<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Sennás | Adatlap | 579586 | 2015. február 25. 17:39 | ||||||||||||||||||||||||
Yeagger | Adatlap | 575847 | 2015. január 9. 22:29 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Egy régi, 2011-es hozzászólásoddal kapcsolatban írok neked. Zil-164-es Apa kocsit készítek egy Mig-21 F-13-mashoz, és láttam, hogy az üzemeltetési leírásból tettél fel néhány képet. Érdeklődnék, hogy tudnál-e nekem segíteni néhány részletfotóval, infóval az indító kocsiról? Segítségedet előre is köszönöm! Üdv: Jáger Barnabás | |||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 573846 | 2014. december 14. 16:26 | ||||||||||||||||||||||||
Uazos, ezek a járművek - amiket sorolsz - hol vannak? Inkurrencia raktárban? | |||||||||||||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 573841 | 2014. december 14. 14:42 | ||||||||||||||||||||||||
Igen, a többi viszonylag rosszabb állapotúak mennek el. Egy 469-es volt még enyhe felszerelési hiányoságokkal de az már egyszer át volt festve, meg 520km-el. Festéket leszámítva azon sincs egy rozsdafolt sem. Vegyvédelmis,térképész gaz66, felszerelésében nem vagyok biztos de ha jól tudom vagy mentős v. törzsbusz csepel és hasonló ezköszök. Viszont ezek is ilyen 100km- alatti futásteljesítménnyel,gyári fényezéssel … stb stb | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 573799 | 2014. december 13. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||
És "biztonságban" van? | |||||||||||||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 573793 | 2014. december 13. 20:05 | ||||||||||||||||||||||||
Szervusz. Igen bele látni, aki(k) összerakták szerintem azóta azokon kívül senki nem ült a belsejében. Ahogy legördült a vagonról azzal a lendülettel plombálták is le a hástó+ oldalsó ajtókat, és azóta is… :) Ezért is írtam,hogy ritka új (szó szerint) állapotban van. Az a pár kilométer ami benne van, hihetetlen egészséges, és még gyári színű! | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 573771 | 2014. december 13. 13:37 | ||||||||||||||||||||||||
Szervusz! A belsejébe is bele látsz?Engem is érdekelne! | |||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 573768 | 2014. december 13. 12:54 | ||||||||||||||||||||||||
Ez hol? Mit lehet erről a Hjújziról tudni? | |||||||||||||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 573734 | 2014. december 12. 22:06 | ||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 573440 | 2014. december 8. 11:42 | ||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 572857 | 2014. november 27. 14:41 | ||||||||||||||||||||||||
Láttátok?A Hobby Boss is kiadta Kraz-255B-t,vajon most melyik lehet a legjobb? | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 572768 | 2014. november 25. 21:23 | ||||||||||||||||||||||||
Köszönöm,meg nézem! | |||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 572740 | 2014. november 25. 12:45 | ||||||||||||||||||||||||
Lacipapa! Az index fórum oldalán, a nagyvasak, és a kihalt laktanyák oldalakon keresgélj, utóbbin találod a mellékelt képet is. img.index.hu/imgfrm/3/0/8/2/IMG_0002443082.jpg | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 572628 | 2014. november 23. 20:39 | ||||||||||||||||||||||||
Egyértelmű, hogy nem passzolnak össze az ICM dolgai a Trumpeteréhez készült átalakítóval. Az ICM-hez csak Orr átalakító készült, a Trumpeteré eltérő, ezért kellett másikat készítenem. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 572627 | 2014. november 23. 20:37 | ||||||||||||||||||||||||
Mert csak a 375 dolgai lettek legyártva, A keréktárcsa azért nem passzol az ICM-hez, mert annak a mérete nem jó, a szett a TRUMPETER készletéhez készült. Tanulságul. | |||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 572598 | 2014. november 23. 16:51 | ||||||||||||||||||||||||
Akkor hátha valakinek segítenek ezek a képek az építésnél. Forrás : facebokk Kraz oldal | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 572588 | 2014. november 23. 14:37 | ||||||||||||||||||||||||
Ezek miért nincsenek a HADMODELS kiegészítő-átalakító készletben? Apropó,a kerék tárcsa nem jó az ICM készlethez!Meg szívtam!Nem fér bele a gumiba.Fel dörzsáraztam a gumi belsejét,de így sem süllyed bele eléggé.Ezt csak tanulságul másoknak!Kiváncsi vagyok,hogy a fülke mennyire fog passzolni? | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 572560 | 2014. november 23. 10:03 | ||||||||||||||||||||||||
Amit pótolni ildomos, javítani kell: Légtartályok, Szervók (fülke lépcső-fellépő alatt vezető oldalon), csörlő (nem minden változaton volt!) és hajtása (kardán), plató dobok, lenyitható hátfal. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 572558 | 2014. november 23. 09:46 | ||||||||||||||||||||||||
Per pillanat a Trumpeter jobbnak tűnik, de azon is van javítani való bőven! Kormány, fülke előtti szellőztető nyílás pótlása, csörlő pótlása (platóson), kipufogó motor leömlők pótlása, szervók és levegő tartályok pótlása, fülke két oldali raj helyzetfények eltávolítása, lemez újra karcolása (ez javítva a HADMODELS fülkén), plató átalakítása (hiányzó kerékdobok-szerszámos üregek pótlása, platós verzió (nálunk) lenyíló hátlap bordák nélkülivé át alakítása | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 572544 | 2014. november 22. 22:36 | ||||||||||||||||||||||||
Nem csak a platója nem jó, van ott bőven hiányosság... Ha abból akarsz át építeni 375D-t létezik hozzá több gyártmányú átalakító szett is, elsősorban a hazai HADMODELS, amit zömében én követtem el. | |||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 572537 | 2014. november 22. 21:55 | ||||||||||||||||||||||||
Nem,ez a 255 korai változata. | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 572536 | 2014. november 22. 21:42 | ||||||||||||||||||||||||
Az enyémből egy 375-öst,bódésat szeretnék.Az lesz a hátul ütője,hogy kör-körös képeket nehéz fellelni.Kénytelen vagyok képekért kuncsorogni,aztán elküldenek a könyvtárba,ami tőlünk 4+4 óra utazás vonaton :-( Azért,majd próbálkozom,valami egyszerűbb bódé képet keresni. | |||||||||||||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 572528 | 2014. november 22. 21:02 | ||||||||||||||||||||||||
Colossum | Adatlap | 572524 | 2014. november 22. 20:25 | ||||||||||||||||||||||||
Igyekeztem, de nem vagyok vele elégedett. Én az építést szeretem. Azzal több időt töltök, mint a kész mű nézegetésével. Még sokat lehetett volna rajta finomítani, de a hiányosságai miatt nem volt kedvem tovább pofozgatni. Kétszer ennyi törődéssel sem lenne tökéletes. Így marad. Újra nem kezdeném el. Inkább vennék kétszer annyiért egy Trumpeter- félét, hátha az jobb. Mondjuk annak sem jó a platója, de azt biztosan kijavítottam volna. | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 572515 | 2014. november 22. 20:02 | ||||||||||||||||||||||||
Köszi,azért jól sikerült,nem? | |||||||||||||||||||||||||||
Colossum | Adatlap | 572514 | 2014. november 22. 19:43 | ||||||||||||||||||||||||
Én most végeztem egy Omega-K készlettel, ami állítólag azonos az ICM és a Revell készletével. Nem javaslom! Az elején még élveztem a kihívást, a végén már csak túl akartam lenni rajta. Pontatlanság, beszívódások, sorja- hegyek. A Trumpeter ettől csak jobb lehet. | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 572513 | 2014. november 22. 19:34 | ||||||||||||||||||||||||
Kérlek benneteket,hogy írjátok meg,melyik URAL-4320-as a jobb? -alakhűség -részletesség-szempontok alapján:ICM,Revell,Trumpeter?Tudom,mindnek van valami bibije,de mégis? Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 572432 | 2014. november 21. 13:41 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Ha jól tudom a most már az interneten is meg lehet nézni a Néphadsereg ujságot a SZécsényi könytárban csak regisztrálni kell . | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 572398 | 2014. november 21. 09:42 | ||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a tanácsot,de ez nekem eléggé körülményes.Már mint oda el jutni,ismerve a közlekedési viszonyokat.Orosházán lakom,ez eléggé messze van,ezért kértem itt,hátha volna valakinek. Rendőrségit találtam,toló lappal.Köszi,még egyszer. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 572389 | 2014. november 21. 08:00 | ||||||||||||||||||||||||
Ha van rengeteg időd, akkor érdemes a Hadtörténeti Intézetet felkeresni, vagy a Stefánia úti HM. Kulturális központot (utóbbit lehet, hogy nem így hívják, de ott van). Beiratkozol a neked szimpatikusabb intézmény könyvtárába, és kikéred a Néphadsereg, és az Igaz Szó kiadványokat. Én is ezt tettem T-72-es témában, végignyálaztam 1979-től 89-ig az összes példányt. Némelyik jó poros volt, a könyvtáros néni meg is jegyezte a kb. a 3-4. évfolyamnál, hogy talán maga az egyetlen akit ez érdekel. Viszont nagyon jó képekre ne számíts, de kiindulásnak nem rossz. | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 572354 | 2014. november 20. 15:34 | ||||||||||||||||||||||||
Szervusz Páncélos! A platós jó lenne.Hol találok róla ,valamilyen képet? Laci | |||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 572352 | 2014. november 20. 15:06 | ||||||||||||||||||||||||
Platós és TMM hídrakóról tudok. | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 572347 | 2014. november 20. 13:54 | ||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! Magyar,Kraz-214B-ről szeretnék kérni információkat.Kép és alkalmazásról kellene valami. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 572301 | 2014. november 19. 15:33 | ||||||||||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 572103 | 2014. november 16. 21:55 | ||||||||||||||||||||||||
Szia. Uazos van jópár, meg fotó is. Komplett rádiós kocsik, csak majd meg kell keresnem a fotókat. | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 572066 | 2014. november 16. 17:46 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! UAZ van több is,vagy kép?Jöhet mind kettő,minden mennyiségben! | |||||||||||||||||||||||||||
Dolmi | Adatlap | 572064 | 2014. november 16. 17:44 | ||||||||||||||||||||||||
Várjuk a többit! | |||||||||||||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 571457 | 2014. november 7. 14:15 | ||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 570595 | 2014. október 26. 18:12 | ||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 570324 | 2014. október 23. 14:09 | ||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 569843 | 2014. október 17. 21:11 | ||||||||||||||||||||||||
Jó lesz ez!KÖSZI! | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 569840 | 2014. október 17. 20:33 | ||||||||||||||||||||||||
A 60-as megépíthető kitérített kerekekkel. | |||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 569834 | 2014. október 17. 20:07 | ||||||||||||||||||||||||
Érthető minden Király!Házhoz kerül a BTR-em kirpróbálom:-) Estleg azt lehet tudni a Trumpi foglalkozott ezzel a kérdéssel?Nagyon sok cucc van már amit kormányozható kerékkel gyártanak 1:35 mérteben ezt vajon "behúzta" a Trumpi? | |||||||||||||||||||||||||||
Gábor166 | Adatlap | 569741 | 2014. október 17. 08:33 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. A rajz a négy tengelyes első két tengely kormányzott jármű kormányzási elvét mutatja be. teljesen típus független. Ez lehet BTR, LAV-25, Stryker, Tatra, vagy bármi más. A Net-en Ackerman kormányzás néven rengeteg találatot lelhettek. A lényeg: Az adott jármű tengelytávolságának megfelelően lerajzolni a négy tengelyt. A nyomtávolságoknak megfelelően berajzoljuk a nyolc kereket. (akár a makettről is lemérhető). A hátsó két (nem kormányzott) tengely távolságát megfelezzük, itt merőlegest állítunk a jármű hossz tengelyére. A kíván pillanatnyi fordulási sugárnak megfelelően ezen a merőlegesen kijelölünk egy pontot. Ez a fordulás középpontja. Ez nem lehet közelebb a hossz tengelyhez, mint az adott jármű minimális kanyarodási sugara (fordulási átmérő fele) Ebből a pontból négy egyenest húzunk a négy kormányzott kerék talppontjára (pontosabban a függőcsapszegek középpontjára). Elvileg a négy kerék négy féle szögben áll. Persze előállhat az a helyzet, hogy az "A" tengely külső íven futó kereke azonos szögben fordul el mint a "B" tengely belső oldali kereke, de ez egy speciális helyzet. Bocsánat, hogy hosszú voltam. :-) | |||||||||||||||||||||||||||
tesztpilota | Adatlap | 569730 | 2014. október 17. 07:08 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! A kerekek kitérítés szöge függ a tengelyek távolságától is ( A-B és C-D ) a mellékelt rajz nem mérvadó mert nem BTR-é ! A pontos kitérítési szögekhez kellene egy rajz a BTR-ről amelyen megvannak a tengelyek távolságai ill. tudni kell a fordulási sugarát is ( Turning Point ) ! Szerintem próbálkozz az összerakási útmutatóban mellékelt ( festési ) rajzal ;-) | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 569729 | 2014. október 17. 06:41 | ||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 569728 | 2014. október 17. 06:29 | ||||||||||||||||||||||||
Úgy értem én is(rosszúl fogalmaztam)az 1-es tengely ball ugyananolyan szögben áll mint a 2-es tengely jobb oldalia. Természetesen a "hátsó" tengelyek nem kormányozhatók csak hajtottak. Gabesz neked sincs egy frankó képed? Nemigaz senki nem akart még egy szép kitérített kerekü BTR építeni? | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 569726 | 2014. október 17. 06:19 | ||||||||||||||||||||||||
Na, első négy... | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 569725 | 2014. október 17. 06:19 | ||||||||||||||||||||||||
Nem. 8 hajtott kerékből csak az első kettő kormányozható. Bal és jobb első, második. | |||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 569708 | 2014. október 16. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||
Szia.Jól értelmezem a képet a ball elsőnek pont ugyanolyan szögben kell allni mint a jobb hátsónak?Csak azt a 8 szoros távolságot kell pontosan belönöm. Kösz a képet! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Az AutóMotor állítása szerint 2016(után)gyártják az ÚJ Orosz elnöki autókat.UAZ gyártja majd,a motor a Yamz készíti.De majd kiderül.Érdekesek a szerelés fázisában készült képek.