/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
Topy 431938 2009. október 1. 00:02
Válasz erre
Simi!
Az nagyon drága! Németországban az 1/350-es Trumpeter Repulse kb. 100 EUR azaz valamivel kevesebb mint 30.000 Ft...
Sebi 431937 2009. szeptember 30. 23:08
Válasz erre
Hát kedves barátom, 3 éve nem volt ennyire magas a dollár ;)
Ha pedig már így megérkezett, akkor elhozod Bólyaira ?
Simi 431936 2009. szeptember 30. 21:56
Válasz erre
Mondjuk ez az USA-ból érkezett. De 3 éve a Hood is onnan lett rendelve; és akkor nem volt semmi ilyen tortúra, meg vám se. Pl most még a számlát se akarta megtalálni az agyatlan vámos: a doboz tetején volt egy nylon tasakban - ahogy az nálunk is gyakorlat. Ide telefonálgattak, hogy majd akkor ők határozzák meg az értékét és én azt szépen fizessem meg és menjek fel érte Bp-re. (Halkan jegyzem meg, hogy a szállítási dij majdnem 50 dolcsi volt.) Vagy 3 év alatt ekkorát fordult volna a világ?
HUJBI 431935 2009. szeptember 30. 19:39
Válasz erre
megszavaztátok az uniós csatlakozást, most meg sírtok az uniós vámok miatt. :)
BBalázs 431934 2009. szeptember 30. 19:02
Válasz erre
Simi!
Azt nevezem! 50 ropi... bár a végeredmény biztos megéri.
Hajrá!
Simi 431933 2009. szeptember 30. 14:43
Válasz erre
Sziasztok!
Ma megérkezett a 350-es Repulse makettem! Nagyon örülök neki! Úgy elsőre talán kicsit jobbnak vélem a kivitelezését, mint amit a Hood-nál tapasztaltam; pl: a kémények szikrafogó rácsai szépen áttört kivitelűek, mig a Hood esetében ez egy egybeöntött tömör darab volt. A fő lövegtornyok is jóknak (értsd: alakhű) látszanak - a Hood-éi teljesen hibásak voltak (mármint a forma, nem az öntés). Hát ezek az első benyomásaim.
Sajnos üröm is vegyült az örömbe: a bűnös vámosok 11.500.-Ft vámot vetettek ki rá, és így a vége valamivel több, mint 50.000.- Ft lett...
tüzér 431931 2009. szeptember 28. 20:19
Válasz erre
Sziasztok!

Ha valaki esetleg megszerezné mindkettőt, de csak az egyik kellene neki, átvenném az egyik hajót.Mindegy, hogy Yamato vagy Musashi.
Ha valaki kapható erre, akkor itt a címem:
tuzer76@freemail.hu

üdv,
tüzér
sanyi 431930 2009. szeptember 28. 19:50
Válasz erre
Szép estét!
Mielőtt még valaki rosszra gondolna semmi közöm hozzá, de gondoltam szólok, mert ezek árban nem rosszak:
http://www.vatera.hu/elado_tamiya_1_350_hajok_153968871.html
Ha nem működne a link, itt keressétek: gyűjtemény-modellek-harckocsi. Nem tudom miért iderakták...
Üdv
Sanyi
EDE 431929 2009. szeptember 28. 14:15
Válasz erre
Ronin 431928 2009. szeptember 26. 12:24
Válasz erre
Igazad van, a középső szekció tényleg nem illeszkedik, jelenleg még csak úgy van odatéve. Magam részéről szintén csavarral akarom a törzshöz húzatni. Ami pedig a motorizálást illeti, hagyom a fancba. Okozott már nekem ezen a hajón elég galibát, hogy tudjam, úgyis csak feszített víztükrű medencében lehetne biztonsággal, és persze élethűen úsztatni. 93-óta, mikor elkezdtem építeni, már épp elég RC hajóm volt már, hogy tudjam, egy ilyen ékszer a vitrinbe való. Az Enterprise nál már nem kővetem el ezt a hibát.
Simi 431927 2009. szeptember 26. 12:04
Válasz erre
Bocsánat! Igazad van: természetesen '41. májusi verzió lesz a PoW.
BBalázs 431926 2009. szeptember 26. 09:02
Válasz erre
Simi, Ronin!
A középső szekció rossz illeszekdése nem csak annak tudható be, hogy motorosora tervezted és nincs rögzitve? Ha két csavarral odaszorítanád a hajótest belsejéhez a fedélzetet, sztem eltűnne pikk pakk...
Topy 431925 2009. szeptember 26. 02:52
Válasz erre
Simi, EDE,
A PoW '42 májusi verzió szerintem kicsit már rozsdás lehetett, merthogy a hajót a japánok 1941 december 10-én elsüllyesztették. Talán inkább az 1941 májusi verzióra gondoltatok? :-)
Üdv ... Topy
Simi 431924 2009. szeptember 25. 21:51
Válasz erre
Azért én még láttam ott "öles" réseket is az Academy-től, amiket nagyon el kéne tüntetni... pl a "B" lövegtorony mögötti felépítmény és a fedélzet találkozásánál, de biztos, máshol is. Én biztosan nem foglalkoznék vele, mert sohasem lesz igazán jó, valahol mindig ki fog lógni csúnyán a lóláb - hanem inkább nekiállnék a Revell kitjének.
Ronin 431923 2009. szeptember 25. 21:23
Válasz erre
Köszi BBalázs!
Azért remélem hogy a mostani még csak a nyers vázlat. Ha rászánom magam a vizfelszín alatti részt, és a szűrke középső szecióját teljesen újra fogom fújni. És persze árnyékolás, meg hasonlók. Annak idején presztizskérdés volt számomra, hogy a csíkos mintát elkészítsem, volt vele gond elég, de megérte. Én ezek nélkül el sem tudnám képzelni a Bismarckot. Na meg a gigantikus szvasztika, ami olyan baljóslóvá teszi a gyönyörű orrot.
Gonzo 431922 2009. szeptember 25. 21:16
Válasz erre
Sziasztok Urak!

A Prinz Eugen mindenkinek piszkálja a csőrét, csak sajna a modelwarships-es oldal legalján ott található a beszerzési ár is 139 USD! Szép dolog hogy ad hozzá egy-két S100-ast de akkor is! A Bronco féle schnellboot-ok egyébként is sokkal szebben néznek ki szerintem...
Ennyiért 2db Revell féle Tirpitz-et adnak a LuckyModellék. +rezet úgy is meg kell venni hozzá,úgyhogy nagyon jó gyereknek kell lenni hogy a Jézuska bedugja a fa alá (legalább 2 egymást követő évben)
BBalázs 431921 2009. szeptember 25. 20:19
Válasz erre
Nem rossz az a Bismarck Ronin, bár középen tényleg megreccsent szegény :S Reméljük sikerül majd helyrepofozni!
Nekem a Nagato tetszik nagyon 350-ben. Ha egyszer nekifogok a makettezésnek, sztem őt fogom elkészíteni És ami minimum, az hogy a "pallózást" szeretném rajta szépen kivitelezni. Bár pár feljavító megdobja majd az árát...
Addig is remélem Decemberben Stefin ott lesz Mindenki...
Simi 431920 2009. szeptember 25. 13:52
Válasz erre
Igen, pontosan '42 májusi verzió lesz. Bár mostanában nem sokat (értsd: semmit se) dolgoztam rajta, mert házfelújításba vágtunk bele. Most már talán nemsokára lecseng a dolog és újra nekiállok "dolgozni".
Különben izgat ez a 350-es Prinz Eugen, lehet hogy a Repulse (állítólag hamarosan megérkezik!)után nekifogok majd.
EDE 431919 2009. szeptember 25. 12:48
Válasz erre
Ja!

SImi, a Prince of Walest is 42 májusi állapotban készíted?
EDE 431918 2009. szeptember 25. 12:46
Válasz erre
SImi!

Megnéztem a linkedet! Nagyon okos dolognak tartom, hogy okker színű a műanyag, ugyanis a szürke mindent fed, a "fa" színű festék meg nem igazán; ecsttel két réteg kell, és a finom erezet így teljesen eltűnik. Az okker fedélzetre így vékonyabb máz is elég, ami szebb végeedményt eredményez (Ezt jól megmondtam :)
Azért az se semmi, ha belegondolok, 5-6 éve 1:350 ben alig volt valami, most meg egy élet se lenne elég a teljes palettához. (Kivéve PVB)
Ronin 431917 2009. szeptember 25. 11:32
Válasz erre
Bismarck 003
Bismarck 003
Bismarck 004
Bismarck 004
Bismarck 005
Bismarck 005

Sebi!
A Címem: dombitamaskukacfreemail.hu
Ez az Enterprise dolog előszedette velem, egy régi restanciámat az 1:350 es méretarány felé. Már vagy 10 éve félkészen áll nálam az Academy Bismarckja. Sajna akkoriban még motorizált verzióban szerettem volna elkészíteni, de a gyári zsír, amit adtak hozzá, reakcióba lépett a műanyaggal, a tengelyek kimeneténél (Szándékosan nem tönkcsövet írok, mert ez a dolog sokkal primitívebb), szabályosan átitatta a hajótestet, és már a festéken is átütött a zsír. Ettől pedig szó szerint mállani kezdett a test, amit csak úgy tudtam megakadályozni, hogy belűlről acetonnal kentem át, hogy újra egybeolvassza. Sajnos a hajótest így is majdnem kettétört. Az egyik képen látszik is a repedés.. Ez a baleset egy időre elvette a kedvemet, de most elővettem és erős bennem a felindulás hogy kijavítom, és befelyezem, kiegészítve a festést, néhány azóta tanult technikával, és talán korlátokat is szerzek rá. Túl nagy tuningot nem szánok már rá, esetleg néhány utólag is kicserélhető elemet, mindt légvédelmi ágyúk mentőcsónakok, esetleg még figurák.
Üdv: Ronin
Simi 431916 2009. szeptember 25. 08:29
Válasz erre
Sziasztok!
Végre megjelent a Prinz Eugen is 1/350-ben! Most már el lehet készíteni a Dánia-szoros beli csata főszereplőit is ebben a méretarányban. Ezt is megértük! Nekem különösen a fő lövegtornyok tetszettek.
www.modelwarships.com/reviews/index.html
Sebi 431915 2009. szeptember 24. 23:00
Válasz erre
Semmi gond. Az ajánlat még áll. Küldd el a címed és küldöm.
Ronin 431914 2009. szeptember 24. 22:14
Válasz erre
Bocsi, a sújadatot könyvből idéztem, előforduhat hogy hibás a forrás.. Végül is nem a Kriegsmarine fő csapásiránya, csak a Bismarckról szólt egy része.
Egyébként, ha áll még az ajánlatod, az Enterprise maricákra megeggyezhetnénk.
Üdv:Ronin
Sebi 431913 2009. szeptember 24. 19:46
Válasz erre
Sziasztok !

Megnéztem a dolgot. A Marine Arsenal sorozatában van egy kiadványom a Gneisenauról, amiben az a rajz van, amit te mutattál Gonzo. Az adatok szerint a méretek közül a hossz 15 méterrel, a vízkiszorítás pedig kb. 2000 tonnával változott volna (a szélesség változásáról nem sikerült adatot találni).
Az "új" Gneisenau tehát kb. 245 méter (legnagyobb hossz) és kb. 40.500 tonna (legnagyobb vízkiszorítás) lett volna. A felépítményt is a rajz szerint építették volna át, így a Scharnhorst-hoz hasonlított volna. A főfegyverzet változása ismert. A másodlagos és légvédelmi fegyverzet 10,5 centis, 15 centis és 12,8 centis lövegekből, 6 db 2 centis flakvierlingből (vagyis négycsövű gépágyúból) és 6 db 2 centis egycsövű gépfegyverből állt volna.

Ronin !

Ez sajnos nem. A Z terv új hajók építését írta elő. Ez az átfegyverzéses/átépítéses dolog független volt tőle. A H-44 egyébként nem 60, hanem 140.000 tonna lett volna. Az volt a "specialítása", hogy egyetlen akkori német kikötőbe se fért volna be.
Ronin 431912 2009. szeptember 24. 18:37
Válasz erre
Üdvözlet!
Ez a csatahajótuning nem azonos a Z-Terv ben szereplő H44-nek nevezett 60 000 tonnás szupercsatahajó elgondolással?
Sebi 431911 2009. szeptember 23. 23:24
Válasz erre
Szia !

Szerintem több infót nem nagyon fogsz találni a neten. Valószínúleg a könyvekben is csak ilyen rajzok lesznek. Majd megnézem nekem milyen van az egyikben. Egyébként az általad mutatott rajzon is látszik a betoldás.
Simi 431910 2009. szeptember 23. 21:14
Válasz erre
Gonzo!
Vagy 10 éve egy könyvben láttam is egy "retusált" fotót a Gneisenau-ról a 380 mm-es tornyokkal - igeeen dögös volt.
Ha én ilyenre vállalkoznék, akkor a Scharnhorst-ot venném alapul (főként a fegyverzet dolgában) + az említett tornyok "Tirpitz"-esen.
Gonzo 431909 2009. szeptember 23. 20:15
Válasz erre
Battleship G

Egy lehetséges felújítás...
Battleship G

Szia Sebi&Simi!
Én valami ilyesmire gondoltam, bár úgy látom, hogy a modelwarships-es kolléga a teljes orr szekciót is megtoldotta. Jó lenne még infó...
Sebi 431908 2009. szeptember 23. 00:20
Válasz erre
Szia !

Nem, mert egyrészt a németeknek be kellett tartaniuk az angolokkal kötött egyezményt. Másrészt ők gyors hajókat szerettek volna, így a sebességért feláldozták a fegyverzetet. Csak nem sokkal a háború kitörése előtt vették tervbe, hogy "majd átépítik őket". De aztán másképp alakultak a dolgok. A Gneisenau például kb. így nézett volna ki:

www.modelshipgallery.com/gallery/bb/dkm/gneisenau-700-vc/vc-index.html
Simi 431907 2009. szeptember 22. 21:37
Válasz erre
Lehetséges, hogy a tervezéskor is felmerült a 15'-es opció - erről konkértat nem tudok. (Különben a japánok ezt trükköt eljátszották a Mogami osztályú cirkálókkal: 39-ben 155 mm-es tornyokkal állt szolgálatba, de a háború kitörése előtt "pillanatok alatt" átcserélték 203 mm-esre; így átvedlettek könnyűcirkálóból nehézcirkálóvá. Szóval azokat eredetileg is olyanra tervezték...)Az viszont biztos, hogy az un "Csatorna-futam" alatt, annak végső szakaszában a Gneisenau komolyabban megsérült. A hajót ki akarták javítani, ill. átépíteni; ekkor merült fel a gondolat, hogy 15'-es, vagyis 380 mm-es tornyokra kellene kicserélni a meglévőeket. Aztán közben Hitler látva a Norvég vizeken hogyan bénázik a Kriegsmarine, kiadta a parancsot, hogy az összes nagy hajót be kell olvasztani. Persze ezt nem kivitelezték, de a Gneisenau átépítését jegelték, mint kiderült - örökre.
BBalázs 431906 2009. szeptember 22. 19:08
Válasz erre
Néha felütöm a Csatahajók című könyvem, és mire lettem figyelmes:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/db/S%C3%A3o_Paulo_1942.jpg upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b6/Battleship_Minas_Gerais_01.jpg
Érdekes hajó, a könyv szerint (bár ez lehet nem mérvadó?) kora legerősebb csatahajójának készült.
BBalázs 431905 2009. szeptember 22. 19:04
Válasz erre
Úgy tudom, hogy 6x381mm-es ágyúkra akarták cserélni később, mig a Bismarck-osztályét 8x406mm-esre tervezték. De mint tudjuk erre nem volt kapacitás.
Gonzo 431904 2009. szeptember 22. 14:10
Válasz erre
Sziasztok Urak!

Kérdezem: a Scharnhorst eredetilek nem 3db 15"-ös toronnyal készült volna? Ha lenne valakinek konkrét rajza, vagy leírása az nagyon érdekelne. Már nem tudom, hogy hol olvastam (talán a wikipedian), de a toronytalapzatok, lőszerliftek, stb úgy lettek kialakítva, hogy később a 280mm-es tornyokat le lehessen cserélni. Műgyanta Bismarck tornyot meg biztosan le lehetne akasztani valahonnan.

Az lenne az "igazi" csatacirkáló 1:350-ben

Gonzo
ChevyG 431903 2009. szeptember 22. 12:43
Válasz erre
Végre lesz egy méltó makett a hajóhoz!

További alternatíva lehet egy korai Gneisenau!
EDE 431902 2009. szeptember 18. 08:56
Válasz erre
Ah!

Szóval a Dragon is beleharapott a Trumpeter által felizgatott 1:350-es II. vh.-ús piacba. Tényleg egy szép hajót választottak.
Sebi 431901 2009. szeptember 17. 19:37
Válasz erre
Háát, ezt a projektet már vagy 4 éve hirdetik különböző gyártók. Kíváncsi vagyok, hogy most tényleg végre kiadják. A képeket elnézve érdemes lenne egyre benevezni.
Sebi 431900 2009. szeptember 17. 19:33
Válasz erre
Hello !

Sajnos ha '80-as évek végi köteléket szeretnél, akkor csak kevésbé látványos festéseket fogsz találni. 1980-ig a repülőszázadok ún. high visibility (high-vis) festést használtak. Ezért olyan szép színesek. Aztán 1980-tól '82-ig átálltak a low visibility (low-vis) festésre. Az átmeneti időszakban előfordultak olyanok, hogy az egyik gép high-vis-re, a másik low-vis-re volt festve. De 1982 óta csak low-vis festést használnak, legfeljebb a parancsnoki gépet festik high-vis-re.
A Jolly Rogersre figyelj egy kicsit. Az általad írt emblematikus, feltűnő század a VF-84. De amit te szeretnél felrakni az Enterprise-ra az a VF-103. Látogasd meg ezt a lapot www.anft.net/f-14 és klikkelj a squadrons feliratra. Valamint nézz körül itt: www.jolly-rogers.com. Nézd meg a képeket, hogy lásd a különbségeket.
Sszabi 431899 2009. szeptember 17. 19:17
Válasz erre
Üdv!
Ma találtam ezt a gyönyörűséget, illetve annak terveit...:):)
www.modelwarships.com/reviews/ships/dkm/bc/scharnhorst-350-pre/dragon-poster.html

Ha már tudnom kellett volna róla akkor bocsi, kicsit mindig le vok maradva...
További szép estét!
Ronin 431898 2009. szeptember 17. 14:01
Válasz erre
Köszi Essex! Igazából Sebi által korábban ajánlott Gonawy oldalon már választ kaptam a századok kérdésének, viszont az hogy Jolly Rogers-t is telepíthetek a fedélzetre lehet hogy módosítok az eredeti terven, és végül 96-os verzió lessz. Eredetileg a WolfPack, és a Bounty Hunters századokra gondoltam, de ők csak 75-83 ig voltak a fedélzeten. Ez kicsit korai nekem. A korábban említett időszakban az Aardvarks, és a Black Lions, szolgált a ,,E"-n, de valaogy ők nem igazán látványosak festés szempontból. A 80-as évek vége, 90-es évek eleje azért lett volna jó, mert szerettem volna a Corsairt, és a Hornetet együtt ábrázolni, de ahogy azt már Sebi említette valószínüleg nem találkozhattak. A Jolly Rogers viszont igazi emblematikus, és feltűnő jelenség, ezért lehet hogy ők nyernek.
Más részről pedig úgyis az dönt el mindent hogy melyik maricát tudom beszerezni. Jövő honapban Modellbau Messe- ről biztos hozok a Trompeter Tomcat készletből.
Remélem ezútal nem magyaráztam semmit félre...
Üdv:Ronin
Essex 431897 2009. szeptember 17. 11:30
Válasz erre
Megpróbálok utánanézni, hogy pontosan milyen századok és milyen gépek voltak akkor a Big E-n, na meg a festésüknek. Nem ígérek gyors eredményt, mert mostanában nem sok időm van, az anyagaim meg jól el vannak ásva. Szóval akkor az időszak ugye 80-as évek vége, 90-es évek eleje?

Egy-egy század néha meglepően sok hajón szolgált. Az alapegység a Carrier Air Wing, ezek fixen vannak telepítve a keleti ill. a nyugati parton egy-egy szárazföldi állomásra (NAS = Naval Air Station), és tkp. egy adott bevetésre települnek egy adott hajóra, vagyis a hajókat cserélgetik alattuk. Egy Wing-hez nagyjából fix századok tartoznak (amiket a hajón is látsz), de persze időnként ezeket is cserélgetik, így aztán teljes a kavarodás.
Sebi 431896 2009. szeptember 16. 20:32
Válasz erre
Gyere nyugodtan. Ha én nem is, de valaki biztos tud segíteni, hogy jól nézzen ki az Enterprise. Ha pedig megkérhetlek küldj egy címet, hogy a matricákat hova küldhetem. Persze csak ha érdekel ;)
lucky 431895 2009. szeptember 16. 19:00
Válasz erre
Kis háttér anyag Szent István fronton:
data.hu/get/1712686/3355.rar
Ronin 431894 2009. szeptember 16. 18:52
Válasz erre
Az angolom elég gyenge, azért én is naggyából erre jutottam. Plussz a guglim is autómatikusan fordít...:) Viszont a két terepszínű gép valahogy a szokatlasága miatt unikumnak számít, a szürkeségben.
Egyenlőre úgyis csak ötleteket gyűjtök, a valód munka még ki tudja mikor kezdődik. Most még a képeket gyűjtögetem, és utánna nézek a kiegészítőknek. Nem árt tényleg alaposan utánna néznem a repülö századainak sem. Emerson által javasolt (amúgy köszi)Veteran Modells kiegészítők is az eszembe jutottak, mivel emlékeztem Óváron a kínai srácra, aki azokat a döbbenetesen részletes csatahajó kiegészítőket árulta. Elő is kerestem a katalógust, amit ő adott. A Phalanxra biztosan benevezek tőlük. Amire pedig a fotómaratás és a matricák is együtt lesznek...
Tényleg nem tudtam hogy a Jolly Rogers állomásozott a ,,Big E"-n. Nekem valahogy mindíg csak a WolfPack jut róla az eszembe.
Tulajdonképpen ezért szuper ez a fórum, mert itt tényleg bármien témában van aki hozzá tud hozzászólni, és segíteni.
Üdv: Ronin
Sebi 431893 2009. szeptember 16. 18:31
Válasz erre
Bocs. Szóval klikk a twobobs decalsra, aztán a 48-as méretre. Aztán a lap alján a 12. oldalra.
Sebi 431892 2009. szeptember 16. 18:29
Válasz erre
Közben megtaláltam amit még szerettem volna megmutatni:

www.twobobs.net/index1.html

A 12. oldalon van ez a minta és egy másik. Úgy tűnik ezt a két gépet festették csak át.
Sebi 431891 2009. szeptember 16. 18:22
Válasz erre
Igen, hasonlít. De nem tudom mennyire vagy jó angolos, mert azt is tárgyalják, hogy valószínűleg ez az egy gép volt ilyenre festve. Sőt ! A második oldalon van egy sztori is a festésről. Egyébként ha akarsz rakhatsz a hajóra egy ilyen corsair-t. Végülis a VF-22 része volt a repülőköteléknek és úgy tűnik '86-ban vagy '87-ben festették ilyenre a gépet.
Ronin 431890 2009. szeptember 16. 16:29
Válasz erre
Na jó, lehet hogy kicsit elhamarkodva neveztem ki agresszornak a terepszínű Corsairokat, de el kell ismerni, nagyon hasonlít a festés a Top Gun oktatókéra.
Ha minden igaz ezen a fórumon éppen ezeket a gépeket tárgyalják.
www.arcforums.com/forums/air/index.php
emerson 431889 2009. szeptember 16. 14:16
Válasz erre
ja 19 évig építette ez a Gabriel Surányi nevezetü emberke.
itt néz még körül pár kiegészítő hátha segítwww.luckymodel.com/scale.aspx
lucky 431888 2009. szeptember 16. 11:48
Válasz erre
Ja és volt még A-4 is ha jól tudom Mig-17 re
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.