/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.
pepe 465776 2008. november 8. 21:12
Válasz erre
A képen csak 3lőszer van a "dobozban", 1 melette.
pepe 465775 2008. november 8. 21:11
Válasz erre
hi négyes, vagyis 4db lőszert tárolnak benne. a doboz oldala 3 részbe nyílik.
Ha esetleg érdekel róla kép, a nashorn című cikkben vannak képek amiken ez látható.
gábor76 465774 2008. november 8. 20:45
Válasz erre
Üdv.
Lenne egy kérdés.
A Nashorn löszertároló szekrénye 3 vagy 4 rekeszes?
zoli59 465773 2008. november 7. 11:05
Válasz erre
Szia.
Van sok képem párducról.Írd meg hogy melyik fajtáját akarod megcsinálni, melyik oldalszámút,és majd utánnanézek. kerekesekről csak ezeket találtam.
Sulyid 465772 2008. november 6. 16:30
Válasz erre
Vannak még képeid ezekről a tankokról?
Sulyid 465771 2008. november 6. 13:00
Válasz erre
kössz
zoli59 465770 2008. november 4. 22:57
Válasz erre
Panther
Panther
Panther
Panther

Szia
Még egy két kép.
zoli59 465769 2008. november 4. 22:49
Válasz erre
099_panther
099_panther
panther
panther
Parduc_G
Parduc_G
panther
panther

Egy-két kép remélem megfelelnek és hogy ilyenre gondoltál.
Sulyid 465768 2008. november 4. 20:08
Válasz erre
Sziasztok nincsen valakinek képe olyan párducról aminke a testén van 2 db futógörgő felfügesztve?,
pepe 465767 2008. november 2. 17:16
Válasz erre
papgyuri 465766 2008. november 2. 15:58
Válasz erre
Kedves Norbert!
Köszönöm a gyors választ!
Üdvözlettel:
papgyuri
Némo 465765 2008. november 2. 09:02
Válasz erre
Szerény tudásom a Gogle-ból származik,mindössze 5 percnyi keresgélés volt az ára.
www.achtungpanzer.com/wafft.htm www.panzerlexikon.de/proto.htm

A panzerlexicon a Krup féle "lapos tornyos löveg autó" változatra 8 db tesztjárművet ír.
Engem csak azért érdekel a jármű mert tudtommal nem szolgált a fronton,nem kapott csapat besorolás és a kísérleti/teszt fázist soha nem lépte túl egyik változata sem.
Ami az orosz fronton való szolgálatot illeti,szerintem az csak az oroszok által tesztelés céljából hadi sarcként/zsákmányként elszállított egy darab jármű volt.
Legalábbis egy fénykép erről tanúskodik(az is a Krup féle négy visszafutógörgős,négy pár tengelyes "kerekes szöcske" kerekek nélkül/Heuschrecke IV.b vagy ha jobban tetszik Heuschrecke 10./amit a Dragon is kiadott 6439 kt.sz. alatt).
Számvéber 465764 2008. november 1. 23:17
Válasz erre
Kedves papgyuri!

A Panzer IV F2-ket és G-ket rendszámmal ellátták, de felségjelet nem láttam a kevés fennmaradt fotón.

Üdv
papgyuri 465763 2008. november 1. 22:53
Válasz erre
Kedves Norbert!
igazad van, tényleg láttam képet F2 tornyában feszítő magyar katonával...
Lehet tudni hogy az F1-eseken kívül a többi tankot ellátták-e magyar felségjellel illetve rendszámmal? Gondolom fénykép vagy leírás nemigen maradt fenn erről.
Üdvözlettel:
papgyuri
pepe 465762 2008. november 1. 22:18
Válasz erre
Na látod többet tudsz mint én.
Eddig úgy tudtam két darab készült belőle, és mindkettő az orosz fronton harcolt.
Most már eldöntöttem szürke lesz a belseje.
Remélem nem vetted az előző üzenetet sértésnek?
Köszi az infót.
Számvéber 465761 2008. november 1. 22:05
Válasz erre
Kedves papgyuri!

A Panzer IV F2-nek és G-knek magyar személyzete volt. A Panzer III N-nek is az lett volna, de a póttartalékos állományt nem lehetett időben átképezni a fronton. Így a gépeket végül németek kezelték, de a 10 Panzer III hivatalosan is a m. kir. 1. táb. pc. ho. 30/5. harckocsiszázadát alkotta (pk.-a viszont egy német főhadnagy volt).

Üdvözlettel:
Számvéber Norbert
Némo 465760 2008. november 1. 20:44
Válasz erre
Sd.Kfz. 165/1 Geschuetzwagen IV.b
Krup művek.
10db 0szériás prototipus.
105mm leFH 18/1 L/28-as löveggel szerelve

Heuschrecke IVb
Krup művek.
3db prototipus.
Első 105mm leFH 18/1 L/28 löveggel,a másik kettő 105mm leFH 43 L/28-as löveggel

Geschuetzwagen III./IV.
Alket/Rhinemetall-Borsig
1db prototipus.
105mm leFH 18/40/2 löveggel szerelve.
papgyuri 465759 2008. november 1. 20:25
Válasz erre
Kedves Norbert!
"1942-ben kaptunk 108 Pz. 38(t)-t, 22 Pz. IV F1-et és 10 F2-t és G-t. No meg 10 Pz. III N-t.:)"
Az utolsó két tételt nem a fronton adták át ideiglenes jelleggel, német személyzettel?
Üdvözlettel:
papgyuri
Amon 465758 2008. november 1. 20:16
Válasz erre
Köszönöm mindenkinek a válszokat!
zoli 465757 2008. november 1. 19:45
Válasz erre
Emerick!
Lenne egy-két kérdésem, amire talán tudnál válaszolni, de nem akarom a többieket terhelni vele. Az címem: vadi2002@freemail.hu
Ha megtennéd, hogy ide küldesz egy életjelet magadról, akkor tudok írni. Köszi
pepe 465756 2008. november 1. 19:28
Válasz erre
Lehet, hogy nem olvastam a fórum szabályzatát és ezért nem tudtam erről a szabályról.
Gondoltam hátha van olyan ember aki ezekről többet tud nálam, márpedig biztos, hogy van. Ezekszerint, ha válaszoltak már egy kérdésre akkor azt többet nem lehet feltenni?
Egyébként meg nem egypéldányos, hanem kettő. Köszi a kritikát építőjellegűnek veszem (remélem az volt).
Számvéber 465755 2008. november 1. 19:24
Válasz erre
1942-ben kaptunk 108 Pz. 38(t)-t, 22 Pz. IV F1-et és 10 F2-t és G-t. No meg 10 Pz. III N-t.:)
vereri05d 465754 2008. november 1. 19:18
Válasz erre
Illetve D verziót nem!
Kaptunk viszont néhány Pz IV F-1 es verziot.
vereri05d 465753 2008. november 1. 19:17
Válasz erre
Ugy tudom Pz Iv-est nem kaptunk német barátainktól.
Némo 465752 2008. november 1. 18:00
Válasz erre
Egyébként meg a képeket átfutva én a szűrére szavazok.
Mivel a képek alapján megegyezik a külső színnel,ami valószínűleg szürke.
Némo 465751 2008. november 1. 17:57
Válasz erre
pepe!
Ugyan nem vagyok admin,de ha emlékeim nem csalnak van egy fórum szabályzat és abban van egy olyan rész hogy egy kérdést NEM ÍRUNK BE TÖBB TOPIKBA.
Mondom ezt annak fényében is hogy ezt a kérdést már 2008. október 19. 08:33-kor egyszer feltetted és válaszoltak is kérdésedre.

Egyébként meg legyen fantáziád!
Nem tök mindegy hogy egy egypéldányos kísérleti járműnél milyenre fested a belsőt?

Fesd fehérre,mert ez volt az általános szín egy páncélos belsejénél.
vagy
Fesd páncélos szürkére mert valószínű ez volt a jármű külső színe is.
vagy
Fesd sárgára mert lehetett ez is a külső szine.
vagy
Fesd mínium színűre mert lehet nem is festették csak alapozták,a löveg meg lehet szürke vagy sárga mert lehet hogy valahonnan máshonnan szerelték ki és ebbe be.

Ha nincs konkrét,megbízható infó(márpedig jelen esetben és járműnél nincs) akkor mindig a fantázia és a "mi lett volna ha" gondolatok a mérvadóak.
Némo 465750 2008. november 1. 17:36
Válasz erre
Szia Amon!
Szerény tudásom szerint csak rövid csövű F-1 típust kapott a Magyar Hadsereg,amik nehéz harckocsiként lettek hadrendbe állítva.
Valamelyik PM-ekben volt egy több részes cikk az alkalmazott járművekről.
pepe 465749 2008. november 1. 10:53
Válasz erre
Sziasztok!
Segítsen valaki!
Van egy PZ.Sfl.IVb (Sd.Kfz 165/1) Harckocsim, milyen színű lehetett a belseje?
Ez a harckocsi felülről nyitott, ezért fontos a belső.
Ha valaki tud segítsen, köszi.
Pepe
Amon 465748 2008. november 1. 10:42
Válasz erre
Sziasztok!

Sikerült az utobbi hetekben beszereznek Egy Pz 38t ausf G és egy Pz4 ausf D
-t Tristar mind a kettő veri a dragont.
Kérdés a Magyar hadseregnek volt Pz4 D-je? Mert mind a kettőt magya felségjelekkel akarom elkészíteni.

A válaszokat ellőre is köszönöm

Üdv: Amon
zoli 465747 2008. október 30. 15:34
Válasz erre
Mivel tudtommal a németek elég precízen dokuemntálták a dolgokat, és ennek ellenére nem találni dokumentumokat arra vonatkozóan, hogy mi alapján kereáltak rendszámokat, talán nem is volt benne rendszer. Most jót röhögnek rajtunk a túlvilágról.
Én azt mondom, hogy kiválasztok egy képet a netről, azt a rendszámot felfestem, és kész. Aztán megyek egy kört a motorral, és biztosan találok valami hozzáértőt, aki beleköt :) Aztán tájékoztatlak titeket is. Addigis köszi a segítségeteket, és a problémámba invesztált időtöket
Blackarmy 465746 2008. október 30. 15:24
Válasz erre
Hát nem egyszerű eset az biztos. Most, hogy olvaslak, emlékszem, írtál már itt a németekkel való diskurzusodról és a nehézségekről. Bár sok irat megmaradt és sokszor nem a racionális helyen vannak, nem akarok találgatni se okoskodni. Ehhez nem értek.
Emerick 465745 2008. október 30. 15:13
Válasz erre
Köcce. Egyébként ismerek olyan netes helyeket, ahol a freiburgi kollegák (hm...) is megfodulnak. A válasznak utánajártam: halovány lila gőzük se nincsen. :) Sőt, ugyanez volt az ő véleményük is. ;) A korabeli nyilvántartást elméletileg a rendőrség vezette (mivel a civil számokat is ők adták ki, ráadásul a közlekedésben volt ezeknek a rendszámoknak ugyanúgy jelentősége), az pedig minden bizonnyal megsemmisült, ráadásul az állományát is beolvasztották az SS-be (hivatalnokokkal együtt). A háború második felében meg áttértek arra, hogy a konkrét üzemek kaptak egy adag számot (kb ezresével), azok meg azért nem maradtak meg. (bombázások...)
Blackarmy 465744 2008. október 30. 13:32
Válasz erre
Történészként elég nehezen foglalkozhatnál ilyen marginális témával munkaidőben. :-) Szerintem semelyik intézményvezető sem tolerálná mint kutatási témát. Én az vagyok, de van bőven mivel szöszölni, adminisztrálni stb. és még kutatni is. ezt csak hobbiként lehet űzni. De egyébként ha ez az egész ennyire fontos neked, akkor miért nem veszed fel a kapcsolatot a Freiburg (am Breisgau)-i katonai levéltár munkatársaival? Már többször írtál itt a rendszámokról, elhiszem, hogy nagy anyagot gyűjtöttél össze, de sokszor panaszkodsz bizonytalanságokról, mindezt feloldhatná a szakhivatal iratainak áttanulmányozása. Az Interneten sok mindent megtalálni, de ezt nem. Gratulálok egyébként a kitartó munkához, az ilyen részlet kutatások nagyon hasznosak, hiszen őrültnek kell lenni hozzá kicsit ;-)
dasboat 465743 2008. október 30. 11:26
Válasz erre
A lánctalpaknak AAA így kell állniuk szemből nézve nem pedig vvv bár van kivétel.
AAA vvv
nagyon jó lett a stugod
Emerick 465742 2008. október 30. 10:41
Válasz erre
Nagyon nagy jóindulattal amatőr. Nem tudom, hány éve, de lassan 7 vagy 8 biztosan van. Sulin gondolkodtam már, de nem hiszem, hogy jó hadtörténész lehetnék...
Sima ügy lenne, ha a WH, WL WM számsorok külön futottak volna (én is erre gondoltam sokáig), de nem. Mert számos civil kocsi (ritkán, de van olyan képem, ahol civil és katonai rendszámmal is szerepelnek) betűkódját vagy WH, vagy WL-re cserélték, a szám változása nélkül. A WM kocsikra is ez érvényes, kiegészítve azzal, hogy azok nagy része zsákmányanyag volt, főleg Dunkerque után. (...a legtöbb persze WL és WH-val futott.) Ahogy észrevettem eddig, ezek nem külön listák voltak, hanem egy. (kivétel is van bőven, de mostanra szerintem annyira megkavarodott az olvasók többsége, hogy nem kezdek bele...) Ha kis számkóddal találkozom (pl WM-nél), ott valószínűleg régi, '20-as évek beli motorok, autók azok, melyek a civil számsorból kikerültek. Viszont a Reichswehr teljes állománya is átkerült, egyszerű betűcserével...
zárásul: bonyolult ez az egész. Még sokáig fog tartani, hogy végleges választ lehessen megkockáztatni... Na, én abbahagytam a fecsegést, szerintem mostanra tényleg mindenki belekavarodott. :)

Más: valaki keresett valami hasonló számozást, talán 12. SS Pantherre. A festése sajna nemigen látszik...
odkrywca-online.com/forum_pics/picsforum23/scan0810240020.jpg

Em.
zoli 465741 2008. október 30. 10:12
Válasz erre
Hát most már annyira nem ragaszkodok eredeti renszámhoz. Mert ha Ti sem tudjátok pontosan, hogy mi alapján alkották a számozást, akkor nem sok ember lesz, aki beleköt majd.
De ez a wh, wl, wm még mindig nem hagy nyugodni. Azért nem, mert szerintem, és Blackarmy szerint is úgy lenne értelme, ahogy leírtuk (de én könyvelőnek készülök, talán ezért látom máshogy a rendszereket :)). Lehet, hogy a számok folytatólagosak rajtuk, talán úgy gyártották, hogy a számokat sorba egymás után, és csak a betűket változtatgatták, aztán szétosztogatták a különböző erők között. Mióta, és milyen szinten foglalkozol a dologgal? Történész vagy?
Emerick 465740 2008. október 30. 09:28
Válasz erre
chrito.users1.50megs.com/nummernschilder/ssverteilung2.htm
Tévedtem, ez csak 1940-ig van részletezve...
Emerick 465739 2008. október 30. 09:20
Válasz erre
Látom, teljesen nem jött át, amit mondtam. A daybyday-en lévő összesítés nem stimmel. Hidd el nekem, hogy én talán kapizsgálok róla vmit. (képekkel együtt gyűjtöm a rendszámokat...) A WM-WL-WH és civil betűkódok egyetlen számsorba tartoznak nagy valószínűség szerint. Az SS-nek meg ahhoz túl sok egysége volt, hogy csakis tűzoltásra használják. Az LdW remek hely, de nehezen töltődnek fel a dolgok, és van nem egy pontatlanság is. ;) /...ha a forumán körbenézel, bele fogsz akadni "valakinek" a nevébe... :) / Az angolszász forrásoktól pedig óvakodnék, mert nyelvi-fordítási problémájuk sokszor van...
Látom Zoli, teljes mértékben ragaszkodsz a hiteles rendszámhoz. Az SS elméleti rendszámkiosztásához is van egy összesítés, hamarosan megkeresem és bemásolom, rendben?
Egyébként szerintem tök nyóc, ki milyen számsort tesz fel a makettjére, mert asszem 2000000 hadsereges/civil és közel 1000000 SS jármű összeszedése eléggé sokáig fog tartani, addig meg marad a saját ízlés és kedv...

I.
Blackarmy 465738 2008. október 30. 08:40
Válasz erre
Kicsit gáz ez az oldal :-) Pl. nem szívesen találkoznék ezzel az amerikai katonával.
zoli 465737 2008. október 30. 07:25
Válasz erre
Hali!

Találtam pár fotót, van amin jól látszik a rendszám.
http://9sshohenstaufen.com/Memberphotos.html

Na kezdek tanulni, mert holnap vizsga
Blackarmy 465736 2008. október 29. 22:29
Válasz erre
xDSCN8685.790x525
xDSCN8685.790x525

Bocs, az eredeti problémát már nem is láttam. Van pár kiadvány a Market Gardenről, sajnos most nincs időm átnézni őket. Gyorsan keresgéltem a neten, hátha tudok segíteni.
http://market-garden.ww2.klup.info/
Alábbi dioráma nem tökéletes, egy távolba szakadt honfitársunk csinálta, hátha a motor rendszáma korrekt. De még nézelődök, most már nem hagyom annyiban.
zoli 465735 2008. október 29. 21:35
Válasz erre
Szerintem a számsor tök mindegy. Akkor sem hiteles, ha olyan egység rendszámát koppintom le, aminek semmi köze a Hohenstaufen-hez. Mert persze pont ehhez a divízióhoz nem találtam számsort
Blackarmy 465734 2008. október 29. 21:28
Válasz erre
Pontosan. De egyébként akkor jársz a legjobban, ha fotóról választasz az adott járműhöz rendszámot. Az önállóan kreált számsor buktatókat rejt, azon túl, hogy nem hiteles.
zoli 465733 2008. október 29. 21:23
Válasz erre
Ide írok, nem mailben, hátha mást is érdekel a téma :). Ha nem, nyugodtan ugassatok le.

Nem kötekedni akarok, de én a neten találtam ide vonatkozó írást: http://chrito.users1.50megs.com/nummernschilder/license1.htm

Tehát én ebből azt szűröm le, hogy a heer az a szárazföldön tevékenykedett. A luftwaffe-nál is voltak természetesen földi járművek, de azok WL rendszámmal: http://www.wehrmachtsgespanne.stoeberl.org/KS750.jpg

A lexikon der Wehrmacht oldalon is külön van szedve a wehrmachton belül: http://www.lexikon-der-wehrmacht.de/inhaltsverzeichnis1.htm

Úgyhogy szerintem a Wehrmachtot a W jelöli, és a H, L, M pedig a wehrmachton belül a többit.

Ami biztos, hogy az SS teljesen külön volt ezektől, és azt olvastam, hogy inkább "tűzoltó" tevékenységeket végzett, ezért küldözgették ide-oda.
Blackarmy 465732 2008. október 29. 21:21
Válasz erre
Ez itt lent kicsit már keverés. A Weichsmarine szó jelentése már eléggé messze lenne attól amit írni akarsz. :-)
Annyit pontosítsunk, hogy van a Wehrmacht aminek a parancsnoka Hitler és a teljes haderőt jelenti. Ennek része a Heer (szárazföld), Luftwaffe (légi), Kriegsmarine (vízi) erők. A rendszámon az első betű W - mint Wehrmacht, míg a második a haderőnemet jelenti. Az SS más tészta, de itt nem számít.
Csak ennyit akartam
Emerick 465731 2008. október 29. 20:50
Válasz erre
Szia!
Nos, a WH a Wehrmacht, WM Kriegsmarine (nekem Weichsmarine szöveg rémlik a rövidítés kapcsán), a WL a Luftwaffe (azaz nem csak a légvédelemé, hanem amblok értendő a teljes légierős gépjárműállományra). Ez így mind a Heer (vagy Wehr) része volt, számozásuk ahogy én most ezt gondolom, egy számsorban szerepelt, benne gyakorlatilag a meglévő civil gépjárművek 75%-ával (ez tartományonként más és más volt). Az SS sok járművel rendelkezett szintén, a háború végén hatjegyű (7-essel kezdődő) számokat is használtak már. Értelem szerűen a számok többtagúsága az idő (és az állományba vett járművek száma) kapcsán folyamatosan nőtt. A Heer alakulatait nehéz kibogarászni konkrétan, kinél mi volt. Az SS esetében ez picit egyszerűbb (kevesebb jármű, kevesebb helyre került.). Az viszont rendhagyó, hogy a WL állomány zöme valójában zömmel civil és zsákmány forrásból származott és többségében (légierős ruházatú katonákkal) a szárazföldi erőknél voltak (pl gyalogos egységekben).
Az ATü tényleg atmoszférát jelent. Viszont az átfestések számától függően sokszor elveszett a gépekről. Ráadásul típustól függően változott (pl egy Sokol, egy BMW R4, DKW NZ350, egy NSU 251OSL és Zündapp KS350 esetében is simán eltértek, pedig méretre, teljesítményre különbség nemigen volt...).
Ha volna kérdésed még, nyugodtan írj mailt is. ;)

Üdv:
I.
zoli 465730 2008. október 29. 15:54
Válasz erre
első kerékben csak 1.5, és hátul 2.75
zoli 465729 2008. október 29. 15:50
Válasz erre
Szia!

Igen, azokat is fel akarom majd festeni, csak elfelejtettem legutóbb :) De nem tart az semeddig.
pistike 465728 2008. október 29. 11:56
Válasz erre
Szia!

Ne felejtsd el a guminyomás-értékeket is felfesteni a sárvédőkre!
Ha jól emlékszem a motor elején (a menetirány szerinti bal oldalon) 1,75 ATÜ (atmoszféra?), a hátsó keréken és az oldalkocsin 2,75 ATÜ. De ha tévedek, javítson ki valaki! Ha meg nem mondtam újat, akkor bocsi!
sulyid 465727 2008. október 29. 10:28
Válasz erre
ja bocsi elírtam a Botond Models készlete érdekelne
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.