/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
Keri 432755 2010. március 24. 05:52
Válasz erre
Szia Jani!
Ez nagyszerű,nem gondoltam volna,hogy megvalósítják záros időn belül.Mikor érkezik vissza az alapítványhoz?
Keri
SImi 432754 2010. március 23. 22:53
Válasz erre
A lövegtorony tetején az a henger a tűzvezetőpont?
Hajókovács 432753 2010. március 23. 20:51
Válasz erre
DSCF3155

Lajta Monitor löveg torony be emelése.
DSCF3155

Kedves Barátaim!

Örömmel jelenthetem , hogy be emelték a Lajta Monitor löveg tornyát a hajótestbe.
Laci 432752 2010. március 23. 20:08
Válasz erre
Sebi!
Semmi gond,csak már majdnem megijedtem,hogy én néztem el valamit!Viszont nem tudomén sem,miért írták ezüstszürkének...
Üdv!
Sebi 432751 2010. március 23. 20:02
Válasz erre
Szia !

Nem, nem hazudnak. Az én forrásaimban is ezek a színek vannak. Akkor az ezüstszürke egy fordítási hiba lehetett.
uzsee 432750 2010. március 23. 19:36
Válasz erre
Valahogy éreztem, hogy sok macera is lesz majd a konvertben. WEM-nek van készlete a hangárhoz, gépekhez meg magához a hajóhoz, de a felszállófedélzetre nincs. Ez meg csak az egyik álmom. Legfeljebb a másikat valósítom meg az Admiral Hipper és a Prinz Eugen képében :))
EDE 432749 2010. március 23. 19:11
Válasz erre
uzsee!

A Trumpi Hornettel valami bűzlik. A felszálló fedélzet nem hasonlít az eredetire. Nem tudom, adtak e már ki hozzá valami javító szettet.
Ugyanakkor azt tudni kell, hogy a Hornet hivatalosan nem is Yorktown osztályú. A háború előszelére vették elő újra a terveket, és kissé módosították, mivel a vadonás új Essexek gyártására tovább tartott átállni.
Mivel több kisebb-nagyobb módosítás volt a Yorktownhoz képest, a konvert nem is olyan egyszerű. Főleg, ha megfigyeljük, hogy az Ent-ot folyton módosították, pl. 43 októberére a tornyot erősen átépítették, erősítették a torpedóvédelmét, meg megrakták 40-es Bofforsokkal.
Láttam a neten 2 ilyen konvertet. Az egyi 42-es midway-i, és ha jól emlékszem a Tom's Modelworks átépítő szettjét használta.
A másik egy kései, 44-es állapot, ahol a tornyot nagyon szépen átépítették, de balga módon lehagyták a fedélzet oldalán lévő 40-es Bofforsokat, melyek pilonjai pedig elég jellegzetessé teszik hajót ebben a korban.
A Trumpi Hornet felszálló fedélzete sajnos az Enterprise-éra sem hasonlít rendesen, a pontos modellhez át kell építeni azt is.
Gondolom ezek után már rájöttél, hogy nekem is megfordult a fejemben ez a terv.
Egyelőre marhára örülök, ha egyáltalán sikerül hozzákezdeni a Franklinhez.
Még egy - már bocs az ömlengésért - álmodozni mindig érdemes, hátha egy valóra válik.
Nekem ez: 1/144-ben vagy 72-ben egy II vh-s hordozó. Egy osztrák csapat megépítette 72-ben a USS Sangamont. 144-ben nehezebb repcsiket szerezni, de nem is lesz a hajó 2m hosszú- -bár ez nem mindenkit zavar.
uzsee 432748 2010. március 23. 17:12
Válasz erre
Ahogy mondod :)) Újabban én is szemezgetek a Trumpeter 1/350es Hornetjével, de érdekes módon a Yorktown osztályból az Enterprise-t valamiért kihagyták a sorból... Pedig az jobban érdekelne. De ha majd eléggé kiürült a fiókom akkor beruházok majd egy Hornet --> Enterprise konvertbe.
EDE 432747 2010. március 23. 14:32
Válasz erre
uzsee!

Igen, olvastam. De a neten is van bőven info.
Amúgy végülis mindegy, hogy melyik Essex, a fő szempont, hogy Corsaire is legyen rajta.
Szerintem több géptípussal érdekesebb.
uzsee 432746 2010. március 23. 14:15
Válasz erre
Nincs mit :)) Ja és csak most jutott eszembe, de lehet már olvastad. Munkatársam megvette az e havi Aranysast és van benne egy cikk a Franklin 1945 Március 19-ikei megtámadásáról. Bár én még nem olvastam el...
SImi 432745 2010. március 23. 09:44
Válasz erre
Ez egy elborzasztóan bonyolult, de nagyon szép hajó!
EDE 432744 2010. március 23. 09:36
Válasz erre
uzsee!

Köszi!Így bátrab leszek.
Laci 432743 2010. március 23. 08:03
Válasz erre
Hajókovács!
Köszönjük a felvilágosítást mindenki nevében!Ezért jó ez a csapat,mert mindenki tud valamit,és ha ezeket összerakjuk kialakul a kép.
Köszi még egyszer!
Üdv!
Sszabi 432742 2010. március 23. 07:46
Válasz erre
nemtudom ki hogy van/lesz vele de nekem nagyon tetszett:
www.modelshipgallery.com/gallery/bb/ijn/nagato-350-jhl/jhl-index.html
Laci 432741 2010. március 23. 07:44
Válasz erre
Bismarck apróságok
Bismarck apróságok

Sebi!
Na most nem kavarsz bele a dolgokba,sőt csak erősíted bennem azt,hogy minél biztosabb legyek a színekkel kapcsolatban.Így most megint utánanéztem a Bismarck festésével kapcsolatban,de meg kellett nyugtatnom magam,mert egy német könyv szerint is ez a festés volt rajta.(Kép mellékelve!)
Lefordítva annyit jelentene:
"A világítás,szellőzők és hullámtörő az előírás szerint a test vonala fölött világos szürke (RAL 7001) színű,közben minden kikötőbak és horgony a RAL 7000-rel lett fújva."
Ha ők hazudnak,akkor bocsi érte!
Üdv!
Hajókovács 432740 2010. március 23. 07:12
Válasz erre
Szia Laci!

Azok az apróságok magnézium ötvözet tömbök vas lemezre sajtolva és igy egy konzolon keresztül felhegesztve a külhélyra.
Azt a célt szolgálják , főleg a nem festett és mozgó, forgó alkatrészeknél, hogy a tenger sós vize és a fém alkatrészek között ne lépjen fel potenciál különbbség igy ne keletkezzen elektrókémiai reakció.Ilyen kis fém lapok szoktak lenni a hajó orránál és a tatnál is , persze csak a vizvonal alatt.
SImi 432739 2010. március 22. 22:22
Válasz erre
Laci!
Be kell lássam, Bismarck-ügyileg sokkal felkészültebb vagy, mint én. Jók lettek a kormánylapátok is azokkal az "izék"-kel. Csak így tovább, ezzel a lendülettel!
Sebi 432738 2010. március 22. 22:14
Válasz erre
Szia Laci !

Nem akarok bekeverni, de amennyire tudom, a német hajók festése a háború előtt és a korai években sötétszürke törzs és világosszürke felépítmény volt. Ezt dunkelgrau 51-nek és hellgrau 50-nek hívták és kb. úgy nézhettek ki ahogy a 7814-es hozzászólásodban mutattad a képen. Középszürkét csak 1942-től használtak. Ezüstszürke gyakorlatilag nem volt.
uzsee 432737 2010. március 22. 21:58
Válasz erre
EDE jól jártok vele ha onnan rendeltek. Nekem eddig csak jó tapasztalatom van velük :))
Laci 432736 2010. március 22. 21:19
Válasz erre
Bismarck apróságok 001
Bismarck apróságok...
Bismarck apróságok 002
Bismarck apróságok...

Simi!
Mint ahogy Sszabi is írta,valóban a test és a felépítmény nem egy színű.Az első Bismarck makettem (Revell 1:400) színösszeállítása szerint a vízvonal,tat-orr álca fekete,vagy a test és felépítmény egérszürke.Holott nem kis utánajárás és eredeti (német) források szerint,a vízvonal antracit,a tat-orr,grafit,a test közép,és a felépítmény ezüst szürke.Arról nem is beszélve,hogy a fedélzet nem krémszínű,hanem,mint tudjuk tikkfa.Gondolhatod milyet néztem én is mikor kiderült,hogy töke van a menyasszonynak.Szóval ezek a színek mind az eredeti szín alapján lettek kikavartatva.A fotó sem az eredeti színt adja vissza,ugyanis ott a test elég kékes árnyalatú,viszont a különbség látható szerintem.

Egy másik téma.A mai nap lemeóztam a festést,és bizony találtam rajta utólagos javítani valót.Ahol ugye a szórópisztoly nem fér oda,ott bizony az ecset a főnök.Fehérrel lefestettem a kormánylapáton,valamint a tengelybölcső tartón levő lapokat.Ezek fogalmam sincs mi célt szolgának,úgyhogy ne is kérdezd mik ezek!
Üdv!
Sszabi 432735 2010. március 22. 21:06
Válasz erre
BismarckPhoto
BismarckPhoto

ezen a képen is jól elkülöníthető sztem a két szín közti külnbség
Sszabi 432734 2010. március 22. 20:52
Válasz erre
A dőlésszöggel itt most az a probléma, hogy a hajó orra itt szinte függőleges sztem, mint a lövegtornyok vagy a felépítmény bal oldala (amit ér a nap), persze ez nem feltétlen mérvadó, de én is azt láttam több fórumon és oldalon is, hogy a test és a felépítmények színe nem egyezett meg.
SImi 432733 2010. március 22. 18:52
Válasz erre
Lacikám!
Remélem, nem ez a fotó az alapja a különböző festésnek, mert itt a felületek különböző dőlésszöge és megvilágítása miatt van elsősorban ez az erős eltérés a test és a felépítmények közt. (Különben őszintén megvallva csodálkozom azon, hogy a két rész különböző színű lett volna, de nyilván te jobban tudod, mert bizonyára utána jártál a dolognak. Én eddig pályafutásom során ilyennel nem találkoztam: a hajók testét és felépítményét is ugyanarra a színre kellett festeni.)
Laci 432732 2010. március 22. 18:27
Válasz erre
bismarck_wallpapers_06_1024
bismarck_wallpapers_...

Simi!
A Bismarck felépítménye már nem egyezik a hajótest színével,ugyanis a test középszürke,a felépítmény viszont ezüstszürke.
A mellékelt képen jól látható a két szín közötti különbség!Szóval ne aggód emiatt!(De azért rendes tőled!)
Üdv!
EDE 432731 2010. március 22. 18:17
Válasz erre
Essex!

Akkor áprilisban (fizetés után) megpróbáljuk azt a tatabányai céget!
SImi 432730 2010. március 22. 13:58
Válasz erre
Laci!
Az a horgony nincs ráöntve a testre, külön darab volt. Közelebbről persze látszik, hogy "rendes" horgony.
Volna egy kérdésem: mikor lesz a felépítmény többi eleme lefestve? Csak azon aggódok, hogy nehogy úgy járj, mint egyszer én: a kettő közt időben eltelt vagy fél év, és a lakkozatlan testnek más színárnyalata lett, mint a frissen festett felépítményeknek; nyilván ott már kicsit öregedésnek indult a festék.Pedig a napsütéstől is igyekeztem távol tartani.
Laci 432729 2010. március 22. 09:54
Válasz erre
Simi!
Te mindig le tudsz minket nyűgözni!Egy apró kérdés:téged ismerve a horgonyt ugye megcsinálod rajta,és nem öntési imitációként hagyod rajta?
Nagyon szép lett!Elismerésem!
Üdv!
SImi 432728 2010. március 22. 09:14
Válasz erre
Most itt tartok...
Most itt tartok

Sziasztok!
Egy gyors kép a PoW-ról...
Laci 432727 2010. március 22. 00:45
Válasz erre
Üdv Hajósok!

Most akkor mindenkinek válaszolva:
-Uzsee,Sebi:köszönöm az elismerést
-Narn:de még milyen jó ránézni,már több,mint egy éve várom ezt a pillanatot
-Tommy:köszi szépen,türelem,eljön neked is ez az idő
-Simi:neked is köszi,a test igen kényes felület,mint írtad.Lakkozva még nincs,mert a balti csíkok,valamint a tat és orr álcázás még nincsenek felfestve.Majd csak utána lehet teljesen lelakkozni.

Üdv!
Essex 432726 2010. március 22. 00:09
Válasz erre
"Közben én is lefestettem a Prince of Wales testét ... Festés szempontjából ez a legizgalmasabb, mert ez a legnagyobb felület: itt nem lehet hibázni;"

Lehet, csak nem érdemes... :-)))

EDE: Hát mikor rendeljünk? :-) Nekem kéne 4 doboz F6F Hellcat. Ha neked nem sürgös a pénz, akkor rendeld meg, és az átvételkor kifizetem. Ha előbb kell a pénz, akkor azt is megoldjuk.
SImi 432725 2010. március 21. 23:34
Válasz erre
Szia!
Szépen sikerült a festés, gratulálok!
Közben én is lefestettem a Prince of Wales testét, szerintem az is egész elfogadhatóan sikerült. (HA lesz időm, majd teszek fel én is néhány képet róla.) Festés szempontjából ez a legizgalmasabb, mert ez a legnagyobb felület: itt nem lehet hibázni; a kisebb felületeknél ha nem egészen tökéletes a festés/lakkozás, nem olyan szembeötlő, de a testen, ott nagyon. Apropó, a Bismarck le is van lakkozva?
Tommy 432724 2010. március 21. 23:19
Válasz erre
lucky!

A vastagság nekem is 2mm lesz. Csak én műanyag lemezből vágom ki. De köszönöm az erőfeszítéseidet.

Laci!

Szép munka! Bár a Viribusom lenne ilyen már...:)

Üdv
Tommy
Narn 432723 2010. március 21. 23:03
Válasz erre
Nagyon szép lett és gondolom jó érzés ránézni, hogy már itt tartasz vele.
Sebi 432722 2010. március 21. 22:47
Válasz erre
Szia !

Valamennyi különbség mindenképp lesz. De hidd el, ha jól csinálod nem lesz annyira szembeötlő. Másrészt nem is olyan nagy baj, ha azok a mütyürök egy kicsit sötétebbek. Van ugyanis egy olyan dolog, amit ékes angolsággal scale effect-nek hívnak. Vagyis minél kisebb valami egy maketten, annál sötétebbnek látod.
Sebi 432721 2010. március 21. 22:34
Válasz erre
uzsee 432720 2010. március 21. 21:48
Válasz erre
Elállt a szavam olyan szép lett :))
Laci 432719 2010. március 21. 21:46
Válasz erre
És megvan!
És megvan
szemből
szemből
a tat
a tat

Üdv mindenkinek!
Elnézést mindenkitől,sajnos a versenyre nem tudtam elmenni,de azt hiszem ez kárpótol mindenért!
Üdv!
lucky 432718 2010. március 21. 17:52
Válasz erre
Szia Tommy!
Dolgozom az ügyön, bár egyes részek gondot okoznak a méretükkel.
Az eredeti A/3-as a szkennerem meg A/4-es.
További gondot okoz a vázelemek vastagsága...
EDE 432717 2010. március 21. 16:37
Válasz erre
Essex!

Mikor veszünk repcsiket? :)
SImi 432716 2010. március 21. 14:21
Válasz erre
Szia!
Szerintem a színbelinek vélt különbség a felvitel módjából fakad: másként terül egy szórópisztolyos felvitel (ez mattabb lesz - és talán egy kicsit sötétebbnek tűnik), mint egy ecsetes. Semmi gond, mert a végén úgy is lakkozni kell, és az meg kiegyenlíti ezeket a különbségeket.
Baboon 432715 2010. március 21. 09:04
Válasz erre
Szia!
Értem, köszönöm.
Viszont most csináltam egy tesztet amin 5 féle képpen lefestettem egy részt és valójában nem volt színkülönbség a hígított ecsetes és tömény ecsetes közt, de volt különbség az ecsetesek és pisztolyosok között. Kicsit, de akkor is volt. Lehet a festék a hibás. Modell Master enamel.
Sebi 432714 2010. március 20. 22:31
Válasz erre
Szia !

Hogy mennyi festék jön le, az attól is függ mivel vágod le az alkatrészt a keretről és mivel sorjátlanítod. Rendben van, hogy megpróbálod, de ha javasolhatok valamit, akkor úgy próbálkozz, hogy számold meg, hogy hány csepp hígítót teszel a festékhez és annak kb. a 3/4-ét használd az ecsetnél. Tehát, ha mondjuk 10 csepp hígítót teszel a pisztolyhoz, akkor tegyél 7-et az ecsethez. Már ne is haragudj, de sokkal inkább az lehet a gond, amit a lustaságoddal kapcsolatban írtál. Ha nem hígítod fel jól a festéket, akkor egyrészt az alkatrész tényleg vastag lesz. Másrészt a színkülönbség valóban szembeötlő.
Laci 432713 2010. március 20. 07:58
Válasz erre
Ja bocsi azt elfelejtettem hozzá tenni,hogy a felépítmény nem megy a darálóba,ahhoz nincs szívem.Ahogy anno megbeszéltük úgy lesz majd!
Üdv!
Laci 432712 2010. március 20. 07:56
Válasz erre
Szia Balázs!
Éppen ez az amint írtad is!Elég gyakran festegették a hajót.Viszont a kondenzvíz helyét úgy akarnám megcsinálni,hogy egy csepp festéket odapöttyintek (persze módjával),és azt mikor már majdnem megszáradt akkor függőleges irányban elhúzom.Meglátjuk milyen lesz.
Üdv!
Baboon 432711 2010. március 20. 00:37
Válasz erre
Szia!
Lehet ez lesz csak amikor kis dolgot sorjátlanít az ember akkor a fele festék lejön amit ráfestett. No meg azért kicsit mégis más színt ad a festék pisztollyal és mást ecsettel. Legalábbis most bizonyítom egy próbával, bár jobb lenne ha nem így lenne.
Egyébként ha ilyen kis részeket festek ecsettel nem hígítom lusta vagyok 2x-3x átmenni rajta. tudom hiba... majd leszokom róla :D

Sok a probléma... legjobb lenne ha ránéznék és kész is lenne :D
Sebi 432710 2010. március 19. 23:19
Válasz erre
Szia Baboon !

Ha javasolhatom, akkor fesd le ezeket a műtyűröket pisztollyal az öntőkereten. Aztán miután levágtad őket, ragaszd be a helyükre. Majd egy vékony ecsettel tüntesd el a vágások helyét. Azt írtad, hogy a kézi festéstől túl vastag lett az alkatrész. Mennyire hígítottad fel a festéket ?
BBalázs 432709 2010. március 19. 21:26
Válasz erre
Hát igen Lacikám, a Bismarckon nem sok rozsda lehetett (semennyi), elég gyakran mázolhatták, hiszen a DKM büszkesége volt.
Szerintem is maximum ezeket a "kondenzvíz lecsapódásokat" imitáld - de ezt is módjával - és akkor gyönyörű lesz a hajód!
Kérdésem továbbra is:
- a felépítményekkel mi a helyzet? Szegény parancsnoki megy a darálóba?
Laci 432708 2010. március 19. 21:09
Válasz erre
Kondenzvíz helye

Nálam ez kötelező lesz,de ennyi elég is nekem!
Kondenzvíz helye

Emberek!
Én valahogy nem nagyon vagyok nagyon rozsda mániás.Tetszik ha egy használatban lévő tárgyon látszódik a kopás meg ilyen apróságok.Másrészt viszont,most,hogy le van festve a Bismarck,olyan szép egyenletes rajta a festék,hogy annyira nem is igazán akarnám "elhasználttá" tenni.Na jó egy két kondenzvíz helyét viszont imitálom a test oldalán,de nem fogom rozsdásítani.Szerintem olyan sokáig nem élt szegény hajó.Hogy most a víz alatt mennyire használódott el a fene tudja,de azt inkább hagyom eredeti "fényében"!
Jozsi 432707 2010. március 19. 20:45
Válasz erre
Hát hirtelenjében nincs konkréten erről képem. Látványban nem olyan kiugró a különbség, de a "fíling" és az, hogy a fából készült horgonyt vonzza a mágnes...De kísérletezzél vele. Most vas hajót csinálok és megpróbálom valahogy rozsdafoltozásra használni. Még nem tudom a technikát hozzá.
Baboon 432706 2010. március 19. 20:40
Válasz erre
na igen, ez lenne a legegyszerűbb megoldás.
csak olyan kicsit a részek hogy gombostűre/fogpiszkálóra ragasztani nem lehet öntőformán festve meg ha levágom és sorjázom akkor utána megint nincs rajta a fele festék. Illetve nem 1x előfordult hogy olyan vastag lett a kézi festéstől a kis rész hogy nem "pattant" be a helyére.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.