/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
Sebi 430420 2008. november 30. 14:05
Válasz erre
Szia !

Az igazság az, hogy én még nem rendeltem magyar oldalról, úgyhogy nincs semmi tapasztalatom mennyire megbízhatóak. Kintről általában egy-két hét alatt ideért minden. Bár így karácsony előtt már nemigen szoktam rendelni, mert ilyenkor a posta mintha kissé lassabban működne. A postaköltség legutóbb 3 dollár volt Toméknál, egy 24 dolláros rendelésre.
Azt tudom, hogy az a készlet amiben van radar meg egyéb is jobban megéri, de az elején azt írtad, hogy nem akarsz nagyon belebonyolódni a dologba. Ezért is ajánlottam csak a korlátokat. Egyébként, ha jól értettem hosszú idő után kezdtél újra makettezni, úgyhogy én azt tanácsolnám, hogy ne pont egy 350-es Bismarckkal kezdd el kikísérletezni, hogy hogyan boldogulsz a maratásokkal. Erre tegyél inkább csak korlátokat. Aztán a következő legyen mondjuk egy romboló és azon próbálkozz.
Sebi 430419 2008. november 30. 13:29
Válasz erre
Ahogy Gyuri is írta, ez egy 350-es repülőgép-hordozó. Örülök, hogy tetszik, bár még van mit építeni rajta.

Gyuri !

Hát nem is akarom feladni kézipoggyászként. Azért remélem jövő szombaton vagy vasárnap is kijössz a Stefániára és találkozunk.
feca 430418 2008. november 30. 13:28
Válasz erre
Szia Sebi!
Azt szeretném megkérdezni töled,hogy szerinted külföldi oldalról rendeljek,vagy magyar oldalról,már kinéztem a tomsmodellworks oldaláról,a bismarck settet 20 dollárba kerül az a korlát van benne amiröl küldted a képet,és plusz adnak még hozzá pár maratást a radarokról és meg miegymásról ,a magyar oldalon(startmodell) csak a korlát kb:2500-3500ft.Tehát az elözö sokkal jobban megéri,csak a szállitási költs.re lennék kiváncsi,én még sosem rendeltem külföldröl,igy lövésem sincs róla,hogy mennyi lehet.köszönöm türelmed.
zs180 430417 2008. november 30. 11:16
Válasz erre
Sebi,
tudom, hogy drága és hosszú az út, többek között ezért nem mentem el az idén. De gondolj bele, repülővel sem sokkal könnyebb a helyzet. Ezt az 1:350-es Nimitzet (válasz Laci kérdésére) nem tudod kézipoggyászként felvinni a gépre, ahhoz túl nagy. Bőröndbe nem merném tenni, láttam, hogyan dobálják azokat berakodáskor...
Még gondolkodom, de lehet, hogy egyszer az életben bevállalom az útiköltséget és elmegyek kocsival. Két ember elég nagy dolgokat vihet magával kocsival.
Ma kinézek a Stefániára, remélem, találkozom ott valaki ismerőssel.
Laci 430416 2008. november 29. 21:02
Válasz erre
Sebi!
ne haragudj,hogy belepofátlankodok,de...
Az első kép láttán megfogant bennem a kérdés.Ki ez a szörnyeteg,és mekkora arányban van?Le a kalappal!Nagyon jó!
Sebi 430415 2008. november 29. 16:42
Válasz erre
kép1 003
kép1 003
kép1 004
kép1 004
kép1 005
kép1 005
kép1 006
kép1 006
kép1 007
kép1 007
kép1 008
kép1 008

Sajnos Gyuri ez még így nagyon távoli. Engem inkább repülővel érdekelne (akármennyire is szeretnék vinni valamit), mert autóval valószínűleg nem is menne. Gondolj csak bele, hogy az út kb. 4.000 kilométer lenne oda-vissza, tehát nagyjából a benzinköltség úgy 120-130.000 forintot tenne ki, 6-7 literes fogyasztással számolva. Vagyis négy embernél úgy 30-35-ről indulna a költség és még plusz a szállás meg a kaja. Másrészt, ahogy írtad is, egy autóval mit lehetne kivinni ? Mert én például szívesen elvinném ezt a kis aranyost ;)
Sebi 430414 2008. november 29. 16:22
Válasz erre
Remélem kedves barátom a jövő héten élőben is láthatom a hajót.
Sebi 430413 2008. november 29. 16:20
Válasz erre
Szerintem pedig a sarki közértes piros szőnyeget fog elédgurítani, ha ennyi pénzt hagysz nála. Képzeld el, hogy beállítasz és közlöd vele, hogy a teljes készletet kéred :DD A véleményem az, hogy fesd le és lakkozd is le a fedélzetet. A nyers gyufaszálakon önmagában a lakk nem fog annyit sötétíteni.
Laci 430412 2008. november 29. 06:50
Válasz erre
Simi!
Gratula így látatlanban is!Felcsigáztál ezzel a kötélzettel.Nagyon kíváncsi leszek rá élőben.A tornyok körül magoldom a "gyűrűket" fából,azaz rétegelt lemezre gondoltam.Abból úgyis van többféle színű itthon.
Simi 430411 2008. november 28. 22:04
Válasz erre
Kedves Barátaim!
Ma elkészültem a Hood kötélzetével... hát... a tudásomat, kézügyességemet, türelmemet alaposan próbára tette. Kb annyi energia ment rá, mint az eddigi hajóim köteleire együtt. Nem mondom, hogy tökéletes, de azért egész elfogadhatóan sikerült. Különösen is féltem a két kémény közti háromszög-alakú antenna-képződménytől, ami még Jim Baumannak se jött össze igazán. De hála Istennek, ez nagyon szép lett és szabályos. De mégse ez volt a leghúzósabb, hanem az a hat db antenna, amit le kell vezetni a hátsó felépíményre; itt sokat kellett bújkálni a sok-sok szál közt. A felhasznált matéria: 0.1-es, 0.2-es rézdrótok, rugalmas damil és lykra - szóval szinte az egész paletta - húzott szál kivételével.
Laci!
A barbetták körül külön kell elkészíteni (kifűrészelni-csiszolni)a gyűrűt fából; itt a gyufához hasonló színű fát kell beszerezned. Nem baj, ha kicsit sötétebb lesz; még lehet hogy jó is volna egy kicsit sötétebbre pácolni az egészet. A többségi felfogás szerint sötét teak volt a fedélzet színe. Különben egyszerűbb megoldás lenne a Brian King csodálatos 1/192-es Anson-ján látott megoldás: balsafa, ceruzával megrajzolva, itt-ott finoman pácolva.
Gyuri!
Én lehet, hogy elmennék, de ez még egyáltalán nem biztos. Én is szeretnék találkozni azokkal a "nagyágyúkkal" és szeretném bemutatni ott egy-két hajómat (a Hood-ot biztosan). Csak néha még a holnapi nap is bizonytalan számomra...
zs180 430410 2008. november 28. 18:16
Válasz erre
Laci,
minden elismerésem a színvonalas és kitartó munkádért! Ebben azért töb meló van, mint egy kitben, de nagyon látványos lesz, ha elkészül.
Más. Látván a telfordi képeket, elhatátároztam, hogy ha Isten éltet, jövőre elmegyek. Jó lenne személyesen találkozni Jim Baumannal és a többi nagyágyúval. Ilyen sok gyönyörűen megépített makettet egy helyen még nem láttam. Sajnos nincs közel és az esetleg kiállítandó makett szállítása is gond - csak autóval megnyugtató, de iszonyat fárasztó, hosszú az út és horror a benzinköltség. Mégis megkérdem: esetleg lenne, aki eljönne velem jövő ősszel?

P.Gy.
Sszabi 430409 2008. november 28. 16:04
Válasz erre
szegény Laci 2 hónapnyi ragosgatás után: "Már csak 5760 gyufaszál és kész is vagyok!"
Amúgy ütős lesz!
Laci 430408 2008. november 28. 16:02
Válasz erre
Simi!
Kösz az ötletet,ez nekem eszembe se jutott volna.Már csak az a kérdés,hogy le legyen lakkozva mattal,vagy festve legyen.Ugyanis a lakk az sötétít,és olyan barnás színű.Nem?Na majd kiderül valami úton-módon.
Sebi!
Nem beszélve arról,hogy a sarki közért ki lesz fosztva.Ráadásul nem is cigizek...
Sebi 430407 2008. november 28. 15:36
Válasz erre
Szép munka ! És szép lesz kirakni gyufaszállal is.
Simi 430406 2008. november 28. 15:06
Válasz erre
Laci!
Klasz lett a fedélzet. Csak így és ilyen tempóval tovább!
Ha a gyufaszál megfelel kb a pallók méretének, akkor kézenfekvő a döntés. Csak majd a beragasztás előtt érdemes lesz az oldalát feketére festeni. Így a fedélzet csiszolása után feketék lesznek az osztások, ami sokat fog dobni rajta.
Laci 430405 2008. november 28. 14:45
Válasz erre
alakul a fedélzet 001
alakul a fedélzet...
alakul a fedélzet 002
alakul a fedélzet...
alakul a fedélzet 003
alakul a fedélzet...
alakul a fedélzet 004
alakul a fedélzet...

Üdv mindenkinek!
Úgy gondoltam ideje volna már csinálni aktívan a Bismarckot,és most gőzerővel csinálom,dacolva a hideggel.Most éppen a felépítmény alatti fedélzetet csinálom.Szeretnék már kicsit többet látni a hajóból ne mindig ugyanaz a kép fogadjon,mikor ránézek.Terveim szerint ez egész fedélzet gyufaszálakból lesz kirakva...
Sebi 430404 2008. november 27. 22:14
Válasz erre
Szia !

Annyira azért nem bonyolult a dolog. Nézd meg melyik oldalról mit szeretnél és szívesen segítek. Bár általában a név, címen kívül más nem nagyon kell egy rendeléshez.
Feca 430403 2008. november 27. 19:00
Válasz erre
Üdv Mindenkinek.
Lassan kezd összeállni kép,hogy mit szeretnék a Bismarckoomhoz!Esetleg valakihez beszállhatnék,hogy közösen rendeljünk,sajnos az angol szöveggel gondjaim vannak,és ezért nehéz rendelnem a külföldi oladalakrol.A magyar oldalak pedig nagyon szegényesek.
lucky 430402 2008. november 26. 20:05
Válasz erre
Az én telfonszámon az adatlapon látható.
Sebi 430401 2008. november 26. 15:48
Válasz erre
Szia !

Íme: www.tomsmodelworks.com
Itt klikkelj a Catalog feliratra, utána a baloldali sorban a ship brass details sets-re. Aztán válaszd ki az 1/350-es kategóriát és ha minden igaz a második termék ez a korlát. Hitelkártyát elfogadnak és nagyjából két hét a szállítás.
BBalázs 430400 2008. november 26. 12:40
Válasz erre
Az én számom:
0620-332-2460
Balázs (hellodebil)
Laci 430399 2008. november 26. 12:05
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
A hajókovács által megadott időpont-helyiség nekem jónak tűnik,gondolom ezzel sokan lesznek így.Tehát akkor aki teheti,a Hajókovács által említett ídőpontban próbáljon meg megjelenni.Szamuráj feldobta a telefonszámát,ami elég jó ötlet,hiszen ha tudunk kommunikálni egymással,szerintem könnyebben megtalálhatjuk egymást,ha netán valami probléma adódna.(Remélem ilyen nem lesz!)
Tehát az én számom a következő: 06-30/589-1941
Üdv mindenkinek!
lucky 430398 2008. november 26. 11:00
Válasz erre
Ha nem jön semmi közbe ott leszek.
M.Pisti 430397 2008. november 26. 10:31
Válasz erre
Én is ott lehetek, ha már itt nem vagyok?
BBalázs 430396 2008. november 26. 10:27
Válasz erre
Sztem Hajókovács felvetése nagyon jó! Egy délelőtti időpont a legalkalmasabb talán az összeröffenésre.
dcsabesz 430395 2008. november 26. 09:33
Válasz erre
Hajókovács 430394 2008. november 26. 08:58
Válasz erre
Kedves Mindenki!
Gondolom hasznos lenne ezt a megbeszélést egy nyüzsgéstől mentes helyen megejteni.A
szombati nap programja ugyan egy kissé zsufolt a szervezőknek, de a de 1O - 12 óra közötti időben még szabad a zsűri számára biztositott helység , ami nem más mint a hazai pálya ,ugyanis a TIT Hajózástörténeti Klub helysége.
Természetesen ezután is szabadon össze lehet jönni a kiállitó teremben , vagy a börze helységeiben . De akár a főépületben a preszóban is.
Feca 430393 2008. november 26. 07:02
Válasz erre
Jó reggelt mindenkinek.
Köszönöm a segitséget mindenkinek,igy nem érzem magam már olyan elveszetnek.a képen látható TOM'S MODELLWORKS korláthoz hogyan tudok hozzájutni,és mennyibe kerül?Beirtam a keresöbe a márkát de csak két oldalt hozott fel,ott viszont nem a forgalmnazásárol volt szó.
Szamuráj 430392 2008. november 26. 05:19
Válasz erre
Ez nagyon jó ötlet, ott leszek! Az összejövetel pontos időpontjáról lehet tudni már valamit? Mert kizárt, hogy mindegyikőnk egyszerre fog érkezni. Éppen ezért megadom az elérhetőségem: 06-30-363-4921
Üdvözlettel:
Sz.
Simi 430391 2008. november 25. 23:31
Válasz erre
Feca!
Ha tényleg csak korlátot szeretnél a Bismarck-odhoz, ez a készlet ideálisnak tűnik, mert viszonylag olcsó és elfogadható minőségű. És ha jól emlékszem, a Bismarck-nak nem volt igazán felelé ivelő orra.
BBalázs 430390 2008. november 25. 21:27
Válasz erre
Kedves Csatahajósok!
Laci felhívása akkor remélem nem kerüli el figyelmeteket. Úgy döntöttem, hogy elviszem a Musashit a kiállításra már ezen a hétvégén. Hozzatok Ti is minél több hajót és dec 6-án megbeszélhetjük egymás munkáit, terveit és jótanácsokkal halmozhatjuk el egymást.
Sebi 430389 2008. november 25. 21:09
Válasz erre
3501
3501

Szia Feca !

Kezdetnek ajánlanám ezt a két linket az infogyűjtéshez:

www.kbismarck.com www.bismarck-class.dk

Ha pedig csak korlátot szeretnél, akkor ajánlom figyelmedbe a képen látható készletet a Tom's Modelworks-től. Annyi hátránya van, hogy a felfelé ívelt orrkorlátok nincsenek benne. Ha pedig kép kell, akkor gyere ide bátran a fórumra. Azt hiszem vagyunk itt páran, akiknek van háttéranyaga.
Laci 430388 2008. november 25. 20:37
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
BBalázzsal úgy beszéltük meg,hogy december 6-án találkozunk a stefin,és szeretnénk egy összejövetelt rendezni így mi a fórumon hajózók körében.Mivel úgy láttuk sokaknak ez az időpont lenne jó ezért szeretnénk ha minél többen csatlakoznának hozzánk!Kérjük jelezzétek itt a fórumon kik tudnának részt venni,esetleg észrevételeiteket hozzászólásotokat ezügyben!Mindenkit várunk!
Üdv!
Laci és BBalázs!
Laci 430387 2008. november 25. 20:05
Válasz erre
Szia Feca!
Én simit tudnám ajánlani.Ő profi ebben.
Üdv!Laci
Feca 430386 2008. november 25. 18:45
Válasz erre
Üdvözlök mindenkit!
Segitséget szeretnék kérni.Beszereztem egy Aca Bismarckot,lassan hozzákezdek az épitéséhez,csak most még infókat gyüjtök hozzá+meg talán még valami rézmaratást.Esetleg tudna valaki az épitéséhez tanácsot adni.Hosszú évek óta ez az elsö makettem,szeretnék valami szépet épiteni,de nagyon belebonyolódni sem akarok most még .Rézmaratásból szeretném megcsinálni a korlátot,egyenlöre talán ennyit gondoltam.esetleg valakihez beszálnék a rendelésébe,hogy csökkenjen a postaköltség.Bármilyen tanácsot és segitséget szivesen veszek.
szép estét mindenkinek Feca
Narn 430385 2008. november 25. 16:37
Válasz erre
Bocsi!Valami gebasz történt, mert rosszul működik valahol valami.
A lényeg, hogy az elejéről a plusz http-t ki kell törölni, akkor megy.
Megpróbálom ismét a link alkalmazása nélkül.

http://armorama.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=2272
EDE 430384 2008. november 25. 16:08
Válasz erre
Szia Narn!

Biztos, hogy jó a link? Nekem sajnos nem működik!
Lehet, hogy itt a baj. :(
Narn 430383 2008. november 25. 16:02
Válasz erre
Érdemes megnézni a Telford-i kiállítás hajó szekciójában milyen szépségek voltak. Van egy-két csodálatos darab. Kár, hogy a képek nema legjobb minőségüek.
http://modelshipwrights.kitmaker.net/modules.php
Laci 430382 2008. november 23. 22:39
Válasz erre
Simi!
Természetesen kapnak vízvezetőt,mint a felépítményen is vannak már.Modellfestékből kicsit sok kellene...
Színskálát is használok hozzá,mert anélkül hasraütve eléggé furcsa képet adna.A neten láttam az eredetihez nagyon hasonló színeket.
Simi 430381 2008. november 23. 21:09
Válasz erre
Igazán szép munka! Most kifogástalanok lettek az ablakok. Vízvetőket ugye kapnak majd?
Különben gondoltam, hogy nem modellfestékkel fogod lefesteni ezt a "monstrumot". De használsz azért majd valamilyen színskálát?
Laci 430380 2008. november 23. 20:08
Válasz erre
tat ablakok 001
tat ablakok 001
tat ablakok 002
tat ablakok 002

Simi!
Elkészült végre a bal oldala a hajónak.Igaz vannak még ilyen-olyan nyalánkságok,mint lépcső meg "barátai",de azokat majd csak akkor,ha meglesz a másik oldala is.
Laci 430379 2008. november 22. 22:58
Válasz erre
Simi!
Köszi az észrevételt!Muszáj,mert elég sokáig csak porosodott,és semmi látszata nem volt annak,hogy változott volna valamit.Most megyek még kifúrkálom a hátsó ablakokat,és azzal be is fejeztem ezt az oldalt.Én fogom lefújni,először szórógittel,majd szürke alapozóval,amit az autók alapozásához használnak.Ez egy víztaszító alapozó,úgyhogy ezt pont nekem azaz a hajóhoz találták ki.A festék nevét nem tudom pontosan,csak annyit,hogy egy autófényező volt munkatársam rendeli egyenest a Lechler-től.
Simi 430378 2008. november 22. 22:35
Válasz erre
Mostanában elég intenzíven dolgozol! Szépen formálódik ez a Bismarck! A hajót te fogod lefújni? Mivel fested majd?
BBalázs 430377 2008. november 22. 21:33
Válasz erre
Sziasztok!
Mostantól ezt a nicknevet használom, hellodebil a múlté :) .
Laci 430376 2008. november 22. 15:01
Válasz erre
Simi!
Most éppen a páncélövet csinálom végig (a bal oldalit),utána a tat felöli ablaksor következik.Remélem ezzel végzek a mai nap...Van még rajta csiszolni való bőven,ugyanis ez még a bal oldal,azután jön a jobb oldal.Az még elég sok meló lesz.Ha ez full meglesz,akkor jön rá egy sor szórógitt,és azután lehet festeni.Szerintem abból csak jövőre lesz valami.
Simi 430375 2008. november 22. 13:36
Válasz erre
Balázs!
OK. A maratott katapult valahol biztosan megvan, ha jól emlékszem, szépen össze is van hajtogatva, csak most azt nem tudom, hogy hova, melyik dobozba tettem el. Hát imádkozz Szent Antalhoz, hogy megtaláljam...
Simi 430374 2008. november 22. 13:32
Válasz erre
Laci!
Nagyon jó az ablaksor! Mi lesz a következő lépés? Azt látom, hogy csiszolni még kell egy keveset a testen...
Laci 430373 2008. november 22. 08:13
Válasz erre
ablak 002
ablak 002
ablak 004
ablak 004

Simi!
Most fényképeztem le az "új" ablakokat.Így fest.
Laci 430372 2008. november 22. 07:53
Válasz erre
Simi!
Észre vettem megint egy apró hibát!Méghozzá Az "ablakok 002" képnél,az alsó ablak sorban,jobbról a 4. ablak kissé lejjebb volt "csúszva".Na tegnap este ezt is kijavítottam,és most már látszólag olyan síkban vannak az ablakok,hogy vagy 10 percen keresztül gyönyörködtem benne ide-oda járkálva.
Mégegyszer köszi az észrevételed!
Üdv!Laci

Hajókovács!
Már szerintem abból is megéri elmenni,hogy végre találkozhatok személyesen a hajóépítés királyaival (és nem csak fórumon keresztül kommunikálunk),Valamint láthatom élőben a te hajódat is.Na meg persze amúgy is.Márcsak a kikapcsolódás végett is!
hellodebil 430371 2008. november 22. 04:41
Válasz erre
Simi!
Köszönöm a felajánlást, de nem élnék vele :) A Te Yamato-d katapultját ne szedd le, majd ha elhozod a maratásból valót, akkor azt elkészitem a Musashihoz. Egyébként kiváncsi vagyok a Hoodra nagyon, élőben nem nagyon láttam 350-es hajót ilyen szinten elkészitve... talán kézzelfoghatóbbak lesznek a "tuning-trükkök".
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.