/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
Syb 580066 2015. március 2. 12:42
Válasz erre
Sziasztok!

Gondoltam adok magamról, és a PoW-ról némi életjelet. A telefonom fókuszképességei változóak szóval a képeket kicsit fel kellett javítanom, de még így is elég borzalmasak, nem erre találták ki a kameráját... Jelenleg a kémények készülnek, majd arról is rakok fel képeket. Egyébként a témával kapcsolatban, most először nekem is felszedte a maszkoló a festéket a PoW vízvonalánál, bár szerintem ez inkább a festék hibája lehet, mert eddig nem fordult elő, most először fújtam ezt a márkájú festéket.
zs180 580048 2015. március 2. 01:07
Válasz erre
Szia Imi!
Nem tudom, talán nem zsírtalanítottam eléggé a felületet. Én is csak Tamiya maszkolószalagot használok, ráadásul onnan jött le a festék, ahol előzőleg Mr. Surfacer-rel lefújtam.
Az átmosást az AK Interactive különféle termékeivel fogom elvégezni.
Cél nem a koszolás, inkább a fekete és világosszürke közti kontraszt csökkentése, ill. minimális inhomogenitás elérése. Utána jön a részletek kiemelése.
Simi 580041 2015. március 1. 22:57
Válasz erre
Szia Gyuri!
Mi lehet az oka, hogy felszedte a maszkoló a festéket? Talán nem volt jól rátapadva a felületre a festék? Gondolom, Tamiya maszkolót használtál. Én egyszer - még régebben - gondoltam, spórolok egy kicsit és más maszkolót használtam, akkor jártam így; akkor fogadtam meg, hogy csak Tamiyát használok ezentúl. Azzal sose szívtam még. Különben a hajó gyönyörű már most. Iyenkor már nehéz abbahagyni a munkát, mert látja az ember, hogyan áll össze a hajó. A sötét színű tornyokon lesznek azok a bizonyos kalibrációs jelek? Te hogy csinálod az átmosást? Nekem az még eddig nem sikerült szépen.
zs180 580025 2015. március 1. 18:17
Válasz erre
IMG_2502
IMG_2502
IMG_2503
IMG_2503
IMG_2504
IMG_2504
IMG_2505
IMG_2505
IMG_2506
IMG_2506

Sziasztok!
Meg kell törnöm az átkot, amit az utolsó posztommal bocsátottam (akaratlanul) a fórumra - az új képek talán megszüntetik a tetszhalott állapotot.
Lefújtam a hajót kissé világosított Humbrol 28-cal. Elsőre ijesztően világosnak tűnt, de most már hozzászoktam:). Összehasonlítottam egy bontatlan festékkel a keverékemet és csak fél árnyalattal világosabb. Szóval jó lesz az...
A festéssel szívtam nem keveset: előbb a jobb oldali vízvonal feketéjét szedte le a maszkolószalag egy darabon, majd, ennek javítása közben, a szürke is lejött majdnem 1/3-nyi felületen. Mostanra sikerült kijavítani, nem azért nincs a jobb oldal lefotózva, mert rosszabbul néz ki, mint a bal...
Részletek javítása-festése után következik majd az átmosások művelete.
zs180 579329 2015. február 22. 12:14
Válasz erre
IMG_2498
IMG_2498
IMG_2499
IMG_2499
IMG_2501
IMG_2501

Imi, remekül néznek ki a részletek a fedélzeten, maga a fafedélzet is rendkívül élethű.
Én is haladtam kicsit, lefújtam a fekete (valójában igen sötét szürke) részeket, kicsi össze is dobtam a hajót a fényképekhez, hogy mutasson valamit. Mint látható, eléggé leszoktam a maszkolásról...
Varjúbácsi 579322 2015. február 22. 11:29
Válasz erre
VOYAGER 70001
VOYAGER 70001

Sziasztok!
Eladó Voyager 1/700 Bismarck maratás. Ára 3500.-Ft + posta.
varjasikukacyahoo.com
Simi 579190 2015. február 20. 14:25
Válasz erre
Hát kb olyan 70%-os arányban működik csak az öntapadás, bizony jónéhány helyen rá kell segíteni egy kis pillanatragasztóval. Pedig előtte még zsírtalanítottam is benzinnel. Ahol felpuposodik, ott szikével fel kell vágni az egyik osztásnál és úgy kell aláfolyatni a ragasztót. Ha a szélén jön fel, az meg adja magát. Kb egy hét után, ha már nincs anomália, akkor már nem is lesz.
TAMÁS78 579162 2015. február 20. 10:18
Válasz erre
Értem, köszi!

Azt még hadd kérdezzem meg, neked működik magától az öntapadós fedélzet, vagy megerősítetted itt-ott még ragasztással?
Simi 579160 2015. február 20. 10:00
Válasz erre
Szia!
Természetesen voltak ajtók a hullámtörő két oldalán, de nem csúsztathatóak, hanem levehetők voltak. A Hood-on és a PoW-on nyitott állapotban készítettem el, de itt most a zárt álllapotot választottam.
TAMÁS78 579155 2015. február 20. 08:35
Válasz erre
Szia Batka!

Nagyon örülnék, ha átküldenéd! (panzerschiff kukonya freemail pont hu) Előre is köszi!

Simi, ez nagyon jól néz ki. A hullámtörőn nem volt két "ajtó" két oldalt? Vagy ezek visszacsukhatóak voltak?

Sebi, köszi! Ezt az építést láttam valamikor pár éve, de már nem tudtam volna, hogy keressem meg újra. Igen, nekem kimondottan tetszik az eredmény.
Sebi 579149 2015. február 20. 00:12
Válasz erre
Sziasztok!

Ha jól látom, mindenki szépen halad az építéseivel. Csak így tovább! A fedélzet festéséről pedig ezt szeretném megmutatni:

www.shipmodels.info/mws_forum/viewtopic.php

Bár részleteket nem mutat, de azt írja, hogy négyféle színt használt, amit ecsettel vitt fel. Ezért gondolom a módszer hasonló lehet a ceruzás palánkozáshoz. Az eredmény mindenesetre nem tűnik rossznak.
Simi 579117 2015. február 19. 11:31
Válasz erre
hullámtörő
hullámtör
barbetták
barbetták
oerlikon állások
oerlikon állások

Sziasztok!
Hát én is igen lassan haladok. Legutóbb a hullámtörő fogott ki rajtam: szépen összeraktam a maratásból (Pontos), le is festettem, lakkoztam; aztán amikor a helyére akartam ragasztani, kiderült, hogy egyáltalán nem stimmel. Igazából nem is nagyon bánkódtam miatta, mert szerintem túl alacsony volt: mindössze 2 mm, ami a valóságban 70 cm-nek felelne meg - vagyis túl alacsony volt. Alulemezből készítettem el a magam verzióját immáron 3 mm -esre.
Az "A" barbetta körül 21 szellőző került beépítésre. A "B" melletti Oerlikon állásokat is alulemezből alakítottam mi, mert a műanyagot kicsit vastagnak találtam és az alakja se volt jó.
Batka 579111 2015. február 19. 09:40
Válasz erre
Szia Tamás!

Volt a ceruzás palánkozásról video fent a youtube-on, de valamiért nem találom. Japán videók voltak és ha jól emlékszem akkor egy IJN Kongót épített a srác, ami egy szárazdokkban volt. A videókat én lementettem anno, szóval ha kell el tudom küldeni, vagy felrakni valahova.
Persze másnak is, ha kell.

Üdv,
Batka
zs180 579106 2015. február 18. 23:38
Válasz erre
Köszönöm, Uraim!
Szabi, várom a Zrinyiről az újabb képeket!
Imi, előbb lefújom a fekete dolgokat, hogy ne kelljen a vízvonalat felülről maszkolni (sok a réz a hajó oldalán), aztán jöhet a világosszürke.
Én megint egy ugyanolyan Aztec pisztolyt vettem, ami nekem nagyon bevált az elmúlt 15 évben.
Tamás, hát még ha az a sok-sok részlet felkerül rá...
Én is emlékszem erre a metódusra, de nem tudok róla többet, mint Te.
TAMÁS78 579051 2015. február 18. 10:10
Válasz erre
Erről jut eszembe: valamikor régen olvastam valahol egy olyan módszerről, amikor a kolléga az egyszínűre fújt (tán 350-es) fedélzeten számos deszkát színes ceruzával (vagy hasonló eszközzel, "color pencil" rémlik) húzott át, így téve változatossá a látványt. Most persze nem találok hasonlót, de emlékeim szerint nagyon meggyőző volt.

Tud erről valaki valamit, esetleg próbáltátok?
TAMÁS78 579050 2015. február 18. 10:04
Válasz erre
Szia Gyuri!

Az utolsó két kép a legjobb, nagyon-nagyon meggyőző. Számos elemében megint olyan, mintha egy alaposan kidolgozott 350-es lenne.
Simi 579048 2015. február 18. 09:38
Válasz erre
Szia Gyuri!
Szép lett a fedélzet - a sok munka és türelem meghozza a gyümölcsét; csak könnyen megcsúszik az ember közben az idővel... Ez után a hajótest és a felépítmények oldala következik? Milyen pisztolyt szereztél be? Mostanában sokan esküsznek az Evolution 2 in 1 -re. Lehet, egyszer én is veszek majd olyat, bár eddig a Triplexben sem csalódtam.
SSZABI 579009 2015. február 17. 19:47
Válasz erre
Szia!

Nagyon inspiráló, mint az eddigi munkáid! Ha lesz kis időm nekifekszek a Zrínyinek megint ...
zs180 578991 2015. február 17. 17:53
Válasz erre
Nehezen adják vissza a képek a valódi tónust, ezért mellékeltem természetes és mesterséges fénynél készült képeket egyaránt.
zs180 578990 2015. február 17. 17:52
Válasz erre
IMG_2476
IMG_2476
IMG_2477
IMG_2477
IMG_2478
IMG_2478
IMG_2478
IMG_2478
IMG_2480
IMG_2480
IMG_2481
IMG_2481
IMG_2482
IMG_2482
IMG_2483
IMG_2483
IMG_2485
IMG_2485
IMG_2486
IMG_2486
IMG_2487
IMG_2487
IMG_2488
IMG_2488
IMG_2489
IMG_2489
IMG_2490
IMG_2490
IMG_2495
IMG_2495
IMG_2496
IMG_2496

Sziasztok!
Íme néhány kép a fedélzetek festéséről. Sajnos megint késedelmet szenvedtem, mivel kiderült, hogy a pisztolyom már nem az igazi, ezért újat rendeltem, és meg kellett várnom, míg megérkezett.
Ezután nekiláttam a fafedélzetnek, amit először lefújtam világosított WEM Teak színre - ezt mutatja be az első három kép. Kimaszkoltam sok palánkot (második három kép), majd lefújtam azokat az alapszín tovább világosított árnyalatára. Ezt még háromszor megismételtem a maszkokat áthelyezve és az árnyalaton módosítva. Közben lefújtam a linóleummal fedett fedélzeteket is WEM Corticene jelentősen világosított árnyalatával némi színmodulációval.
Az utolsó hét képen látható, hogy a fedélzeteket bemostam az AK Interactive Wash for Wood Deck oldatával így adva meg végleges színüket, illetve a fafedélzet szerelvényeinek zömét kifestettem ecsettel világosított Humbrol 28-cal.
P.Gy.
Gabusch 578690 2015. február 14. 13:10
Válasz erre
A buszosok szavazgatnak Ikaruszra, gondoltam beteszem ide az én két kis lieblingemet, bár csak az egyik csatahajó.

ideas.revell.de/ideas/item/4678/ ideas.revell.de/ideas/item/4677/
Gabusch 578567 2015. február 12. 23:13
Válasz erre
Szerintem a mérete miatt, ez így 5,22 méter. Ha ötméteres hosszban gondolkozik, adja magát. 1:35-ben ez 7,1 méter, lehet, hogy nem fér be oda, ahova szánja. Mert azt nem hiszem, hogy az lett volna az indok, hogy a repülőt akkor meg tudja venni hozzá a boltban. :)
TAMÁS78 578563 2015. február 12. 22:15
Válasz erre
Sebi 578557 2015. február 12. 21:48
Válasz erre
Nem értem mi a baj :) Lehet, hogy már az oviban horgony volt a jele és a kádban is tengeri csatát játszott állandóan. Egyébként lehet, hogy a végén tényleg valami múzeumba kerül.
Phoenix89 578545 2015. február 12. 20:22
Válasz erre
Hozzám meg csak darabokban. :D
sanyi 578520 2015. február 12. 16:57
Válasz erre
Szerinted?:) Be se férne a lakásunkba, max keresztben.
Gabusch 578503 2015. február 12. 14:41
Válasz erre
A bécsi Hadtörténetiben van egy bazi nagy Viribus Unitis makett. Gyönyörű.
Gondolom, ez sem lesz csúnyább és adott esetben el is adhatja valami múzeumnak horribilis áron.

Ha valaki ilyenre akarja adni a fejét, az osztrák-magyar haditengerészetről van - bár a honlapja nem működik, tehát lehet, hogy csak volt - egy múzeum Novigradban. A tulaj vesz maketteket, ha elég nagy és a témába vág. Pár éve konkrétan szüksége lett volna egy Holland típusú tengeralattjáróra olyan 1:25-ben. De valóban "museum quality" cuccnak kell lennie.
Phoenix89 578483 2015. február 12. 02:53
Válasz erre
Rumcájsz_52 578339 2015. február 10. 14:13
Válasz erre
Az a Phantom szovjet Novo gyártmány lehetett, ami eredetileg angol Frog-termék volt. A Novo is megvett egy csomó eredeti Frog fröccsöntő-szerszámot.
De bocsi, közben rájöttem, hogy ez itt már erősen OFF téma.
Üdv R.
Gabusch 578327 2015. február 10. 12:30
Válasz erre
Marhára nem csatahajó (abból van egy hiányos Patyomkin, meg egy még hiányosabb, félig összerakott Auróra, soha nem fognak megjavulni), de még megemlítem, hogy jóval később, már talán a '80-as évek közepe felé vettem egyszer egy szovjet Phantom repülőt, azon valami eszetlen fegyverarzenál volt. Nem értek hozzá, hogy mindent egyszerre fel kellett-e tenni rá, de valami baromi jól nézett ki, de azóta sem láttam olyat. Pedig biztosan az is valami koppintott dolog lehetett.
Willi 578323 2015. február 10. 11:49
Válasz erre
Rumcájsz 52, elég, ha árulnak valami olyasmit, amitől az érzés olyan, mintha 17 lennél. Az asszony még nem mondta? :-)
Jó melót!
Willi
Rumcájsz_52 578319 2015. február 10. 11:05
Válasz erre
Jaja, ezek nekem is voltak, a rakétás autó az az angol Bloodhound légvédelmi rakéta és a vontatókocsija volt (ill. ma már tudom, hogy nem is rakéta, hiszen két sugárhajtóműve volt). A tengeralattjárót meg soha nem tudtam még hovatartozás szerint se azonosítani(igaz, a "merülőcsónakok" mint makettek sose érdekeltek igazán). De azért akkoriban szerettem ezeket a régiségeket is (most meg azt szeretném, ha olyan fiatal lennék, mint akkor voltam, de az ilyen hatású tablettát még nem árulják a világpiacon :-)).
Üdv R.
Gabusch 578306 2015. február 10. 02:02
Válasz erre
Ha ismeri valamelyest az ember a cirill betűket, akkor angol átírással kísérletezhet a translate.google.com-on. Ez pl. "esminets" - mindjárt meg is jeleníti cirill betűkkel, hogy az ember lássa, jó-e, amit csinál.

A további meg "sbornaya model", amit kb. modell csapatnak fordít. Aztán, hogy jó-e, azt nem tudom, mert oroszból hármasnál jobbam emlékeim szerint nem volt nyolcadikig és hálistennek középsuliban már angolt kellett helyette tanulni. :)
Gabusch 578305 2015. február 10. 01:57
Válasz erre
Igen, nekem is voltak ilyenjeim, tengeralattjáró, meg rakétás autó is. Szép, ezüstszínű műanyagból. És emlékeim szerint zacskós. Maradt egy, azaz egy darab Mi8 kissé megkezdve, rettenetes állapotú dobozában, valami talán KP vagy Smer hidroplán, aminek eltört a szárnya, amikor a múltkor hozzá mertem nyúlni (konkrétan: porlik), meg talán egy kisebb viking hajócska, szintén csehszlovák.

A többit összerakott és kissé összetört állapotban uszkve 20 éve kivágtam a francba, mert akkor még nem öntögettem magamnak műgyantát. Most már persze rohadtul késő a bánat. :(
Tremere86 578304 2015. február 9. 23:28
Válasz erre
Ja közben megválaszoltátok a kérdésem így az értelmét vesztette... Köszi a segedelmet.
Tremere86 578303 2015. február 9. 23:26
Válasz erre
WP_20150209_001

Szminec (?)
WP_20150209_001

Köszönöm a H99 számmal befutónak tűnik a kis "tutaj" igazából a wiki-s cikk alapján azt nem tudom hogy a feltételezett szminec (faterom esküszik hogy az van oda írva) kifejezés megegyezne az angol hero (hős) kifejezéssel?
Gabusch 578302 2015. február 9. 23:23
Válasz erre
És, ha már az ember rákeres a gugli fordítóban, akkor ez egyszerűen egy romboló szeretne lenni.
Rumcájsz_52 578301 2015. február 9. 23:20
Válasz erre
Nem a neve, hanem a hajó besorolása, "eszminyec" oroszul = romboló. Régen gyerekkoromban nekem is volt ilyen, de szerintem nem valószínű, hogy orosz hajó lett volna, sokkal valószínűbb, hogy külföldről vették a szerszámot a gyártáshoz. A külseje után akár angol Tribal osztályú hajó vagy valami hasonló is lehetett.
Üdv R.
Gabusch 578300 2015. február 9. 23:20
Válasz erre
Gabusch 578299 2015. február 9. 23:19
Válasz erre
Ha Tamás képei nem csalnak, meg az én emlékezeten, akkor a hajó neve Eszminyec. :)
TAMÁS78 578298 2015. február 9. 23:16
Válasz erre
TAMÁS78 578297 2015. február 9. 23:14
Válasz erre
TAMÁS78 578296 2015. február 9. 23:12
Válasz erre
TAMÁS78 578295 2015. február 9. 23:11
Válasz erre
TAMÁS78 578294 2015. február 9. 23:06
Válasz erre
Sebi 578293 2015. február 9. 22:56
Válasz erre
Szia!

Kellene egy kép a doboztetőről. Van pár második vh-s orosz romboló, amire illik a két kémény, négy ágyú elrendezés. A baj az, hogy elvileg egyiket sem hívták Z Szminec-nek. Ez a név elég lengyelesen hangzik. Ott pedig az a gond, hogy nem volt kétkéményes rombolójuk.
Tremere86 578292 2015. február 9. 22:14
Válasz erre
Jó estét a kedves kollégáknak!
Sikerült szereznem egy meglehetősen régi Ogonyok makettet. A kitt katalógus száma (?) 124, és ha jól fordították le számomra a ciril betüket akkor a hajó neve Z Szminec. Ránézésre rombolónak tűnik, két kéményes, négy ágyús (két torony előre kettő pedig hátrafelé néz, továbbá van két darab négyes torpedó vető. Sajna az útmutató nem tartalmaz semmit az egységről, a neten sem boldogultam.
A kérdésem az lenne, hogy valaki tudna valamit mondani róla?
Előre is köszönöm.
Willi 578234 2015. február 9. 03:40
Válasz erre
A reflektorok. Az oldalsó háromszögek nincsenek kivágva, melyek a lámpafejeket tartották, mivel eredetileg sem voltak.
A reflektorok. Az...
DSCN1159
DSCN1159
DSCN1160
DSCN1160
És íme, amiért egy hajó ténylegesen épül.
És íme, amiért...
DSCN1162
DSCN1162
DSCN1163
DSCN1163
DSCN1164
DSCN1164
DSCN1165
DSCN1165
DSCN1167
DSCN1167
DSCN1166
DSCN1166

Üdv!
Van pár újabb képem. Sajna, javítgatnom, ill. ismételnem kellett munkákat, mivel rájöttem, hogy a szkennelt képek mérete nem azonos az újságéval. Nem akarom szétvagdalni az újságot, hiszen a színek itt nem fontosak, mivel festeni fogom és még odaadhatom valakinek a lapot. Sokan azt gondolják, hogy papírból hajó az papírhajó. Én is ezt gondoltam, de rájöttem, hogy sokkal több annál. Nem is igazán makettezés, hanem modellezés. Vagy inkább a kettő között van valahol. És óriási lehetőségek vannak benne. Az érzés pedig, amit tulajdonképpen egy két dimenziós anyagból magad készítesz, kimondhatatlan és magad is nehezen hiszed. Nos, a képekről annyit, hogy ezek még szórógittezve alapozva és festve lesznek. Kerülnek még rá majd feljavítások is hajszál vékony réz szálakból, mint korlát, létra, vagy csővezeték a 76,2mm-es ágyúk hidraulikájához. A 76,2-ről még nem készítettem képeket, de 22 db van belőlük. Azok is sorra fognak kerülni. Mostanra az a legnagyobb gondom, hogy megfelelően tároljam a kész darabokat a sérülések elkerülése végett. Sok kicsi dobozka.
Willi 577965 2015. február 6. 01:31
Válasz erre
Én láttam a lelket. Ott van a hajó orrában, a visszahajló légzőcső talpcsavarjainak fejében. Csúcs!
hatvanilaci 577902 2015. február 4. 18:39
Válasz erre
Az nincs elfelejtve,csak még kell rá egy kis ez meg az mire az belekerül.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.