<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Pilu | Adatlap | 507598 | 2011. szeptember 28. 19:25 | ||
Nem D-344-esek? Előzmény: (507597) romeo 2011. szeptember 28. 19:04 | |||||
romeo | Adatlap | 507597 | 2011. szeptember 28. 19:04 | ||
romeo | Adatlap | 507596 | 2011. szeptember 28. 18:50 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507595 | 2011. szeptember 28. 18:39 | ||
van homokszínű rába odakint! konkrét információ! :-) | |||||
silent8 | Adatlap | 507594 | 2011. szeptember 27. 23:03 | ||
Sziasztok! Tudom, nem teljesen ide illő, mert nem katonai jármű, de orosz. Ezt csinálja utána mondjuk egy Oshkhos. Megnéztem egy párszor, hogy nem valami kamu videó, de tényleg egy kamaz amivel átmennek. www.keptelenseg.hu/kozlekedes/orosz-teherauto-vs-viz-45144 silent8 | |||||
romeo | Adatlap | 507593 | 2011. szeptember 27. 11:30 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507592 | 2011. szeptember 27. 11:26 | ||
Mint írtam volt, de nem a képen látható famodell változatból. Majdnem tákolgatta össze-vissza megmaradt Csabákból, ős STEYR és Csepel motorokkal amihez a STEYR -250 tgk-vették alapul. A mintapéldányokat elküldték vizsgálatra,tetszett,megfelelt aztán - mint a későbbi évtizedekben - nem lett semmi belőle. lett a Csepel-250, aztán a famodell,és az egész projectet végleg eltörölték. | |||||
romeo | Adatlap | 507591 | 2011. szeptember 27. 11:15 | ||
Üdv Törzsbusz! Akkor az 5011-es hozzászólás cikkét felejtsem el ... És "azt megelőzően" járóképes vas(-páncél) mintapéldányokról tudsz? Köszönöm! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507590 | 2011. szeptember 27. 09:00 | ||
" A Csepel B-130 típussal szerzett kedvező tapasztalatok után felmerült egy nagyobb teherbírású, összkerékhajtású, gépkocsi tervezésére vonatkozó HM igény, a Csepel B-413 benzin üzemű motorváltozat felhasználásával. A B-300 típus előtt megjelenő, 2500 kp hasznos teherbírású terepjáró tehergépkocsi kialakítása került előtérbe. Az alaptípus kialakításánál a gyártás gazdaságossága érdekében a Csepel-350-es típusú tehergépkocsi főegységeit messzemenően figyelembe vették. A Csepel K-250 bázisán került kialakításra egy könnyű felderítő páncélos gépkocsi mintapéldánya." Nem volt "vas" változat és a nem képen látható változatból készült néhány mintapéldány,hanem azt megelőzően. | |||||
romeo | Adatlap | 507589 | 2011. szeptember 26. 23:00 | ||
Üdv Törzsbusz! Ha valóban volt a fa modellen kívül járóképes páncélozott(vas) Csepel D-250, létezik róla fotó? Köszönöm! | |||||
silent8 | Adatlap | 507588 | 2011. szeptember 26. 22:53 | ||
Tudod, HM-nél minden bonyolultabb. :DD | |||||
romeo | Adatlap | 507587 | 2011. szeptember 26. 22:52 | ||
Üdv Törzsbusz! Az 50-es években terveztek egy páncélozott felderítő járművet Csepel D-250 név alatt. A szövegben azt írják, hogy az 1:1 fa modellen kívül épült néhány mintadarab is, melyeket átvett a néphadsereg,-erről lehet tudni valamit?(én eddig úgy tudtam, hogy csak a fa modell készült el) Köszönöm! fotó forrása: www.scribd.com/full/36568504 | |||||
romeo | Adatlap | 507586 | 2011. szeptember 26. 22:28 | ||
Akkor már csak egy amatőr kérdés: Nem lett volna olcsób a gyártónál zöld helyett homokszínűre fújni, ha már egyszer tudtuk, hogy afgánba mennek? :) | |||||
romeo | Adatlap | 507585 | 2011. szeptember 26. 22:27 | ||
Pilu és Törzsbusz, köszönöm! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507584 | 2011. szeptember 26. 22:24 | ||
Igen,valahol kallódik egy fotó róla. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507583 | 2011. szeptember 26. 22:23 | ||
Ott a pont: indukciós aknakutató: Gaz-69 | |||||
romeo | Adatlap | 507582 | 2011. szeptember 26. 22:09 | ||
Emerick! Köszi a választ! Érdekes egy masina lehetett. | |||||
romeo | Adatlap | 507581 | 2011. szeptember 26. 22:08 | ||
Bocs Emerick, Silnt8-nak szántam. | |||||
romeo | Adatlap | 507580 | 2011. szeptember 26. 22:07 | ||
Emerick | Adatlap | 507579 | 2011. szeptember 26. 21:57 | ||
Amíg működtek... :) A képen lévő alatti olajfolt sem egyszerű... :) A ömlesztett szállítmányban, amit a jenkik átadtak, szerintem szinte bármi lehetett... | |||||
silent8 | Adatlap | 507578 | 2011. szeptember 26. 21:57 | ||
Szia! Bizony! Át lettek festve. Nézd meg a mellette álló Rába ponyvajának a színét. Illetve a közelebbi ponyvájának felhajtott részét. Zöld. Mint a kitelepülésnél. silent8 | |||||
romeo | Adatlap | 507577 | 2011. szeptember 26. 21:54 | ||
romeo | Adatlap | 507576 | 2011. szeptember 26. 20:36 | ||
Van Valakinek infója, hogy a FEDERAL meddig volt használatban az MN-nél? | |||||
romeo | Adatlap | 507575 | 2011. szeptember 26. 20:31 | ||
Pilu | Adatlap | 507574 | 2011. szeptember 26. 20:06 | ||
romeo | Adatlap | 507573 | 2011. szeptember 26. 19:14 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507572 | 2011. szeptember 25. 23:33 | ||
De látom már miért. Jól megnézve a képet megállapítható.hogy ez egy OT-65 Vidra. :-)A cseh gépek azért kiváló alapok. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507571 | 2011. szeptember 25. 23:31 | ||
Magyarországon egy darab FUG sincs ami így néz ki-hát ez magyar járműtörténeti szempontból nagy szégyen. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507570 | 2011. szeptember 25. 23:30 | ||
romeo | Adatlap | 507569 | 2011. szeptember 25. 23:06 | ||
romeo | Adatlap | 507568 | 2011. szeptember 25. 22:53 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507567 | 2011. szeptember 25. 22:12 | ||
És ami a poén,hogy maga a fegyverzet majdnem teljesen megvan kecelen,az azonosítatlan haditechnikai eszközök csoportban. Évtizedekig táborfalván volt a bokor tövébe dobva. A Csepel meg vissza lett alakítva, és ment a csapathoz. Valamelyik közelgő haditechnikában lesz róla cikk. | |||||
qiez | Adatlap | 507566 | 2011. szeptember 25. 19:52 | ||
Nagyon köszönmöm! | |||||
romeo | Adatlap | 507565 | 2011. szeptember 25. 19:33 | ||
Üdv törzsbusz! Ez szenzáció! Megpróbálok tippelni, az 50-es években a HTI 18-csövű sorozatvetővel kíserletezett, végül nem került rendszeresítésre (meglepetésemben hirtelen nem jön be az űrméretet, de talán 150-180mm). | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507564 | 2011. szeptember 25. 17:58 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507563 | 2011. szeptember 25. 17:53 | ||
Hát..azt gondolom, én nem tenném bele. | |||||
juge75 | Adatlap | 507562 | 2011. szeptember 25. 17:26 | ||
Hátha másnak is kell, Revell Gaz-66 építési út mutató: s1183.photobucket.com/albums/x472/juge75/gaz66/ | |||||
romeo | Adatlap | 507561 | 2011. szeptember 25. 17:25 | ||
Köszönöm! Akkor végleg lemondok róla, vagyis nem kerül az MN mappába ... | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507560 | 2011. szeptember 25. 17:15 | ||
Volt Blitz-ünk a II VH-ban, de csak platós..információim szerint. A demokratikusban viszont nem volt. Háborús gépekből csak Botondunk volt, amit 1951-ben vontak ki. A kivonás egyik oka volt, hogy kapitalista termék. | |||||
juge75 | Adatlap | 507559 | 2011. szeptember 25. 17:05 | ||
Elküldtem a Revell-ét e-mailben! | |||||
qiez | Adatlap | 507558 | 2011. szeptember 25. 16:34 | ||
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni olyan valakitől, akinek van tapasztalata az Eastern Express 1/35-ös GAZ-66 készletének a megépítésében. Sajnos az összeállítási útmutató nagyon silány minőségű, és képtelen vagyok megfejteni néhány alkatrész beépítésének a módját. A neten sem találtam megfelelő képet. Köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 507557 | 2011. szeptember 25. 16:07 | ||
Még arra gondoltam, hogy a "magyar demokratikus hadsereg"(1947-49) esetleg használt valami visszamaradt német technikát ... | |||||
romeo | Adatlap | 507556 | 2011. szeptember 25. 16:04 | ||
Üdv Törzsbusz! Hát, már én sem vagyok biztos a dologban, meggyőztél :) Az OPEL BLITZ-nek is volt híradó változata. Az egészben az az érdekes, hogy a fotó az MN egyik propagandaanyagából származik :) | |||||
romeo | Adatlap | 507555 | 2011. szeptember 25. 16:01 | ||
Pilu | Adatlap | 507554 | 2011. szeptember 25. 15:42 | ||
A torony tápkábele. Ez viszi fel az energiát a forgáscsatlakozóból a kapcsolótáblába és a rádíókészülékbe. Ebben a kábelkötegben vannak a belső beszélgetőrendszer kanócai is. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507553 | 2011. szeptember 25. 14:57 | ||
Bal oldalon - meggyőződésem,hogy egy "A" Blitz áll. Ebből adódóan a híradó kocsi nem lehet Csepel, a kép környezete szerint. A Cs-350 belinkelt fotóján egy sebesültszállító "nagy" gépkocsi látható. A 350-es időszakában még bőven nem létezett az EZF rendszerű felépítmények gyártása. Ebből adódóan a rendeltetésnek megfelelő felépítmény került kialakításra ezért viszonylag sokféle zárt felépítmény készült és nagyon kevés volt az egy felépítmény többféle rendeltetésre történő alkalmazása. Nekem a 350-esek közül ez a sebesültszállító tetszik a legjobban. Van egy ilyen gépünk, remélem jövőre elkészül. | |||||
Kamovos | Adatlap | 507552 | 2011. szeptember 25. 14:30 | ||
Szia romeo! Létezett egy úgy nevezett "Egységesítettt felépítmény". De az még a G.M.C. alvázra tették, illetve a B-300-as Csepelre. Ez fából készült és tényleg kicsit hasonlít a Blitz felépítményére. Üdv:kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 507551 | 2011. szeptember 25. 13:40 | ||
Üdv Törzsbusz! A fotón látható felépítménnyel létezett híradókocsi? -mert erre hasonlít(szerintem). fotó:magyarteher.freeweb.hu/magyar/csepel/d-350/350gal.html | |||||
Dolmi | Adatlap | 507549 | 2011. szeptember 25. 11:11 | ||
balaton | Adatlap | 507548 | 2011. szeptember 25. 11:03 | ||
Ebből a szögből leginkább a Csepel D450-re hasonlít az elülső sárvédő formája. Persze lehet akár valami nyugati típus is. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |