/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
hellodebil 429018 2008. március 26. 09:18
Válasz erre
Időközben megkaptam a Hajja könyvkiadó egyik érdekességét a Császári és királyi hadihajókról. Nyilvánvalóan elsőként a Szent István és testvérhajói keltették fel az érdeklődésem. Rengeteg új infót olvastam a Szent Istvánról. A hajó sorsát - nagyjából - mindannyian ismerjük, ám a könyv beszámolója alapján érthetjük meg, miért is oly tragikus (és irónikus) az elvesztése számunkra. Az a szomorú nap az olasz haditengerészet hivatalos ünnepnapja 1939-től...
www.youtube.com/watch
Más - sztem lényegtelen, miként készíti el ezt a rengeteg makettet, mivel a minőségük hagy kivánni valót bőven. Minden bizonnyal a fazon célja, hogy elsőként készítse el - "látványosan" - ezeket az újdonságokat. Kicsit sokat foglalkozunk vele, ahhoz képest, h számos ezerszer színvonalasabb munka születik közben az oldalon...
Sebi 429017 2008. március 24. 22:41
Válasz erre
Így van, ahogy mondod. Egy hajót két hét alatt összedob. Gondolj csak bele ! Gyakorlatilag új maketteket épít, tehát minimális tömítenivaló van rajtuk. Ő néha nem is használ. Összeállítja a darabokat, feldobja a rezet és lefesti az egészet.
8-10 óra alatt a festék megszárad és kész a makett. Aztán mielőtt még befejezné, már neki is áll a másodiknak. Több mint valószínű, hogy sok ideje van építkezni, ezért tud három hónap alatt hat hajót "vízretenni". Gondold át ! Milyen gyors lennél, ha mondjuk nem lenne a napi munkád vagy a családod ? Mikor építettem a Prinz Eugen-t elkezdtem irogatni a tényleges munkaórákat. Tudod mi derült ki ? Egy harmincórás építési folyamatot tíz nap alatt csináltam meg. Vagy például ittvan a Nimitz fedélzete. Amit a képeken láttál az kb. egy 6-7 órányi munka. Mégis hogy csináltam ?
Szombaton dolgoztam rajta négy órát, meg ma egy keveset. Ha mondjuk lett volna kitartásom (na, meg a húsvét kapcsán nem lett volna más dolgom is) akkor lehet, hogy az egészet összedobhattam volna szombat reggeltől, estig.
Sajnos tévedsz Lazarus ! Személyesen még nem találkoztam Peterrel, de képet már láttam róla. Valaha nem volt ennyire "sietős" :

www.modelshipgallery.com/gallery/users/peter-vanburen/pvb-index.html

Nem tudom miért, de az utóbbi időben vette fel ezt a stílust.
Lazarus 429016 2008. március 24. 21:30
Válasz erre
Helló!
Én inkább repülőkben utazom (egyszerűen nincs helyem a szobámban egy hajónak:), de egy kicsit másfelöl közelíteném meg "Sietős Péter" sebbeségi rekordjait. Ti úgy gondolkoztok hogy 1 ember csinálja ezeket, X idő alatt. És ha egy kissebb klub oldja meg az 1 adott hajót? X csinálja a festést, y összeállít, z felel a beszerzésért, etc... Egy kissebb manufaktúra, egy kitalált név mögött.
De ez csak egy ötlet...
M.M. 429015 2008. március 24. 20:28
Válasz erre
Se-bíí!
3 hónap alatt 6 nagy hajó. Akkor 1 hajó 2 hét alatt meg van. De a kérdésem hogy hogyan! Meg lehet próbálni bárkinek 14 nap alatt 1 bármilyen 350est. Köszönöm a bizalmat Gáborom, de nem hiszem hogy a 10 hónapot le tudnám szorítani 14 napra. Még a ragasztással se végeznék.

Ja! Boldog névnapot Sebi!!! (Már ami még hátra van belöle). Szép a fedélzet!
Sebi 429014 2008. március 24. 19:26
Válasz erre
kép1 035
kép1 035
kép1 036
kép1 036
kép1 040
kép1 040
kép1 038
kép1 038
kép1 044
kép1 044
kép1 045
kép1 045

De tudnád. Lenne napi 16 órád, ilyen színvonalon te is megcsinálnád. Inkább az a szomorú, hogy ilyen makettekkel rámehetne a minőségre. Ehelyett futószalagon gyártja őket, elemi hibákat vét és kétlem, hogy élvezné az egészet. Mintahogy az elmúlt három napban én is lassan és élvezettel haladtam az építéssel :)
M.M. 429013 2008. március 24. 17:46
Válasz erre
Imre Mester!
Elfogadom a cáfolatodat, de ettől még mindig nincs megfejtve a rejtély. Buren barátunk idáig 2008-ban -3 hónap!!!-csak a következőket építette:
350-Nagato
350-Bismarck
350-Ohio SSBN-726
350-Takao
350-John W Brown
350-Soya
Ha napi 16 órában makettetznék, akkor se tudnám ezt produkálni! Főleg nem ilyen minőségben (a hibák ellenére is). Szóval várom a tippeket a megfelytésre. De az biztos hogy ilyen sebesség mellett nem lehet élvezni a makettezést.
Simi 429012 2008. március 24. 12:00
Válasz erre
Pisti Mester!
Meg kell, hogy cáfoljalak: pl ez a Soya a Hasegawa cég újdonsága (újabb, mint a Nagato), még csak nemrég mutatták be. Tehát nem valószínű, hogy ez neki már hónapok óta össze van rakva.
Sszabi 429011 2008. március 24. 11:45
Válasz erre
Hát bajtársak ok-ok hogy nem minden a legszebb ezeken a gyorsépítésű hajókon, de én ha a legaprólékosabb és legigényesebb formámat hozom, akkor se tudok ilyet produkálni néha.Pedig igyekszek higgyétek el...
M.M. 429010 2008. március 24. 10:20
Válasz erre
Somogyi Úr!

Én rájöttem a trükre. Mivel szerintünk lehetettlen ilyen hajókat 2-3 hét alatt kivitelezni (akár milyen minőségben is), így a hajók nem most készülnek, ha nem már korábban öszzerakta őket, de csak most teszi föl őket a netre 2-3 hetente. Nekem fél év is kellhet míg "rákészülök" egy munkára.(maratások beszerzése,dukumentációk és fotók letöltése, stb ...). Akkor neki ez 1-2 nap max?! Na ne! Szóval szerintem "itt van a kutya elásva".
Narn 429009 2008. március 23. 23:09
Válasz erre
Nemhogy áttérne 1/700-asba, abban van mit csinálni. Kíváncsi lennék rá, hogy menyi időbe telne neki és milyen minőséget produkálna.
Simi 429008 2008. március 23. 22:40
Válasz erre
Szerintem a váltásnak nagyon prózai oka van: elfogytak a 350-es hadihajók (amihez van valamiféle maratás is...) És ha nincs ló, jó a szamár is. Így ránézésre szép, de nem ismerek erről a hajóról se fotókat, se rajzokat; komoly véleményt pedig csak azok ismeretében lehetne megfogalmazni. Nem egy olyan hajót láttam már, ami egész jól nézett ki, CSAK pl a korlátok nem ott voltak a felépítményen, ahol lenni kellett volna, a kötélzet is "ex hasibusz" (vagyis a hasra ütve) készült stb. Pl konkrétan most egy Missouri jut az eszembe. Egy ilyen nagyszerű hajót persze többen ismernek részleteiben, mint egy Soya-t...
Mty,Matyi 429007 2008. március 23. 11:55
Válasz erre
Szerintem könnyú de mégis nehéz, megvan.
Mty,Matyi 429006 2008. március 23. 11:53
Válasz erre
M.M. 429005 2008. március 22. 20:53
Válasz erre
soya-01
soya-01

"Sietős Péter" elhatározta hogy új vizekre evez. Nekem nagyon tetszik az ötlet és a hajó. A munka minőségét meg firtassák mások.
M.M.Pisti 429004 2008. március 20. 21:51
Válasz erre
EDE!
Sajnálkozva olvasom hogy megint nem tudunk személyesen találkozni. Nem tudod hogy mit hagysz ki!
Örülnénk neki hogy ha már egyszer nem csak tervezgetnél, ha nem neki is állnál egy hajó építéséhez. Már 2 éve vagyok ebben a topikban, de még nem láttam tőled semmit csak a terveket. Hajrá!
EDE 429003 2008. március 20. 19:23
Válasz erre
Pisti, Szami!

Egy szintén ősrégi B5N2-vel beszálhattam volna. Igaz, hogy Hiryus, de ha az A5M is elmegy...
Nagyon tervezgettem, hogy elnézek a M.vári kiállításra, de most tudatosult bennem, hogy pont arra a hétvégére régóta programunk van. Nagyon sajnálom, mert igazi különlegességeket visztek, meg SImi mester Hoodjára is nagyon kíváncsi voltam. Meg a sör, amit Pisti a szolnoki esemény előtt emlegetett, hátha it csúszik majd le!

Ja, egyébként nekem a Tamiya Shokaku szerepel a terveim között. Tán nem olyan sármos, mint a korai hordozók, de ez volt a legjobban sikerült példány, és végig nyomta majdnem az egész háborút. Persze az se utolsó szempont, hogy viszonylag új a kit, és nincs vele annyi meló, mint a régiekkel. Úgy tudom a Hasegawa Kaga még durvább, mint az Akagi. Igazi SIminek való kihívás... :-)
Narn 429002 2008. március 20. 19:06
Válasz erre
Én nézegettem az üzletben tegnap ezt a hajót, akkora doboza van, mint a Bismarcknak (Revell). Ezt érdemes megvenni, mert mivel majdnem akkora, mint a 1/72-es VII-es tengeralattjáró. Lehet telepakolni mindenfélével, ideális feljavításra.
Menyire jó ez a hajó kidolgozottság, alakhűség stb. ?
Szamuráj 429001 2008. március 20. 15:56
Válasz erre
Szeva!
Ezek talán segítenek.
www.modellmarine.de/phpwebsite/index.php www.cbrnp.com/RNP/Flower/REVIEWS/GLS_Sirmar/GLS_Sirmar.htm

Valahol neten olvastam egy cikket a Revell Flower osztályú korvettjének építéséről, és a fickó rengeteg házi feljavítást követett el...lehet, hogy ez utóbbi linken keresztül megtalálod azt az oldalt. :D

Szami
M.M.Pisti 429000 2008. március 19. 21:12
Válasz erre
Szerintem ne nagyon törd össze magad a Zero átépítésével, mert akik majd zsűrizni fogják -bár hol is- azt se fogják tudni, hogy mi az az Akagi. Akár még zölden is fölrakhatnánk őket. De én azt mondom hogy csak "magadnak makettezz"!
lucky 428999 2008. március 19. 20:42
Válasz erre
Létezett ilyen maratás, de, h most van-e?. ha találsz vhol akkor szóljál, mert nekem még nem sikerült...
Ákos 428998 2008. március 19. 19:16
Válasz erre
Egy kérdés erejéig bepofátlankodnék ide is: megkaptam a Revell HMCS Snowberry makettjét. Tetszik, de sok munka lesz vele, ha egyszer nekiállok.
Gyárt valaki hozzá fotómaratott kiegészítőket?
Szamuráj 428997 2008. március 19. 13:06
Válasz erre
Oké, de a motorburkolatát alakítsad át A6M2-vé. Ez a jó öreg Academy makett, én is abból építettem át az enyémet. XD
Szami
Szamuráj 428996 2008. március 19. 13:03
Válasz erre
M.M.Pisti 428995 2008. március 19. 13:01
Válasz erre
ch_53_carrier_maint
ch_53_carrier_maint

Mr. Dánia!
Én sajna nem tudom fölrakni mert béna vagyok,de a kollégák biztos megteszik neked.

Egyébként nagyon szépen haladsz az 53-asoddal. Nekem is most lesz majd az első szegecselésem. Én vagy betonra vagy fedélzetre raknám. És mindenképpen valami nagyon lepukkant festést adnék neki, ahogy a képeden is látszik. Sokkal látványosabb lenne.
Narn 428994 2008. március 19. 12:38
Válasz erre
Hol lehetne megtekinteni ennek az úrnak az oldalát ? Szívesen meglesném.
M.M.Pisti 428993 2008. március 19. 12:18
Válasz erre
zero 002
zero 002
zero 003
zero 003
zero 001
zero 001

Szamika!
Igen, végig követtem az összes hajójának az építését. Bevallom férfiasan hogy az ő építési tematikáját vettem alapul a sajátom épitésénél. Csak én még megpróbáltam jobban "megfűszerezni", olyan Jeff Linesen. De úgy néz ki hogy bejött. És lehet hogy még én is majd egyszer -ha meg lesz a második diplomám is- megépítek egy másik japcsi hordozót.

Itt van 1-2 kép az ősrégi Zeromról. Ha tényleg nagyon szeretnéd, akkor átfestem neked Akagisra.
M.M.Pisti 428991 2008. március 19. 08:57
Válasz erre
Aki egyszer majd szeretné megépíteni a Missourit, annak kötelező ma este megnézni az RTL-en az Úszó erőd cimű filmet! De ha másért nem is , akkor Erika Eleniakért!
Szamuráj 428990 2008. március 18. 13:40
Válasz erre
Köszi Isti!! Szintén sok ötletet merítettem a mentorod hajóiból a 350-es Akagimhoz. Nagyon ügyes a fickó. A 6 Pearlt támadó hordozóból 3 már kész van neki, legutóbbi Soryu építést nézted? Nagyon profi. Lenne kedved még egyet megépíteni, mondjuk a Hiryut? Mi is felállíthatnánk egy támadórajt. XD
Szami
lucky 428989 2008. március 18. 08:14
Válasz erre
M.M.Pisti 428988 2008. március 17. 21:59
Válasz erre
parl01
parl01
fmzero_head
fmzero_head

Szami!
Ezeket a képeket "Omami" úrtól a japán mentoromtól töltöttem le neked. Osakában él, 42 éves és az ő munkássága (és Akagija) inspirált a sajátom elkészítésében. Ajánlom figyelmedbe neked is. Főleg a kis diót. Csak az éppen 700-as. A Zero 1/72-es!
Sebi 428987 2008. március 17. 20:43
Válasz erre
IMGP2332
IMGP2332
IMGP2335
IMGP2335

Ez festés Szami. Némi maszkolószalag segítségével készült. Mondjuk annak én is örültem volna, ha ezeket a lépcsőket nem lecsiszolni kell, hanem külön adják őket. Csak mert ugye, akkor egyszerűbb lett volna maratással helyettesíteni. Igazából ami hátravan a hajón már nem lesz túl nehéz. A repülők sokkal nagyobb kihívást jelentenek majd.
Szamuráj 428986 2008. március 17. 20:35
Válasz erre
A HT-ban én is érdekelt vagyok Nándi jóvoltából. A Scharnhorstról készítek rajzokat majd a cikkhez, ami meg fog róla jelenni.
Szami
lucky 428985 2008. március 17. 20:20
Válasz erre
Fűry Nándorral vkok kapcsolatban.A cikkírókról nincs infóm.
A L hajó történeti részét H Z írja.
Simi 428984 2008. március 17. 20:09
Válasz erre
Ki a te informátorod? Ezeket is Horváth Zoltán fogja közreadni? Mindenesetre elég biztató...
lucky 428983 2008. március 17. 19:52
Válasz erre
Urak!
Infóim szerint a HT-ban várhatók hadihajós témájú cikkek. Kifut a König,azután a SCHARNHORST, T-22 torpedónaszád, várható a Belfast, és a VITTORIO VENETO.
Ezek többnyire tervek, szóval nem biztos, h lesz belőle vmi.
A Jeremiah a Belfast előtt ,v után lenne...
Szamuráj 428982 2008. március 17. 16:54
Válasz erre
Akagi dioramaa
Akagi dioramaa

Megterveztem az Akagis diorámát, durván 65 x 42 cm lesz, tehát a két Zéró elfér rajta. A parancsnoki torony megvan már, a Zéró is alakul, alapot sztirolból, meg vastag kartonból, meg mittomén miből csinálom. Unokaöcsém képkeretező tehát elvileg szépen kivitelezhető a dolog. XD
Szami
Simi 428981 2008. március 17. 15:03
Válasz erre
Nagyon kíváncsian várom, hogy láthassam ezt az Akagi-s diorámát! Nagyon izgalmas a téma és a méretarány!
Szamuráj 428980 2008. március 17. 13:54
Válasz erre
Zero1
Zero1
Zero2
Zero2
Zero3
Zero3

Itt vannak a képek a Zéróról. A mellékelt ábrán (Zero3) látható példányt építem, pár apróságot még el kell készíteni rajta, többek között a függőleges vezérsít matricázását és festését, a kabin üvegezését. Ha vannak neked 72-es kiszolgáló személyzet emberkéid, még jobb lenne, mert akkor meglesz az összeköttetés a parancsnoki híd és a parkoló gépek között.
Szami
M.M.Pisti 428979 2008. március 17. 13:08
Válasz erre
Ok barátom, akkor indul a Zero projekt! Küldjél egy képet, hogy a tiéd hogy néz ki és akkor megpróbálom ahoz "igazítani" az enyémet.
Szamuráj 428978 2008. március 17. 13:03
Válasz erre
Persze, van egy Zéró, hozzad a tiédet is úgyis lesz akkora hely, mert a fedélzet egy darabja is megvan építve, no nem az egész, mert az 3,6 méter hosszú lenne. XD
Szami
M.M.Pisti 428977 2008. március 17. 12:54
Válasz erre
És ez még a legkisebb problémája volt-van-lesz Sebi barátunknak a Nimitz építésével kapcsolatban. Hajrá Sebi!
Simi 428976 2008. március 17. 12:49
Válasz erre
Igazából nem is értem, mi a túrónak önti rá a hajóra a Trumpeter ezeket a műanyag lépcsőket? Sokkal praktikusabb volt az ősrégi Hellereken az a megoldás, hogy ezeket a (gagyi) lépcsőket külön adták a készletben; így ha valaki hozzájutott vmi maratáshoz, nem kellett farigcsálni, csiszolni, hanem csak szépen odaragasztani. Szóval Sebikém, nem irigyellek...
Mihalkó.M.Pisti 428975 2008. március 17. 12:05
Válasz erre
Szami!
A 72-es Akagi diodhoz van repülőd? Mert nekem van egy régi 72-es Zerom. Ha kell, akkor átfestem "Akagisra" és rárakjuk Óváron.
Szamuráj 428974 2008. március 17. 06:08
Válasz erre
Sebi! Szép lesz, sokkal élethűbb lett ezáltal, különösen akkor, ha lépcsőmászó bácsikat is helyezel egy-két helyre :DDD. Ahogy látom a harmadik és az utolsó képen a leszállófedélzet csíkozása is a helyén van. Ez matrica, vagy maszkolással ráfújtad a fehér csíkozást?
Szami
Szamuráj 428973 2008. március 17. 06:00
Válasz erre
Köszönöm szépen, nagyon hasznos és tartalmas segítséget adtál! Már csak azt kell megállnom, hogy ne remegjen a kezem annyira, és határozottan tudjam a megfelelő dolgokat a megfelelő helyre ragasztani. XD Köszönöm.
Szami
Sebi 428972 2008. március 16. 18:03
Válasz erre
Oké. Majd igazítok rajta. A másik kép pedig egy kicsit csalóka. Igazából nem lóg túl a létra, mert az egész fedélzet szélén van egy perem. Mivel most olyan a színe, mint a fedélzetnek, így tényleg úgy néz ki, mintha túllógna rajta. Sajnos a makrót már nem tudtam jobban beállítani a gépen, mikor a képet csináltam.
Simi 428971 2008. március 16. 13:56
Válasz erre
1

Az első lépés a kijelölés (pl vékony filccel), a második a megpontozás egy tűvel, a harmadik a kifúrás 0.2 -es fúróval. Jól befelé kell fúrni, mert különben felszakadhat a doboz oldala - és az baromi csúnya... ezután történik a 0.2 -es drótok beragasztása kevés pillanatragasztóval. (Érdemes előtte mindig kipróbálni, hogy tényleg könnyen bemegy-e a helyére a drót?)
1
2

Így néz ki a kiengyengetés után.
2
3

A szélső korláton be kell jelölni a kívánt magasságot (3 mm) fekete filccel és a pipába hajlított 0.1 -es vízszintes korlátot oda kell ragasztani. Ez a legnehezebb művelet. Ha odaragadt, akkor a következő oszlophoz már gyerekjáték odafogatni.
3
4

...aztán körbe kell haladni... a sarkoknál csak akkor lehet meghajlítani csipesszel a drótot, ha előzőleg az összes oszlophoz már stabilan odaragadt.
4
5

A felesleges drótdarabot körömvágó csipesszel szoktam levágni, mert azzal teljesen tőben lehet elcsípni.
5
6

Aztán jöhet a második sor... a magasságot egyszerűen kell felezni.
6
6

A végén ugyanúgy lecsípem a drótdarabot, mint az elsőnél.
6
7

Festés előtt...
7
8

...festés után.
8

Kedves Barátom!
A múltkor egy olyan alkatrészhez értem, amihez nem találtam megfelelő osztású maratott korlátot, pedig még ki is volt jelölve, hogy ehhez a dobozkához ez a korlát tartozik; sajnos valahogy egyáltalán nem stimmelt, kénytelen voltam magam készíteni el a korlátot. Igyekeztem fázidfotókat csinálni a készítésről. Remélem, majd élőszóban is tudok segíteni, de talán ez a fotosorozat is egyértelmű.
Szamuráj 428970 2008. március 16. 10:03
Válasz erre
Uraim! Látom ez az Akagis téma jópárunknak teccik. Isti! Óvárra hozom a 72-es Akagis diorámát, amit hiányoltál Szolnokon, majd úgy csomagolok, hogy legyen elég hely. XD

Jó lenne, ha minél többen lennénk, elhoznám a 350-es Fusót és az Akagimat, amik félig vannak készen. Szeretném, ha ötleteiteket, hozzászólásaitokat a gyakorlatban is meg tudnánk beszélni, nézni, különösen Simi; a korlátok felhelyezését megmutathatnád, majd hozom a drótokat hozzá.
Szami
Mihalko 428969 2008. március 16. 07:50
Válasz erre
Simi! Már nagyon várom hogy Óváron (ha jösz) a kezedbe adhassam a "mesterművem", mint mentoromnak. Egész más lesz élőben.! (sokkal rosszabb) Megtisztelő hogy utánam Te is kedvet kaptál az Akagihoz. 350-ben világverő szinten meg lehet építeni ezt a hajót. Annyira részletes és látványos. Főleg hogy ha a Hasegawa az új Nagato minőségben adja ki majd ezt is.
Simi 428968 2008. március 15. 23:15
Válasz erre
Pl nekem. Ha tényleg kiadja a Hasegawa 1/350 -ben az Akagi-t, akkor én is megpróbálkoznék vele...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.