépet alkotni, de ha megveszem a kiegészítőket, akkor szerintem még mindig jobban kijövök, mint az 1/350-es Dragon Scharnhorst esetén...(Az a baj,hogy nagyon tetszik a Scharnhorst osztály... :-) ) Üdv, Batka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584668 | 2015. április 29. 11:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Batka! Nekem megvolt a hajó, aztán továbbadtam. Azt nem tudom megmondani, hogy pontosság szempontjából milyen problémák vannak vele, annyira nem mélyedtem bele, de úgy általában én nem vetem meg annyira a Heller hadihajóit, mint sokan. Szerintem a belefeccölt többletmunka segítségével egész jó kinézetű makettet lehet faragni belőlük, mint ahogy a mellékelt linkeden is látható. A helyedben a fedélzettel még kezdenék valamit (én sztirollemezt karcoltam be és azt ragasztottam a síkba csiszolt fedélzetre), meg esetleg még egy-két apróságot (fényszórók, mellvédek, hasonlók) cserélnék saját készítésűre, hacsak ezeket nem tartalmazza a maratás. Mindezt persze párosítani kell egy precíz kivitelezéssel, de a végeredmény akár nagyszerű is lehet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 584667 | 2015. április 29. 10:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Van-e valakinek valamilyen tapasztalata a Heller Gneisenau-val. Építette-e meg már valaki? Vettem hozzá maratást a Tom's Modelworks-től, rendeltem hozzá lövegcsöveket is. Mégis, ezek beépítése után, mennyire lehet szép hajót építeni a kitből? www.ipmsstockholm.org/magazine/2006/06/stuff_eng_lundberg_gneisenau_01.htm Itt egy egész pofás példány látható. Üdv, Batka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 584334 | 2015. április 22. 23:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tamás, hát az a kép már akkor sem volt friss... Sajnos én sem nézek úgy ki, mint azon a képen. Imi, köszönöm szépen! Sajnálom, hogy gyakorlatilag egy szót sem tudtunk váltani egymással. Máskor csak akkor vállalom el a zsűrizést, ha módom lesz két napot ott tölteni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 584296 | 2015. április 22. 15:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Tiger... Nekem volt szerencsém élőben látni. A fotók nem is adják igazán vissza azt a finomságot és aprólékosságot. Most jól megnéztem a legutóbb posztolt korlátokat is: komolyan mondom életemben nem láttam ilyen vékonyat. Szóval "egy élmény volt". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584292 | 2015. április 22. 14:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Gyuri! Először és utoljára azt hiszem a Modell és makett egy különszámában láttam rólad egy "tablóképet", és ez nem tegnap volt. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 584291 | 2015. április 22. 14:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dehogy haragszom! Odajöhettél volna, megmutattam volna a Tigert. Szóval a képen (nagyon jó kép!) látható személyek balról jobbra: Hocza Pisti, Czéh Gyuri, jómagam, Ákos Gyuri és Hajba Laci. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 584289 | 2015. április 22. 13:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A középső szemüveges Úriember, ha jól tudom, maga dr. Pék Gyuri személyesen!:-) A többi úrnak nem tudtam lelesni a névjegykártyáját:-D Üdv, Batka u.i: remélem Gyuri nem haragszik, hogy kiposztoltam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
narn08 | Adatlap | 584287 | 2015. április 22. 12:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, Megtudhatnám, hogy kik vannak a képen ? Sajnos sok embert nem ismerek személyesen csak nicknévről és legalább tudnám kihez kötni a neveket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 584276 | 2015. április 22. 09:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Én szombaton voltam és sajna nem láttam, pedig kétszer is végigjártam a hajós részleget. És ha már zsűrizés... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 584247 | 2015. április 21. 20:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Batka, hidd el, zsűrizni elég soknak tűnt azt a néhány hajót - este 7-ig tartott. Sokkal szebb munkákat látok, mint évekkel ezelőtt, szóval van fejlődés! Egyébként kiraktam a Tigert, igaz, csak 1 óra körül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 584240 | 2015. április 21. 20:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sajnos nem sok hajó volt...ismét. Hiányoltam Gyuri hajóit is, mert nagyon megnéztem volna. Sebaj, majd jövőre:-) Üdv, Batka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 584234 | 2015. április 21. 19:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A yutubén régota fent van több ilyen oktató film hogyan lehet ezt megoldani házilag és olcsón , | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 584233 | 2015. április 21. 19:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia vfrtom Pont ma kezdtem ilyen kísérletbe. Először csak kartont festettem be filctollal kékre, erre kentem a "Palma barkács" piszkosfehér ragasztót, ami átlátszóra köt meg. Az már kiderült, hogy a filctoll festékjét oldja a ragacs, és beveszi, vagyis a ragacsot megszinezi az ilyen filctoll-festék. Utána csak sima felületre festettem kékesszürke "tengert" akril festékkel, aztán rákentem a ragacsot, ezt a festéket nem oldja. A vékonyabb réteg ragacs 5-10 perc alatt átlászóra köt, nem teljesen víztiszta, pocsolyának tökéletesebb, de vízfelületnek szerintem jó. Viszont a 2mm vastag réteg még mindig köt (több mint fél órája), így ezzel úgy tünik, komolyabb "vízmélységet" alkotni nagy türelemjáték lenne, és majd ezután derül ki, mennyire lesz átlátszó a vastagabb réteg. Lehet, hogy egyszerűbb lenne a hullámokat hungarocellből kifaragni, azt festeni akrillal, és a végén kenni rá vékony réteg ragacsot, esetleg lefújni fényes lakkal is. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 584231 | 2015. április 21. 18:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Inkább valamilyen szilikongumit javaslok. Lehetőleg festhetőt, a hullámok tarajain lévő hab miatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 584230 | 2015. április 21. 18:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Működhet az elképzelés, de én nem faragasztót használnék a végén, mert a tapasztalat szerint egy idő után szeret megsárgulni. Inkább valamilyen átlátszó műgyanta kéne; az birja a gyűrődést. Pl:www.zotek.hu/impregnaloanyag/ablonczy-mugyanta-750ml | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 584221 | 2015. április 21. 16:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv. Vízvonalas hajó(1/700) alá-köré szeretnék vízimitációt készíteni. Valami egyszerűre gondoltam. Ha lefestem az alapot kékre majd átlátszó fa- vagy tapétaragasztóval vékonyan lekenem és mikor meghúz a teteje megformázom a hullámokat. Ez működhet? Köszi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 584196 | 2015. április 21. 08:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Pár kép a "Móvári Flottáról". Sajnos nem sok hajó volt.(megint) Nekem nagyon tetszett a Bismarck és a mögötte lévő Schnellboot, ill. (ha jól gondolom) a Queen Elisabeth oszt. csatahajó. Tetszett még a papírból készült IX oszt. Uboot is. Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584163 | 2015. április 20. 20:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nincs mit, nekem nagyon bevált. 1 és 2 mm-ben is nagyszerűen hajlítható a hajótest formájára. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 584162 | 2015. április 20. 20:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Balsára tényleg nem gondoltam, de most, hogy felhívtad rá a figyelmemet, gondolkodom ezen is. Egyébként 4mm lesz a héjazat a lécezéssel, a batisz vásznazással, szórógittezéssel, festéssel és lakkozással. A balsa tényleg jó lehet. Kösz, hogy felhívtad rá a figyelmemet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584155 | 2015. április 20. 19:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tudom, ez a vesszőparipám, annyiszor mondtam már kollégáknak, de esetleg próbáld ki a balzát. Nagyon hálás anyag, marha jó! Ha érdekel, mutatok referenciát. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 584152 | 2015. április 20. 19:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van gépem, ami a segítségemre lesz. Majd tolom neki. Ha elrontom, újra kezdem. A borítást prespán papírral gondoltam, de vannak még 20 évvel ezelőtti léceim, amiket szalagfűrésszel vagdaltam. Előbb azonban merevíteni kell oldallécekkel, mert nyekleni fog. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584151 | 2015. április 20. 19:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó vastag bordákkal dolgozol, ezt melós lesz ívre csiszolni. De hogy látványos, az vitathatatlan. A palánkozást miből tervezed? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 584150 | 2015. április 20. 19:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! A fedélzetre találtam matt lakkot. Kipróbáltam és jónak tűnik. Jó darabig elég lesz. Elkezdtem kivagdalni a hajó bordáit és gerincét. Összeillesztettem valamennyit, de még le kell csiszolnom őket. Azért már így is látványos. A héten megveszem a tönkcsöveket és elkezdem összeragasztani a testet. Lesz még álmatlan éjszakám miatta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 584009 | 2015. április 19. 12:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Olvasd el a hozzászólásokat az 583755 -tól, és kérdésedre választ kapsz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 583975 | 2015. április 18. 21:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Abszolút távol áll tőlem a téma,ezért lennék rá kíváncsi,hogy mi célt szolgál? Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 583958 | 2015. április 18. 14:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a képet. Ez egyszerűen félelmetes és vicces is. Mintha egy faliórát akasztottak volna fel egy gyilkoló gépre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 583950 | 2015. április 18. 00:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 583949 | 2015. április 18. 00:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem nézd meg itt a fórumon a "matricakészítés" topikot, biztos lesz megoldás a problémádra. Nekem csak most, egyszeri alkalommal csináltak matricát, de nem vagyok erre berendezkedve - nincs szükségem általában egyedi matricákra. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 583947 | 2015. április 17. 21:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Merre találom az árbocon az órát? Még ne láttam. A Simi féle mentőcsónak eszméletlen. Nem akartam hinni a szememnek, hogy ilyesmi létezik. Ha tennél mellé valamit viszonyításnak, még nagyobb lehetne a hatás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kispatkány | Adatlap | 583897 | 2015. április 17. 08:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Érdeklődni szeretnék, hogy a matrica készítés hogyan működik -bár nem hajós, de apró (1/600) diorámákat, tankokat készítek, és sehol sem találok hozzájuk matricákat. Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 583892 | 2015. április 17. 07:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm. Végre teljes a képem az árbocon lévő órával kapcsolatosan. Nemrég láttam egy képet ahol a flottához rendelt angol harckocsi( önjáró löveg?) tornyán volt hasonló beosztás. A történet szerint, ebben az esetben is ezt a célt szolgálta. A sikeréről nincs infóm, de nem lehetett valami sikeres, mert a normandiai partraszállás után már nem alkalmazták. Mondjuk nem is volt már hasonló művelet.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 583878 | 2015. április 16. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok!e lucky, köszönöm szépen. A deflection scale az Első Világháború végén terjedt el a brit flottában. A koncepció lényege, hogy a kötelék azon hajói, melyek nem látták az ellenséget, tüzelhettek a többiek adatai alapján: a skála megmutatta, merre van az ellenség (mennyire vannak elforgatva a lövegtornyok), az úgynevezett range clock (az árbocokon elhelyezett, nagyméretű, óralapszerű szerkezet) pedig a mérföldben távolságát jelezte. Nem vált be, de egyes elemei még a II VH elején is fellelhetők voltak pl. a rendszert átvevő US Navy egyes hajóin (pl. Arizona). Willi, erről a hajóról túlzás nélkül alkatrészek százai hiányoznak még. Imi, értem már a döntésedet. Baromi jók a carley float-ok! Ami a matt lakkot illeti, használtam már Testors, Humbrol, WEM lakkokat, többé-kevésbé mind bevált. Most a Vallejo matt akriljával fújtam le a lövegtornyokat. Ez is nagyon jól mattít, ráadásul az akrilfestékek előnyeivel is rendelkezik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 583861 | 2015. április 16. 18:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gyuri! Ezt már jó párszor megbeszéltük, hogy nem az a cél, hogy minél előbb elkészüljön a hajó, hanem az élethűség, a "feeling". Az ember persze néha egy kicsit elkeseredik, ha rágondol, mennyi ideje is, hogy elkezdtem ezt a hajót? - Gyönyörű munkát végztél most is. Jó döntés volt a vékonyabb korlát választása, sokat dob a "varázslaton", ahogy a szemlélőt elvarázsolja ez a hajó. (Sokszor elszomorít, ahogy egy szép hajót agyonnyomnak a vaskos korlátok...) Az a kérdésem volna, hogy te milyen matt lakkot használsz? A Signal Deck-re azért pakoltam fel mindent, mert az Admirals Bridge, vagyis a felette levő szint hátsó traktusa eléggé fölé nyúlik és utólag ez már nehezebb lett volna. Olyan 1940 táján ugyanis a hajó radarokat kapott. Az Admirals Bridge hátsó traktusát ekkor megnövelték és ide épült két "szoba", allighanem a radarkezelők számára. Ekkor a Signal Deck terasza is meg lett növelve hátra felé. A két helység most még gondot is okozott nekem, mert túl alacsonyak voltak: a felrakni kívánt ajtó nagyobbbak bizonyult, mint a magasságuk. Ráadásul fölfelé keskenyedtek is. A képen a végeredmény látható. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 583847 | 2015. április 16. 16:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Nekem is tetszik a hajód. Pedig azt hittem, már készen van, az állapotát tekintve. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 583757 | 2015. április 15. 06:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nagy big like hogy facebúkosan fejezzem ki magam. :) Mindig is tetszettek a munkáid. A deflection scale-ok mi célt szolgáltak? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 583755 | 2015. április 14. 23:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó estét! Willi, szépen alakul a hajód, látni a sok-sok munkát amit belefektetsz. vfrtom, ebből valami csoda is épülhet, remélem, hamarosan láthatom a kezdeteket. Imi, nagyon klassz lett a signal platform - nekem kicsit furcsa, hogy mindent felpakoltál rá, mielőtt a helyére került volna, nem sérülékenyebb így a felragasztáskor? Én is haladtam, bár gyötrelmes lassúsággal... Először is a korlátok: mindig a GMM Gold Plust használom, mert az a legfinomabb. Igaz, jelen esetben nehéz volt a döntés: az Artist Hobby-féle készletben levő korlátot a felhasználási helyhez illő hosszakban adják - nem kell méricskélni, vagdosni, a beosztása tökéletes, finoman belógnak a vízszintes szálak, de végül a finomságra való törekvés okán mégis a GMM-et választottam, vagyis a dolog nehezebbik végét fogtam meg. A leereszthető korlátokat általában lefújom sötétszürkével, majd ecsettel festem le a korlátoszlopokat és az alsó szálat. Ez elég idegölő művelet és gyakran kell javítani a festési hibákat. A B és Y lövegtornyokon levő osztások (deflection scale) is elkészültek, hála Jim Baumann-nak, aki a file-t küldte el, és Hajba Lacinak aki a matricát készítette el. Köszönet mindkettőjüknek! Félek, hogy Móváron sem lesz sokkal előrehaladottabb állapotban a hajó... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 583571 | 2015. április 12. 14:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Tetszik rajta az a sok kis bisz-basz, pláne, hogy korábban láttam őket külön . Ez a Marx által leírt érték-többlet elmélet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 583521 | 2015. április 11. 12:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Végre elkészültem a jelzőterasszal. Közben azért lefestettem a tornyot is. Most felragasztom rá ezt a signal deck-et (sajnos az illeszkedésnél még tömíteni is kell), aztán jöhet a torony felső része, ami igazán izgalmasnak (látványosnak - számomra) igérkezik. Ha úgy alakul, elviszem Móvárra - persze ha valakit érdekel. A fotók nem túl jó minőségűek, mert telefonnal készültek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 583487 | 2015. április 10. 13:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 583483 | 2015. április 10. 12:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én innen rendeltem: www.dersockelshop.de/tetra-model-works/, innen is szoktam:www.modellbau-koenig.de/Filter/Your_search_result_10.htm. Nem akarok hülyeséget mondani , de nekik talán csak az akagihoz van feljavítójuk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 583475 | 2015. április 10. 09:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A Tetra szetteket honnan lehet beszerezni? Mert van pár japán anyahajó nekem is otthon, és feldobnám vele az építésüket. Előre is köszi! Üdv, Batka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 583463 | 2015. április 9. 23:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszsönöm a doboz bontást! A feljavító nagyon meggyőző! Remélem, élvezni fogod az építést. A Pearl Harbor-os, vagy a Midway-es verzió fog megépülni? És persze várjuk a képeket is... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 583431 | 2015. április 9. 15:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az Akagihoz 3 féle maratás van. Van a sima fafedélzet. Az elözöleg általam rosszul írt Basic Detail up set és a Flight deck set. A teljes feljavításhoz én a Basic Detail up és Flight deck set készleteket vettem meg. Ebbe benne van mindenük. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Coroman | Adatlap | 583427 | 2015. április 9. 13:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Tetra oldala alapján én úgy értelmezem, hogy nem. Azt írja a Flight Deck set-hez hogy "not include basic detail up set" | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 583426 | 2015. április 9. 13:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Detail Up Set tartalmazza a Basic-et, meg a Flight Deck -et is egyben? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 583420 | 2015. április 9. 12:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A tertától a Flight Deck set-et rendeltem, ebben benne van a fafedélzet (öntapadós), az alá való fémlemez meg a tartóoszlopok, kazamaták, antennák, árbócok, daruk, sinek.A Detail up set-ben az orrfedélzet, tatfedélzet, a lövegek állásai, a torony feljavítói vannak. A kit nem tudom régi-e vagy új. Ez tetszett meg. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 583417 | 2015. április 9. 11:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez az Akagi a Hasegawa új kitje? A Tetra-tól a Basic és a Flyght Deck szettet külön-külön kell megrendelni, vagy az utóbbiban minden benne van? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 583409 | 2015. április 9. 08:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Remélem látszik valami(nem vagyok túl jó fotós). Pl. a felszálló fedélzet kerete a kémény kivételével nem is kell. Az alátámasztó oszlopok mindenütt cserések. Plusz árbócok, korlátok. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A Dragon Scharnhorst árát én egyszer néztem meg, aztán kb. egy év múlva még egyszer, hátha lejjebb ment, de nem... Aztán nem erőltettem. :)
Mellesleg nagy híve vagyok annak a gondolatnak, hogy egy csúcsmakett minőségét egy jóval gyengébb alapból csak megközelíteni is sokkal nagyobb eredmény, mint a csúcsmakettet építeni.
Az én szívem csücskei a Panzerschiffek, azaz a zsebcsatahajók.