/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
István 428859 2008. február 28. 11:14
Válasz erre
Doboz 001
Doboz 001
Doboz 002
Doboz 002
Doboz 005
Doboz 005
Doboz 006
Doboz 006

Minden olyan makettezőnek -aki versenyekre is szokta szállítani a munkáit- nagy fejtőrést okoz hogy mibe is rakja a makettet. Álltalában sosincs pont olyan méretű kartondoboz ami kellene. Megunva a jelenséget, centire pontosan "átalakítottam" egyet. 36 csavar és rengeteg ragasztó szalag segítségével elkészült a "kis" hajóm utazótáskája. Mozdulatlanul fekszik benne az egész dioráma mindenestül. Elkészítését legalább annyira élveztem mint a hajómét. Várom a kritikákat!
István 428858 2008. február 28. 07:12
Válasz erre
Gáborom! Kicsit furcsa kérdés ez Tőled, miután nyomatékosan kijelentetted, hogy -különböző okoknál fogva- Te és Simi biztos nem lesztek ott. De ha még is, akkor annak nagyon örülnék. Pék mester, hajókovács és én zsűrizünk. Szami jönn a saját klubjával. Chevy, Debil, Ede és a többiek szerintem még kétséges. De majd ők megmondják. Nagyon állat lenne egy laza találkozó! Minden csak hajlandóság kérdése. Még volna is hova leülni egy korsó sörre.
Sebi 428857 2008. február 27. 22:14
Válasz erre
Elhiheted szép látvány volt.
Szeretném megkérdezni, hogy ki jön jövő héten Szolnokra ? Azt tudom, hogy te Pisti ott leszel. Még valaki ? Chevy ? Debil ? Összehozhatnánk egy laza hajós találkozót.
István 428856 2008. február 27. 12:01
Válasz erre
Gratulálok Barátom! Minőségi munka. Irigylem Sebit, hogy Ő már élőben is látta a készülő Hoodot.
lucky 428855 2008. február 27. 07:35
Válasz erre
Simi 428854 2008. február 26. 23:10
Válasz erre
A fotók közt volt olyan, amelyiken egy 5 Ft -os pénzérmére volt helyezve, de aztán valahogy mégse azok a képek kerültek be. Majd pótolom. Időközben elkészült a jelzőzászlók tartórúdja: a maratást ráragasztottam egy 0.6-os injekciós tűre hosszában - természetesen. Igy nagyon remélem, hogy megfelelően merev és strapabiró lesz, meg persze teltebb is, nem olyan 0.15 -ös vastagságú. Majd holnap erről is készítek képet.
lucky 428853 2008. február 26. 20:39
Válasz erre
Nem tudom Imi miből csinálta.
Én lézervágott korlátokat használtam.
lucky 428852 2008. február 26. 20:38
Válasz erre
Simi!
Te se a normálisok táborát gyarapítod...:)

Egy javaslat:jó lenne vmi viszonyítás a készülő mű mögé/mellé.pl egy vágólap, v egy pénzérme.
Sebi 428851 2008. február 26. 18:53
Válasz erre
Ez igen ! Már látszik, hogy újabb remekmű van születőben. Főleg, hogy tegnap már láttam mi minden fog még rákerülni :)
Narn 428850 2008. február 26. 15:37
Válasz erre
Nagyon komoly, gratulálok a nagyszerű munkához.
Ha elksézül baromi látványos lesz a hajód. A múltkori árbóc is nagyon megfogott :)
Simi 428849 2008. február 26. 15:28
Válasz erre
1
1
2
2
3
3

Íme néhány kép a Hood parancsnoki tornyának felső részéről és a radarról... Talán senki se hiszi, de az ablaksor elkészítése volt a leghúzósabb, talán azért is, mert először az osztásokat alulemezből készítettem el, de mivel nem tetszett igazán, a befúrásos technikát vettem elő.
EDE 428848 2008. február 26. 12:37
Válasz erre
Én láttam a papír POW-ot. Szép darab!
A korlátok hogyan készülnek?
lucky 428847 2008. február 25. 15:17
Válasz erre
Simi!
3294 Hsz ebben a topicban
P1010749-től P1010756-ig számozott fényképek
A Bolyain és a Stefin is ott volt.
Simi 428846 2008. február 25. 13:11
Válasz erre
Valahol lehet látni képeket erről a Prince of Wales -ről, amit ez a jó ember épített?
Már csak azért is érdeklődöm, mert a Hood után ezt szándékozom megépíteni, csak én az 1941. májusi állapotában.
lucky 428845 2008. február 25. 13:09
Válasz erre
A Jeremiah-ról van fennt pár kép az óceánjárós topicban.
lucky 428844 2008. február 25. 13:08
Válasz erre
Asheronnak 1 év volt a POW.
Nekem a Jeremiah O' Brien kb 3/4 év.
EDE 428843 2008. február 25. 12:33
Válasz erre
Lucky!

Mennyi időbe telik megépíteni egy ilyen 1:200-as papírhajót?
lucky 428842 2008. február 24. 15:58
Válasz erre
Az utsót építem nem a Zuikaku-t
lucky 428841 2008. február 24. 15:56
Válasz erre
salou 428840 2008. február 24. 15:15
Válasz erre
lucky 428839 2008. február 24. 14:43
Válasz erre
salou!
Ha megelégszel papírossal is, akkor abból van 200-as. Az is olyan 1,5 méter táján van...
+ Van hordozó is.
És közel se kerül ennyibbe.( max 10 ezer HUF)
Sebi 428838 2008. február 24. 13:44
Válasz erre
Keresgélj ezen a lapon !

019e566.netsolstores.com/index.asp

Bár ahogy láttam a legtöbb helyre azt írták, hogy elfogyott, de hátha sikerül még valahol rátalálni a nevek alapján.
Sebi 428837 2008. február 24. 13:30
Válasz erre
Így van, ahogy mondod (pontosabban írod). Nagy csodák nincsenek.
Kétségkívül látványos, szépen kidolgozott makett. De szerintem az ára miatt ez is a kisszériás kategóriába fog kerülni. Én is arra tippelek, hogy 4-500 euroról fog indulni az ára és ennyit azért ott sem engedhet meg magának minden makettező.
salou 428836 2008. február 24. 12:21
Válasz erre
Hát nézd... nagy csodák nincsenek, én úgy négy ötszáz Euró közé lövöm be.
De én is kiváncsi vagyok hogy valójában mennyi lessz?
Simi 428835 2008. február 24. 12:04
Válasz erre
Jó, jó... és az ára?!(Erre valahogy nem sikerült rátalálnom még a honlapjukon sem, de vannak sejtéseim...) Meg hova rakod azt a monstrumot?
salou 428834 2008. február 23. 20:09
Válasz erre
Soar Art 144-es Bismarc, és néhány Japán hordozó!!!
Na ehhez mit szóltok?
Narn 428833 2008. február 22. 16:18
Válasz erre
Ilyen Liberty vagy ehez hasonló osztályú hajót lehet venni 1/700-ban ?
www.modelwarships.com/reviews/ships/misc/ak/350-john-brown-tr/liberty_ship.html
Gébics 428832 2008. február 22. 08:27
Válasz erre
8505379
8505379

Sziasztok!

Ez nektek való.

Gábor
Narn 428831 2008. február 21. 12:30
Válasz erre
Akarom mondani, összerakva ...
Narn 428830 2008. február 21. 12:30
Válasz erre
Ez az első 1/700-as Richelieu, amit látok összerkava. Fel is vettem a listémra :)
www.modelshipgallery.com/gallery/bb/fr/richelieu-700-kk/kk-index.html
Simi 428829 2008. február 20. 15:58
Válasz erre
Az (enamel) lakk ott ideális segítség, amikor az alkatrész igen kicsi, és ezért nehéz megfogni, pozicionálni. Egy kis lakkot felviszünk a felületre, aztán az ecsettel (az ujjammal előtte lehúzom az ecsetről a felesleget, így éppen csak egy kicsit ragad) veszem fel a kis mütyürt is. Odateszem a lakkozott felületre, ahova azonnal odatapad. Itt tűvel lehet még mozgatni stb percekig. A lakk száradása után (kb 5 perc) finoman körbefolyatom p.ragasztóval 0.2 -es drótszál segítségével. A megfelelően higított lakk (nem sűrű!) száradása után teljesen láthatatlanná válik a felületen.
dcsabesz 428828 2008. február 20. 15:13
Válasz erre
Igen a pozícionálás a legnehezebb, mivel néha még a csipeszről sem akar leválni a lemezke olyan kicsi a súlya vagy máshol "esik" le. De a lakkos megoldás is érdekes.
Simi 428827 2008. február 20. 15:09
Válasz erre
Szerintem a hajós maratások (1/350; 1/700) olyan kicsik és vékonyak (a harcjármű maratásokhoz képest; gondolj pl egy 35-ös tank köténylemezeire.), hogy nem alakmasak a forrasztásra. Már az is nagy siker, ha nem ég el az anyag, a szép pozicionálás meg majdnemhogy lehetetlen. Magam is néha még a lakkot is segítségül hívom: azzal pozicionálom és csak ha minden OK, akkor folyatom körbe p.ragasztóval.
dcsabesz 428826 2008. február 20. 11:47
Válasz erre
Hali!

Nem vagyok mai gyerek. (32) A makettezésben nem sok tapasztalatom van. Mostanában kezdtem. De a pillanatragasztó viág életemben a mumusom volt. :-)
De megpróbálok a leírtak szerint eljárni.

Köszi a tanácsokat.
István 428825 2008. február 20. 11:34
Válasz erre
István 428824 2008. február 20. 11:33
Válasz erre
dcsabesz!
Nem tudom hogy hány éves vagy, vagy hogy mennyi tapasztalatod van a makettezésben, de akkor sem éretem, hogy hogyan lesz a újjad ragasztós? Általában amihez ragasztasz az mindig rögzítve van, és amit ragasztasz hozzá azt meg csipesszel fogod (mérettől függően). Egy pici p.ragasztót kinyomsz egy kemény felületre, ahonnan majd gombostűvel vagy különböző vékonyságú drótokkal viszed föl a kivánt felületre. Ha túl sokat kensz föl, akkor valóban tovább tarthat a száradási idő és közben még el is mozdíthatod a felületeket egymástól. Inkább többszőr kevesebbet vigyél föl a p.ragasztóból. Ez a legegyszerübb és a leggyorsabb módszer a maratásnál. A bonyolultabb ha forrasztod. De az nem az én asztalom. Hajrá!
Narn 428823 2008. február 20. 11:29
Válasz erre
István!
Várom türelmesen a leveled ... :)
dcsabesz 428822 2008. február 20. 10:56
Válasz erre
Az nem rossz ötlet, de lassan szárad meg. Legalább is a rézen. Az újjamon tényleg münködik a pillanatragasztás. :-)
lucky 428821 2008. február 20. 09:53
Válasz erre
az a gond, h mással nem nagyon lehet...
Valaki (azt hiszem Sebi) írt egy módszert.Ő a korlátok készítése során használja, de bejön máshol is.Lényege, h egy 0,2-es dróttal viszi fel a ragacsot.
dcsabesz 428820 2008. február 20. 08:55
Válasz erre
Hali!

A fotomaratást mivel szoktátok ragasztani?
A pillanatragasztóval a klasszikus problémák léptek fel, az újjam egy pillanat alatt összeragasztja, de az alkatrészeken nem szárad meg. :-)
Van valami praktikusabb megoldás?
Narn 428819 2008. február 18. 10:46
Válasz erre
Nem tudom, hogy mikent tudnam feltenni, de itt van miklosb@ioi.dk
István 428818 2008. február 15. 21:53
Válasz erre
Narn!
Felraknád az e-mail címedet. Küldenék egy-két képet az új munkádhoz.( hát ha inspirál)
Narn 428817 2008. február 15. 15:15
Válasz erre
Nagyon szép lett a hajó. Kicsit furcsának tűnik nekem a kéménye és az ágyuk elrendezése, de az a tervezők érdeme. A makett viszont ott van a topon.
Simi 428816 2008. február 15. 14:35
Válasz erre
www.freeweb.hu/olli/richelieu.html
Ha jól értettem, ő is két éve kezdte építeni ezt a hajót... Az eddigi hajói közűl úgy tűnik ez a legjobb. Jó lett a festés, a korlátok, kötélzet stb stb. Nekem különösen is kedvem szerint való a hajótest nagyon finom koszolása. Kisebb hiányosságok: a mellékelt archiv felvételen a blast bag -ek (a cső és a torony találkozásánál levő ponyva) színe sötét, nála pedig fehér; a fedélzetet kicsit kellett volna még festésileg alakítani pl a (pozitív) osztásokat feketével szárazecsetelni; a felépítmények oldalán levő dolgokat egy kicsit ki lehetett volna emelni fekete befolyatással, vagy szárazecsetelésel. Én biztosan megajándékoznám a magam részéről egy ötös alával...szóval szép munka.
Ja és itt is hiányolom a közelebbi képeket...
EDE 428815 2008. február 15. 12:33
Válasz erre
Szervusztok!

Hát Horváth Zoltánt nem vádolhatjuk tétlenséggel, mint az Oszrák-Magyar flottát: honlapján fenn van újfent elkészült 1/400 Richelieu makettje!
arvaadam 428814 2008. február 14. 18:39
Válasz erre
Nem kell valakinek pár 1:600 alkatrész?
barackdr 428813 2008. február 14. 16:39
Válasz erre
Sziasztok!

Eladó bontatlan 1:700 vízvonalas Tamiya Sakura makett 1900Ft-ért (bolti ára 3500), ha valakit érdekel azonnal viheti.
barackdr@altavizsla.hu vagy 20/576-6836

Üdv: barackdr
ChevyG 428812 2008. február 14. 16:30
Válasz erre
Köszi!, holnap megnézem szögödön, ha nincs akkor jól jönne!
köszi!!
Simi 428811 2008. február 14. 16:29
Válasz erre
Ha érdekel titeket ez a cikk, és nem tudjátok/akarjátok megvenni az újságot, legfeljebb beszkennelem és felteszem nektek.
ChevyG 428810 2008. február 14. 16:17
Válasz erre
de, ha összeveted az akkori átlag munkabéreket, az már akkár többszörös szórzót is jelenthet!

itt a városban megnézem, hátha van HT, bár ez a város csak a térképeken város...

OFF

holnap megyek autót nézni szegedre, a rendszáma HMS-###, nem lehet véletlen!!!:D

ON
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.