<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
romeo | Adatlap | 505022 | 2010. augusztus 11. 23:06 | ||
romeo | Adatlap | 505021 | 2010. augusztus 11. 22:18 | ||
romeo | Adatlap | 505020 | 2010. augusztus 11. 22:17 | ||
T-72AV | Adatlap | 505019 | 2010. augusztus 10. 11:25 | ||
T-72AV | Adatlap | 505018 | 2010. augusztus 10. 11:01 | ||
romeo | Adatlap | 505017 | 2010. augusztus 9. 23:25 | ||
romeo | Adatlap | 505015 | 2010. augusztus 9. 15:47 | ||
Üdv Jimbow! A harmadik fotón MB G-250 látható Fagottal. | |||||
Jimbow | Adatlap | 505014 | 2010. augusztus 9. 09:21 | ||
unicellular | Adatlap | 505013 | 2010. augusztus 9. 09:01 | ||
Sziasztok! Segítséget kérnék... Meg tudjátok mondani, hogy az Ural 4320 platójának a rakodófelülete (padlója:)) fa- vagy fém borítású? Előre is köszönöm! | |||||
Jimbow | Adatlap | 505012 | 2010. augusztus 9. 00:20 | ||
Sziasztok! Meg tudná nekem valaki mondani, hogy mi a különbség a G-270-es és G-280-as Mercedes terepjárók közt úgy általában? Mert van két sorozatom, tök úgy néznek ki a kocsik, mégis az egyik 270-esnek (1. kép), a másik 280-asnak volt (2. kép) kiírva. Az első az két éves kép. Meg az alváltozatokkal sem nagyon vagyok tisztában. A BA-6 ha jól látom a négyajtós, négyüléses, normáltetős. A BA-10 a kétajtós, ponyvás, előrehajtható ablakkal. Na erre most lőttem egyet, kétajtós, de négyüléses, és ponyvás is :) Kicsit úgy tűnik, hogy ez még a régebbi eresztés. Hálás lennék, ha valaki segíteni tudna. ÜDv! | |||||
Zéé74 | Adatlap | 505011 | 2010. augusztus 8. 17:37 | ||
De miért is kell egyáltalán katonai járművekre fényvisszaverős rendszám? | |||||
romeo | Adatlap | 505010 | 2010. augusztus 8. 17:18 | ||
romeo | Adatlap | 505009 | 2010. augusztus 8. 15:28 | ||
romeo | Adatlap | 505008 | 2010. augusztus 8. 14:59 | ||
MAZHL2005 | Adatlap | 505007 | 2010. augusztus 5. 12:50 | ||
Nekem egy kicsit többnek tűnt mint ey "egyszerü" bontás. Egyfajta hátsó gondolat motoszkált a fejemben, mintha az épület egykor valami rosszat képviselt volna és élvezettel vetettek véget puszta jelenlétének. Gondoltam a párbeszédből kiderül a lebontás oka, amúgy engem a dózer érdekel mert ilyet csak képen láttam és kiváncsi voltam hogy, mit tud a "kicsike" | |||||
Muzzy | Adatlap | 505006 | 2010. augusztus 5. 11:28 | ||
MAZHL2005! Minek a miértjére vagy kíváncsi? Le kellett bontani a házat, és a buldózert használták erre. Közben még ökörködtek egy kicsit. Muzzy | |||||
notarius | Adatlap | 505005 | 2010. augusztus 5. 07:18 | ||
Durvák ezek a szarrá kopott gumik. Azt hittem egyedi, hogy pl. nagyapám által használt vipponon olyan, mintha semmi minta nem lenne, de látom, hogy nem egyedi. :) | |||||
romeo | Adatlap | 505004 | 2010. augusztus 4. 23:33 | ||
juge75 | Adatlap | 505003 | 2010. augusztus 4. 23:09 | ||
juge75 | Adatlap | 505002 | 2010. augusztus 4. 23:02 | ||
juge75 | Adatlap | 505001 | 2010. augusztus 4. 22:34 | ||
Gyanúsan az. A motorház tetőn pedig az akkori felségjel. HA 524 Jeep. | |||||
romeo | Adatlap | 505000 | 2010. augusztus 4. 22:21 | ||
MAZHL2005 | Adatlap | 504999 | 2010. augusztus 4. 20:53 | ||
Üdv DET-250-es, Dízel-elekromos dózer és egy ház... www.youtube.com/watch Ha valaki tud oroszul, megfejtené nekem a miértjét, előre is köszönöm. | |||||
pipi | Adatlap | 504998 | 2010. augusztus 3. 22:04 | ||
Sziasztok! Tudja-e valaki Irak rendelkezett Maz537-tel? Esetleg kép? Üdv pipi | |||||
juge75 | Adatlap | 504997 | 2010. augusztus 3. 21:51 | ||
Freddy | Adatlap | 504996 | 2010. augusztus 3. 21:37 | ||
Az ICM 1/72-es ZiL-131-ese mennyire pontos? | |||||
T-72AV | Adatlap | 504995 | 2010. augusztus 2. 14:20 | ||
Jimbow | Adatlap | 504994 | 2010. augusztus 1. 21:38 | ||
Még Kraz képek, ha érdelem valakit. Sajnos épp bedöglött minden, de a képtár és a regisztráció elvileg működik, de csak azt az egy linket használjátok. mhrfweb.makett.org Üdv! | |||||
Zéé74 | Adatlap | 504993 | 2010. augusztus 1. 18:20 | ||
Szükség is van rájuk... :( | |||||
jokogeri | Adatlap | 504992 | 2010. augusztus 1. 18:16 | ||
Ezt nagyon jól tetted! Köszönöm minden, jelenleg Krazt építő nevében. | |||||
tüzér | Adatlap | 504991 | 2010. augusztus 1. 17:50 | ||
romeo | Adatlap | 504990 | 2010. augusztus 1. 13:04 | ||
romeo | Adatlap | 504989 | 2010. július 31. 16:31 | ||
juge75 | Adatlap | 504988 | 2010. július 26. 20:16 | ||
Sennás | Adatlap | 504987 | 2010. július 24. 22:37 | ||
juge75 | Adatlap | 504986 | 2010. július 23. 08:23 | ||
Angol ismerősöm P-18 lokátort épít. Az alapjármű mind két járműnél 4320 Ural. www.modelarmour.com/index.php | |||||
romeo | Adatlap | 504985 | 2010. július 19. 22:13 | ||
romeo | Adatlap | 504984 | 2010. július 18. 20:20 | ||
farkas469 | Adatlap | 504983 | 2010. július 13. 15:39 | ||
lucky | Adatlap | 504982 | 2010. július 11. 10:59 | ||
Szia! Nincs mit! Sajnos néha hiányos a leírás, néhol kép sincsen, de legalább van vmi kiindulásképp. | |||||
kamovos | Adatlap | 504981 | 2010. július 10. 18:45 | ||
Szia Maz Ebben a linkben egyértelműen leírja, hogy indításra, használják. De némán hallgatnak a hidraulikáról! Börgöndön a mi 2db járművünkben nem csak generátor volt, hanem N-2 hidraulika szivattyú, GB-6 hidraulika blokk is. Jó magamnak is szerencsém volt használni mikor az RP-48 kormányerő csökkentőt cseréltem, és utána próbálnunk kellett. Lehet, hogy több változatot is építettek az Orosz Barátaink. Bár náluk volt anyag bőven! :) Üdv: kamovos | |||||
kamovos | Adatlap | 504980 | 2010. július 10. 18:45 | ||
Szia Lucky. Köszi a linket! Üdv: kamovos | |||||
lucky | Adatlap | 504979 | 2010. július 10. 15:33 | ||
aviaros.narod.ru/apa-12.htm Segítségül, de ti döntsetek. | |||||
kamovos | Adatlap | 504978 | 2010. július 9. 21:47 | ||
Szia Maz Lehet Apa 12 a neve! De ez mit sem változtat azon, amit írtam! A Mi-1 és a Ka-26 levegőindítású, és nincs szükségük külső áramforrásra indításkor! Sokkal inkább fogyasztották a 150 atmoszférás levegő palackokat téli üzemben mint amilyen mértékben terhelték az aksikat! Változatlanul állítom, hogy Börgöndön nem indító kocsiként, hanem a Rádiós és EMO-s berendezések üzemeltetéséhez, illetve a hidraulika rendszer teszteléséhez használtuk. Ezt a Járművet a Mi-1el egyidejűleg rendszeresítették Szentkirályon és később (1974) kerültek Börgöndre a fenti feladatköre történő alkalmazásra. Mindezektől függetlenül, későbbi időszakban a Mi-2 rendszerbeállítását követően (1982) a Javító Osztály használta a kompenzáló betonra történő vontatáskor, és hidegindítások alkalmával, valamint normál indításra is. Ennek az volt az oka, hogy a berepültetéseket nehéz előre tudni, viszont az Apakocsikat, előre lekellett igényelni, mert kevés volt belőlük, és a Mi-2 repülési napjait is ki kellet szolgálniuk, de ezt most inkább hagyjuk, mert már akkor is megfájdult a fejem ezektől a bürokrata ….-tól. Üdv: kamovos | |||||
Maz | Adatlap | 504977 | 2010. július 9. 18:32 | ||
>Nem apakocsi, de Akkor Tomika típusjelzése miért APA-12? | |||||
romeo | Adatlap | 504976 | 2010. július 9. 13:29 | ||
Kamovos | Adatlap | 504975 | 2010. július 9. 12:55 | ||
Szia Romeo Ez nem átalakított, direkt erre készült! 2 db volt belőle a börgöndi repülőtéren, és eredetileg zöldek voltak! Nem apakocsi, de lehetett róla indítani a Mi-1 Mi-2 Ka-26 helikoptert! A Mi-1, Mi-2 Ka-26 helikopterek elektromos berendezéseinek üzemeltetéséhez a motor illetve hajtómű indítás nélküli áram forrása volt, valamint a hidraulika rendszer tesztelését lehetett végrehajtani róla, szintén motorindítás nélkül. Főképpen a Mi-1 Mi-2-nél volt lényeges, mert ezeket a helikoptereket Sárkány hajtómű mechanikusa nem indíthatta! A Ka-26-nál más volt a helyzet, mert azt a Sárkány hajtómű mechanikusa indíthatta, hidraulikázáshoz. Viszont az EMO-sok, Rádiósok tudtak róla dolgozni, úgy is ha nem volt mechanikus aki indítson! A Gaz selejtezése után nem került leadásra, hanem a Javító Osztály, (Hangár) Berepültető csoportjából egy kolléga vette szárnyai alá, az ő beceneve volt az Omika így kapta a Gaz is a nevét és lett TOMIKA ami a gazdája eredeti neve is egyben. Ekkor kapta a terepszínű festését is, az üzemanyagot gyakorlatilag újították hozzá, mert már nem volt állomány táblán. Valamint ezzel vontatták a kompenzáló betonra a helikoptereket is. A reptér bezárását követően, pártfogója segítségével a többi technikai eszközzel együtt elvitték Szolnokra. Valószínű, hogy a képen ő ül a volán mögött is, sajnos nem kivehető az arca, de vezetni csak ő vezette. Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 504974 | 2010. július 9. 12:51 | ||
Ez "Tomika" www.repulomuzeum.hu/Egyebek/Apakocsi.htm, www.repulomuzeum.hu/Sztori/Tomika.htm, csak eredeti állomás helyén, sorkatona koromban (1994-95) még vígan szaladgáltak vele Szolnokon a laktanyában az RBTA-sok. | |||||
notarius | Adatlap | 504973 | 2010. július 9. 12:20 | ||
Úgy rémlik ez APA-kocsiként szolgált. | |||||
romeo | Adatlap | 504972 | 2010. július 9. 11:33 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Kedves Fórumozók!
Készített valaki fotókat az új RÁBA M13 tehergépkocsiról, sajnos nekem nem sikerült.
Köszönöm!