/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
brumi_na 553609 2014. február 11. 11:34
Válasz erre
Gyuri!

Köszönöm a képeket, szemet gyönyörködtető alkotások! Jól látom, hogy van pár japán hajó is? Meg repülők, autók...

A hajód oldalán vannak ezek a kapaszkodók. Ezek rögzítéséhez fúrsz furatot a hajótestbe, vagy a nélkül sikerül felragasztani (és tartja is rendesen)? A japánoknál van ez az agyrém kapaszkodó rendszer pl. a kémények körül. Nagyon látványos, ezért hiba lenne nem felrakni, de a kivitelezés nem egyszerű. Kénytelen voltam szárazpóbával a helyére rakni, majd bejelölni a rögzítőcsapok helyét, azután kifúrni. Így a furatokba könnyebben rögzithetőek, csak kicsit bénán néz ki. Hát vannak területei a hajóépítésnek, amihez nem vagyok még felnőve...
brumi
Simi 553608 2014. február 11. 11:31
Válasz erre
Sebi!
Szép lesz az a víz! Mekkora az a géles tégely? A képen olyan nagynak tűnik. Hol vetted? Várjuk a további fejleményeket...
Simi 553607 2014. február 11. 11:25
Válasz erre
Szia!
"Nekem a problémát az jelenti, hogy amikor a korlátot felragasztom, csak kifolyik mindig valahol a ragasztó nem kívánt felületre, aztán ha az teljesen kész volna, a nyomok lecsiszolásával értelemszerűen jön a festék is. Vagy ilyenkor ki kell takarni maszkolóval? Vagy elég lehelet finom ragasztás. Ezt a problémát többször is felvetettem, de valahogy nem értem, hogy kell csinálni."
Valóban nem túl szép dolog, amikor kifolyik a pillanatragasztó a festett felületre. Az eltüntetése pofon egyszerű: amikor már minden kész, lelakkozod matt lakkal. Amennyiben a kifolyások nem iszonyatosan vastagok és nagyok (én pl 0.2-es, 0.3-as dróttal szoktam felvinni a ragasztót), a pillanatragasztós foltok nyom nélkül eltűnnek. A kifolyt ragasztó egy fényes bevonatot képez, ezért látod foltként, a matt lakk viszont homogenizálja a felületet és a folt láthatatlanná válik. - Különben is érdemes a végén lakkozni, mert 1-2 év múltával a festés elszíneződhet. Pl a Yamato-m 12 éves, és a színei még mindig ugyanazok - mert le lett lakkozva. Én most pl a Warspite hajótestét a héten le fogom lakkozni. Nem várom meg, hogy a festés megfakuljon, különösen a világos szín.
Azért érdemes különben mindent lefesteni, utána egybeépíteni, mert így minden alkatrész csak annyi festéket kap, amennyire szüksége van. Pl ha én most a taterkélyt festés előtt felragasztom, mennyi plusz festéket kapna a maratás, amíg a hajótest tat részét festem utólag? Rengeteget. És az a vékony, elegáns maratást iszonyatosan megvastagítja, elrontja. Ezért a korlátot is csak a legvégén ragasztom fel, miután a lehető legvékonyabban lefújtam. És amikor már a helyén van, akkor lakkozom le - eltüntetve a ragasztós foltokat is - szintén vékonyan.
Batka 553606 2014. február 11. 10:52
Válasz erre
Sziasztok!

Nekem valahogy ez tetszik, bár szerintem vízvonal hajók esetén nem használható tökéletesen: www.shipmodels.info/mws_forum/viewtopic.php

Üdv,

Batka
Luthor 553602 2014. február 11. 09:21
Válasz erre
Sziasztok.
Bocsánat a belekontárkodásért, a vízeffektek engem is mozgatnak már egy ideje. Találtam egy érdekes videót, bár a net tele van velük, esetleg pillantsatok rá. Kész effektek helyett aláfestés és szilikon.
www.youtube.com/watch
brumi_na 553600 2014. február 11. 08:12
Válasz erre
Simi!

Azért neked sem kell a szomszédba menni egy fotómaratott alkatrész elkészítéséhez. Ez a taton lévő erkélyes rész nagyon bitang... Imádom ezeket a részleteket. A Te munkád esetében is érdekes látni, hogy pl. hozzám képest egészen más az építési sorrend, sőt azt hiszem az enyém lóg ki igazán mindenki máséhoz képest... Én ugye szinte teljesen készre gyártok le mindent, majd következik a festés. Te pedig azt hiszem teljesen készre gyártottad a hajód oldalát pedig még a fedélzet sincs rajta. Tőled is megkérdezem, hogy például ebben az építési módszerben hogyan korlátozol utólag festett felületre? Nekem a problémát az jelenti, hogy amikor a korlátot felragasztom, csak kifolyik mindig valahol a ragasztó nem kívánt felületre, aztán ha az teljesen kész volna, a nyomok lecsiszolásával értelemszerűen jön a festék is. Vagy ilyenkor ki kell takarni maszkolóval? Vagy elég lehelet finom ragasztás. Ezt a problémát többször is felvetettem, de valahogy nem értem, hogy kell csinálni. Márpedig működhet a Ti esetetek, mert látom, hogy így csinálja igazából szinte mindenki. Egyszer nekem is nagy valószínűséggel át kell térnem erre az építési stílusra, mert egy bonyolultabb álcázóminta festése már nem hiszem hogy megoldható készre gyártott hajónál. Na mindegy, lesem a munkádat (munkáitokat), aztán megfelelő időben áttérek én is.

Sebi!
Éppen azon gondolkoztam, hogy kellene beszerezni majd nekem is ilyen vizet, de eddig bátortalanul álltam a kérdéshez. Most érdeklődve várom a fejleményeket a történetedben. Ha meg kellene festeni, az azt jelenti, hogy aláfesteni árnyalatokat, vagy fedőrétegként kell felvinni a festéket? Amúgy ez kékre, de áttetszőre szárad a végén? A fehér habot mivel oldod meg? Lakkozni már nem kell befejezésként? Mennyi idő alatt szárad meg? A diorámán a Missuri lesz csak, vagy még lesz mellette más is? Pont tegnap néztem a Móvári kétnapos kiruccanás költségeit... Hát nem csak egy készlet ára... Így még nem biztos az utazás, viszont jó lenne személyesen is találkozni, a Bólyai is egy élmény volt ősszel. Mégiscsak az az igazi, amikor hús-vér emberekkel folyik az eszmecsere...

brumi
zs180 553584 2014. február 10. 21:42
Válasz erre
Imi, nagyon szép részleteket raktál fel! Várom a többit.
Sebi, bár valóban sötétebbre szárad, azért szerintem nem árt még átfesteni ezt a Vallejo művizet.
Sebi 553518 2014. február 10. 00:07
Válasz erre
f
f
j
j
m
m
p
p

Úgy látom Móváron szép látnivalók lesznek. Csak így tovább uraim! Én ma az alapot készítettem el. Egy laza óra munka volt. Tulajdonképp csak el kellett kenni vékonyan és egy kiskanállal kialakítani a hullámokat. Az utolsó képen az alap mellé tettem a próbadarabot is, ami már megszáradt. Remélem az alap is hasonló színűre fog száradni.
Sebi 553517 2014. február 9. 23:58
Válasz erre
Szia Attila!

Igen. Az a drótdarab, a helikopter üzemanyagtöltő csövét szimbolizálja. Majd még méretre fogom vágni, mert a hossza attól is függ, hogy a taton hova teszem majd a helikoptert. Egyébként ez a hajó nem a Wisconsin lesz, hanem a Missouri. Erősen remélem, hogy Móvárig be tudom fejezni. Ma megcsináltam hozzá az alapot. A képeket lásd fentebb.
Simi 553507 2014. február 9. 22:15
Válasz erre
8

nyers boomfák
8
9

kész boom
9
10

kazamata lövegek
10
11

kifordítva
11
13
13
14
14
15

kész
15

Sziasztok!
Akkor most én is felfedem kártyáimat...
Gyakorlatilag sikerült befejeznem a Warspite hajótestét. Talán a legtöbb időt a koszolás, panellezés stb jelentette. Igyekeztem nem túlzásba vinni a dolgot. Azért volt néhány kis nyalánkság is pl a kazamaták előtti boomfa, ami egy csodálatosan megmunkált réz pálcika. A kazamaták ágyúi kifordíthatóra vannak elkészítve. A leglátványosabb azonban a taton lévő 'sternwalk'.
Eddig azt kell, hogy mondjam a feljavítóról, hogy "nomen est omen", vagyis a név a végzete, ugyanis a Pontos feljavító tényleg pontos és élvezet vele dolgozni - hála Istennek.
Most jön a hajó főfedélzete.
zs180 553469 2014. február 9. 15:50
Válasz erre
001
001
002
002
003
003
005
005
007
007
008
008
010b
010b
011
011
012
012
013
013

Itt tartok most: kész van a törzs oldala - elég sovány eredmény több mint egy hónap után, de az előzmények ismeretében nem csoda.
A 010b számú képhez magyarázat:
1. Alapozóból kialakított lemezelés - nem hiszem, hogy nagyon látszani fog -, újragyártott orrtőke
2. WEM létra darabolásával előállított kapaszkodósor - ez meg a képen nem látszik
3. Flyhawk kikötőbak
4. 5. 6. 7. különféle ablakkeretek - Artist Hobby, Flyhawk, kicsi, nagy, "eresszel" és anélkül
8. Az oldalpáncél illesztését fedő szalagot is megpróbáltam kialakítani alapozóból
9. Ismeretlen rendeltetésű mélyedés - kivájtam
10.Kapaszkodó a kazamatáknál (Lion Roar)
11.Létra (WEM)

P.Gy.
zs180 553466 2014. február 9. 15:28
Válasz erre
001
001
002
002
003
003
004
004

Brumi-na - itt van pár kép a vitrinjeimről (nem túl élesre sikerültek).
A hajók jelentős része dobozban van, mert nem elég szépek, hogy kirakjam őket.
P.Gy.
brumi_na 553418 2014. február 9. 08:48
Válasz erre
Sebi!

Köszi!

Az utolsó képen amit feltettél a Wisconsinról ("c" jelű), a vezeték valójában üzemanyag feltöltésre hivatott? Ebben a kihúzott pozícióban marad? A hajó lassan készen lesz úgy látom!

brumi
Sebi 553414 2014. február 9. 01:32
Válasz erre
Sziasztok!

Látom peregnek az események.
Brumi_na! Azt kell mondjam, hogy na_igen :) szép lesz a Tone.
Gyuri! Erre szokták mondani, hogy ez a méreg, nem a cián. Azért jó hallani, hogy sikerült újrázni.
Simi 553410 2014. február 8. 23:17
Válasz erre
brumi_na!
A sima pillanatragasztó tényleg merev és hajlamos egy idő után elengedni ott, ahol a legvékonyabb a ragasztás. Ezért érdemes a Loctite Power Flex Gel nevű pillanatragasztó gélt használni. Ez szerintem sokkal jobban tart és sokkal előbb is szárad, mint a sima ragasztó. Ezzel még nem jártam úgy, hogy elengedte volna valahol.
brumi_na 553404 2014. február 8. 22:15
Válasz erre
Simi
Az előző hozzászólásban írtam a készletről. Az elvékonyítás folyamatban van, jogos a felvetés.

Sokol
Volt benne fizikai fájdalom nekem is, de a végeredmény kárpótol... :) Én magam vagyok a sablon (készülék). Szerencsére a kezem nem remeg, ill. viszonylag sokáig tudom egészen mozdulatlanul tartani különféle kitámasztásokkal. A szemem is hasonlóan jól funkcionál.

tamás78
Gondolom egy partraszállási akció lesz bemutatva a hajóval. Én tervezek egy ilyen izgalmas diorámát megépíteni egyszer, de ehhez sem a hajó sem a szárazföldi egységek nincsenek még kiválasztva, csak maga a terv van meg.

Batka
A tipp helyes volt, sőt a közös rendelésben volt a kiegészítő annak idején.

Gyuri
A hajód kálváriája nem semmi történet... csodálom a kitartásod, én szerintem félretettem volna. Az ilyen drasztikus eseményeket nehezen viselném. Elismerésem.

brumi
brumi_na 553400 2014. február 8. 21:56
Válasz erre
Sziasztok!

Először is mindenkinek köszönöm az elismerő szavakat, igyekszem kihozni magamból mindent.

Igen, a készlet egy új szerszámos Fujimi. Jó alap, a - remélem - jó végeredményhez. Viszonylag pontos is, és megfelelően részletezett (néhol mondjuk nehéz leszedegetni a nem kívánatos felületi kialakításokat, hogy helyet kapjanak a feljavítottak). A készlethez valóban a Flyhawk Super Detail készletét használom és ehhez még pluszban egy szintén Flyhawk perforált lemezt illetve egy perforált gussets-et is mellédobtam. Ezekből a nagy feljavítóban nincs, így kiegészítettem a kiegészítőt... :) Ja és az ablakok is egy külön készlet. Ez a kombináció szerintem ígéretes! És tényleg jó dolgozni ezekkel a nagy kiegészítő csomagokkal, sok minden van bennük.

A mai tevékenységem egy része abból állt, hogy egy újabban beszerzett fotó alapján a felépítményben ki kellett vágnom alátámasztó állványzatot, majd a helyes pozícióba ragasztani. Természetesen mivel én a festés előtt készre ragasztok mindent, ezért temérdek bizgentyű, korlát, kitüremkedés közül kellett apránként és óvatosan kivágni a meglévőt, majd ugyanazt visszaépíteni (előtte letakarítani a korábbi ragasztónyomokat), de már jól. Ezt majd lefotózom, mert érdekes történet volt. Amúgy a munkálatban amit végzek a titok, hogy nincs titok. Én is agyvérzést kapok sokszor, de megtanultam mozdulatlanul kihordani. :) Főleg amikor 1 csipesz a kezemben, 1 a számban és pozicionálok, plusz a másik kezemben meg egy fecskendővel aminek tű van a végén és ezzel ragasztok... Miután a szám foglalt, ezért max. sziszegni tudok. De azt eléggé mérgesen szoktam. Tudom, vannak ilyen állványos, csipeszes szuperkészülékek aminek még nagyítója is van. Hát nekem nem kell, én így érzem jól magam. Nagyítóra nincs szükségem, szabad szemmel tökéletesen látom a részleteket. Amúgy pont a napokban néztem, hogy igencsak el vagyok maradva eszköz tekintetében szerintem. Van 2 szikém, 2 csipeszem amiből az egyik, hát szegény látott már jobb napokat, 1 pillanatragasztóm (jelenleg szinte mindent ezzel ragasztok). Ja és egy körömvágó olló, ami viszont jó minőségű.
A fotómaratásokat előhajlítom, ha íves kell, pl. a szike hengeres nyelén, majd a csipesszel apránként haladva pontosítom az ívet, régebben bénáztam sokat, így jópár helyen az ívbe élet hajlítottam, de idővel már egyre kevesebb az ilyen. Sokat száraz próbázok. Amúgy a versenyeken is amikor a pontozólapokat sikerült megnéznem, soha nem az építéssel voltak a problémák, hanem a festéssel. Ha az elem összetettebb, vagy bonyolult, akkor mint a ponthegesztésnél, szakaszonként pöttyökben ragasztok, kivárom amíg stabilan fogja az a kevés is (a jó minőségű pill. ragasztó vékony rétegben kis felületen is elég gyorsan megköt). Ha már meghúzott mondjuk 15 perc múlva tűvel befuttatom az egész él mentén az újabb adag ragasztót. Aztán köthet együtt. Fontos, hogy a kötési időket ki kell várni. Az egyedüli baj, és ezt nem szeretem benne, hogy a pill. ragasztó anyaga kötés után rideg, így hajlamos elpattanni ha sokat dolgozik az ember még az alkatrészen.

brumi
zs180 553381 2014. február 8. 17:55
Válasz erre
Most látom csak, hogy a képek (nem az, ami az orról készült) részben a megsemmisült állapotot mutatják - nem baj, a mostani is majdnem ilyen, csak kicsit szebb.
zs180 553379 2014. február 8. 17:53
Válasz erre
A 015-ös számú képen látható, mit tettem ekkor: két injekcióstű-darabbal és egy hajlított húzott szállal merevítve pillanatragasztó géllel pótoltam a hiányzó orr-részt, majd csiszolás-szórógittelés váltakozott egy egész (hétvégi) délutánon át. Végül jó lett.
A 008-as számú kép megmutatja, hogy ismét elértem oda, ahol két hete tartottam (sőt most már ezen kívül is fent van pár apróság). A két utolsó képen látszik, hogy befúrtam és feketére festettem az ablakok helyét és ezután ragasztottam fel a maratott
oldallemezt. Most már bele kell húznom: holnap gyakorlatilag ki sem mozdulok és csak építeni fogok (legalábbis ez a terv).

Üdv,

P.Gy.
zs180 553376 2014. február 8. 17:46
Válasz erre
015
015
013
013
014
014
008
008
010
010
011
011

Sziasztok!
Jó ideje nem jelentkeztem, aminek az okára mindjárt rátérek.
Örömmel látom, hogy szép munkák készülnek.
Tomi Thüringen-je és kutyaeb Mirazh-ja különösen tetszik.
Brumi, egy ilyen dögös készlet csodát tesz a makettel, ugye?
Igazán pontosan és szépen applikálod a maratásokat, gratulálok!

Ami engem illet, kissé megbicsaklott a projekt: két hete, mikor, félve, hogy később már túl sérülékeny lesz a hajó az efféle igazításokhoz, meghatároztam a helyét a végleges talapzaton és kifúrtam azon a tartócsavarok lyukait.
Mikor a hajótestet próbáltam felcsavarozni rá, hogy lássam, jól illeszkedik-e, a kisebb átmérőjű lyukba csavarozott facsavar, ahelyett, hogy fúrt volna magának szélesebb menetet a műgyantába, megrepesztette a hajótestet, ami végül az orr-rész letöréséhez vezetett. Nem voltam boldog... Ki kellett dobnom a törzset! Nem lehetett volna szépen megjavítani. 15 percen belül elment a rendelés a WEM-hez egy újabb makettre és feljavítóra és 12 órán belül kezemben volt a Göbl Gergő által nagylelkűen rendelkezésemre bocsátott másik törzs, amin elölről kezdhettem a munkát. Mikor erre is ráfújtam a szórógitt rétegeket ennek is sikerült lekoccolni az orrát, letörve az alsó csücsköt. Folyt. köv.
Sokol 553370 2014. február 8. 16:47
Válasz erre
Brumi, ez kegyetlen!
Már eddig is levert a víz az irigységtől folyamatosan a munkáidat szemlélve, de a tone08-as képen mutatott "szigetcsoport" már tényleg fizikai fájdalmat okoz.

Hogyan lehet ilyen szép ívesre meghajlítani ekkora méretben?
Valami ideiglenes sablon tartotta az emelvényt míg megkötött a ragasztó?

Üdv!
Miklós
Batka 553369 2014. február 8. 16:11
Válasz erre
Sziasztok!

Ha jól tippelek akkor Fujimi 1/700-as IJN Tone és a Flyhawk maratás a két készlet!

Üdv,
Batka
TAMÁS78 553366 2014. február 8. 15:59
Válasz erre
Simi 553325 2014. február 8. 08:09
Válasz erre
Szia!
Gyönyörű kis készlettel dolgozol, nagyon tetszik. Ki gyártja ezt? Te pedig nagyon szépen tudod kezelni a maratást. Minden kifogástalan. Egy aprócska észrevétel: a kinyitott ajtók kivágásánál érdemes elvékonyítani a műanyagot, belűlről pl szikével körbe faragni, hogy a nyitott ajtónál ne lehessen látni az anyag vastagságát. A valóságban ezek a felépítmények vékony lemezből készültek.
A festésnél majd nagyon ügyelj arra, hogy minden ilyen szép vékony maradjon, a festék ne nagyon vastagítsa meg. Nagyon szép lesz!
Sebi 553320 2014. február 8. 00:43
Válasz erre
Szia Tamás!

A Humbrol 27-re tippelnék.
TAMÁS78 553315 2014. február 7. 21:24
Válasz erre
aPiLaBo R35
aPiLaBo R35
5fab7f918bcc (1)
5fab7f918bcc (1
11
11
PiLaBo 005
PiLaBo 005

Nos, most egy Pionierlandungsbootot bütykölök 1/35-ben. Tudnátok esetleg segíteni abban, hogy a belső tér milyen színű lehetett? Gondolom, szürke. Nem tűnik túl sötétnek, az R35-höz képest is világosabb.

Köszi!
Tamás
TAMÁS78 553313 2014. február 7. 21:17
Válasz erre
Az ilyen nekem mind agyrém. Hogy lehet ezt kivitelezni?

Ezért építek én böszme nagy dögöket. Sosem készülnek el, de legalább mikroszkóp nélkül is látom, mit csinálok. :)
brumi_na 553312 2014. február 7. 21:14
Válasz erre
tone03
tone03
tone04
tone04
tone05
tone05
tone06
tone06
tone07
tone07
tone08
tone08

Sziasztok!

Pár kép a jelenleg épülő Tone-ról. A méretek érzékeltetése okán egy 10Ft-os érmére helyeztem pár egységet. Az építést élvezem, és amennyire tudok haladok. Természetesen nem szeretném feláldozni a hajót a kapkodás oltárán, de megcsillant a remény, hogy esetleg egy tavaszi versenyre eljussak vele. Nem lenne rossz.

Üdv:
brumi
Sebi 552781 2014. február 1. 21:28
Válasz erre
55
55
56
56
c
c

Szia Tomi!

Látom jól haladsz az építéssel. Egyenlőre én is csak egy kicsit haladtam ma.
hergert 552685 2014. január 31. 19:50
Válasz erre
DSCN0631 középső felépítmény szellőzők
DSCN0631 középső...
szellőzők és kémény alapok
szellőzők és kém...
DSCN0640k kezdetek
DSCN0640k kezdetek
DSCN0639k felépítmények
DSCN0639k felépítm...

Sziasztok!

Egy kicsit haladtam a Thüringennel. A középső felépítményre felkerültek a szellőzők terelő lemezei ( 40 db). Elkészült a három kémény, viszont a kör keresztmetszetűeknél X alakúra készítettem a füstterelőket. Végül a felépítmények láthatók már lefestve.

Üdv.: Herger Tomi
EDE 552262 2014. január 27. 19:49
Válasz erre
WOW!

"Két dózis egy helyen!" Készül az 5. hordozó divízió.
Nagyon szép készletek, nekem csak egy bajom van, hogy pofátlanul kevés repcsit adnak hozzájuk, a kiegészítő meg rohadt drága.
regv 552249 2014. január 27. 18:06
Válasz erre
Sziasztok.
Most néztem,hogy rossz hejre raktam fel,bocsi.
Ha valakit zavarna nyugodta törölje az admin.
Üdv.
Zsolt
regv 552247 2014. január 27. 18:04
Válasz erre
20140127_174742
20140127_174742

Sziasztok.
Ma ismét volt a postás,most ezt hozta.
Holnap lehet behatóbban lefotózom a tartalmát.
Üdv.
Zsolt
Batka 552201 2014. január 26. 22:46
Válasz erre
DSC_0031_resize

Fujimi Shokaku/Zuikaku
DSC_0031_resize

Ez volt az ami behajózott:
Batka 552200 2014. január 26. 22:30
Válasz erre
Szia!

Még nem, majd köv hónapban. Csak fafedélzetet.

Üdv,

Batka
Simi 552188 2014. január 26. 21:18
Válasz erre
Szia!
Én nem sokat erőlködnék a "hozzávaló" korlátszettel. A Hood-ot is, meg a Repulse-t (mindkettő 1/350-es Trumpi kit volt) is az elméletileg hozzá készített WEM maratásból építettem. Azt gondoltam, hogy a korlátok hosszával, osztásával biztosan nem lesz majd gondom... dehogynem lett! Az még csak hagyján, hogy némelyik hosszab volt, a bosszantóbb persze az volt, amelyik szakasz rövidnek bizonyult - azt bizony ki kellett egészíteni. És bizony az osztások sem stimmeltek mindig.
Véleményem szerint elég hozzá egy normál két soros korlát szett(Pl:northstarmodels.com/product-category/1350/page/2/), majd abból kivagdosgatod, ami kell. Egy korlátszakaszt több darabból is össze lehet hozni úgy, hogy a végén te se veszed észre az illesztéseket.
regv 552177 2014. január 26. 20:24
Válasz erre
Szia.
Rakok ide is fel majd dobozbontást.De szerintem keddig nem lessz rá időm.

Szia Batka.
Én a Shokakut nem tervezem megvenni,de az Akagit 1/350 méretarányban még igen (meg a Nagató van még tervben,szintén ebben a méretarányban a Leyte öböli csatában résztvett változatban)
A zöld kamóval tervezem megépíteni,ha eljutok odáig,de még sajna nem tudtam beszerezni a maratásokat hozzá.A korlátszettet,ráadásul sehol nem találtam,csak egy délkoreai üzletben,ahol nincs angol nyelvű felület,így még azt sem tudom,hogyan tudok onnan rendelni.

Szia Ede.
A vámosokk nem sok mindent csináltak,csak jól megvámoltattak.
Fedex-el szállítatta,gondoltam kipróbálom őket is.
De nem jött be.
A postán is simán levámolták volna már csak a mérete miatt is (bár én nagyobb dobozra számítottam),de ott harmadába kerül a vámeljárás és ha szerencsém van,legalább a postaköltséget el tudom sinkofáln,itt pedig nem megy,mert ugya ők szállítják és vámolják is,ezért számla se kell nekik a vámeljárásho.De legalább gyorsak.
EDE 552173 2014. január 26. 20:14
Válasz erre
Batka!

Vigasztaljon az, hogy az 1:700 Fujimi állítólag pontosabb.
Fotómaratást is szereztél be hozzá?
EDE 552171 2014. január 26. 20:08
Válasz erre
regv!

Csatlakozom az irigykedőkhöz.
A vámosok mit szóltak hozzá?
Batka 552156 2014. január 26. 18:49
Válasz erre
Szia!

a Zuikaku miatt nagyon irigy vagyok:-)
Bár én meg megvettem egyben a Zuikaku Shokaku párost, igaz 1/700-ban.

A zöldes camo-val fogod megcsinálni?

Üdv,

Batka
narn08 552142 2014. január 26. 18:32
Válasz erre
Szepek nagyon.
Itt nem lathatjuk majd a doboz tartalmat ?
regv 552086 2014. január 26. 13:14
Válasz erre
20140126_130234
20140126_130234

Megérkeztek pénteken a várt makettek.
Ha lessz időm az org-ra teszek fel dobzbontást róla.
Üdv.
Zsolt
regv 552080 2014. január 26. 12:41
Válasz erre
Sziasztok.
Köszönöm az infókat.
Üdv.
Zsolt
TAMÁS78 552066 2014. január 26. 11:11
Válasz erre
Rumcájsz_52 552064 2014. január 26. 11:03
Válasz erre
Szia regv
Eredetileg angol Brave osztályú, gázturbinás hajtású gyorsnaszád, épült torpedónaszád és csak ágyús-fegyverzetű kivitelben is a 60-as évektől(exportálták is). Egy időben úgy reklámozták, hogy a világ leggyorsabb hadihajói, kb. 95 km/ó sebességet értek el, azóta a hordszárnyas hajókkal ezt már talán túlléphették.
Üdv R.
TAMÁS78 552063 2014. január 26. 10:58
Válasz erre
TAMÁS78 552061 2014. január 26. 10:54
Válasz erre
regv 552059 2014. január 26. 10:41
Válasz erre
20140123_113520
20140123_113520
20140123_113604
20140123_113604
20140123_113642
20140123_113642
20140123_113721
20140123_113721
20140123_113741
20140123_113741
20140123_113755
20140123_113755
20140123_113816
20140123_113816
20140123_113835
20140123_113835
20140123_113842
20140123_113842
20140123_113858
20140123_113858
20140123_113912
20140123_113912
20140123_113923
20140123_113923
20140123_114020
20140123_114020

Sziasztok.
Meg tudná valaki mondani milyen hajó szerepel a képeken?
Csütörtökön fotóztam Antwerpenben.
Előre is köszönöm.
Üdv.
Zsolt
atu71 552053 2014. január 26. 10:16
Válasz erre
Sebi 552032 2014. január 25. 20:49
Válasz erre
005
005
10e
10e

Én egyenlőre "aprómunkát" végeztem. Felraktam az antennákat a parancsnoki hídra és kialakítottam a hátsó üzemanyagtöltő állást.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.