<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
hatvanilaci | Adatlap | 521438 | 2013. január 9. 19:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 521291 | 2013. január 8. 12:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi, nagyon szépek lettek a légvédelmi lövegek! Az hogy a Minnesota végre felkerült a mws.com-ra hosszú levelezgetés eredménye, Jim Baumann segítségével. Ismét nagyon segítőkésznek bizonyult a Mester. Remélem, az ottani fórumozóknak is tetszik majd a kis hajó. A Blue Tack-et elfelejtettem a múltkor. Bár még ki sem bontottam, de elmondhatom róla, hogy ez egyfajta gyurma-ragasztó, amit pl. David Griffith arra használ, hogy megfeszítse a Caenis-ből készülő köteleket, amíg a ragasztó megköt. Én egyfajta sablonként szeretném használni, pl. árbocok és keresztrudak összeragasztásánál: belenyomod az árbocot és gondosan beállítva a keresztrudat, majd ragasztót pöttyintesz a kettő közé. Így pontosan beállított lehet a pillanatragasztós kötés; de még biztosan jó lehet még ezer más dologra is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 521272 | 2013. január 8. 09:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Ez egyszerűen fantasztikus!Érdemes volt feltenni a két ágyú összehasonlítását.A különbség fenomenális.Jól látható,hogy egy fröccsöntött forma egyáltalán nem adja vissza azt a hatást,mintha igazi volna,mint a te általad feljavított.Gratula hozzá!Nagyon szépek lettek a "pom-pom" légvédelmi ágyúk is,és ügyesen megoldottad a felmerülő "csőhosszúság" problémát! Nekem van egy elképzelésem a Bismarck külső műszereivel kapcsolatban,bár nem tudom hogy fogom még kivitelezni,de Lucky barátunk segítsége -smd led- nagyon sokban hozzájárult ahhoz,hogy nyitott szemmel vizsgáljam az előttem kínálkozó lehetőségeket.Azt hiszem ez azért elárult némi információt... Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 521270 | 2013. január 8. 09:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na végre fel tudtam tenni én is néhány képet! Az első képeken az egycsövű 4'-es (105 mm-es) ágyú látható. Az esztergált lövegcső szép és könnyen beépíthető. Némi nehézséget a kezelői platformok és annak korlátai jelentettek.A további képeken a Pom Pom gépágyú (40 mm-es) 8 csövű verziója látható. Az egyik legnagyobb gondot az adta, hogy az esztergált csövecskék egyforma hosszúak, márpedig a középső 4 cső hosszabban kiáll, mint a szélsők. Ezt a problémát úgy hidaltam át, hogy egy 0.6-os injekciós tűbe beleragasztottam a csöveket és így hosszabbítottam meg azokat. Gyuri! Először is gartulálok a Minnesota-hoz, hogy végre ma megjelent a modelwarships.com-on.Szépek a fotók! Ilyen klassz 1/1200-as hajót még nem láttam! A Blue Tack-ról nem írtál... A DVD-t köszönöm, majd visszajuttatom; volt néhány kép, amit nem ismertem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 521252 | 2013. január 8. 00:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi, miután beszereztem 5-6 féle maratást ehhez a hajóhoz, plusz ott a sajátja és legalább háromféle generikus (korlát, eresz, perforált háromszög alakú dúc), naná, hogy kihasználom a bennük rejlő lehetőségeket. Az internálva veszteglő hajón akármennyi ajtót ki lehet nyitni, igaz,a tömör műgyanta maketten ez nehezebben kivitelezhető, mint a fröccsöntöttön. Amit látsz, azon csak a parancsnoki híd ablaksoros mellvédje a kit saját maratása, az ajtók Lion Roar, a többi Flyhawk gyármány. Egyik szebb, mint a másik, élvezet velük a munka. A Flyhawk lépcsők (még nincsenek fent) pl. egyenként megfelelő síkba állítható lépcsőkkel, az oldalukon perforációt imitáló reliefmaratott szárakkal rendelkeznek - ez inkább 1:350-ben természetes, nem 1:700-ban. Használható a DVD? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gonzo | Adatlap | 521236 | 2013. január 7. 22:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 521233 | 2013. január 7. 21:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
P.Gy.! Úgy tudom,hogy a hajó még az első világháborúból való,és a maga idején híres hajó volt.A képeket elnézegetve vannak hasonlóságok a Bismarckkal kapcsolatban.Például a híd felépítése tűnt egyből fel,hogy a Bismarcké is hasonló.Azon éppen el is gondolkodtam,hogy ez ismerős valahonnan nekem. Köszönöm az elismerő szavakat,bár nagyon rajtam van,hogy csináljam,hiszen már nem sok lenne a kész felépítményhez (leszámítva a kisebb fegyverzetet),de időm,mint írtam nincs rá sajnos! További jó építgetést kívánok! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 521199 | 2013. január 7. 17:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Látom, jó sok ajtót kinyitottál. A fedeles ablakok külön maratásból vannak, vagy ezt adták hozzá? Mindenesetre nagyon jól néz ki az eddig elkészült rész. Engem az ilyen látványtól szokott elkapni a gépszij és akkor már jobban megy az építés. A múltkor írtad, hogy vettél Blue Tack-ot. Mi ez az anyag? Valahol azt olvastam, hogy maszkoláshoz használják. Én közben végeztem az egycsövű 4'-es ágyúkkal és ma a Pom Pom-okkal is; ha még lesz egy kis időm, teszek fel róla én is képeket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 521193 | 2013. január 7. 16:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci, az a Combrig cég 1:700-as műgyanta kitje. Azért a különféle szerelvények hasonlósága miatt lehet érezni a rokonságot a Bismarck-kal, ugye? Lehet, hogy most nem haladsz, de ami elkészült, az egyedülálló. Szia, P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 521148 | 2013. január 7. 11:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ahogy látom elég szép kidolgozott hajó lesz!Megkérdezhetem milyen arányban épül? Az én Bismarckom nem halad,mert nincs időm rá,(külföldi meló,képek festése falra stb.) így sajnos most nagyon megrekedt... Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 521129 | 2013. január 7. 03:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 521126 | 2013. január 7. 01:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VJani | Adatlap | 520426 | 2013. január 1. 18:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BUÉK Mindenkinek. Hát igen nem semmi hajó, de az én kedvencem ez... www.youtube.com/watch Remélem használható link. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 520203 | 2012. december 31. 09:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Minden kedves csatahajósnak ajánlom ezt a kis videót. www.youtube.com/watch Üdv, Batka Laci: Ez a hajó valami istentelen jó! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 519948 | 2012. december 28. 18:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 519911 | 2012. december 28. 09:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv hajósok! Ekkora méretben sikerül feltenni,de a képek minősége nem a legszebb. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 519895 | 2012. december 27. 22:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak ötlet szintjén, próbáld meg átméretezni 1024x768-ra. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 519889 | 2012. december 27. 21:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 519877 | 2012. december 27. 19:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nem lehet,hogy nagyok a képek? Több mb-os esetleg? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 519875 | 2012. december 27. 19:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv a hajósoknak! Próbáltam feltenni képeket a Bismarck jelenlegi állapotáról,de valamiért nem teszi fel! Kérdés!Mi lehet a probléma fő okozója?Köszönöm a segítségetek! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 519861 | 2012. december 27. 18:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Hát mondjuk, ha én eljutnék pár napra Stockholmba, lehet, hogy ezt megnézném: www.vasamuseet.se/sv/Sprak/Magyar/ Nem kimondottan modern hajó, de biztos szép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 519837 | 2012. december 27. 13:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Februárban pár napot Stockholmban töltök, kérdésem az lenne, hogy van-e haditengerészettel kapcsolatos látnivaló a közelben? Neten nem nagyon leltem semmit. Üdv., Balázs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 519714 | 2012. december 25. 15:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 519689 | 2012. december 25. 10:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Az elmúlt kb. 3 hétben semmi időm nem volt makettezni, de tegnap délután jutott egy kicsi. A kazamatalövegek tornyaival kapcsolatban azt találtam ki, hogy a kiterített hengerpalástba lézerrel vágatom bele egy kollégával a szükséges nyílásokat, hogy kellően szabályosak és egyformák legyenek, aztán feltekerve egy megfelelő átmérőjű sztirolhengerre ragasztom. Szerencsére a kolléga úr a kevésbé szépen sikerült próbadarabokat is elküldte, így bőven van felesleg is. Egy ilyen próbadarabbal kísérleteztem ki tegnap, hogy hogyan is fog festeni egy ilyen torony. (A véglegesek ettől méretben egy picit eltérnek majd, és a nyílások is szabályosabbak és szebbek lesznek rajtuk.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 519657 | 2012. december 24. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csatlakozom. Én is Kellemes Ünnepeket kívánok nektek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 519646 | 2012. december 24. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ezúton kívánok Nektek Boldog Karácsonyt! Bencze Balázs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435785 | 2012. december 15. 17:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tamás, lehet, hogy jobban tűröm a monotóniát, de sokszor azon kapom magam, hogy két pöcök felragasztása után máris pihenőt tartok. Szóval az építési tervhez való kényszeres ragaszkodás is lehet kontraproduktív. Ami a kézügyességet illeti, Te sem szükölködhetsz benne, ha ilyen szépséget tudsz építeni. Simi, nagyon jól néz ki a részlet, amit bemutattál. Bizony, sokkal, több/szebb részlet van rajta, mint az enyémen. Egyébként igen, kétoldalas ragasztóra vannak felhelyezve az apróságok. Voltam egy papírboltban, és megláttam, hogy lehet kapni BlueTac-et, amit sokan használnak az amerikai makettezők közül. Nosza, vettem egy adagot, jó lehet pl. árbocok és keresztrudak fixálására míg a ragasztó megköt. Gyilkos volt ez a hét, de most már kicsit kevesebb dolgom lesz; remélem, az ünnepek alatt tudok haladni a vaskutyával... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 435784 | 2012. december 13. 20:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci! Borzasztóan sajnálunk, hogy ilyen harmadik világbeli, lepukkant, kolerasújtotta helyen kényszerülsz tengődni. :) Épp jókor jelentkeztél, pár napja jutott eszembe, mi lehet a Bismarckkal. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 435783 | 2012. december 13. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Simi! Még sosem használtam Milliputot, kerülöm az ilyen anyagokat, mert bénán bánok velük. A balzát viszont jól ismerem és szeretem. A végeredményt meg majd meglátjuk! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 435782 | 2012. december 13. 10:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv hajosok! Narn08! Azta...! Köszönöm a kepeket!En "sajnos" kint vagyok külföldön,igy a hajora nem volt sok idöm.Viszont szepen alakul,a hätso felepitmeny majdnem teljesen kesz van,az elsö felepitmeny also resze hiänyzik mär csak,igaz annak is a 40%-a kesz van.Ha otthon leszek (karäcsony utän),feltetlen teszek fel kepeket rola. Addig is üdvözletem Ausztriäbol (Tulln) minden kedves barätomnak! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 435781 | 2012. december 12. 13:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Barátaim! Olyan nagyszerű, hogy mostanában szinte minden napra jut valami meglepetés-fotó a készülő hajókról. Tényleg színvonalas munkákat láthatunk itt; jó hogy megmozdult az álló víz. Őszitén megvallva engem inspirál is a munkára. TAMÁS78 ! Nagyon szépen alakul a műved! Én a balsafa helyett inkább Milliputot alkalmaztam volna erre a feladatra (használtad már?). Persze a végeredmény a lényeg, az pedig igen ütős. Sebikém! Remélem, hogy nem túl sokára fogunk találkozni! A hajó nagyon jó; csak így tovább! Várom a képeket az újabb fejleményekről! zs180! Ismerős kihívások, csak a méretarány nem mindegy... Ez ugye kétoldalas ragasztó, aminek segítségével fixálod a lefestendő pici alkarészeket? Különben nem annyira lélekölő a sok, egyforma alkatrésszel való munka, mint sokan gondolják, mert hatvanadszorra már sokkal gyorsabban megy a dolog, mint elsőre. Különben sajnos én is elég lassan dolgozok... Most is sajnos csak eddig jutottam, mait a képeken láthattok. A Trumpeter igazi kínai cég, ami azt jelenti, hogy vannak nagyon jó és nagyon negatív tulajdonságai a termékeinek. A nagyon jó: a méretaány pontossága, alaktrészek részletessége. A nagyon rossz: az illesztések csapnivaló minősége. És sajnos ezeket sokszor a hagyományos módon (tömítőpaszta+csiszolás) nem is lehet eltüntetni. Pl a fafedélzet és a felépítmény közt adódó 1-2 mm-es(!) hézagnál nem lehet csiszolni. Itt a tejfehér színű faragasztó nagyon jól jön! (Köszönöm, Gyuri az ötletet!) Jól befolyatható pl egy 0.2-0.3-as drótarabbal, kb 5-10 percig letörölhető/vakarható. Egy nap múlva pedig csontkeményre szárad. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 435780 | 2012. december 11. 21:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egészen nagyszerű munka az a kifelé dőlő mellvéd. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 435779 | 2012. december 11. 21:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a meghívást, lehet, hogy egyszer élni fogok vele. Valóban, nekem is így kellene csinálnom, de ez nem minden esetben jön össze. A monotóniatűrésem és a türelmem egészen bizonyosan kategóriákkal gyengébb a tiédnél (és feltehetően a kézügyességem is). Közben nagy vonalakban elkészültem a tat ívelt formájával (balzából készült, majd kap még egy adag szórógittet és egy kiadós csiszolást), a 6 toronnyal, lassan elkezdtem "befalazni" a kazamatalövegek helyén tátongó lukakat, ill. kifúrni a Bullsaugékat, azaz a hajótest oldalán sorakozó ablakokat. Továbbá Pacy kolléga türelmének és ügyességének köszönhetően készen van a főtüzérség 12 lövegcsöve (ezeket a 21 cm-es, 45-ös kaliberhosszúságú lövegeket semmi más hajó nem kapta meg, így nem is kaphatóak 1/200-ban). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 435778 | 2012. december 11. 19:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Barátom! Örülök, hogy tetszik. Bár az idén már valószínűleg nem találkozunk személyesen, remélem jövőre még Móvár előtt mód lesz rá, hogy megmutassam. A filces tippet köszönöm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435777 | 2012. december 11. 01:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi, igen egyszínű szürke az egész korlát. Sajnos csak ilyen fotóval tudok szolgálni, itt láthatók a különböző lejáró és skylight fedelek, meg egy-két egyéb alkatrész. Lassan haladok. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 435776 | 2012. december 9. 21:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180! Köszönöm válaszodat! A képet én is ismerem, mert bent van az említett könyvben. Szóval, ha fix korlát, akkor a vízszintes részek is szürkék, akárcsak az oszlopok.Várom/várjuk az újabb képeket a Derfflingerről! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 435775 | 2012. december 9. 21:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Gábor Barátom! Ugye, te is belátod, hogy azért ez így sokkal szebb lett. Igazából ez egy apróság, mégis sokat hozzátesz a hajó fílingjéhez - ami szerintem nagyon jó. Ha javasolhatom, ne kisérletezz festékkel való lefestéshez, hanem inkább egy jó alkoholos fekete filccel (pl Edding M)húzd át néhányszor, ha jó minőségű a filc, tökéletesen be fogja fedni és pár perc alatt végzel az egésszel; nem is beszélve arról, hogy nem fogja megvastagítani a drótot. Különben nagyon jól néz ki ez a hajó! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 435774 | 2012. december 9. 20:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Barátom! Látom ismét hozod a szokott minőséget, akárcsak Gyuri is. Én pedig a múltkor adott tanácsod alapján változtattam a kötélzeten. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435773 | 2012. december 9. 15:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Tamás, szívesen megmutatom, hogy dolgozom, eljöhetsz hozzám, ha előzőleg időpontot egyeztetünk. Attól tartok, nem lesz túl látványos, mert 1. lassan dolgozom, kevés időm van, 2. semmi különös nincs benne, csak kisebbek az alkatrészek, mint általában és én is sokat szenvedek emiatt, pl. gyakran leejtem, utána nehezen találom meg, nem tudom megfogni, mert túl kicsi, stb. Mindig megpróbálom a komplex formájú alkatrészeket egyszerű geometriai összetevőkre bontani és ezeket külön-külön kialakítani, majd, ha több egyforma dolgot kell készíteni, egy-egy alkatrésztípust egy lépésben felrakni a készülő sorozatra, és csak ha mindegyiken rajta van, akkor áttérni a következőre - de ezt biztosan Te is így csinálod. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435772 | 2012. december 9. 15:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szépen alakul a fedélzet jók a szellőzők és a bakok. Kérdésedre válaszolva: szerintem a Conning Tower szintjén és eggyel felette is kétsoros, fix korlát volt, mint ahogy a melléklet képen is (valamennyire) látható (a kép benne van a Raven-Roberts könyvben is). A legtöbb képen vászon borítja ezeket a korlátokat, itt nem. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gonzo | Adatlap | 435771 | 2012. december 8. 21:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tyimosenko! Ment a levélke az adatlapon lévő címedre. Egyébként egy friss anyag a HTKA-ról, akiket esetleg érdekelnek az USA modern felszíni egységek: htka.hu/2012/12/08/ticonderoga-osztaly/ Üdv: Gonzo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 435770 | 2012. december 8. 14:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia zs180! Sziasztok! Ígértem képeket a folytatásról: íme. Ez a fedélzet-rész a hátsó kémény körül helyezkedik el, ezen dolgozok manapság. Előszöris levagdostam a csónakbakok öntvényeit ill. a kétoldalt található mellvédeket. A csónakabakok ugyanis szerepelnek a WEM maratásában. A mellvédek pedig csúnyák és vaskosak voltak. A levágott elemek helyét elcsiszoltam 600-as papírral aztán a Gunze szürke 1200-as alapozójával lefújtam. Erre azért van szükség, hogy a csiszolás helye teljesen eltűnjön, különben a festés kifoltosodna, hiszen a csiszolt helyeken másként tapad a festék, mint a sima felületeken. A kémény előtti szellőzőket kinyitottam; a mellvédeket alulemezből készítettem el, úgy, hogy a felső része kifelé dőljön. Maratásból származik a két szellőzőház a csónakbakokkal. Az utóbbiak nem igazán akartak passzolni a helyükre, még a csiszolópapír is elégtelennek bizonyult, reszelővel (!) kellet őket kezelésbe vennem. Egyelőre itt tartok... Gyuri! Az a kérdésem volna hozzád, hogy a Schelter deck feletti részen, a CT körül is dönthető volt a korlát? Mert akkor azt úgy kell lefestenem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 435769 | 2012. december 7. 19:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm, közben elkészült mind a hat, és úgy néz ki, a 21 centis lövegcsövek is meglesznek nemsokára egy kolléga jóvoltából. Egyszer nagyon megnézném, ahogy dolgozol. Sok esetben nem tudom elképzelni, hogyan folyik az ilyen apró részletek kivitelezése, mármint tecnikailag hogyan oldható meg. Mellesleg ezt láttátok már? (Le kell görgetni kb. a feléig, ott kezdődik a lényeg.) www.shipmodels.info/mws_forum/viewtopic.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 435768 | 2012. december 7. 14:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gonzo, De persze, keress meg légyszi magánban. Közben helyrehozta a dolgot a webmester. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gonzo | Adatlap | 435767 | 2012. december 7. 08:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia tyimosenko! A WEM-es rendeléshez estleg nem lehet betársulni? Olcsóbb lehet a posta... Meg sajnos gyakorlatom sincs a WEM-es rendelésekhez, nem szeretnék elkefélni valamit :) :). Természetesen előrre utalnék. Előrre is köszönöm! Üdv: Gonzo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 435766 | 2012. december 6. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Sebi, jó ötlet, megírtam neki. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 435765 | 2012. december 6. 19:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Az előbb megpróbáltam vásárolni tőlük. Úgy néz ki, hogy kissé figyelmetlenek voltak. Magyarországot ugyanis simán kihagyták a listából és valószínűleg ezért nem lehet ide rendelni. Ha már úgy is leveleztél a webmesterrel és szerinte működnie kell a dolognak, akkor az a szerény javaslatom lenne, hogy kérd meg, írja be szép hazánkat a listára. Utána biztos működni fog. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 435764 | 2012. december 6. 16:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, A white ensign models honlapjáról próbáltam rendelni egy gold medal models maratást, azonban Magyarországra nem tudtam beállítani a postázást, ha bankkártyával fizetnék. Megnéztem, paypal fizetésnél engedné, sima kártyással nem. Leveleztem a honlap webmesterével, szerinte működnie kéne sima kártyás fizetéssel is. Nem tudja valaki esetleg, hogy tényleg csak paypal-os lehetőség van ezen a honlapon, próbálta valaki mostanában? Vagy honnan lehetne még gold medal models termékeket rendelni sima kártyás fizetéssel, lehetőleg EU-n belülről? Köszi szépen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 435763 | 2012. december 5. 21:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Imi! Az íveket 0,2 mm-es sztirolból vágtam ki egy körzőkés segítségével. Egy-egy drót lett ragasztva a szélekre. Jó a sablon, én is néztem, de ez a körző se rossz. A Combrig kit egy álom, ilyen szép makettet még nem építettem. Tökéletes az alkatrészek kidolgozása, a maratás viszont nem nagy szám, csak kevés alkatrészt fogok hasznosítani belőle. Ebben a méretarányban mégis mindig van lehetőség a feljavításra, ennek mértékét legalább annyira megszabja az elérhető dokumentáció minősége, valamint az építő mazochizmusa, mint maga a makett. Láthatod, hogy időközben kivájtam a C és D barbettáknál levő dobozokat, a B barbettánál levőkkel együtt - ez utóbbiak csak oda vannak téve, kis lábakon fognak állni. Minden doboznak és világítóablaknak fedele lesz, már kivágtam vagy hatvanat... P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 435762 | 2012. december 5. 18:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nem lehetett könnyű dolog kivágni azokat az íveket, mindenesetre jól sikerült. A minap a modelwarships.com-on láttam az ujdonságok közt egy Hasegawa által készített acél-sablont, azzal biztosan könnyebben készíthetted volna el. Különben mi a véleményed erről a Combrig kitről? Ezt is annyira fel kell javítani? Milyenek a hozzá adott maratások? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Üdvözlöm a hajósokat!
Elkészült a Bismarck hajócsigáinak fordulatszám mérőjének a műszere.Ahhoz,hogy mindez sikerült sok embernek köszönhetem itt.Ezúton is megköszönném a segítségetek,mert nélkületek ez nem jött volna létre!
Üdv!